kijk ook eens naar je inboelverzekering, de nieuwe inboedelverzekeringen (met smartphone module) dekken ook smartphones met vaak een eigen risico van ong €50-100 per gebeurtenis.mr.JamesBond schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:13:
[...]
Dankzij die wijze man twijfel ik om Apple Care te nemen.
Of ik kan de iPhone ook naked - letterlijk en figuurlijk, als we kijken naar de uitspraak van de wijze man - gebruiken
Maar dan heb je geen Express Replacement, dat is voor mij persoonlijk ook een belangrijke factor.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt. M'n X was iedere avond echt bijna leeg. Battery-health was na 2 jaar (vanaf release-dag) nog 94%.JB schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:19:
[...]
Dat is wel echt top zeg! Nu met de X is het steeds net wel net niet in de avond. Wachten duurt lang...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier nu 89%, valt me ergens beetje tegen voor wat het uberhaupt zegt. Zag bij mijn moeder nu 80% en dan geeft ie aan dat je naar Apple moetRivanov schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:25:
[...]
Klopt. M'n X was iedere avond echt bijna leeg. Battery-health was na 2 jaar (vanaf release-dag) nog 94%.

Hopelijk kan de vrouw nog even lol hebben van mijn X.
Mijn boefje is liev!
voila @Verwijderd je antwoord!Donstil schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:25:
Maar dan heb je geen Express Replacement, dat is voor mij persoonlijk ook een belangrijke factor.
Verwijderd
€1559,00 uitgeven, dan kun je ook niet wakker liggen van die €229Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:02:
[...]
Mag ik vragen wat je beweegredenen zijn om €229 te betalen voor AppleCare?
Ik geef er € 1.159,- aan uit maar gooi er lekker een Ali hoesje omheen van € 1,-.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:27:
[...]
€1559,00 uitgeven, dan kun je ook niet wakker liggen van die €229
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Dan heb ik het slechter gedaanRivanov schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:29:
[...]
Ik geef er € 1.159,- aan uit maar gooi er lekker een Ali hoesje omheen van € 1,-.
Apple: €55,00 + €149,00 (leer hoesje + Folio hoesje)
Joli smooth iPhone case €65
Ik heb net mijn 11 pro binnenkregen. Ik heb een AmerikaanseUK gekregen met een losse EU USB-C 18 watt lader.
Wat ik wel zag is dat ik de lelijke CE letters niet achterop heb staan. Als ik een niet europese versie heb ontvangen mis ik dan nog meer zaken?
Wat ik wel zag is dat ik de lelijke CE letters niet achterop heb staan. Als ik een niet europese versie heb ontvangen mis ik dan nog meer zaken?
Waar komt die dan vandaan? Is modem en dergelijke allemaal gelijk? Nogal apart als een NL toko een US device levertFNale schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:41:
Ik heb net mijn 11 pro binnenkregen. Ik heb een Amerikaanse gekregen met een losse EU USB-C 18 watt lader.
Mijn boefje is liev!
Kleine update het is de UK versie was even in de war met de plug.
dat is ook mijn vraag idd de leverancier is Belsimpel.
Hij was alleen leverbaar voor KPN, T-Mobile, Vodafone dus blijkbaar hebben die providers er geen moeite mee.
dat is ook mijn vraag idd de leverancier is Belsimpel.
Hij was alleen leverbaar voor KPN, T-Mobile, Vodafone dus blijkbaar hebben die providers er geen moeite mee.
[ Voor 51% gewijzigd door FNale op 30-09-2019 10:48 ]
Ergens zou ik daar toch moeite mee hebben maar das misschien mijn OCD tik ofzo. Als ze een UK toestel afsturen, moeten ze dat vtv melden.
[ Voor 197% gewijzigd door JB op 30-09-2019 10:49 ]
Mijn boefje is liev!
Nee mee eens hoor zo ben ik ook eerst even kijken of er nadelen aanzitten kwa modem en ik zal meteen even een mailtje richting Belsimpel doen.
kan je hier zien, is dezelfde als in NL dusFNale schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:52:
Nee mee eens hoor zo ben ik ook eerst even kijken of er nadelen aanzitten kwa modem en ik zal meteen even een mailtje richting Belsimpel doen.
https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-11-pro
no comment
Waarom staat er dan geen CE op? Is de Brexit al een feit of heeft de UK dat keurmerk niet?Martinus schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:57:
[...]
kan je hier zien, is dezelfde als in NL dus
https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-11-pro
Mijn boefje is liev!
ik laat seq de modem link zien, das zn vraag. Dat logo geen idee.JB schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:58:
[...]
Waarom staat er dan geen CE op? Is de Brexit al een feit of heeft de UK dat keurmerk niet?
no comment
Thanks ik had het idd zelf ook al gevonden model 2215 zelfde modem en bands dus ik heb er verder geen last alleen dat ik een extra UK oplader heb.
CE staat er wel op alleen door het matte valt het binnen niet op in het buitenlicht zag ik het heel vaag.
Zo ga hem maar eens aanzetten thanks!
CE staat er wel op alleen door het matte valt het binnen niet op in het buitenlicht zag ik het heel vaag.
Zo ga hem maar eens aanzetten thanks!
[ Voor 39% gewijzigd door FNale op 30-09-2019 11:02 ]
Wie heeft er een Silver/Witte? Is dat CE logo daar ook niet/amper zichtbaar?
Mijn boefje is liev!
11 pro max vanmorgen om 07:30 vd lader gehaald en eigenlijk voortdurend in gebruik, 92% resterend..
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Dat belsimpel verhaal is hier al meerdere keren gemeld.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Ik heb een silver. CE is duidelijk te zien.JB schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:02:
Wie heeft er een Silver/Witte? Is dat CE logo daar ook niet/amper zichtbaar?
Ik vroeg me eigenlijk af wat men hier gebruikt voor goede outlook/exchange app. Op Android was ik groot fan van Nine, echter is de iOS versie zwaar verouderd.
Ik wil voornamelijk iets waarmee ik een html handtekening kan hebben en het gebruikte font (en kleur) kan instellen. Op die manier wil ik de verschillen tussen mobiel en desktop zo klein mogelijk houden. Ik doe namelijk veel mobiel en vind het altijd stom als je duidelijk ziet dat een mail afkomstig is van een telefoon.
Wie weet raad?!
Ik wil voornamelijk iets waarmee ik een html handtekening kan hebben en het gebruikte font (en kleur) kan instellen. Op die manier wil ik de verschillen tussen mobiel en desktop zo klein mogelijk houden. Ik doe namelijk veel mobiel en vind het altijd stom als je duidelijk ziet dat een mail afkomstig is van een telefoon.
Wie weet raad?!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
JammerDonstil schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:23:
[...]
Ik heb een silver. CE is duidelijk te zien.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
E-sim omzetten is nog even wennen.
Had de e-sim op mijn xs verwijderd om hem daarna op de 11 pro te zetten met de qr code die op de e-simkaart staat.
Maar die qr code is na eerste gebruik op de xs niet meer geldig.
Net T-Mobile klanten-service gebeld en die hebben een nieuwe e-sim aangevraagd en in mijn My T-Moblie gezet, vanuit je My T-Mobile bij simkaarten tab kun je esim gegevens opvragen.
De qr code inscannen op de 11 pro en dan in My T-Mobile activeren, en nu komt het probleem met die e-sim kaarten voor de activatie krijg je een sms toegezonden naar je mobiele e-sim nummer, maar die had ik al van mijn xs verwijderd.
Dus toch naar de T-Mobile shop vanmiddag.
Bij aankoop nieuwe iPhone dus eerst je nieuwe esim aanvragen en activeren op je nieuwe iPhone en dan verwijderen op de oude, dan kun je dit thuis regelen vanuit je luie stoel.
edit: Je behoud uiteraard je mobile e-sim nummer bij deze actie
Had de e-sim op mijn xs verwijderd om hem daarna op de 11 pro te zetten met de qr code die op de e-simkaart staat.
Net T-Mobile klanten-service gebeld en die hebben een nieuwe e-sim aangevraagd en in mijn My T-Moblie gezet, vanuit je My T-Mobile bij simkaarten tab kun je esim gegevens opvragen.
De qr code inscannen op de 11 pro en dan in My T-Mobile activeren, en nu komt het probleem met die e-sim kaarten voor de activatie krijg je een sms toegezonden naar je mobiele e-sim nummer, maar die had ik al van mijn xs verwijderd.
Bij aankoop nieuwe iPhone dus eerst je nieuwe esim aanvragen en activeren op je nieuwe iPhone en dan verwijderen op de oude, dan kun je dit thuis regelen vanuit je luie stoel.
edit: Je behoud uiteraard je mobile e-sim nummer bij deze actie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2019 11:43 ]
Wanneer je uitbelt met 2 sims, kan je dan bij elk willekeurig gesprek aangeven met welke sim je wilt bellen?Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:41:
E-sim omzetten is nog even wennen.
Verwijderd
Ja, dat kan je!Neco75 schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:43:
[...]
Wanneer je uitbelt met 2 sims, kan je dan bij elk willekeurig gesprek aangeven met welke sim je wilt bellen?
Afhankelijk van het licht vind ik. Als je het Apple logo beter ziet, zie je slechter het CE logo en andersom ook.Donstil schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:23:
[...]
Ik heb een silver. CE is duidelijk te zien.
Ik denk wel dat de witte het meest “clean” is met die CE en prullenbak icoontjes...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hoe bedoel je het meest clean? Dat het daarop het minste opvalt?MazeWing schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:52:
[...]
Ik denk wel dat de witte het meest “clean” is met die CE en prullenbak icoontjes...
Mijn boefje is liev!
Nee juist het minste opvallend. Het is een iets donkerdere tint dan het wit. Hierdoor zie je het nauwelijks als je er recht op kijkt en wordt het wat beter zichtbaarder als je er vanuit een hoek naar kijkt.JB schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:00:
[...]
Hoe bedoel je het meest clean? Dat het daarop het minste opvalt?
In mijn optiek is het zo minimaal zichtbaar dat je echt een zeur bent als je hier over gaat vallen...
Neco75 schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:43:
[...]
Wanneer je uitbelt met 2 sims, kan je dan bij elk willekeurig gesprek aangeven met welke sim je wilt bellen?

Overigens kun je de lijnen anders benoemen. Persoonlijk + Zakelijk bijvoorbeeld
[ Voor 18% gewijzigd door winwiz op 30-09-2019 14:00 ]
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Jazeker, je kunt kiezen tussen 2 lijnen (kon al met de XS, XS Max en Xr)Neco75 schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:43:
[...]
Je kunt ook in je telefoonboek aangeven welke nummers je default als privé of zakelijk wilt hebben. Vind het wel goed werken met de 2 nummers
Batterij van de pro max is wel indrukwekkend.
Vanmorgen met 89% van huis gegaan, muziek in de auto geluisterd,1 uur 40 min screen on time waarvan 40 minuten een spel.
Nu nog steeds 76%
Vanmorgen met 89% van huis gegaan, muziek in de auto geluisterd,1 uur 40 min screen on time waarvan 40 minuten een spel.
Nu nog steeds 76%
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
buiten beetje de nieuwe camera's van m'n 11 Pro aan het uittesten...erg gaaf hoor, eindelijk wide angle camera op een iPhone

Ik gebruik gewoon de Mail app voor mijn exchange accounts. Werkt prima (voor mijn doen).MazeWing schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:24:
Ik vroeg me eigenlijk af wat men hier gebruikt voor goede outlook/exchange app. Op Android was ik groot fan van Nine, echter is de iOS versie zwaar verouderd.
Wie weet raad?!
Volgens mij zit je in het verkeerde topicGeert1976 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:35:
buiten beetje de nieuwe camera's van m'n 11 Pro aan het uittesten...erg gaaf hoor, eindelijk wide angle camera op een iPhone
[Afbeelding]
zie [iOS] Apple iPhone film en fotografie topic
@Geert1976 aangepast.
[ Voor 17% gewijzigd door pacificocean op 30-09-2019 15:17 ]
geen idee wat je me probeert te vertellen, maar je linked nu door naar mmijn eigen post.pacificocean schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:11:
[...]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
zie https://gathering.tweaker...ote_message/60157914/last
edit: ah, er is een oud en stoffig topic wat vrijwel niet gebruikt wordt voor iPhone fotografie....check!
[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 30-09-2019 15:20 ]
Ja ik ook zeg, mooiste wide angle voorbeeld wat ik tot nu toe gezien heb
Puike foto Geert! ;-)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik moet mijn Pro nog krijgen, maar valt me wel op dat de kwaliteit niet bijster is als je (beetje) gaat inzoomen.
Mooi gefotograGeert!
[ Voor 27% gewijzigd door JB op 30-09-2019 15:38 ]
Mijn boefje is liev!
Het blijft maar een smartphone camera lensje heThallyos schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:37:
Ik moet mijn Pro nog krijgen, maar valt me wel op dat de kwaliteit niet bijster is als je (beetje) gaat inzoomen.
Soms heb ik 't idee dat er mensen zijn die verwachten dat een smartphone camera dezelfde kwaliteit biedt als een echte DSLR camera
Lensje? Zij net 3 grote vissenkommen man vergeleken bij de Xs...Geert1976 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:43:
[...]
Het blijft maar een smartphone camera lensje he
Soms heb ik 't idee dat er mensen zijn die verwachten dat een smartphone camera dezelfde kwaliteit biedt als een echte DSLR camera
Haha...hier thuis wordt 't camera eiland van de 11 Pro al vergeleken met een gasfornuispdavie2311 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:46:
[...]
Lensje? Zij net 3 grote vissenkommen man vergeleken bij de Xs...
Inductie bedoel je dan zeker...Geert1976 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:47:
[...]
Haha...hier thuis wordt 't camera eiland al vergeleken met een gasfornuis
Breedhoek is inderdaad niet zo best. Dat valt mij het meeste tegen van de Pro.Thallyos schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:37:
Zou hier softwarematig nog wat aan te verbeteren zijn? Of is dat echt alleen de hardware?Donstil schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:55:
[...]
Breedhoek is inderdaad niet zo best. Dat valt mij het meeste tegen van de Pro.
Ben bang de sensor erachter. Heeft een beetje het Aquarel effect van de iPhone X vind ik.Geert1976 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:56:
Zou hier softwarematig nog wat aan te verbeteren zijn? Of is dat echt alleen de hardware?
Nog steeds een leuke toevoeging echter maar kan zeker beter.
Niet vergelijken met verouderde mechanische techniek...Geert1976 schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:43:
[...]
Het blijft maar een smartphone camera lensje he
Zeker leuk die ultra wide lens, alleen heb ik wel het idee dat het een en het ander krom getrokken wordt aan de zijkanten
[ Voor 21% gewijzigd door Yzord op 01-10-2019 19:03 ]
Dat is natuurlijk vrij normaal voor een dergelijke beeldhoek.Yzord schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:20:
[Afbeelding]
Zeker leuk die ultra wide lens, alleen heb ik wel het idee dat het een en het ander krom getrokken wordt aan de zijkanten
Een echt goed stukje glas kost al meer dan de hele iPhone, dus ja wat kun je verwachten. Het resultaat is meer dan goed.
Het lijkt zeker niet slecht voor een v1, maar zoals altijd, benieuwd naar wat volgend jaar brengt. Stabilisatie en een grotere sensor voor de ultrawide kunnen al veel fixen.winwiz schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:22:
Een echt goed stukje glas kost al meer dan de hele iPhone, dus ja wat kun je verwachten. Het resultaat is meer dan goed.
Hoe groter de sensor, hoe groter het glas, hoe groter de uitslag vd stabilisatie... Verder is de toevoeging van PD (autofocus sensoren) het enige wat ik fijn zou vinden, stabilisatie op een groot hoek is "overrated" en je kan vaak zonderThallyos schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:27:
[...]
Het lijkt zeker niet slecht voor een v1, maar zoals altijd, benieuwd naar wat volgend jaar brengt. Stabilisatie en een grotere sensor voor de ultrawide kunnen al veel fixen.
Deze vervorming lijkt meer door de lens te komen. Om dit te compenseren moet je ingewikkelde glasformules gaan toepassen.Thallyos schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:27:
[...]
Het lijkt zeker niet slecht voor een v1, maar zoals altijd, benieuwd naar wat volgend jaar brengt. Stabilisatie en een grotere sensor voor de ultrawide kunnen al veel fixen.
Een grotere sensor betekent met dezelfde lens een grotere beeldhoek dus waarschijnlijk met minder beeldvorming te maken maar kost meer ruimte
Dilemma mensen:
Op dit moment de 8Plus en ga sowieso voor de Pro. Twijfel nu alleen tussen de normale Pro of de Pro Max. Qua scherm ga je er natuurlijk met grootte al op vooruit met de normale Pro maar toch...
Zitten er verder nog verschillen in de Pro en de Pro Max?
Op dit moment de 8Plus en ga sowieso voor de Pro. Twijfel nu alleen tussen de normale Pro of de Pro Max. Qua scherm ga je er natuurlijk met grootte al op vooruit met de normale Pro maar toch...
Ik denk dat de batterijduur bij de pro Max langer is dan de gewone pro. Er zitten verder geen verschillen in behalve dan de grootte en de prijs.GeryP schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:11:
Dilemma mensen:
Naast een betere batterijduur ook meer info op 1 scherm (minder scrollen) wat soms prettiger lezen is.GeryP schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:11:
Dilemma mensen:
Mijn ervaring met de overgang van de 7 Plus naar de X was dat ik scherm miste (real estate) en dat met de Max weer als vanouds voelt. Je vroeg om de merkwaardige verschillen, dit zijn de enige en belangrijkste in mijn optiek. Voor de rest zijn ze allebei uiteraard top toestellen!
Het is weer September 2025 :)
Gek genoeg had ik daar geen last van toen ik van de 8 plus naar de X ging. Maar vond ik het wel fijn toen ik van de X naar de Xs Max ging.Jaymone schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:49:
[...]
Naast een betere batterijduur ook meer info op 1 scherm (minder scrollen) wat soms prettiger lezen is.
Mijn ervaring met de overgang van de 7 Plus naar de X was dat ik scherm miste (real estate) en dat met de Max weer als vanouds voelt. Je vroeg om de merkwaardige verschillen, dit zijn de enige en belangrijkste in mijn optiek. Voor de rest zijn ze allebei uiteraard top toestellen!
Kwestie van een minuscule gewenning
Het went op den duur wel inderdaad en je merkt het pas weer als je naar de Max gaat.Yzord schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:01:
[...]
Gek genoeg had ik daar geen last van toen ik van de 8 plus naar de X ging. Maar vond ik het wel fijn toen ik van de X naar de Xs Max ging.
Kwestie van een minuscule gewenning
Het is ook waarvoor je een toestel wilt inzetten. Die vraag heb ik voor mezelf beantwoord door de iPhone voornamelijk als een multimedia toestel te gebruiken en de Max voorziet voor mij daarin. Beide toestellen hebben zijn pros en cons en niet altijd makkelijk om die afweging te maken. Voor de een is het snel gemaakt en de ander twijfelt meer. Uiteindelijk weet je het niet beter dan hetgeen wat je hebt en aan gewend bent geraakt.
Verwijderd
Kijk eens goed, bijna midden-onderaan 😉JB schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:58:
[...]
Waarom staat er dan geen CE op? Is de Brexit al een feit of heeft de UK dat keurmerk niet?
Heb nog niets om te kijken. 10-17 okt.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:23:
[...]
Kijk eens goed, bijna midden-onderaan 😉
Mijn boefje is liev!
Ik denk het wel hoor. Hou hem maar eens onder een hoek uit het lichtVerwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:41:
Iphone 11 pro SG (A2215) van Coolblue ook geen CE keurmerk aanwezig.
Verwijderd
Zal wel aan mijn ogen liggenjwtje schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:55:
[...]
Ik denk het wel hoor. Hou hem maar eens onder een hoek uit het licht
Maar met de vergrootglas van de xs inderdaad toch aanwezig, zal wel aan de kleur spacegrijs liggen

Verwijderd
Op mijn MG is het ook nauwelijks zichtbaar hoor. Ik vind het wel een goede ontwikkeling!Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:07:
[...]
Zal wel aan mijn ogen liggen![]()
Maar met de vergrootglas van de xs inderdaad toch aanwezig, zal wel aan de kleur spacegrijs liggen
Damn, was dit filmpje aan het bekijken op de iPhone en het geluid is echt supermooi. Moet je maar eens aanzetten. Op een gegeven moment klinkt het echt heel ruimtelijk en had ik echt het idee dat het uit mijn home surround set kwam haha
Ik hoop voor je surround set dat dat niet het geval is..Yzord schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:24:
[YouTube: This Alligator Is the Largest Ever Caught Alive in Texas, Wildlife Refuge Says]
Damn, was dit filmpje aan het bekijken op de iPhone en het geluid is echt supermooi. Moet je maar eens aanzetten. Op een gegeven moment klinkt het echt heel ruimtelijk en had ik echt het idee dat het uit mijn home surround set kwam haha
Je had geen geld meer over voor een goede speaker set na het kopen van je iPhone of watYzord schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:24:
[YouTube: This Alligator Is the Largest Ever Caught Alive in Texas, Wildlife Refuge Says]
< dit stukje webruimte is te huur >
Sorry, ben geen soundfreak. Voor mij is het heel wat.aex351 schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:00:
[...]
Je had geen geld meer over voor een goede speaker set na het kopen van je iPhone of wat![]()
Is het niet zo dat, na volledig laden, de scherm aan tijd teller zich iedere keer naar 0 moet resetten?
Wat impliceer je nu? Dat is ten strengste verboden hier..aex351 schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:00:
[...]
Je had geen geld meer over voor een goede speaker set na het kopen van je iPhone of wat![]()
het is al erg vaak voorbij gekomen, maar damn...de batteriji is echt zwáár indrukwekkend van de 11 Pro.
Soms denk ik zelfs even dat het percentage gewoonweg niet werkt haha
Heb nu nog steeds vakantie, plus het feit dat de 11 Pro nog erg nieuw voor mij is en er dus vrijwel constant mee loop te spelen.
Ik krijg 1 volle batterijlading met zwaar intenstief gebruik never nooit leeg in 1 volle dag.
Wat een bizar verschil t.o.v. de Xs.
Soms denk ik zelfs even dat het percentage gewoonweg niet werkt haha
Heb nu nog steeds vakantie, plus het feit dat de 11 Pro nog erg nieuw voor mij is en er dus vrijwel constant mee loop te spelen.
Ik krijg 1 volle batterijlading met zwaar intenstief gebruik never nooit leeg in 1 volle dag.
Wat een bizar verschil t.o.v. de Xs.
Ik ben na een week ook nog onder de indruk van de batterij. Ook lijkt de indicator wat meer lineair dan die van de X. Daar gaf de indicator heel lang 'vol' aan en zodra er iets af was ging het snel naar het rood. Op de 11 Pro begint de batterij visueel eerder leeg te lopen maar betekent een halfvolle indicator niet dat de batterij al bijna leeg is en duurt de tweede helft even lang als de eerste.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zat je bij het tweede deel niet thuis op de bank met het scherm aan?Canaria schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:57:
Ik ben na een week ook nog onder de indruk van de batterij. Ook lijkt de indicator wat meer lineair dan die van de X. Daar gaf de indicator heel lang 'vol' aan en zodra er iets af was ging het snel naar het rood. Op de 11 Pro begint de batterij visueel eerder leeg te lopen maar betekent een halfvolle indicator niet dat de batterij al bijna leeg is en duurt de tweede helft even lang als de eerste.
Dan gaat het natuurlijk harder dan wanneer die op het bureau ligt
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb nu ook 2 dagen mijn 11 Pro en kan mij hier in vinden! Zelf kwam ik erachter bij het kijken van onderstaande demo video op YouTube. Het meest indrukwekkende vond ik dat ik geluid 'achter' mij hoorde. Een beetje alsof het zich achter in je keel bevindt ofzo. Geen idee met welke apps deze Dolby Surround implementatie allemaal werkt, maar ik vind het toch wel wat toevoegen als ik savonds op de bank of in bed nog wat kijk.Yzord schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:24:
YouTube: Real 4K HDR Dolby Test ultrahd movie for 4k oled tv (ULTRAHD HDR 10B...
[ Voor 11% gewijzigd door Therach op 01-10-2019 10:28 ]
Wow, dat geluid is echt bizar goed. Vooral aan de kant van de ‘echte’ speaker hoor je het geluid achter je. Bij mij dus rechtsachter. Ze moeten snel speakers aan de bovenkant gaan stoppen.Heb nu ook 2 dagen mijn 11 Pro en kan mij hier in vinden! Zelf kwam ik erachter bij het kijken van onderstaande demo video op YouTube. Het meest indrukwekkende vond ik dat ik geluid 'achter' mij hoorde. Een beetje alsof het zich achter in je keel bevindt ofzo. Geen idee met welke apps deze Dolby Surround implementatie allemaal werkt, maar ik vind het toch wel wat toevoegen als ik savonds op de bank of in bed nog wat kijk.
YouTube: Real 4K HDR Dolby Test ultrahd movie for 4k oled tv (ULTRAHD HDR 10B...
Wel jammer dat de HDR functie niet werkt op YouTube. Iemand een linkje naar een dergelijke video waar dit wel op werkt?
tipje:
wil je een nog mooier/voller geluid uit de speakers van je 11 Pro (Max), ga naar:
Instellingen -- Muziek -- Equalizer (staat standaard op UIt) en zet deze op 'Laat op de Avond'.
wil je een nog mooier/voller geluid uit de speakers van je 11 Pro (Max), ga naar:
Instellingen -- Muziek -- Equalizer (staat standaard op UIt) en zet deze op 'Laat op de Avond'.
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 01-10-2019 12:05 ]
Is dit alleen voor Apple Music of ook geldig voor alles welke uit je speakers komt (meldingen, spotify, ...)?Geert1976 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:04:
tipje:
PSN: extreme8eight
gebruik zelf geen Apple Music. Maar ik merk geluidsverschil in de apps Safari en YouTube.extreme8eight schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:06:
[...]
Is dit alleen voor Apple Music of ook geldig voor alles welke uit je speakers komt (meldingen, spotify, ...)?
Goeie tip! Merk enorm verschil met Spotify! Sorry buren....Geert1976 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:04:
tipje:
Even vragen of andere personen ook dit probleem hebben.
Gisteren heb ik de update naar 13.1.2 gestart op mijn iphone 11 pro.
Na een halfuur zat mijn update scherm nog steeds op het Apple loge en een draaiend wieltje.
Op apple support forum las ik geen goeie berichten, gebroken iphones, mensen die naar de appstore gingen om toestel om te ruilen en thuis identiek zelfde issue te hebben.
Ik heb uiteindelijk toestel kunnen afsluiten en opnieuw aan de praat krijgen (hard resets)
De updates was niet geslaagd maar ik heb die dan nogmaals proberen te installeren en gsm gerust gelaten.
De update is toen wel correct geïnstalleerd. Nu ben ik toch bang voor toekomstige updates.
Nog mensen die dit hebben gehad?
Na een halfuur zat mijn update scherm nog steeds op het Apple loge en een draaiend wieltje.
Op apple support forum las ik geen goeie berichten, gebroken iphones, mensen die naar de appstore gingen om toestel om te ruilen en thuis identiek zelfde issue te hebben.
Ik heb uiteindelijk toestel kunnen afsluiten en opnieuw aan de praat krijgen (hard resets)
De updates was niet geslaagd maar ik heb die dan nogmaals proberen te installeren en gsm gerust gelaten.
De update is toen wel correct geïnstalleerd. Nu ben ik toch bang voor toekomstige updates.
Nee, maar kan soms wel eens voorkomen. Niet zo bang zijn.
Had dit ook met 13.1.1, voorlopig loopt mijn 11 Pro nog als een zonnetje. Niks aan de hand gok ik zomaarsilverfox83 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:37:
Tip, doe eerst een hard reset voor dat je een update installeert.silverfox83 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:37:
Nooit last ergens van nooit hard reset gedaan..Yzord schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:11:
[...]
Tip, doe eerst een hard reset voor dat je een update installeert.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik had dit van 13.0 naar 13.1. Zelfde oplossing als jij gedaan, geen last gehad naar 1.1 en 1.2Yzord schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:11:
[...]
Tip, doe eerst een hard reset voor dat je een update installeert.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
ff een n00b vraagje...
Ik lees her en der "wide en ultra wide iPhone 11 Pro".
Ultra wide is toch 0,5?
Wat is dan wide? Die optie zie ik niet in mijn camera app
Ultra wide is toch 0,5?
Haha je standaard camera...Geert1976 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:14:
ff een n00b vraagje...
Ultra wide is toch 0,5?
kijk, ik ben weer een klein stapje verder verwijderd van n00b nu.
thanks Wouter!
Ultra wide (0,5x) > wide (1x) > zoom (2x)Geert1976 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:14:
ff een n00b vraagje...
Ultra wide is toch 0,5?
Yup, want dat is het ook, vergeleken met een normale camera is hij best “wide” maar niet “ultra wide”, vandaar dat er nu een “ultra wide” isGeert1976 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:16:
[...]
ah ok, een ''gewone'' foto wordt dus ook wel wide genoemd? okay...
[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 01-10-2019 20:19 ]
Haha ja je had je vraag verplaatst en misschien heeft iemand er nog wat aan.
Hier ook superblij met de batterijduur van mijn pro Max. Eergisteren opgeladen en nu pas vanavond weer en ik had nog 23%. Mijn xs Max lag echt elke dag aan de lader met hetzelfde verbruik.
Ook heel tevreden met hoe razendsnel de iPhone is en de camera of course. Ook selfies zijn van mooie kwaliteit zelfs in wat donkere omgeving. 😃
Ook heel tevreden met hoe razendsnel de iPhone is en de camera of course. Ook selfies zijn van mooie kwaliteit zelfs in wat donkere omgeving. 😃
Nu batterijduur (eindelijk) zo goed is, vraag ik mij af of het dan nog wel verstandig is om het iedere nacht aan de lader te leggen?elaho schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:51:
Hier ook superblij met de batterijduur van mijn pro Max. Eergisteren opgeladen en nu pas vanavond weer en ik had nog 23%. Mijn xs Max lag echt elke dag aan de lader met hetzelfde verbruik.
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6