Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

Mfpower

In dubio

Therach schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Heb nu ook 2 dagen mijn 11 Pro en kan mij hier in vinden! Zelf kwam ik erachter bij het kijken van onderstaande demo video op YouTube. Het meest indrukwekkende vond ik dat ik geluid 'achter' mij hoorde. Een beetje alsof het zich achter in je keel bevindt ofzo. Geen idee met welke apps deze Dolby Surround implementatie allemaal werkt, maar ik vind het toch wel wat toevoegen als ik savonds op de bank of in bed nog wat kijk.

YouTube: Real 4K HDR Dolby Test ultrahd movie for 4k oled tv (ULTRAHD HDR 10B...
Grappig inderdaad. Het werkt echt. Wat ik denk is dat Apple een dolby naar qsound encoder heeft ingebouwd. Qsound is al best oud en daarmee kun je virtueel surround over stereo krijgen. Zat jaren terug ook in games en Madonna heeft er zelfs een album in opgenomen. Staan meerdere qsound demo’s op YouTube. Wat vernieuwend is aan de iPhone is dat ze dit nu dus ook met dolby signalen kunnen over stereo speakers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Jaymone schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:53:
[...]

Nu batterijduur (eindelijk) zo goed is, vraag ik mij af of het dan nog wel verstandig is om het iedere nacht aan de lader te leggen?
Ik ben nog een beetje old school. Ik trek hem gewoon leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang is de meegeleverde kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
Yzord schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 00:02:
[...]

Ik ben nog een beetje old school. Ik trek hem gewoon leeg.
Dat schijnt juist het allerslechtste te zijn voor die batterijen van tegenwoordig.

Maargoed er wordt zoveel over gezegd. Heb 2 jaar mijn iPhone X gehad en die ging standaard elke nacht aan de lader. Ook afentoe snellader als ik extra prik nodig had voor een avondje stappen oid of op vakantie. iPhone heeft nu nog 92% batterijstatus en was van de eerste levering 2 jaar terug, dus inmiddels ook precies 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Verwijderd schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 00:05:
Hoe lang is de meegeleverde kabel?
De standaard lengte zoals vanaf het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20
[...]

Nu batterijduur (eindelijk) zo goed is, vraag ik mij af of het dan nog wel verstandig is om het iedere nacht aan de lader te leggen?
Ik ben het vannacht vergeten. Nu is hij sinds gisterochtend 5:30u op 57% (11 pro max) dus ik kom deze dag ook nog wel door. :) :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:38
winwiz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:33:
[...]

Ik ben het vannacht vergeten. Nu is hij sinds gisterochtend 5:30u op 57% (11 pro max) dus ik kom deze dag ook nog wel door. :) :)
Echt bizar, voor mij deze upgrade dubbel en dwars waard d:)b

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
impressive hoor! pfff

iPhone 11 Astrophotography — Night Mode In Pitch-Black Darkness:

YouTube: iPhone 11 Astrophotography — Night Mode In Pitch-Black Darkness

[ Voor 47% gewijzigd door _Bailey_ op 02-10-2019 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:34
Woops.

[ Voor 96% gewijzigd door chengbondkwok op 02-10-2019 09:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
chengbondkwok schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:44:
Op dit moment dit team:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/8873917

De volgende upgrades zijn Neuer en OTW Brandt. Daarna is het qua upgrades wel done.... Misschien Lewandowski, maar geen idee hoe ik die erin krijg.
verkeerde topic? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
[...]

Ik deed mijn telefoon elke nacht in de oplader, maar sinds de Pro Max doe ik dit eigenlijk niet meer. Mede omdat ik hem op werk regelmatig op de lader leg (zodat de batterij tussen 50% en 80% blijft). Laten we hopen dat de kwaliteit van de batterij hierdoor langer goed blijft!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

ff snel geflatst

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/r0P5j4dB/123-BA766-7600-4700-904-D-F5-A28755781-B.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Cd24H3kR/77-E3794-C-7583-4-F19-AD85-578-E6-DE1-E482.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:08

aex351

I am the one

Even snel, 100 foto's verder :+ ? in elk geval ziet die eerste foto er niet bepaald scherp uit.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:05
Vandaag, na lang twijfelen, toch maar de 11 Pro Max SG gehaald bij de Apple store in Amsterdam.

Ging redelijk snel, met 10 minuten liep ik de store weer uit met de iPhone in het mooie Apple tasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

aex351 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:26:
[...]

Even snel, 100 foto's verder :+ ? in elk geval ziet die eerste foto er niet bepaald scherp uit.
Oh dat kan kloppen hoor, is gewoon lopend gemaakt tijdens uitlaten van de hond haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:24
mooie foto's!

maar dat kan ik met mn Xs Max ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
BlazeMuis schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:31:
Vandaag, na lang twijfelen, toch maar de 11 Pro Max SG gehaald bij de Apple store in Amsterdam.

Ging redelijk snel, met 10 minuten liep ik de store weer uit met de iPhone in het mooie Apple tasje.
upgrade van welk toestel?

Tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:05
dkawa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:57:
[...]

upgrade van welk toestel?

Tevreden?
Kom van de XS Max af, nieuwe toestel nog niet in gebruik. Moest van mijn vriendin eerst mee uit eten in ruil voor het meerijden naar Amsterdam :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
BlazeMuis schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:03:
[...]

Kom van de XS Max af, nieuwe toestel nog niet in gebruik. Moest van mijn vriendin eerst mee uit eten in ruil voor het meerijden naar Amsterdam :9
Oh ok... interessante switch.. heb nu ook een Xs Max maar ben nog niet over... ;)

ben nog niet echt overtuigd om de switch te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
BlazeMuis schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:03:
[...]

Respect. Ik heb destijds mijn Watch S3 in de Store ingesteld. Kon geen seconde langer wachten na aanschaf. Overigens ook hetzelfde gedaan toen die onder garantie werd vervangen😀.
Ik zou het met een nieuwe iPhone niet veel anders hebben gedaan.
Eet smakelijk 🍽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:26
dkawa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:05:
[...]

Oh ok... interessante switch.. heb nu ook een Xs Max maar ben nog niet over... ;)

ben nog niet echt overtuigd om de switch te doen
Ik kom ook van een xs Max en ben heel blij met de pro Max. Vooral de batterijduur en de mooie camera en de snelle processor voor de zwaardere games en multitasken. Alleen ieder voor zich natuurlijk of je het geld daar voor over hebt. Nu krijg je nog wel goede prijs voor je xs Max en dan hoef je alleen nog bedrag bij te leggen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

dkawa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:57:
[...]

mooie foto's!

maar dat kan ik met mn Xs Max ook :P
Lijkt me sterk. Heb hiervoor de ultrawide cam gebruikt haha.

Maar goed, ook met de xs max kan je mooie foto’s maken 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 09:10
elaho schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:17:
[...]

Ik kom ook van een xs Max en ben heel blij met de pro Max. Vooral de batterijduur en de mooie camera en de snelle processor voor de zwaardere games en multitasken. Alleen ieder voor zich natuurlijk of je het geld daar voor over hebt. Nu krijg je nog wel goede prijs voor je xs Max en dan hoef je alleen nog bedrag bij te leggen. :D
Ik denk niet dat je veel verschil gaat merken in zwaardere games met de nieuwe CPU t.o.v. de A11.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:20
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/61mvL3f/IMG-3021.jpg

Vanochtend met de groothoek in Hoofddorp :)

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 19:22
overtones schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:24:
[Afbeelding]

Heul tof :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis0162
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 17:22
Hallo,

ik ben van plan om de iPhone Pro Max aan te schaffen. (heb nu nog steeds van de zaak de iPhone 6s, en die zijn niet bepaald van plan om dit op korte termijn te veranderen) dus qua upgrade twijfel ik er niet aan dat ik duidelijk verschil zal gaan merken :P

Ik ben niet van plan om daar zo €1200 af te tikken nu heb ik gezien dat je bij Amac je telefoon kan laten financieren je betaald dan €45 per maand gedurende twee jaar. Aan het einde van die twee jaar betaal je dan €100 extra. Dit vind ik best een prima deal.

Mensen die hier ervaring mee hebben of meningen hierover?
Ik hoor het graag.

Link: https://www.amac.nl/kopen-bij-amac/betalen-in-termijnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 19:22
Dennis0162 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:45:
Hallo,

ik ben van plan om de iPhone Pro Max aan te schaffen. (heb nu nog steeds van de zaak de iPhone 6s, en die zijn niet bepaald van plan om dit op korte termijn te veranderen) dus qua upgrade twijfel ik er niet aan dat ik duidelijk verschil zal gaan merken :P

Ik ben niet van plan om daar zo €1200 af te tikken nu heb ik gezien dat je bij Amac je telefoon kan laten financieren je betaald dan €45 per maand gedurende twee jaar. Aan het einde van die twee jaar betaal je dan €100 extra. Dit vind ik best een prima deal.

Ik hoor het graag.

Ik denk dat dit meer bedoeld is bij financiële/lening/lease topic :)

Maar dit zou ik persoonlijk niet doen en al helemaal niet voor een telefoon mja dat is mijn mening.

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:13
Dennis0162 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:45:
Hallo,

Ik hoor het graag.

Afbeeldingslocatie: https://www.afm.nl/~/profmedia/images/wetten-regels/kredietwaarschuwing/on-offline-reclame/balk_afm4-jpg.jpg?la=nl-nl
Niet doen als je het geld er niet voor hebt. Je wordt ook geregistreerd bij BKR, dus als je een huis wilt kopen moet je hiermee rekening houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis0162
Rub147 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:57:
[...]

[Afbeelding]
Niet doen als je het geld er niet voor hebt. Je wordt ook geregistreerd bij BKR, dus als je een huis wilt kopen moet je hiermee rekening houden.
Klopt, heb gelukkig al een huis. Daarom overweeg ik het ook, anders zou ik het ook sowieso niet doen. Scheelt enorm veel als je nog wilt lenen inderdaad.
Het is niet dat ik het geld niet heb maar vindt het erg veel geld om ineens aan de telefoon uit te geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennis0162 op 03-10-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

[Afbeelding]

Is dit als genomen?
Of heb je nog beetje touch up gedaan?

Ik vind de foto's mooi welke ik maak, al zijn het er niet veel, maar dit lijkt toch wel weer andere klasse.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:10
aex351 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:26:
[...]

Oprechte vraag: wat drijft jou om dit topic nauwlettend te volgen, en regelmatig maar enkel van negatief commentaar te voorzien?

Dat moet je gewoon niet willen. Er is niemand mee geholpen en wekt enkel irritatie.

[ Voor 11% gewijzigd door renegrunn op 03-10-2019 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dennis0162 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

Klopt, heb gelukkig al een huis. Daarom overweeg ik het ook, anders zou ik het ook sowieso niet doen. Scheelt enorm veel als je nog wilt lenen inderdaad.
Het is niet dat ik het geld niet heb maar vindt het erg veel geld om ineens aan de telefoon uit te geven.
Vergeet niet dat het ook in de weg gaat zitten als je een hypotheek wilt oversluiten (wat rendabel kan zijn omdat de rente naar 2% gaat voor 30 jaar lang vastzetten). Ook voor andere dingen kan het in de weg zitten (rood aanvragen, doorlopende lening of iets wat maar met krediet te maken heeft).

Men wilt graag dat je in de schulden duikelt. Probeer het zo veel mogelijk te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:07:
Dus, overstappers van de Xs max; is het de price premium waard geweest? Ik loop straks weer rond met de XS max van Don (of dienst vrouw :+ )
@WouterL Dat rondlopen mer die XS max heb je ook maar kort volgehouden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:20
Famous schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:02:
[...]

Is dit als genomen?
Of heb je nog beetje touch up gedaan?

Ik vind de foto's mooi welke ik maak, al zijn het er niet veel, maar dit lijkt toch wel weer andere klasse.
Ik heb de auto functie van de camera roll gebruikt en het "levendig" filter.
Dus geen externe tools.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 09:10
syltheboy schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:35:
[...]

@WouterL Dat rondlopen mer die XS max heb je ook maar kort volgehouden. 8)7
Zo ben ik... naar Barcelona volgende week en wil de camera eens aan de tand voelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
Dennis0162 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

Als je het dan toch wilt lenen waarom dan niet via een abbonnement? Dan ben je relatief niks extra's kwijt en is in principe hetzelfde als de lening. Of jij en je partner moeten al beide voorzien zijn van een abbo dat (nog) niet toe is aan verlenging oid

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
Leiden

Leiden 1

paar nachtshots van Leiden, wat. een. camera!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kuch
[iOS] Apple iPhone film en fotografie topic

:+
overtones schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:37:
[...]

Ik heb de auto functie van de camera roll gebruikt en het "levendig" filter.
Dus geen externe tools.
Zal ik eens mee gaan spelen, kijken wat het doet :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
WouterL schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

Zo ben ik... naar Barcelona volgende week en wil de camera eens aan de tand voelen. :+
Haha, op die manier! Een 11 Pro Max dit keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heeft iemand inmiddels al een 15-20W draadloze oplader gevonden welke staand is? Vind er genoeg welke 10W zijn, maar wil graag de lader van de Pro gebruiken, welke dus 18W aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis0162
Scrtz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:54:
[...]

Als je het dan toch wilt lenen waarom dan niet via een abbonnement? Dan ben je relatief niks extra's kwijt en is in principe hetzelfde als de lening. Of jij en je partner moeten al beide voorzien zijn van een abbo dat (nog) niet toe is aan verlenging oid
Omdat in een telefoon/nummer van de zaak heb, dus ik heb geen privé abonnement. Maar iedereen die wel een abonnement heeft “leent” het toestel toch ook?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elaho
Dennis0162 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:05:
[...]

Omdat in een telefoon/nummer van de zaak heb, dus ik heb geen privé abonnement. Maar iedereen die wel een abonnement heeft “leent” het toestel toch ook?
Ja dat is wel een lening maar daar zit geen rente op. Ook is nog eens het toestel in combinatie met abbo vaak stuk voordeliger. Bij Amac vragen ze natuurlijk rente op financiering. Ik zou de iPhone gewoon los kopen als je hem echt graag wil hebben. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[Afbeelding]

. Topfoto 💪😍👌👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

Mooie foto! De camera is er echt wel op vooruit gegaan deze iteratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:46:
Heeft iemand inmiddels al een 15-20W draadloze oplader gevonden welke staand is? Vind er genoeg welke 10W zijn, maar wil graag de lader van de Pro gebruiken, welke dus 18W aan kan.
Cheap Ali wireless zijn wel te vinden.
Maar misschien is de iPhone Lightning Dock wel een oplossing, maar deze is niet wireless.
https://www.apple.com/nl/...htning-dock-goud?fnode=97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:12:
[...]

Cheap Ali wireless zijn wel te vinden.
Maar misschien is de iPhone Lightning Dock wel een oplossing, maar deze is niet wireless.
https://www.apple.com/nl/...htning-dock-goud?fnode=97
Thanks, maar zoek echt wireless. De lightning dock vind ik er maar fragiel uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:28:
[...]

Thanks, maar zoek echt wireless. De lightning dock vind ik er maar fragiel uitzien :)
Dat valt wel mee, heb er twee in gebruik voor de xs en 11 pro. Verbonden met een lightning naar usb 3 camera adapter voor data overdracht tussen beide iPhone's en een oplader voor beide. Hier kan ik ook nog een lightning hub / usb c tussenzetten voor allerlei usb devices :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:34:
[...]

Dat valt wel mee, heb er twee in gebruik voor de xs en 11 pro. Verbonden met een lightning naar usb 3 camera adapter voor data overdracht tussen beide iPhone's en een oplader voor beide. Hier kan ik ook nog een lightning hub / usb c tussenzetten voor allerlei usb devices :)
Gaat er mij meer om dat ik hem op nachtkastje wil zetten. Ik heb nu een 10W staande wireless lader en ik ben helemaal verkocht. Niks friemelen in het donker om hem op de lightning te krijgen, maar gewoon hop erop zetten.

Aangezien mijn vrouw nu de xs max heeft zoek ik dus een tweede, maar liefst eentje die de 18W oplader ondersteund ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:42:
[...]

Gaat er mij meer om dat ik hem op nachtkastje wil zetten. Ik heb nu een 10W staande wireless lader en ik ben helemaal verkocht. Niks friemelen in het donker om hem op de lightning te krijgen, maar gewoon hop erop zetten.

Aangezien mijn vrouw nu de xs max heeft zoek ik dus een tweede, maar liefst eentje die de 18W oplader ondersteund ;)
Op amazon 18W wireless, maar kwaliteit daar sta ik niet voorin (Brand!)
LXORY Qi Wireless Charging Stand - 2 in 1 Charger Station Compatible with Apple Watch and iPhone X/8/11 Pro Max - Built-in Magnetic Charging Module for Watch Series 1/2/3/4 (Black-Silver)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:16
Yzord schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:42:
[...]

iPhone 11 ondersteund maar officieel 7,5Watt wireless charging dus ik weet niet waarom je zo graag een charger zoekt met een hoger wattage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

ZiSE schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:52:
[...]

iPhone 11 ondersteund maar officieel 7,5Watt wireless charging dus ik weet niet waarom je zo graag een charger zoekt met een hoger wattage.
Hmm, dat wist ik niet. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een Xiaomi Mi Wireless lader, doet het prima. Gekocht voor € 9,99 en ziet er ook degelijk uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2019 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:59
Heb de 11 pro nu bijna een week in gebruik, en die batterij blijft me verbazen, waar ik voorheen met de 8, X en Xs iedere avond echt moest opladen is dat nu niet nodig. Aan het einde van de dag rond 12u heb ik vaak nog 60% over met een scherm tijd van 3-4 uur. De tweede dag red ik dus met gemak!

Merk wel dat als je met de camera gaat spelen en vooral met night mode dat andere apps vrijwel meteen moeten herladen als je ze erna weer gaat gebruiken, Chrome, Reddit, Dropbox en andere herladen vaak de pagina of de inhoud.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-05 20:51

DMDude

Enjoy the silence....

Ik heb nu een Xiaomi Mi A2. Ik ben bang dat ik met een iPhone er op achteruit ga......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:05
DMDude schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:32:
Ik heb nu een Xiaomi Mi A2. Ik ben bang dat ik met een iPhone er op achteruit ga......
Ja; je mist Infrarood; mobiel betalen (als je niet bij ING en zeer binnenkort bij ABN of RABO zit), dual simkaart (tenzij één van je providers T-Mobile is)

Voor de rest kan ik me niet voorstellen dat je er op achteruit gaat..

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SgtElPotato schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 23:18:

Merk wel dat als je met de camera gaat spelen en vooral met night mode dat andere apps vrijwel meteen moeten herladen als je ze erna weer gaat gebruiken, Chrome, Reddit, Dropbox en andere herladen vaak de pagina of de inhoud.
jup, hier ook zo.

Blijkt de Camera app dus toch behoorijk wat RAM te snoepen tijdens gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-05 20:51

DMDude

Enjoy the silence....

QempZoR schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:38:
[...]

Ja; je mist Infrarood; mobiel betalen (als je niet bij ING en zeer binnenkort bij ABN of RABO zit), dual simkaart (tenzij één van je providers T-Mobile is)

Voor de rest kan ik me niet voorstellen dat je er op achteruit gaat..
Mijn Xiaomi heeft iig wel een dual simkaart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Awesome!!!!!😍💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:16
Wat zijn dat voor lichtjes in de lucht op de tweede foto? UFO's boven Leiden? 🤔

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:57
Ik heb gehoord en gelezen dat de iphone met opladen bijvoorbeeld de laatste 10% niet oplaad voor je wakker wordt. Waar kan je dat instellen? Elke ochtend als ik wakker wordt is mijn iphone als nog 100% opgeladen (iphone 11 pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 16-09 16:36
Inhumanous schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:06:
Ik heb gehoord en gelezen dat de iphone met opladen bijvoorbeeld de laatste 10% niet oplaad voor je wakker wordt. Waar kan je dat instellen? Elke ochtend als ik wakker wordt is mijn iphone als nog 100% opgeladen (iphone 11 pro)
https://support.apple.com/nl-nl/HT210512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Inhumanous schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:06:
"Geoptimaliseerd laden" zorgt ervoor dat de laatste 10% van je batterij wordt opgeladen vlak voordat je wakker wordt.. Je kan die functie aan/uit zetten in de batterij instellingen.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bibi2205 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

"Geoptimaliseerd laden" zorgt ervoor dat de laatste 10% van je batterij wordt opgeladen vlak voordat je wakker wordt.. Je kan die functie aan/uit zetten in de batterij instellingen.
“ Wanneer 'Geoptimaliseerd opladen' actief is, geeft een melding op het toegangsscherm weer wanneer uw iPhone volledig zal zijn opgeladen. Als u uw iPhone eerder volledig opgeladen nodig hebt, houdt u uw vinger op de melding en tikt u vervolgens op 'Laad nu op'.”

Deze melding heb ik nog nooit gehad. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 31-08 12:02
@Verwijderd Ja, deze week gezien.. 's avonds na een half uurtje aan de lader wou ik nog snel iets opzoeken en kreeg ik die melding op het toegangsscherm. De iPhone zou volledig volgeladen zijn tegen 6u30 (mijn alarm stond die dag op 7u20).

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:46
Verwijderd schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:50:
[...]

“ Wanneer 'Geoptimaliseerd opladen' actief is, geeft een melding op het toegangsscherm weer wanneer uw iPhone volledig zal zijn opgeladen. Als u uw iPhone eerder volledig opgeladen nodig hebt, houdt u uw vinger op de melding en tikt u vervolgens op 'Laad nu op'.”

Deze melding heb ik nog nooit gehad. Jullie wel?
Ja. Ik heb de melding een keer gehad op de iPhone XS Max. Ik dacht dat mijn batterij gaar was, maar dat was dus helemaal niet zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 22:12
Hoe bevalt jullie iPhone 11 pro? Ik kom van een 6s en moet wat wennen aan het formaat (dikte) zeker met de Apple Leather case. Lastig met één hand te bedienen. Daarnaast vind ik het Face ID niet altijd lekker werken zeker onder een schuine hoek, heb een gevoel dat mijn iPad Pro betere Face ID hoeken heeft. Iemand tips om face id te verbeteren zodat ik niet continu mijn wachwoord hoef in te typen. Camera is zeker top! Foto’s zijn zeer helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 19:55
Je kan proberen om je gezicht nogmaals te scannen. Met de optie ander uiterlijk toevoegen. Ik zelf kom ook van de 6s en vind het een prima upgrade. Iets dikker maar de veel langere gebruikstijd (grotere accu) meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Ik heb een vraag over de zoom functie van de 11 pro. Zie hier 2 foto's die ik vandaag gemaakt heb. De een is 2x zoom de andere is met de gewone lens gemaakt (groothoek niet gebruikt):
iPhone 11 pro zoom
iPhone 11 pro gewoon

Op de gezoomde foto zit een soort lichte waas. Alle foto's die ik met de telelens maak hebben deze waas. Hebben jullie dit ook? Hoort dit, of moet ik het toestel inruilen want is er iets mis? (kan nu nog, heb 'm pas een week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20
Zit er geen vinger afdruk op je lens?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:33
Mfpower schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:16:
Ik heb een vraag over de zoom functie van de 11 pro. Zie hier 2 foto's die ik vandaag gemaakt heb. De een is 2x zoom de andere is met de gewone lens gemaakt (groothoek niet gebruikt):
[Afbeelding: iPhone 11 pro zoom]
[Afbeelding: iPhone 11 pro gewoon]

Op de gezoomde foto zit een soort lichte waas. Alle foto's die ik met de telelens maak hebben deze waas. Hebben jullie dit ook? Hoort dit, of moet ik het toestel inruilen want is er iets mis? (kan nu nog, heb 'm pas een week).
Ik constateerde exact hetzelfde. Het heeft te maken met licht inval. Ik zou nog even verder moeten testen.

Ben er ook nog niet uit wat ik ermee moet. iOS 13.2 lost het misschien op?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jVnQnf3d2dCUA6VYQQMz7NKM/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1IK8qSA9JZZSJ4fYjKMWuAOt/medium.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door stormfly op 05-10-2019 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

winwiz schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:18:
Zit er geen vinger afdruk op je lens?
Had ik nog gecheckt op dat moment, nee.
stormfly schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:21:
[...]

Ik constateerde exact hetzelfde. Het heeft te maken met licht inval. Ik zou nog even verder moeten testen.

Wie weet.. ik heb net nog even een macro foto in huis gemaakt met de telelens... dan treedt het minder op. Idd iets met het licht wellicht. Zou niet moeten volgens mij of heb ik teveel verwachtingen van de kwaliteit van de lens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:33
@Mfpower tja ik weet niet wat je mag verwachten? Ik moet zeggen dat ik er wel even een beetje van “schrok” en de lens ging poetsen als reflex 🤪

Alle lenzen hebben ook een fysiek formaat. Ik heb het idee dat het minder zichtbaar is bij portretten etc.

Foto’s aan onderstaande post toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

stormfly schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:30:
@Mfpower tja ik weet niet wat je mag verwachten? Ik moet zeggen dat ik er wel even een beetje van “schrok” en de lens ging poetsen als reflex 🤪

Alle lenzen hebben ook een fysiek formaat. Ik heb het idee dat het minder zichtbaar is bij portretten etc.

Foto’s aan onderstaande post toegevoegd.
Thanks voor het toevoegen van de foto's! Ja dat is hetzelfde euvel. Ik had het ook bij een foto van m'n zoontje in de kinderstoel waarbij er ramen met uniform licht achter stonden. Wegens privacy zet ik die foto hier niet, maar het is wel illustratief. Het lijkt meer op te treden door verstrooid licht. In jouw geval zie ik ook nog enorme lens flare maar dat was misschien de bedoeling ;)

Als het binnen de specs valt is het OK maar ik had de tele lens als een van de USP's van de telefoon gezien (kom van een 8 ). Ik heb geen verwachtingen dat hij het haalt bij m'n 200mm lens op m'n Sony systeemcamera, maar dit had ik ook niet gedacht. Goed opletten wanneer welke lens te gebruiken dus. Als jij het ook hebt zal het wel niet stuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 16:59
stormfly schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:21:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb wel gelezen dat ze zilveren rand om de camera’s voor extra lens flare zorgt, overdreven veel. Ik denk niet dat software dit op gaat lossen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Sinds vrijdag de 11 pro max in mijn bezit, maar ik vind hem te groot. Wil eigenlijk voor de gewone 11 pro gaan. Heb hem gekocht in een Apple Store en zag dat ik de mogelijkheid had om hem te retourneren en mijn geld terug te krijgen. Doen ze daar moeilijk over bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastamasta schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:19:
Sinds vrijdag de 11 pro max in mijn bezit, maar ik vind hem te groot. Wil eigenlijk voor de gewone 11 pro gaan. Heb hem gekocht in een Apple Store en zag dat ik de mogelijkheid had om hem te retourneren en mijn geld terug te krijgen. Doen ze daar moeilijk over bij Apple?
Laat het ons morgen maar weten :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
mastamasta schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:19:
nee hoor, zijn ze juist zeer makkelijk in bij de Apple Store. Jij levert je huidige iPhone Pro Max in en jij geeft aan wat je wil; geld retour of inruilen voor de (gewone) 11 Pro (uiteraard wel met de wetenschap dat er geen schade is aan jouw huidige iPhone ;) )

Dit alles uiteraard binnen de 14 dagen na aankoop.

Je hebt de Pro Max sinds 2 dagen zie ik; je zou nog een weekje je Pro Max verder kunnen uitproberen. Wellicht is na 2 kleine dagen al wat snel om terug te gaan naar de Apple Store voor een swap.
Op zich wen je redelijk snel aan een nieuw formaat smartphone

[ Voor 26% gewijzigd door _Bailey_ op 06-10-2019 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Geert1976 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:22:
[...]

nee hoor, zijn ze juist zeer makkelijk in bij de Apple Store. Jij levert je huidige iPhone Pro Max in en jij geeft aan wat je wil; geld retour of inruilen voor de (gewone) 11 Pro (uiteraard wel met de wetenschap dat er geen schade is aan jouw huidige iPhone ;) )

Dit alles uiteraard binnen de 14 dagen na aankoop.
Bedankt Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Ik had vanmiddag dat ik mijn iPhone pro max even opnieuw wilde opstarten omdat deze toen ik onderweg ging geen whatsapp ontving. Toestel uit geschakeld maar toen ik deze weer aan wilde doen ging deze niet aan. Hoe lang ik de aan knop ook ingedrukt hield. Uiteindelijk met aan knop en volume down knop ging toestel wel aan. Maar moet toch gewoon met zijknop kunnen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

elaho schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:00:
Ik had vanmiddag dat ik mijn iPhone pro max even opnieuw wilde opstarten omdat deze toen ik onderweg ging geen whatsapp ontving. Toestel uit geschakeld maar toen ik deze weer aan wilde doen ging deze niet aan. Hoe lang ik de aan knop ook ingedrukt hield. Uiteindelijk met aan knop en volume down knop ging toestel wel aan. Maar moet toch gewoon met zijknop kunnen?
Issue had ik gisteren ook. Maar deze ging gewoon aan met de zijknop uiteindelijk. Mijn redenatie is dat het uitzetten van het toestel veel langer duurt dan je ziet op het scherm waardoor je hem te vroeg aan wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Toch maar even Apple support aangevraagd. En het is niet normaal dat mijn iPhone zo opstart. Men zei of herstellen naar fabrieksinstellingen dit moet ik dan via iTunes heb omdat ik niet genoeg ruimte heb in de cloud. En dan kijken of iPhone nog steeds niet goed aan gaat of ik mag hem omruilen bij de Apple store.

Edit: toestel weer uit geschakeld en nu gelukkig startte die op via de aan knop aan de zijkant pppfieuw :*)

[ Voor 15% gewijzigd door elaho op 06-10-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een dag iPhone 11 Pro merk ik wel dat ik veel gebruik maakte van 3D touch. Even wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:59
HELP!!
Ik heb een esim tmobile gekocht en geactiveers op mn Iphone, echter na een fabrieksreset kan ik deze niet meer toevoegen. Hij geeft aan dat de code niet meer geldig is, wanneer ik een nieuwe esim wil bestellen via tmobile app geeft deze aan dat dat pas na 7 werkdagen kan. Mijn fysieke simkaart werkt nu ook niet meer doordat ik de esim had geactiveerd. Wie kan me helpen om mn simkaart of esim weer te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:10
Neco75 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:19:
HELP!!
Ik heb een esim tmobile gekocht en geactiveers op mn Iphone, echter na een fabrieksreset kan ik deze niet meer toevoegen. Hij geeft aan dat de code niet meer geldig is, wanneer ik een nieuwe esim wil bestellen via tmobile app geeft deze aan dat dat pas na 7 werkdagen kan. Mijn fysieke simkaart werkt nu ook niet meer doordat ik de esim had geactiveerd. Wie kan me helpen om mn simkaart of esim weer te activeren?
T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
Graag een serieuze reactie. Op dit tijdstip heb ik daar niets aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Laatst online: 11-09 06:42
Neco75 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:26:
[...]

Herstart je telefoon. Probeer ‘t opnieuw. Kijk als dat ook niet lukt, of je in Mijn T-Mobile iets kan vinden in instellingen oid.
En anders, ja, zoals hieronder aangegeven, neem contact op met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:16

YRH

HELP!!
Die code voor je esim is inderdaad maar 1x geldig, T-Mobile is op dit moment echt de enige die je uit de brand kan helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:46
Ik zou zeker @Geert1976 zijn raad opvolgen. Ik moest zelf ook erg wennen toen ik een iPhone 6 Plus in handen had. En Geert kan het weten. Hij heeft zo ongeveer alle iPhones weleens in handen gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 15:22

pdavie2311

Live life to the fullest..

Oh oh...@Geert1976 gaat toch niet voor formaat Titanic?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:10
Neco75 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:26:
[...]

Het is een serieuze reactie. T-Mobile is de enige die je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!
De snelste oplossing is om morgenochtend naar een T-Mobile shop te gaan voor een vervangende simkaart + e-simkaart. Via de klantenservice krijg je op zijn vroegst dinsdag pas een vervangende simkaarten in de bus, en omdat niets meer werkt op je iPhone moet je voor activatie (e-sim) sowieso naar de T-Mobile shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
Verwijderd schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:56:
[...]

De snelste oplossing is om morgenochtend naar een T-Mobile shop te gaan voor een vervangende simkaart + e-simkaart. Via de klantenservice krijg je op zijn vroegst dinsdag pas een vervangende simkaarten in de bus, en omdat niets meer werkt op je iPhone moet je voor activatie (e-sim) sowieso naar de T-Mobile shop.
Gebeld met tmobile, nieuwe e-sim duurt 7 werkdagen om opnieuw te kunnen aanvragen. Oude simkaart kan niet meer heractiveerd worden. Moet naar fysieke winkel om nieuwe te ontvangen. Maar het irritante is dat ik geen dual sim kan gebruiken voor 7 dagen. Dit wat een simpele fabrieksreset had moeten zijn. Dus bij elke fabrieksreset krijg je deze ellende weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Neco75 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Gebeld met tmobile, nieuwe e-sim duurt 7 werkdagen om opnieuw te kunnen aanvragen. Oude simkaart kan niet meer heractiveerd worden. Moet naar fysieke winkel om nieuwe te ontvangen. Maar het irritante is dat ik geen dual sim kan gebruiken voor 7 dagen. Dit wat een simpele fabrieksreset had moeten zijn. Dus bij elke fabrieksreset krijg je deze ellende weer
Er vanuitgaande dat je niet elke week een reset doet maar eens in het (half)jaar oid zal het wel meevallen denk ik. Vooraf een nieuwe aanvragen, qr code even opzij leggen en dan de reset doen. Ff scannen en weer geactiveerd. Het is ook niet meer dan logisch dat deze verdwijnt van je telefoon bij een fabrieksreset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neco75 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Dat klopt niet, je kunt bij een T-Mobile shop gelijk een nieuwe e-simkaart krijgen, of je huidige e-sim activeren.
Ben zelf ook een 1,5 week geleden door de e-sim hel gegaan :)
Waarbij klantenservice mijn T-Mobile mijn huidige simkaart omzeep geholpen heeft, maar wel de volgende dag 09:30 met koerier vervangende simkaart gekregen en dat alleen omdat ik een e-sim aangevraagd had.
Eerst via T-Mobile website met ook die gedoe met 7 dagen wachten enzo, maar dat kan via een shop gelijk opgelost worden.

Maar wat ik wel geleerd heb is dat bij een overgaan naar nieuw toestel, eerst e-sim overzetten van oude iPhone naar nieuwe en als dat ok is en daarna e-sim op oude iPhone verwijderen. Dit kun je dan gewoon thuis regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Geert1976 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:33:
[...]
ik zou uiteraard geen enkel krasje accepteren op een sealed iPhone. Terug ermee!
gechat en toen was duidelijk, gewoon omruilen. Nja ik afspraak gemaakt en vandaag was het zo ver.
wat een aanfluiting, nog nooit meegemaakt.
Ze begonnen al, je bent op de verkeerde afdeling. Dit reparatie, niet goed. Ben er nota bene heen gewezen door de chat zelf.
Daar kreeg ik een of andere koekebakker die me ff een rondje langs de phones liet lopen, omdat een swap niet mogelijk was. "ach dan neem je toch een groene" is toch ook mooi, waarop een collega hem corrigeerde hij heeft toch niet voor niets een grijze..... vervolgens onverschrokken mij 200€ extra te vragen zodat ik alsnog met een nieuwe naar buiten kan lopen, met geheugen dat ik nooit ga gebruiken.
dus.... al-met-al een waardeloze ervaring, nu maar hopen op een review request. Voorlopig gaat de 11 pro max retour naar apple en pak ik mn oude XS uit de doos... ik laat de teleurstelling ff neerdalen...

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
I love snelladen. Ff youtuben en mijn iPhone ging van 18% naar ongeveer 60%, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Martinus schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:54:
[...]

gechat en toen was duidelijk, gewoon omruilen. Nja ik afspraak gemaakt en vandaag was het zo ver.
Ze begonnen al, je bent op de verkeerde afdeling. Dit reparatie, niet goed. Ben er nota bene heen gewezen door de chat zelf.
Daar kreeg ik een of andere koekebakker die me ff een rondje langs de phones liet lopen, omdat een swap niet mogelijk was. "ach dan neem je toch een groene" is toch ook mooi, waarop een collega hem corrigeerde hij heeft toch niet voor niets een grijze..... vervolgens onverschrokken mij 200€ extra te vragen zodat ik alsnog met een nieuwe naar buiten kan lopen, met geheugen dat ik nooit ga gebruiken.
dus.... al-met-al een waardeloze ervaring, nu maar hopen op een review request. Voorlopig gaat de 11 pro max retour naar apple en pak ik mn oude XS uit de doos... ik laat de teleurstelling ff neerdalen...
Waarom was swap niet mogelijk? Omdat toestel niet op voorraad was of omdat er een kras op je toestel zat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Martinus schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:54:
[...]

Wow! Wat een zwaar waardeloze behandeling heb je daar gekregen...kan niet anders zeggen!

Je zou nog evt een niveau hogerop kunnen zoeken, dus een Floor manager of een Senior Advisor via de Support Desk, deze mensen hebben vaak meer bevoegdheden dan de (normale) medewerkers op de vloer.

Anyway...goed zuur voor je! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
elaho schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:24:
[...]

Waarom was swap niet mogelijk? Omdat toestel niet op voorraad was of omdat er een kras op je toestel zat? :?
Niet op voorraad en geen snel bestel optie niks... zoek ff wat anders uit... zo werkt dat dus niet

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 21:28:
[...]

Niet op voorraad en geen snel bestel optie niks... zoek ff wat anders uit... zo werkt dat dus niet
Heb je ook apple care op die iPhone?
Pagina: 1 ... 20 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6