Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11:09

Apple heeft vandaag de lancering aangekondigd van iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max, een nieuwe professionele lijn voor iPhone met geavanceerde prestaties voor gebruikers die niet minder willen dan de allerbeste smartphone. Het nieuwe Super Retina XDR-display is een professioneel display met het helderste scherm ooit in een iPhone. De krachtige door Apple ontworpen A13 Bionic-chip levert ongekende prestaties voor elke taak en maakt onze grootste sprong in batterijduur ooit mogelijk. Zo kom je moeiteloos de dag door. Een nieuw triple camera-systeem biedt een professionele camera-ervaring met ultragroothoek-, groothoek- en telelenscamera’s die niet alleen sterke verbeteringen introduceren voor fotografie bij weinig licht, maar waarmee ook video van de hoogste kwaliteit in een smartphone wordt geboden, voor het maken van geweldige actievideo’s.

iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn verkrijgbaar in vier fraaie kleuren waaronder het prachtige nieuwe midnight green en kunnen vanaf vrijdag 13 september worden besteld. Vanaf vrijdag 20 september liggen ze in de winkel.

“iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn de krachtigste en meest geavanceerde smartphones die we ooit hebben gemaakt. Ze zitten boordevol geavanceerde technologie waarmee professionals gegarandeerd hun werk kunnen doen en waarmee iedereen, professional of niet, het beste device ooit in handen krijgt”, aldus Phil Schiller, Senior Vice President Worldwide Marketing van Apple. “iPhone 11 Pro heeft het eerste triple camera-systeem in iPhone en is verreweg de beste camera die we ooit hebben gemaakt. Onze klanten krijgen een verscheidenheid aan creatieve regelaars en geavanceerde features voor foto- en videobewerking in iOS 13. Het Super Retina XDR-display is het helderste en meest geavanceerde scherm ooit in een iPhone en de A13 Bionic-chip verlegt de grenzen voor smartphoneprestaties en efficiënt energieverbruik.”

Pro-ontwerp en -display
iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max hebben een achterzijde van getextureerd matglas en een band van gepolijst roestvrij staal, en zijn verkrijgbaar in vier schitterende kleuren, waaronder het prachtige nieuwe midnight green. De krachtigste devices zijn bovendien duurzaam – iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn voorzien van het sterkste glas van alle smartphones en hebben een IP68-aanduiding voor waterbestendigheid tot 30 minuten op 4 meter. Ze zijn bestand tegen alledaagse ongelukjes met bijvoorbeeld koffie, thee en frisdrank.

Het nieuwe Super Retina XDR-display, een speciaal ontworpen OLED-scherm, biedt gebruikers een meeslepende HDR-ervaring voor films en andere hd-video met een maximale helderheid van 1200 nits. Super Retina XDR biedt ondersteuning voor brede kleurweergave met een systeembreed kleurbeheer en True Tone voor een meer natuurlijke kijkervaring. Met een contrastverhouding van 2.000.000:1 met diepe zwarttinten kunnen professionele gebruikers genieten van een meer levendige kijkervaring voor HDR-video’s en -foto’s, en het Super Retina XDR-display is nog energiezuiniger. Klanten kunnen op een snelle, naadloze manier met hun favoriete apps aan de slag dankzij Haptic Touch, dat diep in iOS 13 is geïntegreerd. App-opdrachten voor alledaagse taken zijn direct vanaf het beginscherm bereikbaar; denk aan het maken van een selfie met Camera, het controleren van een afspraak in Agenda of het bekijken van een voorvertoning van een e-mail in Mail met een simpele drukbeweging.

De snelste prestaties met de beste batterijduur
A13 Bionic, de snelste chip ooit in een smartphone, levert ongeëvenaarde prestaties voor elke taak die iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max uitvoeren en heeft een tot 20 procent snellere CPU en GPU dan de A12. A13 Bionic is gebouwd voor machine learning, met een snellere Neural Engine voor foto- en video-analyse in real time, en nieuwe Machine Learning Accelerators waarmee de CPU meer dan 1 miljard bewerkingen per seconde kan uitvoeren. Samen vormen A13 Bionic en iOS 13 het beste platform voor machine learning in een smartphone.

Naast al deze rekenkracht en grafische en ML-prestaties is er ook een ongekende sprong in batterijduur gemaakt: de batterij van iPhone 11 Pro gaat tot vier uur langer mee dan die van iPhone Xs, terwijl de batterij van iPhone 11 Pro Max tot vijf uur langer meegaat dan die van iPhone Xs Max.

Een Pro-camerasysteem voor iedereen
iPhone 11 Pro introduceert een transformatief triple camera-systeem met nieuwe ultragroothoek-, groothoek- en telelenscamera’s die sterk met iOS zijn geïntegreerd en iedereen een professionele camera-ervaring bieden.

Met video van de hoogste kwaliteit ooit in een smartphone stellen iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max een nieuwe norm voor video. Elke camera in het triple camera-systeem neemt schitterende 4K-video op met een groter dynamisch bereik en videostabilisatie van cinematografische klasse. Met een breder gezichtsveld en een groot brandpuntsvlak is de ultragroothoekcamera geweldig voor het schieten van actievideo’s. Gebruikers kunnen makkelijk met elk van de drie camera’s zoomen, terwijl de audiozoom de kadrering van de video volgt voor een dynamischer geluid. Met iOS 13 krijgt iedereen krachtige tools voor videobewerking in handen: direct draaien, bijsnijden, belichting vergroten en videofilters toepassen. Deze aanpassingen zijn makkelijk toe te passen en in een oogopslag te beoordelen, dus zelfs een beginnende videomaker kan video’s van professionele kwaliteit maken.

Prijzen

€1.159,00 - Pro 64GB
€1.329,00 - Pro 256GB
€1.559,00 - Pro 512GB

€1.259,00 - Pro Max 64GB
€1.429,00 - Pro Max 256GB
€1.659,00 - Pro Max 512GB

robcoenen wijzigde deze reactie 12-09-2019 15:49 (174%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Clear Case besteld voor iPhone 11 Pro.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:58

Famous

R 400+

Rivanov schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:47:
Clear Case besteld voor iPhone 11 Pro.
[Afbeelding]
Ik mag nog niet bestellen :(

;)

Xbox live: Ghesous

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Jaymone schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:07:
[...]

Heeftie ook een rand die uitsteekt, weet je dat toevallig?
Volgens de afbeelding wel.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-11 11:32

Wat is sexy PRO of xs??

(Voor mij: 3 camera design is 8)7 + hoofdprijs betalen ervoor)

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-11 22:56
Ik vindt het lelijk en stoort me enorm in de hoek. Waarom niet in het midden en naast elkaar of desnoods in een driekhoek naar beneden of naar boven.

Scrtz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:47:
[...]

Ik weet echt niet wat ik moet denken van die 3 camera tumor, vind ik het nou mooi of spuug lelijk..

Overigens vind ik het hoogglans glas van de X(S) juist supergaaf. Zijn er al ergens foto’s van meer vergelijkingen? Denk dat als ik upgrade het weer Wit/zilver wordt of miss goud

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
zo, wallpaper heb ik in ieder geval al klaar voor mijn 11 Pro

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

patrickt35 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:46:
Ik vlieg over 3 weken naar Houston voor mijn werk. Mijn vrouw wilt graag de Pro max.
Wie kan mij vertellen wat het prijsverschil ongeveer is, en waar ik hem het beste kan aanschaffen?
In een staat met 0% tax dan natuurlijk:

Wikipedia: Sales taxes in the United States

Greatsword wijzigde deze reactie 11-09-2019 19:11 (47%)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Geert1976
  • Niet online
mprkooij schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:03:
[...]

Vet! Hoe weet je dat trouwens?
via een screenshot van (Amerikaanse) Apple Store App in het gedeelte '' iPhone Upgrade Program''

• Geert1976
  • Niet online
Apple iPhone 11 Pro Leather Case ''uit z'n doosje'' :+

das een flink groot gapend gat.....

• Geert1976
  • Niet online
@dafmay ziet er naar uit dat de 11 Pro en Pro Max inderdaad beschikken over 6Gb RAM

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:59

Zo, het middernachtblauwe siliconenhoesje is binnen. En een echt blijvertje. Morgen ga ik dus op zeker voor de zwarte iPhone 11 Pro Max.

• ronaldm3
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-11 15:01

ronaldm3

Apple Watch :)

Hoesje binnen! In het groen!

Plaats van de switch voor het volume is wel anders!

ronaldm3 wijzigde deze reactie 12-09-2019 13:20 (38%)

Power to the beat.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat vinden we van deze ?

Greatsword wijzigde deze reactie 12-09-2019 19:49 (31%)

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Donstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:33:
[...]

Alles vloekt bij dat groen, behalve groen 8)7
Zo ziet het er wel mooi uit, misschien toch maar voor deze gaan dan, het apple logo is toch wel mooi om op de case te hebben.

Meningen over een (Apple) leren hoes t.o.v. siliconen?

Rivanov schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:32:
Ik ga wederom voor een transparante ultraslim case, zoals voor iedere iPhone.
Heb ik ook altijd gehad, wel een iets duurdere van Spigen, maar naar een jaar worden ze altijd geel/goud door de UV straling, dacht misschien nu eens iets anders proberen.

Greatsword wijzigde deze reactie 12-09-2019 21:52 (29%)

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Rivanov schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:56:
[...]

Voor de Xr hadden ze die clearcase ook al.

@Greatsword ik vervang die ook om de zoveel tijd. Daarom pak ik die cheap uit China. ;)
Die krijgt niet zo'n goede review
mr.JamesBond schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:49:
[...]

Welke sites/apps hebben überhaupt Apple Pay ondersteuning? Ik heb het tot nu toe alleen gebruikt als vervanger van mijn bankpas, terwijl ik in het verleden wel afbeeldingen heb gezien dat Apple Pay ook online/ in apps gebruikt werd.
Er zijn toch wel een paar winkels waarbij het kan, alleen verbaas ik me er wel over dat ze dit op hun eigen site en platform niet zodanig inzetten.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

El Profesor schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:04:
Twijfel nog een 11 pro te halen of een jaar te wachten. De 11 zou toch het einde van de 3jarige ontwerpcyclus moeten zijn? Waarmee Apple volgend jaar waarschijnlijk met een compleet nieuw ontwerp komt?

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:05

JB

Cédric roelt!

Kun je ook met Bitcoins betalen? Heb er nog een liggen...

Mijn boefje is liev!

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-11 11:32

Samsung phone case op een apple telefoon..... _O-

• r_v_94
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:40
Als je inzoomt op de foto.

r_v_94 wijzigde deze reactie 14-09-2019 19:12 (100%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:44

Donstil

Grab them by the 🐈.

Kwam online nog op deze foto.

Camera bump is een stuk kleiner dan ik dacht. Misschien zelfs wel vlakker als mijn Xs.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15:10
Het viel me op dat Apple met de introductie van de iPhone 11 verschillende prijzen voor geheugen upgrades rekent. Ik heb ze hier uitgerekend:

De opslaggeheugen-upgrade naar 256 GB bij de iPhone 11 is het duurst, en daarna de upgrades van de iPhone 11 Pro. Van 64 naar 128 GB bij de iPhone 8, XR en 11 voor €50 is per GB het goedkoopst.

Hier voor de volledigheid de geheugenupgradeprijzen van Apple's andere producten:

• Famous

Famous

R 400+

mr.JamesBond schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:16:
Gebruiken jullie Siri niet? [i] ‘Hé Siri, hoeveel cm is 2 inch?’ [i/]
Voor dat soort dingen niet, gewoon scherm Naar beneden trekken en daar typen.
Ook een stuk makkelijker met aanpassingen :)

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Binnen!

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17-11 16:17
WouterL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:
Wel fijn dat UPS geen tijdvak aangeeft. Durf niet eens rustig te gaan bouten..
Precies dat dus.. heb niks aan de end of the day melding :(

https://imgshare.io/image/ace697f7-693c-40bc-b6a1-87d94a0bdee9.snR6Y

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

WAUW! Wat een prachtige kleur dat Midnight Green.

Rivanov wijzigde deze reactie 20-09-2019 12:01 (10%)

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:57
Hier is de Pro Max ook binnen, matte afwerking is erg mooi!

epo wijzigde deze reactie 20-09-2019 12:50 (255%)

• Famous

Famous

R 400+

harm12nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:44:
[...]

Zie ik niet terug op de foto...
;)

• Dennisweb

We hebben geen spannende voortuin en het is hier hartstikke bewolkt, maar: u vraagt, wij draaien.

• Dennisweb

Toegiftje. :)

• JB

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20:17
Vandaag einde middag ook mijn MG 256GB ontvangen, wat een schitterend toestel. Ik vindt de matglazen achterkant echt geweldig, heel sjiek strak uiterlijk en geen vingervlekken meer (gebruik mijn iPhones altijd naked).
Komend van een X toch best wel een mooie stap vooruit in termen van snelheid en kwaliteit camera.

Zojuist even uit de losse pols night mode uitgeprobeerd. Hieronder een knip-plak met night mode aan/uit:

https://tweakers.net/ext/f/2EQ5XkkpuHSl1EI9WbSgPKBs/thumb.png

Wat vooral opvalt is de hoeveelheid detail dat bewaard blijft. Ik heb het bijvoorbeeld uitgeprobeerd op de boekenkast, en titels blijven of eigenlijk worden goed leesbaar.

renegrunn wijzigde deze reactie 20-09-2019 20:08 (17%)

• ronaldm3

ronaldm3

Net even de 11 Pro getest in Rotterdam.

2x:

Groothoek:

1x:

Niet het beste beeld maar toch goede kwaliteit!

ronaldm3 wijzigde deze reactie 20-09-2019 21:14 (8%)

Power to the beat.

• ronaldm3

ronaldm3

Goldwing1973 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:19:
[...]

Nou je het zegt, het was me eerst nog niet eens opgevallen.
Zal wel een “feature” worden in de iPhone 12 dan.
Lol kan zomaar.

Nog een paar:

GH:

1x:

2x:

ronaldm3 wijzigde deze reactie 20-09-2019 21:23 (3%)

Power to the beat.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Nightmode

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Man man wat een beauty. Can’t get enough. ;)

• overtones
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19:54
Night mode gisteravond 22:13

|| 27" iMac 5K 2017 | Core i5 3.8Ghz 7600K | 24GB DDR4 | 512GB SSD | Radeon Pro 580 8GB || iPhone 11 Pro Max 64GB MG || Apple Watch S2 SS 42mm || Apple TV 4K || Apple TV 3 || AirPort Extreme 2013 || Airport Express 2012 ||

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Paar shots die ik vanochtend met m'n 11 Pro heb gemaakt. :)
Niet ge-edit.

Ultrawide

Normal

Rivanov wijzigde deze reactie 21-09-2019 14:07 (35%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006

Donstil

Grab them by the 🐈.

Oké oké installatie loopt.
Dan gooi ik mijn back-up er ook op. Fuck het.

Verder wel echt weer een mooi ding. Ook die bump is eigenlijk best wel fraai. Typisch zoiets wat door slechte dummy’s kapot gemaakt wordt maar in het echt goed over is nagedacht.

Foto’s van de zilver heb ik hier nog niet gezien volgens mij. Dus:

Donstil wijzigde deze reactie 21-09-2019 13:00 (71%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Stuk gaan wandelen om wat buiten-shots te maken. :)

Vergelijk Wide vs. Ultra-wide

Wide

Ultra-Wide

Wide camera

Ultra-Wide

• edwinjm
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16-11 20:32

edwinjm

Webdeveloper

Foto, zojuist genomen in de tuin met een iPhone 11 Pro. Ik heb de telelens gebruikt.

edwinjm wijzigde deze reactie 21-09-2019 17:39 (5%)

MBP / 550D / Rift

• Xilantof
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 20:40

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Vandaag ook mijn exemplaar mogen ophalen. Hij voelt toch wat snappier dan de Xs! Deze avond de camera’s al even getest. De groothoek wordt best snel minder in het donker. Die hoop ik morgen met goed licht even te kunnen testen. Deze is met standaardcamera geschoten.

Te Koop: Nikkor 70-200 f/2.8 VR1

• John
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:01

John

Appeltjes

Vrijdag heb ik de iPhone Pro ontvangen en volgens mij heb ik last van een geel scherm. Ik kwam erachter door de telefoon naast die van mijn vriendin te houden... Zij heeft vanmiddag ook een iPhone Pro aangeschaft.

Het is geen true tone of andere beeldscherm instellingen, want alles staat op beide iPhones hetzelfde ingesteld.

Hebben jullie een idee wat dit zou kunnen zijn?

John wijzigde deze reactie 22-09-2019 01:06 (11%)

🚀

• ronaldm3

ronaldm3

Groothoek Dordrecht!
Snel weer terug naar Rotterdam 😂

1x

2x

ronaldm3 wijzigde deze reactie 22-09-2019 17:23 (38%)

Power to the beat.

• John
  • Laatst online: 13:01

John

Appeltjes

Night mode

Zonder night mode

🚀

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Geert1976 schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:54:
[...]

Zit momenteel in Las Vegas. Ga vandaag of morgen eens langs bij 1 van de 3 (of 4?) Apple Stores hier.
En mezelf inhouden om er niet hier eentje aan te schaffen maar braaf in NL over ruim een week...
Ben twee jaar geleden in Caesars Palace Apple Store geweest. :)

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Night Mode. :)

Verschil Night Mode vs. Ultra-wide (zonder Night Mode)

• JB

JB

Cédric roelt!

kmf schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:15:
[...]

Ik heb een Brodit houder welke in de breedte afstelbaar is. Deze kan nog een cm of 2 breder worden dan m'n huidige X. Zelfs een Pro Max zal dus passen.

Oftewel, beetje afhankelijk van welke brodit jij hebt.
Ik bedoel de standaard houder, speciaal voor desbetreffende iPhone. Aangezien de 11 Pro alleen dikker is, dacht ik, past het wellicht gewoon?

Mijn boefje is liev!

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
__REMCO__ schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:39:
is er trouwens een manier om het percentage van de batterij altijd te laten zien ipv alleen door dat menu naar beneden te swipen?
Die is er, maar alleen nadat je bijvoorbeeld airpods hebt gekoppeld (of een andere draadloos apparaat waarvoor batterij percentage getoond kan worden), waarna je in het Today scherm / widget overzicht de Batterij widget pas krijgt te zien als widget om toe te voegen. Voeg de widget toe, en daarna blijft deze widget altijd daar staan en geeft deze je batterij % weer.

dafmay wijzigde deze reactie 23-09-2019 14:09 (22%)

• Famous

Famous

R 400+

En hij laat niet meer de tijd zien hoelang je hem van de lader hebt wanneer die helemaal vol was. Ook zoiets stoms, vond ik wel fijn :+

Nu moet je zelf rekenen

• DaanozZ
  • Laatst online: 11-10 01:03
Vandaag heb ik wat brodit houders geprobeerd. Niet gespecificeerd van welke telefoons maar er zat ook een actieve (dus met lightning connector erin) verstelbare tussen welke net niet lekker past. De iPhone is er te dun voor dus zit er speling in. Ik had een actieve vaste lader speciaal voor de 6s welke geweldig werkte zelfs met Dbrand skin erop.

Ik heb nu even een simpele ventilator houder in de tussentijd terwijl ik op zoek ga naar een waardig alternatief. Eventueel draadloos.

Ik heb nu alleen de ijzeren bevestiging zitten waar ik hopelijk een goede oplossing óp kan bevestigen. Want voor de ventilator vind ik maar niks.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

winwiz schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:29:
Sinds Zaterdagmorgen 7:15u zit ik nu 'eindelijk' op 20% met de 11 Pro Max. Echt een gigaverschil met mijn X
Vanavond krijgt hij weer te eten ;)
:?

Jij doet helemaal niks met je telefoon?
mr3000 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:32:
De matte back is niet zo heel erg scratch resistant als je zou denken. mijn plastige autohouden heeft een dikke kras achtergelaten op de achterkant (matte space grey)

Wat voor autohouder gebruiken jullie
voorheen had ik zo'n magnetische maar die verknallen je wireless charging dus wil nu gewoon zo'n spring-loaded houder. (ik hoef geen actieve als ik voeding nodig heb prik ik er wel een kabeltje in.)
De bekerhouder in m'n middenconsole (onder die rollo). ;)

Rivanov wijzigde deze reactie 23-09-2019 15:38 (50%)

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19:13
Vandaag voor het eerst een volledige dag gedraaid met mijn 11 Pro Max en ik ben er uitermate tevreden over!

Gistermiddag uit de doos gelijk 13.1 erop gezet, want die draaide op mijn Xs Max al super en als ik zo de verhalen mag geloven, is 13.0 op de 11 Pro bagger.

Al mijn apps draaien top, de camera’s zijn top en ik ben ook erg (positief) verrast over de accu. Vanochtend eventjes opgeladen in de auto (wired CarPlay) tot 89% om 07:53. Nu om 17:49 zit ik op 68% met de volgende grootverbruikers:

https://tweakers.net/ext/f/cAMnrLVV9t6fnEQXaDScnGcH/thumb.png

Al met al weer helemaal content met de iPhone! :9

O ja; ik mis 3D touch wel enorm vanwege de trackpad functionaliteit voor het editten van tekst. Zal een kwestie van gewenning zijn alvorens ik direct de spacebar indruk ipv een random plek op het toetsenbord

RnB wijzigde deze reactie 23-09-2019 17:57 (12%)

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:24
Heeft iemand een idee wat ik hiermee kan? De update van ios13.1 op een iPhone 11 pro. Lijkt vastgelopen te zijn:

• mdoos
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 20:31
Mijn 11pro (geen max) binnen, maar ik ben teleur gesteld over het scherm. Ik kom van een 8plus af en had verwacht dat het scherm mooier zou zijn (oled en hogere resolutie).

Maar met normaal gebruik denk aan socials is mijn 8plus veel feller in het wit en geeft de wittinten ook beter weer. Het lijkt wel of de 11pro niet 100% wit bereik maar ergens bij lichtgrijs blijft hangen met een gele gloed door true tone, en met true tone uit zit een blauw/groene gloed in.

Ik heb ook wat fotos vergeleken met 3 schermen naast elkaar (11pro, 8 plus en 2017 macbook pro) mijn 8 plus komt dat het beste overeen met de macbook. Ik ben "fotograaf" dus ik heb wel wat gevoel met kleur maar foto's zijn op de 11 pro niet kleur echt het wit punt klopt gewoon niet.

Ook valt de kijkhoek tegen al vrij snel zie je color shifting. Ook lijken fotos op de 8 plus toch echt scherper dan op de 11pro.

Overigens als ik echt een Netflix hdr serie aan zet is de 11 wel echt veel mooier door de zwart levels.

Ik heb uiteraard gekeken naar helderheid, true tone, night shift

Heb ik een slecht exemplaar, een instelling over het hoofd gezien of is oled gewoon enorm wennen?

Ik heb een poging te gaan het vast te leggen op foto maar dit is echt lastig.

Hier beide schermen op 100% helderheid met beide true tone aan

Hier beide schermen op 100% helderheid 11pro true tone uit, op de 8 plus aan

mdoos wijzigde deze reactie 24-09-2019 23:56 (15%)

• mdoos
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 20:31
Julos schreef op woensdag 25 september 2019 @ 04:49:
Misschien staat "verminder witpunt" aan op de 11 Pro? Instellingen > Toegankelijkheid > Weergave en tekstgrootte. Dat kan best wat schelen. Hopelijk is het daarmee op te lossen!

[...]
Inmiddels heb ik een setting gevonden die het probleem half oplost.

Onder toegankelijkheid > weergaven het kopje "pas automatisch aan" uit zetten.

Met deze functie uit is 100% helderheid gewoon feller. Nu komt wit wel echt tot een wit punt en niet tot lichtgrijs waar ik eerder over sprak.

Echter kan ik nog geen prettige setting vinden, ik ga vanavond even langs mediamarkt om mijn toestel naast andere te leggen om uit te sluiten dat mijn display een maandagochtend model is.

Foto is van iemand anders maar ik kan mijn probleem goed vergelijken met deze:

Boven 11pro max
Onder XS max

Bij een kijkhoek die in dagelijks gebruik al voor kan komen zoals het toestel liggend op tafel, zie je al color shifting.

mdoos wijzigde deze reactie 25-09-2019 10:17 (24%)

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006

Pat-Juh

Patrick

harveydwijs2 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:07:
Phoe... Net even weer naar mijn scherm gekeken en alleen de screen protector is kapot. Omdat het een curved screen protector is was het heel lastig te zien in het donker :)

Ach... Aankomend weekend weer 45 euro uitgeven voor een screen protector :p

Hier nog een review van een professionele fotograaf:

YouTube: iPhone 11 Pro CAMERA Real World Review | from a PROFESSIONAL Photogr...
Liever de protector kapot dan een scherm... mijn scherm is ook al een keer gered door een protector... Bij terugkomst uitstappen na twee weken op sport en surftrip langs de franse kust kust. Pats plat op het scherm van ongeveer 1,3m hoogte.

Ben geen fan van Fro, vaak over de top en kan idd zoals als gezegd slecht tegen kritiek... wel grappig dat ze dit hebben gebruikt op 1:18
;) :+

• JB

JB

Cédric roelt!

loeberce schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:04:
[...]

Gorillapod kan toch ook? Ik heb ook kleine statieven.
Gebruik al jaren de Cliquefie als we op pad gaan. Ideaal als statief, kunt zelfs de "schietknop" uitnemen want blauwe tand en als je een selfie wil maken kan dat ook nog :)

Mijn boefje is liev!

• gday
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 15-11 13:43

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Net even de video gekeken van Tweakers over de iPhone 11. Altijd leuk, die automatische ondertiteling!

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:44

Orinoco

Unter den Linden

Ook nog even AppleCare toegevoegd 😀

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18:51
Neco75 schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:43:
[...]

Wanneer je uitbelt met 2 sims, kan je dan bij elk willekeurig gesprek aangeven met welke sim je wilt bellen?
http://files.winwiz.nl/e-sim2.png

http://files.winwiz.nl/e-sim3.png

Overigens kun je de lijnen anders benoemen. Persoonlijk + Zakelijk bijvoorbeeld

winwiz wijzigde deze reactie 30-09-2019 14:00 (18%)

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• Geert1976
  • Niet online
buiten beetje de nieuwe camera's van m'n 11 Pro aan het uittesten...erg gaaf hoor, eindelijk wide angle camera op een iPhone

• Geert1976
  • Niet online
Night Mode

• Geert1976
  • Niet online
Nog eentje dan...

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:50
ff snel geflatst

• overtones
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19:54

Vanochtend met de groothoek in Hoofddorp :)

|| 27" iMac 5K 2017 | Core i5 3.8Ghz 7600K | 24GB DDR4 | 512GB SSD | Radeon Pro 580 8GB || iPhone 11 Pro Max 64GB MG || Apple Watch S2 SS 42mm || Apple TV 4K || Apple TV 3 || AirPort Extreme 2013 || Airport Express 2012 ||

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:30
Dennis0162 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:45:
Hallo,

ik ben van plan om de iPhone Pro Max aan te schaffen. (heb nu nog steeds van de zaak de iPhone 6s, en die zijn niet bepaald van plan om dit op korte termijn te veranderen) dus qua upgrade twijfel ik er niet aan dat ik duidelijk verschil zal gaan merken :P

Ik ben niet van plan om daar zo €1200 af te tikken nu heb ik gezien dat je bij Amac je telefoon kan laten financieren je betaald dan €45 per maand gedurende twee jaar. Aan het einde van die twee jaar betaal je dan €100 extra. Dit vind ik best een prima deal.

Mensen die hier ervaring mee hebben of meningen hierover?
Ik hoor het graag.

Link: https://www.amac.nl/kopen-bij-amac/betalen-in-termijnen

Niet doen als je het geld er niet voor hebt. Je wordt ook geregistreerd bij BKR, dus als je een huis wilt kopen moet je hiermee rekening houden.

• whoutman
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12:26

paar nachtshots van Leiden, wat. een. camera!

• Mfpower
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Mfpower

In dubio

Ik heb een vraag over de zoom functie van de 11 pro. Zie hier 2 foto's die ik vandaag gemaakt heb. De een is 2x zoom de andere is met de gewone lens gemaakt (groothoek niet gebruikt):

Op de gezoomde foto zit een soort lichte waas. Alle foto's die ik met de telelens maak hebben deze waas. Hebben jullie dit ook? Hoort dit, of moet ik het toestel inruilen want is er iets mis? (kan nu nog, heb 'm pas een week).

• wopper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:26
Mfpower schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:16:
Ik heb een vraag over de zoom functie van de 11 pro. Zie hier 2 foto's die ik vandaag gemaakt heb. De een is 2x zoom de andere is met de gewone lens gemaakt (groothoek niet gebruikt):
[Afbeelding: iPhone 11 pro zoom]
[Afbeelding: iPhone 11 pro gewoon]

Op de gezoomde foto zit een soort lichte waas. Alle foto's die ik met de telelens maak hebben deze waas. Hebben jullie dit ook? Hoort dit, of moet ik het toestel inruilen want is er iets mis? (kan nu nog, heb 'm pas een week).
Ik constateerde exact hetzelfde. Het heeft te maken met licht inval. Ik zou nog even verder moeten testen.

Ben er ook nog niet uit wat ik ermee moet. iOS 13.2 lost het misschien op?

wopper wijzigde deze reactie 05-10-2019 20:25 (14%)

PVoutput 4020WP Z-ZW en Z-ZO

• Famous

Famous

R 400+

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Ik zag vandaag dat er een barst op de achterkant van mijn 11 pro zit, links boven net naast de lens.
verder geen schade en ik heb hem niet laten vallen.

iemand anders dit al meegemaakt ?

Slux wijzigde deze reactie 13-10-2019 17:43 (18%)

• Famous

Famous

R 400+

Toch ervaar ik wat "problemen" met de camera.
Het lijkt vooral voor te komen wanneer er "veel" in beeld is en ik de foto scherp wil stellen op een object wat verder weg. Zoals de onderstaande foto's, dit komt vaker voor dat het niet scherp is.

Bij een enkel object of iets wat dichtbij is heb ik totaal geen problemen.
Overigens heb ik dit probleem nooit met mijn X gehad en maak meerdere keren per week een foto als dit.

Iemand tips :+

1. Niets scherp (meerde malen op de auto geklikt)
2. Spiegel scherp (1x op de A7 geklikt)
3. Speaker tussen alles in is scherp (nergens scherp op gesteld)
psst @GerCor is foto 3 jouw zoontje? :+

• Famous

Famous

R 400+

GerCor schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

Lijkt mij eerder een GTI. Dus :N
Volgens mij was het zelfs een diesel :+
Pat-Juh schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

Vervuiling en of reflecties in de ramen zijn vaak een probleem. Probeer het eens als je niet achter het stuur zit :+.
Maar dit had ik met de iPhone X dus niet.
Ervaar het echt pas sinds de 11 Pro, bij de onderstaande foto snap ik het door de regen dat die anders focust, maar ook hier klikte ik weer op de "auto" om daar te focussen.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

YouTube app op m'n 11 Pro.

Rivanov wijzigde deze reactie 20-10-2019 07:56 (9%)

• Flapmo
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17-11 21:18

Flapmo

and back is gigi!

Kerstman was vroeg dit jaar. Upgrade vanaf een iPhone7.

iPhone 11 pro max 256gb oOo

Nu wachten tot mijn Mous Limitless 3.0 case binnenkomt. Ooit op indiegogo de eerste versie gekocht voor toenmalig iphone 6, en nog in gebruik op mijn 7 (wat zijn die krengen duur nu...). Durf toch niet meer zonder hoesje met kids in huis. Bijkomend voordeel is dat hoesje wat extra grip geeft.

Flapmo wijzigde deze reactie 27-10-2019 14:44 (81%)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• DennisDCT
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 11-11 09:28
wopper schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:48:
[...]

Ja heb ik al eens een foto van geplaatst hier, bedoel je dat?
Ik zag bij jou dat hij verkeerd scherp stelt toch? Ik heb dit:

Bij beide scherp gesteld op de keuken. Ik heb dit op eigenlijk alles. Mega verschil ik scherpte. Alsof je vanaf iphone 11 naar iphone 4 gaat als je iets inzoemt.

DennisDCT wijzigde deze reactie 27-10-2019 18:15 (16%)

• Yzord

Blijf me toch wel verkneukelen hoor met de camera

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Yzord schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:40:
[...]

Pics or it didn’t happened 🤪

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• Yzord
Dit is een night shot, nonchalant genomen

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02:32
Workaholic schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 18:23:
[...]

Top! Thanks. Precies wat ik wil weten. Gaat het in de praktijk goed -> lees weet je zeker dat de verkeerde sim niet voor data gebruikt gaat worden (desnoods bellen over 4g?). Anders is het een duur grapje in de US.
Heb even een screenshot gemaakt voor je:

Je ziet daar mijn 2 lijnen, en dat ik alleen mag internetten over primary (en dat hij niet mag switchen).
Je kan het dus echt hard uitzetten.

• innuendo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11-11 06:44
VeeGee schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:04:
Waar ik last van heb is dat de bovenkant van het scherm van mijn iPhone 11 Pro Max meer paars is en de onderkant van het scherm meer groen lijkt te zijn. Dit is vooral te zien wanneer het donker is, TrueTone aanstaat en de helderheid van het scherm laag staat. Overdag is het ook wel aanwezig, maar valt het in veel mindere mate op. Ik twijfel een beetje wat ik hiermee moet doen. Ik heb de iPhone gekocht bij de Apple Store in Amsterdam en ben zelf woonachtig in Groningen. Ik kan dus niet even makkelijk op en neer. Bovendien heb ik geen AppleCare, dus kom ik ook niet in aanmerking voor een Express Replacement. De 14-dagentermijn is inmiddels ook al verstreken.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Of last van een soortgelijk probleem?
Daar had ik ook last van. Maar dan links groen en rechts paars. Vooral op donkere achtergronden en met true tone aan. Met night shift aan nog stukken erger. Goed zichtbaar in bijvoorbeeld de Notities app. En dan vooral in een donkere omgeving.
Het was wel zo erg dat het mij ontzettend stoorde.

iPhone

Ik heb hem om kunnen ruilen, en ik zie het nu niet tot nauwelijks, echt stukken beter. Als je er op zoekt dan zijn er meer mensen die dit in meer of mindere mate hebben.

• Geert1976
  • Niet online
ik blijf Night Mode erg gaaf vinden...

Geert1976 wijzigde deze reactie 10-11-2019 09:39 (47%)

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:15

Canaria

4313-3581-4704

Geert1976 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:25:
leuk.....voor de zoveelste keer een zeer bekende discussie aanzwengelen ;)

Ik heb echt een hekel aan screenprotectors.

Als ik in mijn omgeving kijk naar mensen die screenprotectors op hun smartphone hebben, zie ik bij zo'n 8 van de 10 mensen het bekende rainbow effect.
Dat wil zeggen dat je langs de zijkanten onder een kleine hoek duidelijk een regenboogachtige zijkant ziet.
Dat heeft mijn screenprotector niet, maar daarom heb ik een wallpaper genomen die dat effect alsnog toevoegt :P

Ik vind screenprotectors ook naar, dit is voor het eerst dat ik er een heb. Doorverkoopwaarde vind ik niet belangrijk, als ik m'n telefoon al verkoop is dat altijd voor een laag bedrag. Maar krassen storen mij wel enorm, daarom heb ik nu een goede screenprotector. Als daar een krasje op verschijnt loop ik even naar Apple Store om een nieuwe te laten plaatsen. En ja mijn telefoon is een gebruiksvoorwerp maar ook op gebruiksvoorwerpen ben ik zuinig.

AppleCare+ heb ik ook weleens gehad maar met het soort krasjes waarvoor ik het scherm al zou willen laten vervangen gaat geen Genius een nieuw scherm plaatsen, ook al wil ik er een inbegrepen schadegeval aan besteden. En voor de grotere schades heb ik al een goede zakelijke all-risk inventarisverzekering.

Volgens mij is niet zozeer het scherm krasgevoelig maar vooral de coating. Het voelt ook anders dan het scherm van de andere smartphones die ik hier heb liggen. Bijvoorbeeld de iPhone 4: het glas daarvan breekt veel sneller maar krast nauwelijks.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Geert1976
  • Niet online
om dit topic nog maar een beetje in leven te houden... ;)

Night Mode en 2x zoom

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True