Als je kunt wachten dan zou ik dat gewoon even doen, of dat je dan een nieuw model koopt of toch de 11 Pro max, hij is hoe dan ook gedaald in prijs. Vooral als je hem in een abonnementsvorm pakt bij provider.RazorMaron schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:04:
Raden jullie de 11 Pro Max aan?
Mijn abonnement van de iPhone 7 is zojuist na 2 jaar verlopen, ik zit er echt aan te denken om gewoon een Sim only Abbo te doen en de iPhone 12 ‘Pro Max??’ te halen zodra die uitkomt.
Aan de andere kant wil ik ook wachten tot de specs uitkomen en features. Want als het net zo’n nutteloze overgang zoals de 7 naar de 8 is, neem ik wel genoegen met de 11 Pro Max.
Hoe is jouw ervaring met jouw model van de 11?Jordyz schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:22:
[...]
Als je kunt wachten dan zou ik dat gewoon even doen, of dat je dan een nieuw model koopt of toch de 11 Pro max, hij is hoe dan ook gedaald in prijs. Vooral als je hem in een abonnementsvorm pakt bij provider.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Uitstekend, maar of ik nog ooit zoveel geld uitgeef aan een toestel dat weet ik niet.RazorMaron schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:49:
[...]
Hoe is jouw ervaring met jouw model van de 11?
Het blijft veel geld voor een telefoon..
Maar eerlijk is eerlijk, het scherm is ontzettend mooi, de camera's zijn fijn en ontzettend scherp. Ik zou ook niet meer terug willen naar een ouder model..
Misschien een gekke vraag maar ik heb sinds kort ook de upgrade gemaakt naar de 11 Pro en ben er erg blij mee. Helaas een wissel moeten maken wegens stof onder alle lenzen en heb er nu een die in dat opzicht perfect is.
Nu had ik zojuist even de telefoon uit de leather case gehaald en zag ik in het zonlicht een (kleine) imperfectie in het matte glas wat lijkt alsof ik een soort van "schroefje" onder het glas zie zitten. Kan me niet herinneren dat ik dit eerder zag maar nog nooit zo in direct zonlicht bekeken. Het zit rechts onderin tussen het Apple logo en de CE tekst. Kan iemand van jullie dat ook terug vinden?
Zou jammer zijn als het een imperfectie is maar aan de andere kant heb ik liever stofvrije camera's en durf ik niet de gok te gaan nemen om het daarvoor nog een keer om te gaan ruilen (en misschien ook wat overdreven, maar toch het is een duur toestel).
Nu had ik zojuist even de telefoon uit de leather case gehaald en zag ik in het zonlicht een (kleine) imperfectie in het matte glas wat lijkt alsof ik een soort van "schroefje" onder het glas zie zitten. Kan me niet herinneren dat ik dit eerder zag maar nog nooit zo in direct zonlicht bekeken. Het zit rechts onderin tussen het Apple logo en de CE tekst. Kan iemand van jullie dat ook terug vinden?
Zou jammer zijn als het een imperfectie is maar aan de andere kant heb ik liever stofvrije camera's en durf ik niet de gok te gaan nemen om het daarvoor nog een keer om te gaan ruilen (en misschien ook wat overdreven, maar toch het is een duur toestel).
Nee joh ben nog prima happy met mijn huidige iPhone ,mr.JamesBond schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:56:
@Rivanov @Donstil @Geert1976 Overwegen jullie ook een iPhone 12 topmodelversie te nemen over een klein half jaartje?
spoiler:
Stiekem wel natuurlijk!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Idem.Donstil schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:26:
[...]
Nee joh ben nog prima happy met mijn huidige iPhone ,spoiler:Stiekem wel natuurlijk!
spoiler:
Beetje off-topic natuurlijk, maar als de iPad Pro 2020 5G had had ik hem ook overwogen, terwijl ik het waarschijnlijk nooit zou gebruiken
Spark eraf gegooid en de batterij gaat langer mee. Zeer zeker niet zoals het was maar in elk geval kan ik weer door zonder tussentijds laden.Famous schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:19:
[...]
Heb een update gedaan naar ios 13.4, probleem is daarmee niet opgelost. 07:14 van de lader en nu nog maar 19% batterij
Whatsapp heeft zelfs 47% nu.
Zal eens kijken vanavond naar de softreset!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
daar ben ik nu nog totaal niet mee bezig, eerlijk gezegd.mr.JamesBond schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:56:
@Rivanov @Donstil @Geert1976 Overwegen jullie ook een iPhone 12 topmodelversie te nemen over een klein half jaartje?
Nog steeds dik tevreden met m'n 11 Pro.
Verder wacht ik nog even met hele grote aankopen, iets met een (mogelijke) economische crisis op komst...
Ik neem de iPhone 12 Pro einde van het jaar inderdaad.mr.JamesBond schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:56:
Heb al iemand die mijn 11 Pro overneemt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kreeg zojuist een video oproep via whatsapp op mijn iphone 11 pro. Mijn scherm bleef zwart en zag pas de melding op mijn scherm als ik het activeerde ( met de vinger een tik op het scherm geven).
Ook even getest op de iphone 7 maar daar wordt het scherm dus “ wakker” en geeft de melding op het scherm van de video oproep, wat je ook zou verwachten.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben met de iphone 11 pro ? Op beide toestellen draait dezelfde ios versie, enige verschil is dat de aw5 gekoppeld is aan de iphone 11 pro. Google geeft helaas geen hits.
Ook even getest op de iphone 7 maar daar wordt het scherm dus “ wakker” en geeft de melding op het scherm van de video oproep, wat je ook zou verwachten.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben met de iphone 11 pro ? Op beide toestellen draait dezelfde ios versie, enige verschil is dat de aw5 gekoppeld is aan de iphone 11 pro. Google geeft helaas geen hits.
Als dat al lukt, ik las al geruchten over problemen met supply. Anyhow, ik denk dat de updates de afgelopen jaren niet super groot zijn. De year on year updates zijn best wel klein, pas na 3 jaar merk je dat je een sprong maakt. Ik ben van de pixel 2 naar de iPhone 11 pro gegaan, en het grootste voordeel was dat mijn accu weer volledig werkte. Qua snelheid of fotokwaliteit ben ik niet van mijn stoel geblazen. Pak ik nu weer pixel, dan zie ik dat die trager is dan dat ik mij herinnerde, maar het is niet alsof ik mij er toen aan irriteerde. Dus, wil je updaten, update dan vooral. Ik kan mij niet voorstellen dat er een killer feature in de iPhone 12 zit waarvoor je moet update (of je moet gevoelig zijn voor een high refresh rate, en de geruchten daarover geloven).Jeroen O schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:14:
Je kunt wachten, maar de aankondiging van de nieuwe modellen is pas in september, met het toestel beschikbaar in ~oktober.
Vanaf nu is dat nog 5,5 maand wachten.
Als je het geen bezwaar vindt om zolang nog met je iPhone 7 te doen, zou ik wachten. En anders gewoon nu kopen.
Hmm hmm..Geert1976 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 05:06:
[...]
daar ben ik nu nog totaal niet mee bezig, eerlijk gezegd.
Nog steeds dik tevreden met m'n 11 Pro.
Verder wacht ik nog even met hele grote aankopen, iets met een (mogelijke) economische crisis op komst...
Het is weer September 2025 :)
Ik zing ook nog wel een jaartje uit..
op gegeven moment is het ook wel goed
A person who never made a mistake never tried anything new.
Technisch gezien kan ik het nog enkele jaren hiermee uitzingen maar ga denk ik wel voor de 12 Pro.Nick25 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:54:
[...]
Ik zing ook nog wel een jaartje uit..
op gegeven moment is het ook wel goed
Al moet ik zeggen dat de reguliere 12 dit jaar ook wel interessant wordt aangezien dat toestel ook OLED krijgt.
CBS besluit indicator aan mijn kant, volgens de laatste peilingen:
iPhone 11 Pro: 0,1%
iPhone 12 Pro: 98,9%
iPhone 12 : 1%
Goh, jij weet al veel, zeg.Jaymone schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:44:
[...]
Technisch gezien kan ik het nog enkele jaren hiermee uitzingen maar ga denk ik wel voor de 12 Pro.
Al moet ik zeggen dat de reguliere 12 dit jaar ook wel interessant wordt aangezien dat toestel ook OLED krijgt.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Neem de 12 Pro als dat design veranderd. Geruchten zeggen weer wat vierkantiger, dus iPhone 11 meets, iPhone 4. Dat zie ik wel zitten, vond dat altijd een erg gaaf design.
Mocht het weer hetzelfde zijn dan doe ik nog wel een (paar) jaar met de 11 Pro. Twijfelde bij de X al sterk, die vond ik na 2 jaar eigenlijk ook nog wel dikke prima.
Mocht het weer hetzelfde zijn dan doe ik nog wel een (paar) jaar met de 11 Pro. Twijfelde bij de X al sterk, die vond ik na 2 jaar eigenlijk ook nog wel dikke prima.
Uiteraard, dit is mijn eigen besluit-statistiek
Ik overweeg alleen een iPhone 12 als hij 5G, nieuwe functies én een nieuw design heeft. Lidar interesseert me niet
Ik neem ook gewoon de nieuwste iPhone weer eind dit jaar..Waarom? Omdat het een (dure) hobby is geworden en ik veel met mijn telefoon doe dagelijks! Deze mag dan ook wat kosten tov bijv mijn laptop waar ik amper meer op zit...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Welke features denken jullie dat er op de iPhone 12 gaan komen? Betere refresh rate enzo?
Oh of is er al een iPhone 12 topic?
[ Voor 19% gewijzigd door elaho op 08-04-2020 21:54 ]
Ik gok:elaho schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:53:
Welke features denken jullie dat er op de iPhone 12 gaan komen? Betere refresh rate enzo?
-lidar
-nieuwe processor (a12? a13?)
-5G
-eindelijk USB-C?
Het staat ook al zo goed als vast dat het een soort iPhone 4 uiterlijk zou krijgen.
Tsja, verder? Misschien een iets kleinere notch?
Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen...
Ik heb de iPhone 11 Pro, 256 GB.
Gekocht in sep 2019, mijn batterij kan nu nog maar max 91% opgeladen worden, dat is veel slechter dan de iPhone 8 / X / XS die heb gehad afgelopen jaren.
Hoe is jullie batterij capaciteit nu na 6 maanden?
Gekocht in sep 2019, mijn batterij kan nu nog maar max 91% opgeladen worden, dat is veel slechter dan de iPhone 8 / X / XS die heb gehad afgelopen jaren.
95% batterijcapaciteit hier. Laad ‘m geregeld draadloos op op het werk, wanneer ik ‘m ff niet nodig heb dus dit is redelijk onregelmatig. Heb ‘m niet zo vaak aan de meegeleverde (snellaad) lader hangen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Als je een Mac hebt even kijken in Coconut Battery.Jieve schreef op woensdag 8 april 2020 @ 22:46:
Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen...
Mijn iPhone geeft aan 99% maar in coconut nog 100%. Heb m een maand na launch aangeschaft en laad m elke nacht wireless op.
Wat ik verwacht:elaho schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:53:
- kleinere notch
- default 128GB (of 256GB?) opslag (zoals we zagen bij de MacBook Air en iPad Pro)
- lidar sensor
- grotere ultra wide sensor (en dus betere low light prestaties en/of goeie night mode op ultra wide)
- (nog) betere accu
- natuurlijk de A14
Wat ik hoop:
- usb-c
- iPhone 4(S) design
- 6,3” (Xr/11) (of eentje tussen grootste en kleinste Pro) formaat iPhone 12 Pro
- geen notch (underscreen camera)
en/of underscreen Touch ID
- 5G
- De normale 12 OLED (zonder pro motion allicht)
(- deep fusion 2.0?)
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
A14 lijkt mijd22wth schreef op donderdag 9 april 2020 @ 00:55:
[...]
Als je een Mac hebt even kijken in Coconut Battery.
Mijn iPhone geeft aan 99% maar in coconut nog 100%. Heb m een maand na launch aangeschaft en laad m elke nacht wireless op.
[...]
Wat ik verwacht:
- kleinere notch
- default 128GB (of 256GB?) opslag (zoals we zagen bij de MacBook Air en iPad Pro)
- lidar sensor
- grotere ultra wide sensor (en dus betere low light prestaties en/of goeie night mode op ultra wide)
- (nog) betere accu
- natuurlijk de A13
Wat ik hoop:
- usb-c
- iPhone 4(S) design
- 6,3” (Xr/11) (of eentje tussen grootste en kleinste Pro) formaat iPhone 12 Pro
- geen notch (underscreen camera)
en/of underscreen Touch ID
- 5G
- De normale 12 OLED (zonder pro motion allicht)
(- deep fusion 2.0?)
Vandaag komt mijn 11 pro binnen, ik ben heel erg benieuwd. Hiervoor had ik de iphone 11 maar ik vond de schermkwaliteit te slecht, vooral hoe zwart werd weergegeven. Dan vond ik mijn oude X nog fijner qua scherm. Omdat de 11 kapot gegaan is toch maar een 11 pro gekocht en ik ben reuze benieuwd.
Ik heb nu tijdelijk even een 8, dat zal wel even een grote overstap zijn zo
In mijn ogen de beste die we ooit hebben gehadkapi_tijn schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:38:
Vandaag komt mijn 11 pro binnen, ik ben heel erg benieuwd. Hiervoor had ik de iphone 11 maar ik vond de schermkwaliteit te slecht, vooral hoe zwart werd weergegeven. Dan vond ik mijn oude X nog fijner qua scherm. Omdat de 11 kapot gegaan is toch maar een 11 pro gekocht en ik ben reuze benieuwd.
Je gaat geen spijt krijgen!
A person who never made a mistake never tried anything new.
USB-C zou voor mij een serieuze reden zijn om te upgraden. Wat een belachelijk ding is die lightning connector, en ik had echt gehoopt dat ze met de Pro hetzelfde pad zouden inslaan als met de iPad Pro.mr.JamesBond schreef op woensdag 8 april 2020 @ 22:17:
[...]
Ik gok:
-lidar
-nieuwe processor (a12? a13?)
-5G
-eindelijk USB-C?
Het staat ook al zo goed als vast dat het een soort iPhone 4 uiterlijk zou krijgen.
Tsja, verder? Misschien een iets kleinere notch?
Omdat in mijn huishouden meerdere iPads en iPhones worden gebruikt, allen met een lightning connector, vind ik die lightning connector helemaal prima. Je grijpt nooit mis. Ik heb alleen de snellader van mijn 11 Pro Max voor mij alleen, want daar kunnen de andere telefoons, 2x SE en 1x 8+ en alle iPads 2x Air (oude gen) en 2x 2018 niet mee overweg. Maar de connector is helemaal prima.Cyleo schreef op donderdag 9 april 2020 @ 14:06:
Wat een belachelijk ding is die lightning connector
Kan het nergens vinden, zit en niet zoals bij de iPhone 8 bij,
Instellingen/Beeldscherm en helderheid/weergave/ Ingezoomd ?
Wat is je vraag?Albert020 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:43:
Kan het nergens vinden, zit en niet zoals bij de iPhone 8 bij,
Je kan ook gewoon zoeken in spotlight als je een instelling zoekt
Waar komen die iPhone 4 geruchten vandaan qua design?
Ik vind een afgeronde toch echt wel beter in de handen liggen!
iPhone 4 ?Famous schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:54:
[...]
Wat is je vraag?
Je kan ook gewoon zoeken in spotlight als je een instelling zoekt
Waar komen die iPhone 4 geruchten vandaan qua design?
Ik vind een afgeronde toch echt wel beter in de handen liggen!
De instellingen heeft de iPhone 11 pro blijkbaar niet, maar oplossing gevonden.
Had met sommige pagina’s moeite in Safari, lettertype op 115% gezet, nu veel beter
[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 10-04-2020 17:02 ]
Ik heb een iPhone 11 pro Max 256gb. Ik zet heel graag films en series op m’n telefoon alleen m’n geheugen loopt snel vol. Ik zit te denken om het 512gb model aan te schaffen of heeft iemand nog tips. Of nog wachten tot en met september voor de iPhone 12 en dan 512gb aanschaffen.
Ook 512GB loopt natuurlijk vol.....elaho schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:42:
Ik heb een iPhone 11 pro Max 256gb. Ik zet heel graag films en series op m’n telefoon alleen m’n geheugen loopt snel vol. Ik zit te denken om het 512gb model aan te schaffen of heeft iemand nog tips. Of nog wachten tot en met september voor de iPhone 12 en dan 512gb aanschaffen.
Btw, sorry, even azijnzeiken.... niet je geheugen loopt vol, maar de opslagruimte..
Zou ik zeer zonde vinden.elaho schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:42:
Gaat hier om opslag capaciteit, daar kan je wat aan doen door data tijdelijk naar andere locaties te verplaatsen bijv.
Dan maar iets meer moeite doen door opschoon- verplaats- acties en in Q4 een nieuwe iPhone.
Sowieso wachten op de iPhone 12. Maar download je ze nu, tijdens de corona, ook? Kan je niet streamen nu zonder het op te slaan?elaho schreef op maandag 13 april 2020 @ 09:42:
Ja dat zou ik kunnen doen nu scheelt weer ruimte. Ook misschien toch iets selectiever zijn.mr.JamesBond schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:15:
[...]
Sowieso wachten op de iPhone 12. Maar download je ze nu, tijdens de corona, ook? Kan je niet streamen nu zonder het op te slaan?
[ Voor 13% gewijzigd door elaho op 13-04-2020 12:27 ]
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar zou je eigenlijk willen aanraden om, als het echt alleen om opslag gaat, een iPad te nemen en daar films en series op downloaden. Kan je ook meer opslag nemen dan een iPhone en groter scherm.elaho schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:21:
[...]
Ja dat zou ik kunnen doen nu scheelt weer ruimte. Ook misschien toch iets selectiever zijn.Scheelt ook weer een hoop geld dit toestel lekker houden en even wat gaan wissen of evt schijf aan hangen.
Moet zeggen dat 5G mij echt niet kan boeien eigenlijk.mr.JamesBond schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:34:
[...]
Idem.
spoiler:Beetje off-topic natuurlijk, maar als de iPad Pro 2020 5G had had ik hem ook overwogen, terwijl ik het waarschijnlijk nooit zou gebruiken
4G+ is hier al 200Mbit+ in de regio en ik zie 5G dan niet snel genoeg uitgerold gaan worden om daar nu al een toestel voor te halen.
Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon upgrade, het is mijn belangrijkste computer en die mag best elk jaar vernieuwd worden. Oude verkoop ik dan weer en dan vind ik het op gebied van kosten prima voor mijzelf te verantwoorden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb de laatste week vaak dat als ik m’n iPhone scherm activeer dat deze vrij donker is. En als ik dan bij de brightness kijk staat deze wel gewoon aardig hoog. Schakel scherm weer uit en doe opnieuw aan en dan is het scherm wel helder. Meer mensen hier last van? Hoe komt dit?
Ik heb dit ook bij mijn 11 pro en is best irritant ...daarnaast heb ik zojuist bij mijn batterijconditie gekeken en geeft 99% aan, wat ik heel vreemd vind aangezien ik de telefoon net anderhalve maand heb.elaho schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:47:
Ik heb de laatste week vaak dat als ik m’n iPhone scherm activeer dat deze vrij donker is. En als ik dan bij de brightness kijk staat deze wel gewoon aardig hoog. Schakel scherm weer uit en doe opnieuw aan en dan is het scherm wel helder. Meer mensen hier last van? Hoe komt dit?
Dit probleem heb ik ook maar niet op een 11 Pro, maar op een iPhone XR. Lijkt wel in de laatste iOS update te zitten o.i.d.dbz1985 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:05:
[...]
Ik heb dit ook bij mijn 11 pro en is best irritant ...daarnaast heb ik zojuist bij mijn batterijconditie gekeken en geeft 99% aan, wat ik heel vreemd vind aangezien ik de telefoon net anderhalve maand heb.
Give 2 Get
Voelt je iPhone op dat moment warmer dan normaal aan?elaho schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:47:
Ik heb het een paar keer meegemaakt, waarbij de iPhone niet erg heet was, maar het buiten wel lekker warm was, waarbij het scherm wel brighter werd (met een flinke stap) zodra ik in de schaduw stond.
Bedankt voor je goeie tip, ik was vergeten dat m’n iPad ook nog 128gb heeft en heb daar nu films opgezet en deze kon ik dan verwijderen van mijn iPhone. Nu heb ik weer ruim voldoende opslag op m’n iPhone.mr.JamesBond schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:01:
[...]
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar zou je eigenlijk willen aanraden om, als het echt alleen om opslag gaat, een iPad te nemen en daar films en series op downloaden. Kan je ook meer opslag nemen dan een iPhone en groter scherm.
Nice! Tijdens het typen dacht ik, waar bemoei ik me eigenlijk mee, maar blij dat het helptelaho schreef op woensdag 15 april 2020 @ 20:36:
[...]
Bedankt voor je goeie tip, ik was vergeten dat m’n iPad ook nog 128gb heeft en heb daar nu films opgezet en deze kon ik dan verwijderen van mijn iPhone. Nu heb ik weer ruim voldoende opslag op m’n iPhone.
Volgens mij heeft de iPhone een adaptieve brightness. De slider is dus relatief t.o.v. het omgevingslicht. Ik kan mij zo voorstellen dat hij die waarde niet continue update, maar als je het scherm aanzet dat wel gebeurd.elaho schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 22:47:
Ik wil graag tzt de overstap maken van Android naar Apple.
Is het verstandig nu een iPhone 11 pro te kopen of te wachten op de 12?
Enigste wat me weerhoud is de opslag.
Op m'n S10 plus kan ik t geheugen eventueel uitbreiden maar dat kan met de iPhone niet.
Wat zouden nog meer voor/nadelen kunnen zijn, want ik twijfel....
Op m'n S10 plus kan ik t geheugen eventueel uitbreiden maar dat kan met de iPhone niet.
Feitelijk kies je bij Apple niet perse voor een telefoon, maar voor het OS, iOS in dit geval. Als je denkt dat iOS je past, dan kun je de telefoon uitzoeken. Inmiddels zijn er verschillende mogelijkheden van minder geld (iPhone SE 2020) tot héél veel geld (iPhone 11 Pro Max), Allen prachtig werkend en voor lange tijd garant voor updates. Of het verstandig is te wachten op de iPhone 12? Dat ligt helemaal aan je zelf. Wil je het nieuwste van het nieuwste dan zou je kunnen wachten, maar zodra je de nieuwste hebt aangeschaft is de nieuwigheid er al weer af natuurlijk.MarioMark1541 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:59:
Ik wil graag tzt de overstap maken van Android naar Apple.
Ik zelf heb de 11 Pro Max en denk niet dat ik straks in september, zodra de iPhone 12 vermoedelijk gaat uitkomen, met een hopeloos verouderd toestel rond loop.
Bedankt.RicoK schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:11:
[...]
Feitelijk kies je bij Apple niet perse voor een telefoon, maar voor het OS, iOS in dit geval. Als je denkt dat iOS je past, dan kun je de telefoon uitzoeken. Inmiddels zijn er verschillende mogelijkheden van minder geld (iPhone SE 2020) tot héél veel geld (iPhone 11 Pro Max), Allen prachtig werkend en voor lange tijd garant voor updates. Of het verstandig is te wachten op de iPhone 12? Dat ligt helemaal aan je zelf. Wil je het nieuwste van het nieuwste dan zou je kunnen wachten, maar zodra je de nieuwste hebt aangeschaft is de nieuwigheid er al weer af natuurlijk.
Ik zelf heb de 11 Pro Max en denk niet dat ik straks in september, zodra de iPhone 12 vermoedelijk gaat uitkomen, met een hopeloos verouderd toestel rond loop.
De goedkoopste versie van de pro Max is die met 64 GB is dat niet veelste weinig ?
Ik heb de iPhone 11 Pro vanaf het begin. Alle foto's gaan de cloud in en ik heb nu 49GB in gebruik. Daarvan is 12GB aan podcasts dat ook wel wat selectiever zou kunnen. Ik had achteraf prima de 64GB kunnen nemen ipv de 256GB. Het ligt er maar aan wat je er mee doet...MarioMark1541 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:35:
De goedkoopste versie van de pro Max is die met 64 GB is dat niet veelste weinig ?
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Dat is uiteraard mogelijk. Ligt er maar helemaal aan wat je er mee van plan bent te gaan doen.MarioMark1541 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:35:
Ik zelf heb ook de 64GB versie met een grote Spotify bibliotheek, Tomtom GO met een groot aantal kaarten geïnstalleerd, een (erg) groot aantal foto’s, 5 of 6 schermen met apps en ik heb nog over.
Ik heb bij de aanschaf heus ook wel getwijfeld, maar omdat je elke opslagcapaciteit vol kunt krijgen en dus op een gegeven moment niet meer genoeg kan zijn heb ik gekozen voor de ‘kleinste’ opslag. Daarnaast kwam ik van een 8 Plus ook met 64GB. Dus ik had al wel ‘ervaring’ zeg maar
En kan je de foto's automatisch backuppen bijvoorbeeld naar Google foto's en dat ze dan verwijderd worden van je phoon?RicoK schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:49:
[...]
Dat is uiteraard mogelijk. Ligt er maar helemaal aan wat je er mee van plan bent te gaan doen.
Ik zelf heb ook de 64GB versie met een grote Spotify bibliotheek, Tomtom GO met een groot aantal kaarten geïnstalleerd, een (erg) groot aantal foto’s, 5 of 6 schermen met apps en ik heb nog over.
Ik heb bij de aanschaf heus ook wel getwijfeld, maar omdat je elke opslagcapaciteit vol kunt krijgen en dus op een gegeven moment niet meer genoeg kan zijn heb ik gekozen voor de ‘kleinste’ opslag. Daarnaast kwam ik van een 8 Plus ook met 64GB. Dus ik had al wel ‘ervaring’ zeg maar
@MarioMark1541 Dat zou ik niet durven zeggen. Google zou uitkomst moeten bieden.
Dit kan wel met iCloud fotobibliotheek, dus zeg maar het fotosysteem van Apple. Al je foto's komen dan in volledige resolutie in iCloud te staan. Vervolgens kun je kiezen of je alle originelen ook op je telefoon wilt bewaren, of dat je de lokale opslag wilt optimaliseren. In dat geval blijven alleen lage resolutie versies op je telefoon en als je een foto opent, wordt op dat moment de volledige versie gedownload uit iCloud.MarioMark1541 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:56:
[...]
En kan je de foto's automatisch backuppen bijvoorbeeld naar Google foto's en dat ze dan verwijderd worden van je phoon?
Je fotobibliotheek wordt gesynchroniseerd met eventuele andere Apple apparaten die je hebt of nog gaat kopen en je fotobibliotheek kun je ook raadplegen op iCloud.com
Waar je wel rekening mee moet houden, is dat het gebruik van fotobibliotheek iCloud opslag kost. Hiervan krijg je maar 5 GB gratis. Wil je meer, dan kun je verschillende abonnementen afsluiten, waarvan de goedkoopste € 0,99 per maand kost. Voor dat bedrag krijg je 50 GB opslag.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Nou, ben overstag hoor. Vandaag de IPhone 11 pro Max opgehaald!
Heel erg blij mee maar wel erg wennen
Wel een vraag
Bij m’n apps zie ik allerlei meldingen staan van ongelezen berichten, hoe krijg ik die weg?
Verder nog handige tips/apps?
Wel een vraag
Bij m’n apps zie ik allerlei meldingen staan van ongelezen berichten, hoe krijg ik die weg?
Naar instellingen, naar beneden scrollen tot je bij de app bent die je wilt wijzigen, daar op klikken en dan kun je kiezen voor berichtgeving. Per app instelbaar.MarioMark1541 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:51:
Nou, ben overstag hoor. Vandaag de IPhone 11 pro Max opgehaald!
Wel een vraag
PSN: PcDCch
Ik bedoel deze meldingenMozart schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 23:05:
[...]
Naar instellingen, naar beneden scrollen tot je bij de app bent die je wilt wijzigen, daar op klikken en dan kun je kiezen voor berichtgeving. Per app instelbaar.
/f/image/TzvkDWpTwrpYFm886JHJgNxF.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door MarioMark1541 op 02-05-2020 07:29 ]
Ja, die bedoel ik ook. Dat haal je weg door ‘badges’ uit te zetten, probeer maar eens.
PSN: PcDCch
Instellingen - berichtgeving - app - badges uit!
Of gewoon de meldingen even openen van die betreffende app?
Tenzij je permanent niet wilt weten of je een melding hebt dat kan natuurlijk ook, dan bovenstaande volgen.
vaak is het een kwestie van de APP openen zoals Telegram, dan zie je de meldingen en als je deze sluit dan is het cijfer weg. Wanneer er een nieuwe melding komt verschijnt er weer een cijfer. Bij elke app is het evt anders waar de meldingen staan. Wil je van een app helemaal geen meldingen meer ontvangen dan kun je inderdaad via berichten centrum deze voorgoed uitzetten en weer aanzetten als je evt spijt er van krijgt. Sommige apps zijn soms hardnekkig in het melden en deze verdienen dan een "shutup" via berichten centrum.
Na zo'n 10+ jaar Android een overstap gemaakt naar iOS, met een mooie iPhone 11 Pro Max. Tot dusverre bevalt het erg goed en vind ik het nieuwe OS een verademing omdat ik Android na al die tijd toch een beetje 'saai' begon te vinden. Was er altijd zeer bedreven in (rooten, custom ROMS, etc), maar nu ik iOS een kans heb gegeven ben ik wel onder de indruk van hoe dit in elkaar steekt.
Anyhow, ik heb er ook een relatief goedkope (20 euro) screenprotector op gedaan van Azuri. Hiermee is echter voor mijn gevoel de aanraakgevoeligheid wat minder geworden. Merk dat ik vaker 'mis' druk dan ik bijvoorbeeld deed op mijn oude Android toestel. Best wel irritant soms...
Kan iemand mij vertellen of de duurdere Belkin InvisiGlass UltraCurve beter is wat dat betreft? Ik wil best wat extra uitgeven, maar dan moet de ervaring met deze protector wel goed zijn.
Anyhow, ik heb er ook een relatief goedkope (20 euro) screenprotector op gedaan van Azuri. Hiermee is echter voor mijn gevoel de aanraakgevoeligheid wat minder geworden. Merk dat ik vaker 'mis' druk dan ik bijvoorbeeld deed op mijn oude Android toestel. Best wel irritant soms...
Kan iemand mij vertellen of de duurdere Belkin InvisiGlass UltraCurve beter is wat dat betreft? Ik wil best wat extra uitgeven, maar dan moet de ervaring met deze protector wel goed zijn.
Ik denk dat het kom omdat de goedkopere screenprotectors vaak plastic zijn waardoor het gevoel minder wordt. Ik heb de Belkin screenprotector die van rand tot rand loopt, waardoor samen met het hoesje bijna niks ziet, behalve bij de Notch dan. Mijn vrouw heeft de InvisiGlass en deze is van de zijkanten onzichtbaar. Het gevoel is zeer prettig bij Belkin omdat deze glas zijn. Ik merk bijna geen verschil.DeLyon schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:00:
Na zo'n 10+ jaar Android een overstap gemaakt naar iOS, met een mooie iPhone 11 Pro Max. Tot dusverre bevalt het erg goed en vind ik het nieuwe OS een verademing omdat ik Android na al die tijd toch een beetje 'saai' begon te vinden. Was er altijd zeer bedreven in (rooten, custom ROMS, etc), maar nu ik iOS een kans heb gegeven ben ik wel onder de indruk van hoe dit in elkaar steekt.
Ik zit aan mijn tweede Belkin InvisiGlass Ultra, de eerste heeft het scherm van mijn XS gespaard na een zware val. Screenprotector was helemaal stuk, iPhone geen kras. Nu ook de Belkin InvisiGlass UltraCurve erop liggen en zoals hierboven sluit deze mooi aan met het hoesje (Apple leather & Caudabe The Sheath).DeLyon schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:00:
Thx! Gelukt inderdaad.RigolleM schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 09:01:
[...]
Instellingen - berichtgeving - app - badges uit!
Moet allemaal nog even wennen maar kom er vanzelf
Verder nog tips kwa settings of must have Apple apps?
@MarioMark1541 Je zou eens op iculture.nl kunnen kijken. Of de app downloaden op je iPhone
Ga ik doen!RicoK schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:22:
@MarioMark1541 Je zou eens op iculture.nl kunnen kijken. Of de app downloaden op je iPhone
Nog een klein vraagje
Kan je NFC uitschakelen op de IPhone of staat dit altijd aan?
Volgens mij altijd aan. Maar NFC met/op de iPhone is anders dan bij Android. Je kunt er weinig tot niets mee. Het is niet zo open als bij Android.MarioMark1541 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 19:39:
Nog een klein vraagje
Kan je NFC uitschakelen op de IPhone of staat dit altijd aan?
Google ook hiervoor maar eens....
Dat had ik gelezen inderdaadRicoK schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 23:35:
[...]
Volgens mij altijd aan. Maar NFC met/op de iPhone is anders dan bij Android. Je kunt er weinig tot niets mee. Het is niet zo open als bij Android.
Google ook hiervoor maar eens....
Hebben het wel open gegooid voor ontwikkelaars maar ging mij er meer om om misschien batterij te besparen ;-)
Wat gebruiken jullie voor in de auto?
Heb een Suzuki swift waarop ook CarPlay kan
Het makkelijkste is denk ik gewoon de kabel (usb /ligtning) gebruiken?
Ook heb ik thuis nog een wireless duo charger staan van Samsung , werkt dit ook samen met de IPhone of is draadloos leden slecht ?
Heb een Suzuki swift waarop ook CarPlay kan
Het makkelijkste is denk ik gewoon de kabel (usb /ligtning) gebruiken?
Ook heb ik thuis nog een wireless duo charger staan van Samsung , werkt dit ook samen met de IPhone of is draadloos leden slecht ?
Omdat mijn auto geen bluetooth heeft, maar wel een Aux-ingang, náást de 12V aansluiting heb ik een platte 12V-stekker met USB aangeschaft en hierop deze Bluetooth Adapter aangesloten: https://www.amazon.com/Fi...t-Streaming/dp/B01HDO66NK.
Zo kan ik naar Spotify luisteren en navigeren over mijn autoradio (handsfree telefoneer ik met zo'n Parrot zonneklep bluetooth set).
Sowieso ben ik (nog steeds) anti draadloos opladen, omdat warmte ontwikkeling volgens mij niet goed kan zijn voor behoud van de accu.
Zo kan ik naar Spotify luisteren en navigeren over mijn autoradio (handsfree telefoneer ik met zo'n Parrot zonneklep bluetooth set).
Sowieso ben ik (nog steeds) anti draadloos opladen, omdat warmte ontwikkeling volgens mij niet goed kan zijn voor behoud van de accu.
Ik laad altijd 's nachts op met een 5w lader, dan wordt ie echt niet warmRicoK schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:16:
Omdat mijn auto geen bluetooth heeft, maar wel een Aux-ingang, náást de 12V aansluiting heb ik een platte 12V-stekker met USB aangeschaft en hierop deze Bluetooth Adapter aangesloten: https://www.amazon.com/Fi...t-Streaming/dp/B01HDO66NK.
Heb er zelf een belkin nog wat screenprotector op zitten, daar merkte ik in het begin mee dat ie idd minder touch gevoelig is, nu heb ik er weinig last van tbh.DeLyon schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:00:
[ Voor 42% gewijzigd door d22wth op 05-05-2020 12:32 ]
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
Ik heb een irritant probleem op mijn iphone 11 pro dat regelmatig terug komt. Ik kan soms niet scrollen op websites, maar wel ander adres intypen maar soms zelfs dat niet. Als ik safari helemaal afsluit en opnieuw opstart op dezelfde site dan kan ik wel weer normaal scrollen. Als ik op facebook een bepaalde foto aanklik kan ik ook niet naar boven/beneden scrollen, alleen als ik de eerste foto kies dan wel. Iemand meer dit probleem? (Heb trouwens niet de facebook app geïnstalleerd en wil ik ook niet)
Wordt het toestel daar niet zwaarder doorelaho schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:34:
Ik vind de pro Max een heerlijk toestel en ik geniet van het grote scherm. Ik heb er nog een tech21 bookcase omheen maar heb geen last van het gewicht.😃
Ja, duhuh, ik gok zo'n 100 tot 150 gram.........MarioMark1541 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:15:
Wordt het toestel daar niet zwaarder door
Ja toestel wordt daar wel iets zwaarder door maar heb nu wel een hele goede valbescherming er omheen. Is wel toestel van 1400 euro. 😊👍MarioMark1541 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:15:
[...]
Wordt het toestel daar niet zwaarder door
Ik wil een kabel voor mijn auto .
Kan ik dan gewoon de usb c to lightning bestellen?
Heb een IPhone 11 Pro Max
Dat ligt er toch echt aan wat je voor aansluitmogelijkheden hebt in je auto. Je zult geen usb-c hebben in de auto maar wellicht wel usb-a.MarioMark1541 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:02:
[ Voor 8% gewijzigd door ZiSE op 10-05-2020 12:07 ]
Jeetje @MarioMark1541 ik volg je posts met veel interesse, maar veel van jouw posts kun je natuurlijk gewoon zelf Googlen he....;)MarioMark1541 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:02:
Kabel; van waar naar waar, ofwel van welke aansluiting naar welke aansluiting moet de kabel lopen? Dan kun je met deze wijsheid een mooie kabel aanschaffen.
Mijn vrouw haar auto (Mercedes-Benz A class) heeft enkel maar USB-C...ZiSE schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:06:
[...]
Dat ligt er toch echt aan wat je voor aansluitmogelijkheden hebt in je auto. Je zult geen usb-c hebben in de auto maar wellicht wel usb-a.
Dat heb ik ook wel gedaan hoor (Google) maar kwam er niet echt uit vandaar mijn vraag.
Maar ga nog wel eens rondneuzen wil graag gebruik maken van Apple CarPlay.
Sorry als ik dom overkom, maar dan ben ik niet hoor.
Wil graag bevestiging hebben ;-)
Okay wist niet dat we al zo vooruitstrevend waren in auto landRigolleM schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:34:
[...]
Mijn vrouw haar auto (Mercedes-Benz A class) heeft enkel maar USB-C...
Wat heb je voor aansluit opties in je auto? Gezien CarPlay moet we er ergens wel een aansluiting zijn (tenzij het wireless is maar daar vertelt het verhaal verder niet..).MarioMark1541 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:48:
Dat heb ik ook wel gedaan hoor (Google) maar kwam er niet echt uit vandaar mijn vraag.
Op de iPhone 11 pro Max van mij en die van mijn vrouw, past de helderheid zich steeds automatisch aan, ondanks dat deze uit staat.
Donders irritant is dat. Iemand een idee hoe dit is uit te zetten?
Donders irritant is dat. Iemand een idee hoe dit is uit te zetten?
Ik heb een Suzuki swift.ZiSE schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:54:
[...]
Wat heb je voor aansluit opties in je auto? Gezien CarPlay moet we er ergens wel een aansluiting zijn (tenzij het wireless is maar daar vertelt het verhaal verder niet..).
Weet niet of het ook draadloos kan maar er zit in iedergeval een USB connector in m’n auto
Dan zou ik eens beginnen met een usb-a naar lighting kabel.MarioMark1541 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 13:37:
[...]
Ik heb een Suzuki swift.
Weet niet of het ook draadloos kan maar er zit in iedergeval een USB connector in m’n auto
Het noodlot is toegeslagen! M’n 11 pro max heeft een gebarsten scherm. Ik liep met het ding in m’n broekzak tegen een uitstekend deel (poot) van een glijbaan in een speeltuin aan. Helaas was de glijbaan sterker dan de telefoon en is het einde scherm.
Ik hoorde al een “bepaald” geluid toen ik er tegen aan liep. Morgen bij repairlab in Eindhoven een nieuw scherm erin. Een officiële Apple repair partner, dus gelukkig originele onderdelen, etc. qua verzekering enkel €50 eigen risico (ANWB inboedel met extra smartphone module). Dat valt dus allemaal mee.
Ik vraag me echter wel af hoe het nu zit met de ip68 rating...
Ik hoorde al een “bepaald” geluid toen ik er tegen aan liep. Morgen bij repairlab in Eindhoven een nieuw scherm erin. Een officiële Apple repair partner, dus gelukkig originele onderdelen, etc. qua verzekering enkel €50 eigen risico (ANWB inboedel met extra smartphone module). Dat valt dus allemaal mee.
Ik vraag me echter wel af hoe het nu zit met de ip68 rating...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Oei, dat is vervelend. Zoiets heb ik twee jaar geleden ook gehad met mijn toenmalige iPhone 7 plus, waarmee ik tegen een uitstekende stoelleuning aan ben gelopen.
Wat betreft de IP68 rating: als het goed is zit er een packing tussen het scherm en de telefoon. Deze moet na de reparatie weer vervangen worden. Je kunt vragen aan de reparateur of hij dat niet vergeet.
Ik kijk wel eens reparatievideo’s op het Youtube kanaal van Hugh Jeffreys. Daar laat hij dit ook zien (en dat het ook wel eens vergeten wordt door reparatiebedrijfjes als hij een slecht gerepareerde telefoon in handen krijgt).
Wat betreft de IP68 rating: als het goed is zit er een packing tussen het scherm en de telefoon. Deze moet na de reparatie weer vervangen worden. Je kunt vragen aan de reparateur of hij dat niet vergeet.
Ik kijk wel eens reparatievideo’s op het Youtube kanaal van Hugh Jeffreys. Daar laat hij dit ook zien (en dat het ook wel eens vergeten wordt door reparatiebedrijfjes als hij een slecht gerepareerde telefoon in handen krijgt).
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Zo... scherm is vervangen en het resultaat is uitstekend. Geen enkel verschil te merken aan hoe het was toen ie uit de doos kwam. Alles sluit naadloos aan en en je moet weten dat ie vervangen is.
Schijnbaar wordt er na vervanging nog gebruik gemaakt van een soort pers die het scherm zo’n 10 minuten aandrukt en perfect uitlijnt.
Al bij al binnen 45 minuten gedaan en de service was top!
Nu voor de zekerheid toch maar een hoesje besteld...
Schijnbaar wordt er na vervanging nog gebruik gemaakt van een soort pers die het scherm zo’n 10 minuten aandrukt en perfect uitlijnt.
Al bij al binnen 45 minuten gedaan en de service was top!
Nu voor de zekerheid toch maar een hoesje besteld...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hallo iedereen
Ik ben een zeer tevreden XS max gebruiker, maar het formaat irriteert me meer en meer.
Ik zou deze verkopen en een 11 pro aanschaffen. Echter lees ik op de apple support forums dat meer en meer mensen last hebben van gebroken glaasjes op het lens gedeelte van de iphones...
Volgens mij komt dit makkelijker voor omdat het "camera-eiland" groter is dan alle vorige phones, en dat je dan meer moet opletten. Maar volgens deze mensen is de iphone nooit gevallen, gestompt e.d.....
Ook al iemand met dit probleem? Is dit veelvoorkomend? Hier is de thread:
https://discussions.apple.com/thread/250759155?page=15
Ik ben een zeer tevreden XS max gebruiker, maar het formaat irriteert me meer en meer.
Ik zou deze verkopen en een 11 pro aanschaffen. Echter lees ik op de apple support forums dat meer en meer mensen last hebben van gebroken glaasjes op het lens gedeelte van de iphones...
Volgens mij komt dit makkelijker voor omdat het "camera-eiland" groter is dan alle vorige phones, en dat je dan meer moet opletten. Maar volgens deze mensen is de iphone nooit gevallen, gestompt e.d.....
@Reservoir_Dog Ik kende dit euvel niet. Gelijk even het lenseiland van mijn 11 Pro Max bekeken en gelukkig, mijn glaasjes zijn nog heel 
Ik denk dat als het vaker voor zou komen in dit topic hier eerder melding van zou zijn gemaakt. Jij bent de eerste.
Ik denk dat als het vaker voor zou komen in dit topic hier eerder melding van zou zijn gemaakt. Jij bent de eerste.
Ik hoop het....RicoK schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:17:
@Reservoir_Dog Ik kende dit euvel niet. Gelijk even het lenseiland van mijn 11 Pro Max bekeken en gelukkig, mijn glaasjes zijn nog heel
Mvg
Beste,
Ik wil volgende week een iphone kopen, zit wat te dubben tussen de pro en de pro max. Ik heb nog nooit een iphone gehad en kom van de Samsung note 8. Ik heb geen idee hoeveel gb ik nodig heb. Ik doe geen spelletjes, filmpjes enz op de telefoon. Meer werk gerelateerd. Hoeveel gb heb ik dan nodig of raden jullie me aan. Dank vast
Ik wil volgende week een iphone kopen, zit wat te dubben tussen de pro en de pro max. Ik heb nog nooit een iphone gehad en kom van de Samsung note 8. Ik heb geen idee hoeveel gb ik nodig heb. Ik doe geen spelletjes, filmpjes enz op de telefoon. Meer werk gerelateerd. Hoeveel gb heb ik dan nodig of raden jullie me aan. Dank vast
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Ik heb zelf de iphone 11pro 256gb. Achteraf zou ik nooit meer zoveel geheugen kopen.Renate1970 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:15:
Beste,
Ik zit op moment op nog geen 20gb in gebruik, heb geen spelletjes geïnstalleerd, en kijk geen films op mijn iphone, daar heb ik mijn ipad pro voor. Spotify gebruik ik wel, en is nog geen 5gb aan muziek in hoogste kwaliteit en het zijn zo'n 2000 nummers. Dacht voorheen ook aan de Max, maar vond hem echt te groot en te zwaar. De pro is fijn met een hand te bedienen, en heeft daarbij een super batterij, afkomend van een iphone xs. Moet er wel bij zeggen, dat ik helemaal geen foto's in mijn gallery heb staan. Ik gebruik google fotos, en heb ik een foto of video genomen, synchroniseert google fotos deze, en verwijder ik hem uit mijn foto app op de iphone. Succes met je aankoop!
[ Voor 10% gewijzigd door loentje48 op 15-05-2020 08:53 ]
Totaal geen last van! Aankopen die hap! ;-)Reservoir_Dog schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:54:
Hallo iedereen
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik heb dat ook nog nooit gezien.
Denk ook niet dat het zomaar breekt, mijn telefoon is echt wel eens ongelukkig gevallen of ermee tegen een tafelpunt aan gelopen.
Heb echter nooit zon robuuste telefoon gehad (altijd iPhone) wat betreft de behuizing met deukjes, barsten of krasjes.
Denk ook niet dat het zomaar breekt, mijn telefoon is echt wel eens ongelukkig gevallen of ermee tegen een tafelpunt aan gelopen.
Heb echter nooit zon robuuste telefoon gehad (altijd iPhone) wat betreft de behuizing met deukjes, barsten of krasjes.
Ik vind de iPhone 11 Pro Max eigenlijk al behoorlijk zwaar, met een case van 100 - 150 gram kun je bijna gewicht heffen

Hoe vaak laat jij je iPhone vallen dan?elaho schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:13:
[...]
Ja toestel wordt daar wel iets zwaarder door maar heb nu wel een hele goede valbescherming er omheen. Is wel toestel van 1400 euro. 😊👍
[ Voor 43% gewijzigd door kevinkrs op 15-05-2020 11:39 ]
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6