Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:12
Mocht iemand nog interesse hebben in een Apple Leather Case voor de 11 Pro, nu in aanbieding voor 28 euro op Amazon;
https://www.amazon.nl/App.../B07XK1XTL1/?tag=nlpep-21

[ Voor 3% gewijzigd door Alexknl op 25-04-2020 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:09
Heeft iemand ervaring met een transparante protector voor de achterzijde van de iPad Pro 11”?
Dus die je erop plakt, geen cover.

Ken de Screenknight protectors voor de iPhone, maar was benieuwd of iemand een iPad versie gebruikt?
Nu met het Magic Keyboard is het handig om de iPad ook “naakt” te gebruiken doordat deze er snel af te nemen is.. maar wil dan wel de achterzijde beschermd hebben.

Voorbeeld van de screenknight voor iPhone zoals ik die ken van m’n 11 Pro.

https://www.ebay.co.uk/it...tary-Shield-/401910887983

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-06 11:33
Alexknl schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 14:51:
Mocht iemand nog interesse hebben in een Apple Leather Case voor de 11 Pro, nu in aanbieding voor 28 euro op Amazon;
https://www.amazon.nl/App.../B07XK1XTL1/?tag=nlpep-21
Ahh ik zag dit bericht te laat, ze zijn nu weer 'normaal' geprijsd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Rivanov schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:52:
Heeft iemand ervaring met een transparante protector voor de achterzijde van de iPad Pro 11”?

Ken de Screenknight protectors voor de iPhone, maar was benieuwd of iemand een iPad versie gebruikt?
Nu met het Magic Keyboard is het handig om de iPad ook “naakt” te gebruiken doordat deze er snel af te nemen is.. maar wil dan wel de achterzijde beschermd hebben.

al geprobeerd??
Begin me Apple cover nu beetje vervelend vinden :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Rivanov schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:52:

Is dit gewoon een dunne nagenoeg onzichtbare protector voor de achterkant?

Ik zoek zoiets. Niet om een val te breken o.i.d., maar gewoon om de kleine gebruikerskrasjes te voorkomen.

Mijn oude iPhone 6 was na dik twee jaar nog helemaal netjes, maar had hele kleine krasjes op de achterkant omdat de telefoon eigenlijk altijd op het bureau ligt.
Om mijn huidige Samsung S8 heb ik de meest dunne case die ik kon vinden om dat te voorkomen, maar het liefst gebruik ik mijn telefoon gewoon "naakt".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:09
B-Real schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:02:
[...]

Is dit gewoon een dunne nagenoeg onzichtbare protector voor de achterkant?

Ik zoek zoiets. Niet om een val te breken o.i.d., maar gewoon om de kleine gebruikerskrasjes te voorkomen.

Mijn oude iPhone 6 was na dik twee jaar nog helemaal netjes, maar had hele kleine krasjes op de achterkant omdat de telefoon eigenlijk altijd op het bureau ligt.
Om mijn huidige Samsung S8 heb ik de meest dunne case die ik kon vinden om dat te voorkomen, maar het liefst gebruik ik mijn telefoon gewoon "naakt".
Jep, gewoon een transparante folie voor de achterzijde.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Rivanov schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:08:
[...]

Jep, gewoon een transparante folie voor de achterzijde.
Al gekocht? @Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:14
Zijn er hier mensen met een tech21 bookcase voor de iPhone 11pro en wat zijn jullie ervaringen
Wordt je. Telefoon er veel zwaarder erdoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-06 07:08
catchingfire schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:02:
Toch treffend dat de meest gehypete cases (Mous, Rhinoshield, Spigen) het niet best doen:
YouTube: Most Durable iPhone 11 Pro Cases Drop Test! Top 10
Deze vond ik heel waardevol om te bekijken, maar je moet t wel kunnen verdragen |:(

De Otterbox vond ik interessant (door de "schietstoel"), maar de Pitaka (MacEz Pro) vond ik ook een overweging die ik zelf niet gemaakt zou hebben.

Nu wil ik graag de kleur (midnight green) uit laten komen dus denk ook heel erg aan de Spigen Neo Hybrid in die kleur... Iemand daar ervaring mee?

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37

MazeWing

The plot thickens...

Sinds de release mijn 11 pro max zonder hoesje gebruikt. Na een beschadiging aan het scherm afgelopen maandag (dinsdag gelukkig meteen vervangen) heb ik toch maar weer besloten een hoesje te gebruiken (heb dit eigenlijk altijd bij mijn vorige telefoons gedaan).

Uiteindelijk uitgekomen bij de Mujjo leather case (zonder vak voor pasjes). Eigenlijk is die precies hetzelfde als de Apple leather case, alleen dan beter (en dikker) leer en een tientje goedkoper. Ben deze keer niet voor het hoesje van Apple gegaan omdat deze in mijn ervaring erg snel aan het slijten waren bij de hoeken (aan de onderkant van de telefoon), waardoor het leer er binnen afzienbare tijd vanaf was en je plastic randen zag. Zowel de 6 als de 6s hoes hadden dit en een kort rondje zoeken op Google laat zien eet de het nog steeds hebben. De 5s was wat dat betreft de uitzondering, aangezien die helemaal doorliep.

Inmiddels 2 dagen het hoesje in gebruik en moet zeggen dat het me erg goed bevalt. De grip is goed, het voelt net wat zachter dan die van Apple (het leer is net een fractie dikker) en qua bulkiness valt het allemaal reuze mee. Wel waren de knoppen in het begin erg stug. Deze zijn al een stuk soepeler na een paar dagen.

Al bij al dus tevreden met het hoesje en hopelijk op de langere termijn een betere kwaliteit dan die van Apple. Daarnaast blijkt Mujjo ook nog eens een Nederlands bedrijf te zijn, wat het net dat extraatje geeft boven andere merken... (niet dat het veel uitmaakt, aangezien ze toch allemaal in China zijn gemaakt).

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:13
Heeft iemand ervaring met hoesjes van dbrand? Dus niet de skins maar hoesjes. Ziet er wel solide en stijlvol uit naar mijn idee.

https://dbrand.com/shop/grip/iphone-11-pro-cases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:14
Th_mas schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:05:
Heeft iemand ervaring met hoesjes van dbrand? Dus niet de skins maar hoesjes. Ziet er wel solide en stijlvol uit naar mijn idee.

https://dbrand.com/shop/grip/iphone-11-pro-cases
Heb er een gehad voor een OnePlus. Opzich prima cases, je telefoon wordt er alleen wel een beetje 'bulky' van.

Pluspunt is dat je skins kan kopen voor de achterkant van het hoesje, dus om de zo veel tijd een nieuwe bestellen, en je hebt weer een compleet ander toestel! (qua uiterlijk dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:13
Chiron schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:14:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Latercase is binnen, top ding. Weegt niks, sluit goed aan, en het patroon van de kevlar is voelbaar. Omdat ie superdun is, moet je niet verwachten dat je em zo op de grond kan laten stuiteren, maar daar ging het me ook niet om. Heb 'm voornamelijk om krassen te voorkomen in het aluminium (en de putten in de hoeken van de eerdere stuiterpartij te verbergen :X).

Bestellen en prijs was wel een ding, kwam helemaal uit Canada. Pitaka maakt een soortgelijke case, maar er zitten wel subtiele verschillen in (gladder oppervlak bijvoorbeeld).
Ziet er mooi uit! Ik heb vandaag de Pitaka MagEz (carbon/kevlar) besteld, eigenlijk haast identiek aan de Latercase, ben benieuwd. Het gaat mij erom dat mijn iPhone niet ineens zo dik en bulky wordt, gebruik nu een Speck case maar daar ben ik om die reden ontevreden over.

UPDATE 11 JUNI:

Bizarre ervaring. Vandaag werd het hoesje bezorgd, bleek de verpakking wel te kloppen maar de inhoud niet, het ging om een Samsung S20 Pitaka case, terwijl op de verpakking stond iPhone 11 Pro. De verpakking bleek ook al open geweest te zijn (logisch natuurlijk, anders had de inhoud wel correct geweest), terwijl ze er een nieuwprijs voor vragen (€46). Voor mij nooit meer GadgetKing bij bol.com.

[ Voor 16% gewijzigd door Th_mas op 11-06-2020 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Gisteren eindelijk mijn cover en screen protector gekregen.

Deze heb ik besteld bij https://nudient.nl/pages/phone-11-hoesjes

Cover is perfect en zit netjes, screen protector is ook niks mis mee maar het plaatsen blijft een kunst....
Ik denk dat ik toch na Amac ga om te laten plaatsen.

Nu eens kijken hoe de cover er over een paar maanden nog zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 22:08
Ik ben mij een beetje aan het orienteren mbt fast charging op de iPhone 11.. het is mij nu niet helemaal duidelijk, dien ik per se een Apple charger te hebben om te kunnen fast chargen of zou bijvoorbeeld mijn iPad charger ook voldoen? En zijn de standaard geleverde iPhone charge kabels genoeg om de iPhone te chargen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Hoiz schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:26:
Ik ben mij een beetje aan het orienteren mbt fast charging op de iPhone 11.. het is mij nu niet helemaal duidelijk, dien ik per se een Apple charger te hebben om te kunnen fast chargen of zou bijvoorbeeld mijn iPad charger ook voldoen? En zijn de standaard geleverde iPhone charge kabels genoeg om de iPhone te chargen?
Ik zou het "fast" chargen links laten liggen tenzij je het echt nodig hebt.
Het is slechter voor de levensduur van je accu en dit word duidelijker op termijn.

Wat betreft antwoord op je vraag, de kabels zouden goed genoeg moeten zijn wat er standaard bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:29
Heeft er iemand een advies voor een goede waterdichte case voor een iPhone 11 Pro?
Het gaat voornamelijk om gebruik rondom het zwembad op bijvoorbeeld vakantie.
Ik weet dat de iPhone wel wat water kan hebben maar ik wil toch liever een extra case eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@Aidacra Deze bijvoorbeeld.

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 27-06-2020 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
11 Pro Max - Vaja Case
Airpods Pro - Nomad Case
Apple Watch Series 3 - merkloos leather strap
Wallet - Secrid
iPad Pro 12.9 - Pack & Smooch
Sleutels - Merkloos Leather

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Txwf3qmZ0-nnYx2vF5y7DdzatCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o1iv7iEdmJAUuOk8nOJ3hqu3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Furrr op 29-06-2020 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Furrr schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:46:
11 Pro Max - Vaja Case
Airpods Pro - Nomad Case
Apple Watch Series 3 - merkloos leather strap
Wallet - Secrid
iPad Pro 12.9 - Pack & Smooch
Sleutels - Merkloos Leather

[Afbeelding]
OT, maar hoe bevalt die AirPods Pro case? Zit hem ook te eyeballen (alles saddle brown nu, van mijn iPhone 11 Petina gemaakt door te schuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Cyleo schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:43:
[...]

OT, maar hoe bevalt die AirPods Pro case? Zit hem ook te eyeballen (alles saddle brown nu, van mijn iPhone 11 Petina gemaakt door te schuren.
Ben erg tevreden met de Nomad case voor APP.
Veel beter dan de Nomad case voor de reguliere Airpods. Prima materiaal en prima fit and finish.
Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 15:57

racoon

mooowwww

Ik had op mijn iPhone 10 een burcley case zitten, deze had ruimte voor pasjes en kon met een magneetsluiting ook uit de bookcase gehaald worden, handig als ik bijvoorbeeld ga pinnen, weet er iemand een soortgelijke mooie case voor de iPhone 11 Pro?

Deze is wel mooi alleen lange levertijd € 3,40 10% Off | Retro Funda Case Flip Voor Iphone Xs 11 Pro Max Xr X 8 7 6S 6 Plus Telefoon Luxe leer Voor Iphone Se 5S 5 2020 Portemonnee Volledige Cover
https://a.aliexpress.com/_BOUntf

[ Voor 32% gewijzigd door racoon op 19-07-2020 12:21 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:07
Vandaag bij iBOOD de Apple leren cases in de aanbieding Voor de 11 pro en 11 pro max in een beperkt aantal kleuren (zwart en bruin) voor 27 euro incl verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Slomy schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 07:14:
Vandaag bij iBOOD de Apple leren cases in de aanbieding Voor de 11 pro en 11 pro max in een beperkt aantal kleuren (zwart en bruin) voor 27 euro incl verzenden.
Tnx besteld :)

[ Voor 14% gewijzigd door Nick25 op 28-07-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:23
Wie van jullie heeft een telefoonhouder voor op de fiets voor zijn/haar iPhone 11 Pro Max? Welke is dit? Voldoet deze? En waarom voor dit model gekozen?

Voor mijn recent aangeschafte Pegasus stad-/sport-hybride heb ik inmiddels vele modellen online voorbij zien komen. Steevast komt hier een Bike Tie 2 in voor. Dit siliconen model voor telefoons tot 6,5 inch wordt geklemd op de 4 hoeken met siliconen bandjes. Dit model heeft vooralsnog mijn voorkeur, omdat het er degelijk uitziet en betaalbaar is. Omdat er toch wel een tamelijk kostbaar apparaat inhangt neig ik niet naar zo een Chinees cheapo ding te gaan. Tenzij jullie hier wel goede ervaringen mee hebben.

Ik hoor graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532727

RicoK schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 22:52:
Wie van jullie heeft een telefoonhouder voor op de fiets voor zijn/haar iPhone 11 Pro Max? Welke is dit? Voldoet deze? En waarom voor dit model gekozen?

Voor mijn recent aangeschafte Pegasus stad-/sport-hybride heb ik inmiddels vele modellen online voorbij zien komen. Steevast komt hier een Bike Tie 2 in voor. Dit siliconen model voor telefoons tot 6,5 inch wordt geklemd op de 4 hoeken met siliconen bandjes. Dit model heeft vooralsnog mijn voorkeur, omdat het er degelijk uitziet en betaalbaar is. Omdat er toch wel een tamelijk kostbaar apparaat inhangt neig ik niet naar zo een Chinees cheapo ding te gaan. Tenzij jullie hier wel goede ervaringen mee hebben.

Ik hoor graag.
Ik gebruik zelf de telefoonhouder van SP Connect. Dit is een systeem waarbij je de iPhone case locked aan de houder. Deze is wel vrij prijzig(€59), maar het voordeel is dat deze met een goed beschermend hoesje komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
Anoniem: 532727 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 10:44:
Ik gebruik zelf de telefoonhouder van SP Connect. Dit is een systeem waarbij je de iPhone case locked aan de houder. Deze is wel vrij prijzig(€59), maar het voordeel is dat deze met een goed beschermend hoesje komt.
Bedankt. Ik heb het assortiment van SP Connect eens bekeken en eens, het ziet er goed uit, maar ik wil geen hoesje. Ik ben anti hoesje ;).

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Heeft er iemand hier ervaring met een Spigen Gear Lock hoes/systeem voor de iPhone 11 (pro)? Ik zit hier naar te kijken zodat ie op de fiets geklikt kan worden, maar ben benieuwd hoe stevig dat is.

Edit: ik zie dat SP Connect een soortgelijk systeem biedt. Kan deze ook aan het stuur zelf bevestigd worden? mijn nieuwe fiets heeft namelijk een display in het midden zitten en de stuurpen is vierkant ipv rond.

[ Voor 35% gewijzigd door crimby op 13-08-2020 10:29 ]

Anoniem: 532727

crimby schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:26:
Heeft er iemand hier ervaring met een Spigen Gear Lock hoes/systeem voor de iPhone 11 (pro)? Ik zit hier naar te kijken zodat ie op de fiets geklikt kan worden, maar ben benieuwd hoe stevig dat is.

Edit: ik zie dat SP Connect een soortgelijk systeem biedt. Kan deze ook aan het stuur zelf bevestigd worden? mijn nieuwe fiets heeft namelijk een display in het midden zitten en de stuurpen is vierkant ipv rond.
Ik heb zelf die van SP connect, ik kan die van mij ook niet aan de stuurpen bevestigen. Deze zit daarom bevestigd rechts van de stuurpen, op het stuur zelf.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2c0PKxWnxsYEN1O2nhXrP73qsN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SgA0TVmvvgxASI0LysARRors.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 532727 op 13-08-2020 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:16

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Alexknl schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:25:
Forest Green leather case + Midnight Green combo past perfect :)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mag ik je een jaar later nog bedanken voor deze post ;) Deze week een 11 Pro MG aangeschaft en dankzij jouw foto’s ook op de Forest Green Leather Case uitgekomen. Supermooie combi!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:38
Hoi,

Weet er hier iemand een goed hoesje waar geen stof achter komt?
Ik heb nu deze: https://www.bol.com/nl/p/...nt/9200000132276503/?s2a=
En merk dat er stof achter komt wat vlekken geeft op de achterkant van de iphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
luuk66 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:43:
Hoi,

Weet er hier iemand een goed hoesje waar geen stof achter komt?
Ik heb nu deze: https://www.bol.com/nl/p/...nt/9200000132276503/?s2a=
En merk dat er stof achter komt wat vlekken geeft op de achterkant van de iphone.
Ik gebruik voor elke iphone die ik al gehad heb altijd de spigen liquid air. Komt niets achter en maakt geen krassen. Best tevreden van!

https://www.amazon.de/-/e...pro&qid=1606483145&sr=8-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:59
Ik ben me aan het oriënteren op een subtiel hoesje voor de iPhone 11 (ja ik weet dat dit het iPhone 12 topic is).
Ik ben wel fan van de look van de leren en siliconen hoesjes van Apple zelf, maar ik vind ze enorm prijzig. Het liefst zou ik even naar de winkel gaan om te oriënteren, maar iets met een lockdown...

Ik wil niet zo'n mega bulky case. Iets subtiels, maar wat wel extra bescherming (zo veel mogelijk idealiter) geeft en niet mega glad is. En het liefst niet een hoesje dat gelijk heel duur is. Ja ik snap dat ik concessies moet doen.

Ik zie dat bijvoorbeeld de Spigen Liquid Crystal populair is, maar volgens mij is dat juist niet wat ik zoek. Wat ik wel heb gevonden is de ShieldCase Ultra thin case, Smartish iPhone 11 Pro Slim Case - Kung Fu Grip en LAUT SlimSkin (maar deze ziet er op de foto's heel lelijk - niet zwart - uit?)

Idealiter bestel ik wat via AliXpress, maar ik wil niet anderhalve maand op een hoesje moeten wachten.

Iemand tips voor een goedkoper hoesje die een aanrader is?

En ik weet niet of er hoesjes zijn die dit tegenhouden, maar idealiter blockt het hoesje niet de mogelijkheid om draadloos te laden.

[ Voor 5% gewijzigd door Fuujii op 13-01-2021 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Fuujii schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:31:
Ik ben me aan het oriënteren op een subtiel hoesje voor de iPhone 11 (ja ik weet dat dit het iPhone 12 topic is).
Tenzij je zelf je post in dit topic heb verplaatst of dit door een moderator is gedaan, maar in in ieder geval zit je hier wel juist hoor ;)

Ik zelf ben anti hoesje, maar ÁLS ik een hoesje zou willen/moeten dan komt een van Gustaav hiervoor in aanmerking. Ik heb deze wel echter nooit in real-life gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-05 11:38
Dag mensen

Ik vroeg me af welke hoesjes de beste bescherming bieden tegen vallen? Momenteel gebruik ik het eerste, maar ik heb me laten vertellen dat die van apple zelf beter zijn?

1)
https://www.tech21.com/co...hone-11-case-smokey-black

2)
https://www.apple.com/be-...esje-voor-iphone-11-zwart

3)
iets anders?

Na het herstellen va de achterkant van mijn Iphone 11 zou het ook geen slecht idee zijn moest een zeer goede valbescherming gecombineerd kunnen worden met waterdichtheid, maar ik vermoed dat dit niet bestaat?

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Dankewel, ziet er stevig uit!

Zou tot 2m beschermen, tech21 tot 3,6m.. Zeggen ze...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-06 18:12
Urban armor gear hoesjes hebben al mijn telefoon 's gered, plus de structuur aan de achterkant zorgt voor iets meer grip.
Voor de iPhone 11 vind je ze al voor 15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Bedankt hoor, laat de tips maar komen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:11

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik gok ook op een otterbox voor de beste bescherming, maar het blijft een afweging tussen mate van bescherming, uiterlijk en gebruiksgemak.
Ik heb persoonlijk een hekel aan hele dikke hoesjes, omdat ik dan de randen van het scherm moeilijker kan bedienen en de hele telefoon er veel breder en dikker van wordt.
Aangezien ik verder ook best netjes met mijn telefoons om ga, heb ik om de laatste paar telefoons een Spigen Thin Fit gedaan en dat vind ik nog steeds een fijn hoesje. Hij is hard, dus voelt meer zoals de telefoon zelf dan een siliconen hoesje en beschermt het scherm als je de telefoon plat op het scherm neerlegt.
Voor wat meer beschermimg zou je kunnen kijken naar de Spigen Tough Armor of Hybrid Neo

Ik heb geen aandelen Spigen, maar ben wel fan na verschillende hoesjes van ze. Goede kwaliteit voor redelijke prijs.

Kijk anders eens wat reviews "beste hoesjes voor iphone 11", en bedenk wat voor jou het belangrijkst is: afmetingen, gebruiksgemak of uiterlijk bijvoorbeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Dankjewel!

Idd, te dikke hoesjes zijn niet ideaal: ik hoop dat mijn toekomstige hoesje in een loop-armband zou passen!

Echt leuke tips hier! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Toevallig iemand ervaring met dit?

https://www.decathlon.be/...7-f25145173806_c1&c=ZWART
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste