Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16:14

pdavie2311

Live life to the fullest..

Wat is er zo scheef aan dan? Mooie foto @Geert1976 ...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm SG

pdavie2311 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:07:
Hey, had jij nou inmiddels ook de 11 Pro of nog de XS? Qua TV weet ik jouw keuze ;)

• pdavie2311

pdavie2311

@Geert1976 Nog de Xs..ben wel weer aan het kijken naar een 11 pro. Net een nieuwe Xs gehaald, kapitaalvernietiging..

pdavie2311 wijzigde deze reactie 22-11-2019 08:41 (5%)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm SG

pdavie2311 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:41:
@Geert1976 Nog de Xs..ben wel weer aan het kijken naar een 11 pro. Net een nieuwe Xs gehaald, kapitaalvernietiging..
ik kan je echt de 11 Pro aanraden; heb dit topic er al aardig mee bestookt :+ , maar man-man wat een batterij duur en wat een mogelijkheden qua fotografie.
Als je kijkt wat er voor kleine lensjes achter op die iPhone zitten en vervolgens de foto's die er mee geschoten kunnen worden...echt zeer indrukwekkend!!

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 13-12 19:50
Geert1976 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:45:
[...]

ik kan je echt de 11 Pro aanraden; heb dit topic er al aardig mee bestookt :+ , maar man-man wat een batterij duur en wat een mogelijkheden qua fotografie.
Als je kijkt wat er voor kleine lensjes achter op die iPhone zitten en vervolgens de foto's die er mee geschoten kunnen worden...echt zeer indrukwekkend!!
eens O+

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben van 7plus 32gb naar 11pro Max 64Gb gegaan.

De 7+ was 3 jaar oud en op zich nog meer dan prima en kon makkelijk nog een jaar mee. Maar is via werk en na 2jr mag je een nieuwe telefoon uitzoeken. Vorig jaar niet gedaan want vond het nog niet nodig.

Niet dat ik superveel foto’s maak maar bij de 7+ vond ik de camera zeker bij low light niet geweldig. De batterij van de 7+ was erg goed maar merkte dat ie heel langzaam wel wat aan het afnemen was. Ik zat volgensmij op 92% ofzo.

Als ik de telefoon prive had moeten kopen dan was ik nog niet overgegaan, daartoe vind ik het verschil nog niet groot genoeg.

Wat vind ik een echte verbetering aan de 11pro max:
- Supergoede batterijduur.
- Veel betere camera, zeker bij lowlight.
- Grotere scherm, is erg fijn bij apps als mail en browsen.

Verbetering maar niet doorslaggevend:
- Kwaliteit scherm (oled)
- Faceid
- Sneller laden
- In het algemeen iets sneller

Minpunten:
- Relatief hoog gewicht
- Bezels zijn inmiddels wel wat old school, laat staan over paar jaar
- Interne geheugen magere hoeveelheid en erg duur
- Prijs

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:55
[...]

Hi Geert kun je ook vertellen of de batterijduur beter is dan de Xs Max?

Ik ben namelijk aan het overwegen om de overstap naar de 11 pro (Max) te doen. Maar de main reden moet de batterijduur zijn. Dat vind ik niet zo denderend met de Xs Max...

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:27
dkawa schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:51:
[...]

Ik ben namelijk aan het overwegen om de overstap naar de 11 pro (Max) te doen. Maar de main reden moet de batterijduur zijn. Dat vind ik niet zo denderend met de Xs Max...
Een simpele google search had je verteld dat batterijduur één van de USP is voor de iphone 11 series.
Die is dus aanzienlijk beter.

WouterL wijzigde deze reactie 22-11-2019 16:18 (3%)

dkawa schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:51:
[...]

als je dit topic écht had doorgenomen, wat je overduidelijk niet hebt gedaan, had je al 10x het antwoord op je vraag kunnen hebben...

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:44

Famous

R 400+

Geert1976 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:25:
[...]

als je dit topic écht had doorgenomen, wat je overduidelijk niet hebt gedaan, had je al 10x het antwoord op je vraag kunnen hebben...
Nu 12x :D

Ik moet zeggen dat de de 2 dagen overigens niet meer haal.
Heb wel GPS aangezet voor mijn Tado nu het weer wat kouder is, wellicht is dat de boosdoener maar daar staat geen verbruik achter.
Zelfde voor de app van Volkswagen (als die in beweging is of niet op slot is krijg ik een melding).

Safari staat meestal bovenaan met ±25%.

Xbox live: Ghesous

nvm (was erg offtopic ;) )

Geert1976 wijzigde deze reactie 22-11-2019 13:39 (93%)

• Famous

Famous

R 400+

Geert1976 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:33:
[...]

Ik zit ook naar dat Tado te kijken; is dat wat (icm je iPhone) ? Heb je het hele zwikkie zelf aangesloten of laten doen?
Zelf maar ik heb geen uitgebreide configuratie.
Ik heb geen CV Ketel maar blokverwarming en het stelt qua telefooninstallatie al helemaal niets voor.

Verder werkt het ideaal en heb ik nu de melding ingeschakeld dat als er een gebruiker in de buurt van "Thuis" komt dat die een melding geeft op de telefoon en zo de verwarming aan te mogen zetten volgens het schema. Als de laatste gebruiker wegrijdt dan vraagt die of die de verwarming moet uitzetten.

Als het weer wat warmer wordt schakel ik de "locatie"voorziening uit en loopt die enkel volgens het ingestelde schema.
Voor mij ideaal gezien ik nog wel eens de verwarming vergeet en een koukleum ben :+

En op deze manier is het gratis, je kan nog autoassist erbij nemen (dacht €25,- per jaar) dan gaat het geheel automatisch.

Famous schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:39:
[...]

Zelf maar ik heb geen uitgebreide configuratie.
Ik heb geen CV Ketel maar blokverwarming en het stelt qua telefooninstallatie al helemaal niets voor.

Verder werkt het ideaal en heb ik nu de melding ingeschakeld dat als er een gebruiker in de buurt van "Thuis" komt dat die een melding geeft op de telefoon en zo de verwarming aan mag zetten volgens het schema. Als de laatste gebruiker wegrijdt dan vraagt die of die de verwarming moet uitzetten.

Als het weer wat warmer wordt schakel ik de "locatie"voorziening uit en loopt die enkel volgens het ingestelde schema.
Voor mij ideaal gezien ik nog wel eens de verwarming vergeet en een koukleum ben :+

En op deze manier is het gratis, je kan nog autoassist erbij nemen (dacht €25,- per jaar) dan gaat het geheel automatisch.
thanks! dit weekend maar eens verder in verdiepen..biedt toch wel aardig wat handigheidjes zie ik

• empireq
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 13-12 08:54
Ik heb een iPhone 11 Pro. Iemand dit een keer meegemaakt? Dit gebeurde tijdens het maken van een foto met de camera.

empireq wijzigde deze reactie 22-11-2019 14:36 (16%)

• maubaan
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 13-12 15:45
Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe Iphone 11 pro max 256 GB en ook een nieuwe abonnement nodig hebben, kijk dan bij tele 2 dan kost het toestel maar 1320 euro.

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15:33
empireq schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:35:
Ik heb een iPhone 11 Pro. Iemand dit een keer meegemaakt? Dit gebeurde tijdens het maken van een foto met de camera.

[Afbeelding]
Of het is een mooie close-up van je tafelkleed :+

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 13-12 19:50

[Afbeelding]
Welcome to the Matrix 8)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:55
Echt gezellig hier. Kan niet eens even vlug een vraag stellen of ik word er al direct op gewezen dat ik beter moet zoeken...

Nou sorry hoor dat ik niet goed gezocht heb

• Famous

Famous

R 400+

dkawa schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:48:
Echt gezellig hier. Kan niet eens even vlug een vraag stellen of ik word er al direct op gewezen dat ik beter moet zoeken...

Wie zegt dat dan?

Ik denk dat de twee heren het hierboven niet meegemaakt hebben dus geen "nuttige" reactie hebben.
@maubaan deelt gewoon een manier om een 11 Pro te kopen.
Zo lees ik het althans.

Maar nee, ik heb het niet meegemaakt met mijn 11 Pro.. ;)

• maubaan
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 13-12 15:45

[Afbeelding]
heb je al geprobeerd je telefoon opnieuw op te starten? een backup terug te zetten? een schone install te doen?
Wat heb je allemaal geprobeerd/

En voor de volgende keer, iets meer info geven dan zijn mensen eerder geneigd je te helpen :9

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13-12 16:05

[Afbeelding]
Ook wel eens gehad ja met mijn 11 pro

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Nou! Dank je Geert! Ik typ dit bericht van een iPhone 11 Pro SG...Dit moet het maar volhouden dan tot september 2020...;-)

pdavie2311 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:29:
[...]

Nou! Dank je Geert! Ik typ dit bericht van een iPhone 11 Pro SG...Dit moet het maar volhouden dan tot september 2020...;-)
nice! veel plezier met je nieuwe aanwinst.

:)

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 02-12 13:13
Probleem met e-mail: ik heb net ge update naar iOS 13.2 en nu zijn de meeste e-mails verdwenen. 😢 iemand bekend met dit probleem en hoe op te lossen?

Edit: ik heb e-mail account even verwijderd van iPhone daarna weer ingesteld en toen had ik alle e-mail weer terug gelukkig. :)

elaho wijzigde deze reactie 22-11-2019 20:18 (30%)

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:32
pdavie2311 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:07:
Als je dat niet ziet is er iets niet helemaal recht in je zicht. Dan maakt het scheve van de foto ook niets meer uit haha.
dkawa schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:48:

Vind het niet zo heel gek. Je komt een heleboel keer vertellen hoe geweldig je XS Max is. Terwijl heel duidelijk is dat de 11 Pro/ Pro Max weer een hele grote stap vooruit zijn. Dat wil je niet aannemen terwijl zo ongeveer de hele wereld het erover eens is.

• lazrambo
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 12-12 14:47
spencer_830 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:34:
[...]

Mag ik vragen of je flitsmeister hebt geïnstalleerd ?
Zelf heb ik op mijn IPhone 8 gezien dat het gps-icoontje boven in beeld verscheen.
In de instellingen zag ik ook geen paars icoontje bij een app staan.
Na het geheel uitschakelen van de locatie voorziening kreeg ik meteen een pop-up van flitsmeister dat locatievoorziening is vereist.
Ik heb de flitsmeister app ge-deïnstalleerd en nu krijg ik het gps-icoontje niet meer in beeld.
Denk dat ik het heb gevonden , het lag niet aan flitsmeister maar aan je AGENDA !!

https://imgshare.io/image/Yq2EH

Optie “Tijd om te gaan” stond standaard aan, dit zorgt ervoor dat er steeds een gps signaal wordt uitgezonden.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:50

MazeWing

passionate & cynical

Inmiddels 2 maanden de iPhone 11 Pro Max in bezit en nog steeds net zo tevreden als vanaf dag 1. Wat een heerlijk toestel is het toch!

Met gepaste afstand het meest complete en fijnste (en zeker duurste) toestel dat ik ooit heb gehad. Mede door de fantastische camera, die ik dagelijks toch aardig gebruik, is er niets dat ik te kort kom. Zelfs geen 90hz of notchless scherm...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• pdavie2311

pdavie2311

MazeWing schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:45:
Inmiddels 2 maanden de iPhone 11 Pro Max in bezit en nog steeds net zo tevreden als vanaf dag 1. Wat een heerlijk toestel is het toch!

Met gepaste afstand het meest complete en fijnste (en zeker duurste) toestel dat ik ooit heb gehad. Mede door de fantastische camera, die ik dagelijks toch aardig gebruik, is er niets dat ik te kort kom. Zelfs geen 90hz of notchless scherm...
Pas dan ook bij telefoon in je handtekening even de 11 Pro aan..Ipv One plus? ;-)

• spencer_830
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 06:47
lazrambo schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:04:
[...]

Denk dat ik het heb gevonden , het lag niet aan flitsmeister maar aan je AGENDA !!

[Afbeelding]

Optie “Tijd om te gaan” stond standaard aan, dit zorgt ervoor dat er steeds een gps signaal wordt uitgezonden.
Daar had ik nog niet aan gedacht, ik zal er ook op letten. Thnx

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 12-12 11:27
[...]

Ik had gisteren de 11 Pro gehaald (de groene uiteraard 😛) bij de Apple Store in Den Haag.

Uiteraard betaald met geld uit een sporttas en een nier, ik ben overgestapt van de XS Max naar de 11 pro (niet Max, de kleinere versie dus)

Vind de kleinere telefoon wat handzamer en minder lomp, zeker met 1 hand gebruik.

Hoop dat de accu prestaties nog wel wat bijtrekken, vind de accu nu nog wel best snel gaan. Zit nu op 16:21 op 75% terwijl ik nog niet het gevoel heb dat ik veel gedaan heb behalve een beetje op social media scrollen.

Ik mis 3D Touch trouwens wel ontzettend erg...

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14:17

AntonyterHorst

Apple Maniak

kevinkrs schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 16:21:
[...]

Ik had gisteren de 11 Pro gehaald (de groene uiteraard 😛) bij de Apple Store in Den Haag.

Uiteraard betaald met geld uit een sporttas en een nier, ik ben overgestapt van de XS Max naar de 11 pro (niet Max, de kleinere versie dus)

Vind de kleinere telefoon wat handzamer en minder lomp, zeker met 1 hand gebruik.

Hoop dat de accu prestaties nog wel wat bijtrekken, vind de accu nu nog wel best snel gaan. Zit nu op 16:21 op 75% terwijl ik nog niet het gevoel heb dat ik veel gedaan heb behalve een beetje op social media scrollen.

Ik mis 3D Touch trouwens wel ontzettend erg...
Maak je maar geen zorgen om die batterij, die trekt na enkele dagen bij en dat merk je wel.

3D Touch is een groot gemis inderdaad, Haptic Touch vervangt alles maar voelt minder natuurlijk..

Man man man

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

pdavie2311 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:56:
[...]

Pas dan ook bij telefoon in je handtekening even de 11 Pro aan..Ipv One plus? ;-)
8)7 |:(

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• kevinkrs
AntonyterHorst schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 16:51:
[...]

Maak je maar geen zorgen om die batterij, die trekt na enkele dagen bij en dat merk je wel.

3D Touch is een groot gemis inderdaad, Haptic Touch vervangt alles maar voelt minder natuurlijk..
Hoop het, ik kan me voorstellen dat de telefoon moet indexeren maar dat gebruikt altijd zodra de telefoon in de lader hangt. Dus kan me niet voorstellen dat het een proces van meer dan een nacht zou kunnen zijn.

Haptic Touch vervangt trouwens veel maar niet alles, ik kan geen sneak peak meer bij whatsapp gesprekken doen, en het scrollen door tekst moet je toetsenbord is een stuk minder praktisch geworden.

Telefoon voelt trouwens wel fijn aan, zeker door een matte achterkant :)
kevinkrs schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:10:
[...]

Hoop het, ik kan me voorstellen dat de telefoon moet indexeren maar dat gebruikt altijd zodra de telefoon in de lader hangt. Dus kan me niet voorstellen dat het een proces van meer dan een nacht zou kunnen zijn.
Batterij duur is uiteraard van veel factoren afhankelijk.

Ik tik nèt geen 2 dagen aan op een volle lading (11 Pro).
Heb ververs op achtergrond in z'n geheel uitstaan.
Kan me voorstellen dat 't verversen op achtergrond batterij slurpt, zeker als je daar alle apps hebt aangezet.
Verder ben ik niet heel erg actief op Social Media.
Hoor wel eens v vrienden/collega's dat bijv Instagram behoorlijk batterij wegslurpt.
Ik zelf gebruik geen Instagram.

• kevinkrs
Geert1976 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:21:
[...]

Heb ververs op achtergrond in z'n geheel uitstaan.
Kan me voorstellen dat 't verversen op achtergrond batterij slurpt, zeker als je daar alle apps hebt aangezet.
Verder ben ik niet heel erg actief op Social Media.
Hoor wel eens v vrienden/collega's dat bijv Instagram behoorlijk batterij wegslurpt.
Ik zelf gebruik geen Instagram.
Ik heb achtergrond refresh wel aanstaan, kan in sommige apps best handig zijn namelijk. Twee dagen zou ik best knap vinden trouwens maar dat ligt er ook aan hoe je de telefoon gebruikt en hoe lang op een dag vooral.

Instagram verbruikt zeker batterij, maar met darkmode aan is dat best verminderd 😛 nu Whatsapp en Facebook nog.

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13-12 22:03
Ik haal ook wel is 2 dagen op mijn Pro Max.. Zeker als ik op kantoor zit.
Ik laad hem nu ook niet meer elke nacht standaard vol, draadloos opladertje op mijn werk neergelegd en als die rond de 20% komt gaat die er op.

Behalve als ik een dag weg ga, moet vliegen of weet dat ik de hele dag in meetings zit zorg ik dat die 's nachts vol is.

• kevinkrs
ex87 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:41:
Ik haal ook wel is 2 dagen op mijn Pro Max.. Zeker als ik op kantoor zit.
Ik laad hem nu ook niet meer elke nacht standaard vol, draadloos opladertje op mijn werk neergelegd en als die rond de 20% komt gaat die er op.

Behalve als ik een dag weg ga, moet vliegen of weet dat ik de hele dag in meetings zit zorg ik dat die 's nachts vol is.
Vraag me eigenlijk wel eens af of er een gigantisch groot verschil tussen de 11 pro en de 11 pro Max uit qua batterij. Ik lees overal 2 uur langer dan de 11 pro, maar is dat in de praktijk ook zo.

Ik had vroeger de Huawei mate 20 pro, met een geweldige batterij, echt niet leeg te krijgen. Vraag me af hoe dit zich verhoudt tegen de 11 pro.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een aantal reacties zijn verplaatst naar TC. Discussies over Black Friday horen in het Shopping Forum. Dit topic is enkel voor discussie over, of ervaringen met de iPhone 11 Pro & Pro Max.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Zonnetje83
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17:35
Geert1976 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:21:
[...]

En wat ook nog weleens vergeten wordt: hoe is je dekking. Ik woonde voorheen in de binnenstad van Utrecht en had 4 of 5 van de 5 streepjes. 2-2.5 dag met m'n XS max was normaal.

Nu heb ik een huis laten bouwen in een klein dorpje waar ik binnen nu moeilijk 1-2 streepjes haal en nu is diezelfde XS max veelal 1-1.5 later leeg. Het is hier wachten totdat t-mobile wifi bellen het eindelijk gaat doen, zucht....hopelijk is de iPhone dan wel zo slim om dan niet meer constant het 4G-netwerk te gaan pollen en scheelt dat dan dus batterij :?

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:34
Batterij van de 11 Pro Max is echt geweldig. Kom van de Xs Max. Ik ga er nu standaard twee dagen mee, Bluetooth staat aan ivm mijn Apple Watch en gebruik regelmatig thuis ook 4g in plaats van WiFi. Met een gemiddelde schermtijd van 3 uur en 41 minuten per dag vorige week ben ik dan ook zeer tevreden. *afkloppen*

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

Zonnetje83 schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:49:
[...]

En wat ook nog weleens vergeten wordt: hoe is je dekking. Ik woonde voorheen in de binnenstad van Utrecht en had 4 of 5 van de 5 streepjes. 2-2.5 dag met m'n XS max was normaal.

Nu heb ik een huis laten bouwen in een klein dorpje waar ik binnen nu moeilijk 1-2 streepjes haal en nu is diezelfde XS max veelal 1-1.5 later leeg. Het is hier wachten totdat t-mobile wifi bellen het eindelijk gaat doen, zucht....hopelijk is de iPhone dan wel zo slim om dan niet meer constant het 4G-netwerk te gaan pollen en scheelt dat dan dus batterij :?
die was ik inderdaad vergeten....(slechte) dekking doet veel met je batterij.

Ik ervaar nu met de 11 Pro wel iets betere dekking dan met mijn Xs (hartje Centrum 020 met Youfone/KPN)

• kevinkrs
Een vraagje,

Als je de systeemgeluiden van de iPhone 11 Pro aanzet, door de schuif aan de zijkant van de telefoon aan te zetten. Kan het kloppen dat je volume ook aan moet staan om de systeemgeluiden te horen?

Als ik mijn audio volume op 0 zet hoor ik het lockscherm geluid niet meer als ik mijn telefoon weer lock, maar ik kan wel mijn toetsenbord klikjes horen als ik typ.

Als ik mijn volume wat hoger zet hoor ik wel een lockscherm geluid als ik de telefoon weer lock maar ook het toetsenbord klikjes bij het typen.

Hebben jullie dit ook? Hoort dit?

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13-12 17:19

Pat-Juh

Patrick

kevinkrs schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:21:
Een vraagje,

Als je de systeemgeluiden van de iPhone 11 Pro aanzet, door de schuif aan de zijkant van de telefoon aan te zetten. Kan het kloppen dat je volume ook aan moet staan om de systeemgeluiden te horen?

Als ik mijn audio volume op 0 zet hoor ik het lockscherm geluid niet meer als ik mijn telefoon weer lock, maar ik kan wel mijn toetsenbord klikjes horen als ik typ.

Als ik mijn volume wat hoger zet hoor ik wel een lockscherm geluid als ik de telefoon weer lock maar ook het toetsenbord klikjes bij het typen.

Hebben jullie dit ook? Hoort dit?
Kijk even bij horen en voelen of je de systeem geluiden ook aanpast met de knoppen. Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken.

• kevinkrs
Pat-Juh schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:46:
[...]

Kijk even bij horen en voelen of je de systeem geluiden ook aanpast met de knoppen. Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken.
Die worden bij mij niet aangepast met de knoppen. (heb de optie uitstaan). En uiteraard zijn de beltoon signaal op de helft. Vandaar dat ik het zo raar vind dat ik geen lockscherm geluid hoor als ik mijn media volume laag zet.

Edit: zojuist even vergeleken met mijn XS Max, die toont hetzelfde gedrag. Het is dus gelukkig geen hardware defect.

kevinkrs wijzigde deze reactie 25-11-2019 15:15 (11%)

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 02:29
Ik heb hetzelfde probleem @kevinkrs zodra je je media volume aanpast (in insta ofzo) dan worden je keyboard of lockscreen geluiden veel zachter. En na een klein tijdje komt het volume weer 'terug'

iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• kevinkrs
ItsWillem schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:13:
Ik heb hetzelfde probleem @kevinkrs zodra je je media volume aanpast (in insta ofzo) dan worden je keyboard of lockscreen geluiden veel zachter. En na een klein tijdje komt het volume weer 'terug'
Dus dat het volume inconsistent zou zijn is dus eigenlijk (een van de vele) iOS 13 bugs?

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:43
Nog meer mensen waarvan de iPhone niet oplaadt tot 100%. Bij 80% stopt hij. Ik dacht dat de iPhone het laatste uurtje voordat je hem gebruikt alsnog naar 100% zou brengen. Maar dat doet hij niet. Gevolg is dat ik aan het eind van de dag onder de 20% duik...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Nu online
kw_nl schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:36:
Nog meer mensen waarvan de iPhone niet oplaadt tot 100%. Bij 80% stopt hij. Ik dacht dat de iPhone het laatste uurtje voordat je hem gebruikt alsnog naar 100% zou brengen. Maar dat doet hij niet. Gevolg is dat ik aan het eind van de dag onder de 20% duik...
Instellingen>batterij>batterijconditie>geoptimaliseerd opladen uitzetten ;)

• kw_nl
Alexknl schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:46:
[...]

Instellingen>batterij>batterijconditie>geoptimaliseerd opladen uitzetten ;)
Maar dan stopt hij niet meer bij 80% in de nacht. Maar laadt hij uren door op 100% toch?

• ItsWillem
kw_nl schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:10:
[...]

Maar dan stopt hij niet meer bij 80% in de nacht. Maar laadt hij uren door op 100% toch?
Dat is druppelladen, de power management zal er echt wel voor zorgen dat er geen schade ontstaat aan de accu ;)

Ik heb overigens nooit problemen met de geoptimaliseerd opladen functie...

ItsWillem wijzigde deze reactie 25-11-2019 19:14 (10%)

iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• kw_nl
ItsWillem schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:14:
[...]

Dat is druppelladen, de power management zal er echt wel voor zorgen dat er geen schade ontstaat aan de accu ;)

Ik heb overigens nooit problemen met de geoptimaliseerd opladen functie...
Dus het staat bij jou aan en laadt op naar 100%?

• ItsWillem
kw_nl schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:16:
[...]

Dus het staat bij jou aan en laadt op naar 100%?
Yes, ik hang m eraan rond 23:30 en om 07:00 is hij op 100%. Ik hou vaak meer dan 30% lading over op het einde van de dag, wat een top toestel :D

• Alexknl
  • Nu online
Zie nu dat mijn batterijconditie al naar 98% is, dacht dat ik er toch netjes mee omging (zo min mogelijk snelladen etc). Mijn oude telefoon, 6S Plus, zit nog altijd sinds maart (nieuwe batterij) op 100% batterijcapaciteit, en wordt sinds september gebruikt door mijn vader. Dat wordt over een jaar al batterij vervangen voor de 11 Pro ben ik bang :)

• kw_nl
ItsWillem schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:16:
[...]

Yes, ik hang m eraan rond 23:30 en om 07:00 is hij op 100%. Ik hou vaak meer dan 30% lading over op het einde van de dag, wat een top toestel :D
Mmm, gaat er toch iets niet lekker.

Ik kom van de XR af, die ging langer mee dan de 11Pro. In het afgelopen jaar misschien 10 keer gehad dat de batterij bijna leeg was. Nu na 3 weken al 4 keer gehad.

• pdavie2311

pdavie2311

Ik gebruik ook nooit echt de snellader. Laad de 11 pro vaak bij in de auto en anders ligt hij op mijn draadloze oplader van Huawei. Gisteren net een docking gekocht waar de 11 pro draadloos kan opladen en mijn Watch er ook bij op past. Heb ik ook gelijk een nachtklokje..;-)

• kevinkrs
Alexknl schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:19:
Zie nu dat mijn batterijconditie al naar 98% is, dacht dat ik er toch netjes mee omging (zo min mogelijk snelladen etc). Mijn oude telefoon, 6S Plus, zit nog altijd sinds maart (nieuwe batterij) op 100% batterijcapaciteit, en wordt sinds september gebruikt door mijn vader. Dat wordt over een jaar al batterij vervangen voor de 11 Pro ben ik bang :)
Heb je je telefoon toevallig aan de luchtrooster van de auto gehangen met de verwarming aan? Daar kan je batterij hard van slijten (helaas achter gekomen op mijn oude iPhone X)

Mijn iPhone XS Max staat nog op 100% na bijna een jaar gebruik :)

• Alexknl
  • Nu online
kevinkrs schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:57:
[...]

Heb je je telefoon toevallig aan de luchtrooster van de auto gehangen met de verwarming aan? Daar kan je batterij hard van slijten (helaas achter gekomen op mijn oude iPhone X)

Mijn iPhone XS Max staat nog op 100% na bijna een jaar gebruik :)
Oh, ja. Zou het daaraan liggen? Hoewel ik het ventilatierooster wel dicht heb gezet, komt er toch wat warme lucht door. Doe jij je XS Max snelladen? Of ook rustig met 5W. 100% na een jaar is wel netjes.

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:32
kw_nl schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:10:
[...]

Heb je een heel onregelmatig rooster? Want voor zover ik weet, werkt de functie optimaal als je een regelmatig rooster hebt. Dan voorspelt ie wanneer ie tot 100% moet laden.

• kw_nl
Volkan1984 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:12:
[...]

Heb je een heel onregelmatig rooster? Want voor zover ik weet, werkt de functie optimaal als je een regelmatig rooster hebt. Dan voorspelt ie wanneer ie tot 100% moet laden.
Nee, regelmatiger ga je het niet krijgen. Elke werkdag de wekker om 05:55.

Ik denk dat ik maar supportticket er van maak.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:11
Alexknl schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:06:
[...]

Oh, ja. Zou het daaraan liggen? Hoewel ik het ventilatierooster wel dicht heb gezet, komt er toch wat warme lucht door. Doe jij je XS Max snelladen? Of ook rustig met 5W. 100% na een jaar is wel netjes.
De batterij moet niet (langdurig) heel warm of koud worden, ik schuif het rooster altijd dicht waar de iPhone komt, voor de zekerheid.

Ik had overigens nog 92% op mijn 2 jaar oude iPhone X, keek nergens naar. Elke nacht laden, snelladen als dat nodig was (niet heel vaak, voornamelijk op vakantie) en soms in de lader in de auto. Je doet er veel beter aan om wat vaker je iPhone op te laden heb ik het idee dan hem telkens leeg te laten lopen door bijv 2 dagen (proberen) te gebruiken.

• kevinkrs
Alexknl schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:06:
[...]

Ja, dat zou kunnen want warmte lucht is slecht voor een batterij. Ik heb op mijn X zelfs vaak oververhitting waarschuwingen gehad.

Op mijn XS Max die nog op 100% staat gebruik ik inderdaad een snel lader. (Een iPad charger, want je krijgt er niet standaard een snel lader blij -_- )

Ik sta er niet te lang bij stil, gewoon eke avond op de lader. Vaak wanneer hij rond de 15 - 25% is, ligt er een beetje aan hoe lang mijn dag is geweest. Probeer eigenlijk zo lang mogelijk op de accu te gebruiken.

Het is nu tevens 23:48 en heb nog 44% over, beetje social media, uurtje gebeld, beetje browsen, nieuws lezen, whatsapp etc, brightness op 75% (lichte omgeving).

• PakoeDIEP
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12 09:13
Ik had mijn XS Max een jaar lang opgeladen met een iPad blok. Bij verkoop was de conditie alsnog 100%. Wel moet ik toegeven dat ik het altijd tussen de 20-80% hield.

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Ik zou minder op dat percentage letten en meer op de echte batterij duur. Merk je in de praktijk dat je batterij achteruit gaat? Ga je dan zorgen maken en niet omdat een software tellertje op 98% staat.

Batterijen zijn geen voodoo ofzo, je hebt geen speciale rituelen nodig. Ik laadde mijn XS Max op allerlei manieren, draadloos, normale 5W lader, iPad 12W lader, hele nacht eraan zonder optimalizatie aan etc. Liep er mee rond in -35C en +38C... Stond na een dik jaar nog steeds op 100%.

Gebruik dat ding nou gewoon. Je hebt er €1000+ aan uitgegeven, zelfs als je na een jaar of misschien twee de batterij moet vervangen, kunnen die extra paar euro er ook nog wel bij.

• kevinkrs
Propane schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:13:
Ik zou minder op dat percentage letten en meer op de echte batterij duur. Merk je in de praktijk dat je batterij achteruit gaat? Ga je dan zorgen maken en niet omdat een software tellertje op 98% staat.

Batterijen zijn geen voodoo ofzo, je hebt geen speciale rituelen nodig. Ik laadde mijn XS Max op allerlei manieren, draadloos, normale 5W lader, iPad 12W lader, hele nacht eraan zonder optimalizatie aan etc. Liep er mee rond in -35C en +38C... Stond na een dik jaar nog steeds op 100%.

Gebruik dat ding nou gewoon. Je hebt er €1000+ aan uitgegeven, zelfs als je na een jaar of misschien twee de batterij moet vervangen, kunnen die extra paar euro er ook nog wel bij.
Als bij mij de batterij health op 99% staat verdwijnt mijn iPhone toch echt dezelfde dag de prullenbak in hoor 8)7

batterij health op 90% merk je wel trouwens, dan ga je toch wel al snel een halfuur / 35 minuten minder lang mee op de batterij.

Waar ik wel erg op let is hoeveel % batterij ik nog over heb rond welke tijdstippen. En ik ben zeker aan het vergelijken tussen de 11 pro en 11 pro Max. Volgens Apple zou hij een uur? langer mee moeten gaan dan de 11 pro, maar als ik naar batterij testen op youtube kijk scheelt dit echt maar 5%

• Yzord
Het is maar waar men zich druk over maakt. Het is per telefoon hartstikke verschillend. De ene telefoon heeft meer op de achtergrond slurpende apps dan de ander. En zo gebruikt de ander weer meer GPS gebruikende apps dan de ander. Dus het valt amper te vergelijken en al helemaal niet via een youtube filmpje.

Mijne heeft na een jaar nog steeds 100%, maar zodra ik hem door geef aan mijn vrouw dan gaat het ineens hard met d'r FB en Insta apps welke op de achtergrond nog meer slurpen dan bij het gebruik ervan. Ook gebruikt ze de navigatie veel. Ik gebruik alle bovenstaande apps niet en dat merk ik.

Het is een gebruikersvoorwerp, dus gewoon niet druk maken erover.

• kevinkrs
Yzord schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:07:
Het is maar waar men zich druk over maakt. Het is per telefoon hartstikke verschillend. De ene telefoon heeft meer op de achtergrond slurpende apps dan de ander. En zo gebruikt de ander weer meer GPS gebruikende apps dan de ander. Dus het valt amper te vergelijken en al helemaal niet via een youtube filmpje.

Mijne heeft na een jaar nog steeds 100%, maar zodra ik hem door geef aan mijn vrouw dan gaat het ineens hard met d'r FB en Insta apps welke op de achtergrond nog meer slurpen dan bij het gebruik ervan. Ook gebruikt ze de navigatie veel. Ik gebruik alle bovenstaande apps niet en dat merk ik.

Het is een gebruikersvoorwerp, dus gewoon niet druk maken erover.
Ik geloof dat het bij iOS zo is, zodra je een app niet regelmatig opent dat deze minder tot geen achtergrond toegang krijgt. Tot de apps zelfs geen notificaties meer kan sturen, tenzij de app een pushserver heeft.

Ik heb nooit gemerkt dat Instagram of Facebook op de achtergrond dingen staat te doen, ik zie ook bij batterij staan: Op achtergrond 1 minuut, dus dat zal wel meevallen.

Sinds iOS 13 is het zelfs zo dat een app zodra afgesloten (in app-pause state) nog maar 20 seconden de tijd heeft om zijn taken af te ronden. In iOS 10 was dat nog 2 minuten.

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09-12 18:34
Het scherm van mijn pro Max zit echt onder de krassen. Heb ik nog nooit gehad met enig andere iphone. Zijn de schermpjes zoveel slechter?

• kevinkrs
giantgiantus schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:55:
Het scherm van mijn pro Max zit echt onder de krassen. Heb ik nog nooit gehad met enig andere iphone. Zijn de schermpjes zoveel slechter?
Ik zag op een review van EverythingApplePro dat het scherm veel harder is, maar om die reden ook sneller kleinere krassen geeft. Screenprotector doet wonderen tho.

Je matte achterkant blijft daarin tegen wel mooier :p

kevinkrs wijzigde deze reactie 26-11-2019 23:14 (6%)

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:40
Vraagje voor de 64GB bezitters. Ik heb nu een iphone 6 die ik wil gaan vervangen. Nou is apple zo leuk geweest om geen 128GB aan te bieden in de pro variant. De normale 11 heeft dan wel weer 128gb maar het formaat van de pro spreekt mij nogal aan.

Ik heb nu een 6 met 64 GB waarvan ik 43gb in gebruik heb. Met een dergelijke camera als op de 11pro zal het qua opslag een stuk sneller vollopen verwacht ik. Hoe hebben jullie dit? Ik heb al een betaalde icloud waar de foto's qua backup heen gaan.Is het echter ook werkbaar om de icloud als verlenging/uitbreiding te gebruiken tov de "beperkte" 64GB puur kijkend naar foto's?

13x ET-M660255 @ SB3600-TL21; 32x vacuumbuis @ Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Yzord
giantgiantus schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:55:
Kan je er een foto van maken? Ben wel eens benieuwd.

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12:51

Orinoco

Unter den Linden

Appie Heijn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:01:
Vraagje voor de 64GB bezitters. Ik heb nu een iphone 6 die ik wil gaan vervangen. Nou is apple zo leuk geweest om geen 128GB aan te bieden in de pro variant. De normale 11 heeft dan wel weer 128gb maar het formaat van de pro spreekt mij nogal aan.

Ik heb nu een 6 met 64 GB waarvan ik 43gb in gebruik heb. Met een dergelijke camera als op de 11pro zal het qua opslag een stuk sneller vollopen verwacht ik. Hoe hebben jullie dit? Ik heb al een betaalde icloud waar de foto's qua backup heen gaan.Is het echter ook werkbaar om de icloud als verlenging/uitbreiding te gebruiken tov de "beperkte" 64GB puur kijkend naar foto's?
Heb zelf een iPhone 11 pro 512GB, maar je zou ook kunnen kijken naar een Apple verloop kabel n.l.: "Lightning to USB 3 Camera Adapter" kost je ong. 39 euro en daarmee kun je via de apple bestanden app foto's en video's snel op een usb stick zetten.
Dan kun je voor de 64GB gaan en makkelijk en snel ruimte vrij maken. Let op dat je wel voor de "Lightning to USB 3 Camera Adapter" gaat wat met nogal wat usb sticks heb je external power nodig dit kan dan via een power adapter of een powerbank.
Op youtube kun je wel wat info vinden met grappige oplossingen met de "Lightning to USB 3 Camera Adapter"

• Scrtz
Appie Heijn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:01:

Doe ik al een paar jaar, koop alleen nog maar de instap iPhone qua grootte dus 64gb en alles komt in iCloud te staan, werkt perfect.

• Pepppie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 13:44
Iemand een mooie Black Friday aanbieding gezien voor originele Apple-hoesjes voor de 11 Pro?

• Scrtz
Pepppie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:06:
Iemand een mooie Black Friday aanbieding gezien voor originele Apple-hoesjes voor de 11 Pro?
[iPhone 11, 11-Pro en Max] Hoesjes en andere accessoires is het juiste topic voor hoesjes en hoogstwaarschijnlijk is er ook nog een speciaal black friday aanbiedingen topic. ;)

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17:43
MazeWing schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 14:45:

Welke telefoon had je hiervoor?

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Swizzler24 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:08:
[...]

Welke telefoon had je hiervoor?
OnePlus 7 Pro 12GB

Deep Fusion; zijn er mensen die nou echt daadwerkelijk verschil zien wanneer Deep Fusion toegepast wordt op foto's?

Voor mijn gevoel is het vooral een mooie (marketing) gimmick.

Night Mode ben ik zeer zeker erg enthousiast over, maar Deep Fusion heeft tot dusver nog erg weinig indruk op me gemaakt.

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17:43
Wat vind/vond je van de switch van Ios naar Android?

• GeryP
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 13-12 15:40
Deze week ga ik mijn nieuwe iPhone 11 Pro Max bestellen! Ik kom van een iPhone 8 Plus af. Ik weet niet of ik hier in het juiste topic ben (anders excuses :)) maar ik vroeg me af wat de beste manier is om mijn gegevens over te zetten van de oude naar de nieuwe iPhone. Nu weet ik dat je het via een reservekopie (icloud of itunes) kan doen maar je het ook via de draadloze transfer kunt doen door ze naast elkaar te leggen.

Wat ik graag zou willen weten is of je wifi wachtwoorden en je automatisch opgeslagen wachtwoorden van websites ook meegenomen worden als je de draadloze transfer doet. Of is dit alleen als je een reservekopie terug zet via icloud of itunes?

Ik ben een vrouw en niet heeeeeel handig met telefoons en wil het natuurlijk wel graag in 1x goed doen :)
Vandaar jullie advies :) Alvast dank.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
GeryP schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:02:
Deze week ga ik mijn nieuwe iPhone 11 Pro Max bestellen! Ik kom van een iPhone 8 Plus af. Ik weet niet of ik hier in het juiste topic ben (anders excuses :)) maar ik vroeg me af wat de beste manier is om mijn gegevens over te zetten van de oude naar de nieuwe iPhone. Nu weet ik dat je het via een reservekopie (icloud of itunes) kan doen maar je het ook via de draadloze transfer kunt doen door ze naast elkaar te leggen.

Wat ik graag zou willen weten is of je wifi wachtwoorden en je automatisch opgeslagen wachtwoorden van websites ook meegenomen worden als je de draadloze transfer doet. Of is dit alleen als je een reservekopie terug zet via icloud of itunes?

Ik ben een vrouw en niet heeeeeel handig met telefoons en wil het natuurlijk wel graag in 1x goed doen :)
@GeryP Laatst heb ik het via draadloze transfer (van een iPhone 5s naar een iPhone 7) gedaan en dit werkte prima. Alles kwam mee met de transfer.

Eerder was het me nog niet gelukt, normaal doe ik het altijd op de ouderwetse manier: Reservekopie maken via iTunes (in Mojave heet dat niet meer zo), daarna terugzetten op je nieuwe iPhone. Wel bedraad, dat is betrouwbaarder.

Via een iCloud reservekopie heb ik de ervaring dat niet alles meekomt (bijvoorbeeld foto's), maar misschien lag dat aan de instellingen. Via iTunes vind ik dus zelf de handigste optie.😉 Kennissen en familie vragen altijd of ik het voor ze wil doen.

syltheboy wijzigde deze reactie 02-12-2019 10:53 (3%)

• Scrtz
GeryP schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:02:

Draadloze transfer is het beste en ook nog eens het snelste. Neemt alles over inclusief wachtwoorden. Met mijn 64gb iPhone X was ik in een kwartier klaar met overzetten naar mijn huidige iPhone 11 Pro 64gb.
Geert1976 schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:02:
Deep Fusion; zijn er mensen die nou echt daadwerkelijk verschil zien wanneer Deep Fusion toegepast wordt op foto's?

Voor mijn gevoel is het vooral een mooie (marketing) gimmick.

Night Mode ben ik zeer zeker erg enthousiast over, maar Deep Fusion heeft tot dusver nog erg weinig indruk op me gemaakt.
Hoe kun je uberhaupt zien of Deep Fusion aan staat?

@syltheboy Via iCloud zonder encryptie heb je het nadeel dat wachtwoorden niet worden meegenomen dus dan kun je die weer allemaal gaan invullen + overal weer opnieuw op WiFi netwerken verbinden, best wel irritant. Met encryptie neemt iTunes wel de wachtwoorden mee.

Via iCloud maak ik zelf wel backups via de zekerheid (en automatisch) maar zet ik nooit een backup terug bij een nieuw toestel omdat dan alles weer gedownload moet worden op het nieuwe apparaat, duurt dus tergend lang.

Zoals ik hierboven al zei via draadloze transfer wordt alles meegenomen en ben je echt binnen 15-30 min klaar in het gros van de gevallen.
Scrtz schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:48:
[...]

[...]

Hoe kun je uberhaupt zien of Deep Fusion aan staat?
Sowieso moet bij de instellingen van Camera ''Maak foto's buiten het kader'' uit staan.
Als je een foto hebt genomen in een lowlight situatie (dus niet pikkedonker, want dan Night Mode) en direct de foto gaat bekijken zie je heel snel in een fractie van een seconde Deep Fusion aan t werk.

• Famous

Famous

R 400+

Geert1976 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:43:
[...]

Sowieso moet bij de instellingen van Camera ''Maak foto's buiten het kader'' uit staan.
Als je een foto hebt genomen in een lowlight situatie (dus niet pikkedonker, want dan Night Mode) en direct de foto gaat bekijken zie je heel snel in een fractie van een seconde Deep Fusion aan t werk.
Moet jij inmiddels niet van je 11 Pro af?

* Famous wordt gestalkt door 2 man die een 11 Pro willen maar niet nieuw..

Famous schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:53:
[...]

Moet jij inmiddels niet van je 11 Pro af?
ja over 7 weken, wanneer de iPhone 11-en-een-half wordt aangekondigd :+

• jpbosk
  • Laatst online: 09-12 12:45
Hoi!

Ik ben van plan om van de iPhone X over te stappen naar de iPhone 11 Pro. Maar, ik heb twee vragen:

- is 64 GB nog genoeg? Ik heb nu 64 GB, en met iCloud fotobibliotheek en Spotify staan er nauwelijks foto’s en muziek op m’n foon. Verandert dat met de 11 Pro? Als in: grotere foto’s etc? Hoe zien jullie dit? Ik vind de stap naar 256 GB erg groot (ook qua prijs...). Jammer dat er geen 128 GB is.
- Hoe is het bereik? Zit er verschil tussen oudere iPhones en de 11 Pro? Mijn X lijkt wat slechter bereik te hebben dan bv. de Samsung van m’n vrouw. Ook het schakelen tussen 3G en 4G duurt soms wat lang. Is dit beter bij de 11 Pro? (Nb: T-Mobile en landelijk gebied...)

• kevinkrs

Helaas afscheid genomen van de 11 Pro. Vond de accu toch zeer tegenvallen. Wel prima voor het formaat (ongeveer even lang als op de XS Max) maar ik wilde toch net iets meer.

Toch maar de 11 Pro max bestellen :)

• Famous

Famous

R 400+

jpbosk schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:32:
Hoi!

Ik ben van plan om van de iPhone X over te stappen naar de iPhone 11 Pro. Maar, ik heb twee vragen:

- is 64 GB nog genoeg? Ik heb nu 64 GB, en met iCloud fotobibliotheek en Spotify staan er nauwelijks foto’s en muziek op m’n foon. Verandert dat met de 11 Pro? Als in: grotere foto’s etc? Hoe zien jullie dit? Ik vind de stap naar 256 GB erg groot (ook qua prijs...). Jammer dat er geen 128 GB is.
- Hoe is het bereik? Zit er verschil tussen oudere iPhones en de 11 Pro? Mijn X lijkt wat slechter bereik te hebben dan bv. de Samsung van m’n vrouw. Ook het schakelen tussen 3G en 4G duurt soms wat lang. Is dit beter bij de 11 Pro? (Nb: T-Mobile en landelijk gebied...)
1. Dat kunnen wij niet voor jou bepalen. Als je het nauwelijks op je telefoon bewaard dan lijkt het genoeg ;)
2. Zit zelf bij Simpel en ervaar geen problemen met het netwerk. Hiervoor mij mijn X echter ook niet, dus het is in elk geval niet slechter geworden >:)
kevinkrs schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:38:
[Afbeelding]

Helaas afscheid genomen van de 11 Pro. Vond de accu toch zeer tegenvallen. Wel prima voor het formaat (ongeveer even lang als op de XS Max) maar ik wilde toch net iets meer.

Toch maar de 11 Pro max bestellen :)
Wat vond je eraan tegenvallen?
Zeker met het woordje "zeer" vraag ik het mij af of een ander formaat, wat je niet fijn vindt(?), dat anderhalf uurtje accu goedmaakt?

• kevinkrs
Famous schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:41:
[...]

1. Dat kunnen wij niet voor jou bepalen. Als je het nauwelijks op je telefoon bewaard dan lijkt het genoeg ;)
2. Zit zelf bij Simpel en ervaar geen problemen met het netwerk. Hiervoor mij mijn X echter ook niet, dus het is in elk geval niet slechter geworden >:)

[...]

Wat vond je eraan tegenvallen?
Zeker met het woordje "zeer" vraag ik het mij af of een ander formaat, wat je niet fijn vindt(?), dat anderhalf uurtje accu goedmaakt?
Ik vind het kleine formaat persoonlijk fijner voor dingen als Whatsapp etc, maar weer ruk voor als ik Netflix in bed kijk. Eigenlijk zou ik nog een tussenformaat willen. Iets groter dan de 11 Pro maar iets kleiner dan de Max.

In verschillende batterij testen in combinatie met darmmode kan de 11 Pro met de 11 Pro Max met 35% batterij met elkaar verschillen. Dat vind ik best veel nog, de Max gaat dan ook ongeveer even lang mee als de Huawei mate 30 Pro, wat uit mijn ervaring (met de Mate 20 Pro, vorige generatie dus) echt een battery king is.

Ik denk dat je het verschil in batterij als je de telefoon 'casual' gebruikt wel kan merken. Dat je toch net wat minder snel grijpt naar je oplader.

Stel je staat om 07:00 uur op, haalt je telefoon van de lader, je gaat een volledige 8 uur werken en je krijgt onverwachts een berichtje 'hey kom we gaan even uit vanavond' is het toch fijn dat je een heavy workload aankan zonder dat ik aan het einde van de avond moet stressen om boven de 5% batterij te blijven :p

• Scrtz
kevinkrs schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:46:
[...]

Ik vind het kleine formaat persoonlijk fijner voor dingen als Whatsapp etc, maar weer ruk voor als ik Netflix in bed kijk. Eigenlijk zou ik nog een tussenformaat willen. Iets groter dan de 11 Pro maar iets kleiner dan de Max.

In verschillende batterij testen in combinatie met darmmode kan de 11 Pro met de 11 Pro Max met 35% batterij met elkaar verschillen. Dat vind ik best veel nog, de Max gaat dan ook ongeveer even lang mee als de Huawei mate 30 Pro, wat uit mijn ervaring (met de Mate 20 Pro, vorige generatie dus) echt een battery king is.

Ik denk dat je het verschil in batterij als je de telefoon 'casual' gebruikt wel kan merken. Dat je toch net wat minder snel grijpt naar je oplader.

Stel je staat om 07:00 uur op, haalt je telefoon van de lader, je gaat een volledige 8 uur werken en je krijgt onverwachts een berichtje 'hey kom we gaan even uit vanavond' is het toch fijn dat je een heavy workload aankan zonder dat ik aan het einde van de avond moet stressen om boven de 5% batterij te blijven :p
Ik gebruik mijn iPhone 11 Pro zowel zakelijk als privé dus bel en whatsapp erg veel gedurende een werkdag. Ga zometeen bijv nog naar huis met 56% batterij en dan heb ik bijna 30 belletjes gedaan en tussendoor nog veel liggen whatsappen (voornamelijk web.whatsapp) dus in mijn optiek kan het aan de batterij echt niet liggen.

• jpbosk
  • Laatst online: 09-12 12:45
Famous schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:41:
[...]

[is 64 GB genoeg?]
Snap ik 😀. Maar welke hebben jullie gekozen en lopen jullie al snel tegen geheugenlimieten aan bv. met foto’s?

• Famous

Famous

R 400+

jpbosk schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:04:
[...]

Snap ik 😀. Maar welke hebben jullie gekozen en lopen jullie al snel tegen geheugenlimieten aan bv. met foto’s?
Met 1.000 fotos en 35 videos

• kevinkrs
Scrtz schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:59:
[...]

Ik gebruik mijn iPhone 11 Pro zowel zakelijk als privé dus bel en whatsapp erg veel gedurende een werkdag. Ga zometeen bijv nog naar huis met 56% batterij en dan heb ik bijna 30 belletjes gedaan en tussendoor nog veel liggen whatsappen (voornamelijk web.whatsapp) dus in mijn optiek kan het aan de batterij echt niet liggen.
Ligt ook een beetje aan je omgeving denk ik. Bij mij op kantoor komt er veel licht binnen, dus de brightness staat rond de 90% gemiddeld.

Verder heb ik soms navigeer sessies (bijv. Rotterdam naar Amsterdam of Haarlem) van 1 - 1,5 uur. En dan kan het ook zomaar voorkomen dat ik 1 of 2 uurtjes netflix op youtube op mijn telefoon kijk :p Dan kan het best hard gaan op de accu...

Naar mijn ervaring was bijvoorbeeld de Mate 20 Pro echt een beest op een acculading. Had is mij maar 1 keer gelukt om de telefoon leeg te krijgen tot 10%, en toen was het 03:00. Hoop dat de 11 Pro Max ook zo'n goede score kan zetten O-)

• Scrtz
Heb nog 13,3gb over met:
284 nummers
263 video's
8054 foto's
145 apps

;)

• Famous

Famous

R 400+

Scrtz schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:05:
[...]

Heb nog 13,3gb over met:
284 nummers
263 video's
8054 foto's
145 apps

;)
Ruimte zat dus, maar wat moet je met zoveel apps -O-

• Zillion01
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08-12 00:05

Zillion01

Obey your screen!

Heb vandaag ook een 11 pro max aangeschaft :)
Ik had hiervoor een 6s plus, maar met de kou ging de batterij telkens leeglopen totdat het toestel zich zelf uitschakelt. Is dat bij de nieuwe toestellen ook nog het geval?

• kevinkrs
Zillion01 schreef op maandag 2 december 2019 @ 22:32:
Heb vandaag ook een 11 pro max aangeschaft :)
Ik had hiervoor een 6s plus, maar met de kou ging de batterij telkens leeglopen totdat het toestel zich zelf uitschakelt. Is dat bij de nieuwe toestellen ook nog het geval?
Ik heb dit überhaupt nooit ervaren op een iPhone. Wellicht was je batterij versleten.

• Zillion01
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08-12 00:05

Zillion01

Obey your screen!

kevinkrs schreef op maandag 2 december 2019 @ 22:53:
[...]

Ik heb dit überhaupt nooit ervaren op een iPhone. Wellicht was je batterij versleten.
Schijnt toch wel een bekend euvel te zijn met lithium ion batterijen. Door de kou gaat de interne weerstand van batterijen omhoog, waardoor de lading moeilijker door de batterij beweegt.

• kevinkrs
Zillion01 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 05:14:
[...]

Schijnt toch wel een bekend euvel te zijn met lithium ion batterijen. Door de kou gaat de interne weerstand van batterijen omhoog, waardoor de lading moeilijker door de batterij beweegt.
Ja wat ik eruit begreep is dat bij de kou er iets minder vermogen in de batterij zit, waardoor de batterij sneller leeg loopt.
Ik dacht juist dat het uitvallen gebeurd als het bijvoorbeeld koud is en je batterij is versleten tot 70%

• Hooli-gan
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17:18
Sinds gisteren de trotse bezitter van iPhone 11 Pro. Mijn XS, waardoor ik verliefd ben geworden op Apple, gaat naar mijn vrouw.
Nu heb ik een wit balkje onder de statusbalk (rechterbovenhoek), waarvan ik maar niet kan achterhalen waarom dat er staat. Is alleen op het lockscreen. Kan me niet herinneren dat de XS ook zo’n balkje had.

• Alexknl
  • Nu online
Hooli-gan schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:12:
Sinds gisteren de trotse bezitter van iPhone 11 Pro. Mijn XS, waardoor ik verliefd ben geworden op Apple, gaat naar mijn vrouw.
Nu heb ik een wit balkje onder de statusbalk (rechterbovenhoek), waarvan ik maar niet kan achterhalen waarom dat er staat. Is alleen op het lockscreen. Kan me niet herinneren dat de XS ook zo’n balkje had.
Is een indicatiestreepje om te laten weten dat je dat gedeelte naar beneden kunt halen. Denk dat dit dan met iOS13 is meegekomen. Inderdaad alleen op lockscreen.
Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True