Twee jaar geleden heb ik op dezelfde terugreis gemaakt met een (gewonnen) Interrail pas. Ik heb toen overnacht in Basel. Rondom het middaguur vertrokken en zonder enige stress of vertraging 8 uur later in Basel gearriveerd. De Gotthard-Basistunnel lag er toen uit dus via de Gotthardbahn wat voor een tourist een veel mooiere route is dan via de tunnel.ericplan schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:04:
In mei volgend jaar een bruiloft nabij Florence van de dochter van zeer goede vrienden. We willen er graag heen en niet per vliegtuig. Wat is een goede plek om de reis op te delen? De kortste rit is nog altijd ruim 13 uur met drie overstappen en dat is best lang. Parijs is voor ons een keus omdat we er vaak komen en goed de weg weten. Maar wat zijn de alternatieven? We wonen ongeveer om de hoek van Amsterdam Centraal. Is er een planner die wat beter omgaat met treinen die bijvoorbeeld alleen op de donderdag rijden?
Heb de Interrail app nog op mijn tel staan zie ik net dus een screenshot van de route
:strip_exif()/f/image/eLk8YjfBCaKeQTy7FgjoxtjP.jpg?f=fotoalbum_large)