Daar ging het niet om, de NS mailt me met twee personen 9,99 retour. Dat is gewoon misleidend, en natuurlijk snap ik dat dat niet kan maar mijn kleine rant gaat erover dat een bedrijf als NS niet in staat is eenduidig te coomuniceren. En ja, dat houdt reizigers weg uit de trein, want niet duidelijk, vaag, etc.Amped schreef op maandag 14 september 2026 @ 20:07:
[...]
Meereizen met iemand anders. Dat er "iemand" een geldig vervoersbewijs moet hebben klinkt voor mij volstrekt logisch.
Gezien de prijzen van de trein lijkt het mij niet logisch om te denken dat je voor 5e de neus een retourtje hebt.
De hele marketing en communicatie is gewoon ondermaats, structureel, al jaren. En maar huilen dat mensen de trein niet pakken, los van de vuile treinstellen en het gebrek aan handhaving.
En ja, aan dat laatste (vuil en overlast) kan de NS weinig doem omdat de politiek er geen geld voor wil geven. Maar communicatie en marketing (prijsstelling) zouden ze toch echt zelf wel wat op kunnen sturen.
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen
/f/image/bgOsbof3pVAaj82Cfmjw8ocf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KiMSzCEyOfPmZM4icWrD1ObJ.png?f=user_large)
/f/image/APEwQg5LfQerHJEIQkWF3n5r.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/IsUoIxmXqTV0j56lQF1Q9FVP.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/5rRmr81hxSSpJXPGtCTl8Kmw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yf491LRsYp668ITZ8LUwm9EC.jpg?f=fotoalbum_large)