Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:33
@Famous wellicht icloud sync? Opbouwen database met lokaties, gezichten e.d?

Appie Heijn wijzigde deze reactie 26-01-2020 12:50 (43%)

13x ET-M660255 @ SB3600-TL21; 32x vacuumbuis @ Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Nu online

Famous

R 400+

Appie Heijn schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:50:
@Famous wellicht icloud sync? Opbouwen database met lokaties, gezichten e.d?
Het eerste wat ik bij een nieuwe iPhone uitzet is al dat gesync :P

22% in de afgelopen 24 uur vind ik wel echt veel. Foto’s van gezichten heb ik amper :o

Xbox live: Ghesous

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:33
@Famous ik wil het niet weten wat je dan op je fotos hebt staan _O-
Maar dit was het enige wat ik kon bedenken qua accu impact.

13x ET-M660255 @ SB3600-TL21; 32x vacuumbuis @ Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17:05
Weet iemand hoe je kan filmen met tegelijk voor- en achter camera in gebruik? Ik zag het bij Apple Keynote maar weet niet hoe je dat doet. 😊

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:39
elaho schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:48:
Weet iemand hoe je kan filmen met tegelijk voor- en achter camera in gebruik? Ik zag het bij Apple Keynote maar weet niet hoe je dat doet. 😊
Met de app MixCam kan dat😊

• elaho
Oké dank je wel! Wist niet dat ik daar een app voor nodig had dacht dat het zo in de software van de iPhone zat verwerkt. 😃

• dkawa
Mijn batterijcapaciteit heeft nu al 99% aan.. heb m iets maar dan 1 maand. Altijd bedraad opgeladen. Dit kan toch niet?

• elaho
Mijne heb ik nu 3 weken en zit gelukkig nog op 100% ben dan wel benieuwd wat toestel batterij gaat doen na 1 maand gebruik als elke maand 1 procent er af gaat gaat het wel snel ja. Dan heb je na 12 maanden nog maar 88% zou toch niet?

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 25-02 15:27
dkawa schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:31:
Mijn batterijcapaciteit heeft nu al 99% aan.. heb m iets maar dan 1 maand. Altijd bedraad opgeladen. Dit kan toch niet?
[Afbeelding]
Die van mij stond vanmorgen ook op 99%. Ik was ook redelijk verbaasd. Ik heb die van mij sinds eind september. En ik laad hem maar eens in de 2 of 3 dagen op. De iPhone 6 van mijn vriendin staat nog steeds op 100%. Zij laad hem meestal overdag op. Zou het dan toch schadelijk zijn om hem op 100% aan de lader te laten zitten, zoals gebeurd als je hem ‘s nachts oplaad. Apple heeft wel de nieuwe feature dat hij pas op het laatst naar 100% gaat, maar bij mij is dat nog steeds een uur of 3 a 4 voordat hij van de lader af gaat.

• YRH
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17:43
Heb die van mij sinds de release, altijd met de langzame lader opgeladen in de nacht en soms tussendoor met snellader. Is tot nu toe nog 100%

• McLovinB
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:39
[Afbeelding]
Bij mij precies hetzelfde, ook 99% na iets meer dan een maand in bezit.
Ik maak me er maar niet druk over, bij mijn X is hij ooit in een maand -10% gegaan (draadloos laden bij +35 graden weer, blijkbaar niet aan te raden :) ) maar heb er in de praktijk eigenlijk nooit iets van gemerkt.

Maar vreemd is het wel, viel mij ook op.

• dkawa
Ik vind het maar slecht dat dit zo snel gaat. Met m’n vorige XS Max ging dat echt niet zo snel, pas na een half jaar verloor ik 1% van de capaciteit..

En ik laad overdag met de snellader en indien nodig ‘s nachts met de normale lader...

• epo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:29
98% hier na vier maanden, altijd de snellader gebruikt (11 Pro Max).
Mijn XS Max stond na een jaar nog een 100 % wat niet heel realistisch is.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Nu online
Hier ook 98% (vanaf release), maar ik moet zeggen dat ik hem de laatste maanden vaak met CarPlay gebruikt heb waardoor hij lange tijd alleen maar tussen de 70 en 100% bleef. Maar heel weinig met snellader opgeladen daarentegen. Van de ene kant denk ik joh, niet zo druk maken, in ergste geval volgend jaar nieuwe batterij van 75 euro en hij kan er weer even tegenaan. Van de andere kant wil ik toch proberen het batterijpercentage wat verder te laten zakken voordat ik hem weer oplaadt.. Tsja, ik weet het ook niet goed.

Edit; ik kijk net nogmaals en hij is al op 97% gesprongen. Ok..

Alexknl wijzigde deze reactie 28-01-2020 08:08 (6%)

• dkawa
Alexknl schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:07:
Hier ook 98% (vanaf release), maar ik moet zeggen dat ik hem de laatste maanden vaak met CarPlay gebruikt heb waardoor hij lange tijd alleen maar tussen de 70 en 100% bleef. Maar heel weinig met snellader opgeladen daarentegen. Van de ene kant denk ik joh, niet zo druk maken, in ergste geval volgend jaar nieuwe batterij van 75 euro en hij kan er weer even tegenaan. Van de andere kant wil ik toch proberen het batterijpercentage wat verder te laten zakken voordat ik hem weer oplaadt.. Tsja, ik weet het ook niet goed.

Edit; ik kijk net nogmaals en hij is al op 97% gesprongen. Ok..
Dit is toch niet normaal? Mijn 11 Pro geeft dus 99% aan, maar op coconutbattery geeft het 97,6% aan.

Ik snap er niks van. Heb de history viewer for iOS Data ook gechecked en op 17/1 gaf het nog 100% aan bij 32 loodcycles. Nu is het dus afgerond 98% bij 41 loodcycles.

Op de Apple Community vind je veel discussies hierover: https://discussions.apple.com/thread/250815771

• Alexknl
  • Nu online
dkawa schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:35:
[...]

Dit is toch niet normaal? Mijn 11 Pro geeft dus 99% aan, maar op coconutbattery geeft het 97,6% aan.

Ik snap er niks van. Heb de history viewer for iOS Data ook gechecked en op 17/1 gaf het nog 100% aan bij 32 loodcycles. Nu is het dus afgerond 98% bij 41 loodcycles.

Op de Apple Community vind je veel discussies hierover: https://discussions.apple.com/thread/250815771
Deze comment legt het opzich wel logisch uit;
https://i.postimg.cc/qg26Xmhh/1.jpg
https://discussions.apple...251657632022#251657632022
Maar goed, ik ga me er niet te druk over maken. Lekker genieten van het toestel.

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

laad mijn iPhone 8 plus thuis altijd op met een apple usb-c 87W snel lader en na ruim 2 jaar staat het battery niveau op 94%
En de 11 pro staat nog op 100%
Kijk er niet naar, gewoon laden als die in het rood staat en het liefst zo snel mogelijk :)

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:41
Mijn Iphone 11 Pro is van release en staat nog op 100%. Altijd om de dag geladen met een langzamere draadloze lader.

• pietje63
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:40
Ik heb nu sinds ca. een maand mijn iPhone 11, als opvolger van mijn 7. Heb wel het gevoel dat deze minder stabiel is. Iets dat ik nooit eerder gehad heb met een iPhone. Regelmatig dat ik een app moet afsluiten (vooral mail en nu.nl) omdat deze niet mee reageert. Dat is vooral na het ontwaken (laatste beeld wordt getoond, maar kan niet meer scrollen e.d.).

Meer mensen hier last van? Zou er iets defect kunnen zijn?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Erik1805 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:06:
Mijn Iphone 11 Pro is van release en staat nog op 100%. Altijd om de dag geladen met een langzamere draadloze lader.
Dat zegt dus ook niets, mijne is ook nog 100%. Ligt minimaal 1x per dag aan een fast-charger :)

Mijn LinkedIn!

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

DennusB schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:25:
[...]

Dat zegt dus ook niets, mijne is ook nog 100%. Ligt minimaal 1x per dag aan een fast-charger :)
Je moet je iPhone vanaf dag 1 gelijk laten wennen aan een fast charge, vinden ze lekker :)

• Kapitein187
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:26
elaho schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:48:
Filmic heeft een nieuwe app gelanceerd: Filmic DoubleTake lets you record from two iPhone cameras at the same time
https://www.theverge.com/2020/1/28/21083583/filmic-doubletake-ios-app-released-download

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Kapitein187 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 14:17:
[...]

Filmic heeft een nieuwe app gelanceerd: Filmic DoubleTake lets you record from two iPhone cameras at the same time
https://www.theverge.com/2020/1/28/21083583/filmic-doubletake-ios-app-released-download
Maar niet in de appstore te vinden nog?

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• tweaker0180
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15:16
Niet zo druk maken over je batterij health man, het zegt echt niks. Je merkt pas als je batterij verslechtert wanneer je er minder lang mee kan doen dan dat je gewend was.
Ik heb sinds 8 nov mijn iPhone 11promax, elke nacht met een draadloze oplader opgeladen (en bleef er dus lang opliggen) en nog steeds op 100%

Daarnaast kan het opladen zelf weinig doen met je %, het ligt er ook aan in wat voor temperaturen je je iPhone gebruikt. Als ie vaak koud of vaak warm wordt dan slijten accu's harder.

tweaker0180 wijzigde deze reactie 28-01-2020 14:25 (5%)

0180 ~~ iPhone 11 Pro Max

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online
Zet je je 2ehands telefoon op mp krijg je hetzelfde gehannes over die batterijpercentages. 'nou ik kon er 1 voor 5 euro goedkoper krijgen die nog 1 % meer had'. Dan niet joh.

Ga echt het gebruik van de telefoon niet aanpassen. Enige wat ik wel denk is dat omdat de 11 zo'n beetje 2 x zo lang mee gaat bij mij als m'n X dat de batterij gewoon minder hard zal slijten. Toch laad ik hem elke nacht netjes tot 100% op.

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• Kapitein187
  • Registratie: september 2012
NiGeLaToR schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 14:21:
[...]

Maar niet in de appstore te vinden nog?
Is ook pas vandaag live. Vind hem zelf ook niet als ik zoek in de appstore. Maar als je deze link volgt kom je er wel: https://apps.apple.com/us/app/doubletake-by-filmic-pro/id1478041592?ls=1

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

pietje63 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:21:
Ik heb nu sinds ca. een maand mijn iPhone 11, als opvolger van mijn 7. Heb wel het gevoel dat deze minder stabiel is. Iets dat ik nooit eerder gehad heb met een iPhone. Regelmatig dat ik een app moet afsluiten (vooral mail en nu.nl) omdat deze niet mee reageert. Dat is vooral na het ontwaken (laatste beeld wordt getoond, maar kan niet meer scrollen e.d.).

Meer mensen hier last van? Zou er iets defect kunnen zijn?
Vooralsnog alleen bij de FB App...Maar dat is ook een K....App..;-)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• dkawa
Is nu te downloaden

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012

Mrjraider

De mannelijke zuster

[Afbeelding]
Eind september mijn gewone 11 in gebruik. Sinds een week of twee nu op 99%
Dus dat is één procent in 3 maanden. Vind het wel netjes.

At the end of the line a survivor will be born

• dkawa
Mijn capaciteit is 99% en had m’n toestel vanochtend bij 99% van de lader gehaald

Dit is de data van vandaag, best wel lang screen time vind ik😊 niet slecht of wel? Heb nu nog 29% batterij

• tweaker0180
dkawa schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 17:31:
Mijn capaciteit is 99% en had m’n toestel vanochtend bij 99% van de lader gehaald

Dit is de data van vandaag, best wel lang screen time vind ik😊 niet slecht of wel? Heb nu nog 29% batterij

[Afbeelding]
Hij neemt alles van de laatste 24 uur, dus die SoT zegt niet heel veel ;)

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16:35

[Afbeelding]
Wat zijn dat voor streepjes onder je ontvangst naast 4G?

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

bram1984 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 19:30:
[...]

e-sim
Hier KPN sim met dual e-sim van T-mobile :)

Orinoco wijzigde deze reactie 28-01-2020 19:46 (10%)

• dkawa
bram1984 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 19:30:
[...]

Dual sim. Esim met fysieke sim, beide T mobile

• dkawa
De batterij gedraagt zicht echt vreemd...Ongeveer 1,5 uur geleden hing ik de telefoon aan m'n iMac om op te laden. Beginstand was 98% (2983mAh). Nu is het 99,5% en dus weer afgerond 100% (3031mAh)
8)7

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
dkawa schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:01:
De batterij gedraagt zicht echt vreemd...Ongeveer 1,5 uur geleden hing ik de telefoon aan m'n iMac om op te laden. Beginstand was 98% (2983mAh). Nu is het 99,5% en dus weer afgerond 100% (3031mAh)
8)7

[Afbeelding]
Kortom, niet druk maken om random getallen, druk maken als je echt een verschil merkt in gebruik ;) :).

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 25-02 19:37

[Afbeelding]
Poh, dat haal ik niet. Vast goed bereik dan ook. Ik mag blij zijn met ongeveer 4 uur effectieve SoT

• dkawa
Propane schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:17:
[...]
Kortom, niet druk maken om random getallen, druk maken als je echt een verschil merkt in gebruik ;) :).
Daar heb je gelijk in

Zal proberen om minder hierop te gaan letten ;)

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:40

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Hmm dilemma, nu een XS 64GB dacht dat dat wel ging lukken na een 7 Plus 128GB. Maar het ding zit nu constant vol en het begint een beetje een irritatie dingetje te worden. Qua formaat wel lekker handzaam maar ik mis het grotere scherm wel.

Nu komt het dilemma, nu upgraden naar een 11 Pro Max en dan in september weer of nog 7 maanden doorbijten en dan pas upgraden. Verschillen zijn minimaal qua hardware, iemand die spijt, geen spijt heeft van de overstap vanaf een XS?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

robbinonline schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:35:
Verschillen zijn minimaal qua hardware, iemand die spijt, geen spijt heeft van de overstap vanaf een XS?
totaal geen spijt!

de batterij duur en de nieuwe camera's zijn echt noemenswaardige upgrades vanaf de Xs.
Mijn iPhone Xs kreeg ik soms wel leeg ergens in de avond, deze 11 Pro is vrijwel niet in de buurt van de 10% te krijgen aan het einde van de avond.

• elaho
Ook van xs toentertijd naar 11 pro Max gegaan en totaal geen spijt. Ik heb nu groter scherm, meer geheugen, betere camera en zoveel betere batterijduur. Das echt heel fijn. Nu gewoon upgraden en dan hoef je misschien in september niet eens te upgraden als verschillen minimaal zijn.

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 25-02 15:16
Hmm dilemma, nu een XS 64GB dacht dat dat wel ging lukken na een 7 Plus 128GB. Maar het ding zit nu constant vol en het begint een beetje een irritatie dingetje te worden. Qua formaat wel lekker handzaam maar ik mis het grotere scherm wel.

Nu komt het dilemma, nu upgraden naar een 11 Pro Max en dan in september weer of nog 7 maanden doorbijten en dan pas upgraden. Verschillen zijn minimaal qua hardware, iemand die spijt, geen spijt heeft van de overstap vanaf een XS?
Aangezien we alweer bijna in februari leven, zou ik geheel persoonlijk hebben gewacht. Naast factor tijd speelt uiteraard een complete re-design ook een rol. Maar mocht je nu wel upgraden, zal niemand daar raar van opkijken.

Het is weer bijna september 2020 :)

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Jaymone schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:40:
[...]

Aangezien we alweer bijna in februari leven, zou ik geheel persoonlijk hebben gewacht. Naast factor tijd speelt uiteraard een complete re-design ook een rol. Maar mocht je nu wel upgraden, zal niemand daar raar van opkijken.
Is dit sarcastisch? Over 8 maanden op zijn vroegst heb je de nieuwe iPhone pas in handen...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• I-King
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 15:22

En 'm (evt tijdelijk) aan icloud hangen? Dan backupt hij toch automatisch?

• tweaker0180
Jaymone schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:40:
[...]

Drastisch redesign denk ik niet, aangezien ze met het design van de iPhone 6 ook al een tijd hebben gedaan (tot de 8, of misschien de SE2 zelfs?)

Daarnaast blijft de resell value van iPhones altijd best hoog, dan kun je toch later upgraden en je oude verkopen?

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Mijne staat ook op 99% (release) en altijd gebruikt in 20 graden weer. Ik heb hem gelijk uit het raam gegooid, onacceptabel. /s

Wat ik me nog kon herinneren van mijn X is dat hij na 1 jaar hard achteruit ging en toen bleef hangen rond de 90%. Maar in de praktijk werkte dat ding prima, ging nog hele dagen mee en toen ik hem inruilde voor de 11 Max Pro was de accu niet echt iets waar ik me aan stoorde.. en aangezien ik meestal mijn iPhone terug verkoop aan Apple voor een nieuwe heb ik dat marktplaats gezeur ook niet

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

• Jaymone
pdavie2311 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:54:
[...]

Is dit sarcastisch? Over 8 maanden op zijn vroegst heb je de nieuwe iPhone pas in handen...
Nee zeker niet sarcastisch. Deze persoon heeft een iPhone en ook nog eens een Xs wat nog steeds een toptoestel is.
Dat zal voor mij vandaag de dag een reden zijn om het hiermee nog even "uit te zitten". Het hangt er trouwens ook vanaf of je jaarlijks of om de twee-drie-vier..etc jaar gaat upgraden. Ikzelf doe maximaal 10-12 maanden met een iPhone en vanuit mijn perspectief (zoals eerder gezegd) zou ik nu niet meer upgraden maar wachten.
Je hebt 2 keuzes in deze: nu upgraden of wachten..ik kies voor wachten ;)
tweaker0180 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:00:
[...]

Drastisch redesign denk ik niet, aangezien ze met het design van de iPhone 6 ook al een tijd hebben gedaan (tot de 8, of misschien de SE2 zelfs?)

Daarnaast blijft de resell value van iPhones altijd best hoog, dan kun je toch later upgraden en je oude verkopen?
Ik zou het echt niet weten en ga er stiekem vanuit dat er een redesign komt, ben ik ook wel aan toe eerlijk gezegd. De meeste geruchten wijzen in die richting maar ook dook vorige week het nieuws dat het huidige design weleens gehandhaafd zou blijven. Dus ja, dat kan een belangrijke factor voor je overweging/beslissing zijn.

Jaymone wijzigde deze reactie 29-01-2020 21:02 (32%)

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

[quote]Jaymone schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:52:
[...]

Nee zeker niet sarcastisch. Deze persoon heeft een iPhone en ook nog eens een Xs wat nog steeds een toptoestel is.
Dat zal voor mij vandaag de dag een reden zijn om het hiermee nog even "uit te zitten". Het hangt er trouwens ook vanaf of je jaarlijks of om de twee-drie-vier..etc jaar gaat upgraden. Ikzelf doe maximaal 10-12 maanden met een iPhone en vanuit mijn perspectief (zoals eerder gezegd) zou ik nu niet meer upgraden maar wachten.

[...]

Naja, ik begrijp dit dus niet! Verandert niets aan het feit dat de nieuwe iPhone pas over 8 maanden komt. 8 maanden genieten dus van een top toestel die ook nog eens beter is dan de Xs..Camera en batterij zijn significant beter! Met deze instelling kun je bijna niets meer kopen, er komen immers altijd nieuwe producten.

2 of 3 maanden voor een release kan ik nog begrijpen. Maar we zitten nog in januari.. :?

• dkawa

Had hiervoor iets meer dan een jaar een Xs Max 256 en 16/12 vorig jaar geswitched naar de 11 pro. Totaal geen spijt! Ik zeg: doen!!! Echt waar, je zult er zeker geen spijt van krijgen 🤙🏾

Succes met je keuze

• Jaymone
pdavie2311 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 07:56:
[quote]Jaymone schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:52:
[...]

[...]

Naja, ik begrijp dit dus niet! Verandert niets aan het feit dat de nieuwe iPhone pas over 8 maanden komt. 8 maanden genieten dus van een top toestel die ook nog eens beter is dan de Xs..Camera en batterij zijn significant beter! Met deze instelling kun je bijna niets meer kopen, er komen immers altijd nieuwe producten.

2 of 3 maanden voor een release kan ik nog begrijpen. Maar we zitten nog in januari.. :?
Klopt, de iPhone 11 pro is inderdaad beter dan de Xs, ben ook meer dan tevreden hiermee! Dit verandert echter niets aan het feit dat er mensen zijn die anders denken dan jij, alleen maar mooi toch :)

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17:22
Zelf de 11 pro Max momenteel in gebruik, maar voor dat geld is het een serieus lastig aan te raden telefoon met de 11 in het assortiment.

• Jaymone
WouterL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:47:
Zelf de 11 pro Max momenteel in gebruik, maar voor dat geld is het een serieus lastig aan te raden telefoon met de 11 in het assortiment.
OLED misschien? Prijs/kwaliteit tov de 11 begrijp ik wel wat je bedoelt.

Jaymone wijzigde deze reactie 30-01-2020 19:30 (9%)

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:52
WouterL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 18:47:
Kan lastig zijn, maar ligt er ook aan wat je wensen zijn.... Als je de perfecte camera, het meest scherpe scherm en de erg stevige accu zoekt dan wordt de keuze wellicht iets minder moeilijk. Ik zelf heb de 11 Pro Max 64GB. Veel geld, maar ook (bijna letterlijk) veel telefoon.

• WouterL
Jaymone schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:28:
[...]

OLED misschien? Prijs/kwaliteit tov de 11 begrijp ik wel wat je bedoelt.
Dat laatste ja. Het is een idioot groot verschil voor oled en een iets strakker design. Voor mezelf kan ik het goedpraten want “hobby”. Maar komt iemand naar me toe voor aankoop advies dan zal ik niet snel de 11 pro Max aanraden. Tenzij geld als water en beste van het beste als criterium wordt genoemd.
Ik vind de 11 echt een bizar goede prijsstelling hebben voor bijna dezelfde camera setup, ram, en goede accuduur.

• Jaymone
WouterL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:25:
[...]

Dat laatste ja. Het is een idioot groot verschil voor oled en een iets strakker design. Voor mezelf kan ik het goedpraten want “hobby”. Maar komt iemand naar me toe voor aankoop advies dan zal ik niet snel de 11 pro Max aanraden. Tenzij geld als water en beste van het beste als criterium wordt genoemd.
Ik vind de 11 echt een bizar goede prijsstelling hebben voor bijna dezelfde camera setup, ram, en goede accuduur.
Bij de iPhone 12 zal het nog moeilijker worden aangezien ze dan allemaal van OLED zijn voorzien..of juist makkelijker

• WouterL
Jaymone schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:20:
[...]

Bij de iPhone 12 zal het nog moeilijker worden aangezien ze dan allemaal van OLED zijn voorzien..of juist makkelijker
Ik ben dan heel benieuwd wat de doorslaggevende of onderscheidende factor van de pro wordt.

• Cyleo
WouterL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:25:
[...]

Helemaal waar. Ik heb zelf nu de 11 Pro, afkomend van een Pixel 2. Ik dacht dat ik de Pro ‘moest’ hebben vanwege het OLED scherm, en teruggaan naar een LCD een soort onoverkomelijk probleem is. Nu denk ik dat ik 1x per week in awe van het scherm ben, en de rest van de tijd “gebruik” je het gewoon. 2X zoom leek me ook fantastisch, bijna niet gebruikt. De 0,5x is daarentegen erg handig, maar die heeft de 11 ook. Er is eigenlijk weinig reden om voor de Pro te gaan achteraf :P

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:31
Cyleo schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:38:
[...]

Helemaal waar. Ik heb zelf nu de 11 Pro, afkomend van een Pixel 2. Ik dacht dat ik de Pro ‘moest’ hebben vanwege het OLED scherm, en teruggaan naar een LCD een soort onoverkomelijk probleem is. Nu denk ik dat ik 1x per week in awe van het scherm ben, en de rest van de tijd “gebruik” je het gewoon. 2X zoom leek me ook fantastisch, bijna niet gebruikt. De 0,5x is daarentegen erg handig, maar die heeft de 11 ook. Er is eigenlijk weinig reden om voor de Pro te gaan achteraf :P
En als de geruchten correct zijn, dan zal bij de iPhone 12 dit nog minder het geval zijn, want alle nieuwe toestellen krijgen een OLED display, behalve de iPhone SE 2 of whatever dat ding gaat noemen.

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Juist de extra camera features van de 11 Pro gebruik ik wel vaak. Ook vind ik esthetisch de 11 Pro mooier dan de dubbele camera van de 11..Die vind ik er persoonlijk niet uit zien. Dan maar de "kookplaat"...

• Toppe
  • Laatst online: 17:12
Afgelopen dinsdag verplicht een 11 Pro Max moeten kopen nadat het touchscreen van de XS Max niet meer reageerde zo’n 10 uur ná het zwemmen. Gek genoeg werkt hij nu weer perfect.

Maar goed, er zit nu een mega cheap hoesje omheen en ik mis mijn flipcase van Apple niet tot nauwelijks.

Echter, mis ik wel een optie voor het opbergen van pasjes. Nu zie ik dat er verschillende merken zijn die dit wel aanbieden zoals Mujjo.

Nu zit ik alleen met een aantal puntjes waar ik niet tot nauwelijks antwoord op kan vinden:

- hoe snel vallen de pasjes er uit?
- werkt draadloos laden wel als 2/3 pasjes er in stopt?
- hoe gevoelig is het betalen met Apple Pay en zo’n soort hoesje?

In feite hoef ik alleen mijn rijbewijs mee te nemen, bankpas is digitaal via Apple Pay. Uiteindelijk hoop ik dat de CC ook beschikbaar komt op Apple Pay, dan kan die ook thuis blijven.

Toppe wijzigde deze reactie 31-01-2020 13:28 (12%)

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• WouterL
Toppe schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:16:
Afgelopen dinsdag verplicht een 11 Pro Max moeten kopen nadat het touchscreen van de XS Max niet meer reageerde zo’n 10 uur ná het zwemmen. Gek genoeg werkt hij nu weer perfect.

Maar goed, er zit nu een mega cheap hoesje omheen en ik mis mijn flipcase van Apple niet tot nauwelijks.

Echter, mis ik wel een optie voor het opbergen van pasjes. Nu zie ik dat er verschillende merken zijn die dit wel aanbieden zoals Mujjo.

Nu zit ik alleen met een aantal puntjes waar ik niet tot nauwelijks antwoord op kan vinden:

- hoe snel vallen de pasjes er uit?
- werkt draadloos laden wel als 2/3 pasjes er in stopt?
- hoe gevoelig is het betalen met Apple Pay en zo’n soort hoesje?

In feite hoef ik alleen mijn rijbewijs mee te nemen, bankpas is digitaal via Apple Pay. Uiteindelijk hoop ik dat de CC ook beschikbaar komt op Apple Pay, dan kan die ook thuis blijven.
Sorry, maar zwem je met je iPhone?

• Toppe
WouterL schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:34:
[...]

Sorry, maar zwem je met je iPhone?
Zwemmen is een groot woord, vooral foto’s maken van een 12 weken oude dochter in het water :)

Hij is 1 keer onder water gegaan.

Toppe wijzigde deze reactie 31-01-2020 15:45 (9%)

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• WouterL
Toppe schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:42:
[...]

Zwemmen is een groot woord, vooral foto’s maken van een 12 weken oude dochter in het water :)

Hij is 1 keer onder water gegaan.
Ik zou het niet doen, zeker niet met chloor. Dat onder water gaan.

• Toppe
WouterL schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:54:
[...]

Ik zou het niet doen, zeker niet met chloor. Dat onder water gaan.
Op het moment dat je een IP67 certificaat op een product zet dan mag je er vanuit gaan dat het product waterdicht is. Die 5 seconde dat het toestel in het water heeft gelegen (meer is het écht niet) zou niet voor een defect toestel moeten mogen zorgen.

Maar goed, we dwalen nu een beetje af van mijn vraag: Hoe werkt een backcover met 3 pasjes in combinatie met opladen en betalen via Apple Pay?

• WouterL
Toppe schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:58:
[...]

Op het moment dat je een IP67 certificaat op een product zet dan mag je er vanuit gaan dat het product waterdicht is. Die 5 seconde dat het toestel in het water heeft gelegen (meer is het écht niet) zou niet voor een defect toestel moeten mogen zorgen.

Maar goed, we dwalen nu een beetje af van mijn vraag: Hoe werkt een backcover met 3 pasjes in combinatie met opladen en betalen via Apple Pay?
Een ip67 certificaat is uitgegeven voor zoet, ongechloreerd water. Chloor maar ook zout water is bijzonder schadelijk voor een telefoon, ook met ip67 certificering. Een gratis tip. :)

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Toppe schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 15:58:
[...]

IP67 is waterbestendig, maar niet waterdicht.

 Mac Mini 2018 / MBP 13 inch 2018ell /  iPhone 11 Pro Max Gold / D XPS 15 7590 4K / OnePlus 7T Pro McLaren Edition

• Toppe
WouterL schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:02:
[...]

Een ip67 certificaat is uitgegeven voor zoet, ongechloreerd water. Chloor maar ook zout water is bijzonder schadelijk voor een telefoon, ook met ip67 certificering. Een gratis tip. :)
Klopt. En voor langere tijd geloof ik dat ook echt wel. Alleen als je rubbers na 5 seconde in het chloor het al begeven dan gaat er in de fabriek iets niet goed. :D

Overigens wel bijzonder dat je eerst vanaf een niet werkend touch screen naar een volledig functionerend toestel gaat. Je zou er toch vanuit mogen gaan dat water meer kapot maakt dan je lief is :)

Toppe wijzigde deze reactie 31-01-2020 16:05 (17%)

• tweaker0180
WouterL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:33:
[...]

Ik ben dan heel benieuwd wat de doorslaggevende of onderscheidende factor van de pro wordt.
Hopelijk krijgt de Pro een 120Hz scherm...

• Dr.Fer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 25-02 21:31
Vandaag exact 2 maanden in bezit van de 11 pro max en nu al een batterij conditie van 98%.
Gebruik de 11 pro max net zo veel als mn vorige toestel, de 8 plus, maar daar duurde het toch fors langer voordat ik op de 98% zat.

Meer mensen met het zelfde...?

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Dr.Fer schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:21:
Vandaag exact 2 maanden in bezit van de 11 pro max en nu al een batterij conditie van 98%.
Gebruik de 11 pro max net zo veel als mn vorige toestel, de 8 plus, maar daar duurde het toch fors langer voordat ik op de 98% zat.

[Afbeelding: Print]
Hier nog op 100%, dus bizar dat je al op 98% zit!
Gewoon omruilen bij Apple :)

• Alexknl
  • Nu online
Orinoco schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:27:
[...]

Hier nog op 100%, dus bizar dat je al op 98% zit!
Gewoon omruilen bij Apple :)
Niet bizar.
Gaat je niet lukken.
Meer mensen hebben dit, check vorige pagina's.
Conclusie: gewoon lekker gebruiken dat ding :)

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:50
Heb ook nog 100% en heb dat ding sinds release.

• knakker2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:19
Sinds enkele dagen ook een 11 Pro, tegen de verwachting in. Vanaf de X wel een mooie stap gebleken, een stuk sneller in doen en laten. Mooie fototjes mogelijk :) Anders dan de snelheid, de batterij en de camera's zijn er geen noemenswaardige 'verbeteringen'.. misschien het scherm, maar daartegenover schijn je op te moeten passen voor inbranden(?)... das dan geen verbetering, integendeel.

Zoals de meeste al zeggen; de batterij capaciteit na x aantal maanden al iets gezakt? Lekker belangrijk.. gewoon gebruiken die telefoon. Geen batterij is hetzelfde...

• dkawa

Ik had dit in eerder posts ook al aangehaald. En ik maak me er nu niet meer druk om. Het verschilt echt per telefoon. Afgelopen week had ik ook 99% (via coconutbattery had ik 98%). En precies op dit moment hangt mijn 11 pro aan de iMac en nu geeft coconut battery 100% aan... Dus ja, het zal allemaal wel goed zijn hoor....

Toestel werkt prima en zoals de andere tweakers reeds gemeld hebben: gewoon lekker gebruiken dat ding. Met snellader, met standaardlader, met wireless lader.... no problemo ;)

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 25-02 17:55

AntonyterHorst

Apple Maniak

En wat merk je er nou in de praktijk van? Het is een cijfertje en wie weet blijft hij het komende jaar wel op 98% staan. Ik zou me niet blind staren op dat cijfertje. Als ie binnen 2 jaar <80% gaat kun je er bij Apple gewoon een nieuwe batterij in laten zetten :)

Man man man

• ronaldm3
  • Laatst online: 24-02 07:35

ronaldm3

Apple Watch :)

Wat blijft de 11Pro verbazen zeg!
Afgelopen donderdag avond toen het mistig was en het een beetje regende.

ronaldm3 wijzigde deze reactie 02-02-2020 16:24 (24%)

Power to the beat.

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 25-02 10:57
ronaldm3 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:22:

[Afbeelding]
Wauw! Ik ga ook eens aan de slag. Mezelf voor gehouden dat mijn X nog prima is, maar kon een 11 Pro van twee maanden oud kopen. Totaal geen noodzaak, maar ben overstag gegaan.

• kx22
  • Laatst online: 24-02 21:01
Snelle vraag,

Kan je met draadloos laden als je een hoesje hebt met een magneet erin?

• Alexknl
  • Nu online
kx22 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 20:25:
Snelle vraag,

Kan je met draadloos laden als je een hoesje hebt met een magneet erin?
Nee, mag geen magneet tussen zitten.

• Toppe
Alexknl schreef op zondag 2 februari 2020 @ 20:36:
[...]

Nee, mag geen magneet tussen zitten.
@kx22

https://www.xvida.com/pro...arging-case-for-iphone-xr

Bovenstaand is een hoesje speciaal met een magneet om op de lader te zetten...

Zijn hier mensen die de Camera+ app gebruiken?

Toppe wijzigde deze reactie 02-02-2020 20:40 (8%)

• kx22
  • Laatst online: 24-02 21:01
Thanks,

Maar: It does not stick to metal surfaces or third-party magnetic mounts.

Ik wil juist gebruiken icm een auto mount.

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Waarom heb je geoptimaliseerd opladen uit?

• Hooli-gan
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17:08
Mrjraider schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:56:
[...]

Dat geoptimaliseerd laden is ook maar een beetje kolder volgens mij. Leg hem elke avond rond zelfde tijdstip aan de lader en ga er vrijwel elke ochtend dezelfde tijd uit en pak hem van de lader. Toch laad ie gewoon tot 100% direct. Heb de telefoon inmiddels 2 maanden en elke avond/ochtend hetzelfde ritueel.

Die van mij geeft inmiddels 99% aan maar ik hecht er geen waarde aan en blijf gewoon gebruiken en laden zoals ik altijd doe.

 iPad Pro 11' 2018 |  iPhone 11 Pro |  Watch serie 5 |  AirPods Pro

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Hooli-gan schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:40:
[...]

Dat geoptimaliseerd laden is ook maar een beetje kolder volgens mij. Leg hem elke avond rond zelfde tijdstip aan de lader en ga er vrijwel elke ochtend dezelfde tijd uit en pak hem van de lader. Toch laad ie gewoon tot 100% direct. Heb de telefoon inmiddels 2 maanden en elke avond/ochtend hetzelfde ritueel.

Die van mij geeft inmiddels 99% aan maar ik hecht er geen waarde aan en blijf gewoon gebruiken en laden zoals ik altijd doe.
Hmm. Ik moet wel zeggen dat mijn toestel ook echt stopt op 80% en pas gaat laden op een geleerd tijdstip. Omdat mijn wekker rond 6:15 gaat start mijn toestel met laden om 4:00/5:00 uur en is dan 100% als ik opsta. Geen idee wat dat doet met de levensduur van de accu maar ach. Het ding is 100% als ik opsta ;)

• B-lex
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14:49
Hooli-gan schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:40:
[...]

Om geoptimaliseerd laden te laten werken dien je wel Systeemaanpassing en Belangrijke locaties te hebben aangevinkt onder Instellingen->Privacy->Locatievoorzieningen->Systeem. Anders werkt het niet omdat het geen profiel van je belangrijke locaties kan opbouwen.

Standaard staat dit aan, staat dit bij jou ook aan of heb je het uitgezet?

• dkawa
Toppe schreef op zondag 2 februari 2020 @ 20:38:
[...]

@kx22

https://www.xvida.com/pro...arging-case-for-iphone-xr

Bovenstaand is een hoesje speciaal met een magneet om op de lader te zetten...

Zijn hier mensen die de Camera+ app gebruiken?
Soms voor macro shots

• Jaymone
[...]

120 Hz hopelijk

• ronaldm3

ronaldm3

Power to the beat.

• Jaymone
Voor mij niet doorslaggevend tov de reguliere 12 maar wel een welkome optie idd

• Yzord
ronaldm3 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 16:22:

[Afbeelding]
En toch als je het uitvergroot blijft het maar wazig...echt scherp is het niet.

• kamerplant
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

kamerplant

Did you mean: dataquest

B-lex schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:24:
[...]

Om geoptimaliseerd laden te laten werken dien je wel Systeemaanpassing en Belangrijke locaties te hebben aangevinkt onder Instellingen->Privacy->Locatievoorzieningen->Systeem. Anders werkt het niet omdat het geen profiel van je belangrijke locaties kan opbouwen.

Standaard staat dit aan, staat dit bij jou ook aan of heb je het uitgezet?
He hoe weet je dit?
Bij mij doet optimized charging niets, en significante locaties staat uit (hoe minder m’n telefoon weet hoe beter). Op Google kon ik niets vinden waarom optimized charging niet zou werken.. ik heb het nu aangezet, ik ben benieuwd.

Mijn iPhone zit nu op 98%

• B-lex
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14:49
kamerplant schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 18:55:
[...]

He hoe weet je dit?
Bij mij doet optimized charging niets, en significante locaties staat uit (hoe minder m’n telefoon weet hoe beter). Op Google kon ik niets vinden waarom optimized charging niet zou werken.. ik heb het nu aangezet, ik ben benieuwd.

Dat staat in de handleiding van iOS 13, even helemaal naar onder scrollen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT210512

B-lex wijzigde deze reactie 05-02-2020 19:12 (9%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:27

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hier werkt dat geoptimaliseerd laden wel fijn, niet dat ik ooit een probleem had met de accu maar het is fijn om te weten dat het Os er in ieder geval alles aan doet om het zo te houden.

Is halverwege de nacht ook altijd 80% als ik eens naar de klok kijk.
[...]

Scherm zonder notch op 120 Hz.
En een pop up camera :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ronaldm3

ronaldm3

Yzord schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 18:49:
[...]

En toch als je het uitvergroot blijft het maar wazig...echt scherp is het niet.
Het is en blijft een telefoon, en het is verkleint voor tweakers.

Power to the beat.

• Cyleo
Ik hoop het echt. Heb bijna alles over op usb-c, en nu heb ik weer zo’n lightning kabeltje nodig :P

• ronaldm3

ronaldm3

Cyleo schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:48:
[...]

Ik hoop het echt. Heb bijna alles over op usb-c, en nu heb ik weer zo’n lightning kabeltje nodig :P
iPad pro is ook usb c. :)

Power to the beat.

• Dr.Fer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 25-02 21:31
Mrjraider schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:56:
[...]

Ik werk in een ziekenhuis met bij bijbehorende werktijden. Sta dus niet elke ochtend op dezelfde tijdstip op!

• Hooli-gan
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17:08
kamerplant schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 18:55:
[...]

He hoe weet je dit?

Hier ook niks. Heb wel alles aanstaan en ook nooit uit geweest, dus daar kan het niet aan liggen. Elke nacht op de draadloze lader en ‘s ochtends eraf. Hij laad gewoon in 1 keer naar 100. Niks geen optimalisatie.

 iPad Pro 11' 2018 |  iPhone 11 Pro |  Watch serie 5 |  AirPods Pro

• Yzord
ronaldm3 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:34:
[...]

Het is en blijft een telefoon, en het is verkleint voor tweakers.
Als het is verkleint dan veranderd dat vaak de wazigheid niet :) het was meer een opmerking dat ik night mode maar tegen vind vallen als je het bekijkt op een computer.

Neemt niet weg dat jouw foto zeer mooi is ;)

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Dr.Fer schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 06:42:
[...]

Ik werk in een ziekenhuis met bij bijbehorende werktijden. Sta dus niet elke ochtend op dezelfde tijdstip op!
Ik in de thuiszorg. Ook dat is redelijk onregelmatig maar dan nog. Hmm vind het wel bijzonder dat de capaciteit dan een heel stuk sneller afneemt als het uit staat.

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True