Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:57
Apple had deze data nooit beschikbaar moeten maken op deze manier. Het levert echt alleen maar verwarring op. Veel nettere implementatie had kunnen zijn dat er een notificatie kwam bij 80%, en dat je dan een afspraak kan plannen via de iPhone om je batterij te laten vervangen.

Ik merk ook dat ik af en toe is kijk en dan stiekem 'hoop' dat het nummer niet omlaag is gegaan terwijl ik er in de praktijk echt niks van merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:00
dkawa schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:02:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Even terugkomend op de batterij.. Eind januari had ik 99% op m'n 11 pro. Nu ineens 97% terwijl coconut battery 100% zegt... Wat is nu waar? Vind het maar slecht dat dit zoveel verschilt...
Furrr schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:27:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

iPhone 11 Pro Max
-119 dagen oud maar gekocht en ingebruik genomen op 17 nov. 2019.
-93 Charge Cycles
-96% Batterij conditie

Ik vind dat het wel heel erg rap gaat.
M’n iPhone 8 plus gebruikte ik net zo veel/intensief en hield het beter en langer uit.

Meer mensen met soortgelijke percentages?
Zie mn bericht hierboven van een paar dagen geleden, Coconut geeft bij mij wel een gelijke waarde aan zoals aangegeven onder Battery health van mn Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Mijn vriendin heeft net haar iphone 11 pro ingesteld maar geeft aan dat de telefoon heet wordt. Hebben meer mensen last van een telefoon die snel heet wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

GrazendeKoe schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 00:27:
Mijn vriendin heeft net haar iphone 11 pro ingesteld maar geeft aan dat de telefoon heet wordt. Hebben meer mensen last van een telefoon die snel heet wordt?
Is waarschijnlijk iCloud backup die op de achtergrond teruggezet wordt, dan wordt het warm ja tijdens een restore. Geen zorgen, hoort er bij.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn batterij stond na drie maanden ook op 97%. Toen ben ik de telefoon anders gaan gebruiken. Continu op de draadloze lader als ik thuis aan het werk ben en dark mode uit. In de auto leg ik m'n telefoon nu ook gewoon in het vak waar hij draadloos oplaadt terwijl hij via bluetooth met CarPlay is verbonden en TomTom en Apple Music streamt. Ik speel alle domme games weer op de telefoon in plaats van op de iPad, heb background activity, notifications en location weer aangezet voor veel apps, top bij (telkens van ~97% tot 100% laden) en laat de batterij tot onder de 10% komen. Ik sluit ten slotte geregeld alle apps geforceerd af.

Kortom: ik doe alles waarvan ik heb gelezen dat het akelig slecht is voor de batterij. Zo slijt hij tenminste binnen een jaar tot er nog maar 80% over is en krijg ik onder garantie een nieuwe batterij.

Wat denk je, nu ik dat gedrag ruim een maand heb volgehouden - 93%, 95%, 90% ... ?

Gewoon nog steeds 97% :')

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik heb mijn iPhone 11 Pro sinds de release dag en zit nog op 100% batterij.. En ik hou nergens rekening mee. Hij gaat in de avond aan een 2.4A lader of in de belkin standaard. Overdag hoef ik nooit bij te laden maar als ik soms met de auto ga dan laad hij daar draadloos op. Kortom, gewoon je telefoon gebruiken :P

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker0180
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-01 22:35
Het opladen zelf doet niet zo veel met het percentage, het is eerder in welke temperaturen je iPhone aanwezig is. Als ie vaak warm wordt of vaak koud wordt slijt ie ook sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furrr schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:27:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

iPhone 11 Pro Max
-119 dagen oud maar gekocht en ingebruik genomen op 17 nov. 2019.
-93 Charge Cycles
-96% Batterij conditie

Ik vind dat het wel heel erg rap gaat.
M’n iPhone 8 plus gebruikte ik net zo veel/intensief en hield het beter en langer uit.

Meer mensen met soortgelijke percentages?
Hier 88% op een Apple iPhone X van 15 maanden oud. Misschien dat warme vakantie bestellingen en winstersport naar - 24 graden gebieden niet goed is voor de batterij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mijn springt net naar de 99% batterij! Ik wil een nieuwe! ;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:45:
[...]

Hier 88% op een Apple iPhone X van 15 maanden oud. Misschien dat warme vakantie bestellingen en winstersport naar - 24 graden gebieden niet goed is voor de batterij.
Hier 86% op een XS van bijna 16 maanden oud. Ik gebruik hem ook vaak, en bijna elke dag moet ik hem wel opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

Ik kan tijdens het bellen geen andere data gebruiken. Is dit door mijn provider of ligt dit aan de telefoon?
Bellen en internetten of Whatsappen kan bijvoorbeeld niet tegelijk 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syltheboy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:20:
[...]

Hier 86% op een XS van bijna 16 maanden oud. Ik gebruik hem ook vaak, en bijna elke dag moet ik hem wel opladen.
Hier ook sowieso elke dag aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
Hier om de dag aan de lader ( Iphone 11 pro). Vanaf release en nu nog 100%. Maar lekker belangrijk, gewoon gebruiken dat ding.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Famous schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:22:
Ik kan tijdens het bellen geen andere data gebruiken. Is dit door mijn provider of ligt dit aan de telefoon?
Hoe staat je mobiele data instellingen bij 4G? Voice Only? Want dan moet je het aanpassen naar Voice & Data.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:33:
[...]

Hoe staat je mobiele data instellingen bij 4G? Voice Only? Want dan moet je het aanpassen naar Voice & Data.
Gefeliciteerd ;)

Daar heb ik de optie; "4G VoLTE aan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat me opvalt is dat iedereen een Iphone 11 pro heeft, zijn er nog gelukkige Iphone 11 (normale variant) gebruikers? Zit zelf ernstig te denken om hiernaar over te stappen van Oneplus. Vooral vanwege:

Goede bluetooth
Goede navigatie icm waze (Oneplus is vaak gps kwijt)
Goede camera

maar de Pro is weer veels te duur voor mij :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:24
corset schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:01:
Wat me opvalt is dat iedereen een Iphone 11 pro heeft, zijn er nog gelukkige Iphone 11 (normale variant) gebruikers? Zit zelf ernstig te denken om hiernaar over te stappen van Oneplus. Vooral vanwege:

Goede bluetooth
Goede navigatie icm waze (Oneplus is vaak gps kwijt)
Goede camera

maar de Pro is weer veels te duur voor mij :+
Daar is een apart topic voor, voor zover ik weet 😉

Edit: [iPhone 11] Ervaringen & Discussie

[ Voor 6% gewijzigd door Bulligan op 05-03-2020 16:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hooli-gan schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:02:
[...]

Daar is een apart topic voor, voor zover ik weet 😉

Edit: [iPhone 11] Ervaringen & Discussie
Oh jezus ik ben blind, mea culpa! Ik ga me diep schamen |:( |:(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
dkawa schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:02:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Even terugkomend op de batterij.. Eind januari had ik 99% op m'n 11 pro. Nu ineens 97% terwijl coconut battery 100% zegt... Wat is nu waar? Vind het maar slecht dat dit zoveel verschilt...
Merk je het verschil? Waarschijnlijk niet. Dus maakt het dan heel veel uit. Tot pakweg 85% merk je in de praktijk geen verschil, bovendien is het absolute waanzin om te denken dat je de slijtage op de procent precies kan meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:08
Ik heb een iPhone 11 Pro en Sinds een week of 2 merk ik dat op thuis WiFi een aantal apps niet openen, op 4g wel. Ook links/websites openen veelal niet.
Ik heb de router al meerdere malen gereset, wat kan ik hier nog aan doen?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:29
Is de betere batterij ten opzichte van de iPhone xs het geld waard? Ik kom vanaf een iPhone 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:16
Redmonkey92 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:31:
Is de betere batterij ten opzichte van de iPhone xs het geld waard? Ik kom vanaf een iPhone 8.
Niet alleen betere batterijduur, maar ook betere camera en helderder scherm moet je ook aan denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:50
elaho schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:45:
[...]

Niet alleen betere batterijduur, maar ook betere camera en helderder scherm moet je ook aan denken. :)
Alsof de Xs verlegen zat om helderheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Wat vinden jullie de fijnste calander app voor je 11 pro? (Liefst ook beschikbaar als website oid)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
BSOD baby schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 23:56:
Wat vinden jullie de fijnste calander app voor je 11 pro? (Liefst ook beschikbaar als website oid)
Eerlijk gezegd de kalender van iOS zelf. :P Die is ook beschikbaar via de iCloud website. ;)
Ik was vroeger fan van Fantastical, maar die hebben recent echt alle klanten zeer royaal genaaid dus kan ze alleen maar heel hard afraden. (Mede omdat het belachelijk duur is nu met een subscription model en je verplicht bent om al je agenda items naar hun cloud te uploaden als je wilt dat de agenda ook beschikbaar is op je watch 8)7.)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Maart Event bij Apple gaat niet door (ivm Corona restricties) volgens een bron binnen Apple die sprak met CultofMac.

Ik heb zo sterk het vermoeden dat voor het eerst WWDC in Juni ook niet door zal gaan, althans....zónder publiek.

Zal me tevens niet eens verbazen dat Apple voorlopig geen nieuwe hardware gaat aankondigen.

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 11-03-2020 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Balen, balen, balen. Van het weekend mijn phone uit handen laten glippen en uiteraard valt ie op het glas. Echt een mega kras opgelopen. De Belkin curve plaat die erop zat was al een keer gebarsten toen ie uit mijn broekzak glipte terwijl ik op de trap zat om mijn schoenen aan te trekken. Was echt een val van niks maar precies verkeerd denk ik, dus die had ik al verwijderd inmiddels en nog niet vervangen.

Ik heb nooit eerder zo’n pech gehad met phones. Was hier nog wel extra zuinig op, maar lijkt dan wel juist te gebeuren.
Vindt sowieso dat de 11 pro mega snel krasjes vertoont. Ik heb hem nooit bij andere spullen in de buurt en het scherm vertoonde al heel snel diverse kleine krasjes nadat ik enige tijd zonder protector liep. Heb nog een iPhone 6s liggen waar ik nooit een protector op het glas voor heb gehad, ik pleur en sleur hem overal maar heen en op, spatzuiver nog dat scherm🤔🤔

Iemand ervaring hiermee en is er nog wat aan te doen (zonder gelijk hele scherm te vervangen), of moet ik maar met die kras leren leven? Ik zou er weer een protector op kunnen laten plaatsen maar weet dus niet of die kras er doorheen zichtbaar blijft.

Mijn watch heeft ook al de nodige schade opgelopen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:22:
Balen, balen, balen. Van het weekend mijn phone uit handen laten glippen en uiteraard valt ie op het glas. Echt een mega kras opgelopen. De Belkin curve plaat die erop zat was al een keer gebarsten toen ie uit mijn broekzak glipte terwijl ik op de trap zat om mijn schoenen aan te trekken. Was echt een val van niks maar precies verkeerd denk ik, dus die had ik al verwijderd inmiddels en nog niet vervangen.

Ik heb nooit eerder zo’n pech gehad met phones. Was hier nog wel extra zuinig op, maar lijkt dan wel juist te gebeuren.
Vindt sowieso dat de 11 pro mega snel krasjes vertoont. Ik heb hem nooit bij andere spullen in de buurt en het scherm vertoonde al heel snel diverse kleine krasjes nadat ik enige tijd zonder protector liep. Heb nog een iPhone 6s liggen waar ik nooit een protector op het glas voor heb gehad, ik pleur en sleur hem overal maar heen en op, spatzuiver nog dat scherm🤔🤔

Iemand ervaring hiermee en is er nog wat aan te doen (zonder gelijk hele scherm te vervangen), of moet ik maar met die kras leren leven? Ik zou er weer een protector op kunnen laten plaatsen maar weet dus niet of die kras er doorheen zichtbaar blijft.

Ik vind ook dat de X generatie veel sneller krast. Ik heb ook een iPhone 6, altijd zonder protector gelopen en er zitten zelfs enorm weinig kleine krasjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
[...]

De camera hecht ik niet zoveel waarde aan, tenminste mijn iPhone 8 voldoet prima aan de eisen.
Daarom vind ik het prijsverschil tussen de xs en de 11 pro ook zo groot, en twijfel of dit het geld waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Heb dezelfde ervaring, ook al had ik een iPhone 6S Plus met enorm veel krassen... Had mijn 11 Pro Max par dagen in gebruik en in de bovenkant al een enorme kras :( meteen een screen protector laten zetten en die krast zo veel minder!

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Heb hetzelfde met mijn 11 Pro Max. Één keertje op een niet zo waterpas oppervlak neergelegd in de plastic Apple case die veel te glad is, en gladder dan de leren die ik normaal erom had. Ding glijdt weg, valt screen down op de vloer en dikke kras erin. Eigen domme schuld uiteindelijk, maar goed.

Screen protector erover heen en je blijft de kras wel zien, al is het een beetje afhankelijk van hoe diep die is. Een Apple Premium Reseller hier suggereerde om ermee naar een juwelier te gaan om te vragen of ze het kunnen polijsten... Ik vraag, weet je wel zeker dat dat slim is en geen schade doet? Nou, dat wist meneer de premium reseller niet, haha. Zou het er alleen op wagen als je toch al van plan bent om het scherm te laten vervangen.

Kortom, je bent een beetje fucked. Aan de andere kant is het (IMHO) ook zo dat als je geld hebt om aan een 11 Pro of Pro Max uit te geven, dan heb je waarschijnlijk ook de €365 om het scherm te laten vervangen, hoe zuur het ook zal voelen. Ik ga in ieder geval over een tijdje een afspraak bij de Apple Store maken om exact dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Propane schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:00:
[...]

Heb hetzelfde met mijn 11 Pro Max. Één keertje op een niet zo waterpas oppervlak neergelegd in de plastic Apple case die veel te glad is, en gladder dan de leren die ik normaal erom had. Ding glijdt weg, valt screen down op de vloer en dikke kras erin. Eigen domme schuld uiteindelijk, maar goed.

Screen protector erover heen en je blijft de kras wel zien, al is het een beetje afhankelijk van hoe diep die is. Een Apple Premium Reseller hier suggereerde om ermee naar een juwelier te gaan om te vragen of ze het kunnen polijsten... Ik vraag, weet je wel zeker dat dat slim is en geen schade doet? Nou, dat wist meneer de premium reseller niet, haha. Zou het er alleen op wagen als je toch al van plan bent om het scherm te laten vervangen.

Kortom, je bent een beetje fucked. Aan de andere kant is het (IMHO) ook zo dat als je geld hebt om aan een 11 Pro of Pro Max uit te geven, dan heb je waarschijnlijk ook de €365 om het scherm te laten vervangen, hoe zuur het ook zal voelen. Ik ga in ieder geval over een tijdje een afspraak bij de Apple Store maken om exact dat te doen.
Tja, die overweging had ik ook al gemaakt. Vindt het behoorlijk storend zo’n kras over het scherm en hij is behoorlijk diep. Dacht eerst zelfs dat het een barst was, maar dat lijkt het toch niet te zijn.
Zal wel even langs de Amac gaan hier in de buurt en kijken wat hun voor opties geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:42
Ik gebruik Calendar 5. Vind dat echt een fijne app ;)

https://readdle.com/calendars5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Propane schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:00:
[...]

Scherm polijsten? Wow, gelukkig heb je dat niet gedaan.. polijst je zo de coating van de display weg. Een kras op glas kan je niet zomaar wegwerken.

Je kan er natuurlijk voor kiezen om te betalen voor de reparatie, maar als er mogelijk een defect optreed aan je toestel, dan wisselt Apple je toestel om.. dat zou voor mij persoonlijk een betere optie zijn dan zomaar even 365 EUR neer te tellen voor een scherm reparatie.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:57
Ja de X series krast als een malle. Ik denk dat naast een hoop mensen hier de gemiddelde gebruiker liever wat krassen heeft dan een scherm met barst en daar kan de X serie dan weer wat beter tegen.. Helaas voor ons dus ik heb sinds de X ook altijd een screen protector, daarvoor nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 21:16
Easy Calendar is mijn favoriet, fijn weekoverzicht altijd.
https://apps.apple.com/nl/app/easy-calendar/id421724209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-m6e0-6q7thPi8H3f6ii9OpYihQ=/800x/filters:strip_icc()/f/image/ZuEjagZNZ4geuO6wkNV7hgCa.jpg?f=fotoalbum_large

Kan het niet laten om niet naar de batterij capaciteit te kijken 🤓🤓

Is vandaag gewoon weer 100% 🤙🏾

Vind het eigenlijk best wel vreemd...

[ Voor 23% gewijzigd door dkawa op 12-03-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 09:58
*zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
dkawa schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:30:
[Afbeelding]

Kan het niet laten om niet naar de batterij capaciteit te kijken 🤓🤓

Is vandaag gewoon weer 100% 🤙🏾

Vind het eigenlijk best wel vreemd...
Jammer dat dit niet op Windows te bekijken is :+
Mijn "gewone" 11 staat nu op 98%. Ik red er nog steeds twee volle dagen mee. Ik heb een stekker in de auto, stekker in de woonkamer en ik red me er prima mee :)
Is de accu op? Dan laten we er toch een nieuwe in zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thallyos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:30
Eerlijk gezegd versta ik het gedoe rond de batterij niet. Ik laad altijd op met snellader in de auto, powerbank met PD elders onderweg, draadloos thuis... Het enige waarmee ik bezig ben: die zolang mogelijk tegen 100% houden voor het geval ik onverwacht niet thuis ben 's nachts.

Zo'n telefoon koop je toch als gebruiksvoorwerp. Dat ding moet er zijn als ik het nodig heb, dan ga ik niet gaan moederen over wanneer wel of niet op te laden en op welke manier.

Mijn batterijcapaciteit ondertussen? 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Mrjraider schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:07:
[...]

Jammer dat dit niet op Windows te bekijken is :+
Mijn "gewone" 11 staat nu op 98%. Ik red er nog steeds twee volle dagen mee. Ik heb een stekker in de auto, stekker in de woonkamer en ik red me er prima mee :)
Is de accu op? Dan laten we er toch een nieuwe in zetten ;)
Met de 11 heb je iets meer juice dan een 11 pro. Dus 2 dagen is toch netjes?

Reden van de screenshot was meer om aan te geven dat de batterij zich raar kan gedragen. Vorige maand nog 97% op Coconut battery en vandaag gewoon weer 100%.

Het is idd een gebruiksvoorwerp, maar ik ben nogal kritisch op m'n devices dus dit soort data houd ik goed in de gaten.

Maar als ik zo enkele reacties lees vind men het totaal niet interessant als er wederom over de batterij gepraat wordt..

Tja... :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
dkawa schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:49:
[...]

Het is idd een gebruiksvoorwerp, maar ik ben nogal kritisch op m'n devices dus dit soort data houd ik goed in de gaten.

Maar als ik zo enkele reacties lees vind men het totaal niet interessant als er wederom over de batterij gepraat wordt..

Tja... :?
Omdat het niet zoveel toevoegt. Je gaat het namelijk niet merken als je batterij cap op dag 1 > 100% was en na enkele dagen/weken 97%. Het toestel heeft gewoon tijd nodig om de accu goed te optimaliseren en als deze geoptimaliseerd is, hoef je verder geen zorgen te maken.

Zoals je nu zelf aangeeft, is het percentage weer bijgesteld naar 100% dus er was geen reden tot paniek.

Het is pas noemenswaardig als je ook ervaart dat de accu snel leeg gaat, kijk dan is het een ander geval :)

Sowieso een combinatie van accu snel leeg + accupercentage onder de 80% is een gratis vervanging bij Apple :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56
Ik heb sinds gisteren een iphone 11 pro. Esim aangevraagd, de eerste keer qr code via app maar kreeg geen verbinding na de procedure te hebben doorgelopen . Stom geweest om netwerk weg te gooien dus helemaal niets meer, gelukkig was het overdag dus naar de t- mobile shop en die hebben er een nieuwe esim opgezet.
Nu heb ik een paar vragen over de esim ( google geeft geen eenduidig antwoord helaas)
- ben je de esim kwijt als je een encrypted backup terugzet op de iphone ?
- kun je ook nog eventueel terug naar een fysieke sim ?
- bij nieuwe telefoon kun je dan de encrypted backup terugzetten en is de esim dan op het nieuwe toestel werkend of moet je een nieuwe esim aanschaffen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Apple sluit wereldwijd ALLE Stores tot en met 27 maart (behalve enkele in Greater China, die gaan juist weer openen) ivm het corona virus.

''As of today, all of our stores in Greater China have reopened. I also want to thank our operations team and partners for their remarkable efforts to restore our supply chain. What we’ve learned together has helped us all develop the best practices that are assisting enormously in our global response.

One of those lessons is that the most effective way to minimize risk of the virus’s transmission is to reduce density and maximize social distance. As rates of new infections continue to grow in other places, we’re taking additional steps to protect our team members and customers.

We will be closing all of our retail stores outside of Greater China until March 27.''

https://www.macrumors.com...etail-stores-coronavirus/

[ Voor 64% gewijzigd door _Bailey_ op 14-03-2020 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Mrjraider Dat kan je wel zien, met iMazing. :) Volgens mij ook met de gratis variant zonder licentie.

@dkawa niets vreemds aan, het hoort te fluctueren. Ik zou me eerder zorgen maken als ie steeds exact ‘t zelfde zegt. :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
edebee schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:51:
Ik heb sinds gisteren een iphone 11 pro. Esim aangevraagd, de eerste keer qr code via app maar kreeg geen verbinding na de procedure te hebben doorgelopen . Stom geweest om netwerk weg te gooien dus helemaal niets meer, gelukkig was het overdag dus naar de t- mobile shop en die hebben er een nieuwe esim opgezet.
Nu heb ik een paar vragen over de esim ( google geeft geen eenduidig antwoord helaas)
- ben je de esim kwijt als je een encrypted backup terugzet op de iphone ?
- kun je ook nog eventueel terug naar een fysieke sim ?
- bij nieuwe telefoon kun je dan de encrypted backup terugzetten en is de esim dan op het nieuwe toestel werkend of moet je een nieuwe esim aanschaffen ?
Zie https://community.t-mobil...-introduceert-esim-314481

Terug naar een fysieke sim kan.
En bij een nieuwe telefoon moet je een nieuwe esim aanvragen. Ik gok dat deze dan ook niet in de backup zit.
Indien je je huidige telefoon wist, krijg je wel de vraag of het esim profiel bewaard moet blijven, dus een backup terugzetten naar je huidige toestel is dus geen probleem.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
[...]

Die dingen meegenomen, is het dan de prijs waard? Icm met verlening van een abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 20:12
Redmonkey92 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:29:
Die dingen meegenomen, is het dan de prijs waard? Icm met verlening van een abonnement
Niemand kan toch voor jou uitmaken of het de meerprijs waard is?!? Vind JIJ het de meerprijs waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
RicoK schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:36:
[...]

Niemand kan toch voor jou uitmaken of het de meerprijs waard is?!? Vind JIJ het de meerprijs waard?
Klopt maar misschien zijn er wel mensen die zowel de 11 als de XS getest hebben, zij kunnen daar wel antwoord op geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Redmonkey92 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:42:
Klopt maar misschien zijn er wel mensen die zowel de 11 als de XS getest hebben, zij kunnen daar wel antwoord op geven
Natuurlijk, maar je vraagt of het de meerprijs waard is. Dus of het nu wel of niet doet, wel of niet getest is, wil JIJ er meer voor betalen....?!?

Ik heb nu sinds 2 maanden de 11 Pro Max. Ik kwam van de 8 Plus. Het formaat is dus hetzelfde, waarbij de 11 Pro Max fractioneel kleiner is zelfs, maar wel weer wat zwaarder. Het betere scherm, de betere accuduur, het was het mij persoonlijk allemaal waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 22:44
RicoK schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:46:
[...]

Natuurlijk, maar je vraagt of het de meerprijs waard is. Dus of het nu wel of niet doet, wel of niet getest is, wil JIJ er meer voor betalen....?!?

Ik heb nu sinds 2 maanden de 11 Pro Max. Ik kwam van de 8 Plus. Het formaat is dus hetzelfde, waarbij de 11 Pro Max fractioneel kleiner is zelfs, maar wel weer wat zwaarder. Het betere scherm, de betere accuduur, het was het mij persoonlijk allemaal waard.
Hier exact dezelfde switch gemaakt vorige week.

Ik werk als COO bij een transportbedrijf. Met de huidige crisis hang ik de hele dag in de telefoon en stuur ik enorme hoeveelheden e-mails.

Waar de 8 plus rond 15:00 leeg was heeft de 11 pro om 23:00 nog 25% over. Ben ervan onder de indruk :)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Redmonkey92 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:42:
[...]

Is allemaal relatief..Zoals al eerder hier benoemd, vind jij het de prijs waard? Dat kunnen wij niet voor jou bepalen!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Famous schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:22:
Helaas de oplossing nog niet gevonden.
Zeker in deze “tijden” wil ik er veel gebruik van maken.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
Welke provider heb je en ondersteunt deze bellen via 4G?

Vodafone heeft namelijk recentelijk zijn 3G netwerk uitgeschakeld.
Als je bij een provider zit die van het Vodafone netwerk gebruik maakt, maar (nog) geen 4G bellen ondersteunt, dan schakel je tijdens het bellen terug naar 2G. En bij 2G kun je niet tegelijk bellen en data gebruiken.

Wat geeft je toestel voor netwerktype aan tijdens het bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Jeroen O schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:33:
[...]

Welke provider heb je en ondersteunt deze bellen via 4G?

Vodafone heeft namelijk recentelijk zijn 3G netwerk uitgeschakeld.
Als je bij een provider zit die van het Vodafone netwerk gebruik maakt, maar (nog) geen 4G bellen ondersteunt, dan schakel je tijdens het bellen terug naar 2G. En bij 2G kun je niet tegelijk bellen en data gebruiken.

Wat geeft je toestel voor netwerktype aan tijdens het bellen?
Ik zit bij Simpel, die zitten op het netwerk van T-Mobile.
Als ik ga bellen dan schakelt data over naar 3G.

Ik kan mij ook niet herinneren dat ik eerder deze problemen had, pas recent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Bij 3G zou je wel data moeten hebben tijdens het bellen.

Wat je nog zou kunnen proberen, is je telefoon forceren op 3G en kijken of je dan wel data hebt als je niet aan het bellen bent.

Als het dan ook niet werkt, is het wellicht een netwerkprobleem. Dan kun je het wellicht bij Simpel aankaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7hG1GtpPUN8jn80bGtJj-w9W5I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CwZA3BFPZ6AFjFbdl8wlAJYx.jpg?f=fotoalbum_large
Ben zelf nog steeds erg tevreden over de accu, al 6u+ SOT en nog 50% accu over :o

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Sinds afgelopen donderdag een iPhone 11 pro in huis maar deze gaat weer terug want kan er niet aan wennen qua grootte, is me te groot. Nu hopen dat ze bij de volgende release met een toestel komen van het zelfde formaat als de iPhone 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06:41
Redmonkey92 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:44:
Sinds afgelopen donderdag een iPhone 11 pro in huis maar deze gaat weer terug want kan er niet aan wennen qua grootte, is me te groot. Nu hopen dat ze bij de volgende release met een toestel komen van het zelfde formaat als de iPhone 8
Geef het even een goede week/twee weken om te wennen, ik kom ook van een X naar een 11 en duurde ook even voordat ik gewend was en twijfelde om hem terug te sturen maar ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan.

Misschien kun je een Otterbox case proberen waarop een pop socket zit zodat je hem met één hand kunt bedienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
kapi_tijn schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:07:
[...]

Geef het even een goede week/twee weken om te wennen, ik kom ook van een X naar een 11 en duurde ook even voordat ik gewend was en twijfelde om hem terug te sturen maar ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan.

Misschien kun je een Otterbox case proberen waarop een pop socket zit zodat je hem met één hand kunt bedienen
Wat maakt je zo blij dat je het niet gedaan hebt?
Ik mis toch wel een beetje de vingerafdrukscanner en het bedienen met 1 hand. Enige verschil wat ik echt maar dan ook echt merk is de batterij. Vanaf de X is denk ik de overstap ook kleiner omdat dat toestel ook groter is dan de 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Redmonkey92 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:24:
[...]

Ik mis toch wel een beetje de vingerafdrukscanner en het bedienen met 1 hand. Enige verschil wat ik echt maar dan ook echt merk is de batterij. Vanaf de X is denk ik de overstap ook kleiner omdat dat toestel ook groter is dan de 8 :P
Hoezo zou je hem niet met 1 hand kunnen bedienen? Je kunt het scherm zelfs naar beneden trekken, halveren, door onder in het midden naar beneden te swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Hooli-gan schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:35:
[...]

Hoezo zou je hem niet met 1 hand kunnen bedienen? Je kunt het scherm zelfs naar beneden trekken, halveren, door onder in het midden naar beneden te swipen.
Als ik hem met 1 hand gebruik krijg ik op een gegeven moment gewoon een zere hand. Aan de binnenkant net onder de wijsvinger.

Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een iPhone komt in hetzelfde formaat als de 8 (bijv. de SE2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Of zou het met deze siliconen case te maken kunnen hebben?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5E6oNVgOeubJNlHgyiu6wjSTZpo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gTFj8UzPJzZRTuebrmFuFkp4.jpg?f=fotoalbum_large

Heb even op de verpakking gekeken en het is Original XXSIVE case.

[ Voor 9% gewijzigd door Redmonkey92 op 25-03-2020 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06:41
Redmonkey92 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:24:
[...]

Je gaat qua snelheid en batterij enorm vooruit en je hebt de allerlaatste technologie in handen en je gaat een paar jaar vooruit. Maar vooral het grote scherm bij het kijken van series of filmpjes is voor mij de doorslag en sommige games spelen ook fijner op een groter scherm

Van een X naar een 11 is ook wel een behoorlijke stap hoor qua grootte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
kapi_tijn schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:46:
[...]

Je gaat qua snelheid en batterij enorm vooruit en je hebt de allerlaatste technologie in handen en je gaat een paar jaar vooruit. Maar vooral het grote scherm bij het kijken van series of filmpjes is voor mij de doorslag en sommige games spelen ook fijner op een groter scherm

Van een X naar een 11 is ook wel een behoorlijke stap hoor qua grootte :)
Maakt de Otterbox case hem veel groter? Heb het idee dat het misschien nog wel aan de case kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:51
Redmonkey92 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:43:
Heb even op de verpakking gekeken en het is Original XXSIVE case.
Wat bedoel je met Original XXSIVE case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Volkan1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:20:
[...]

Wat bedoel je met Original XXSIVE case?
Staat op de verpakking. Geen idee of het een merk of zoiets is. Dit :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/98-I-COH5a57X4vfuUxGny1KDls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IaOhNIkFEcbBw7TpcJiPrSt4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Redmonkey92 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:39:
[...]

Staat op de verpakking. Geen idee of het een merk of zoiets is. Dit :
[Afbeelding]
Aha. Heb je trouwens een 11 of een 11 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Volkan1984 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:23:
[...]

Aha. Heb je trouwens een 11 of een 11 Pro?
De 11 pro

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Mijn vriendin heeft me de afgelopen maanden ontzettend gesteund gedurende een pittige tijd in mijn leven. Ik heb daarom besloten haar een iPhone 11 Pro cadeau te doen. Ik weet dat ze graag wil upgraden van haar 8 naar de 11 Pro dus dat wordt een mooie verrassing.

Hoe dan ook, ik heb de iPhone besteld bij Apple.com incl. cadeauverpakking. Heeft iemand ervaring met die cadeauverpakking? Stelt het iets voor?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:24
WhatsappHack schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 01:50:
[...]

Eerlijk gezegd de kalender van iOS zelf. :P Die is ook beschikbaar via de iCloud website. ;)
Ik was vroeger fan van Fantastical, maar die hebben recent echt alle klanten zeer royaal genaaid dus kan ze alleen maar heel hard afraden. (Mede omdat het belachelijk duur is nu met een subscription model en je verplicht bent om al je agenda items naar hun cloud te uploaden als je wilt dat de agenda ook beschikbaar is op je watch 8)7.)
Da's de reden dat ik ben overgestapt naar Calendar 366, ook voor de Watch en Mac.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Ook nu in het bezit van een Iphone 11 Pro midnight green 😍

Heb vorige week een Samsung S20 gehad, na een week weer verkocht... wat mij daar opviel was een map genaamd ‘Veilige Map’. Daarin kon je bestanden, foto’s en apps in opslaan en deze was alleen met een code te benaderen. Daarnaast heb je ook Dual Messenger op Android, daarmee kan je Whatsapp bijvoorbeeld 2x installeren. Deze functies mis ik eigenlijk wel bij de Iphone. Is er een mogelijkheid om deze op IOS te krijgen dmv een app of jailbreak/cydia? Iemand die nog jailbreakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18
Hier ook; overgestapt van een iPhone XS Max naar een iPhone 11 Pro. Was het grote formaat van mijn iPhone zat en gebruik mijn iPad steeds vaker, daardoor had ik al een tijdje het idee om naar een kleiner formaat iPhone te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
MartijnMartijn schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:55:
Hier ook; overgestapt van een iPhone XS Max naar een iPhone 11 Pro. Was het grote formaat van mijn iPhone zat en gebruik mijn iPad steeds vaker, daardoor had ik al een tijdje het idee om naar een kleiner formaat iPhone te gaan.
Ben tot dusver nog steeds tevreden met het Pro-formaat (van Max naar Pro)
Laat ik het zo zeggen, Max formaat scherm is wauw, echter mis ik het met dit formaat niet, gebruik is fijner.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:16
Tremio schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:05:

Heb vorige week een Samsung S20 gehad, na een week weer verkocht... wat mij daar opviel was een map genaamd ‘Veilige Map’. Daarin kon je bestanden, foto’s en apps in opslaan en deze was alleen met een code te benaderen. Daarnaast heb je ook Dual Messenger op Android, daarmee kan je Whatsapp bijvoorbeeld 2x installeren. Deze functies mis ik eigenlijk wel bij de Iphone. Is er een mogelijkheid om deze op IOS te krijgen dmv een app of jailbreak/cydia? Iemand die nog jailbreakt?
Waarom heb je de Samsung s20 weer zo snel weggedaan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tremio
elaho schreef op zondag 29 maart 2020 @ 22:07:
[...]

Waarom heb je de Samsung s20 weer zo snel weggedaan?
Ik kwam van een Iphone 7 en wilde iets anders, een mooie telefoon... en Android leek me wel wat.

Totdat ik ‘m had...

Ten eerste moest ik TE vaak opladen (2x p.d), ten tweede heeft Android niet dezelfde ‘feeling’ als IOS en ten derde omdat er geen Snapdragon in zat maar een Exynos (had me niet goed ingelezen). Toen toch maar weer een Iphone gekocht 😂 Wat een opluchting, vooral de feeling en de batterij die gewoon langer dan een dag meegaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
Tremio schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:05:

Een gedeeltelijke oplossing is mogelijk wanneer je gebruik maakt van dual sim. Ik heb een zakelijke eSim en een privé fysieke sim. Privé is gekoppeld aan WhatsApp en zakelijk aan WA Business. Dit werkt feilloos.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adwin84
  • Laatst online: 05:13
Goedenavond, ik heb momenteel een Samsung Galaxy S10 maar zit eraan te denken een iPhone 11 Pro te nemen. Zijn er meer ex-S10 gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Wat zijn jullie positieve dan wel negatieve ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
adwin84 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:00:
Goedenavond, ik heb momenteel een Samsung Galaxy S10 maar zit eraan te denken een iPhone 11 Pro te nemen. Zijn er meer ex-S10 gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Wat zijn jullie positieve dan wel negatieve ervaringen?
Misschien heb je iets aan de post een paar Posts boven je. @Tremio heeft de stap van een Samsung S20 naar een iPhone gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tremio
Ik heb een week lang een S20 5G Exynos gebruikt. Ik heb daarvoor jarenlang een Iphone 7 gehad, toen de overstap gemaakt naar een Galaxy S20. Momenteel mis ik alleen de ‘veilige map’ van Samsung. Verder misschien de 120hz scherm.. maar de ‘feeling’ die je hebt bij Iphone zorgt ervoor dat je geen 120hz nodig hebt. Daarnaast was de batterij van de S20 echt bagger, bij de Iphone is de batterij juist een van de beste punten.

Wat je misschien zal missen zij de kleine tweaks, zoals een Always On Display.. maar verder is de Iphone echt een goed toestel. Ik heb 11 Pro Midnight Green geseald gekocht op Marktplaats voor €870. Bijna evenduur als een S20..

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Terugkomend op mijn post van enkele dagen geleden. De cadeauverpakking ziet er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bU4D0AaZ6elqc2YuN6zLi9PyUDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jkoszm4cDfBQn1xLYzuesULV.jpg?f=fotoalbum_large

En je kunt je wel voorstellen dat deze iPhone 11 Pro als cadeau goed werd ontvangen. Ze heeft het meer dan verdiend.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bulligan
Ik kom van een Galaxy S10, voor ik over ging naar Apple. Werd verliefd op Apple toen ik enige tijd een XS in gebruik had voor een projectje. En waarom precies weet ik niet eens goed. Het zag er allemaal gewoon beter uit, voelde beter en werkte allemaal heel soepeltjes. Ik heb notabene nog de stap van s8 naar S10 gemaakt, maar binnen korte tijd toch maar de iPhone 11 Pro gekocht. Had altijd Samsung of Android gebruikt. Was helemaal geen fan van Apple. Vond het maar overdreven duur spul, alleen maar omdat er een appeltje op stond.
Vervolgens moest alles er aan geloven. Er kwam een Apple Watch, AirPods en iPad bij. Mijn XS die ik gebruikte voor het projectje ging naar mijn vrouw, ook haar Samsung moest er aan geloven.

Exacte voor of nadelen kan ik niet geven. Voor mij werkt het gewoon veel beter op deze manier. Ben zeer tevreden mee en zou niet meer terug willen. Er komt hier geen Android meer in huis.

Enige nadeel, tis een dure hobby geworden 😜

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RicoK
@Hooli-gan Héééél herkenbaar!! Hier ook een (bijna) compleet Apple Eco-systeem; iPhones, iPads, AW, ATV's, AirPods, MacBooks. Alleen nog 2 Google ChromeCast Audio, ik heb er spijt van dat ik destijds mijn twee Airport Expresses had weg gedaan, maar er was toen nog één Android in huis, en nog een Microsoft Surface Go om toch nog een beetje feeling te houden met Windows 10 (wat overigens echt goed OS is geworden in de loop van de jaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adwin84
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik merk dat ik steeds enthousiaster word😂. Eens rondkijken of ik een mooie deal kan vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Wellicht een beetje ontopic maar wel nieuwsgierig. Zou vanavond niet de Keynote moeten komen met iOS 14? Of is deze uitgesteld vanwege het Corona Virus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
kevinkrs schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:25:
Wellicht een beetje ontopic maar wel nieuwsgierig. Zou vanavond niet de Keynote moeten komen met iOS 14? Of is deze uitgesteld vanwege het Corona Virus?
Nieuwe releases van iOS'en zijn pas in september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
RigolleM schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:00:
[...]

Nieuwe releases van iOS'en zijn pas in september...
De releases, maar ik dacht juist (of ik heb het fout) dat de eerste developers beta al in de lente / begin zomer uitkwam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
kevinkrs schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:08:
[...]

De releases, maar ik dacht juist (of ik heb het fout) dat de eerste developers beta al in de lente / begin zomer uitkwam?
Deze vraag hoort eerder thuis in een iOS 13 of 14 discussie en niet zo zeer in de iPhone 11 Pro topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
kevinkrs schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:08:
[...]

Nieuwe iOS versies worden altijd tijdens WWDC aangekondigd en die is ieder jaar altijd in juni.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mijn batterij gaat de laatste tijd ontzettend hard leeg. Nu heb ik nog maar 19% en vanochtend om 07:15 van de lader gehaald.

Laatst Spark geinstalleerd en dacht dat die de boosdoener was echter staat whatsapp met 40% bovenaan!
Ik heb alle synchronisaties uit, achtergrond dingen en noem maar op.

Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 20:21
Famous schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 15:37:
Mijn batterij gaat de laatste tijd ontzettend hard leeg. Nu heb ik nog maar 19% en vanochtend om 07:15 van de lader gehaald.

Laatst Spark geinstalleerd en dacht dat die de boosdoener was echter staat whatsapp met 40% bovenaan!
Ik heb alle synchronisaties uit, achtergrond dingen en noem maar op.

Meer mensen die dit ervaren?
Wel eens een softreset gedaan? Dit verhielp bij het dit probleem als het in een enkele geval voor kwam. Soms blijft er een proces hangen.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Is er een app waarop ik kan zien hoe vaak ik mijn Iphone 11 Pro heb gebruikt (screen on time) sinds dat ik ‘m van de lader heb gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Tremio schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:59:
Is er een app waarop ik kan zien hoe vaak ik mijn Iphone 11 Pro heb gebruikt (screen on time) sinds dat ik ‘m van de lader heb gehaald?
Dat zie je bij de Battery settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Rivanov schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:05:
[...]

Dat zie je bij de Battery settings.
Daar zie ik van de afgelopen 24 u en niet vanaf het moment dat ik ‘m van de lader afhaal... klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

harm12nl schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:37:
[...]

Wel eens een softreset gedaan? Dit verhielp bij het dit probleem als het in een enkele geval voor kwam. Soms blijft er een proces hangen.
Heb een update gedaan naar ios 13.4, probleem is daarmee niet opgelost. 07:14 van de lader en nu nog maar 19% batterij :+

Whatsapp heeft zelfs 47% nu.
Zal eens kijken vanavond naar de softreset!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• adwin84
Ik heb vanavond een 2e hands iPhone 11 Pro 256gb van 4 maanden oud gekocht. Viel nog niet mee om geen fake advertentie te vinden 😬. Wat een gave telefoon. Nogmaals bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11:02
Raden jullie de 11 Pro Max aan?

Mijn abonnement van de iPhone 7 is zojuist na 2 jaar verlopen, ik zit er echt aan te denken om gewoon een Sim only Abbo te doen en de iPhone 12 ‘Pro Max??’ te halen zodra die uitkomt.

Aan de andere kant wil ik ook wachten tot de specs uitkomen en features. Want als het net zo’n nutteloze overgang zoals de 7 naar de 8 is, neem ik wel genoegen met de 11 Pro Max.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-08 20:51
11 pro is sowieso een goede upgrade als je nu een 7 hebt. Of er veel verschil gaat zijn tussen 11 en 12 pro kan niemand je met zekerheid zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Je kunt wachten, maar de aankondiging van de nieuwe modellen is pas in september, met het toestel beschikbaar in ~oktober.

Vanaf nu is dat nog 5,5 maand wachten.

Als je het geen bezwaar vindt om zolang nog met je iPhone 7 te doen, zou ik wachten. En anders gewoon nu kopen.

Ik ben zelf van een iPhone 7 Plus naar een iPhone 11 pro max gegaan en heb daar nog geen dag spijt van gehad. Wel koop ik altijd een nieuwer model als deze net uit is, zodat je in ieder geval nog een jaar het nieuwste model hebt.

Pagina: 1 ... 31 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6