Hooli-gan schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:22:
Iemand ervaring hiermee en is er nog wat aan te doen (zonder gelijk hele scherm te vervangen), of moet ik maar met die kras leren leven? Ik zou er weer een protector op kunnen laten plaatsen maar weet dus niet of die kras er doorheen zichtbaar blijft.
Mijn watch heeft ook al de nodige schade opgelopen helaas.
Heb hetzelfde met mijn 11 Pro Max. Één keertje op een niet zo waterpas oppervlak neergelegd in de plastic Apple case die veel te glad is, en gladder dan de leren die ik normaal erom had. Ding glijdt weg, valt screen down op de vloer en dikke kras erin. Eigen domme schuld uiteindelijk, maar goed.
Screen protector erover heen en je blijft de kras wel zien, al is het een beetje afhankelijk van hoe diep die is. Een Apple Premium Reseller hier suggereerde om ermee naar een juwelier te gaan om te vragen of ze het kunnen polijsten... Ik vraag, weet je wel zeker dat dat slim is en geen schade doet? Nou, dat wist meneer de premium reseller niet, haha. Zou het er alleen op wagen als je toch al van plan bent om het scherm te laten vervangen.
Kortom, je bent een beetje fucked. Aan de andere kant is het (IMHO) ook zo dat als je geld hebt om aan een 11 Pro of Pro Max uit te geven, dan heb je waarschijnlijk ook de €365 om het scherm te laten vervangen, hoe zuur het ook zal voelen. Ik ga in ieder geval over een tijdje een afspraak bij de Apple Store maken om exact dat te doen.