Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11
Sinds gister in het bezit van een Iphone 11 Pro Max en wat raak je toch snel gewend aan (weer) een groter scherm
Wanneer ik nu mijn Iphone Xs pak voelt dat scherm gewoon heel klein aan. :|

Verder valt er weinig verschil te merken met de Xs, los van de camera en het formaat van het scherm dan (en natuurlijk de batterij) :+

Ik kon mijn Xs nog voor een mooie prijs verkopen en had nog een voucher via werk waardoor ik nu voor een klein bedrag een nieuwe Iphone heb. Anders had ik nog wel even mijn Xs gehouden denk ik.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

sjorremans schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:57:
Sinds gister in het bezit van een Iphone 11 Pro Max en wat raak je toch snel gewend aan (weer) een groter scherm
Wanneer ik nu mijn Iphone Xs pak voelt dat scherm gewoon heel klein aan. :|

Verder valt er weinig verschil te merken met de Xs, los van de camera en het formaat van het scherm dan (en natuurlijk de batterij) :+

Ik kon mijn Xs nog voor een mooie prijs verkopen en had nog een voucher via werk waardoor ik nu voor een klein bedrag een nieuwe Iphone heb. Anders had ik nog wel even mijn Xs gehouden denk ik.
"los van de camera en de batterij" 8)7

Laat die beide nou een van de dingen zijn welke gebruikers graag willen.
Mail, een spelletje of een internet browser werkt op een iPhone 8 ook prima. Dit maakt het juist zo onderscheidend.
Ik moet zeggen dat ik het echt een flinke stap (sinds tijden) vond tov het vorige model.

* Famous gaat er denk ik gewoon 2 jaar mee doen :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Famous schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:15:
[...]

"los van de camera en de batterij" 8)7

Laat die beide nou een van de dingen zijn welke gebruikers graag willen.
Mail, een spelletje of een internet browser werkt op een iPhone 8 ook prima. Dit maakt het juist zo onderscheidend.
Ik moet zeggen dat ik het echt een flinke stap (sinds tijden) vond tov het vorige model.

* Famous gaat er denk ik gewoon 2 jaar mee doen :)
Met batterij bedoel ik meer dat de batterij van Xs wel wat slechter begint te worden na ruim een jaar. Nu met de 11 Pro Max ga ik er vanuit dat ik anderhalve dag batterij wel ga halen, waar mijn Xs het geen dag meer wist te redden.

De camera op de Xs was ook al niet slecht vond ik. De camera op de 11 pro max is natuurlijk leuk speelgoed maar voor echt mooie foto's pak ik wel de camera die thuis ligt.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
B-lex schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:11:
[...]

Dat staat in de handleiding van iOS 13, even helemaal naar onder scrollen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT210512
Dank hiervoor. Ik heb het ook aanstaan, maar die laatste optie stond bij mij nog uit. Heb ook nog nooit een push melding gekregen over geoptimaliseerd laden. Nu maar even goed gezet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
Wie heeft er ervaring met draadloos laden tijdens navigeren? Ik wil mijn 11 Pro op de motor (voor de auto geldt natuurlijk hetzelfde) gaan gebruiken met een Qi lader, maar vraag me af of deze het stroomverbruik van de app (Sygic), het scherm en de GPS bij gaat houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:25:
[...]

Dank hiervoor. Ik heb het ook aanstaan, maar die laatste optie stond bij mij nog uit. Heb ook nog nooit een push melding gekregen over geoptimaliseerd laden. Nu maar even goed gezet allemaal.
Same hier. Ik had alles goed staan behalve de belangrijke locaties uit staan. Nu eens aangezet en kijken of ik de melding wel krijg.. Sinds ik de iPhone 11 Pro heb al af lopen vragen waarom het niet werkte bij mij...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Ervaren jullie ook dat de iPhone niet altijd een foto maakt als je op de witte knop klikt in de camera-app? Het is me deze week al zo’n vijf keer overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
mr.JamesBond schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:04:
Ervaren jullie ook dat de iPhone niet altijd een foto maakt als je op de witte knop klikt in de camera-app? Het is me deze week al zo’n vijf keer overkomen
Ik niet. Moet ook zeggen dat ik die knop amper gebruik. Ik gebruik meestal de volume knop om af te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
bram1984 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:25:
[...]

Ah, dat verklaart het waarom bij het mij ook nooit werkte. Ik had al die locatievoorzieningen ook uitstaan.
Nu maar eens aangezet om te kijken of Geoptimaliseerd Laden nu wél werkt. Heb het ook al vanaf dag 1 aanstaan, maar nog nooit werkend gekregen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:21
coenox schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 14:39:
Wie heeft er ervaring met draadloos laden tijdens navigeren? Ik wil mijn 11 Pro op de motor (voor de auto geldt natuurlijk hetzelfde) gaan gebruiken met een Qi lader, maar vraag me af of deze het stroomverbruik van de app (Sygic), het scherm en de GPS bij gaat houden.
Ik navigeer in de auto, en dat gaat goed draadloos. Accu laat bij mij ietsjes op maar mininaal (denk 10% in een uur). Zomers wordt ie alleen wel heet,dus staat er een airco ventilatie roostertje op gericht, maar dat zal op de motor misschien minder een probleem zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 20:12
mr.JamesBond schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:04:
Die ervaring heb ik ook. Dit was bij mij wel verklaarbaar, want dit gebeurde op het moment dat mijn onderwerp te dichtbij was en de iPhone niet kon focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
juliusyoup schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:29:
[...]

Ik navigeer in de auto, en dat gaat goed draadloos. Accu laat bij mij ietsjes op maar mininaal (denk 10% in een uur). Zomers wordt ie alleen wel heet,dus staat er een airco ventilatie roostertje op gericht, maar dat zal op de motor misschien minder een probleem zijn denk ik?
Houder zit achter een scherm. Wel rijwind, maar in de file in ze zon zou dat ook een dingetje kunnen worden. Zon + laadwartmte dus. Ik ga er nog even over nadenken. Dank voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rivanov schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:23:
[...]

Ah, dat verklaart het waarom bij het mij ook nooit werkte. Ik had al die locatievoorzieningen ook uitstaan.
Nu maar eens aangezet om te kijken of Geoptimaliseerd Laden nu wél werkt. Heb het ook al vanaf dag 1 aanstaan, maar nog nooit werkend gekregen.
Tja ik heb nog steeds geen push melding gezien, maar ik denk dat 'ie nog aan het "leren" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:21
coenox schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:19:
[...]

Houder zit achter een scherm. Wel rijwind, maar in de file in ze zon zou dat ook een dingetje kunnen worden. Zon + laadwartmte dus. Ik ga er nog even over nadenken. Dank voor de info!
Zon+laadwarmte+warmte van productie. Laatst (maandje terug) met minimale verwarming gereden maar wel navigatie en laden en toen voelde mijn telefoon warm aan. Hij kan dus wel warm worden, maar ik heb geen idee hoeveel rijwind kan koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:56
bram1984 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:52:
[...]

Tja ik heb nog steeds geen push melding gezien, maar ik denk dat 'ie nog aan het "leren" is?
Hier ook niet hoor. Heb zelfs alle belangrijke locaties gewist in de hoop dat ie dan opnieuw gaat leren ofzo..... Tot op heden laad ie gewoon tot 100 en that’s it. Niks geoptimaliseerd aan. Het zij zo, ik kan er verder niet wakker van liggen. Als ie uiteindelijk de geest geeft (wat ik voorlopig nog niet vewacht) stappen we gewoon over op het volgende model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:28
Hooli-gan schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:21:
[...]

Hier ook niet hoor. Heb zelfs alle belangrijke locaties gewist in de hoop dat ie dan opnieuw gaat leren ofzo..... Tot op heden laad ie gewoon tot 100 en that’s it. Niks geoptimaliseerd aan. Het zij zo, ik kan er verder niet wakker van liggen. Als ie uiteindelijk de geest geeft (wat ik voorlopig nog niet vewacht) stappen we gewoon over op het volgende model.
Same here! Alles aan en goed staan, maar geen melding.

ehhhh..HOI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VFFYyfUyiBO7o0OE0GX6HX7v/full.jpg

Zondag foto upload dag!
Gisteren avond gemaakt. _/-\o_

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ronaldm3 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:36:
[Afbeelding]

Zondag foto upload dag!
Gisteren avond gemaakt. _/-\o_
Niet dat ik je enthousiasme gelijk wil plat trappen, maar hier op mijn monitor is de foto enorm wazig. Helemaal de bovenkant van de kat is erg blurry. Kan uiteraard aan de compressie en mijn monitor liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker0180
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-01 22:35
Bij mij heeft het geoptimaliseerd laden het 1x gedaan in het begin, maar ik gebruik altijd draadloos opladen. Neem aan dat het daarmee niet van toepassing is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
bram1984 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:34:
[...]Niet dat ik je enthousiasme gelijk wil plat trappen, maar hier op mijn monitor is de foto enorm wazig. Helemaal de bovenkant van de kat is erg blurry. Kan uiteraard aan de compressie en mijn monitor liggen.
Ik denk dat het te maken heeft met het enthousiasme van @ronaldm3 ;). En dat het een (beweegbaar) dier betreft.

Maar ik deel je bevindingen/mening. Eigenlijk is alleen het kleine gedeelte van de vacht op de buik vanaf de elleboog/schouder van het linker voorpootje tot de linker achterpoot scherp. De rest van het onderwerp is minder scherp. Kwestie van het focuspunt verleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
tweaker0180 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:02:
Bij mij heeft het geoptimaliseerd laden het 1x gedaan in het begin, maar ik gebruik altijd draadloos opladen. Neem aan dat het daarmee niet van toepassing is...
Dat zou echt geen bal uit moeten maken, volgens mij. Ik kan er niks over vinden in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Geoptimaliseerd laden werkt ook met Qi ja. Ik heb het uitgezet.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik kan via het werk goedkoper iPhones kopen via mijn bonus systeem. Grofweg betaal je de iPhone aan de winkelprijs, maar dan in brutoloon. Grofweg kost een iPhone van 1000€ dan nog 500€ netto.

Ik zit nu dus te kijken naar een vervangen van mijn kreupele iPhone 8 (Apple engineering sample) waar ik niet alle apps kan draaien en vastzit op iOS 12.
Volgens mij is de iPhone XR de minst verstandige keuze, twijfel dus tussen een iPhone 11 of 11 pro. Enkel vermoed ik dat ik de 11 pro totaal niet nodig heb voor de basic dingen die ik vandaag de dag doe.

Enkel voor de volwassen kleurtjes, de afwerking en de net iets kleinere afmetingen zou hij in aanmerking komen denk ik. Het scherm deert me al minder |:( .
Is hij echt veel beter dan de 11?

[ Voor 14% gewijzigd door Engineer Stewie op 10-02-2020 12:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coenox
Engineer Stewie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:44:
Ik kan via het werk goedkoper iPhones kopen via mijn bonus systeem. Grofweg betaal je de iPhone aan de winkelprijs, maar dan in brutoloon. Grofweg kost een iPhone van 1000€ dan nog 500€ netto.

Ik zit nu dus te kijken naar een vervangen van mijn kreupele iPhone 8 (Apple engineering sample) waar ik niet alle apps kan draaien en vastzit op iOS 12.
Volgens mij is de iPhone XR de minst verstandige keuze, twijfel dus tussen een iPhone 11 of 11 pro. Enkel vermoed ik dat ik de 11 pro totaal niet nodig heb voor de basic dingen die ik vandaag de dag doe.

Enkel voor de volwassen kleurtjes, de afwerking en de net iets kleinere afmetingen zou hij in aanmerking komen denk ik. Het scherm deert me al minder |:( .
Alles is relatief. Mijn vrouw heeft de 11 en ik heb de 11 Pro. Waarom ik de Pro?

- Ik vind dit formaat - gelijk aan de X die ik hiervoor had - net even iets fijner.
- Camera is net iets beter, zeker met de extra lens
- Scherm is net iets beter/zwarter (Oled)

Had ik aan de 11 ook voldoende gehad? Ja, dat had ik. De 11 is snel genoeg, het scherm is goed genoeg en de camera is goed genoeg. En je kan de 11 ook in de volwassen kleur zwart kopen (ik zou zelf voor de rode zijn gegaan). Ik viel als een blok voor midnight green, maar dat rechtvaardigt de aankoop van de 11 Pro zeker niet. Sterker nog, ik had best nog even door kunnen gaan met de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
coenox schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:48:
[...]

Alles is relatief. Mijn vrouw heeft de 11 en ik heb de 11 Pro. Waarom ik de Pro?

- Ik vind dit formaat - gelijk aan de X die ik hiervoor had - net even iets fijner.
- Camera is net iets beter, zeker met de extra lens
- Scherm is net iets beter/zwarter (Oled)

Had ik aan de 11 ook voldoende gehad? Ja, dat had ik. De 11 is snel genoeg, het scherm is goed genoeg en de camera is goed genoeg. En je kan de 11 ook in de volwassen kleur zwart kopen (ik zou zelf voor de rode zijn gegaan). Ik viel als een blok voor midnight green, maar dat rechtvaardigt de aankoop van de 11 Pro zeker niet. Sterker nog, ik had best nog even door kunnen gaan met de X.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. De 11 is eigenlijk meer dan prima in het gros van de situaties, alleen vind ik het formaat van de 11 Pro perfect, heb al eens een Plus gehad en dat hoef ik gewoon echt niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Engineer Stewie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:44:

Als je de 11 Pro niet nodig hebt voor de basic dingen die je vandaag de dag doet, dan heb je de 11, Xs en X waarschijnlijk ook niet nodig en is waarschijnlijk zelfs de 8 nog overkill. ;)

De flagships zijn gewoon luxe-producten. Ik had ook prima uit de voeten gekund met een X of Xs, maar de 11 Pro heeft wat extra toegevoegde waarde qua groothoeklens en vooral de betere accuduur. Daarbij kijk ik regelmatig Netflix in bed vlak voor het slapen gaan, en in het donker is zo'n OLED display echt een bijzonder waardevolle toevoeging.

Ik kon 'm overigens ook via mijn werk regelen, anders had ik voor de normale 11 of Xs gegaan, waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
bram1984 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:06:
Als je de 11 Pro niet nodig hebt voor de basic dingen die je vandaag de dag doet, dan heb je de 11, Xs en X waarschijnlijk ook niet nodig en is waarschijnlijk zelfs de 8 nog overkill. ;)

De flagships zijn gewoon luxe-producten. Ik had ook prima uit de voeten gekund met een X of Xs, maar de 11 Pro heeft wat extra toegevoegde waarde qua groothoeklens en vooral de betere accuduur. Daarbij kijk ik regelmatig Netflix in bed vlak voor het slapen gaan, en in het donker is zo'n OLED display echt een bijzonder waardevolle toevoeging.

Ik kon 'm overigens ook via mijn werk regelen, anders had ik voor de normale 11 of Xs gegaan, waarschijnlijk.
Ik had voor de iPhone 8 en iPhone 6s, maar toen de batterij dood was heb ik een iPhone 8 op het werk gepakt. Deze is echter een engineering sample van Apple en daar doe je niet alles mee wat je wil...
Ik heb de batterij van de 6s vervangen en aan mijn vriendin gegeven (die haar iPhone 6 had laten vallen). Dus ik wil terug een eigen telefoon en de mogelijkheden zijn:

- iPhone 8 voor 200€, maar dat is een uitlopend model en toch al wel wat oud.
- iPhone 11, helft van de winkelprijs. Nadeel is dat hij een stukje groter is, voor de rest is dat op alle fronten een vooruitgang
- iPhone 11 pro, helft van de winkelprijs. Kleiner, OLED en de update is natuurlijk maar de helft. Nadeel, ik geef 150€ uit zonder dat het echt nodig is naar mijn gevoel.

Ook weet ik niet of ik OLED op een telefoon wil, ik heb vaak de telefoon open liggen in messenger, brand dat niet in?
Het budget is er voor elke telefoon, dat is het probleem niet. Maar ik geef niet graag nodeloos geld uit.
Daarom vraag ik raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Engineer Stewie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:38:
[...]

Ik had voor de iPhone 8 en iPhone 6s, maar toen de batterij dood was heb ik een iPhone 8 op het werk gepakt. Deze is echter een engineering sample van Apple en daar doe je niet alles mee wat je wil...
Ik heb de batterij van de 6s vervangen en aan mijn vriendin gegeven (die haar iPhone 6 had laten vallen). Dus ik wil terug een eigen telefoon en de mogelijkheden zijn:

- iPhone 8 voor 200€, maar dat is een uitlopend model en toch al wel wat oud.
- iPhone 11, helft van de winkelprijs. Nadeel is dat hij een stukje groter is, voor de rest is dat op alle fronten een vooruitgang
- iPhone 11 pro, helft van de winkelprijs. Kleiner, OLED en de update is natuurlijk maar de helft. Nadeel, ik geef 150€ uit zonder dat het echt nodig is naar mijn gevoel.

Ook weet ik niet of ik OLED op een telefoon wil, ik heb vaak de telefoon open liggen in messenger, brand dat niet in?
Het budget is er voor elke telefoon, dat is het probleem niet. Maar ik geef niet graag nodeloos geld uit.
Daarom vraag ik raad.
De iPhone 8 is helemaal geen uitlopend model. Hoe kom je daarbij? Apple voert actief 4 modellen: de 11 Pro, de 11, de Xr en de 8.

https://www.apple.com/nl/iphone/

De 11 is ook niet per definitie groter.

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand inbranden heeft ervaren. Bij TV's moet je dan letterlijk urenlang iets statisch op hebben staan en dan nog is het alleen zichtbaar in bepaalde situaties. Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak.

Voor de rest zal je het zelf moeten beslissen. Als het budget er is en je kunt het geld missen, zou ik lekker voor de 11 Pro gaan. Waarom niet, je leeft maar één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
bram1984 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:53:
[...]

De iPhone 8 is helemaal geen uitlopend model. Hoe kom je daarbij? Apple voert actief 4 modellen: de 11 Pro, de 11, de Xr en de 8.

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand inbranden heeft ervaren. Bij TV's moet je dan letterlijk urenlang iets statisch op hebben staan en dan nog is het alleen zichtbaar in bepaalde situaties. Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak.

Voor de rest zal je het zelf moeten beslissen. Als het budget er is en je kunt het geld missen, zou ik lekker voor de 11 Pro gaan. Waarom niet, je leeft maar één keer.
Er zijn anders best wel een aantal mensen die denken dat de 8 in maart vervangen gaat worden door https://www.macrumors.com/roundup/iphone-se/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
bram1984 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:53:
[...]

De iPhone 8 is nu wel stokoud, sta niet te springen om die nog aan te schaffen. De geruchten over een vervanger van de iPhone 8 gaan nu al een tijdje mee.
Het zal tussen de 11 en 11 pro gaan, waar ik neig naar de 11. Net nog vastgehad (mijn director heeft er eentje) en zie daar weinig mis aan in mijn ogen. Zeker voor mijn beperkt gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:09:
[...]

De iPhone 8 is nu wel stokoud, sta niet te springen om die nog aan te schaffen. De geruchten over een vervanger van de iPhone 8 gaan nu al een tijdje mee.
Het zal tussen de 11 en 11 pro gaan, waar ik neig naar de 11. Net nog vastgehad (mijn director heeft er eentje) en zie daar weinig mis aan in mijn ogen. Zeker voor mijn beperkt gebruik.
Heb zelf alle plus modellen gehad maar na de 8Plus naar de xs en daarna 11 pro gegaan. Ik gebruik de Apple lederen hoes + de Apple folio hoes en dan bevalt het formaat mij prima, qua hand zit ik tussen M/L en dan is nu dus (xs) 11 pro de perfecte maat voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
pacificocean schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Er zijn anders best wel een aantal mensen die denken dat de 8 in maart vervangen gaat worden door https://www.macrumors.com/roundup/iphone-se/
Mogelijk, maar dat maakt de 8 nog steeds niet uitlopend.
Engineer Stewie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:09:
[...]

Stokoud is een beetje overdreven (helemaal aangezien het toestel officieel nog gevoerd wordt door Apple), maar het is inderdaad niet de nieuwste. Mijn punt is alleen dat die ook nog prima zou volstaan, als ik je argumenten lees om geen 11 Pro te nemen.

Er is ook niks mis met de 11. De grootste verschillen zijn het display, de telelens en het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker0180
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-01 22:35
WhatsappHack schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:37:
Geoptimaliseerd laden werkt ook met Qi ja. Ik heb het uitgezet.
Vreemd,
Heb in het begin met de kabel geladen over de nacht. Toen laadde hij netjes tot 80 en voordat ik wakker werd stond ie 'net' op 100%. Helaas is met Qi dat niet (meer) het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 19:24
tweaker0180 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 18:25:
[...]

Vreemd,
Heb in het begin met de kabel geladen over de nacht. Toen laadde hij netjes tot 80 en voordat ik wakker werd stond ie 'net' op 100%. Helaas is met Qi dat niet (meer) het geval.
Hier werkt het met de Qi lader van Ikea ook goed. Eerst tot 80% en net voor de wekker gaat wordt ‘ie %100. Ik laad ‘m om de 2 dagen op (iPhone XS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
B-lex schreef op maandag 10 februari 2020 @ 19:21:
[...]

Hier werkt het met de Qi lader van Ikea ook goed. Eerst tot 80% en net voor de wekker gaat wordt ‘ie %100. Ik laad ‘m om de 2 dagen op (iPhone XS).
Welke heb je? Met deze Livboj en een 11 pro gaat het bij mij niet goed. https://www.ikea.com/nl/n...e-oplader-zwart-40447051/

Na de 80% laad hij niet verder meer op.

[ Voor 5% gewijzigd door pacificocean op 10-02-2020 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 19:24
pacificocean schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:00:
[...]

Welke heb je? Met deze Livboj en een 11 pro gaat het bij mij niet goed. https://www.ikea.com/nl/n...e-oplader-zwart-40447051/
Die heb ik (in het wit), met de originele Apple lader van de XS als voeding en een usb C kabel van AliExpress. iPhone is een XS met een redelijk dik siliconen hoesje van de Action.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
Heb er het internet maar is op nageslagen. Maar het schijnt nogal een buggy feature te zijn. Het werkt schijnbaar alleen als je aan een strak schema houdt. Dus bijvoorbeeld elke dag om 23:00 aan de lader en om 7 uur van de lader, wel of niet middels de wekker functie.
Blijkbaar zijn mijn tijden te variable om het werkend te krijgen, soms ligt ie een half uur eerder of later op de lader, zelfde met opstaan.
Tevens schijnt het met sommige laders ook weer niet meer te functioneren (5w wel, 10w weer niet). Ik laad altijd draadloos op met een ZENS Dual + Watch Qi.
Heb het opgegeven. Ik pleur hem elke avond op de lader en haal hem er ‘s ochtends vanaf. Wel of geen optimalisatie. Het schijnt voor de levensduur van de batterij ook geen heel groot verschil te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 11-02-2020 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ik wou eigenlijk niet upgraden naar de 11 Pro, maar aangezien mijn XS ca drie weken weg is voor een reparatie van de camera heb ik toch maar besloten om een 11 Pro te kopen in Midnight Green. Ik moet toch een telefoon hebben komende weken en ook zal de XS niet klaar zijn voor mijn vakantie. De XS ga ik dan verkopen zodra die terug is.

Nu even snel het bijbehorende Apple groene leren hoesje kopen.

Edit: of toch gewoon middernacht blauw. Dat lijkt niet direct een mismatch en dat hoesje wordt toch heel donkerblauw na tijdje, dan vloekt het zeker niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door VidaR-9 op 11-02-2020 11:40 ]

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:04
VidaR-9 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:26:
Ik wou eigenlijk niet upgraden naar de 11 Pro, maar aangezien mijn XS ca drie weken weg is voor een reparatie van de camera heb ik toch maar besloten om een 11 Pro te kopen in Midnight Green. Ik moet toch een telefoon hebben komende weken en ook zal de XS niet klaar zijn voor mijn vakantie. De XS ga ik dan verkopen zodra die terug is.

Nu even snel het bijbehorende Apple groene leren hoesje kopen.

Edit: of toch gewoon middernacht blauw. Dat lijkt niet direct een mismatch en dat hoesje wordt toch heel donkerblauw na tijdje, dan vloekt het zeker niet meer.
op alie express staan perfecte met apple logo voor 3 euro ;)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nick25 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:05:
[...]

op alie express staan perfecte met apple logo voor 3 euro ;)
nu met het Corona virus schat ik zo'n levertijd van ongeveer 8 a 10 weken in :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
Geert1976 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:07:
[...]

nu met het Corona virus schat ik zo'n levertijd van ongeveer 8 a 10 weken in :D
heb nog een zwarte liggen als je wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:32:
[...]

Heb zelf alle plus modellen gehad maar na de 8Plus naar de xs en daarna 11 pro gegaan. Ik gebruik de Apple lederen hoes + de Apple folio hoes en dan bevalt het formaat mij prima, qua hand zit ik tussen M/L en dan is nu dus (xs) 11 pro de perfecte maat voor mij.
Ik voorlopig ook geen plus model meer. Pro is een mooi formaat maar ook die wordt ws a.s. september groter (6,1"). Bevalt de lederen hoes? Zit zelf iedere keer met het opstaande randje ervan..

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:18:
[...]

Ik voorlopig ook geen plus model meer. Pro is een mooi formaat maar ook die wordt ws a.s. september groter (6,1"). Bevalt de lederen hoes? Zit zelf iedere keer met het opstaande randje ervan..
Als het formaat groter wordt dan ga ik voor het eerst 1 jaar langer door met de 11 pro.
De Apple lederen hoes (zwart) bevalt mij prima en de opstaande beschermd ook het scherm als dat op het bureau ligt (gebruik geen screenprotector). En altijd in mijn jeans kontzak maar geen kras te zien.
Maar verder zit die rand mij niet in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Kent iemand een agenda-app waarmee je de uren van een bepaalde agenda (bijv. studie, werk) per week kan laten optellen? Bestaat zo'n app überhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr.JamesBond schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:55:
Kent iemand een agenda-app waarmee je de uren van een bepaalde agenda (bijv. studie, werk) per week kan laten optellen? Bestaat zo'n app überhaupt?
Redelijk offtopic hier!
Maar misschien een app als Workinghours naast een standaard calendar app?
https://timopartl.com/?app=WorkingHours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 15:29:
[...]

Redelijk offtopic hier!
Maar misschien een app als Workinghours naast een standaard calendar app?
https://timopartl.com/?app=WorkingHours
Thanks voor de tip iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heeft het grebruik van esim + fysieke sim veel impact op de batterij? Wil eigenlijk overdag de fysiek sim voor m'n werk gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:16
Zijn er nog mensen die gaan overstappen naar de Samsung s20 ultra of plus versie? Zo ja, waarom stap je over?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RicoK
elaho schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:00:
Zijn er nog mensen die gaan overstappen naar de Samsung s20 ultra of plus versie? Zo ja, waarom stap je over?
Zeker als ik naar mij zelf kijk, ik heb destijds bewust de keuze gemaakt voor iOS, kan ik mij niet voorstellen dat er overstappers naar Android zullen zijn.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
:/ waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
niet overstappen, wellicht ga ik wel een S20 naast mijn 11 Pro nemen. Ik vind het altijd leuk om Android phones uit te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
Geert1976 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:20:
[...]
niet overstappen, wellicht ga ik wel een S20 naast mijn 11 Pro nemen. Ik vind het altijd leuk om Android phones uit te proberen.
En dát kan ik mij wel voorstellen. Echter, als ik die review lees op de frontpage van gisteren van die Android Skins, man, daar wordt je dan toch helemaal horendol van?!?!?

Off topic: Ik heb naast mijn MBP ook een Windows 10 Surface Go laptopje omdat ik Win10 ergens toch ook wel een fijn OS vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
Nooit meer (naja, zeg nooit nooit). Ben net over van jaren Android naar Apple. Laatste toestel was S10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:48
Mocht ik ooit weer overstappen naar Android, dan zijn er "goedkopere" alternatieven dan de S20 lijn

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:16
Geert1976 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:20:
[...]

Van jouw had ik dat al wel gedacht Geert. :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Lijkt me handiger om de discussie of je wel of niet gaat overstappen naar de S20 beter in [Samsung Galaxy S20-serie] Ervaringen & Discussie gehouden kan worden. Dit topic is nl. bedoeld om ervaringen te delen met, en discussiëren over de iPhone 11 Pro :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Inderdaad! Geen Android spam hier! ;-)
Jij ook niet @Geert1976

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hooli-gan schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:26:
[...]

Nooit meer (naja, zeg nooit nooit). Ben net over van jaren Android naar Apple. Laatste toestel was S10.
En het bevalt? Zelf nooit Android gehad en ook eigenlijk weinig behoefte aan? Wat vind je de grootste verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over Android gesproken, ik heb een Galaxy Fold gekocht 🤫

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.oispice.com/apple-iphone-11-vs-pro-vs-pro-max

Persoonlijk vind ik het jammer dat ze geen power share in het apparaat hebben gestopt .. Ik heb persoonlijk 64 GB aan, 128 was te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
bram1984 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:56:
[...]

En het bevalt? Zelf nooit Android gehad en ook eigenlijk weinig behoefte aan? Wat vind je de grootste verbetering?
Zeker, anders was ik wel weer terug gegaan. Maar ik heb het groots aangepakt en zelfs mijn vrouw moest naar Apple. Hier geen Android meer in huis.
Grootste verbetering is de goede samenwerking van de verschillende producten en ook heb ik het gevoel zelf de controle te hebben over wat ik wel of niet met het product kan en wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:59:
Over Android gesproken, ik heb een Galaxy Fold gekocht 🤫
Echt? Wat moet je hiermee? Heb een S9 zakelijk, man,man wat een drama vergeleken bij iOs...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:11:
[...]

Echt? Wat moet je hiermee? Heb een S9 zakelijk, man,man wat een drama vergeleken bij iOs...
Goh...wie zei dit nog geen 24 uur geleden :

Inderdaad! Geen Android spam hier! ;-)

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:11:
[...]

Android is niet waarom ik dat ding gekocht heb overigens. Puur vanwege het feit hoe awesome het idee van een folding tablet is.

Voelt echt als de toekomst die je nu al kunt gebruiken. Doet me erg denken aan mijn Nokia E90 ook, fijne tijden.

Maar verder zal ik het hierbij laten voor sake of the topic.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Laten we dit topic houden voor discussies en ervaringen met de iPhone 11 Pro. Discussies over Android-telefoons mag in een geschikt topic in Android-smartphones, of kom anders gezellig babbelen op de Tweakers Discord server. Hoef ik tenminste de volgende berichten die offtopic gaat niet naar de Trashcan te verplaatsen ;)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik stoor me eraan dat ik niet de mobiele data periode kan veranderen of een limiet kan zetten op het aantal GB. Nu moet ik steeds resetten.

Het homescreen ben ik inmiddels wel aan gewend dat ik niet alleen beneden apps kan hebben. Ik had het via een website geprobeerd maar dat was wel erg veel gedoe dus uiteindelijk maar hele homescreen met apps volgezet, wel op goede volgorde.

Ben van Galaxy S10+ naar 11 Pro Max en Series 5 + Airpods Pro gegaan en ben verder wel extreem tevreden. De accessoires werken perfect met de iPhone en vooral de Airpods connecten erg gemakkelijk. Dit stoorde me voorheen aan Bluetooth oortjes. En de Apple Watch blijft de enige wearable die imo echt iets toevoegt.

Wel vind ik het jammer dat ik zo’n beetje verplicht word om Apple maps en music te gebruiken. Maps werkt nog wel redelijk maar Apple Music vind ik echt een drama, zeker op mijn PC. Siri blijft voor mij dus nog redelijk nutteloos.

Als ik de Android van mijn moeder gebruik voelt alles erg slug aan. Dan blijkt wel hoe fijn de gestures werken en hoe goed de animaties eruit zien bij iOS :)

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 21-02-2020 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Brogala schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:00:
Ik stoor me eraan dat ik niet de mobiele data periode kan veranderen of een limiet kan zetten op het aantal GB. Nu moet ik steeds resetten.

Het homescreen ben ik inmiddels wel aan gewend dat ik niet alleen beneden apps kan hebben. Ik had het via een website geprobeerd maar dat was wel erg veel gedoe dus uiteindelijk maar hele homescreen met apps volgezet, wel op goede volgorde.

Ben van Galaxy S10+ naar 11 Pro Max en Series 5 + Airpods Pro gegaan en ben verder wel extreem tevreden. De accessoires werken perfect met de iPhone en vooral de Airpods connecten erg gemakkelijk. Dit stoorde me voorheen aan Bluetooth oortjes. En de Apple Watch blijft de enige wearable die imo echt iets toevoegt.

Wel vind ik het jammer dat ik zo’n beetje verplicht word om Apple maps en music te gebruiken. Maps werkt nog wel redelijk maar Apple Music vind ik echt een drama, zeker op mijn PC. Siri blijft voor mij dus nog redelijk nutteloos.

Als ik de Android van mijn moeder gebruik voelt alles erg slug aan. Dan blijkt wel hoe fijn de gestures werken en hoe goed de animaties eruit zien bij iOS :)
Dat ligt aan de Android telefoon. Ik had hiervoor een Pixel 2 waar ik extreem tevreden mee was, en nog altijd snel aanvoelde. Ik ben enkel overgestapt om iOS eens te proberen.

Wat betreft de default apps is er misschien hoop: https://9to5mac.com/2020/...ative-spotify-on-homepod/ Ik hoop echt dat dit er doorkomt, zou een enorme verbetering zijn voor Maps, Music, Mail (alle M’s :P) en Calendar. Ik gebruik voor allen de Google alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Cyleo schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:26:
[...]

Dat ligt aan de Android telefoon. Ik had hiervoor een Pixel 2 waar ik extreem tevreden mee was, en nog altijd snel aanvoelde. Ik ben enkel overgestapt om iOS eens te proberen.

Wat betreft de default apps is er misschien hoop: https://9to5mac.com/2020/...ative-spotify-on-homepod/ Ik hoop echt dat dit er doorkomt, zou een enorme verbetering zijn voor Maps, Music, Mail (alle M’s :P) en Calendar. Ik gebruik voor allen de Google alternatieven.
Mijn moeder heeft Android One, en het gaat allemaal snel. Maar de gestures en animaties halen het niet bij iOS. Bv switchen tussen apps dmv beneden swipen werkt heerlijk.

Dat stukje over default apps leek me top, hopen dat ze dat doorvoeren. Met mail gebruik ik ook Gmail, de Apple mail variant vond ik een stuk onoverzichtelijker. Leek me ook dat default apps toestaan aardig wat Android users naar iOS zal lokken. Wat me wel stoort is dat ik nog steeds geen Dark mode heb voor Gmail :/. Las dat dit wel was uitgerold inmiddels, maar nog niet in Nederland oid?

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 22-02-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Brogala schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:00:

Waarom word je verplicht Maps en Music the gebruiken? Ik gebruik al jaren Spotify en ook Google Maps heb ik jaren gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:52:
[...]

Waarom word je verplicht Maps en Music the gebruiken? Ik gebruik al jaren Spotify en ook Google Maps heb ik jaren gebruikt.
Volgens mij werkt Siri niet met Google maps en Spotify. Ik gebruik Google maps en spotify wel maar ik vind het jammer dat ik bv niet op mijn Watch de kaart kan zien met Google maps en dat ik met Siri niet muziek kan pauzeren of een route kan laten aanmaken en uitspreken.

Of kan dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 12:17
Brogala schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:08:
[...]

Volgens mij werkt Siri niet met Google maps en Spotify. Ik gebruik Google maps en spotify wel maar ik vind het jammer dat ik bv niet op mijn Watch de kaart kan zien met Google maps en dat ik met Siri niet muziek kan pauzeren of een route kan laten aanmaken en uitspreken.

Of kan dit wel?
Hé Siri speel Blah Blah Blah af op Spotify, werkt hier nochtans... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
RigolleM schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:36:
[...]

Hé Siri speel Blah Blah Blah af op Spotify, werkt hier nochtans... :)
Ik moest Siri toegang geven tot mijn Spotify gegevens, nu werkt het. Top :)

Bij mijn weten kan ik nog geen Spotify music alleen op mijn Watch hebben toch? Dat is voor hardlopen wel jammer. De 11 Max is toch niet erg licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Brogala schreef op zondag 23 februari 2020 @ 16:12:
[...]

Ik moest Siri toegang geven tot mijn Spotify gegevens, nu werkt het. Top :)

Bij mijn weten kan ik nog geen Spotify music alleen op mijn Watch hebben toch? Dat is voor hardlopen wel jammer. De 11 Max is toch niet erg licht.
Apple Music gebruiken en syncen met je Watch..Werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vgCk14Rb5i8L1GdSeTiTMWlI/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XjyB3WwwIot8QR7gFSUDnVrS/full.jpg

iPhone 11 Pro Max
-119 dagen oud maar gekocht en ingebruik genomen op 17 nov. 2019.
-93 Charge Cycles
-96% Batterij conditie

Ik vind dat het wel heel erg rap gaat.
M’n iPhone 8 plus gebruikte ik net zo veel/intensief en hield het beter en langer uit.

Meer mensen met soortgelijke percentages?

[ Voor 28% gewijzigd door Furrr op 24-02-2020 14:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nick25
Furrr schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:27:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

iPhone 11 Pro Max
-119 dagen oud maar gekocht en ingebruik genomen op 17 nov. 2019.
-93 Charge Cycles
-96% Batterij conditie

Ik vind dat het wel heel erg rap gaat.
M’n iPhone 8 plus gebruikte ik net zo veel/intensief en hield het beter en langer uit.

Meer mensen met soortgelijke percentages?
Aub niet weer dit :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 12:17
Kunnen we geen filter activeren om dergelijke berichten niet meer te hoeven te lezen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
RigolleM schreef op maandag 24 februari 2020 @ 15:13:
[...]

Kunnen we geen filter activeren om dergelijke berichten niet meer te hoeven te lezen? 8)7
Een filter om puberale snotneusjes te weren lijkt mij meer wenselijk...

(Kom maar op met de modbreak.... Waaronder dit bericht natuurlijk...)

[ Voor 11% gewijzigd door Furrr op 24-02-2020 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
@Furrr ik zou me er geen zorgen over maken. Je gebruikt 'm relatief veel, bijna iedere dat een charge cycle. Daarnaast wil het niet zeggen dat de komende maanden de capaciteit op hetzelfde tempo terugloopt. check het na 18 maanden nog keer. Dan kun je op dat moment beoordelen of het een garantie geval wordt of niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Furrr schreef op maandag 24 februari 2020 @ 15:40:
[...]

Een filter om puberale snotneusjes te weren lijkt mij meer wenselijk...
ik val dan niet onder ''puberale snotneusjes'' maar eerder onder de ''ok, boomer'' generatie... maar maak je niet druk joh met 96%, dit kan evengoed volgende maand weer op 97% staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furrr
@Ronwiel @Geert1976

Bedankt heren/boomers!

Ik hou het even in de gaten, maak me er verder niet heel druk om maar desalniettemin een opvallende percentage.

Ik moet zeggen dat ik niet het meest hygiënische ‘oplaadgedrag’ heb. En de functie om tot 80% te laden heb ik niets aan vanwege wisselende werktijden.

Any way, nog steeds erg tevreden met de Pro Max!

Bedankt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Ligt het aan mij of zorgt dit youtube filmpje ervoor dat de iPhone 11 pro max crashed en reboot.
Kijk vanaf het begin, rond 1:05 komt de vastloper....

YouTube: Nintendo Switch Pro: It's Back On!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:32
Furrr schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:30:
Ligt het aan mij of zorgt dit youtube filmpje ervoor dat de iPhone 11 pro max crashed en reboot.

Zelfde issue hier op de iPhone 11 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Bolko schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:35:
[...]

Zelfde issue hier op de iPhone 11 pro
Vaag probleem!
Ben benieuwd waar het aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:25

Op mijn iPad Pro crasht de video ook (geen rebooten): "Er is iets mis gegaan".
Niet een specifiek iPhone-probleem lijkt het zo.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:07
Na 1/5 jaar een iPhone XS gehad te hebben en overgestapt naar een iPhone 11 Pro ;)

***edit***
Moet zeggen, heel fijn telefoontje en mooie upgrade.

[ Voor 29% gewijzigd door Albert020 op 01-03-2020 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Even een dubbel check: bij sim + esim ben je tegelijkertijd bereikbaar op de beide nummers toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:57
Ronwiel schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:31:
Even een dubbel check: bij sim + esim ben je tegelijkertijd bereikbaar op de beide nummers toch?
Jep, werkt alleen niet voor bijvoorbeeld Whatsapp maar je kan wel gebeld (en gesmst/imessaged) worden op beide nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ex87 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:22:
[...]

Jep, werkt alleen niet voor bijvoorbeeld Whatsapp maar je kan wel gebeld (en gesmst/imessaged) worden op beide nummers.
Met Whatsapp Business naast de normale Whatsapp app kan het wel voor 2 nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
@Cubix als ik me niet vergis zijn whatsapp business registraties (tijdelijk) niet mogelijk. Maar voor mij vooral van belang dat beide 06 nummers het doen. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ronwiel schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:10:
@Cubix als ik me niet vergis zijn whatsapp business registraties (tijdelijk) niet mogelijk. Maar voor mij vooral van belang dat beide 06 nummers het doen. Bedankt!
Om het nog wel even wat te nuanceren, lees dit even door:

https://support.apple.com/en-us/HT209044

Er zitten wat haken en ogen aan écht tegelijk beschikbaar zijn op beide nummers. Zolang je niet in een gesprek bent op één van de lijnen ben je uiteraard op beide nummers beschikbaar. Maar er zijn wat voorwaarden waar je aan moet voldoen om ook tijdens het bellen op de ene lijn, nog beschikbaar te zijn op de andere.
Make and receive calls
You can make and receive phone calls with either phone number.

With iOS 13, when you're on a call, if the carrier for your other phone number supports Wi-Fi calling, you can answer incoming calls on your other number. When you're on a call using a line that isn't your designated line for cellular data, you need to turn on Allow Cellular Data Switching to receive calls from your other line. If you ignore the call and you have voicemail set up with your carrier, you’ll get a missed-call notification and the call will go to voicemail. Check with your carrier for Wi-Fi calling availability, and find out if additional fees or data usage applies from your data provider.

If you're on a call and your other line shows No Service, either your carrier doesn't support Wi-Fi calling or you don't have Wi-Fi calling turned on.1 It could also mean Allow Cellular Data Switching is not turned on. When you're on a call, an incoming call on your other phone number will go to voicemail if you set up voicemail with your carrier.2 However, you won't get a missed-call notification from your secondary number. Call Waiting works for incoming calls on the same phone number. To avoid missing an important call, you can turn on call forwarding and forward all calls from one number to the other. Check with your carrier for availability and to find out if additional fees apply.

1. Or if you're using iOS 12. Update to iOS 13 to receive calls when you're using your other number.
2. If data roaming is on for the number that uses cellular data, then Visual Voicemail and MMS will be disabled on your voice-only number.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Heb soms gewoon geen geluid bij het inspreken van WhatsApp spraak memo's en heel slecht geluid als ik via WhatsApp video's opneem. Via spraak memo's gaat het wel gewoon goed. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47

Hier identiek op 11 Pro. Reboot triggered

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Is er een groot verschil kwa accuduur met de 11 pro en 11 pro Max? (Screen on time)?

[ Voor 86% gewijzigd door Knamix op 02-03-2020 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Werkt prima in Safari, iPhone reboot in de YouTube app. Dus gok dat het een probleem met de app is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Knamix schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:20:
Is er een groot verschil kwa accuduur met de 11 pro en 11 pro Max? (Screen on time)?
Kan je gewoon op de Apple site vinden toch? Vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Knamix schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:20:
Ja, had eerst de Pro en nu de Pro Max en de accuduur op de Max is echt vele malen beter, terwijl de Pro al echt een ruime verbetering was vergeleken met de X/Xs/Xs Max.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 23:08
Hallo.... Kan het kwaad als je 2 verschillende laders gebruikt om de 11 Pro op te laden? Ik gebruik regelmatig de langzame oplader van mn vorige iPhone X. Maar wanneer ik snel moet bijladen gebruik ik de meegeleverde snellader…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ladykiller007 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 04:47:
Hallo.... Kan het kwaad als je 2 verschillende laders gebruikt om de 11 Pro op te laden? Ik gebruik regelmatig de langzame oplader van mn vorige iPhone X. Maar wanneer ik snel moet bijladen gebruik ik de meegeleverde snellader…
Geen idee of het kwaad kan. Thuis laad ik mijn iPhone 11 Pro Max op met de bijgeleverde snellader en op mijn werk laad ik deze op met de lader van mijn iPhone 8 van het werk.

Sowieso kun je altijd een langzamere lader gebruiken, maar andersom niet, omdat de telefoon wel snelladen dient te ondersteunen.

Edit: laadt > laad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ladykiller007 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 04:47:
gebruik al maanden verschillende kabels voor mijn 11 Pro.
Battery health staat op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umGvbmLZHeNG5zFwPw-cfS6vpIk=/f/image/ijGnyyvqZ4Dra2uSm89wduK6.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6a1j7R8TwT1uo_x4NAXxvRxA2U=/800x/filters:strip_icc()/f/image/D2Nk16Ua779Ug7YdojJj6RpY.jpg?f=fotoalbum_large

Even terugkomend op de batterij.. Eind januari had ik 99% op m'n 11 pro. Nu ineens 97% terwijl coconut battery 100% zegt... Wat is nu waar? Vind het maar slecht dat dit zoveel verschilt...
Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6