Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:53
My take on hoesjes voor de 11:
* Mous Limitless 3.0 carbon - voelt groot, slippery, ligt niet lekker in de hand, buttons werken goed
* Mous Clarity - heel anders dan de Limitless, voelt minder "groot", licht lekker in de hand, grippy, buttons werken goed
* Tech21 Evo Check - slim, grippy, beste "feel" van de 3, buttons (vervangbaar in kleur, leuk) werken goed

Vraag me af hoe de Mous Clarity en Tech21 Evo Check zich verhouden bij drops.

Heb nu een Tech21 plastic screenprotector erop, doet z'n werk prima, maar hij is vrij dik waardoor je de rand goed voelt bij het swipen, niet ideaal. Heb eerder op andere telefoons de Mediamarkt Clearplex gehad en dat voelt toch wel een stuk beter. Wil sowieso geen glas, alleen plastic ivm de betere bescherming bij drops.

Iemand ervaring met Rhinoshield Solidsuit of ModNX? Heb ooit een Solidsuit gehad maar daarvan vond ik de randen niet grippy genoeg. De ModNX schijnt daarin beter te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Gisteren ontving ik een screen protector van XeloTech 3D/4D Schutzglas met sjabloon. Moet zeggen dat die er heel goed uitziet. Geen randjes en mooi helder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eYLJmkBSqaAPYkbJZPvwf7GA/full.jpg

Vandaag m’n Apple leather back cover ontvangen in de kleur Forest Green. Dit past mooi met m’n Midnight Green 11 pro:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/20NLXd5hLjXde76MDEZzrmJj/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
catchingfire schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 12:07:
My take on hoesjes voor de 11:
* Mous Limitless 3.0 carbon - voelt groot, slippery, ligt niet lekker in de hand, buttons werken goed
* Mous Clarity - heel anders dan de Limitless, voelt minder "groot", licht lekker in de hand, grippy, buttons werken goed
* Tech21 Evo Check - slim, grippy, beste "feel" van de 3, buttons (vervangbaar in kleur, leuk) werken goed

Vraag me af hoe de Mous Clarity en Tech21 Evo Check zich verhouden bij drops.

Heb nu een Tech21 plastic screenprotector erop, doet z'n werk prima, maar hij is vrij dik waardoor je de rand goed voelt bij het swipen, niet ideaal. Heb eerder op andere telefoons de Mediamarkt Clearplex gehad en dat voelt toch wel een stuk beter. Wil sowieso geen glas, alleen plastic ivm de betere bescherming bij drops.

Iemand ervaring met Rhinoshield Solidsuit of ModNX? Heb ooit een Solidsuit gehad maar daarvan vond ik de randen niet grippy genoeg. De ModNX schijnt daarin beter te zijn.
@catchingfire Wil de Mouse Clarity misschien voor mijn XS halen, maar doet dat glimmende plastic niet goedkoop aan? Ik heb nu al ruim 13 maanden de Apple Leather Case in gebruik. Hij blijft heel mooi!

@dkawa Ik vind het trouwens jammer dat die groene Apple Leather Case nergens meer verkrijgbaar is voor de XS.

[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 04-01-2020 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
@ syltheboy misschien MP proberen of Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1318652

*snip* spam

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 05-01-2020 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
*snip* je kunt volgende keer beter een topicreport aan te maken in plaats van te reageren :)

[ Voor 84% gewijzigd door Daedalus op 05-01-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 21:17
Hi Mede tweakers!

Ben op zoek naar een screenprotector op mijn iPhone, maar ik wil geen protector van glas omdat dit de iPhone behoorlijk wat dikker maakt. (Hij is al best wat dikker dan de iPhone 7 of 8).

Nu zie ik op AliExpress verschillende aanbieders of op Ebay maar wat is nu een juiste met goede kwaliteit, heeft er iemand ervaring mee? Ik durf het namelijk niet zonder..

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Runescom schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:38:
Hi Mede tweakers!

Ben op zoek naar een screenprotector op mijn iPhone, maar ik wil geen protector van glas omdat dit de iPhone behoorlijk wat dikker maakt. (Hij is al best wat dikker dan de iPhone 7 of 8).

Nu zie ik op AliExpress verschillende aanbieders of op Ebay maar wat is nu een juiste met goede kwaliteit, heeft er iemand ervaring mee? Ik durf het namelijk niet zonder..
@Runescom Ik ben bang dat een plastic screen-protector niet helpt tegen een val, tegen krasjes natuurlijk wel. Maar de screen-protector (van plastic) komt eerder onder de krasjes zitten dan het scherm zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 05-01-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 21:17
syltheboy schreef op zondag 5 januari 2020 @ 19:23:
[...]

@Runescom Ik ben bang dat een plastic screen-protector niet helpt tegen een val, tegen krasjes natuurlijk wel. Maar de screen-protector (van plastic) komt eerder onder de krasjes zitten dan het scherm zelf.
Het gaat me eigenlijk voornamelijk om de krasjes op het scherm, mijn toestel laat ik eigenlijk nooit vallen.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
dkawa schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 17:01:
Gisteren ontving ik een screen protector van XeloTech 3D/4D Schutzglas met sjabloon. Moet zeggen dat die er heel goed uitziet. Geen randjes en mooi helder:

[Afbeelding]

Vandaag m’n Apple leather back cover ontvangen in de kleur Forest Green. Dit past mooi met m’n Midnight Green 11 pro:

[Afbeelding]
Gaat die combinatie leather back+volledige protector goed? Bij mijn vorige volledige protector ging die heel langzaam schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Cyleo schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:33:
[...]

Gaat die combinatie leather back+volledige protector goed? Bij mijn vorige volledige protector ging die heel langzaam schuiven
Tot nu toe gaat ie prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Runescom schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:38:
Hi Mede tweakers!

Misschien is clearplex dan wat voor jou. Kan oa bij de mm erop worden gezet. Ziet er echt heel goed uit, bijna niet te zien. Maakt je scherm in ieder geval niet dikker. Vorige week laten plaatsen op een XS voor 20 euro. Best aan de prijs, maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:03
Wacht, ik kom er net achter dat apple geen leren hoesjes voor de iPhone 11 maakt. Waarom zijn die er niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:30
Alexknl schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:43:
Deze is voor mij fijnste (dunne) clear tpu case tot nu toe;
https://www.amazon.de/gp/..._asin_title?ie=UTF8&psc=1
Vooral omdat hierbij de buttons ook goed klikbaar zijn vergeleken met Baseus/ESR/Nillkin/Esameday/Cafele (met name Ali merken).
Dank voor de tip, ik heb de clear case besteld voor mijn iPhone 11 (non pro) en past erg mooi. Heel wat beter dan het vodje wat om mijn iPhone 7 zat. Wat ik verder prettig vind aan de TPU hoesjes is de grip. Zowel met vastpakken als ergens neerleggen geeft het net wat meer zekerheid. Ook voorkomt het denk ik een hoop krassen op de achterkant. Telefoon wordt wel wat bulkier, maar ik vind het nog meevallen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:17
deBennie schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:43:
Wacht, ik kom er net achter dat apple geen leren hoesjes voor de iPhone 11 maakt. Waarom zijn die er niet?
Ik zou het aan Apple vragen :+ nee even serieus, ze zijn er niet, jammer, maar wat is het punt om daar over te gaan speculeren...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632581

WouterL schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:52:
Mijn persoonlijke aanrader voor de 11 is de ESR leather back cover. De eerste case die qua kwaliteit in de buurt komt van de apple leather case die er dus voor de 11 niet is..
Heb je daar een linkje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 06:55
Ik heb zo'n Forest Green case besteld bij onze chinese vrienden (lijkt me geen ESR model te zijn trouwens).
Vraagje hierover: de silent knop/schakelaar aan de zijkant kan ik onmogelijk verplaatsen van status. Is dit bij de ESR case wel makkelijk?
In het begin nog zo'n officiele Apple case gehad en ik meen me te herinneren dat dit wel mogelijk was.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1326508

Voor degene die hier clearplex hebben: Ik heb met mijn nagel per ongeluk een deukje gemaakt in de beschermer. Gaat dit er nog uit en zo ja na hoelang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:00

Chiron

Moderator Discord
Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/49423516928_c256288484_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/49423516893_ff7756e5a1_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/49424207757_5e613037ce_c.jpg

Latercase is binnen, top ding. Weegt niks, sluit goed aan, en het patroon van de kevlar is voelbaar. Omdat ie superdun is, moet je niet verwachten dat je em zo op de grond kan laten stuiteren, maar daar ging het me ook niet om. Heb 'm voornamelijk om krassen te voorkomen in het aluminium (en de putten in de hoeken van de eerdere stuiterpartij te verbergen :X).

Bestellen en prijs was wel een ding, kwam helemaal uit Canada. Pitaka maakt een soortgelijke case, maar er zitten wel subtiele verschillen in (gladder oppervlak bijvoorbeeld).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Toch treffend dat de meest gehypete cases (Mous, Rhinoshield, Spigen) het niet best doen:
YouTube: Most Durable iPhone 11 Pro Cases Drop Test! Top 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Siliconenhoesje voor iPhone 11 Pro - Dennengroen (maar de alie express versie) is prima kwaliteit voor 3,50 euro :P

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:12
Nick25 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:49:
Siliconenhoesje voor iPhone 11 Pro - Dennengroen (maar de alie express versie) is prima kwaliteit voor 3,50 euro :P
Is dat deze? Met "My Choice" aan de binnenkant gedrukt?
Alexknl schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:09:
Ik ben zelf inmiddels weer even weg van de TPU cases. Vind het toch wat goedkoop aanvoelen allemaal. De meeste kraken ook een beetje als je op de knoppen drukt.

Van de 12 hoesjes die ik op dit moment heb (veel van Ali), vind ik deze echt de allerfijnste tot nu toe.
Silicone, niet zo sticky als andere silicone hoesjes, kleur Dark Green is perfect matchende kleur groen voor Midnight Green, dunner dan originele silicone hoesjes, onderkant ook bedekt. Voelt heel fijn aan en knoppen klikken goed. €2,14 voor 11 Pro.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.203d4c4dTHv2FU

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Deze vind ik zelf namelijk nog altijd de fijnste van de 14 verschillende tpu/silicone die ik momenteel in bezit heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Alexknl schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:00:
[...]

Is dat deze? Met "My Choice" aan de binnenkant gedrukt?

[...]

Deze vind ik zelf namelijk nog altijd de fijnste van de 14 verschillende tpu/silicone die ik momenteel in bezit heb :)
Nee deze heeft alles wat die van 45 euro ook hebben incl het doosje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:46
Help. Zie door de bomen het bos niet meer. Heb net mijn X verruild voor een 11 Pro. De X gebruike ik ook voor navigatie op de motor: in een Catalyst Impact Protection case in een X-grip. Maar er zijn betere oplossingen, zoals die van SP Connect. In de case een mechanische om de telefoon op een houder te klikken. Maar die case geeft weer minder bescherming (geen opstaande rand rond het scherm). Als ik ga motorrijden/kamperen wil ik extreme bescherming.

Ik heb gezocht naar reviews over tough cases. Ik wil ook iets dat het toestel beschermd tegen vallen. Maar de reviews gaan vooral over of het mooi is, of je nog bij de knoppen kan, etc. Of ellenlange video’s waarin telefoons van een toren gegooid. Maar daar speelt toeval een rol: valt het toestel op een hoek of op het scherm.

Kortom, welke hoe beschermt echt goed? Moet ik gewoon een Otterbox Defender kopen. Ervaringen of waar haal ik de juiste info?

<edit> vertrouw de reviews van mobilereviews-eh wel. Gaat over de Xs, weliswaar, maar toch: https://www.mobilereviews...hone-xs-and-xs-max-cases/ </edit>

[ Voor 11% gewijzigd door coenox op 09-02-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
coenox schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:13:
Ik heb gezocht naar reviews over tough cases. Ik wil ook iets dat het toestel beschermd tegen vallen. Maar de reviews gaan vooral over of het mooi is, of je nog bij de knoppen kan, etc. Of ellenlange video’s waarin telefoons van een toren gegooid. Maar daar speelt toeval een rol: valt het toestel op een hoek of op het scherm.

Kortom, welke hoe beschermt echt goed? Moet ik gewoon een Otterbox Defender kopen. Ervaringen of waar haal ik de juiste info?

<edit> vertrouw de reviews van mobilereviews-eh wel. Gaat over de Xs, weliswaar, maar toch: https://www.mobilereviews...hone-xs-and-xs-max-cases/ </edit>
I hear ya.... Ik word er ook simpel van. Mous Limitless gekocht met dank aan MobileReviewsEh en alle hype eromheen - wat een k*tcase: super splippery, meedogenloos harde randen, bulky, matige buttons, gewoon niet prettig in gebruik. Mous Clarity geprobeerd - iets minder erg, grippyness beter, matige buttons, maar bulky en voelt niet fijn door "scherpe" randen.

Elke keer blijf ik toch weer teruggrijpen (al jarenlang) naar de Tech21 Evo Check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:10

H.Boss

Hugo Boss

Kun je een USB-C charger van een ander merk ook gebruiken?

Ik heb een originele Apple kabel aangeschaft van USB-C naar Lightning. Ik heb een Iphone 11(geen pro)
Maar heb nog de adapter zelf nodig om snel te kunnen laden.

Maar die van Apple is vrij prijzig en zie ze ook van andere telefoonmerken, zijn die ook te gebruiken?

Bijv.

https://www.gsmoplader.nl...ampere-origineel-wit.html

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
USB-C is USB-C. Als het wattage maar genoeg is.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:46
catchingfire schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:45:
[...]

I hear ya.... Ik word er ook simpel van. Mous Limitless gekocht met dank aan MobileReviewsEh en alle hype eromheen - wat een k*tcase: super splippery, meedogenloos harde randen, bulky, matige buttons, gewoon niet prettig in gebruik. Mous Clarity geprobeerd - iets minder erg, grippyness beter, matige buttons, maar bulky en voelt niet fijn door "scherpe" randen.

Elke keer blijf ik toch weer teruggrijpen (al jarenlang) naar de Tech21 Evo Check.
Tot zover dus MobileReviewsEh. Blijft leuk om natuurlijk naar te kijken, maar ik vermoed toch iets vam sponsoring. Had op aanraden van hen een Catalyst voor mijn X. Beviel goed, maar bij de test van de Xs beschermt ie weer niet zo goed als de Mous. Huh? Ik ga eens kijken naar die Tech 21 en anders - onder het mom van meer materiaal meer bescherming - toch een Otterbox Defender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Laatst online: 19:24
bobdigi schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:45:
Na het half overlijden van mijn XS Max besloten om de 11 Pro Max te kopen. Heb even de clear case van Apple er om gehad, op zich erg tevreden mee, maar ik heb toch liever een wallet case.

Hij is misschien wat prijzig, maar ben voor een case van Burkley gegaan (link). Vind het ideaal dat je hem ook 'los' kunt gebruiken als je even lekker op de bank hangt of nog even in bed met je telefoon bezig bent.

[Afbeelding]
[Afbeelding] [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe bevalt ie tot nu toe? Beetje een degelijk ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:56
Voor de liefhebber die ooit iets heeft besteld daar, ik denk dat Slickwraps kan opdoeken https://medium.com/@lynx0...-this-is-how-8b0806358fbb

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
SpoekGTi schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:29:
Voor de liefhebber die ooit iets heeft besteld daar, ik denk dat Slickwraps kan opdoeken https://medium.com/@lynx0...-this-is-how-8b0806358fbb
ik heb dus 2x een email gekregen van de persoon die de breach heeft aangekaart bij Slickwraps.

Geen idee of ik nu in mijn account al mijn vertrouwelijke info moet verwijderen of juist niet inloggen in mijn account zodat onbevoegden mee kunnen kijken

what to do?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:56
Als je het delete staat het waarschijnlijk toch in een backup dus heeft nu geen nut meer denk. Kan alleen geen delete account vinden, daarbij gebruiken momenteel meerdere partijen het lek zo het lijkt

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Na tig hoesjes uiteindelijk weer terug naar de originele Apple leather voor de 11 Pro. Heb het idee dat deze versie zachter is dan de vorige versies (IP 10) maar weet dat niet zeker. Het voelt iig fijn en premium aan, blijft een top case.

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-06 11:33
catchingfire schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:45:
[...]

Ik had precies hetzelfde, ook helemaal overtuigd door MobileReviewsEh om een Mous case te kopen, maar wat viel dat tegen zeg. Precies zoals je beschrijft, echt een lomp, glasse case met scherpe randen en voelde erg goedkoop aan.

Na veel verschillende cases hou ik het toch bij Apple's eigen siliconen case voor de iphone 11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
deBennie schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:43:
Je zou eventueel wel een Mujjo leren case kunnen kopen, die lijkt precies op de versie van Apple, maar voelt iets dikker aan (en ook ietsjes gladder in het begin van het gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:26
kapi_tijn schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:38:
[...]

Ik had precies hetzelfde, ook helemaal overtuigd door MobileReviewsEh om een Mous case te kopen, maar wat viel dat tegen zeg. Precies zoals je beschrijft, echt een lomp, glasse case met scherpe randen en voelde erg goedkoop aan.

Na veel verschillende cases hou ik het toch bij Apple's eigen siliconen case voor de iphone 11 :)
Hier heel tevreden met mijn Mous Limitless 3.0. Ja hij is wat zwaarder maar tot nu toe top bescherming.. ook hun screenprotector bevalt me prima!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-eU43W-VrJ4csCS5cwkfr9gn_eA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q6gHLRUPb0ddyCspRrcprFCf.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb het zadelbruine hoesje, maar ik vind niet dat die bijzonder mooi verouderd. Misschien moet ik hier even doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
Cyleo schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:28:
[Afbeelding]

Ik heb het zadelbruine hoesje, maar ik vind niet dat die bijzonder mooi verouderd. Misschien moet ik hier even doorheen :P
Hij ziet er wel heel tof uit vind ik. Ik las laatst wat tips om het verouderingsproces te versnellen voor leren cases, misschien kun je hiermee de tijd wat versnellen

https://www.youtube.com/watch?v=ApBvdjN0Mug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Ws. dat ik toch voor de ‘Woolnut leather Case’ ga... het reliëf in het leer geeft denk ik net wat meer grip.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2tjCUqSoBEjNh7qX14w3U58TkF0=/f/image/uYiEPs0uLj4IOCwhjY8CHP0C.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Reticulum op 29-03-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
Reticulum schreef op zondag 29 maart 2020 @ 22:51:
Ws. dat ik toch voor de ‘Woolnut leather Case’ ga... het reliëf in het leer geeft denk ik net wat meer grip.

[Afbeelding]
Ik ben heel erg benieuwd hoe die bevalt, ziet er wel bijzonder fraai uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01 22:46
Iemand die een goeie prijs/kwaliteit screenprotector weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:42
stijn1 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 18:40:
Iemand die een goeie prijs/kwaliteit screenprotector weet?
En wat zijn jouw eisen? Matte afwerking, glanzend? Privacy screenprotector of niet? Eentje die over de randen heen gaat? Wat wil je uitgeven?

Misschien een idee om dit soort dingen aan te geven. Dan kunnen anderen je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01 22:46
Glanzend, geen privacy screenprotector en liefst die over de randen gaat. Prijs zo laag mogelijk maar toch een beetje een degelijke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
stijn1 schreef op zondag 5 april 2020 @ 11:52:
Glanzend, geen privacy screenprotector en liefst die over de randen gaat. Prijs zo laag mogelijk maar toch een beetje een degelijke
Heb zelf deze op mijn 11 Pro Max.

Kwaliteit is echt heel goed voor de prijs die je betaald. Zit ook zo'n speciale coating erop tegen vingerafdrukken etc en gewoon makkelijk schoon te maken.

Voor mijn 11 Pro had ik ook dezelfde, alleen met anti-blue light filter. Ook een goede protector :)
Hier zie je wat foto's van hoe die op m'n iPhone 11 Pro geplakt was.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
stijn1 schreef op zondag 5 april 2020 @ 11:52:
Ik heb zelf gisteren de Xelotech geïnstalleerd, deze heeft een sjabloon waardoor je hem erg strak kan installeren. Weet niet hoe die houdt over tijd, maar tot nu toe tevreden. Ik heb deze: https://www.amazon.de/gp/...tle_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Op mijn XS heb ik de Belkin Invisiglass (Ultra) er vanaf november 2018 op zitten. Hij zit niet 100% perfect, doordat het de eerste keer fout ging. Geen edge-to-edge (Belkin heeft ze wel). Ik had al snel een andere dure screen-protector gehaald van BodyGuardz (edge-to-edge), maar om hem te verwisselen vond ik ook weer zonde. Die van Belkin was namelijk ook verre van goedkoop. Ik dacht dat ik me er heel erg aan zou storen, maar nu zijn we weer bijna anderhalf jaar verder en het valt me eigenlijk niet zo op. :P

[ Voor 22% gewijzigd door syltheboy op 07-04-2020 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
Mijn Iphone 11 is helaas kapot gevallen, maar dan ook echt kapot-kapot. En ik twijfel nu tussen de 11 pro en 11 pro max. Maar ik vraag me af om de 11 pro max niet te groot is. Scheelt het veel met de 11?

Normaal zou ik in de winkel kijken, maar dat wordt ff lastig nu ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kruimschaag
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:21
kapi_tijn schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:24:
Mijn Iphone 11 is helaas kapot gevallen, maar dan ook echt kapot-kapot. En ik twijfel nu tussen de 11 pro en 11 pro max. Maar ik vraag me af om de 11 pro max niet te groot is. Scheelt het veel met de 11?

Normaal zou ik in de winkel kijken, maar dat wordt ff lastig nu ;)
Je zou hier eens kunnen kijken: https://www.phonearena.com/phones/size.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
Thanks! Het is de 11 pro geworden btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
Ik heb gisteren mij iPhone 11 pro binnen gekregen met daarbij de Mous Aramax carbon case. Na eerdere (negatieve) ervaringen met de Mous Contour case voor de iPhone 11 heb ik na meerdere positieve reviews van MobileReviewsEh toch voor deze case gekozen, omdat hij qua bescherming als beste uit de test komt en de iPhone 11 pro een behoorlijk kostbare telefoon is. Naast deze case heb ik een Panzerglass screenprotector gekocht (de Case Friendly versie met zwarte rand, zodat je bijna niet ziet dat je een screenprotector gebruikt). In de toekomst zou ik ook graag een Flolab screenprotector gebruiken, deze wordt ook veel aangeraden, maar omdat de levertijd wat langer was heb ik voor nu de Panzerglass erop.

De Mous Carbon case voelt minder plasticachtig aan dan de Contour versie en het carbon gedeelte voelt zacht aan. De grip is niet optimaal, hij is behoorlijk glad en je kunt hem niet met een hand bedienen. Tot zover allemaal overkomelijk, maar na 1 dag had ik al een behoorlijk grote kras op het carbon, terwijl ik de telefoon gewoon gebruikt heb, niet laten vallen of stoten, niks. Heel apart. Ik ben benieuwd hoeveel krassen er bij gaan komen.

Normaal ben ik echt een enorme fan van Apple's silliconen case en ik vermoed dat ik na een tijdje deze case weer ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
Een kleine week verder en ik ben tot de volgende conclusie gekomen over de Mous Aramax carbon case. Ik moet wel toegeven dat ik veel iPhone cases koop en probeer en hier ook enorm kritisch op ben.

+ Hij ziet er enorm strak en goed afgewerkt uit. De naden zijn mooi, de pasvorm is perfect en het carbon gedeelte zit er goed afgewerkt op.
+ Ik kan me voorstellen dat deze case tegen een behoorlijke klap kan en je telefoon beschermt
+ In tegenstelling tot de siliconen case trekt de Mous case geen stof aan en haal je hem makkelijk (zonder weerstand) uit je broekzak.
+ De 3d screenprotector valt precies tussen de randen van de case, waardoor je van de zijkant niet ziet dat je een screenprotector gebruikt

- De randen zijn van plastic en dat blijf je voelen
- De telefoon wordt een stuk zwaarder en het geheel voelt niet prettig aan
- Je kunt de telefoon niet met één hand gebruiken omdat hij behoorlijk glad is

Door het plastic blijft de iPhone goedkoop aanvoelen, terwijl het een premium telefoon is, daar hoort wat mij betreft ook een premium gevoel bij. Ik ben bereid om daar een stuk bescherming voor in te leveren en ga toch terug naar de sillicone case van Apple. Die voelt voor mij soepeler aan en geeft meer grip en maakt de telefoon een stuk lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 24-02 16:40
Voor de liefhebber van een wallet case is dit misschien een aanrader. In Nederland alleen via Amazon te verkrijgen. Een lederen wallet folio met magnetische sluiting van het merk Shieldon. Ik heb hem voor de iPhone 11 aangeschaft. Mooi fijn leer en een zachte binnenvoering. De magneetsluiting werkt goed. Tpu binnenhoes beschermt de iPhone rondom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lh_x2a0MajXLxESDtLAQ4YrDejc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ais2x2ccsopteP9KA1PLHT1Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
Wellicht hier iemand met ervaring; kan ik dezelfde screenprotector gebruiken van de iPhone X voor de iPhone 11 Pro? Ik zie op het www weinig verschil maar wellicht iemand hier met praktijk ervaring?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:42
harm12nl schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:35:
Wellicht hier iemand met ervaring; kan ik dezelfde screenprotector gebruiken van de iPhone X voor de iPhone 11 Pro? Ik zie op het www weinig verschil maar wellicht iemand hier met praktijk ervaring?
Ja hoor, is ook 5.8 inch. Ikzelf heb ook de gewone iphone pro en gebruik deze: https://www.appelhoes.nl/...tWwLS8AGLhCBoCE-cQAvD_BwE

Helemaal tevreden mee👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
loentje48 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:00:
[...]

Ja hoor, is ook 5.8 inch. Ikzelf heb ook de gewone iphone pro en gebruik deze: https://www.appelhoes.nl/...tWwLS8AGLhCBoCE-cQAvD_BwE

Helemaal tevreden mee👍🏼
Thx voor je reactie. Ik heb nu nog de X en wil wellicht overstappen naar de pro. Ik wil echter nog een aantal protectors van Ali halen en zou het zonde vinden als ik ze straks weg moet gooien d:)b

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:02

The Chosen One

Zie signature!

Stelde de vraag in het SE 2020 topic maar gezien hier veel meer mensen al langer ervaring hebben met wireless charging misschien handiger dat ik het hier vraag;

Denken jullie dat dit (nog) werkt met wireless charging?

https://www.etsy.com/nl/l...8-7-47-portemonnee-hoesje
Iemand ervaring ermee? 3, 4 mm is vaak werkzaam zolang het geen metaal is toch.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:43

Erw

*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 93% gewijzigd door Daedalus op 25-04-2020 13:53 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:12
Mocht iemand nog interesse hebben in een Apple Leather Case voor de 11 Pro, nu in aanbieding voor 28 euro op Amazon;
https://www.amazon.nl/App.../B07XK1XTL1/?tag=nlpep-21

[ Voor 3% gewijzigd door Alexknl op 25-04-2020 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Heeft iemand ervaring met een transparante protector voor de achterzijde van de iPad Pro 11”?
Dus die je erop plakt, geen cover.

Ken de Screenknight protectors voor de iPhone, maar was benieuwd of iemand een iPad versie gebruikt?
Nu met het Magic Keyboard is het handig om de iPad ook “naakt” te gebruiken doordat deze er snel af te nemen is.. maar wil dan wel de achterzijde beschermd hebben.

Voorbeeld van de screenknight voor iPhone zoals ik die ken van m’n 11 Pro.

https://www.ebay.co.uk/it...tary-Shield-/401910887983

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
Alexknl schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 14:51:
Mocht iemand nog interesse hebben in een Apple Leather Case voor de 11 Pro, nu in aanbieding voor 28 euro op Amazon;
https://www.amazon.nl/App.../B07XK1XTL1/?tag=nlpep-21
Ahh ik zag dit bericht te laat, ze zijn nu weer 'normaal' geprijsd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Rivanov schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:52:
Heeft iemand ervaring met een transparante protector voor de achterzijde van de iPad Pro 11”?

Ken de Screenknight protectors voor de iPhone, maar was benieuwd of iemand een iPad versie gebruikt?
Nu met het Magic Keyboard is het handig om de iPad ook “naakt” te gebruiken doordat deze er snel af te nemen is.. maar wil dan wel de achterzijde beschermd hebben.

al geprobeerd??
Begin me Apple cover nu beetje vervelend vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:32
Rivanov schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:52:

Is dit gewoon een dunne nagenoeg onzichtbare protector voor de achterkant?

Ik zoek zoiets. Niet om een val te breken o.i.d., maar gewoon om de kleine gebruikerskrasjes te voorkomen.

Mijn oude iPhone 6 was na dik twee jaar nog helemaal netjes, maar had hele kleine krasjes op de achterkant omdat de telefoon eigenlijk altijd op het bureau ligt.
Om mijn huidige Samsung S8 heb ik de meest dunne case die ik kon vinden om dat te voorkomen, maar het liefst gebruik ik mijn telefoon gewoon "naakt".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
B-Real schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:02:
[...]

Is dit gewoon een dunne nagenoeg onzichtbare protector voor de achterkant?

Ik zoek zoiets. Niet om een val te breken o.i.d., maar gewoon om de kleine gebruikerskrasjes te voorkomen.

Mijn oude iPhone 6 was na dik twee jaar nog helemaal netjes, maar had hele kleine krasjes op de achterkant omdat de telefoon eigenlijk altijd op het bureau ligt.
Om mijn huidige Samsung S8 heb ik de meest dunne case die ik kon vinden om dat te voorkomen, maar het liefst gebruik ik mijn telefoon gewoon "naakt".
Jep, gewoon een transparante folie voor de achterzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Rivanov schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:08:
[...]

Jep, gewoon een transparante folie voor de achterzijde.
Al gekocht? @Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:14
Zijn er hier mensen met een tech21 bookcase voor de iPhone 11pro en wat zijn jullie ervaringen
Wordt je. Telefoon er veel zwaarder erdoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-06 07:08
catchingfire schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:02:
Toch treffend dat de meest gehypete cases (Mous, Rhinoshield, Spigen) het niet best doen:
YouTube: Most Durable iPhone 11 Pro Cases Drop Test! Top 10
Deze vond ik heel waardevol om te bekijken, maar je moet t wel kunnen verdragen |:(

De Otterbox vond ik interessant (door de "schietstoel"), maar de Pitaka (MacEz Pro) vond ik ook een overweging die ik zelf niet gemaakt zou hebben.

Nu wil ik graag de kleur (midnight green) uit laten komen dus denk ook heel erg aan de Spigen Neo Hybrid in die kleur... Iemand daar ervaring mee?

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

MazeWing

The plot thickens...

Sinds de release mijn 11 pro max zonder hoesje gebruikt. Na een beschadiging aan het scherm afgelopen maandag (dinsdag gelukkig meteen vervangen) heb ik toch maar weer besloten een hoesje te gebruiken (heb dit eigenlijk altijd bij mijn vorige telefoons gedaan).

Uiteindelijk uitgekomen bij de Mujjo leather case (zonder vak voor pasjes). Eigenlijk is die precies hetzelfde als de Apple leather case, alleen dan beter (en dikker) leer en een tientje goedkoper. Ben deze keer niet voor het hoesje van Apple gegaan omdat deze in mijn ervaring erg snel aan het slijten waren bij de hoeken (aan de onderkant van de telefoon), waardoor het leer er binnen afzienbare tijd vanaf was en je plastic randen zag. Zowel de 6 als de 6s hoes hadden dit en een kort rondje zoeken op Google laat zien eet de het nog steeds hebben. De 5s was wat dat betreft de uitzondering, aangezien die helemaal doorliep.

Inmiddels 2 dagen het hoesje in gebruik en moet zeggen dat het me erg goed bevalt. De grip is goed, het voelt net wat zachter dan die van Apple (het leer is net een fractie dikker) en qua bulkiness valt het allemaal reuze mee. Wel waren de knoppen in het begin erg stug. Deze zijn al een stuk soepeler na een paar dagen.

Al bij al dus tevreden met het hoesje en hopelijk op de langere termijn een betere kwaliteit dan die van Apple. Daarnaast blijkt Mujjo ook nog eens een Nederlands bedrijf te zijn, wat het net dat extraatje geeft boven andere merken... (niet dat het veel uitmaakt, aangezien ze toch allemaal in China zijn gemaakt).

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Heeft iemand ervaring met hoesjes van dbrand? Dus niet de skins maar hoesjes. Ziet er wel solide en stijlvol uit naar mijn idee.

https://dbrand.com/shop/grip/iphone-11-pro-cases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:14
Th_mas schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:05:
Heeft iemand ervaring met hoesjes van dbrand? Dus niet de skins maar hoesjes. Ziet er wel solide en stijlvol uit naar mijn idee.

https://dbrand.com/shop/grip/iphone-11-pro-cases
Heb er een gehad voor een OnePlus. Opzich prima cases, je telefoon wordt er alleen wel een beetje 'bulky' van.

Pluspunt is dat je skins kan kopen voor de achterkant van het hoesje, dus om de zo veel tijd een nieuwe bestellen, en je hebt weer een compleet ander toestel! (qua uiterlijk dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Chiron schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:14:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Latercase is binnen, top ding. Weegt niks, sluit goed aan, en het patroon van de kevlar is voelbaar. Omdat ie superdun is, moet je niet verwachten dat je em zo op de grond kan laten stuiteren, maar daar ging het me ook niet om. Heb 'm voornamelijk om krassen te voorkomen in het aluminium (en de putten in de hoeken van de eerdere stuiterpartij te verbergen :X).

Bestellen en prijs was wel een ding, kwam helemaal uit Canada. Pitaka maakt een soortgelijke case, maar er zitten wel subtiele verschillen in (gladder oppervlak bijvoorbeeld).
Ziet er mooi uit! Ik heb vandaag de Pitaka MagEz (carbon/kevlar) besteld, eigenlijk haast identiek aan de Latercase, ben benieuwd. Het gaat mij erom dat mijn iPhone niet ineens zo dik en bulky wordt, gebruik nu een Speck case maar daar ben ik om die reden ontevreden over.

UPDATE 11 JUNI:

Bizarre ervaring. Vandaag werd het hoesje bezorgd, bleek de verpakking wel te kloppen maar de inhoud niet, het ging om een Samsung S20 Pitaka case, terwijl op de verpakking stond iPhone 11 Pro. De verpakking bleek ook al open geweest te zijn (logisch natuurlijk, anders had de inhoud wel correct geweest), terwijl ze er een nieuwprijs voor vragen (€46). Voor mij nooit meer GadgetKing bij bol.com.

[ Voor 16% gewijzigd door Th_mas op 11-06-2020 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Gisteren eindelijk mijn cover en screen protector gekregen.

Deze heb ik besteld bij https://nudient.nl/pages/phone-11-hoesjes

Cover is perfect en zit netjes, screen protector is ook niks mis mee maar het plaatsen blijft een kunst....
Ik denk dat ik toch na Amac ga om te laten plaatsen.

Nu eens kijken hoe de cover er over een paar maanden nog zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 22:08
Ik ben mij een beetje aan het orienteren mbt fast charging op de iPhone 11.. het is mij nu niet helemaal duidelijk, dien ik per se een Apple charger te hebben om te kunnen fast chargen of zou bijvoorbeeld mijn iPad charger ook voldoen? En zijn de standaard geleverde iPhone charge kabels genoeg om de iPhone te chargen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Hoiz schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:26:
Ik ben mij een beetje aan het orienteren mbt fast charging op de iPhone 11.. het is mij nu niet helemaal duidelijk, dien ik per se een Apple charger te hebben om te kunnen fast chargen of zou bijvoorbeeld mijn iPad charger ook voldoen? En zijn de standaard geleverde iPhone charge kabels genoeg om de iPhone te chargen?
Ik zou het "fast" chargen links laten liggen tenzij je het echt nodig hebt.
Het is slechter voor de levensduur van je accu en dit word duidelijker op termijn.

Wat betreft antwoord op je vraag, de kabels zouden goed genoeg moeten zijn wat er standaard bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:29
Heeft er iemand een advies voor een goede waterdichte case voor een iPhone 11 Pro?
Het gaat voornamelijk om gebruik rondom het zwembad op bijvoorbeeld vakantie.
Ik weet dat de iPhone wel wat water kan hebben maar ik wil toch liever een extra case eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@Aidacra Deze bijvoorbeeld.

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 27-06-2020 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
11 Pro Max - Vaja Case
Airpods Pro - Nomad Case
Apple Watch Series 3 - merkloos leather strap
Wallet - Secrid
iPad Pro 12.9 - Pack & Smooch
Sleutels - Merkloos Leather

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Txwf3qmZ0-nnYx2vF5y7DdzatCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o1iv7iEdmJAUuOk8nOJ3hqu3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Furrr op 29-06-2020 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Furrr schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:46:
11 Pro Max - Vaja Case
Airpods Pro - Nomad Case
Apple Watch Series 3 - merkloos leather strap
Wallet - Secrid
iPad Pro 12.9 - Pack & Smooch
Sleutels - Merkloos Leather

[Afbeelding]
OT, maar hoe bevalt die AirPods Pro case? Zit hem ook te eyeballen (alles saddle brown nu, van mijn iPhone 11 Petina gemaakt door te schuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
Cyleo schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:43:
[...]

OT, maar hoe bevalt die AirPods Pro case? Zit hem ook te eyeballen (alles saddle brown nu, van mijn iPhone 11 Petina gemaakt door te schuren.
Ben erg tevreden met de Nomad case voor APP.
Veel beter dan de Nomad case voor de reguliere Airpods. Prima materiaal en prima fit and finish.
Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 15:57

racoon

mooowwww

Ik had op mijn iPhone 10 een burcley case zitten, deze had ruimte voor pasjes en kon met een magneetsluiting ook uit de bookcase gehaald worden, handig als ik bijvoorbeeld ga pinnen, weet er iemand een soortgelijke mooie case voor de iPhone 11 Pro?

Deze is wel mooi alleen lange levertijd € 3,40 10% Off | Retro Funda Case Flip Voor Iphone Xs 11 Pro Max Xr X 8 7 6S 6 Plus Telefoon Luxe leer Voor Iphone Se 5S 5 2020 Portemonnee Volledige Cover
https://a.aliexpress.com/_BOUntf

[ Voor 32% gewijzigd door racoon op 19-07-2020 12:21 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:07
Vandaag bij iBOOD de Apple leren cases in de aanbieding Voor de 11 pro en 11 pro max in een beperkt aantal kleuren (zwart en bruin) voor 27 euro incl verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Slomy schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 07:14:
Vandaag bij iBOOD de Apple leren cases in de aanbieding Voor de 11 pro en 11 pro max in een beperkt aantal kleuren (zwart en bruin) voor 27 euro incl verzenden.
Tnx besteld :)

[ Voor 14% gewijzigd door Nick25 op 28-07-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:23
Wie van jullie heeft een telefoonhouder voor op de fiets voor zijn/haar iPhone 11 Pro Max? Welke is dit? Voldoet deze? En waarom voor dit model gekozen?

Voor mijn recent aangeschafte Pegasus stad-/sport-hybride heb ik inmiddels vele modellen online voorbij zien komen. Steevast komt hier een Bike Tie 2 in voor. Dit siliconen model voor telefoons tot 6,5 inch wordt geklemd op de 4 hoeken met siliconen bandjes. Dit model heeft vooralsnog mijn voorkeur, omdat het er degelijk uitziet en betaalbaar is. Omdat er toch wel een tamelijk kostbaar apparaat inhangt neig ik niet naar zo een Chinees cheapo ding te gaan. Tenzij jullie hier wel goede ervaringen mee hebben.

Ik hoor graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532727

RicoK schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 22:52:
Wie van jullie heeft een telefoonhouder voor op de fiets voor zijn/haar iPhone 11 Pro Max? Welke is dit? Voldoet deze? En waarom voor dit model gekozen?

Voor mijn recent aangeschafte Pegasus stad-/sport-hybride heb ik inmiddels vele modellen online voorbij zien komen. Steevast komt hier een Bike Tie 2 in voor. Dit siliconen model voor telefoons tot 6,5 inch wordt geklemd op de 4 hoeken met siliconen bandjes. Dit model heeft vooralsnog mijn voorkeur, omdat het er degelijk uitziet en betaalbaar is. Omdat er toch wel een tamelijk kostbaar apparaat inhangt neig ik niet naar zo een Chinees cheapo ding te gaan. Tenzij jullie hier wel goede ervaringen mee hebben.

Ik hoor graag.
Ik gebruik zelf de telefoonhouder van SP Connect. Dit is een systeem waarbij je de iPhone case locked aan de houder. Deze is wel vrij prijzig(€59), maar het voordeel is dat deze met een goed beschermend hoesje komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
Anoniem: 532727 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 10:44:
Ik gebruik zelf de telefoonhouder van SP Connect. Dit is een systeem waarbij je de iPhone case locked aan de houder. Deze is wel vrij prijzig(€59), maar het voordeel is dat deze met een goed beschermend hoesje komt.
Bedankt. Ik heb het assortiment van SP Connect eens bekeken en eens, het ziet er goed uit, maar ik wil geen hoesje. Ik ben anti hoesje ;).

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
Heeft er iemand hier ervaring met een Spigen Gear Lock hoes/systeem voor de iPhone 11 (pro)? Ik zit hier naar te kijken zodat ie op de fiets geklikt kan worden, maar ben benieuwd hoe stevig dat is.

Edit: ik zie dat SP Connect een soortgelijk systeem biedt. Kan deze ook aan het stuur zelf bevestigd worden? mijn nieuwe fiets heeft namelijk een display in het midden zitten en de stuurpen is vierkant ipv rond.

[ Voor 35% gewijzigd door crimby op 13-08-2020 10:29 ]

Anoniem: 532727

crimby schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:26:
Heeft er iemand hier ervaring met een Spigen Gear Lock hoes/systeem voor de iPhone 11 (pro)? Ik zit hier naar te kijken zodat ie op de fiets geklikt kan worden, maar ben benieuwd hoe stevig dat is.

Edit: ik zie dat SP Connect een soortgelijk systeem biedt. Kan deze ook aan het stuur zelf bevestigd worden? mijn nieuwe fiets heeft namelijk een display in het midden zitten en de stuurpen is vierkant ipv rond.
Ik heb zelf die van SP connect, ik kan die van mij ook niet aan de stuurpen bevestigen. Deze zit daarom bevestigd rechts van de stuurpen, op het stuur zelf.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2c0PKxWnxsYEN1O2nhXrP73qsN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SgA0TVmvvgxASI0LysARRors.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 532727 op 13-08-2020 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:16

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Alexknl schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:25:
Forest Green leather case + Midnight Green combo past perfect :)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mag ik je een jaar later nog bedanken voor deze post ;) Deze week een 11 Pro MG aangeschaft en dankzij jouw foto’s ook op de Forest Green Leather Case uitgekomen. Supermooie combi!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:38
Hoi,

Weet er hier iemand een goed hoesje waar geen stof achter komt?
Ik heb nu deze: https://www.bol.com/nl/p/...nt/9200000132276503/?s2a=
En merk dat er stof achter komt wat vlekken geeft op de achterkant van de iphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
luuk66 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:43:
Hoi,

Weet er hier iemand een goed hoesje waar geen stof achter komt?
Ik heb nu deze: https://www.bol.com/nl/p/...nt/9200000132276503/?s2a=
En merk dat er stof achter komt wat vlekken geeft op de achterkant van de iphone.
Ik gebruik voor elke iphone die ik al gehad heb altijd de spigen liquid air. Komt niets achter en maakt geen krassen. Best tevreden van!

https://www.amazon.de/-/e...pro&qid=1606483145&sr=8-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:53
Ik ben me aan het oriënteren op een subtiel hoesje voor de iPhone 11 (ja ik weet dat dit het iPhone 12 topic is).
Ik ben wel fan van de look van de leren en siliconen hoesjes van Apple zelf, maar ik vind ze enorm prijzig. Het liefst zou ik even naar de winkel gaan om te oriënteren, maar iets met een lockdown...

Ik wil niet zo'n mega bulky case. Iets subtiels, maar wat wel extra bescherming (zo veel mogelijk idealiter) geeft en niet mega glad is. En het liefst niet een hoesje dat gelijk heel duur is. Ja ik snap dat ik concessies moet doen.

Ik zie dat bijvoorbeeld de Spigen Liquid Crystal populair is, maar volgens mij is dat juist niet wat ik zoek. Wat ik wel heb gevonden is de ShieldCase Ultra thin case, Smartish iPhone 11 Pro Slim Case - Kung Fu Grip en LAUT SlimSkin (maar deze ziet er op de foto's heel lelijk - niet zwart - uit?)

Idealiter bestel ik wat via AliXpress, maar ik wil niet anderhalve maand op een hoesje moeten wachten.

Iemand tips voor een goedkoper hoesje die een aanrader is?

En ik weet niet of er hoesjes zijn die dit tegenhouden, maar idealiter blockt het hoesje niet de mogelijkheid om draadloos te laden.

[ Voor 5% gewijzigd door Fuujii op 13-01-2021 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Fuujii schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:31:
Ik ben me aan het oriënteren op een subtiel hoesje voor de iPhone 11 (ja ik weet dat dit het iPhone 12 topic is).
Tenzij je zelf je post in dit topic heb verplaatst of dit door een moderator is gedaan, maar in in ieder geval zit je hier wel juist hoor ;)

Ik zelf ben anti hoesje, maar ÁLS ik een hoesje zou willen/moeten dan komt een van Gustaav hiervoor in aanmerking. Ik heb deze wel echter nooit in real-life gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-05 11:38
Dag mensen

Ik vroeg me af welke hoesjes de beste bescherming bieden tegen vallen? Momenteel gebruik ik het eerste, maar ik heb me laten vertellen dat die van apple zelf beter zijn?

1)
https://www.tech21.com/co...hone-11-case-smokey-black

2)
https://www.apple.com/be-...esje-voor-iphone-11-zwart

3)
iets anders?

Na het herstellen va de achterkant van mijn Iphone 11 zou het ook geen slecht idee zijn moest een zeer goede valbescherming gecombineerd kunnen worden met waterdichtheid, maar ik vermoed dat dit niet bestaat?

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Dankewel, ziet er stevig uit!

Zou tot 2m beschermen, tech21 tot 3,6m.. Zeggen ze...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-06 18:12
Urban armor gear hoesjes hebben al mijn telefoon 's gered, plus de structuur aan de achterkant zorgt voor iets meer grip.
Voor de iPhone 11 vind je ze al voor 15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Bedankt hoor, laat de tips maar komen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:11

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik gok ook op een otterbox voor de beste bescherming, maar het blijft een afweging tussen mate van bescherming, uiterlijk en gebruiksgemak.
Ik heb persoonlijk een hekel aan hele dikke hoesjes, omdat ik dan de randen van het scherm moeilijker kan bedienen en de hele telefoon er veel breder en dikker van wordt.
Aangezien ik verder ook best netjes met mijn telefoons om ga, heb ik om de laatste paar telefoons een Spigen Thin Fit gedaan en dat vind ik nog steeds een fijn hoesje. Hij is hard, dus voelt meer zoals de telefoon zelf dan een siliconen hoesje en beschermt het scherm als je de telefoon plat op het scherm neerlegt.
Voor wat meer beschermimg zou je kunnen kijken naar de Spigen Tough Armor of Hybrid Neo

Ik heb geen aandelen Spigen, maar ben wel fan na verschillende hoesjes van ze. Goede kwaliteit voor redelijke prijs.

Kijk anders eens wat reviews "beste hoesjes voor iphone 11", en bedenk wat voor jou het belangrijkst is: afmetingen, gebruiksgemak of uiterlijk bijvoorbeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Dankjewel!

Idd, te dikke hoesjes zijn niet ideaal: ik hoop dat mijn toekomstige hoesje in een loop-armband zou passen!

Echt leuke tips hier! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Toevallig iemand ervaring met dit?

https://www.decathlon.be/...7-f25145173806_c1&c=ZWART
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste