Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• kx22
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 28-03 01:04
Het ziet op jouw foto mooier uit dan in het echt! Dus de iPhone doet goed zijn werk!

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-04 22:03
kx22 schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:00:
Het ziet op jouw foto mooier uit dan in het echt! Dus de iPhone doet goed zijn werk!
Dank je wel🙏🏽

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:47
Dennisweb schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:30:
[...]

Nee. Ik zit meestal achter de iMac te werken terwijl ik aan het bellen ben. De tijd van de telefoon tussen je schouder en oor klemmen is toch wel voorbij mag ik hopen. :+
Iedereen heeft toch AirPods :o

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• TradeMarkNL
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07:19

TradeMarkNL

Videoproducer
Door een (volgens mij vrij aardige) aanbieding van Belsimpel gaat het toch weer kriebelen om de iPhone 11 Pro (64 gb) aan te schaffen. Komende van een iPhone 7 is het echt een goeie upgrade, afgezien van die notch en het ontbreken van Touch ID. Met 2-jarig abo van T-Mobile kom ik uit op 56,50 p/m met een eenmalige betaling van 34e. Nog steeds wel een flink maandbedrag alleen, maar als ik bv voor 40e ga betaal je meteen iets van 400 eenmalig. En dat is nu juist niet de bedoeling ;) Maar goed hij staat in de PW voor 1099. Dat is 24x56,50=1356, dus betaal ik voor het abo 10,71 per maand.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

TradeMarkNL schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:49:
Door een (volgens mij vrij aardige) aanbieding van Belsimpel gaat het toch weer kriebelen om de iPhone 11 Pro (64 gb) aan te schaffen. Komende van een iPhone 7 is het echt een goeie upgrade, afgezien van die notch en het ontbreken van Touch ID. Met 2-jarig abo van T-Mobile kom ik uit op 56,50 p/m met een eenmalige betaling van 34e. Nog steeds wel een flink maandbedrag alleen, maar als ik bv voor 40e ga betaal je meteen iets van 400 eenmalig. En dat is nu juist niet de bedoeling ;) Maar goed hij staat in de PW voor 1099. Dat is 24x56,50=1356, dus betaal ik voor het abo 10,71 per maand.
12,13 per maand...Incl de 34,- eenmalig.....;-)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• TMC
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:45
Ik heb wat vragen en ben benieuwd naar jullie mening.

- Wat is het meeste value for money: een iPhone 11 voor ~780 euro, een iPhone XS voor 680 euro (aanbieding) of een iPhone XR voor 650 euro? Gevoelsmatig zeg ik de iPhone XS, maar wellicht is de betere accu van de XR/11 uiteindelijk toch belangrijker dan OLED, telephoto en kleinere bezels.

- Ik heb nu een iPhone 8 en gebruik altijd draadloos laden. Ik heb het idee dat je accu hier snel van slijt en wil daarom eigenlijk stoppen met draadloos laden. In een jaar tijd is de capaciteit van 100% naar 90% gegaan, dat vind ik erg snel. Zijn er anderen die deze ervaring delen?

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:31

Famous

R 400+

TMC schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:13:
Ik heb wat vragen en ben benieuwd naar jullie mening.

- Wat is het meeste value for money: een iPhone 11 voor ~780 euro, een iPhone XS voor 680 euro (aanbieding) of een iPhone XR voor 650 euro? Gevoelsmatig zeg ik de iPhone XS, maar wellicht is de betere accu van de XR/11 uiteindelijk toch belangrijker dan OLED, telephoto en kleinere bezels.

- Ik heb nu een iPhone 8 en gebruik altijd draadloos laden. Ik heb het idee dat je accu hier snel van slijt en wil daarom eigenlijk stoppen met draadloos laden. In een jaar tijd is de capaciteit van 100% naar 90% gegaan, dat vind ik erg snel. Zijn er anderen die deze ervaring delen?
Verkeerde topic tenzij het de 11 Pro is voor €780 ;)

Maar ik laad hier 95% van de tijd draadloos op en merk niets aan mijn batterij. Op die getallen staar ik mij niet zo blind.
Mijn Pro staat nog op 100% na enkele maanden maar mijn oude X had volgens mij 84% na een jaar, kan zelfs 82% zijn.

Merkte hier qua dagelijks gebruik niets van.

Xbox live: Ghesous

• Cannondale
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 28-03 18:23
Deze rekensommen komen eigenlijk altijd op hetzelfde neer. Als je op dit moment niet ruim duizend euro wil of kan uitgeven aan een iphone, dan is het een vrij onzalig idee om dat alsnog wel te doen maar dan over 12 of 24 maanden uitgesmeerd. Het zijn gewoon vrij dure dingen en uiteindelijk betaal je -op een paar euro meer of minder- gewoon hetzelfde bedrag.

"In the long run we are all dead" John Maynard Keynes

• TMC
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:45
Famous schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:26:
[...]

Verkeerde topic tenzij het de 11 Pro is voor €780 ;)

Maar ik laad hier 95% van de tijd draadloos op en merk niets aan mijn batterij. Op die getallen staar ik mij niet zo blind.
Mijn Pro staat nog op 100% na enkele maanden maar mijn oude X had volgens mij 84% na een jaar, kan zelfs 82% zijn.

Merkte hier qua dagelijks gebruik niets van.
Oh ja, het gaat hier alleen om de 11 en 11 Pro. Verwarrend dat er voor elk model een apart topic is aangezien er zoveel overeenkomsten zijn.

Toch lijkt he me niet goed dat je na een jaar op <90% zit. Dat merk je echt wel aan je accu.

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 04-04 16:35

AntonyterHorst

Apple Maniak

Ik denk dat als je een rekensom als deze moet maken je beter af bent met een 'normale' 11. Je gaat er dan op meerdere fronten op vooruit. Groter scherm, snellere hardware, betere batterij, vele malen betere en een ultra wide angle camera erbij. Het scherm is ook beter, alleen zelfde resolutie.

Man man man

• Famous

Famous

R 400+

TMC schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:27:
[...]
Oh ja, het gaat hier alleen om de 11 en 11 Pro. Verwarrend dat er voor elk model een apart topic is aangezien er zoveel overeenkomsten zijn.

Toch lijkt he me niet goed dat je na een jaar op <90% zit. Dat merk je echt wel aan je accu.
Het gaat hier enkel om de Pro dus al jouw vergelijkingen gaan niet op..

Als je er niets van merkt, wat maakt het dan uit?
Gewoon een volle dag met een batterij kunnen doen is prima, dat kon makkelijk met 84%..
Leuk voor oudere telefoons die battery healt maar “niet” voor telefoons van < 3 jaar.

• dkawa
Orinoco schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:41:
E-sim omzetten is nog even wennen.
Had de e-sim op mijn xs verwijderd om hem daarna op de 11 pro te zetten met de qr code die op de e-simkaart staat.
Maar die qr code is na eerste gebruik op de xs niet meer geldig.
Net T-Mobile klanten-service gebeld en die hebben een nieuwe e-sim aangevraagd en in mijn My T-Moblie gezet, vanuit je My T-Mobile bij simkaarten tab kun je esim gegevens opvragen.
De qr code inscannen op de 11 pro en dan in My T-Mobile activeren, en nu komt het probleem met die e-sim kaarten voor de activatie krijg je een sms toegezonden naar je mobiele e-sim nummer, maar die had ik al van mijn xs verwijderd.
Dus toch naar de T-Mobile shop vanmiddag.
Bij aankoop nieuwe iPhone dus eerst je nieuwe esim aanvragen en activeren op je nieuwe iPhone en dan verwijderen op de oude, dan kun je dit thuis regelen vanuit je luie stoel.

edit: Je behoud uiteraard je mobile e-sim nummer bij deze actie :)
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een 11 pro en gebruikte hiervoor een Xs Max met esim en fysieke Sim. Echter lukt het T mobile nog steeds niet om mijn esim werkend te krijgen. De esim is gekoppeld aan mijn privenummer.

Ik ging dus naar de T mobile winkel een esim code op te halen zodat ik deze thuis kon installeren. Echter kreeg ik na installatie een ‘geen service’ melding op m’n iPhone. De esim is geactiveerd maar door de zogeheten Sim swap is het systeem vertraagd geraakt en heb ik tot en met vandaag geen bereik.

Ik ben nu al precies 1 week en 1 dag aan het wachten op een oplossing. Er is een case aangemaakt en het is van de ene technische afdeling naar de andere technische afdeling gegaan maar helaas nog steeds niet. Als ik KS bel krijg ik ook meteen het verzoek om te wachten op een oplossing. Ik krijg gewoon niemand te spreken bij T mobile. Alle communicatie verloopt via Twitter (DM)

Heeft iemand een idee hoe ik bij T mobile iemand kan spreken die mij te woord kan staan?

• pdavie2311

pdavie2311

dkawa schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:08:
[...]

Ik ben sinds vorige week in het bezit van een 11 pro en gebruikte hiervoor een Xs Max met esim en fysieke Sim. Echter lukt het T mobile nog steeds niet om mijn esim werkend te krijgen. De esim is gekoppeld aan mijn privenummer.

Ik ging dus naar de T mobile winkel een esim code op te halen zodat ik deze thuis kon installeren. Echter kreeg ik na installatie een ‘geen service’ melding op m’n iPhone. De esim is geactiveerd maar door de zogeheten Sim swap is het systeem vertraagd geraakt en heb ik tot en met vandaag geen bereik.

Ik ben nu al precies 1 week en 1 dag aan het wachten op een oplossing. Er is een case aangemaakt en het is van de ene technische afdeling naar de andere technische afdeling gegaan maar helaas nog steeds niet. Als ik KS bel krijg ik ook meteen het verzoek om te wachten op een oplossing. Ik krijg gewoon niemand te spreken bij T mobile. Alle communicatie verloopt via Twitter (DM)

Heeft iemand een idee hoe ik bij T mobile iemand kan spreken die mij te woord kan staan?
Winkel inlopen en eisen dat zij contact zoeken het het hoofdkantoor, of wie dan ook! Dit had ik niet geaccepteerd..

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 Nike Silver 44mm

• dkawa
pdavie2311 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:29:
[...]

Winkel inlopen en eisen dat zij contact zoeken het het hoofdkantoor, of wie dan ook! Dit had ik niet geaccepteerd..
Pffff wat een drama hè.. ik ga zo maar even een bezoekje doen aan de winkel.. dit heb ik echt nog niet meegemaakt bij tmobile..

• TradeMarkNL
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07:19

TradeMarkNL

Videoproducer
AntonyterHorst schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:29:
[...]

Ik denk dat als je een rekensom als deze moet maken je beter af bent met een 'normale' 11. Je gaat er dan op meerdere fronten op vooruit. Groter scherm, snellere hardware, betere batterij, vele malen betere en een ultra wide angle camera erbij. Het scherm is ook beter, alleen zelfde resolutie.
Je hebt zeker gelijk dat de 11 ook een stap vooruit is. Het enige wat me echt tegenhoudt is het formaat. De 11 is mij echt net een slagje te groot/lomp.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 04-04 20:50

JB

Cédric roelt!

Als ik die groene zie, heb ik toch wel vaak "had ik die maar gekozen" :D :+ Hoe houd de rand zich? Polijsten kan niet toch? Dat kan ik met mijn witte wel.

Mijn boefje is liev!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
JB schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:20:
Als ik die groene zie, heb ik toch wel vaak "had ik die maar gekozen" :D :+ Hoe houd de rand zich? Polijsten kan niet toch? Dat kan ik met mijn witte wel.
Ik vind groen ook veruit de mooiste kleur, maar heb toch heel bewust voor een zilveren gekozen. Ik gebruik een midnight blue siliconen hoesje een daarmee komt de lens bult veel mooier uit. Van de achterkant zie je verder toch niks en die transparante hoesjes vind ik spuuglelijk.

• JB

JB

Cédric roelt!

bram1984 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:32:
[...]

Ik vind groen ook veruit de mooiste kleur, maar heb toch heel bewust voor een zilveren gekozen. Ik gebruik een midnight blue siliconen hoesje een daarmee komt de lens bult veel mooier uit. Van de achterkant zie je verder toch niks en die transparante hoesjes vind ik spuuglelijk.
Ik gebruik 'm naked en vind die 3 kogelgaten toch erg afsteken op het zilver/wit.. Alleen dichterbij zie je die vierkante contouren. Bij de groene is dat toch een mooier geheel.

Mijn boefje is liev!

• bram1984
  • Nu online
JB schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:34:
[...]

Ik gebruik 'm naked en vind die 3 kogelgaten toch erg afsteken op het zilver/wit.. Alleen dichterbij zie je die vierkante contouren. Bij de groene is dat toch een mooier geheel.
Naakt wel ja. Dan had ik ook zeker geen zilveren genomen. Maar naakt ligt een stuk minder lekker in de hand en zo blijft hij meer waard.

• Cannondale
JB schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:20:
Bedoel je krasjes van de zijkant weg polijsten? Zou dat bij de groene niet kunnen omdat het metaal daar is gekleurd?

• JB

JB

Cédric roelt!

Cannondale schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:49:
[...]

Bedoel je krasjes van de zijkant weg polijsten? Zou dat bij de groene niet kunnen omdat het metaal daar is gekleurd?
Ja precies, dat is de reden waarom ik altijd een witte pak maar bij de 11 Pro is het met 3 camera's zozo.

Mijn boefje is liev!

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

dkawa schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:08:
[...]

Ja, dat is heel vervelend!
Heb inmiddels ook bij een vriendin de boel omgezet en daar mijn methode op los gelaten en dat ging in een keer goed. Maar ik zelf ook gezien bij mijn eerste omzetting van XS na 11 pro met de e-sim dat er bij T-Mobile niet veel mensen met kennis van zaken zijn wat betreft de e-sim.
In ieder geval succes toegewenst met het oplossen van je e-sim probleem!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik had eerst de groene 11 Pro..Juist de SG genomen weer. Stealth is vóór mij de look! ;-)

• JB

JB

Cédric roelt!

pdavie2311 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:59:
Ik had eerst de groene 11 Pro..Juist de SG genomen weer. Stealth is vóór mij de look! ;-)
Gewoon omgewisseld binnen termijn dan of :?

Mijn boefje is liev!

• Cannondale
Betere match bij de watch ook denk ik?

• pdavie2311

pdavie2311

Idd binnen de termijn omgeruild! Past ook mooier bij de Watch ;-)

• dkawa
Orinoco schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:50:
[...]

Ja, dat is heel vervelend!
Heb inmiddels ook bij een vriendin de boel omgezet en daar mijn methode op los gelaten en dat ging in een keer goed. Maar ik zelf ook gezien bij mijn eerste omzetting van XS na 11 pro met de e-sim dat er bij T-Mobile niet veel mensen met kennis van zaken zijn wat betreft de e-sim.
In ieder geval succes toegewenst met het oplossen van je e-sim probleem!
Thanks voor je reply. Het vervelende is dat ze telkens melden dat ze afhankelijk zijn van andere partijen.. echt zwaar frustrerend.. dus dat lijkt op een IT afdeling in het buitenland ofzo....

Ik zit al 1 week zonder privénummer, echt te gek voor woorden gewoon👎🏽👎🏽

• dkawa
Ben echt fan van die nightmode op de 11 pro, geweldig gewoon

Evoluon Eindhoven

• bram1984
  • Nu online
Zojuist mijn 11 Pro naast een Galaxy S10 gehouden en op YouTube een HDR video vergeleken. De Samsung is opvallend helderder. Mis ik ergens een instelling? Voor zover ik lees moeten ze vergelijkbaar zijn.

Edit: Ik heb het idee dat het door true tone komt.

Edit 2: Iets beter, maar nog steeds een flink verschil.

[Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 25-12-2019 19:19]

• dkawa
Merry Xmas allemaal

Weer een een nightmode shot van een lekkere fles wijn

Merry Xmas

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 29-03 16:51
Verbaasd me dat er nog geen enkele kerstboom nightshot foto is geplaatst....staan ze er niet meer?

• bram1984
  • Nu online
Yzord schreef op woensdag 25 december 2019 @ 23:00:
Verbaasd me dat er nog geen enkele kerstboom nightshot foto is geplaatst....staan ze er niet meer?
https://i.ibb.co/2tdRqT3/5-E063231-FCBC-49-BB-BB54-C6-C77-B887-F71.jpg

[Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 25-12-2019 23:25]

• bram1984
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 19:10:
Zojuist mijn 11 Pro naast een Galaxy S10 gehouden en op YouTube een HDR video vergeleken. De Samsung is opvallend helderder. Mis ik ergens een instelling? Voor zover ik lees moeten ze vergelijkbaar zijn.

Edit: Ik heb het idee dat het door true tone komt.

Edit 2: Iets beter, maar nog steeds een flink verschil.
Deze is wel sneaky hoor. Het is dus Verminder witpunt. Die staat standaard aan en heeft grote invloed op de peak brightness.

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:55
Verminder witpunt staat by default niet aan. Misschien een keer per ongeluk aan gezet toen je in de menus aan het rondneuzen was?

• bram1984
  • Nu online
RnB schreef op donderdag 26 december 2019 @ 05:09:
Verminder witpunt staat by default niet aan. Misschien een keer per ongeluk aan gezet toen je in de menus aan het rondneuzen was?
Ja dat zou ook kunnen. Dan zal dat het wel zijn.

Wat is trouwens aan te raden v.w.b. True Tone bij het kijken van HDR/Dolby Vision content? Gewoon aan laten staan? Volgens mij heeft die geen invloed op de brightness.

• stefimke
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04-04 15:29

stefimke

Fire Walk With Me

bram1984 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 19:10:
Die ervaring had ik ook toen ik met een Pixel en een iPhone11 sidebyside aan het filmen was in low-light, de Pixel geeft dan gewoon prima beeld, iPhone mega-donker. De truuk was om de iPhone in 4k30 te zetten, hij kan dan ook nog naar 4k24 mocht dat nodig zijn. Het resultaat is dan wel helder.

Zie puntje 5: http://www.iphonehacks.co...camera-settings-know.html

• RnB
bram1984 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 08:39:
[...]

Ja dat zou ook kunnen. Dan zal dat het wel zijn.

Wat is trouwens aan te raden v.w.b. True Tone bij het kijken van HDR/Dolby Vision content? Gewoon aan laten staan? Volgens mij heeft die geen invloed op de brightness.
Naar mijn weten heeft True Tone inderdaad geen invloed op de maximale helderheid.
Voor je gevoel is blauwer licht wel helderder dan geler licht, maar dat meet je volgens mij niet.

Misschien ten overvloede: Bij het kijken van films, zet ik Night Shift wel altijd uit, die is wel erg overdreven met de kleurtemperatuur.

• bram1984
  • Nu online
stefimke schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:52:
[...]

Die ervaring had ik ook toen ik met een Pixel en een iPhone11 sidebyside aan het filmen was in low-light, de Pixel geeft dan gewoon prima beeld, iPhone mega-donker. De truuk was om de iPhone in 4k30 te zetten, hij kan dan ook nog naar 4k24 mocht dat nodig zijn. Het resultaat is dan wel helder.

Zie puntje 5: http://www.iphonehacks.co...camera-settings-know.html
Heb jij het nu niet over de camera?

• stefimke
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04-04 15:29

stefimke

Fire Walk With Me

bram1984 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:13:
Heb jij het nu niet over de camera?
Oh, had jij het puur over het afspelen? Mea culpa, ik had het over het opnemen van video inderdaad.

• bram1984
  • Nu online
stefimke schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:18:
[...]

Oh, had jij het puur over het afspelen? Mea culpa, ik had het over het opnemen van video inderdaad.
Ja klopt. Ik bedoel echt HDR content.

• DennisZ88
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 16-03 13:59
Via Belsimpel en dan nieuw abbo aan gegaan (ben van KPN naar T-Mobile gegaan).

• dkawa
Vandaag dagje Amsterdam gedaan... iPhone 11 Pro hield het goed uit.. vanochtend van de lader en overdag navigatie gebruikt, foto’s gemaakt, whatsapp berichten verstuurd, Instagram gebruikt en einde van de dat nog zo’n 30% over. Vind ik netjes voor zo een compacte telefoon...

En natuurlijk voor foto’s gemaakt en dan met name de nightmode. Ben er helemaal gek op

https://tweakers.net/ext/f/l95IBnLwHlj3TSDlE1VB4iMx/full.jpg

• Ethiron
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 04-04 10:33

Ethiron

Advocatus diaboli

Even een snelle vraag: heb sinds gisteren de 11 pro.

Op mijn iPhone X kon ik de cursor bewegen door een long press te doen op élke willekeurige plek op het toetsenbord.

Op de 11 pro werkt het alleen via de spatiebalk. Als ik Google lees ik ook overal dat het via de spatiebalk werkt, maar waarom werkt het op mijn X dan op het gehele toetsenbord?

Iemand die dit weet?

• kaisoj
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 24-01 07:32
Ethiron schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 23:29:
Even een snelle vraag: heb sinds gisteren de 11 pro.

Op mijn iPhone X kon ik de cursor bewegen door een long press te doen op élke willekeurige plek op het toetsenbord.

Op de 11 pro werkt het alleen via de spatiebalk. Als ik Google lees ik ook overal dat het via de spatiebalk werkt, maar waarom werkt het op mijn X dan op het gehele toetsenbord?

Iemand die dit weet?
Je X heeft nog 3D Touch(drukgevoelig scherm), de 11 pro niet meer.

Trouwens vanochtend een foto van het dak van Den Haag centraal gemaakt.
https://i.imgur.com/xr0xhbm.jpg

[Voor 11% gewijzigd door kaisoj op 27-12-2019 23:40]

• Ethiron
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 04-04 10:33

Ethiron

Advocatus diaboli

@kaisoj Ah, ja logisch eigenlijk. Dankjewel!

En die foto is goed gelukt!

• dkawa
kaisoj schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 23:35:
[...]

Je X heeft nog 3D Touch(drukgevoelig scherm), de 11 pro niet meer.

Trouwens vanochtend een foto van het dak van Den Haag centraal gemaakt.
[Afbeelding]
Gave pica 🤙🏾🤙🏾

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:11
blij dat ik meteen de groen heb gekozen, ik denk hype... snap dat anderen er nog verzot op zijn. Ik zit inmiddels aan mn derde, eerste kras op het scherm uit fabriek, 2de BT kapot... waardoor storing op de GPS.

fingers crossed.

no comment

• Yzord
Ik vind groen nog steeds mooi anders. Ik heb hem ook op basis van hype gekocht, maar ik waardeer de kleur ook zeker.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Yzord schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 18:39:
Ik vind groen nog steeds mooi anders. Ik heb hem ook op basis van hype gekocht, maar ik waardeer de kleur ook zeker.
Ik heb geen groene iPhone, maar wel een (mos)groene bluetooth-speaker (BeoPlay A1). Ik vind groen wel wat hebben.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 04-04 20:08

Rivanov

Apple freak

Ben ook superblij dat ik destijds direct voor Midnight Green ben gegaan. Vind het echt een schitterende kleur op de 11 Pro. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 23:20
Met 1x
https://i.imgur.com/n35FLZc.jpg

Met 0,5x is alles veel waziger
https://i.imgur.com/wdozHFq.jpg

iPhone 11 Pro Max 64GB // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:12

Pat-Juh

Patrick

De 0,5 heeft dan ook geen ois en daardoor geen nightmode. Best zonde maar ja :+

• RnB
De groothoek lens is inderdaad slecht in low light situaties.

Ik schiet er regelmatig videos mee en het verschil tussen een outdoor video op een mooie zonnige dag en een indoor video in een matig verlichte ruimte is enorm. De normale camera doet dat beter.

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 04-04 18:07
Door omstandigheden moest ik tijd geleden afscheid nemen van Mn iPhone ivm kosten garage auto. Na Mn iPhone 5s te hebben gebruik zit Mn geheugen elke keer vol. Maar het is ook maar 16gb dus vandaar. Nu gelukkig weer iPhone Pro max 64gb besteld in de kleur midnight green. Deze was ook nog eens in de aanbieding bij Coolblue. Zal wel hele verandering zijn van 5s naar 11 pro max. ☺️

• elaho
Oh nightmodus is toch exclusief op de 11? Of ook op de xs? 🧐

• rclahsen
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09:02
elaho schreef op zondag 29 december 2019 @ 20:22:
Oh nightmodus is toch exclusief op de 11? Of ook op de xs? 🧐
Night mode zit alleen op de 11, 11 Pro en 11 Pro Max, dus niet op de Xs (Max).

• yonexfreak
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-04 15:56
Vandaag in afwachting van de postbode. Vrouw en ik maken beiden de overstap van een SE en 6S.
Primaire doel: maken van (goede) foto's van onze zoon. In praktijk hebben we de DSLR niet vaak bij de hand en grijp je elke x naar de telefoon waarbij we nu de kwaliteit ondermaats vinden..

Vanwege de prijs twijfel tussen de Pro en de 11, maar na een foto test in de MM was (veel) meer detail zichtbaar op de Pro t.o.v. de 11 en de keuze snel gemaakt

We zijn benieuwd :)

I don't drive fast, I only fly low!

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01:32
yonexfreak schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:29:
Vandaag in afwachting van de postbode. Vrouw en ik maken beiden de overstap van een SE en 6S.
Primaire doel: maken van (goede) foto's van onze zoon. In praktijk hebben we de DSLR niet vaak bij de hand en grijp je elke x naar de telefoon waarbij we nu de kwaliteit ondermaats vinden..

Vanwege de prijs twijfel tussen de Pro en de 11, maar na een foto test in de MM was (veel) meer detail zichtbaar op de Pro t.o.v. de 11 en de keuze snel gemaakt

We zijn benieuwd :)
De 11 en pro hebben dezelfde camera. De pro heeft er eentje meer. Wellicht is het scherm van meer betekenis geweest.

• yonexfreak
In de foto zat veel meer detail t.o.v. de 11. Goed mogelijk dat hierin het scherm ook een (grote) rol heeft gespeeld.
In ieder geval zal het een flinke vooruitgang zijn verwachten we t.o.v. huidige telefoons.

Wel wordt het nog paar dagen langer wachten, POSTNL is vertraagd en zegt levering morgen (alsof de post op nieuwsjaarsdag bezorgd :P)

[Voor 8% gewijzigd door yonexfreak op 31-12-2019 12:01]

• WouterL
yonexfreak schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 12:00:
In de foto zat veel meer detail t.o.v. de 11. Goed mogelijk dat hierin het scherm ook een (grote) rol heeft gespeeld.
In ieder geval zal het een flinke vooruitgang zijn verwachten we t.o.v. huidige telefoons.

Wel wordt het nog paar dagen langer wachten, POSTNL is vertraagd en zegt levering morgen (alsof de post op nieuwsjaarsdag bezorgd :P)
Het is exact dezelfde camera met exact dezelfde sensor. Met uitzondering van de extra x2. Maar een zeer mooie telefoon is het zeker.

[Voor 3% gewijzigd door WouterL op 31-12-2019 14:09]

• elaho
Wat een verademing weer van de iPhone 5s naar de 11 pro Max. Heerlijk dat grote scherm en de mogelijkheden met de camera en de snelheid van het toestel. De kleur midnight green bevalt me goed en is erg mooi. Wat is het beste qua opladen? Opladen tot 100% of net daar onder blijven.

• ItsWillem
elaho schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 21:07:
Wat een verademing weer van de iPhone 5s naar de 11 pro Max. Heerlijk dat grote scherm en de mogelijkheden met de camera en de snelheid van het toestel. De kleur midnight green bevalt me goed en is erg mooi. Wat is het beste qua opladen? Opladen tot 100% of net daar onder blijven.
Maakt echt niks uit, gewoon laden zoals je wilt. Naar 100 of hem ‘s nachts aan de lader houden is geen probleem.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23:02
Juist, gewoon lekker gebruiken en vooral nergens naar kijken.

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 03-04 16:47
RnB schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:39:
De groothoek lens is inderdaad slecht in low light situaties.

Ik schiet er regelmatig videos mee en het verschil tussen een outdoor video op een mooie zonnige dag en een indoor video in een matig verlichte ruimte is enorm. De normale camera doet dat beter.
Die lens is ook voor landschapsfotografie. In huis vertekent hij ook enorm en is niet lichtgevoelig genoeg. Buiten maak ik er mooie foto's mee.

• dkawa
De widelens van de 11 pro is een dikke prima hoor. Vandaag nog even door een park gewandeld en wat foto’s gemaakt, hier een aantal foto’s met de widelens

https://tweakers.net/ext/f/LCnQHD2r1Ib7loshvNMh7DUa/full.jpg

https://tweakers.net/ext/f/gwdBeeIt8LEyr4WiBEBxWerT/full.jpg

[Voor 17% gewijzigd door dkawa op 01-01-2020 20:00]

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Overgestapt van een SE naar een 11 pro. Normaal leg ik mijn iPhone in een andere kamer. Ik merk dat de iPhone nu extra ontzettend veel herrie maakt als ie afgaat. En als je 'm oppakt de geluid terug wordt geschroefd. Is dit aan te passen?

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Ronwiel schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 20:14:
Overgestapt van een SE naar een 11 pro. Normaal leg ik mijn iPhone in een andere kamer. Ik merk dat de iPhone nu extra ontzettend veel herrie maakt als ie afgaat. En als je 'm oppakt de geluid terug wordt geschroefd. Is dit aan te passen?
Ja, redelijk simpel onder instellingen - toegankelijkheid - Face Id en aandacht - Voorzieningen aandachtsdetectie

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
@Orinoco Helaas. Als je deze functie uitschakelt blijft simpelweg het geluid gewoon heel hard. Dit was de oplossing:
Schakel 'Wijzig met knoppen' in als u de volumeknoppen op uw apparaat wilt gebruiken om het volume van de wekker te veranderen.
Link

[Voor 56% gewijzigd door Ronwiel op 01-01-2020 20:42]

• ItsWillem
dkawa schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 19:57:
De widelens van de 11 pro is een dikke prima hoor. Vandaag nog even door een park gewandeld en wat foto’s gemaakt, hier een aantal foto’s met de widelens

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toch nog wat wazig vind ik

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Ronwiel schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 20:39:
@Orinoco Helaas. Als je deze functie uitschakelt blijft simpelweg het geluid gewoon heel hard. Dit was de oplossing:
[...]

Link
Dat is gewoon je volume setting voor alarm enz....
Maar je vraag over het oppakken van je 11P is toch het verhaal onder Face id enz... :)

• elaho
Ik heb 64gb aangeschaft en nu 29gb in gebruik en alle apps die ik gebruik en spelletjes staan er nu op. . Er zullen in de toekomst wat spelletjes bijkomen en wat apps de rest staat in de cloud. Zal ik genoeg hebben aan 64gb? 256gb leek me weer zo’n overkill. Jammer dat er geen 128gb is bij de Pro. :) oh ja foto’s maken en video doe ik zeer weinig.

[Voor 18% gewijzigd door elaho op 01-01-2020 21:54]

• hcpl
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Bij mij gaat merendeel van de opslag juist naar foto en video maar het gemakkelijke is dat ik enkel de laatste maand echt op device laat en de rest gaat in de cloud (die van Google overigens).

• JB

JB

Cédric roelt!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Overdag wel ja, zodra het donker(der) wordt, is ie kansloos en echt niet des Apple's vind ik. Valt me vies tegen :(

Mijn boefje is liev!

• pdavie2311

pdavie2311

JB schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 08:12:
[...]

Overdag wel ja, zodra het donker(der) wordt, is ie kansloos en echt niet des Apple's vind ik. Valt me vies tegen :(
In het donker hebben we Night Mode! Dat is zeker wel des Apple's...;-)

• JB

JB

Cédric roelt!

pdavie2311 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 08:58:
[...]

In het donker hebben we Night Mode! Dat is zeker wel des Apple's...;-)
Ik doel dan ook meer op een scene waar ik juist de breedhoek wil in kunnen zetten zoals een etentje met veel mensen etc. Dan heb je 0,0 niets aan die lens. Een en al troebele zooi :)

Mijn boefje is liev!

• pdavie2311

pdavie2311

JB schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 09:00:
[...]

Ik doel dan ook meer op een scene waar ik juist de breedhoek wil in kunnen zetten zoals een etentje met veel mensen etc. Dan heb je 0,0 niets aan die lens. Een en al troebele zooi :)
Dan zou je handmatig de flitser moeten aanzetten ben ik bang.

• dkawa
ja nu je het zegt..... vreemd... het was ook al weer bijna avond (tegen 17.00hr, dus het begon al redelijk donker te worden)

• keepitfrosty
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 04-04 00:17
Inderdaad. Kijk je naar de takken van de bomen is het een al wazig. Ik vind de wide angle ook behoorlijk tegenvallen. Gevoelsmatig beetje een halfgebakken toevoeging.

• WouterL

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vooral die purple fringing is zeer prominent aanwezig bij de takken. Wat wel vreemd is, is dat de software deze niet corrigeert.

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
(Ultra) Wide angle is inderdaad minder goed dan ik had gehoopt te krijgen van Apple. Wel jammer, want bijvoorbeeld de Galaxy S10+ van een dik half jaar voor de 11 Pro doet het IMO beter en met een nog grotere field of view. Hier bijvoorbeeld... enigzins nabewerkt in de Photos app, klein beetje extra saturation, een 3:2 crop en iets van 15-20 vignette. Maakt weinig uit voor de fringe, maar even erbij vermelden.

https://i.postimg.cc/Kj42PgNb/20200105-095110801-i-OS.jpg

Moeilijk natuurlijk, tegen de zon in, maar die purple fringe is wel heel sterk. Heb nog wat foto's van de S10+ wide angle er naast gehouden en hoewel die ook naar de hoeken toe veel waziger is (te verwachten met ultra wide) heeft die wel in nagenoeg alle soortgelijke situaties de fringe veel beter onder controle, evenals noise. Nog steeds leuke kiekjes, maar die S10+ heb ik veel gebruikt op vakantie met zeer bruikbare resultaten. Daar zou ik de 11 Pro Max minder voor vertrouwen en liever m'n dSLR meeslepen voor de groothoek momenten.

• Mike P
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 04-04 16:03
keepitfrosty schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 12:48:
[...]

Inderdaad. Kijk je naar de takken van de bomen is het een al wazig. Ik vind de wide angle ook behoorlijk tegenvallen. Gevoelsmatig beetje een halfgebakken toevoeging.
Vrij duidelijk dat ze die ultra-wide hebben toegevoegd ‘om er maar eentje te hebben’ en zodat ze bij het volgende model kunnen zeggen dat hij enorm verbeterd is. Hij zal dan ongetwijfeld ook night mode ondersteunen.

• hcpl
  • Niet online
Dat is inderdaad triestig in de hoeken, meer opzet lens kwaliteit. Over opzet lenzen gesproken, dan zal je uit een moment breedhoek op de standaard iphone lens betere kwaliteit halen. Een vaste opening helpt ook niet, moest je 't nu nog kunnen een paar stops dicht zetten dan zou dat ook een oplossing kunnen zijn.

edit: heb je met een raw app zoals lightroom of de moment app dezelfde slechte resultaten? Overdag niet in de zon dan ook mss. Ik zal eens proberen een dezer dagen of ik iets kan fotograferen (heb wel een niet Pro).

[Voor 25% gewijzigd door hcpl op 06-01-2020 13:15]

• yonexfreak
Sinds het weekend zijn vrouw en ikzelf over van een SE en 6s naar de 11pro. Bij beiden via itunes een full backup gemaakt en teruggezet.

Met vorige telefoons kregen we altijd het NLalert binnen, maar beiden hebben allebei deze niet ontvangen op de 11 Pro vanmiddag. Controle bij mezelf laat zien dat noodmeldingen ingeschakeld staan.

Voor volledigheid de optie uit- en weer ingeschakeld. Nu zien of komende maand NLalert wel ontvangen wordt.

• RnB
Volgens mij ligt dat aan NLalert zelf.
Kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar dat het niet lekker werkt, is wel duidelijk. :+

Waar ik vorige maand me voor het eerst in jaren kapot schrok van de melding op mijn 11 Pro Max en mijn 8, kreeg ik ze vanmiddag ook niet.

[Voor 25% gewijzigd door RnB op 06-01-2020 15:07]

• Yzord
RnB schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:06:
Volgens mij ligt dat aan NLalert zelf.
Kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar dat het niet lekker werkt, is wel duidelijk. :+

Waar ik vorige maand me voor het eerst in jaren kapot schrok van de melding op mijn 11 Pro Max en mijn 8, kreeg ik ze vanmiddag ook niet.
Krijg je die elke maandag van de maand dan? Zover ik weet doen ze twee testen in een jaar.

• yonexfreak
Hmm goede vraag, in ieder geval met vorige telefoons ontvingen we altijd de test alerts en zeer recent nog bij een echte NL alert midden in de nacht (= *je kapot schrikken 's nachts op 2 telefoons tegelijk :P)

• RnB
Yzord schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:16:
[...]

Krijg je die elke maandag van de maand dan? Zover ik weet doen ze twee testen in een jaar.
Je hebt helemaal gelijk! Omdat ik het controlebericht vorige maand voor het eerst kreeg, ben ik er stomweg vanuit gegaan dat ik deze iedere maand zou krijgen.

Zie deze link.

• Yzord
RnB schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:59:
[...]

Je hebt helemaal gelijk! Omdat ik het controlebericht vorige maand voor het eerst kreeg, ben ik er stomweg vanuit gegaan dat ik deze iedere maand zou krijgen.

Zie deze link.
Ik denk dat als het iedere maand zou gebeuren dat de bevolking het dan maar gewoontjes gaat vinden. Het is ook een beetje de bedoeling dat je je kapot schrikt (denk ik), omdat het over een crisis situatie gaat in de toekomst. Als men elke maand zo'n ding eruit gooit wordt het te gewoontjes.

Ik had hem overigens uitgezet en waar ik dus helemaal niet gecharmeerd van was is dat het in iOS13 gewoon vrolijk was aangezet door Apple. Als ik iets uitzet dan verwacht ik ook dat mijn behoeftes worden gerespecteerd. Ik ga er dan ook vanuit dat het door iOS13 zelf op aan stond (net zoals ze elke keer je BT aan blijven zetten ook al zet ik deze zelf uit) en niet dat het on remote is aangezet, want wat kunnen ze dan nog meer op afstand aanzetten? Al heb ik helemaal geen illusies en ben ik er van overtuigd dat ze op afstand instellingen kunnen veranderen, zoals GPS.

• Therach
  • Laatst online: 04-04 16:46
Het valt mij net op dat de accu van mijn iPhone 11 Pro nog een maximumcapaciteit van 99% heeft. Ik heb hem sinds 28 september. Is dat niet erg snel? Mijn XR had ik zo'n 9 maanden en die had nog 100% toen ik hem weg deed.

Zijn er meer mensen hier die al een daling in hun maximumcapaciteit zien?

Nu zit ik te denken of het te maken kan hebben met de goedkope aliexpress draadloze oplader die ik gebruik en of ik deze misschien moet vervangen voor een Belkin o.i.d. Of misschien moet ik mij er gewoon niet druk over maken :)

[Voor 5% gewijzigd door Therach op 07-01-2020 13:45]

• hcpl
  • Niet online
Lijkt me normaal. Het enige wat je volgens mij kunt proberen is zelf een veiligheidsbuffer inbouwen door niet verder te ontladen dan 20% en niet hoger dan 80%.

• hotdog92
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Therach schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:32:
Het valt mij net op dat de accu van mijn iPhone 11 Pro nog een maximumcapaciteit van 99% heeft. Ik heb hem sinds 28 september. Is dat niet erg snel? Mijn XR had ik zo'n 9 maanden en die had nog 100% toen ik hem weg deed.

Nu zit ik te denken of het te maken kan hebben met de goedkope aliexpress draadloze oplader die ik gebruik en of ik deze misschien moet vervangen voor een Belkin o.i.d. Of misschien moet ik mij er gewoon niet druk over maken :) https://gathering.tweaker...nsert_message/1944460/105
Hier sinds 20 september een 11 Pro in gebruik en de maximumcapaciteit is hier 98%. Benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen. Niet echt blij met een -2 per 3 maanden. Overigens altijd de originele lader en kabel gebruikt. Soms via het stopcontact, soms via de kabel middels USB aan de desktop/laptop.

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Mijn 11 Pro had toen ik hem verkocht had nog steeds 100% maximumcapaciteit en had mijne bij release aangeschaft. Elke avond of wanneer het nodig was aan de lader. Daarnaast leert de iPhone gewoon op basis van eigen gebruik hoe hij opgeladen moet worden.

Wat ik wel opgemerkt heb is dat ik hem alleen met de kabel heb opgeladen. Bij mijn vorige iPhone (X en XS) was dat met wireless charging en daar degradeerde de accu wel vele malen sneller.

 Mac Mini 2018 / MBP 13 inch 2018ell /  iPhone 11 Pro Max Gold / D XPS 15 7590 4K / OnePlus 7T Pro McLaren Edition

• squaadgras
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-03 21:46
MysticX schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:48:
Mijn 11 Pro had toen ik hem verkocht
Waarom zo snel verkocht als ik vragen mag? Twijfel over de aanschaf 11 Pro nl.

• Famous

Famous

R 400+

Mijn 11 Pro had toen ik hem verkocht had nog steeds 100% maximumcapaciteit en had mijne bij release aangeschaft. Elke avond of wanneer het nodig was aan de lader. Daarnaast leert de iPhone gewoon op basis van eigen gebruik hoe hij opgeladen moet worden.

Wat ik wel opgemerkt heb is dat ik hem alleen met de kabel heb opgeladen. Bij mijn vorige iPhone (X en XS) was dat met wireless charging en daar degradeerde de accu wel vele malen sneller.
Ondanks dat de batterij discussie al vaak zat gevoerd is in meerdere topics 8)7

Ik leg hem elke avond op een draadloze lader van Ikea, heb de 11P sinds release en zit nog op 100%.

Mijn oude X zakte wel erg snel maar merkte niets aan de batterij duur, gewoon een dag vol te houden en nu met de 11P twee dagen.
al gaat die wel elke nacht op de lader

• Therach
  • Laatst online: 04-04 16:46
Wellicht dat het dan toch te maken heeft met het draadloos opladen. Hij zou inderdaad moeten 'leren' om pas te beginnen met opladen zodat hij vol is als ik opsta, maar dit doet hij bij mij nog niet. Dat zou nog een reden zijn waarom ik misschien zou overstappen naar een betere draadloze opladers. Ik heb alleen geen idee of er echt verschil zit in goedkope en duurdere opladers.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23:02
Famous schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:01:
[...]

Ondanks dat de batterij discussie al vaak zat gevoerd is in meerdere topics 8)7

Ik leg hem elke avond op een draadloze lader van Ikea, heb de 11P sinds release en zit nog op 100%.

Mijn oude X zakte wel erg snel maar merkte niets aan de batterij duur, gewoon een dag vol te houden en nu met de 11P twee dagen.
al gaat die wel elke nacht op de lader
Inderdaad, altijd dezelfde discussie..

Maargoed hier nog 1x, mijn iPhone X van 2 jaar oud heb ik met de kabel geladen, elke nacht draadloos (Belkin Qi) en afentoe ook nog via de snellader en die had nog een batterijpercentage van 92%.

Gewoon. Lekker. Gebruiken. :)

• MysticX
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
squaadgras schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:53:
[...]

Waarom zo snel verkocht als ik vragen mag? Twijfel over de aanschaf 11 Pro nl.
Met de 11 Pro was niks mis mee hoor, maar wou gewoon terug naar de OnePlus 7 Pro vanwege het display, dus een 7T Pro aangeschaft. Ik switch meestal om de half jaar, maar het gemis was voor mij te groot.

Zelf dacht ik nog aan om te upgraden naar de Max, maar voor mij biedt de O7TP op dit moment het meest, vanwege het 90hz paneel en de optie om apps twee keer te installeren en dual sim. Daarnaast geen notch, daar stoorde ik me wel aan.

Hopelijk dat de volgende iPhone een promotion display heeft met een bezelles/notchless display, dan stap ik gewoon weer over.

Het enige wat ik echt mis en waar geen alternatief voor is bij Android, is de Apple Watch.

 Mac Mini 2018 / MBP 13 inch 2018ell /  iPhone 11 Pro Max Gold / D XPS 15 7590 4K / OnePlus 7T Pro McLaren Edition

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Therach schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:32:

Nu zit ik te denken of het te maken kan hebben met de goedkope aliexpress draadloze oplader die ik gebruik en of ik deze misschien moet vervangen voor een Belkin o.i.d. Of misschien moet ik mij er gewoon niet druk over maken :)
Hier nog 11 pro 100% en laad hem op met elke lader die ik tegen kom :)

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 00:00
MysticX schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:58:
[...]

Het enige wat ik echt mis en waar geen alternatief voor is bij Android, is de Apple Watch.
Ligt er aan wat je zoekt, Withings is bijvoorbeeld wel lekker bezig met watches, maar als je ingebouwde GPS wil helemaal eens. Voor mij zelfs een reden geweest om nu de iPhone te proberen (afkomstig van Pixel 2)

• pdavie2311

pdavie2311

Ik krijg sinds kort bij de Outlook app op mijn 11 Pro, irritante reclame van Apps? Dit had ik nooit..Is dit zo ineens aangezet of moet je nu over naar een betaalde versie! Het lijken Apps die op mijn iPhone staan...

Pagina: 1 ... 27 ... 31 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True