Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iPhone 11 Pro & Pro Max] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste
Acties:

• Joe Pistone
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13-03 14:59
Hooli-gan schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:22:
Balen, balen, balen. Van het weekend mijn phone uit handen laten glippen en uiteraard valt ie op het glas. Echt een mega kras opgelopen. De Belkin curve plaat die erop zat was al een keer gebarsten toen ie uit mijn broekzak glipte terwijl ik op de trap zat om mijn schoenen aan te trekken. Was echt een val van niks maar precies verkeerd denk ik, dus die had ik al verwijderd inmiddels en nog niet vervangen.

Ik heb nooit eerder zo’n pech gehad met phones. Was hier nog wel extra zuinig op, maar lijkt dan wel juist te gebeuren.
Vindt sowieso dat de 11 pro mega snel krasjes vertoont. Ik heb hem nooit bij andere spullen in de buurt en het scherm vertoonde al heel snel diverse kleine krasjes nadat ik enige tijd zonder protector liep. Heb nog een iPhone 6s liggen waar ik nooit een protector op het glas voor heb gehad, ik pleur en sleur hem overal maar heen en op, spatzuiver nog dat scherm🤔🤔

Iemand ervaring hiermee en is er nog wat aan te doen (zonder gelijk hele scherm te vervangen), of moet ik maar met die kras leren leven? Ik zou er weer een protector op kunnen laten plaatsen maar weet dus niet of die kras er doorheen zichtbaar blijft.

Mijn watch heeft ook al de nodige schade opgelopen helaas.
Ik vind ook dat de X generatie veel sneller krast. Ik heb ook een iPhone 6, altijd zonder protector gelopen en er zitten zelfs enorm weinig kleine krasjes op.

• Robinjuuh
  • Laatst online: 08-04 15:24
elaho schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:45:
[...]

Niet alleen betere batterijduur, maar ook betere camera en helderder scherm moet je ook aan denken. :)
De camera hecht ik niet zoveel waarde aan, tenminste mijn iPhone 8 voldoet prima aan de eisen.
Daarom vind ik het prijsverschil tussen de xs en de 11 pro ook zo groot, en twijfel of dit het geld waard is..

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Nu online
Balen, balen, balen. Van het weekend mijn phone uit handen laten glippen en uiteraard valt ie op het glas. Echt een mega kras opgelopen. De Belkin curve plaat die erop zat was al een keer gebarsten toen ie uit mijn broekzak glipte terwijl ik op de trap zat om mijn schoenen aan te trekken. Was echt een val van niks maar precies verkeerd denk ik, dus die had ik al verwijderd inmiddels en nog niet vervangen.

Ik heb nooit eerder zo’n pech gehad met phones. Was hier nog wel extra zuinig op, maar lijkt dan wel juist te gebeuren.
Vindt sowieso dat de 11 pro mega snel krasjes vertoont. Ik heb hem nooit bij andere spullen in de buurt en het scherm vertoonde al heel snel diverse kleine krasjes nadat ik enige tijd zonder protector liep. Heb nog een iPhone 6s liggen waar ik nooit een protector op het glas voor heb gehad, ik pleur en sleur hem overal maar heen en op, spatzuiver nog dat scherm🤔🤔

Iemand ervaring hiermee en is er nog wat aan te doen (zonder gelijk hele scherm te vervangen), of moet ik maar met die kras leren leven? Ik zou er weer een protector op kunnen laten plaatsen maar weet dus niet of die kras er doorheen zichtbaar blijft.

Heb dezelfde ervaring, ook al had ik een iPhone 6S Plus met enorm veel krassen... Had mijn 11 Pro Max par dagen in gebruik en in de bovenkant al een enorme kras :( meteen een screen protector laten zetten en die krast zo veel minder!

iPhone 11 Pro Max 64GB // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online

Heb hetzelfde met mijn 11 Pro Max. Één keertje op een niet zo waterpas oppervlak neergelegd in de plastic Apple case die veel te glad is, en gladder dan de leren die ik normaal erom had. Ding glijdt weg, valt screen down op de vloer en dikke kras erin. Eigen domme schuld uiteindelijk, maar goed.

Screen protector erover heen en je blijft de kras wel zien, al is het een beetje afhankelijk van hoe diep die is. Een Apple Premium Reseller hier suggereerde om ermee naar een juwelier te gaan om te vragen of ze het kunnen polijsten... Ik vraag, weet je wel zeker dat dat slim is en geen schade doet? Nou, dat wist meneer de premium reseller niet, haha. Zou het er alleen op wagen als je toch al van plan bent om het scherm te laten vervangen.

Kortom, je bent een beetje fucked. Aan de andere kant is het (IMHO) ook zo dat als je geld hebt om aan een 11 Pro of Pro Max uit te geven, dan heb je waarschijnlijk ook de €365 om het scherm te laten vervangen, hoe zuur het ook zal voelen. Ik ga in ieder geval over een tijdje een afspraak bij de Apple Store maken om exact dat te doen.

• Hooli-gan
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07:42
Propane schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:00:
[...]

Heb hetzelfde met mijn 11 Pro Max. Één keertje op een niet zo waterpas oppervlak neergelegd in de plastic Apple case die veel te glad is, en gladder dan de leren die ik normaal erom had. Ding glijdt weg, valt screen down op de vloer en dikke kras erin. Eigen domme schuld uiteindelijk, maar goed.

Screen protector erover heen en je blijft de kras wel zien, al is het een beetje afhankelijk van hoe diep die is. Een Apple Premium Reseller hier suggereerde om ermee naar een juwelier te gaan om te vragen of ze het kunnen polijsten... Ik vraag, weet je wel zeker dat dat slim is en geen schade doet? Nou, dat wist meneer de premium reseller niet, haha. Zou het er alleen op wagen als je toch al van plan bent om het scherm te laten vervangen.

Kortom, je bent een beetje fucked. Aan de andere kant is het (IMHO) ook zo dat als je geld hebt om aan een 11 Pro of Pro Max uit te geven, dan heb je waarschijnlijk ook de €365 om het scherm te laten vervangen, hoe zuur het ook zal voelen. Ik ga in ieder geval over een tijdje een afspraak bij de Apple Store maken om exact dat te doen.
Tja, die overweging had ik ook al gemaakt. Vindt het behoorlijk storend zo’n kras over het scherm en hij is behoorlijk diep. Dacht eerst zelfs dat het een barst was, maar dat lijkt het toch niet te zijn.
Zal wel even langs de Amac gaan hier in de buurt en kijken wat hun voor opties geven.

 iPad Pro 11' 2018 |  iPhone 11 Pro |  Watch serie 5 |  AirPods Pro

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 05-04 22:52
BSOD baby schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 23:56:
Wat vinden jullie de fijnste calander app voor je 11 pro? (Liefst ook beschikbaar als website oid)
Ik gebruik Calendar 5. Vind dat echt een fijne app ;)

https://readdle.com/calendars5

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Propane schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:00:
[...]

Scherm polijsten? Wow, gelukkig heb je dat niet gedaan.. polijst je zo de coating van de display weg. Een kras op glas kan je niet zomaar wegwerken.

Je kan er natuurlijk voor kiezen om te betalen voor de reparatie, maar als er mogelijk een defect optreed aan je toestel, dan wisselt Apple je toestel om.. dat zou voor mij persoonlijk een betere optie zijn dan zomaar even 365 EUR neer te tellen voor een scherm reparatie.

 Mac Mini 2018 / MBP 13 inch 2018ell /  iPhone 11 Pro Max Gold / D XPS 15 7590 4K / OnePlus 7T Pro McLaren Edition

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-04 22:21
Ja de X series krast als een malle. Ik denk dat naast een hoop mensen hier de gemiddelde gebruiker liever wat krassen heeft dan een scherm met barst en daar kan de X serie dan weer wat beter tegen.. Helaas voor ons dus ik heb sinds de X ook altijd een screen protector, daarvoor nooit.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 09:38
BSOD baby schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 23:56:
Wat vinden jullie de fijnste calander app voor je 11 pro? (Liefst ook beschikbaar als website oid)
Easy Calendar is mijn favoriet, fijn weekoverzicht altijd.
https://apps.apple.com/nl/app/easy-calendar/id421724209

• dkawa
https://tweakers.net/i/-m6e0-6q7thPi8H3f6ii9OpYihQ=/800x/filters:strip_icc()/f/image/ZuEjagZNZ4geuO6wkNV7hgCa.jpg?f=fotoalbum_large

Kan het niet laten om niet naar de batterij capaciteit te kijken 🤓🤓

Is vandaag gewoon weer 100% 🤙🏾

Vind het eigenlijk best wel vreemd...

[Voor 23% gewijzigd door dkawa op 12-03-2020 11:32]

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10:01
*zucht*

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09:26

Mrjraider

De mannelijke zuster

dkawa schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 11:30:
[Afbeelding]

Kan het niet laten om niet naar de batterij capaciteit te kijken 🤓🤓

Is vandaag gewoon weer 100% 🤙🏾

Vind het eigenlijk best wel vreemd...
Jammer dat dit niet op Windows te bekijken is :+
Mijn "gewone" 11 staat nu op 98%. Ik red er nog steeds twee volle dagen mee. Ik heb een stekker in de auto, stekker in de woonkamer en ik red me er prima mee :)
Is de accu op? Dan laten we er toch een nieuwe in zetten ;)

At the end of the line a survivor will be born

• Thallyos
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-04 17:13
Eerlijk gezegd versta ik het gedoe rond de batterij niet. Ik laad altijd op met snellader in de auto, powerbank met PD elders onderweg, draadloos thuis... Het enige waarmee ik bezig ben: die zolang mogelijk tegen 100% houden voor het geval ik onverwacht niet thuis ben 's nachts.

Zo'n telefoon koop je toch als gebruiksvoorwerp. Dat ding moet er zijn als ik het nodig heb, dan ga ik niet gaan moederen over wanneer wel of niet op te laden en op welke manier.

Mijn batterijcapaciteit ondertussen? 100%.

• dkawa

• dkawa
Mrjraider schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:07:
[...]

Jammer dat dit niet op Windows te bekijken is :+
Mijn "gewone" 11 staat nu op 98%. Ik red er nog steeds twee volle dagen mee. Ik heb een stekker in de auto, stekker in de woonkamer en ik red me er prima mee :)
Is de accu op? Dan laten we er toch een nieuwe in zetten ;)
Met de 11 heb je iets meer juice dan een 11 pro. Dus 2 dagen is toch netjes?

Reden van de screenshot was meer om aan te geven dat de batterij zich raar kan gedragen. Vorige maand nog 97% op Coconut battery en vandaag gewoon weer 100%.

Het is idd een gebruiksvoorwerp, maar ik ben nogal kritisch op m'n devices dus dit soort data houd ik goed in de gaten.

Maar als ik zo enkele reacties lees vind men het totaal niet interessant als er wederom over de batterij gepraat wordt..

Tja... :?

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
dkawa schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 14:49:
[...]

Het is idd een gebruiksvoorwerp, maar ik ben nogal kritisch op m'n devices dus dit soort data houd ik goed in de gaten.

Maar als ik zo enkele reacties lees vind men het totaal niet interessant als er wederom over de batterij gepraat wordt..

Tja... :?
Omdat het niet zoveel toevoegt. Je gaat het namelijk niet merken als je batterij cap op dag 1 > 100% was en na enkele dagen/weken 97%. Het toestel heeft gewoon tijd nodig om de accu goed te optimaliseren en als deze geoptimaliseerd is, hoef je verder geen zorgen te maken.

Zoals je nu zelf aangeeft, is het percentage weer bijgesteld naar 100% dus er was geen reden tot paniek.

Het is pas noemenswaardig als je ook ervaart dat de accu snel leeg gaat, kijk dan is het een ander geval :)

Sowieso een combinatie van accu snel leeg + accupercentage onder de 80% is een gratis vervanging bij Apple :)

 Mac Mini 2018 / MBP 13 inch 2018ell /  iPhone 11 Pro Max Gold / D XPS 15 7590 4K / OnePlus 7T Pro McLaren Edition

• edebee
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:41
Ik heb sinds gisteren een iphone 11 pro. Esim aangevraagd, de eerste keer qr code via app maar kreeg geen verbinding na de procedure te hebben doorgelopen . Stom geweest om netwerk weg te gooien dus helemaal niets meer, gelukkig was het overdag dus naar de t- mobile shop en die hebben er een nieuwe esim opgezet.
Nu heb ik een paar vragen over de esim ( google geeft geen eenduidig antwoord helaas)
- ben je de esim kwijt als je een encrypted backup terugzet op de iphone ?
- kun je ook nog eventueel terug naar een fysieke sim ?
- bij nieuwe telefoon kun je dan de encrypted backup terugzetten en is de esim dan op het nieuwe toestel werkend of moet je een nieuwe esim aanschaffen ?
Apple sluit wereldwijd ALLE Stores tot en met 27 maart (behalve enkele in Greater China, die gaan juist weer openen) ivm het corona virus.

''As of today, all of our stores in Greater China have reopened. I also want to thank our operations team and partners for their remarkable efforts to restore our supply chain. What we’ve learned together has helped us all develop the best practices that are assisting enormously in our global response.

One of those lessons is that the most effective way to minimize risk of the virus’s transmission is to reduce density and maximize social distance. As rates of new infections continue to grow in other places, we’re taking additional steps to protect our team members and customers.

We will be closing all of our retail stores outside of Greater China until March 27.''

https://www.macrumors.com...etail-stores-coronavirus/

[Voor 64% gewijzigd door Geert1976 op 14-03-2020 08:51]

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
@Mrjraider Dat kan je wel zien, met iMazing. :) Volgens mij ook met de gratis variant zonder licentie.

@dkawa niets vreemds aan, het hoort te fluctueren. Ik zou me eerder zorgen maken als ie steeds exact ‘t zelfde zegt. :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 07:34
edebee schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:51:
Ik heb sinds gisteren een iphone 11 pro. Esim aangevraagd, de eerste keer qr code via app maar kreeg geen verbinding na de procedure te hebben doorgelopen . Stom geweest om netwerk weg te gooien dus helemaal niets meer, gelukkig was het overdag dus naar de t- mobile shop en die hebben er een nieuwe esim opgezet.
Nu heb ik een paar vragen over de esim ( google geeft geen eenduidig antwoord helaas)
- ben je de esim kwijt als je een encrypted backup terugzet op de iphone ?
- kun je ook nog eventueel terug naar een fysieke sim ?
- bij nieuwe telefoon kun je dan de encrypted backup terugzetten en is de esim dan op het nieuwe toestel werkend of moet je een nieuwe esim aanschaffen ?
Zie https://community.t-mobil...-introduceert-esim-314481

Terug naar een fysieke sim kan.
En bij een nieuwe telefoon moet je een nieuwe esim aanvragen. Ik gok dat deze dan ook niet in de backup zit.
Indien je je huidige telefoon wist, krijg je wel de vraag of het esim profiel bewaard moet blijven, dus een backup terugzetten naar je huidige toestel is dus geen probleem.

• Robinjuuh
elaho schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:45:
[...]

Niet alleen betere batterijduur, maar ook betere camera en helderder scherm moet je ook aan denken. :)
Die dingen meegenomen, is het dan de prijs waard? Icm met verlening van een abonnement

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09:28
Robinjuuh schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 22:29:
Die dingen meegenomen, is het dan de prijs waard? Icm met verlening van een abonnement
Niemand kan toch voor jou uitmaken of het de meerprijs waard is?!? Vind JIJ het de meerprijs waard?

• Robinjuuh
RicoK schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:36:
[...]

Niemand kan toch voor jou uitmaken of het de meerprijs waard is?!? Vind JIJ het de meerprijs waard?
Klopt maar misschien zijn er wel mensen die zowel de 11 als de XS getest hebben, zij kunnen daar wel antwoord op geven

• RicoK
Robinjuuh schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:42:
Klopt maar misschien zijn er wel mensen die zowel de 11 als de XS getest hebben, zij kunnen daar wel antwoord op geven
Natuurlijk, maar je vraagt of het de meerprijs waard is. Dus of het nu wel of niet doet, wel of niet getest is, wil JIJ er meer voor betalen....?!?

Ik heb nu sinds 2 maanden de 11 Pro Max. Ik kwam van de 8 Plus. Het formaat is dus hetzelfde, waarbij de 11 Pro Max fractioneel kleiner is zelfs, maar wel weer wat zwaarder. Het betere scherm, de betere accuduur, het was het mij persoonlijk allemaal waard.

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:16
RicoK schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:46:
[...]

Natuurlijk, maar je vraagt of het de meerprijs waard is. Dus of het nu wel of niet doet, wel of niet getest is, wil JIJ er meer voor betalen....?!?

Ik heb nu sinds 2 maanden de 11 Pro Max. Ik kwam van de 8 Plus. Het formaat is dus hetzelfde, waarbij de 11 Pro Max fractioneel kleiner is zelfs, maar wel weer wat zwaarder. Het betere scherm, de betere accuduur, het was het mij persoonlijk allemaal waard.
Hier exact dezelfde switch gemaakt vorige week.

Ik werk als COO bij een transportbedrijf. Met de huidige crisis hang ik de hele dag in de telefoon en stuur ik enorme hoeveelheden e-mails.

Waar de 8 plus rond 15:00 leeg was heeft de 11 pro om 23:00 nog 25% over. Ben ervan onder de indruk :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Robinjuuh schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:42:
[...]

Is allemaal relatief..Zoals al eerder hier benoemd, vind jij het de prijs waard? Dat kunnen wij niet voor jou bepalen!

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:23

Famous

R 400+

Famous schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:22:
Ik kan tijdens het bellen geen andere data gebruiken. Is dit door mijn provider of ligt dit aan de telefoon?
Bellen en internetten of Whatsappen kan bijvoorbeeld niet tegelijk 8)7
Helaas de oplossing nog niet gevonden.
Zeker in deze “tijden” wil ik er veel gebruik van maken.

Iemand nog een idee?

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeroen O
Welke provider heb je en ondersteunt deze bellen via 4G?

Vodafone heeft namelijk recentelijk zijn 3G netwerk uitgeschakeld.
Als je bij een provider zit die van het Vodafone netwerk gebruik maakt, maar (nog) geen 4G bellen ondersteunt, dan schakel je tijdens het bellen terug naar 2G. En bij 2G kun je niet tegelijk bellen en data gebruiken.

Wat geeft je toestel voor netwerktype aan tijdens het bellen?

• Famous

Famous

R 400+

Jeroen O schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:33:
[...]

Welke provider heb je en ondersteunt deze bellen via 4G?

Vodafone heeft namelijk recentelijk zijn 3G netwerk uitgeschakeld.
Als je bij een provider zit die van het Vodafone netwerk gebruik maakt, maar (nog) geen 4G bellen ondersteunt, dan schakel je tijdens het bellen terug naar 2G. En bij 2G kun je niet tegelijk bellen en data gebruiken.

Wat geeft je toestel voor netwerktype aan tijdens het bellen?
Ik zit bij Simpel, die zitten op het netwerk van T-Mobile.
Als ik ga bellen dan schakelt data over naar 3G.

Ik kan mij ook niet herinneren dat ik eerder deze problemen had, pas recent.

• Jeroen O
Bij 3G zou je wel data moeten hebben tijdens het bellen.

Wat je nog zou kunnen proberen, is je telefoon forceren op 3G en kijken of je dan wel data hebt als je niet aan het bellen bent.

Als het dan ook niet werkt, is het wellicht een netwerkprobleem. Dan kun je het wellicht bij Simpel aankaarten.

• ItsWillem
  • Nu online
https://tweakers.net/i/Z7hG1GtpPUN8jn80bGtJj-w9W5I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CwZA3BFPZ6AFjFbdl8wlAJYx.jpg?f=fotoalbum_large
Ben zelf nog steeds erg tevreden over de accu, al 6u+ SOT en nog 50% accu over :o

• Robinjuuh
Sinds afgelopen donderdag een iPhone 11 pro in huis maar deze gaat weer terug want kan er niet aan wennen qua grootte, is me te groot. Nu hopen dat ze bij de volgende release met een toestel komen van het zelfde formaat als de iPhone 8

• kapi_tijn
  • Registratie: maart 2020
  • Nu online
Robinjuuh schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:44:
Sinds afgelopen donderdag een iPhone 11 pro in huis maar deze gaat weer terug want kan er niet aan wennen qua grootte, is me te groot. Nu hopen dat ze bij de volgende release met een toestel komen van het zelfde formaat als de iPhone 8
Geef het even een goede week/twee weken om te wennen, ik kom ook van een X naar een 11 en duurde ook even voordat ik gewend was en twijfelde om hem terug te sturen maar ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan.

Misschien kun je een Otterbox case proberen waarop een pop socket zit zodat je hem met één hand kunt bedienen

• Robinjuuh
kapi_tijn schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:07:
[...]

Geef het even een goede week/twee weken om te wennen, ik kom ook van een X naar een 11 en duurde ook even voordat ik gewend was en twijfelde om hem terug te sturen maar ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan.

Misschien kun je een Otterbox case proberen waarop een pop socket zit zodat je hem met één hand kunt bedienen
Wat maakt je zo blij dat je het niet gedaan hebt?
Ik mis toch wel een beetje de vingerafdrukscanner en het bedienen met 1 hand. Enige verschil wat ik echt maar dan ook echt merk is de batterij. Vanaf de X is denk ik de overstap ook kleiner omdat dat toestel ook groter is dan de 8 :P

• Hooli-gan
Robinjuuh schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:24:
[...]

Ik mis toch wel een beetje de vingerafdrukscanner en het bedienen met 1 hand. Enige verschil wat ik echt maar dan ook echt merk is de batterij. Vanaf de X is denk ik de overstap ook kleiner omdat dat toestel ook groter is dan de 8 :P
Hoezo zou je hem niet met 1 hand kunnen bedienen? Je kunt het scherm zelfs naar beneden trekken, halveren, door onder in het midden naar beneden te swipen.

• Robinjuuh
Hooli-gan schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:35:
[...]

Hoezo zou je hem niet met 1 hand kunnen bedienen? Je kunt het scherm zelfs naar beneden trekken, halveren, door onder in het midden naar beneden te swipen.
Als ik hem met 1 hand gebruik krijg ik op een gegeven moment gewoon een zere hand. Aan de binnenkant net onder de wijsvinger.

Hoe groot zou de kans zijn dat er nog een iPhone komt in hetzelfde formaat als de 8 (bijv. de SE2)?

• Robinjuuh
Of zou het met deze siliconen case te maken kunnen hebben?
https://tweakers.net/i/5E6oNVgOeubJNlHgyiu6wjSTZpo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gTFj8UzPJzZRTuebrmFuFkp4.jpg?f=fotoalbum_large

Heb even op de verpakking gekeken en het is Original XXSIVE case.

[Voor 9% gewijzigd door Robinjuuh op 25-03-2020 17:04]

• kapi_tijn
  • Nu online
Robinjuuh schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:24:
[...]

Je gaat qua snelheid en batterij enorm vooruit en je hebt de allerlaatste technologie in handen en je gaat een paar jaar vooruit. Maar vooral het grote scherm bij het kijken van series of filmpjes is voor mij de doorslag en sommige games spelen ook fijner op een groter scherm

Van een X naar een 11 is ook wel een behoorlijke stap hoor qua grootte :)

• Robinjuuh
kapi_tijn schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:46:
[...]

Je gaat qua snelheid en batterij enorm vooruit en je hebt de allerlaatste technologie in handen en je gaat een paar jaar vooruit. Maar vooral het grote scherm bij het kijken van series of filmpjes is voor mij de doorslag en sommige games spelen ook fijner op een groter scherm

Van een X naar een 11 is ook wel een behoorlijke stap hoor qua grootte :)
Maakt de Otterbox case hem veel groter? Heb het idee dat het misschien nog wel aan de case kan liggen

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Robinjuuh schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:43:
Heb even op de verpakking gekeken en het is Original XXSIVE case.
Wat bedoel je met Original XXSIVE case?

• Robinjuuh
Volkan1984 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:20:
[...]

Wat bedoel je met Original XXSIVE case?
Staat op de verpakking. Geen idee of het een merk of zoiets is. Dit :
https://tweakers.net/i/98-I-COH5a57X4vfuUxGny1KDls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IaOhNIkFEcbBw7TpcJiPrSt4.jpg?f=fotoalbum_large

• Volkan1984
  • Nu online
Robinjuuh schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:39:
[...]

Staat op de verpakking. Geen idee of het een merk of zoiets is. Dit :
[Afbeelding]
Aha. Heb je trouwens een 11 of een 11 Pro?

• Robinjuuh
Volkan1984 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:23:
[...]

Aha. Heb je trouwens een 11 of een 11 Pro?
De 11 pro

Acties:
  • +8Henk 'm!

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
Mijn vriendin heeft me de afgelopen maanden ontzettend gesteund gedurende een pittige tijd in mijn leven. Ik heb daarom besloten haar een iPhone 11 Pro cadeau te doen. Ik weet dat ze graag wil upgraden van haar 8 naar de 11 Pro dus dat wordt een mooie verrassing.

Hoe dan ook, ik heb de iPhone besteld bij Apple.com incl. cadeauverpakking. Heeft iemand ervaring met die cadeauverpakking? Stelt het iets voor?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 10:16
WhatsappHack schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 01:50:
[...]

Eerlijk gezegd de kalender van iOS zelf. :P Die is ook beschikbaar via de iCloud website. ;)
Ik was vroeger fan van Fantastical, maar die hebben recent echt alle klanten zeer royaal genaaid dus kan ze alleen maar heel hard afraden. (Mede omdat het belachelijk duur is nu met een subscription model en je verplicht bent om al je agenda items naar hun cloud te uploaden als je wilt dat de agenda ook beschikbaar is op je watch 8)7.)
Da's de reden dat ik ben overgestapt naar Calendar 366, ook voor de Watch en Mac.

Bing

• Tremio
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09:04
Ook nu in het bezit van een Iphone 11 Pro midnight green 😍

Heb vorige week een Samsung S20 gehad, na een week weer verkocht... wat mij daar opviel was een map genaamd ‘Veilige Map’. Daarin kon je bestanden, foto’s en apps in opslaan en deze was alleen met een code te benaderen. Daarnaast heb je ook Dual Messenger op Android, daarmee kan je Whatsapp bijvoorbeeld 2x installeren. Deze functies mis ik eigenlijk wel bij de Iphone. Is er een mogelijkheid om deze op IOS te krijgen dmv een app of jailbreak/cydia? Iemand die nog jailbreakt?

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:02
Hier ook; overgestapt van een iPhone XS Max naar een iPhone 11 Pro. Was het grote formaat van mijn iPhone zat en gebruik mijn iPad steeds vaker, daardoor had ik al een tijdje het idee om naar een kleiner formaat iPhone te gaan.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 08:19
MartijnMartijn schreef op zondag 29 maart 2020 @ 13:55:
Hier ook; overgestapt van een iPhone XS Max naar een iPhone 11 Pro. Was het grote formaat van mijn iPhone zat en gebruik mijn iPad steeds vaker, daardoor had ik al een tijdje het idee om naar een kleiner formaat iPhone te gaan.
Ben tot dusver nog steeds tevreden met het Pro-formaat (van Max naar Pro)
Laat ik het zo zeggen, Max formaat scherm is wauw, echter mis ik het met dit formaat niet, gebruik is fijner.

Het is weer bijna september 2020 :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Nu online
Tremio schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:05:

Heb vorige week een Samsung S20 gehad, na een week weer verkocht... wat mij daar opviel was een map genaamd ‘Veilige Map’. Daarin kon je bestanden, foto’s en apps in opslaan en deze was alleen met een code te benaderen. Daarnaast heb je ook Dual Messenger op Android, daarmee kan je Whatsapp bijvoorbeeld 2x installeren. Deze functies mis ik eigenlijk wel bij de Iphone. Is er een mogelijkheid om deze op IOS te krijgen dmv een app of jailbreak/cydia? Iemand die nog jailbreakt?
Waarom heb je de Samsung s20 weer zo snel weggedaan?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tremio
elaho schreef op zondag 29 maart 2020 @ 22:07:
[...]

Waarom heb je de Samsung s20 weer zo snel weggedaan?
Ik kwam van een Iphone 7 en wilde iets anders, een mooie telefoon... en Android leek me wel wat.

Totdat ik ‘m had...

Ten eerste moest ik TE vaak opladen (2x p.d), ten tweede heeft Android niet dezelfde ‘feeling’ als IOS en ten derde omdat er geen Snapdragon in zat maar een Exynos (had me niet goed ingelezen). Toen toch maar weer een Iphone gekocht 😂 Wat een opluchting, vooral de feeling en de batterij die gewoon langer dan een dag meegaat!

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

coelho

VanTheManFan

Tremio schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:05:

Een gedeeltelijke oplossing is mogelijk wanneer je gebruik maakt van dual sim. Ik heb een zakelijke eSim en een privé fysieke sim. Privé is gekoppeld aan WhatsApp en zakelijk aan WA Business. Dit werkt feilloos.

• adwin84
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 08-04 12:32
Goedenavond, ik heb momenteel een Samsung Galaxy S10 maar zit eraan te denken een iPhone 11 Pro te nemen. Zijn er meer ex-S10 gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Wat zijn jullie positieve dan wel negatieve ervaringen?

• Volkan1984
  • Nu online
adwin84 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:00:
Goedenavond, ik heb momenteel een Samsung Galaxy S10 maar zit eraan te denken een iPhone 11 Pro te nemen. Zijn er meer ex-S10 gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Wat zijn jullie positieve dan wel negatieve ervaringen?
Misschien heb je iets aan de post een paar Posts boven je. @Tremio heeft de stap van een Samsung S20 naar een iPhone gemaakt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tremio
Ik heb een week lang een S20 5G Exynos gebruikt. Ik heb daarvoor jarenlang een Iphone 7 gehad, toen de overstap gemaakt naar een Galaxy S20. Momenteel mis ik alleen de ‘veilige map’ van Samsung. Verder misschien de 120hz scherm.. maar de ‘feeling’ die je hebt bij Iphone zorgt ervoor dat je geen 120hz nodig hebt. Daarnaast was de batterij van de S20 echt bagger, bij de Iphone is de batterij juist een van de beste punten.

Wat je misschien zal missen zij de kleine tweaks, zoals een Always On Display.. maar verder is de Iphone echt een goed toestel. Ik heb 11 Pro Midnight Green geseald gekocht op Marktplaats voor €870. Bijna evenduur als een S20..

Acties:
  • +13Henk 'm!

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
Terugkomend op mijn post van enkele dagen geleden. De cadeauverpakking ziet er als volgt uit:

https://tweakers.net/i/bU4D0AaZ6elqc2YuN6zLi9PyUDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jkoszm4cDfBQn1xLYzuesULV.jpg?f=fotoalbum_large

En je kunt je wel voorstellen dat deze iPhone 11 Pro als cadeau goed werd ontvangen. Ze heeft het meer dan verdiend.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Hooli-gan
Ik kom van een Galaxy S10, voor ik over ging naar Apple. Werd verliefd op Apple toen ik enige tijd een XS in gebruik had voor een projectje. En waarom precies weet ik niet eens goed. Het zag er allemaal gewoon beter uit, voelde beter en werkte allemaal heel soepeltjes. Ik heb notabene nog de stap van s8 naar S10 gemaakt, maar binnen korte tijd toch maar de iPhone 11 Pro gekocht. Had altijd Samsung of Android gebruikt. Was helemaal geen fan van Apple. Vond het maar overdreven duur spul, alleen maar omdat er een appeltje op stond.
Vervolgens moest alles er aan geloven. Er kwam een Apple Watch, AirPods en iPad bij. Mijn XS die ik gebruikte voor het projectje ging naar mijn vrouw, ook haar Samsung moest er aan geloven.

Exacte voor of nadelen kan ik niet geven. Voor mij werkt het gewoon veel beter op deze manier. Ben zeer tevreden mee en zou niet meer terug willen. Er komt hier geen Android meer in huis.

Enige nadeel, tis een dure hobby geworden 😜

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RicoK
@Hooli-gan Héééél herkenbaar!! Hier ook een (bijna) compleet Apple Eco-systeem; iPhones, iPads, AW, ATV's, AirPods, MacBooks. Alleen nog 2 Google ChromeCast Audio, ik heb er spijt van dat ik destijds mijn twee Airport Expresses had weg gedaan, maar er was toen nog één Android in huis, en nog een Microsoft Surface Go om toch nog een beetje feeling te houden met Windows 10 (wat overigens echt goed OS is geworden in de loop van de jaren).

• adwin84
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik merk dat ik steeds enthousiaster word😂. Eens rondkijken of ik een mooie deal kan vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-04 11:42
Wellicht een beetje ontopic maar wel nieuwsgierig. Zou vanavond niet de Keynote moeten komen met iOS 14? Of is deze uitgesteld vanwege het Corona Virus?

• RigolleM
kevinkrs schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 13:25:
Wellicht een beetje ontopic maar wel nieuwsgierig. Zou vanavond niet de Keynote moeten komen met iOS 14? Of is deze uitgesteld vanwege het Corona Virus?
Nieuwe releases van iOS'en zijn pas in september...

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-04 11:42
RigolleM schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:00:
[...]

Nieuwe releases van iOS'en zijn pas in september...
De releases, maar ik dacht juist (of ik heb het fout) dat de eerste developers beta al in de lente / begin zomer uitkwam?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RigolleM
kevinkrs schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:08:
[...]

De releases, maar ik dacht juist (of ik heb het fout) dat de eerste developers beta al in de lente / begin zomer uitkwam?
Deze vraag hoort eerder thuis in een iOS 13 of 14 discussie en niet zo zeer in de iPhone 11 Pro topic.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:34

Rivanov

Apple freak

kevinkrs schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:08:
[...]

Nieuwe iOS versies worden altijd tijdens WWDC aangekondigd en die is ieder jaar altijd in juni.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Famous

Famous

R 400+

Mijn batterij gaat de laatste tijd ontzettend hard leeg. Nu heb ik nog maar 19% en vanochtend om 07:15 van de lader gehaald.

Laatst Spark geinstalleerd en dacht dat die de boosdoener was echter staat whatsapp met 40% bovenaan!
Ik heb alle synchronisaties uit, achtergrond dingen en noem maar op.

Meer mensen die dit ervaren?

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08:20
Famous schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 15:37:
Mijn batterij gaat de laatste tijd ontzettend hard leeg. Nu heb ik nog maar 19% en vanochtend om 07:15 van de lader gehaald.

Laatst Spark geinstalleerd en dacht dat die de boosdoener was echter staat whatsapp met 40% bovenaan!
Ik heb alle synchronisaties uit, achtergrond dingen en noem maar op.

Meer mensen die dit ervaren?
Wel eens een softreset gedaan? Dit verhielp bij het dit probleem als het in een enkele geval voor kwam. Soms blijft er een proces hangen.

©2004

• Tremio
Is er een app waarop ik kan zien hoe vaak ik mijn Iphone 11 Pro heb gebruikt (screen on time) sinds dat ik ‘m van de lader heb gehaald?

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Tremio schreef op woensdag 1 april 2020 @ 18:59:
Is er een app waarop ik kan zien hoe vaak ik mijn Iphone 11 Pro heb gebruikt (screen on time) sinds dat ik ‘m van de lader heb gehaald?
Dat zie je bij de Battery settings.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Tremio
Rivanov schreef op woensdag 1 april 2020 @ 19:05:
[...]

Dat zie je bij de Battery settings.
Daar zie ik van de afgelopen 24 u en niet vanaf het moment dat ik ‘m van de lader afhaal... klopt dat?

• Famous

Famous

R 400+

harm12nl schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:37:
[...]

Wel eens een softreset gedaan? Dit verhielp bij het dit probleem als het in een enkele geval voor kwam. Soms blijft er een proces hangen.
Heb een update gedaan naar ios 13.4, probleem is daarmee niet opgelost. 07:14 van de lader en nu nog maar 19% batterij :+

Whatsapp heeft zelfs 47% nu.
Zal eens kijken vanavond naar de softreset!

• adwin84
Ik heb vanavond een 2e hands iPhone 11 Pro 256gb van 4 maanden oud gekocht. Viel nog niet mee om geen fake advertentie te vinden 😬. Wat een gave telefoon. Nogmaals bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 08-04 12:24
Raden jullie de 11 Pro Max aan?

Mijn abonnement van de iPhone 7 is zojuist na 2 jaar verlopen, ik zit er echt aan te denken om gewoon een Sim only Abbo te doen en de iPhone 12 ‘Pro Max??’ te halen zodra die uitkomt.

Aan de andere kant wil ik ook wachten tot de specs uitkomen en features. Want als het net zo’n nutteloze overgang zoals de 7 naar de 8 is, neem ik wel genoegen met de 11 Pro Max.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijn1
  • Registratie: oktober 2015
  • Nu online
11 pro is sowieso een goede upgrade als je nu een 7 hebt. Of er veel verschil gaat zijn tussen 11 en 12 pro kan niemand je met zekerheid zeggen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroen O
Je kunt wachten, maar de aankondiging van de nieuwe modellen is pas in september, met het toestel beschikbaar in ~oktober.

Vanaf nu is dat nog 5,5 maand wachten.

Als je het geen bezwaar vindt om zolang nog met je iPhone 7 te doen, zou ik wachten. En anders gewoon nu kopen.

Ik ben zelf van een iPhone 7 Plus naar een iPhone 11 pro max gegaan en heb daar nog geen dag spijt van gehad. Wel koop ik altijd een nieuwer model als deze net uit is, zodat je in ieder geval nog een jaar het nieuwste model hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:32
RazorMaron schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:04:
Raden jullie de 11 Pro Max aan?

Mijn abonnement van de iPhone 7 is zojuist na 2 jaar verlopen, ik zit er echt aan te denken om gewoon een Sim only Abbo te doen en de iPhone 12 ‘Pro Max??’ te halen zodra die uitkomt.

Aan de andere kant wil ik ook wachten tot de specs uitkomen en features. Want als het net zo’n nutteloze overgang zoals de 7 naar de 8 is, neem ik wel genoegen met de 11 Pro Max.
Als je kunt wachten dan zou ik dat gewoon even doen, of dat je dan een nieuw model koopt of toch de 11 Pro max, hij is hoe dan ook gedaald in prijs. Vooral als je hem in een abonnementsvorm pakt bij provider.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 08-04 12:24
Jordyz schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:22:
[...]

Als je kunt wachten dan zou ik dat gewoon even doen, of dat je dan een nieuw model koopt of toch de 11 Pro max, hij is hoe dan ook gedaald in prijs. Vooral als je hem in een abonnementsvorm pakt bij provider.
Hoe is jouw ervaring met jouw model van de 11?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:32
RazorMaron schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:49:
[...]

Hoe is jouw ervaring met jouw model van de 11?
Uitstekend, maar of ik nog ooit zoveel geld uitgeef aan een toestel dat weet ik niet.
Het blijft veel geld voor een telefoon..

Maar eerlijk is eerlijk, het scherm is ontzettend mooi, de camera's zijn fijn en ontzettend scherp. Ik zou ook niet meer terug willen naar een ouder model..

• MartijnRGS
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 06-04 15:44
Misschien een gekke vraag maar ik heb sinds kort ook de upgrade gemaakt naar de 11 Pro en ben er erg blij mee. Helaas een wissel moeten maken wegens stof onder alle lenzen en heb er nu een die in dat opzicht perfect is.

Nu had ik zojuist even de telefoon uit de leather case gehaald en zag ik in het zonlicht een (kleine) imperfectie in het matte glas wat lijkt alsof ik een soort van "schroefje" onder het glas zie zitten. Kan me niet herinneren dat ik dit eerder zag maar nog nooit zo in direct zonlicht bekeken. Het zit rechts onderin tussen het Apple logo en de CE tekst. Kan iemand van jullie dat ook terug vinden?

Zou jammer zijn als het een imperfectie is maar aan de andere kant heb ik liever stofvrije camera's en durf ik niet de gok te gaan nemen om het daarvoor nog een keer om te gaan ruilen (en misschien ook wat overdreven, maar toch het is een duur toestel).

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 09:48
@Rivanov @Donstil @Geert1976 Overwegen jullie ook een iPhone 12 topmodelversie te nemen over een klein half jaartje?

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:15

Donstil

Grab them by the 🐈.

mr.JamesBond schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:56:
@Rivanov @Donstil @Geert1976 Overwegen jullie ook een iPhone 12 topmodelversie te nemen over een klein half jaartje?
Nee joh ben nog prima happy met mijn huidige iPhone ,
spoiler:
Stiekem wel natuurlijk!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mr.JamesBond
Donstil schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:26:
[...]

Nee joh ben nog prima happy met mijn huidige iPhone ,
spoiler:
Stiekem wel natuurlijk!
Idem.

spoiler:
Beetje off-topic natuurlijk, maar als de iPad Pro 2020 5G had had ik hem ook overwogen, terwijl ik het waarschijnlijk nooit zou gebruiken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Famous schreef op donderdag 2 april 2020 @ 17:19:
[...]

Heb een update gedaan naar ios 13.4, probleem is daarmee niet opgelost. 07:14 van de lader en nu nog maar 19% batterij :+

Whatsapp heeft zelfs 47% nu.
Zal eens kijken vanavond naar de softreset!
Spark eraf gegooid en de batterij gaat langer mee. Zeer zeker niet zoals het was maar in elk geval kan ik weer door zonder tussentijds laden. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
daar ben ik nu nog totaal niet mee bezig, eerlijk gezegd.
Nog steeds dik tevreden met m'n 11 Pro.

Verder wacht ik nog even met hele grote aankopen, iets met een (mogelijke) economische crisis op komst...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Ik neem de iPhone 12 Pro einde van het jaar inderdaad.
Heb al iemand die mijn 11 Pro overneemt. ;)

• edebee
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:41
Ik kreeg zojuist een video oproep via whatsapp op mijn iphone 11 pro. Mijn scherm bleef zwart en zag pas de melding op mijn scherm als ik het activeerde ( met de vinger een tik op het scherm geven).
Ook even getest op de iphone 7 maar daar wordt het scherm dus “ wakker” en geeft de melding op het scherm van de video oproep, wat je ook zou verwachten.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben met de iphone 11 pro ? Op beide toestellen draait dezelfde ios versie, enige verschil is dat de aw5 gekoppeld is aan de iphone 11 pro. Google geeft helaas geen hits.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08:46
Jeroen O schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:14:
Je kunt wachten, maar de aankondiging van de nieuwe modellen is pas in september, met het toestel beschikbaar in ~oktober.

Vanaf nu is dat nog 5,5 maand wachten.

Als je het geen bezwaar vindt om zolang nog met je iPhone 7 te doen, zou ik wachten. En anders gewoon nu kopen.
Als dat al lukt, ik las al geruchten over problemen met supply. Anyhow, ik denk dat de updates de afgelopen jaren niet super groot zijn. De year on year updates zijn best wel klein, pas na 3 jaar merk je dat je een sprong maakt. Ik ben van de pixel 2 naar de iPhone 11 pro gegaan, en het grootste voordeel was dat mijn accu weer volledig werkte. Qua snelheid of fotokwaliteit ben ik niet van mijn stoel geblazen. Pak ik nu weer pixel, dan zie ik dat die trager is dan dat ik mij herinnerde, maar het is niet alsof ik mij er toen aan irriteerde. Dus, wil je updaten, update dan vooral. Ik kan mij niet voorstellen dat er een killer feature in de iPhone 12 zit waarvoor je moet update (of je moet gevoelig zijn voor een high refresh rate, en de geruchten daarover geloven).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 05:06:
[...]

daar ben ik nu nog totaal niet mee bezig, eerlijk gezegd.
Nog steeds dik tevreden met m'n 11 Pro.

Verder wacht ik nog even met hele grote aankopen, iets met een (mogelijke) economische crisis op komst...
Hmm hmm.. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 08:02
Ik zing ook nog wel een jaartje uit..

op gegeven moment is het ook wel goed :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Jaymone
Nick25 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:54:
[...]

Ik zing ook nog wel een jaartje uit..

op gegeven moment is het ook wel goed :)
Technisch gezien kan ik het nog enkele jaren hiermee uitzingen maar ga denk ik wel voor de 12 Pro.
Al moet ik zeggen dat de reguliere 12 dit jaar ook wel interessant wordt aangezien dat toestel ook OLED krijgt.

CBS besluit indicator aan mijn kant, volgens de laatste peilingen:

iPhone 11 Pro: 0,1%
iPhone 12 Pro: 98,9% :)
iPhone 12 : 1%

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:44:
[...]

Technisch gezien kan ik het nog enkele jaren hiermee uitzingen maar ga denk ik wel voor de 12 Pro.
Al moet ik zeggen dat de reguliere 12 dit jaar ook wel interessant wordt aangezien dat toestel ook OLED krijgt.
Goh, jij weet al veel, zeg.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:00
Neem de 12 Pro als dat design veranderd. Geruchten zeggen weer wat vierkantiger, dus iPhone 11 meets, iPhone 4. Dat zie ik wel zitten, vond dat altijd een erg gaaf design.

Mocht het weer hetzelfde zijn dan doe ik nog wel een (paar) jaar met de 11 Pro. Twijfelde bij de X al sterk, die vond ik na 2 jaar eigenlijk ook nog wel dikke prima.

• Jaymone
THE_BASE schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:09:
[...]

Goh, jij weet al veel, zeg.
Uiteraard, dit is mijn eigen besluit-statistiek ;)

• mr.JamesBond
Ik overweeg alleen een iPhone 12 als hij 5G, nieuwe functies én een nieuw design heeft. Lidar interesseert me niet

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik neem ook gewoon de nieuwste iPhone weer eind dit jaar..Waarom? Omdat het een (dure) hobby is geworden en ik veel met mijn telefoon doe dagelijks! Deze mag dan ook wat kosten tov bijv mijn laptop waar ik amper meer op zit...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Nu online
Welke features denken jullie dat er op de iPhone 12 gaan komen? Betere refresh rate enzo?

Oh of is er al een iPhone 12 topic? ;)

[Voor 19% gewijzigd door elaho op 08-04-2020 21:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr.JamesBond
elaho schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:53:
Welke features denken jullie dat er op de iPhone 12 gaan komen? Betere refresh rate enzo?

Ik gok:
-lidar
-nieuwe processor (a12? a13?)
-5G
-eindelijk USB-C?

Het staat ook al zo goed als vast dat het een soort iPhone 4 uiterlijk zou krijgen.

Tsja, verder? Misschien een iets kleinere notch?

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 07:52
Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen...

Ik heb de iPhone 11 Pro, 256 GB.
Gekocht in sep 2019, mijn batterij kan nu nog maar max 91% opgeladen worden, dat is veel slechter dan de iPhone 8 / X / XS die heb gehad afgelopen jaren.

Hoe is jullie batterij capaciteit nu na 6 maanden?

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:45
95% batterijcapaciteit hier. Laad ‘m geregeld draadloos op op het werk, wanneer ik ‘m ff niet nodig heb dus dit is redelijk onregelmatig. Heb ‘m niet zo vaak aan de meegeleverde (snellaad) lader hangen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• ItsWillem
  • Nu online
Jieve schreef op woensdag 8 april 2020 @ 22:46:
Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen...

Ik heb de iPhone 11 Pro, 256 GB.
Gekocht in sep 2019, mijn batterij kan nu nog maar max 91% opgeladen worden, dat is veel slechter dan de iPhone 8 / X / XS die heb gehad afgelopen jaren.

Hoe is jullie batterij capaciteit nu na 6 maanden?
Als je een Mac hebt even kijken in Coconut Battery.
Mijn iPhone geeft aan 99% maar in coconut nog 100%. Heb m een maand na launch aangeschaft en laad m elke nacht wireless op.
elaho schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:53:

Wat ik verwacht:
- kleinere notch
- default 128GB (of 256GB?) opslag (zoals we zagen bij de MacBook Air en iPad Pro)
- lidar sensor
- grotere ultra wide sensor (en dus betere low light prestaties en/of goeie night mode op ultra wide)
- (nog) betere accu
- natuurlijk de A13

Wat ik hoop:
- usb-c
- iPhone 4(S) design
- 6,3” (Xr/11) (of eentje tussen grootste en kleinste Pro) formaat iPhone 12 Pro
- geen notch (underscreen camera)
en/of underscreen Touch ID
- 5G
- De normale 12 OLED (zonder pro motion allicht)

(- deep fusion 2.0?)

• Jaymone
ItsWillem schreef op donderdag 9 april 2020 @ 00:55:
[...]

Als je een Mac hebt even kijken in Coconut Battery.
Mijn iPhone geeft aan 99% maar in coconut nog 100%. Heb m een maand na launch aangeschaft en laad m elke nacht wireless op.

[...]

Wat ik verwacht:
- kleinere notch
- default 128GB (of 256GB?) opslag (zoals we zagen bij de MacBook Air en iPad Pro)
- lidar sensor
- grotere ultra wide sensor (en dus betere low light prestaties en/of goeie night mode op ultra wide)
- (nog) betere accu
- natuurlijk de A13

Wat ik hoop:
- usb-c
- iPhone 4(S) design
- 6,3” (Xr/11) (of eentje tussen grootste en kleinste Pro) formaat iPhone 12 Pro
- geen notch (underscreen camera)
en/of underscreen Touch ID
- 5G
- De normale 12 OLED (zonder pro motion allicht)

(- deep fusion 2.0?)
A14 lijkt mij

• kapi_tijn
  • Nu online
Vandaag komt mijn 11 pro binnen, ik ben heel erg benieuwd. Hiervoor had ik de iphone 11 maar ik vond de schermkwaliteit te slecht, vooral hoe zwart werd weergegeven. Dan vond ik mijn oude X nog fijner qua scherm. Omdat de 11 kapot gegaan is toch maar een 11 pro gekocht en ik ben reuze benieuwd.

Ik heb nu tijdelijk even een 8, dat zal wel even een grote overstap zijn zo :)
Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True