Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

pdavie2311 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:21:
Ik krijg sinds kort bij de Outlook app op mijn 11 Pro, irritante reclame van Apps? Dit had ik nooit..Is dit zo ineens aangezet of moet je nu over naar een betaalde versie! Het lijken Apps die op mijn iPhone staan...
Weet niet of dit betrekking heeft op "reclame trekking" misschien is daar de setting van veranderd, en/of nieuwe reset geven?
Heb mijn outlook email naar mijn iOS email app staan, dan heb je sowieso geen last van reclame die via de outlook app zou komen, als dit mogelijk is voor jouw situatie.

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:59
Net de 11 pro Max in bezit. Ik moet toch zeggen dat ik twijfel over het gewicht. Het is écht een beste jongen. En dat was de Xs Max al, de 11 pro Max doet er zelfs een schepje bovenop op.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
WouterL schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:24:
Net de 11 pro Max in bezit. Ik moet toch zeggen dat ik twijfel over het gewicht. Het is écht een beste jongen. En dat was de Xs Max al, de 11 pro Max doet er zelfs een schepje bovenop op.
Klopt. Hij is dikker vanwege de accu. Ik ben blij dat ik van de 8 Plus terug ben gegaan naar de standaard 11 Pro. De Max is wmb toch iets te groot.

• squaadgras
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-01 20:07
Vandaag de 11 Pro (SpaceGrey met zwart leren Apple-hoesje, keepin’ it simple) opgehaald. Erg mooi apparaatje toch wel hoor. Blij mee. Kom van de 6+, wat dat betreft is het scherm effectief “bijna” even groot (iets minder breed, wel hoger), maar doordat het pretty much bezel-less is toch een flink kleiner toestel. Precies waar ik naar op zoek was (makkelijker weg te stoppen tijdens sporten en éénhandig gebruik). De 6+ was eigenlijk net even te groot, al heeft ‘ie mij sinds 2014 toch veel plezier gebracht. Verder is het design tijdloos, top.

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:56
Ja na een paar maanden 11 Pro Max: Ik ga ook weer terug naar een kleiner formaat bij een volgende.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

• WouterL
ex87 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 19:04:
Ja na een paar maanden 11 Pro Max: Ik ga ook weer terug naar een kleiner formaat bij een volgende.
Ik heb hiervoor een kort tijdje de 11 pro normaal gebruikt, en dat beviel mij inderdaad ook beter. Wellicht verkopen en toch overstappen.

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20-01 20:16
Ben inmiddels ook weer van de Pro Max overgestapt naar de Pro. Bevalt me tot op heden uitstekend. Als ik de line-up van de aankomende iPhones mag geloven, dan lijkt mij een 6.1" Pro ook wel een mooi formaat en zal het vanaf een 5.8" als een upgrade voelen :)

Het is weer bijna september 2020 :)

Nahhh...gaat nou serieus "iedereen" hier downgraden van een surfplank/dienblad naar een 'normale' 11 Pro?

:+

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:32:
Nahhh...gaat nou serieus "iedereen" hier downgraden van een surfplank/dienblad naar een 'normale' 11 Pro?

Haha..Tja Geert, wat je maar een downgrade noemt he ;)
Blij mee.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:35:
[...]

Haha..Tja Geert, wat je maar een downgrade noemt he ;)
Blij mee.
Qua zakformaat is het een upgrade. ;) Ik zou ook niet groter willen dan mijn XS.

syltheboy wijzigde deze reactie 09-01-2020 20:38 (8%)

• Jaymone
syltheboy schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:36:
[...]

Qua zakformaat is het een upgrade. ;)
Dat bedoel ik..formaat/gewicht etc. Even een adempauze na al die Plus/Max jaren.

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Ja, vanaf 8 plus al naar een XS en daarna 11 pro.
8+ daar kreeg ik last van mijn hand van, iets te veel stretch :)

• WouterL
Ik merk het verschil tussen de Xs Max ook nog wel aardig. De 11 pro Max is weer een tikkie zwaarder.. misschien de grens bereikt.

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11-01 11:01
Ik heb echt geen probleem met m’n 11 Pro Max, zwaar is ie wel.

iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• WouterL
ItsWillem schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 23:50:
Ik heb echt geen probleem met m’n 11 Pro Max, zwaar is ie wel.
Voor de rest is het een heerlijke telefoon hoor. Vooral de accu.

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Nu online
Ik heb wel iets heel bijzonders ontdekt. De Instagram-app heeft denk ik een bug: het geluid van filmpjes doet het niet, maar wel van advertenties. Ik heb ook al de app gesloten (omhoog swipen en weghalen om vervolgens opnieuw te openen) en hij blijft het niet doen. Anderen hier last van?

Ik weet trouwens niet of dit de juiste plek is voor deze post

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11-01 11:01
WouterL schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:05:
[...]

Voor de rest is het een heerlijke telefoon hoor. Vooral de accu.
Dat is ook de rede waarom ik geswitcht ben van Android (had de OP7 Pro) naar de 11 Pro Max, de batterijduur is zo veel beter. Ik kan met m'n iPhone 2 keer zo lang doen :D

iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09:58
Ik vind de pro Max een heerlijk toestel en ik geniet van het grote scherm. Ik heb er nog een tech21 bookcase omheen maar heb geen last van het gewicht.😃

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19-01 21:28

Daar lijkt het er wel op 😂. Ik ben van een xs max naar een 11 pro gegaan en ben er ontzettend blij mee 👍🏾

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

XS Max hier. No way dat ik naar zo'n mini telefoon terug ga :P :)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 07:23

Hoedje

Moderator Apple Talk
mr.JamesBond schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:14:
Ik heb wel iets heel bijzonders ontdekt. De Instagram-app heeft denk ik een bug: het geluid van filmpjes doet het niet, maar wel van advertenties. Ik heb ook al de app gesloten (omhoog swipen en weghalen om vervolgens opnieuw te openen) en hij blijft het niet doen. Anderen hier last van?

Ik weet trouwens niet of dit de juiste plek is voor deze post
Hier mag je een nieuw topic voor aanmaken, omdat het (1) een probleem is en (2) waarschijnlijk niet specifiek is voor de iPhone 11 Pro :) .

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Nu online
Hoedje schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 15:27:
[...]

Hier mag je een nieuw topic voor aanmaken, omdat het (1) een probleem is en (2) waarschijnlijk niet specifiek is voor de iPhone 11 Pro :) .
Dan weet ik dat voor de volgende keer, inmiddels is het opgelost :) Dank voor de tip in ieder geval

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:22

Donstil

Grab them by the 🐈.

Help!!!! schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 08:13:
XS Max hier. No way dat ik naar zo'n mini telefoon terug ga :P :)
Precies. Ik heb sinds de 6 de grotere iPhone en het jaartje iPhone X voelde echt onhandig. Ik was daarom dol blij dat Apple met een Xs Max kwam.

Wel ben ik er al weer op uitgekeken. 11 Pro Max batterij is fantastisch en de camera ook maar verder is het tijd voor een nieuw design en dergelijke.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ja, design mag wel wat vlotter. Telefoon zelf werkt echt super. Camera is zeker bij low light veel beter dan van mijn vorige 7+.

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• kaisoj
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 10:26
Normaal heb ik ook altijd de +/Max modellen, maar dit keer toch voor de normale 11 Pro gegaan. De 11 Pro Max is voor mij toch echt te zwaar.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Blijft toch mooi, die Night Mode (in het algemeen trouwens, ook op andere telefoons). Rond een uur of 22:00 's avonds over de Alpen richting Milaan. Van nauwelijks bruikbaar plaatje naar redelijk bruikbaar voor social media ofzo:

En ook nog aan 900km/u :P.

• elaho
Wauw mooie foto die onderste. Ik vind het ook erg handig die nightmodus. 😃

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-01 14:56
Mooie foto's hoor. En 900km/u? Is dat privejet?

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:22

Donstil

Grab them by the 🐈.

Privéjet? Een 737 doet dat toch ook gewoon?

Edit: ooh nee de “oude” niet alleen de nieuwe. Nou een 777 ofz dan.

Donstil wijzigde deze reactie 12-01-2020 14:38 (46%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Haha, wil het niet teveel off-topic brengen, maar gewoon goede rugwind, heb je geen speciaal vliegtuig voor nodig :D.

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08:49
WouterL schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:24:
Ik heb de normale Pro, en gebruik voor mijn werk de 7. Telkens als ik mijn eigen telefoon oppak denk ik wel: zo, daar zit wat gewicht in. Het is echt een serieus zwaar toestel, ook als ik het vergelijk met de galaxy’s e.d om mij heen.

• Jaymone
Cyleo schreef op zondag 12 januari 2020 @ 17:35:
[...]

Ik heb de normale Pro, en gebruik voor mijn werk de 7. Telkens als ik mijn eigen telefoon oppak denk ik wel: zo, daar zit wat gewicht in. Het is echt een serieus zwaar toestel, ook als ik het vergelijk met de galaxy’s e.d om mij heen.
Ikzelf vind het gewicht van de Pro fijner in gebruik dan die van de Max, echter kan ik met het gewicht van de Max best wel leven. Waar ik voornamelijk mee zit, is de breedte van het toestel, te veel stretch levert dat op. Had graag gezien dat de Max toestellen net als de concurrent niet in de breedte maar in de lengte zou gaan. Heb hiervoor alle Plus modellen gehad, scherm blijft mooi, vooral bij filmpjes, echter dekte dit bij mij dit keer niet genoeg de lading en ben zodoende overgestapt naar het reguliere formaat Pro en tot op heden super content mee.
Ben zeer benieuwd naar de iPhones in september, wordt het dit keer de 6,1 of alsnog de 6,7..op dit moment neig ik naar de 6,1. Ik ga er niet vanuit dat Apple de 6,7 gaat onderscheiden van de 6,1 als het gaat om functionaliteit/techniek, behalve batterijduur. Tijd zal het leren, hier ook toe aan een nieuw design..het is weer bijna september 2020 ;)

nog even mijn enthousiasme over de batterij duur van de (normale) 11 Pro.

Nu paar maandjes in bezit; echt, wat ik ook dagelijks doe met mijn telefoon...batterij is gewoon niet leeg te krijgen aan het einde van de dag.
Waar ik sporadisch met de Xs nog wel eens net niet einde van de dag haalde.

Heerlijk om een telefoon te hebben waar je totaal niet bezig hoeft te zijn met batterij duur, dwz tweaken om maar genoeg batterij duur er uit te kunnen persen.
Heb al aardig wat Android smartphones gehad in t verleden, maar daar ben je vaak, vooral in het begin, als een malle bezig met de diverse instellingen voor een goeie/fatsoenlijke batterij duur.

note: ik gebruik geen Instagram of Snapchat. Wel begrepen dat deze 2 apps behoorlijke batterij slurpers (kunnen) zijn.

Geert1976 wijzigde deze reactie 13-01-2020 05:02 (19%)

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 04:57:
nog even mijn enthousiasme over de batterij duur van de (normale) 11 Pro.

Nu paar maandjes in bezit; echt, wat ik ook dagelijks doe met mijn telefoon...batterij is gewoon niet leeg te krijgen aan het einde van de dag.
Waar ik sporadisch met de Xs nog wel eens net niet einde van de dag haalde.

Heerlijk om een telefoon te hebben waar je totaal niet bezig hoeft te zijn met batterij duur, dwz tweaken om maar genoeg batterij duur er uit te kunnen persen.
Heb al aardig wat Android smartphones gehad in t verleden, maar daar ben je vaak, vooral in het begin, als een malle bezig met de diverse instellingen voor een goeie/fatsoenlijke batterij duur.

note: ik gebruik geen Instagram of Snapchat. Wel begrepen dat deze 2 apps behoorlijke batterij slurpers (kunnen) zijn.
Hier wel Instagram (paar keer per dag, niet veel), maar ook hier krijg ik de 11 Pro met geen mogelijkheid leeg hoor, einde dag! Top! _/-\o_

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm SG

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20-01 14:29
Weer enkele maanden verder, ben wel teleurgesteld over de kraskwaliteit. Prachtig dat het gorilla glas v 3418 onbreekbaar whatever is, maar krastechnisch is het volkomen ruk. Ben een naakte drager, maar vind het heel bijzonder dat sinds de max de bovenlaag zo gevoelig is. Draag al sinds de 4 hem kaal, maar hoezo dit?
En nee, geen sleutels, meuk, zand of wat dan ook in het broekje.

no comment

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Nu online

Famous

R 400+

Martinus schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:32:
Weer enkele maanden verder, ben wel teleurgesteld over de kraskwaliteit. Prachtig dat het gorilla glas v 3418 onbreekbaar whatever is, maar krastechnisch is het volkomen ruk. Ben een naakte drager, maar vind het heel bijzonder dat sinds de max de bovenlaag zo gevoelig is. Draag al sinds de 4 hem kaal, maar hoezo dit?
En nee, geen sleutels, meuk, zand of wat dan ook in het broekje.
Heb precies hetzelfde.
Ik zag (en voelde) opeens dat mijn 11P een krasje in het scherm heeft.

Kan mij niet heugen dat mijn X dit had na 2 jaar gebruik :?
Wel een 'naakte' gebruiker maar hij zit altijd alleen in de zak en leg hem bijna altijd op tafel.

Xbox live: Ghesous

• pdavie2311

pdavie2311

Buiten het feit ik geen “ naakte “ gebruiker ben, komt er altijd vuil in de broekzakken. Dit voorkom je niet! Met kans op krassen gewoon aanwezig! Neemt niet weg dat ze voor zo een premium telefoon heus wel wat beter glas erin kunnen zetten...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm SG

• Martinus
pdavie2311 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:54:
Buiten het feit ik geen “ naakte “ gebruiker ben, komt er altijd vuil in de broekzakken. Dit voorkom je niet! Met kans op krassen gewoon aanwezig! Neemt niet weg dat ze voor zo een premium telefoon heus wel wat beter glas erin kunnen zetten...
nou dat dus, was inderdaad tot aan de X niet zo.. dus kak.

no comment

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 10:37
Damn, wat zit ik in dubio.....
Ik ben voornemens deze maand, ja, ik heb nog even de tijd, om mijn iPhone 8 Plus op te laten volgen door de 11 Pro (Max). Waarom de 11 Pro? Dit vanwege het haarscherpe scherm en de 3-voudige camera's, maar dat terzijde. Destijds had ik er voor gekozen een 8 Plus aan te schaffen vanwege, naast het scherpe scherm en de 2-voudige camera, het grote scherm, omdat ik een Tomtom Go gebruiker ben en mijn telefoon ook dikwijls landscape gebruik voor de navigatie. Nu, juist daarom ben ik dubio. De 11 Pro heeft qua oppervlak wel een grote scherm dan mijn 8 Plus, 5,8 vs 5,5, maar omdat de 11 Pro meer een groter scherm heeft in de lengte ben ik bang dat ik dit ga merken tijdens navigeren in landscape modus.... Ik ben er nog niet over uit. Natuurlijk is de 11 Pro Max is (weer) zwaarder, maar dat vind ik minder zwaar wegend.

• Martinus
RicoK schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:29:
Damn, wat zit ik in dubio.....
Ik ben voornemens deze maand, ja, ik heb nog even de tijd, om mijn iPhone 8 Plus op te laten volgen door de 11 Pro (Max). Waarom de 11 Pro? Dit vanwege het haarscherpe scherm en de 3-voudige camera's, maar dat terzijde. Destijds had ik er voor gekozen een 8 Plus aan te schaffen vanwege, naast het scherpe scherm en de 2-voudige camera, het grote scherm, omdat ik een Tomtom Go gebruiker ben en mijn telefoon ook dikwijls landscape gebruik voor de navigatie. Nu, juist daarom ben ik dubio. De 11 Pro heeft qua oppervlak wel een grote scherm dan mijn 8 Plus, 5,8 vs 5,5, maar omdat de 11 Pro meer een groter scherm heeft in de lengte ben ik bang dat ik dit ga merken tijdens navigeren in landscape modus.... Ik ben er nog niet over uit. Natuurlijk is de 11 Pro Max is (weer) zwaarder, maar dat vind ik minder zwaar wegend.
pak dan ff zn template van het net waarin je beide schermen print, dan weet je of je het wel of niet wil. Op mn max is TT Go dikke prima op zn kantje :)

no comment

• RicoK
Thanks @Martinus .
Ik twijfel ook helemaal niet of de 11 Pro Max op zijn kant prima is ;) Maar ik twijfel of de gewone 11 Pro op zijn kantje al prima is. Maar nu ik er meer over denk de meer ik neig te gaan voor de 11 Pro Max.

• Phyc
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:18
Martinus schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:05:
[...]

nou dat dus, was inderdaad tot aan de X niet zo.. dus kak.
Same here, sinds release in gebruik, en toch echt al een behoorlijk aantal duidelijk zichtbare krassen. Dat terwijl ik er verder gewoon voorzichtig mee ben.

• Jaymone
RicoK schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:22:
Thanks @Martinus .
Ik twijfel ook helemaal niet of de 11 Pro Max op zijn kant prima is ;) Maar ik twijfel of de gewone 11 Pro op zijn kantje al prima is. Maar nu ik er meer over denk de meer ik neig te gaan voor de 11 Pro Max.
Navigatie op de Pro is top en navigatie op de Max is ook top!
Spreek uit beide ervaringen. Ihkv hoe maak je het lastiger, zo dus ;)

• RicoK
Jaymone schreef op maandag 13 januari 2020 @ 18:29:
Navigatie op de Pro is top en navigatie op de Max is ook top!
Spreek uit beide ervaringen. Ihkv hoe maak je het lastiger, zo dus ;)
Hahaha, bedankt. Of toch niet :? ;)

• dkawa
RicoK schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:19:
[...]

Hahaha, bedankt. Of toch niet :? ;)
Ik heb ervaring met een xs max en nu een 11 pro. En moet eerlijk zeggen dat ik het grote scherm van de Max niet mis. Navigeren op de 11 pro gaat goed en is voor mij voldoende duidelijk zichtbaar.

Ik zou gewoon voor de compacte 11 pro gaan😊

• RicoK
dkawa schreef op maandag 13 januari 2020 @ 23:12:
Ik heb ervaring met een xs max en nu een 11 pro. En moet eerlijk zeggen dat ik het grote scherm van de Max niet mis. Navigeren op de 11 pro gaat goed en is voor mij voldoende duidelijk zichtbaar.

Ik zou gewoon voor de compacte 11 pro gaan😊
Bedankt! Navigeer jij ook 'op zijn kantje' ofwel in landscape modus? Dan zou je op het 'smalle' scherm van de 'gewone' Pro naar mijn idee veel missen. Ik zie wel graag zo veel als mogelijk op mijn scherm. Daarom heb ik ook thans een iPhone 8 Plus.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-01 22:50

Geronimous

Moderator Spielerij
RicoK schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:17:
[...]

Bedankt! Navigeer jij ook 'op zijn kantje' ofwel in landscape modus? Dan zou je op het 'smalle' scherm van de 'gewone' Pro naar mijn idee veel missen. Ik zie wel graag zo veel als mogelijk op mijn scherm. Daarom heb ik ook thans een iPhone 8 Plus.
Ik heb altijd genavigeerd met kleinere schermen. Mijn Samsung S7 (die vandaag vervangen wordt door een 11 Pro :P), met een scherm van 5,1", heb ik altijd prima kunnen navigeren in landscape. Een groter scherm is fijner natuurlijk, maar die relatief geringe schermverschillen zijn nu ook niet een verschil als leven en dood...

FT-17 FTW!

• kaisoj
Ik ben zelf van de Xs Max naar de 11 Pro gegaan.
Ik had de Xs Max omdat ik dacht dat ik het grote scherm heel fijn zou vinden, maar nu dat ik de 11 Pro heb is dit scherm ook echt heel fijn. T voordeel van tegenwoordig is dat het scherm bijna even groot is als het toestel zelf. Ook vind mijn pink de 11 Pro een wat fijner toestel hahaha.

Navigeren gaat trouwens prima op een 11 Pro.

kaisoj wijzigde deze reactie 14-01-2020 13:30 (6%)

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

[...]

Gebruik Flitsmeiter pro & TomTom go in portretmode en dit op een 11 pro en dat is goed te doen, zelfs zonder leesbril :)

• dkawa
[...]

Ik navigeer gewoon in portretmodus, is goed genoeg voor mij. Draag zelf een bril maar heb totaal geen moeite met de 'grootte' van het scherm. Ik navigeer eigenlijk bijna nooit in landscape modus....
Night Mode

• pdavie2311

pdavie2311

Nog steeds kerstverlichting daaro? ;-)

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:43

AntonyterHorst

Apple Maniak

pdavie2311 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:54:
Tja, krassen horen er toch gewoon bij. Een ander sieraad, je fiets, je scooter of je auto bekrassen ook gewoon. De eerste kras is vaak het pijnlijkst maar ze horen er (helaas) gewoon bij.

Saffier glas is bijna niet te bekrassen maar heeft weer de eigenschap sneller te breken bij hogere krachten, dus in je broekzak etc. Er is nog geen perfect en betaalbaar glas op de markt wat al de goede eigenschappen heeft helaas.

Man man man

pdavie2311 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:08:
[...]

Nog steeds kerstverlichting daaro? ;-)
Haha..ja. Ben benieuwd wanneer ze die Kerstverlichting hier in de stad weer afbreken/afbouwen... ;)

Geert1976 wijzigde deze reactie 14-01-2020 20:33 (9%)

• elaho
Hele mooie foto hoor Geert👍😃 de verlichting komt mooi uit op de foto.

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:12
Wat mij opvalt is dat de verkoopprijs van de iPhones dit jaar niet lijkt te zakken. Als ik in de Pricewatch kijk dan ging de verkoopprijs van de iPhone al in december omlaag.

• pdavie2311

pdavie2311

Sunri5e schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:23:
Wat mij opvalt is dat de verkoopprijs van de iPhones dit jaar niet lijkt te zakken. Als ik in de Pricewatch kijk dan ging de verkoopprijs van de iPhone al in december omlaag.
Dat is al sinds de iPhone er is...Alleen modellen die Apple uit hun gamma haalt, dalen in prijs. Dat maakt ook dat iPhones nog steeds goed te verkopen zijn op de 2e hands markt. Dit in tegenstelling tot bijv Samsung die na het aankopen bij de MM, bij het uitlopen van de winkel al in waarde is gedaald...;-)

• H_H
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 09:50

H_H

'Tis but a scratch!

Uitzicht gisteravond vanuit kantoor. Alleen gecropt, verder niet bewerkt. Ben toch wel onder de indruk van de kwaliteit van de camera en software.

• Venzl
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-01 09:09
Heb nu een kleine twee jaar de iPhone X 64 GB welke nog steeds prima bevalt, maar ik kan nu overstappen naar een 11 Pro. Hoeft voor mij niet perse, gezien ik liever in september overstap naar het nieuwe model. Echter, mijn vriendin wil graag mijn huidige X overnemen dus zodoende wat druk om de 11 Pro te nemen ;).

Nu de (lastige) vraag: is het de moeite waard om van een X naar een 11 Pro over te stappen of is het beter om dan nog 9 maanden te wachten? Een 11 Pro is een fijn model, maar ik ben huiverig dat er in een september een baanbrekend toestel komt en ik dan de 11 Pro heb welke weinig verschilt t.o.v. mijn huidige X.

• Jaymone
Venzl schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:35:
Heb nu een kleine twee jaar de iPhone X 64 GB welke nog steeds prima bevalt, maar ik kan nu overstappen naar een 11 Pro. Hoeft voor mij niet perse, gezien ik liever in september overstap naar het nieuwe model. Echter, mijn vriendin wil graag mijn huidige X overnemen dus zodoende wat druk om de 11 Pro te nemen ;).

Nu de (lastige) vraag: is het de moeite waard om van een X naar een 11 Pro over te stappen of is het beter om dan nog 9 maanden te wachten? Een 11 Pro is een fijn model, maar ik ben huiverig dat er in een september een baanbrekend toestel komt en ik dan de 11 Pro heb welke weinig verschilt t.o.v. mijn huidige X.
Vanaf de X is het zeker de moeite waard, veel betere batterijduur en camera. Daarnaast, tegen de tijd dat je de 12 pro in bezit hebt, ben je ook alweer bijna een jaar verder.

• McLovinB
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:57
Venzl schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:35:

Zat in precies dezelfde situatie, en heb de stap naar de 11 Pro (Max dan wel) gemaakt, en is zeker de moeite waard. Ook al voelde de X zeker niet traag, de 11 Pro voelt zoveel sneller, zowel overall als ook Face Id. Daarnaast zoals genoemd de geweldige batterijduur en camera (oa Nightmode!) waren al met al genoeg redenen om de overstap te maken voor mij (en m’n dochter die de X overnam).
Dat wachten tot een nieuw model blijft altijd een ding, er is altijd iets nieuws aan de horizon, waarvan je niet weet of je dan de vernieuwing wel genoeg vindt.

Ik zou adviseren het gewoon nu te doen :)

• ex87
Ben ook van de X naar de 11 Pro (Max) gegaan en vond het wel de moeite waard.

Voornamelijk:
- Batterij
- Betere camera
- Snellere Face ID (is wel echt te merken)

• jordyyyys
  • Registratie: november 2013
Waarom ben je van de X naar de Max gegaan en niet de normale? Ik mag over een aantal weken weer gaan kiezen en twijfel tussen de pro en de pro max.
ex87 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:22:
Ben ook van de X naar de 11 Pro (Max) gegaan en vond het wel de moeite waard.

Voornamelijk:
- Batterij
- Betere camera
- Snellere Face ID (is wel echt te merken)

iPhone X 64 GB | Canon 40d | www.instagram.com/jorvisuals

• ex87
jordyyyys schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:26:
Waarom ben je van de X naar de Max gegaan en niet de normale? Ik mag over een aantal weken weer gaan kiezen en twijfel tussen de pro en de pro max.

[...]
Omdat een groter scherm me een goed idee leek, als ik nu opnieuw moet kiezen was ik voor de 11 Pro gegaan, en niet de Max.

Ik vind hem toch te groot, al is de Max op reis dagen wel heel lekker. Afgelopen maandag:
- 9 uur 's ochtends van de lader thuis
- 15 uur reizen
- Nog een hele dag in deze tijd zone, dus ongeveer 30 uur van de lader

Uit eindelijk had ik 21% over, en 7,5 uur screen on time op een dikke 35 uur _/-\o_

• Martinus
AntonyterHorst schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:15:
[...]

Tja, krassen horen er toch gewoon bij. Een ander sieraad, je fiets, je scooter of je auto bekrassen ook gewoon. De eerste kras is vaak het pijnlijkst maar ze horen er (helaas) gewoon bij.

Saffier glas is bijna niet te bekrassen maar heeft weer de eigenschap sneller te breken bij hogere krachten, dus in je broekzak etc. Er is nog geen perfect en betaalbaar glas op de markt wat al de goede eigenschappen heeft helaas.
ik heb toch liever dat die te pletter valt, en dus een nieuwe scherm nodig heeft en dus bij gewoon gebruik krasvrij blijft, dan dat ik hem laat kletteren alles heel maar vol met krassen... de discussie gaat vooral waarom die sinds de XS zo krasgevoelig is. Ik vind dat gewoon gek.

no comment

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Alleen al vanwege de accu zou ik ten alle tijden upgraden naar een 11 Pro. Echt bizar wat een verschil! Ding is niet leeg te krijgen...

Mijn boefje is liev!

• elaho
Ik doe ook superlang met m’n batterij met mijn iPhone 11 pro Max. Ik laad 1x in de 2 a 3 dagen op. Echt heerlijk hoor en als je het toestel oplaadt is ie ook zo weer opgeladen met de snellader. 😃👍

• tweaker0180
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 21-01 21:49

Impressive, heb hotspot voor ~2 uur best hevig gebruikt, met redelijk matig bereik. Nu nog 15%. Echt insane.
Door die hotspot werd ie wel echt redelijk warm

tweaker0180 wijzigde deze reactie 18-01-2020 00:48 (13%)

~0180~

• RicoK
Damn, wat kun je toch over veel dingen twijfelen...:(

Thans heb ik een iPhone 8 Plus 64GB, waarvan 53GB in gebruik is. Ik heb er veel (zinloze) apps op staan en enkele grote(re), zoals Spotify (10GB), TomTom Go (8GB) en in mindere mate WhatsApp en iCloud Drive (beiden 2GB). Verder is mijn Foto's gevuld met 11GB.
Heel veel apps zal ik kunnen verwijderen, omdat ik deze gewoon nooit heb gebruikt, maar wel leuk vond.

Nu is mijn vraag, omdat ik van mijn huidige 64GB nog veel over heb en nog veel meer over kan hebben als ik zinloze apps zou verwijderen, is een iPhone 11 Pro Max 64GB een logische stap of zou 256GB 'beter' zijn? Hierbij opgemerkt, dat ik het jammer vind, dat alleen voor de 11 128GB beschikbaar is.

Het scherm van de 11 Pro Max is een inch groter, met een heel andere layout, dan mijn huidige 8 Plus. Moeten de apps worden aangepast, c.q. groter zijn, om op het scherm van de 11 Pro Max te kunnen werken?

En wat betreft de betere camera, wat voor mij een van de belangrijkere redenen is om voor de 11 Pro Max te gaan, worden de foto's nu heel veel groter?

• kaisoj
RicoK schreef op zondag 19 januari 2020 @ 15:16:
Nu is mijn vraag, omdat ik van mijn huidige 64GB nog veel over heb en nog veel meer over kan hebben als ik zinloze apps zou verwijderen, is een iPhone 11 Pro Max 64GB een logische stap of zou 256GB 'beter' zijn? Hierbij opgemerkt, dat ik het jammer vind, dat alleen voor de 11 128GB beschikbaar is.
Ik heb zelf een 64GB Pro en moet zeggen dat ik het prima red. Je kan sowieso je foto’s in de cloud zetten en in de instellingen optimaliseer iPhone opslag kiezen. Zelf heb ik bijna 10.000 foto’s en video’s en met deze instelling red ik het makkelijk met 64GB. Ik heb ook mijn iPhone opgeschoond, waardoor ik alleen nog apps heb die ik echt gebruik. Voorheen had ik veel apps op mijn telefoon staan die ik nooit gebruikte, nu is mijn iPhone lekker schoon.

Het scherm van de 11 Pro Max is een inch groter, met een heel andere layout, dan mijn huidige 8 Plus. Moeten de apps worden aangepast, c.q. groter zijn, om op het scherm van de 11 Pro Max te kunnen werken?
De meeste apps, zijn inmiddels wel aangepast dat ze heel het scherm vullen. Mocht dit niet het geval zijn dan zal je aan de onder- en bovenkant van het scherm zwarte balken zien, maar werken dus wel.

En wat betreft de betere camera, wat voor mij een van de belangrijkere redenen is om voor de 11 Pro Max te gaan, worden de foto's nu heel veel groter?
Zelf vind ik dit wel meevallen. Zie mijn eerdere reactie wat betreft het optimaliseren van je iPhone opslag en dan hoef je je hier geen zorgen om te maken. Het enige is dat, mocht je een foto willen bekijken, de iPhone de foto van de cloud moet halen. Dit kan afhankelijk van je internetsnelheid en foto grootte even duren. Meestal niet meer dan een paar seconden.

• RicoK
Thanks @kaisoj
Inderdaad, ik heb al een iCloud abo van 200GB, waar ik nu dus gebruik van kan gaan maken ;)
allerlaatste dag van het Amsterdam Light Festival

Geert1976 wijzigde deze reactie 19-01-2020 18:55 (20%)

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True