• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Geert1976 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:42:
[...]

allereerste bevindingen:

alles weer net ff een tikkie vlotter dan m'n Xs. Ben net een uurtje klaar met de set up. Dus sowieso is ie nu nog druk bezig met indexeren.

Ook nog de nieuwe (mooie!) camera functies aan het uitvogelen.

Maar wat heerlijk; voor het eerst een iPhone waar je zeer goed foto's mee kan maken in low light situaties.

Tot dusver zeer tevreden.

Ik lees erg veel berichten over de fantastische batterij duur, zeer benieuwd komende dagen/weken!
Batterij (Pro Max) is superieur, vandaag scherm aan tijd 4.09u en een percentage van 62% nog over _/-\o_
O.a. genavi(Geert) 1,5 uur etc

Het is weer bijna September 2026 :)

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:54:
[...]

Batterij (Pro Max) is superieur, vandaag scherm aan tijd 4.09u en een percentage van 62% nog over _/-\o_
O.a. genavi(Geert) 1,5 uur etc
Haha...creatief met woorden ;)

Maar wat indrukwekkend zeg, jouw batterij :)

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-11 11:50
elaho schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:38:
Kunnen jullie mij nog goede games aanraden voor de pro Max? Vooral die grafisch mooi zijn. 😃👍
Wat voor soort games genieten jouw voorkeur?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:22
Jeroen O schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:59:
[...]

Wat voor soort games genieten jouw voorkeur?
Shooters, fighting, roleplaying >:)

• Jeroen O
Dan kan ik je moeilijk adviseren, want dat zijn dan weer juist het type spellen wat ik niet speel.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:17

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

elaho schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:03:
[...]

Shooters, fighting, roleplaying >:)
Er zijn maar weinig shooters en fighting welke echt goed speelbaar zijn op de iPhone. Wellicht dat de PS4 controller dit eventueel veranderd, maar juist de controle is hetgeen wat mij nu weg houdt van games helaas.

Maar Streetfighter is wel een leuke en lekker old school.

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:46:
Om te voorkomen dat mijn 10.000 foto’s van mijn oude 6S op mijn 11 pro zouden komen na herstellen van backup, had ik alle foto’s op mijn MacBook gezet met de optie “verwijder na overzetten”.

Helaas staan er nu tóch 6000 foto’s op mijn 11 pro (die ik niet wil).
Ik heb me rot gegoogled maar Heb het niet kunnen uitvinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze 6000 foto’s snel van mijn iPhone kan verwijderen? 🙂
Die 6000 foto's komen waarschijnlijk van iCloud.. Je kan ze op je iPhone verwijderen in de foto's app of via iCloud.com (en vergeet de prullenmand niet ;)).

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Als ik op Geekbench kijk naar de snelste Mac scores dan staat de iMac 27 inch uit 2019 op 1 met een i9. Die scoort 1263 punten in de Single Core. De nieuwe iPhones scoren 1328.
Is de A serie Intel nou voorbij of kun je dit niet crossplatform concluderen?

• _Bailey_
  • Niet online
Wellicht al voorbij gekomen in dit topic, maar waarom heb ik 4 duidelijke hoekjes afgetekend, wanneer ik de Camera app open?

Vind dat best irritant

• pdavie2311
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:02:
Wellicht al voorbij gekomen in dit topic, maar waarom heb ik 4 duidelijke hoekjes afgetekend, wanneer ik de Camera app open?

Vind dat best irritant
Apple denkt in kaders Geert...;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:09:
[...]

Apple denkt in kaders Geert...;-)
oh, ik dacht altijd dat Apple alleen in $$$$ dacht...

Verwijderd

Ik heb de iPhone 11 pro van Belsimpel.
Hier zat een Amerikaanse stekker in de doos, met een EU stekker los bijgeleverd.
Deze heeft een USB-C aansluiting, met type aanduiding: A1692.

Kan iemand met een NL iPhone bevestigen dat dit de juiste SNEL-lader is? er staat namelijk nergens 18W o.i.d op.

thx!
WouterL schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:17:
[...]

Dat is toch op zich niet super verwonderlijk gezien het prijsverschil.
Nou misschien niet dat de 11 Pro nou hoger zou moeten scoren. De 11 had lager moeten scoren met dergelijke minpunten naar mijn idee.
Geert1976 schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:02:

Vind dat best irritant
Dat lijkt mij om aan te geven hoe de foto wordt in de modus waar je op dat moment in zit. Anders denken mensen “ja ik maak een foto en die twee repen zitten er dan steeds niet bij”.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 29-09-2019 11:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:33:
[...]

Nou misschien niet dat de 11 Pro nou hoger zou moeten scoren. De 11 had lager moeten scoren met dergelijke minpunten naar mijn idee.
wellicht omdat het basemodel 11 zo'n €300 goedkoper is dan de Pro? Dat is toch niet echt een nadeel maar eerder een zeer groot voordeel.

Wellicht is de 11 de 'best bang for buck'-iPhone van de 3...

@Donstil ah ok, vandaar de kaders in de Camera app.
En ik maar denken dat iPhone gebruikers hoogbegaafde mensen waren....what was I thinking?

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 29-09-2019 11:37 ]

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:33:
[...]

Ik denk het niet. Veel van de pluspunten van het grote model zijn immers terug te vinden in het 11 model. Zelf vind ik het scherm van de 11 ook zwaar wegen (daarom heb ik immers de Xs Max van jou overgenomen:p), maar voor het gros van de mensen zou ik zelf ook de 11 aanraden.

If anything, vind ik misschien dat het 11 toestel hoger zou moeten scoren omdat het een veel beter prijs/value propositie neerzet. Ook al is dat niet per se het toestel voor jou of mij.

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vraagje aan de mensen met de iphone Pro in bezit.
Is de foto kwaliteit echt zoveel beter als wordt beweerd?
Ook voor een toestel van €850,- zijn het naar mijn idee te veel min punten om nog een 8,5 te zijn.

Teletekst schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:38:
Vraagje aan de mensen met de iphone Pro in bezit.
Is de foto kwaliteit echt zoveel beter als wordt beweerd?
Ja.

[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 29-09-2019 11:39 ]

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:38:
Ook voor een toestel van €850,- zijn het naar mijn idee te veel min punten om nog een 8,5 te zijn.

[...]

Ja.
Het basis model is 800 *O*

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-11 20:54
THE_BASE schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:47:
[...]

Terug met of zonder backup? :)
Ik heb altijd backup terug gezet en draai altijd elke DP, vaak al vanaf DP1 op mijn main iPhone. Nog nooit problemen mee gehad :) (vanaf ios7 ofzo begonnen met beta's )
Ooohh dan heb ik niets gezegd 😏

• Teletekst
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:38:

[...]

Ja.
Ik lees heel wisselende ervaringen hierover en eigenlijk is het de enige reden voor mij om over te stappen.
Momenteel heb ik een Xr en die bevalt verder prima. Twijfels, twijfels... :)

• _Bailey_
  • Niet online
valt het bij meer mensen op dat de helderheid bij de 11 Pro hoger/scherper ligt t.o.v. bijv dde Xs?

voor mijn gevoel moet ik regelmatig de helderheid naar beneden bijstellen. Heb 'm op automatisch staan
Teletekst schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:59:
[...]

Ik lees heel wisselende ervaringen hierover en eigenlijk is het de enige reden voor mij om over te stappen.
Momenteel heb ik een Xr en die bevalt verder prima. Twijfels, twijfels... :)
Echt? Waar lees je dat, ik de reviews zijn ze het toch allemaal wel met elkaar eens. De camera is een gigantische stap vooruit en doet (weer) mee of is de top van de markt.

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:38
Zijn er mensen die tegen het gewicht van de 11 Pro Max aanlopen? Ik heb op dit moment een iPhone X en twijfel om te upgraden. Áls ik al zou upgraden, zou ik wel een 11 Pro Max overwegen, alleen vraag ik me af hoe hanteerbaar het gewicht is in de praktijk. Iemand een vergelijkbare overstap gemaakt?

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 15:37
VeeGee schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:48:
Zijn er mensen die tegen het gewicht van de 11 Pro Max aanlopen? Ik heb op dit moment een iPhone X en twijfel om te upgraden. Áls ik al zou upgraden, zou ik wel een 11 Pro Max overwegen, alleen vraag ik me af hoe hanteerbaar het gewicht is in de praktijk. Iemand een vergelijkbare overstap gemaakt?
Nu een verplichte workout als je uit bed komt om je voor te bereiden om de 11 Pro Max op te kunnen pakken

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Jaymone
Scherm en accuduur doet alles licht aanvoelen ;)
Geert1976 schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:26:
valt het bij meer mensen op dat de helderheid bij de 11 Pro hoger/scherper ligt t.o.v. bijv dde Xs?

voor mijn gevoel moet ik regelmatig de helderheid naar beneden bijstellen. Heb 'm op automatisch staan
In donker heb ik juist dat ik de helderheid iets hoger moet zetten aangezien tekst dan moeilijk leesbaar wordt. Kan ook iets met een leesbril te maken hebben, dont know yet ;) Standaard staat het dan namelijk helemaal uit. In licht is het super helder!

[ Voor 38% gewijzigd door Jaymone op 29-09-2019 13:03 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:59:
[...]

[...]

In donker heb ik juist dat ik de helderheid iets hoger moet zetten aangezien tekst dan moeilijk leesbaar wordt. Kan ook iets met een leesbril te maken hebben, dont know yet ;) Standaard staat het dan namelijk helemaal uit. In licht is het super helder!
ah ok. Heb jij je beeldscherm ook op automatisch staan? of toch handmatig?

• Jaymone
Geert1976 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:09:
[...]

ah ok. Heb jij je beeldscherm ook op automatisch staan? of toch handmatig?
Automatisch.
Edit: Wacht, Automatisch stond uit, da's vreemd?! Nu weer aangezet. Denk dat het met donkere thema te maken heeft gehad, hm even aanzien hoe het vanaf nu gaat

[ Voor 27% gewijzigd door Jaymone op 29-09-2019 13:19 ]

Automatisch staat hier ook aan, nog niet echt hinder ondervonden eigenlijk.

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:23:
Automatisch staat hier ook aan, nog niet echt hinder ondervonden eigenlijk.
Met donkere modus?

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-11 21:19
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:25:
Ik heb de iPhone 11 pro van Belsimpel.
Hier zat een Amerikaanse stekker in de doos, met een EU stekker los bijgeleverd.
Deze heeft een USB-C aansluiting, met type aanduiding: A1692.

Kan iemand met een NL iPhone bevestigen dat dit de juiste SNEL-lader is? er staat namelijk nergens 18W o.i.d op.

thx!
A1692 is inderdaad dezelfde als de NL versie.

Verwijderd

Het beste kan je dit zelf ondervinden ergens waar ze een demo model hebben. IK vind het behoorlijk persoonlijk.
Yup, 24/7

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-11 20:54
Vind je dat een probleem dan? Ik vind het hogere gewicht sinds de X juist heel erg fijn, altijd de bevestiging dat mijn iPhone nog in de zak zit en het voelt degelijker imo.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:49

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:02:
[...]

Het beste kan je dit zelf ondervinden ergens waar ze een demo model hebben. IK vind het behoorlijk persoonlijk.
Wel rekening ermee houden dat een mogelijk ‘winkelslot’ aan de telefoon het gewicht aanzienlijk verzwaard..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Michael Knight schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:19:
[...]

Wel rekening ermee houden dat een mogelijk ‘winkelslot’ aan de telefoon het gewicht aanzienlijk verzwaard..
Denk dat dat extra gewicht juist een plus is. De telefoon is 18 gram zwaarder dan een XS max. En als je dat verschil wel merkt gelijk een abbootje van fit for free erbij nemen >:)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:49

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

mike30 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:24:
[...]

Denk dat dat extra gewicht juist een plus is. De telefoon is 18 gram zwaarder dan een XS max. En als je dat verschil wel merkt gelijk een abbootje van fit for free erbij nemen >:)
Een winkelslot koop je er niet bij he.. :D

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vroeg me af. Zit nu met een Iphone 8 plus, of het qua snelheid (speel vaak games erop) opwaardering naar iphone 11 pro het waard is of niet.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Xtr3me4me schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:25:
Vroeg me af. Zit nu met een Iphone 8 plus, of het qua snelheid (speel vaak games erop) opwaardering naar iphone 11 pro het waard is of niet.
Aanzienlijk, al zul je dat eerder zien bij het opstarten van de games dan tijdens de games zelf

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Michael Knight schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:25:
[...]

Een winkelslot koop je er niet bij he.. :D
Bedoelde natuurlijk 18 gram extra buiten dat slot.... :)
Ja ik merkte het de eerste dagen wel (kwam van een Xs Max). Vooral liggend op de bank of in bed is het merkbaar. Nu een ruim weekje verder niet meer.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:46
Gewicht is duidelijk voelbaar als je de X gewend bent. Maar vind het totaal niet hinderlijk, vooral niet omdat je weet waardoor het komt. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• _Bailey_
  • Niet online
Hebben jullie 'geoptimaliseerd opladen' aan of uitstaan?

Denk dat als je iemand bent die jaarlijks of 2 jaarlijks een nieuwe iPhone aanschaft, dat 'geoptimaliseerd opladen' niet echt interessant is

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik heb het altijd aanstaan.
Overdag laad ik ‘m vaak bij en merk ik niets van geoptimaliseerd opladen en s’nachts hangt ‘ie tussen middernacht en 6 op de oplader en wanneer ik wakker ben, is ‘ie op 100%. Ook daar merk ik niets van de optie. Dus in mijn geval loont het zeker om de optie aan te hebben staan.

Verwijderd

Hebben jullie hem “altijd” aan de snellader hangen? Ik kan nergens vinden of ik de snellader als vaste lader kan gebruiken (waar hij elke nacht van 23:00-07:00 aan hangt.

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:22:
Hebben jullie hem “altijd” aan de snellader hangen? Ik kan nergens vinden of ik de snellader als vaste lader kan gebruiken (waar hij elke nacht van 23:00-07:00 aan hangt.
nope.

's nachts leg ik mijn iPhone altijd op een draadloze oplader (van het merk Samsung :+ )

• Tartarus
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:22:
Daarom heeft Apple ook Geoptimaliseerd Opladen geïntroduceerd, zodat het niet meer uitmaakt wat voor oplader je s’nachts gebruikt.

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:24:
[...]

nope.

's nachts leg ik mijn iPhone altijd op een draadloze oplader (van het merk Samsung :+ )
En ik op een draadloze oplader van Huawei..;-)

Verwijderd

Ben dit jaar alles handmatig aan het omzetten van de xs naar de 11 pro, neemt wel behoorlijk wat tijd in beslag als je een hoop apps/data op de iPhone heb staan.
Alleen voor de T-Mobile esim moet ik morgen bellen met klantenservice en/of naar T-Mobile shop, dit gaat minder makkelijk dan de KPN simkaart van de xs naar de 11 pro ;-)

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:34:
Ben dit jaar alles handmatig aan het omzetten van de xs naar de 11 pro
gisteren een backup van mijn Xs overgezet naar de 11 Pro, al met al 10/15 minuten werk. En alles is exact 1 op 1 overgezet (iTunes encrypted backup)

Verwijderd

Geert1976 schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:50:
[...]

gisteren een backup van mijn Xs overgezet naar de 11 Pro, al met al 10/15 minuten werk. En alles is exact 1 op 1 overgezet (iTunes encrypted backup)
Ja, had ik ook moeten doen, maar dacht even lekker een clean install te doen :)
Maar de e-sim kaart had niet gelukt met een iTunes backup.

• _Bailey_
  • Niet online
pffff ben momenteel de reacties aan het lezen onder de Tweakers review van de nieuwe iPhone 11 series.

Echt werkelijk waar wat een hoop trieste, kinderachtige reacties. En veelal 0 inhoudelijk.
Veel zijn ook gewoonweg copy paste bij elke nieuwe iPhone review die Tweakers online zet.
Ja joh reacties op Tweakers. Dat is al een tijdje pure schijt.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:45

MazeWing

The plot thickens...

Donstil schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:13:
Ja joh reacties op Tweakers. Dat is al een tijdje pure schijt.
Zeker zodra het woordje Apple valt. Structureel zijn de artikelen (in de breedste zin van het woord) die direct of indirect over Apple gaan, met afstand de artikelen met de meeste reacties. Reacties waarbij 3/4 inhoudelijk moddergooien naar elkaar betreft...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:28
MazeWing schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:28:
[...]

Zeker zodra het woordje Apple valt. Structureel zijn de artikelen (in de breedste zin van het woord) die direct of indirect over Apple gaan, met afstand de artikelen met de meeste reacties. Reacties waarbij 3/4 inhoudelijk moddergooien naar elkaar betreft...
Wat een trieste droeftoeters zitten er tussen...

• Jaymone
MazeWing schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:28:
[...]

Dat zegt dan toch genoeg..

Verwijderd

Michael Knight schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:19:
[...]

Inderdaad, maar het geeft allicht een beter 'beeld' dan aan andere vragen. :)

• Teletekst
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:37:
[...]

Echt? Waar lees je dat, ik de reviews zijn ze het toch allemaal wel met elkaar eens. De camera is een gigantische stap vooruit en doet (weer) mee of is de top van de markt.
Op Reddit. Maar het is heel wisselend. Sommigen vinden dat ze weer in de marketing zijn getrapt en dat de foto's zelfde kwaliteit hebben. Anderen zijn weer helemaal lyrisch.
Sommige foto's zien er ook geweldig uit en anderen weer minder.
Binnenkort maar eens naar de apple store om uit te proberen.

• pdavie2311

pdavie2311

Vaak zijn die reacties allemaal afgunst..Stiekem willen ze wel een iPhone, maar laat het budget niet toe..Wat overigens niet erg is, maar ga dan ook niet bashen op Apple...

• Nick25
  • Laatst online: 07-11 14:56
Dat trieste volk komen ook altijd met keynotes vervelen :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

pdavie2311 schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:27:
Vaak zijn die reacties allemaal afgunst..Stiekem willen ze wel een iPhone, maar laat het budget niet toe..Wat overigens niet erg is, maar ga dan ook niet bashen op Apple...
Ooh jee zeg dat nou niet. Voor je het weet heb je het gedaan, is de fanboy kaart getrokken en draait Steve Jobs zich weer om in zijn graf :+ .

Verwijderd

Teletekst schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:13:
[...]

Op Reddit. Maar het is heel wisselend. Sommigen vinden dat ze weer in de marketing zijn getrapt en dat de foto's zelfde kwaliteit hebben. Anderen zijn weer helemaal lyrisch.
Sommige foto's zien er ook geweldig uit en anderen weer minder.
Binnenkort maar eens naar de apple store om uit te proberen.
Ik heb de iPhone 11 Pro max uitgeprobeerd in de Saturn. Moet zeggen vergeleken met mn iPhone X is het een verschil van dag en nacht is. He performance wijze niet zoveel ermee kunnen spelen want kinderen stonden ook allemaal ik de rij om hem te proberen. Maar de cameras zijn echt super. Ik ben niet heel gevoelig voor scherm verschillen dus kan over t scherm niet meepraten maar t zag er wat mij betreft allemaal goed uit.

Darkmode daarentegen :9~ op die OLED schermen.

Overwoog zelf ook een iPhone 11 Pro privé te kopen maar ik hou t nog wel jaartje of 2 uit met mn iPhone X.

• Rivanov
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:41:
[...]

Ik heb de iPhone 11 Pro max uitgeprobeerd in de Saturn. Moet zeggen vergeleken met mn iPhone X is het een verschil van dag en nacht is. He performance wijze niet zoveel ermee kunnen spelen want kinderen stonden ook allemaal ik de rij om hem te proberen. Maar de cameras zijn echt super. Ik ben niet heel gevoelig voor scherm verschillen dus kan over t scherm niet meepraten maar t zag er wat mij betreft allemaal goed uit.

Darkmode daarentegen :9~ op die OLED schermen.

Overwoog zelf ook een iPhone 11 Pro privé te kopen maar ik hou t nog wel jaartje of 2 uit met mn iPhone X.
Ook performance is een groot verschil tov de X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Rivanov schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:44:
[...]

O dat geloof ik best. Heb hem maar 5 minuten in de handen gehad. ALs t om iPhones gaat wilt altijd iedereen ze uitproberen in winkels dus heb er niet naar kunnen kijken.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 15:37
Rivanov schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:44:
[...]

Als je benchmarks gaat draaien zie je het verschil. Een YT filmpje draait er echt niet sneller mee ;) Ik heb hem naast mijn 'oude' X gehouden en het verschil was bijna niet te zien in gewoon gebruik. Bij bijvoorbeeld scrollen door je foto library merkte je wel verschil. Kortom hangt af van je gebruik of het snelheidsverschil ook zichtbaar en nuttig is. De camera's daar en tegen.......

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:27

aex351

I am the one

pdavie2311 schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:27:
:+. Volgens mij valt dat ook wel mee hoor. Het probleem zijn reacties zoals de jouwe, je veronderstelt dat een iPhone beter is dan elk ander telefoon. En dat is gewoon niet waar. Ik lees ten iedere geval best terechte reacties. Zoals anno 2019 een LCD scherm gebruiken in een telefoon van +800 euro, dat is gewoon een valide kritiek punt.

< dit stukje webruimte is te huur >

• pdavie2311

pdavie2311

aex351 schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:58:
[...]

:+. Volgens mij valt dat ook wel mee hoor. Het probleem zijn reacties zoals de jouwe, je veronderstelt dat een iPhone beter is dan elk ander telefoon. En dat is gewoon niet waar. Ik lees ten iedere geval best terechte reacties. Zoals anno 2019 een LCD scherm gebruiken in een telefoon van +800 euro, dat is gewoon een valide kritiek punt.
En exact waar zeg ik dat een iPhone beter is dan een andere telefoon? Begrijpend lezen...Nergens!

• elaho
[...]

Begin je nu weer over die schermen?? Laats ook al wordt moe van je. 8)7

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Inmiddels sinds vrijdag in het bezit van een zilveren Pro Max (256GB). Weer mijn eerste iPhone in bijna 3 jaar.

Ben er tot nu toe erg content mee en het voelt als een aardige upgrade ten opzichte van mijn OnePlus 7 pro. Een aantal random bevindingen:
- zeer goede camera. Iets dat met afstand de grootste reden voor mij was om te upgraden.
- prachtig scherm. Ondanks dat het geen 90hz is, is het scherm op elk ander vlak een flinke upgrade. Ook de helderheid in daglicht is zeer fijn.
- True Tone is briljant en het verbaast me dat andere fabrikanten dit niet hebben.
- Speakers klinken vol en hard
- Accu is subliem en haalt makkelijk het einde van de dag. Een complete no-brainer geworden.
- Android heeft zijn notificaties en het gehele drop down menu stukken beter voor elkaar. iOS is een flinke stap terug in de tijd.
- Mis het trillen tijdens het typen (ik weet dat 3rd party toetsenborden dit wel hebben)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
[...]

Wat laat jij je kennen. Enkel Apple producten afzeiken in een Apple topic, daarna een topic openen om Apple Talk ter discussie te stellen. Maar dus wel hier wekenlang meelezen.

Get. A. Life.

• _Bailey_
  • Niet online
elaho schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:05:
[...]

Negeer hem. Hij is een koning in alles wat met Apple te maken heeft, af te kraken.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:27

aex351

I am the one

pdavie2311 schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:05:
[...]

En exact waar zeg ik dat een iPhone beter is dan een andere telefoon? Begrijpend lezen...Nergens!
Je impliceert het ;w
elaho schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:05:
[...]

Dan lees je mijn reactie toch niet. Je wordt moe van jezelf :z
Geert1976 schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:10:
[...]

Negeer hem. Hij is een koning in alles wat met Apple te maken heeft, af te kraken.
Precies en daarom is mijn 2e telefoon een iPhone :o

[ Voor 20% gewijzigd door aex351 op 29-09-2019 20:11 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
[...]

Als je graag Apple + OLED wilt koop je toch gewoon de 11 pro?

No worries be happy :)

• pdavie2311

pdavie2311

[quote]aex351 schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:10:
[...]

Je impliceert het ;w
[...]

Nogmaals! Nergens! Doe die bril eens af waardoor je zulke dingen ziet...

aex351 schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:58: Zoals anno 2019 een LCD scherm gebruiken in een telefoon van +800 euro, dat is gewoon een valide kritiek punt.
[iPhone 11] Ervaringen & Discussie

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Laten we het er op houden dat zowel Android als iOS meer dan goed zijn en voor iedereen een uitstekende basis kan zijn voor een goede smartphone ervaring.
Puur kijkend naar Apple, kosten hun producten een boel geld maar krijg je er wel een goed allround product voor terug. Een product wat meestal wel in een paar punten uitblinkt maar nooit een prijs voor beste koopje zal winnen.

Wil je een telefoon met een zeer compleet pakket voor een scherpe prijs; blijf vooral weg bij (het gros).m van de Apple producten.

Wat wel grappig is dat steeds meer fabrikanten zich een 2e Apple wanen en het schijnbaar acceptabel vinden een prijs te vragen die Apple benaderd, zonder daadwerkelijk onderscheiden te zijn...

Verwijderd

MazeWing schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:26:
Laten we het er op houden dat zowel Android als iOS meer dan goed zijn en voor iedereen een uitstekende basis kan zijn voor een goede smartphone ervaring.
Puur kijkend naar Apple, kosten hun producten een boel geld maar krijg je er wel een goed allround product voor terug. Een product wat meestal wel in een paar punten uitblinkt maar nooit een prijs voor beste koopje zal winnen.

Wil je een telefoon met een zeer compleet pakket voor een scherpe prijs; blijf vooral weg bij (het gros).m van de Apple producten.

Wat wel grappig is dat steeds meer fabrikanten zich een 2e Apple wanen en het schijnbaar acceptabel vinden een prijs te vragen die Apple benaderd, zonder daadwerkelijk onderscheiden te zijn...
Ja maar dat is meer omdat ook zij zien dat iPhones nog steeds gekocht worden. Dus proberen Android fabrikanten dit ook. Waar je voor dit geld bij Apple wel vanuit de fabriek 5-6 jaar software updates krijgt. Maar dit vinden veel tweakers weer onzin want je kan custom Roms flashes op Android toestellen. Maar waar Android fabrikanten dit soort updatebeleid nog steeds weigeren aan te bieden. Ook als ze t zelfde kosten als een iPhone.

• elaho
Ik ben mijn pro max nu aan het opladen en de eerste 96% ging vrij snel alleen de laatste 4 procent duurt wel lang. Hoort dat zo?

• Tartarus
elaho schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:39:
Ik ben mijn pro max nu aan het opladen en de eerste 96% ging vrij snel alleen de laatste 4 procent duurt wel lang. Hoort dat zo?
Yep, dat heet trickle charging en zorgt ervoor dat je batterij niet ‘overstroomt’ van het laden.
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.
Wikipedia: Trickle charging

• elaho
Tartarus schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:41:
[...]

Yep, dat heet trickle charging en zorgt ervoor dat je batterij niet ‘overstroomt’ van het laden.
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.
Wikipedia: Trickle charging
Oké bedankt! Dat wist ik niet. :)

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heb mijn Pro Max sinds zaterdagmorgen (gisteren dus) niet meer opgeladen en ik heb nu 36 uur later nog steeds 65% batterij.

Ik ben geen YT fan of speel games, maar zit er zeer regelmatig op (mail, nieuws en conversaties).

Ben er best tevreden over :)

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Spinozo schreef op zondag 29 september 2019 @ 08:05:
Als ik op Geekbench kijk naar de snelste Mac scores dan staat de iMac 27 inch uit 2019 op 1 met een i9. Die scoort 1263 punten in de Single Core. De nieuwe iPhones scoren 1328.
Is de A serie Intel nou voorbij of kun je dit niet crossplatform concluderen?
Tijd voor Apple om de overstap te maken naar ARM!

• Jaymone
Yzord schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:08:
Heb mijn Pro Max sinds zaterdagmorgen (gisteren dus) niet meer opgeladen en ik heb nu 36 uur later nog steeds 65% batterij.

Ik ben geen YT fan of speel games, maar zit er zeer regelmatig op (mail, nieuws en conversaties).

Hier ook zeer tevreden. SOT 4.50u met nog 63% over

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:47
Jaymone schreef op zondag 29 september 2019 @ 22:12:
[...]

Hier ook zeer tevreden. SOT 4.50u met nog 63% over
Screen On Time 6 uur en 53 minuten. 59% over op de iPhone 11 Pro Max met iOS 13.1 Developer Beta 4. Wel lekker!

• Jaymone
Dennisweb schreef op zondag 29 september 2019 @ 22:14:
[...]

Screen On Time 6 uur en 53 minuten. 59% over op de iPhone 11 Pro Max met iOS 13.1 Developer Beta 4. Wel lekker!
Superb!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-11 21:19
Hier ook erg tevreden met de batterijduur, maar ik kom dan ook van een 6S Plus :X

Verwijderd

Yzord schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:08:

Zie hier ook tov xs naar de 11 pro een goede verbetering van de batterij.
Ben zelfs al een beetje gewent aan verschil tussen 3D Touch en haptic touch :)

Verwijderd

Ook nog even AppleCare toegevoegd 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jBGA0DnbQsKIxNJWJvcgYlG1/medium.png

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 23:50:
[...]

Zie hier ook tov xs naar de 11 pro een goede verbetering van de batterij.
Ben zelfs al een beetje gewent aan verschil tussen 3D Touch en haptic touch :)
Ja hoe bevalt het? 3DTouch is voor mij een van de beste functies ooit in een smartphone. Het voelt al wat crippled aan op iOS 13; maar op een iPhone 11 Pro die het helemaal niet heeft...?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• _Bailey_
  • Niet online
ik heb mijn 11 Pro (non Max!) pas sinds zaterdagmiddag, maar ik kan het vol beamen; de batterij is echt bizar goed. Wat ik dus al her en der had gelezen wat betreft de accu/batterij van de nieuwe 11 Series.

Vaak heb je bij een nieuwe iPhone dat ie de 1ste paar dagen flink aan het indexeren is wat weer een directe aanslag op je batterij kan zijn.

Hier niet, ik doe nu al zeer eenvoudig 1 volle dag met een volle lading en heb dan nog zeker genoeg over voor een volle halve volgende dag.
Bij de Xs Max en Xr wist je al dat je al makkelijk 1 zeer lange dag met zwaar gebruik nog genoeg over had als je naar bed ging, Erg gaaf dat de ''gewone'' 11 Pro dus ook dit nu hebt.

Ik hoef er echt geen 2e dag proberen uit te persen, maar de wetenschap dat je met eenvoud 1 volle dag je iPhone zéér intensief kan gebruiken, zonder ook maar 0,1 seconde zorgen te hoeven maken om tussentijds op te laden is erg prettig.

Dit doet me een beetje denken aan de Huawei P30 Pro die ik heel even heb gehad, die accu kreeg je gewoonweg niet leeg na een zeer intensieve dag gebruik.

de nieuwe A13 SoC zorgt hier natuurlijk grotendeels voor. Heeft Apple toch weer zeer goed voor elkaar, die SoC in deze 11 Series.

[ Voor 33% gewijzigd door _Bailey_ op 30-09-2019 03:14 ]

• Rivanov
Ik haal ook 1,5 dag met normaal gebruik met de 11 Pro. Echt top.
Zeer onder de indruk en ben ook heel blij dat Apple deze beslissing heeft genomen om eindelijk af te stappen van dun, dunner, dunst.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:34
WhatsappHack schreef op maandag 30 september 2019 @ 01:57:
[...]

Ja hoe bevalt het? 3DTouch is voor mij een van de beste functies ooit in een smartphone. Het voelt al wat crippled aan op iOS 13; maar op een iPhone 11 Pro die het helemaal niet heeft...?
Ja zeker een gemist. Maar om de rest van mijn leven met een iPhone 8 te doen. Dat is het mij niet waard. Maar het is zeker wel een gemis.

Verwijderd

WhatsappHack schreef op maandag 30 september 2019 @ 01:57:
[...]

Gisteren wat aan het testen geweest maar met de haptic touch op “snel” komt het redelijk in de buurt van de 3D Touch. Je heb in de haptic touch instellingen de keuze tussen snel/traag, en met de instelling op traag kwam ik meestal gelijk uit op een wiebelende icon met kruis om deze dus te verwijderen, als ik op een icon drukte.
De instelling op “snel” geeft bij icon selecteren en je vinger erop houden de oude 3D Touch functie waarbij je ook gelijk door kunt swippen
Het is dus wel even wennen, gebruik 3D Touch veel op mijn xs/8p maar moet toch zeggen dat ik er wel mee kan werken ondanks mijn eerdere sceptische mening over de haptic touch functie.

• Jeroen O
Ik heb 3D touch eigenlijk nooit gebruikt. Dat komt omdat je een bepaalde manier van werken bent gewent van de iPhones voordat er 3D touch was. Die werkwijze pas je niet snel aan.

Nu met de iPhone 11 pro is er ook geen 3D touch meer, maar ik vindt haptic touch nog vrij snel werken en ik moet zeggen dat ik het her en der toch begin te gebruiken. Bijvoorbeeld voor het controleren van app updates. Nu de updates ergens in een menu zijn weggestopt, is het veel sneller om ze met haptic touch tevoorschijn te toveren.

Omdat er geen 3D touch scherm voor vereist is, werkt het ook op de iPad en op mijn zakelijke iPhone SE, wat een groot voordeel is.

Verwijderd

Mag ik vragen wat je beweegredenen zijn om €229 te betalen voor AppleCare?

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:02:
[...]

de discussie en nut van AppleCare+ is al meerdere malen voorbij gekomen....gebruik de zoekfunctie maar eens! :*) :*)
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:02:
[...]
Een "wijs" man zei eens "Apple care is mijn hoesje", sinds dien is Apple Care ook mijn hoesje.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:26
Donstil schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:10:
[...]

Een "wijs" man zei eens "Apple care is mijn hoesje", sinds dien is Apple Care ook mijn hoesje.
Dankzij die wijze man twijfel ik om Apple Care te nemen.

Of ik kan de iPhone ook naked - letterlijk en figuurlijk, als we kijken naar de uitspraak van de wijze man - gebruiken

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op maandag 30 september 2019 @ 06:58:
Ik haal ook 1,5 dag met normaal gebruik met de 11 Pro. Echt top.
Zeer onder de indruk en ben ook heel blij dat Apple deze beslissing heeft genomen om eindelijk af te stappen van dun, dunner, dunst.
Dat is wel echt top zeg! Nu met de X is het steeds net wel net niet in de avond. Wachten duurt lang...

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6