Zojuist een foto gemaakt op de parkeerplaatsen van de auto, terwijl ik geen hand voor mijn ogen zag. Maar de foto is zo mooi belicht #hoedanAlexknl schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:15:
Iemand al eens nightmode met een tripod geprobeerd? Echt niet normaal meerCompleet donkere scenes lijken alsof het helemaal verlicht is. Mond viel echt een paar keer open bij het bekijken van de resultaten.
Toch maar eens naar wat mooiere locaties gaan om wat pics te schieten.
Dat is alleen op Vlieland (of andere zanderige omgevingen) waar je continu over strand loopt, van duinen af rent en tussen struiken door loopt te banjeren om een geocache te vinden, waarbij er een groot risico is dat er zand (of andere troep) in je broekzak eindigt. Gezien de harde wind van de afgelopen dagen hier, is dat geen onrealistisch scenario.giantgiantus schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:37:
[...]
Meen je dat? Een telefoon in een boterhamzakje doen? Tis toch gewoon een gebruiksproduct?
En vroeger was het ook om vocht buiten te houden mocht je per ongeluk in een regenbui belanden tijdens een flinke wandeltocht, maar dat is tegenwoordig niet meer nodig.
Normaal doe ik dat dus niet.
Ja het klopt dat het een gebruikersproduct is, maar ik hou hem graag een beetje netjes gezien de hoge prijs en ook omdat ik hem na 2-3 jaar ook weer in nette staat wil kunnen verkopen.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Verwijderd
Krasjes lijken inderdaad sneller te gaan met de X, XS en 11 Pro, dan met bijvoorbeeld een 4, 5 of 6.
Jup. Ze hebben het scherm zachter gemaakt waardoor het minder snel breekt, maar daardoor wel véél gevoeliger is voor (haar)krasjes.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:18:
Krasjes lijken inderdaad sneller te gaan met de X, XS en 11 Pro, dan met bijvoorbeeld een 4, 5 of 6.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vermoed ik ook, hard = stug en breekt sneller, zacht = flexibeler en breekt minder snel.Rivanov schreef op donderdag 26 september 2019 @ 06:37:
[...]
Jup. Ze hebben het scherm zachter gemaakt waardoor het minder snel breekt, maar daardoor wel véél gevoeliger is voor (haar)krasjes.
Eitherway, ik ben toch iemand die een screenprotector gebruikt. Ik ben veel op het strand en in de natuur met sporten en met mijn onhandige momenten is het geen overbodige luxe.
Care to share?Alexknl schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:15:
Iemand al eens nightmode met een tripod geprobeerd? Echt niet normaal meerCompleet donkere scenes lijken alsof het helemaal verlicht is. Mond viel echt een paar keer open bij het bekijken van de resultaten.
Ben wel benieuwd.
Je telefoon op een tripod? Ik moet daar zelf altijd een klein beetje om lachen. Als je toch een tripod meezeult, dan kun je toch net zo goed een camera meenemen
?
Mini tripodje die geen dSLR kan dragen kan nog steeds je mobiele foto’s verbeterenWouterL schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:07:
Je telefoon op een tripod? Ik moet daar zelf altijd een klein beetje om lachen. Als je toch een tripod meezeult, dan kun je toch net zo goed een camera meenemen?
Gorillapod kan toch ook? Ik heb ook kleine statieven.WouterL schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:07:
Je telefoon op een tripod? Ik moet daar zelf altijd een klein beetje om lachen. Als je toch een tripod meezeult, dan kun je toch net zo goed een camera meenemen?
Gebruik al jaren de Cliquefie als we op pad gaan. Ideaal als statief, kunt zelfs de "schietknop" uitnemen want blauwe tand en als je een selfie wil maken kan dat ook nogloeberce schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:04:
[...]
Gorillapod kan toch ook? Ik heb ook kleine statieven.

Mijn boefje is liev!
Ik ga hem volgende week halen in de US in combinatie met upgrade plan. Ga wel voor een screen protector (want krasjes op het scherm storen me snel) maar niet voor een hoesje.
Nog nooit echt een telefoon laten vallen en de incidentals van Care zouden er voor moeten zorgen dat als het wel gebeurd ik gedekt ben.
Ik ga upgraden vanaf de X en ben benieuwd, doe het vooral voor de camera.
Nog nooit echt een telefoon laten vallen en de incidentals van Care zouden er voor moeten zorgen dat als het wel gebeurd ik gedekt ben.
Ik ben meteen naar de Amac gevlucht voor de curved screenprotector. Simpelweg omdat ik ook als de dood ben voor krasjes, maar hem wel redelijke naked wil gebruiken. Op YT zag ik een video dat de achterkant niet echt vatbaar is voor krassen (sleutels, muntgeld etc.) dus die laat ik naked terwijl ik de Xs Max wel zo snel mogelijk van een screenprotector heb voorzien, want die had ineens een diepe kras terwijl ik mijn god niet snap hoe die daar terecht was gekomen.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:18:
De curved screenprotector bij de Amac is van hard glas toch? En heb je hem daar aan laten brengen? heb je er eventueel een foto van?Yzord schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:51:
[...]
Ik ben meteen naar de Amac gevlucht voor de curved screenprotector. Simpelweg omdat ik ook als de dood ben voor krasjes, maar hem wel redelijke naked wil gebruiken. Op YT zag ik een video dat de achterkant niet echt vatbaar is voor krassen (sleutels, muntgeld etc.) dus die laat ik naked terwijl ik de Xs Max wel zo snel mogelijk van een screenprotector heb voorzien, want die had ineens een diepe kras terwijl ik mijn god niet snap hoe die daar terecht was gekomen.
Ik heb normaal altijd de Belkin InvisiGlass Ultra aan laten brengen en ben er erg tevreden over.
Denk dat ik deze weer kies voor mijn iPhone 11 Pro.
De curved is ook van Belkin en is gewoon de Xs Max versie. Deze heb ik inderdaad op laten zetten door Amac zelf. Ik wil er best een foto van maken alleen zie je er niks van. De zijkanten zijn ook zwart gemaakt waardoor je eigenlijk alleen maar bij de notch ziet dat er een screenprotector op zit. Voor de rest is hiji aardig lined up met de rest van het toestel.Aidacra schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:51:
[...]
De curved screenprotector bij de Amac is van hard glas toch? En heb je hem daar aan laten brengen? heb je er eventueel een foto van?
Ik heb normaal altijd de Belkin InvisiGlass Ultra aan laten brengen en ben er erg tevreden over.
Denk dat ik deze weer kies voor mijn iPhone 11 Pro.
Groot verschil.ex87 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:02:
Zowel de accu als de camera!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Accu, overall feeling van de telefoon, camera, scherm (mooier dan met X), 18W snellader, FaceID, output geluid en de chip.Famous schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:21:
[...]
Groot verschil.
Zowel de accu als de camera!
Verwijderd
Elke keer als ik de winkel inloop ben ik toch aangetrokken tot de 11 pro max. Eigenlijk weerhouden altijd twee dingen me ervan er een te kopen:
1) de prijs (uiteraard)
2) het glas lijkt nog steeds erg breekbaar.
1250 euro kan ik nog wel ergens vandaan plukken, maar ik vertrouw iPhone glas niet zo en al die droptests helpen niet daarvoor.
Maarja, toch maar even een prijsalert ingesteld om geen aanbieding te missen, want eigenlijk met die prestaties, dat scherm, de acvuduur en de cameras is hij het wel waard (met een otterbox case of zo
)!
1) de prijs (uiteraard)
2) het glas lijkt nog steeds erg breekbaar.
1250 euro kan ik nog wel ergens vandaan plukken, maar ik vertrouw iPhone glas niet zo en al die droptests helpen niet daarvoor.
Maarja, toch maar even een prijsalert ingesteld om geen aanbieding te missen, want eigenlijk met die prestaties, dat scherm, de acvuduur en de cameras is hij het wel waard (met een otterbox case of zo
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2019 17:13 ]
Chip, scherm en FaceID niet zo hoor, vind ik althans,Yzord schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:44:
[...]
Accu, overall feeling van de telefoon, camera, scherm (mooier dan met X), 18W snellader, FaceID, output geluid en de chip.
Geluid speel ik niet af via de telefoon
De chip is volgens Geekbench wel degelijk sneller, alleen is iOS13 wat buggy imo en wordt er nog niet volop gebruik gemaakt van de snelheid van de A13.Famous schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:12:
[...]
Chip, scherm en FaceID niet zo hoor, vind ik althans,
Geluid speel ik niet af via de telefoon
FaceID voelt wel degelijk sneller, maar opent nog steeds niet je notificatieberichten als je schuin naar je telefoon kijkt. Eenzelfde snelheid ervaar ik ook met de Xs Max, dus denk dat ze softwarematig iets hebben aangepast. Of het hardwarematig ook iets is aangepast zullen we in de toekomst wel ervaren.
Dar geloof ik zeker dat de chip een stuk sneller is!Yzord schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:24:
[...]
De chip is volgens Geekbench wel degelijk sneller, alleen is iOS13 wat buggy imo en wordt er nog niet volop gebruik gemaakt van de snelheid van de A13.
FaceID voelt wel degelijk sneller, maar opent nog steeds niet je notificatieberichten als je schuin naar je telefoon kijkt. Eenzelfde snelheid ervaar ik ook met de Xs Max, dus denk dat ze softwarematig iets hebben aangepast. Of het hardwarematig ook iets is aangepast zullen we in de toekomst wel ervaren.
Ik merk er in de praktijk alleen niets van. Doe dan ook geen “zware” dingen op de telefoon.
FaceID werkte op mijn X ook zeer goed, met zonnebril, in een hoek, in bed, etc.
Accu en camera is wel echt een groot verschil

Ik heb Truedepth camera dan ook aanstaan. Daarmee kan ik met zonnebril niet unlocken.Famous schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:34:
[...]
Dar geloof ik zeker dat de chip een stuk sneller is!
Ik merk er in de praktijk alleen niets van. Doe dan ook geen “zware” dingen op de telefoon.
FaceID werkte op mijn X ook zeer goed, met zonnebril, in een hoek, in bed, etc.
Accu en camera is wel echt een groot verschil
Die heb ik ook aan, de eerste 2/3x lukt het niet maar als je dan de toegangscode invult “leert” die.
Vervolgens lukt het met zonnebril
Vervolgens lukt het met zonnebril
Verwijderd
Ik weet niet of dat het is, mijn iPhone 7 en X zaten inderdaad vol met krassen, maar die kwamen pas na een maand of vijf. Mijn XS Max heeft het prima volgehouden, zo goed als niks.Rivanov schreef op donderdag 26 september 2019 @ 06:37:
[...]
Jup. Ze hebben het scherm zachter gemaakt waardoor het minder snel breekt, maar daardoor wel véél gevoeliger is voor (haar)krasjes.
Het heeft volgens te maken met de oleophobic coating die erop zit, die gaat er na verloop van tijd af en lijkt mij dat het scherm dan kwetsbaarder gaat worden. Ik denk ook dat overmatig je scherm poetsen niet goed is voor die coating.
In instellingen zit een optie waarmee je kan laten leren, dan pakt die hem meteen.Yzord schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:36:
[...]
Ik heb Truedepth camera dan ook aanstaan. Daarmee kan ik met zonnebril niet unlocken.
no comment
wat bedoel je hiermee ?Martinus schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:37:
[...]
In instellingen zit een optie waarmee je kan laten leren, dan pakt die hem meteen.
Waarschijnlijk ‘configureer een ander uiterlijk’.
Als ik speciaal ergens naartoe ga om foto’s te nemen neem ik sowieso m’n DSLR mee. Versus m’n arsenaal aan lichtgevoelige lenzen is de nightmode van de iPhone vrij kansloos. 🙂Alexknl schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:15:
ingen vill veta var du köpt din tröja
Jep, ik normaal ook. Maar ik vind het tof om de kwaliteit uit een telefoontje te testen. En vergeet niet, er zijn genoeg mensen zonder DSLRgday schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:52:
[...]
Als ik speciaal ergens naartoe ga om foto’s te nemen neem ik sowieso m’n DSLR mee. Versus m’n arsenaal aan lichtgevoelige lenzen is de nightmode van de iPhone vrij kansloos. 🙂
Wie gebruikt er nu nog een DSLR, dat is toch achterhaalde mechanische rommel?
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Heb nu de iPhone 11 Pro Max. Mijn eerste Plus telefoon. Valt me op dat die erg zwaar is, en dan moet er nog een case om.
Voorheen een iPhone X met een stevige Mous case gehad, maar deze is zonder case beduidend zwaarder. Neem aan dat dit zal wennen? Anderen ervaringen hiermee?
Voorheen een iPhone X met een stevige Mous case gehad, maar deze is zonder case beduidend zwaarder. Neem aan dat dit zal wennen? Anderen ervaringen hiermee?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Had begin dit jaar een XS Max laten komen maar die vond ik ook al zwaar, en zeker met case wat te groot worden ondanks mijn grote handen. 11 Pro Max is zelfs nog wat zwaarder. Een van de redenen dat ik nu voor de 11 Pro (non max) gegaan ben. Wellicht went het, dat durf ik niet te zeggen. Is heel persoonlijk.Dannydekr schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:44:
Heb nu de iPhone 11 Pro Max. Mijn eerste Plus telefoon. Valt me op dat die erg zwaar is, en dan moet er nog een case om.
Ik heb mijn 11pro retour gezonden, het scherm was niet om aan te zien. Ook met alle Truetone uit was het scherm gewoon niet op het juiste witpunt. Via macromors meer mensen blijken dus wel "mindere" schermen in omloop te zijn. Misschien dat een gemiddelde consument het gewoon prima vindt maar voor mij was het echt no-go.
Ik ga nu gewoon door met mijn 8plus, even over denken wat te doen. Via macromors hebben sommige het over even maandje wachten tot er betere exemplaren zijn (was met de xs ook het geval blijkbaar).
Ik ga nu gewoon door met mijn 8plus, even over denken wat te doen. Via macromors hebben sommige het over even maandje wachten tot er betere exemplaren zijn (was met de xs ook het geval blijkbaar).
[ Voor 3% gewijzigd door mdoos op 26-09-2019 22:15 ]
Dat die schermen dan uberhaupt door de kwaliteitscontrole gekomen zijn! Zag eerder ook al een gelig scherm voorbij komen.mdoos schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:14:
Ik heb mijn 11pro retour gezonden, het scherm was niet om aan te zien. Ook met alle Truetone uit was het scherm gewoon niet op het juiste witpunt. Via macromors meer mensen blijken dus wel "mindere" schermen in omloop te zijn. Misschien dat een gemiddelde consument het gewoon prima vindt maar voor mij was het echt no-go.
Zojuist vos Belsimpel de zilveren iPhone 11 pro Max 256GB bestel icm verlenging bij KPN. Het wordt weer mijn eerste iPhone in langer dan 2,5 jaar en ben erg benieuwd.
Ik merkte aan mezelf dat ik het niet kon laten rusten en bijna de hele dag bezig was met filmpjes te kijken, reviews te lezen en camera vergelijkingen te maken. Zoals ik reeds heb aangegeven heb ik nu een OnePlus 7 Pro waar ik eigenlijk behoorlijk tevreden over ben, afgezien van de camera(s).
Voor mij zal, afgezien van Android -> iOS, het scherm van 60hz weer even wennen zijn. Daarin tegen krijg ik er wel een scherm voor terug dat een stuk beter is qua helderheid. Voor de rest is de iPhone op praktisch elk gebied superieur, waarbij vooral de camera's en speakers me over de streep getrokken hebben.
Tevens spreekt heel dat Apple Arcade me wel aan en wil ik het graag gaan proberen. Sowieso is het hele game-aspect beter op iOS.
Het laatste wat gewoon een verschil maakt is de restwaarde; die is en blijft bij iPhones gewoon stukken hoger. Waar een Android telefoon na een jaar misschien nog maar 1/3 van de prijs opbrengt, is een iPhone van een jaar, in goede staat, makkelijk 2/3 van z'n prijs waard en gaat ook het verkopen een stuk makkelijker. Gezien het feit dat ik zuinig met m'n toestel om ga en het ider jaar kriebelt om te upgraden, is dit op de langere termijn financieel een stuk beter te verdragen!
Morgenmiddag zou ik 'm bij een PostNL punt om kunnen pikken, waarna ik meteen richting aMac ga om daar die Belkin screenprotector te laten plaatsen. Ik heb normaal een bloedhekel aan die dingen, echter lees ik unaniem positieve verhalen over die bewuste protector. Qua hoesje ga ik in eerste aanleg niets doen. Krassen zouden wat makkelijker weg te krijgen zijn en de zijkant is makkelijk te polijsten. Daarnaast is het toestel al zwaar genoeg...
Ik merkte aan mezelf dat ik het niet kon laten rusten en bijna de hele dag bezig was met filmpjes te kijken, reviews te lezen en camera vergelijkingen te maken. Zoals ik reeds heb aangegeven heb ik nu een OnePlus 7 Pro waar ik eigenlijk behoorlijk tevreden over ben, afgezien van de camera(s).
Voor mij zal, afgezien van Android -> iOS, het scherm van 60hz weer even wennen zijn. Daarin tegen krijg ik er wel een scherm voor terug dat een stuk beter is qua helderheid. Voor de rest is de iPhone op praktisch elk gebied superieur, waarbij vooral de camera's en speakers me over de streep getrokken hebben.
Tevens spreekt heel dat Apple Arcade me wel aan en wil ik het graag gaan proberen. Sowieso is het hele game-aspect beter op iOS.
Het laatste wat gewoon een verschil maakt is de restwaarde; die is en blijft bij iPhones gewoon stukken hoger. Waar een Android telefoon na een jaar misschien nog maar 1/3 van de prijs opbrengt, is een iPhone van een jaar, in goede staat, makkelijk 2/3 van z'n prijs waard en gaat ook het verkopen een stuk makkelijker. Gezien het feit dat ik zuinig met m'n toestel om ga en het ider jaar kriebelt om te upgraden, is dit op de langere termijn financieel een stuk beter te verdragen!
Morgenmiddag zou ik 'm bij een PostNL punt om kunnen pikken, waarna ik meteen richting aMac ga om daar die Belkin screenprotector te laten plaatsen. Ik heb normaal een bloedhekel aan die dingen, echter lees ik unaniem positieve verhalen over die bewuste protector. Qua hoesje ga ik in eerste aanleg niets doen. Krassen zouden wat makkelijker weg te krijgen zijn en de zijkant is makkelijk te polijsten. Daarnaast is het toestel al zwaar genoeg...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nou, anders prachtige foto's gemaakt met mijn EOS tijdens de Market Garden optocht van jeeps etc.winwiz schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:42:
Ik vind het gewicht van de Max precies goed icm de ruwe achterkant. De Xs Max had een fingerprint gevoelige achterkant waarvan hij glibberig werd door huidvet en zweet. Dat heb ik niet met de Pro Max.Dannydekr schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:44:
Persoonlijk gooi ik er dus geen case omheen. Het verpest de overall feeling en mijn Xs Max hield het ook perfect uit zonder case (wel met glass protector voor en achter).
Op internet lees ik veel over het scherm dat bij de iPhone 11 Pro en Pro Max een gele gloed heeft. Iemand hier ervaring mee?
Het is onduidelijk of dit een feature is of een defect bij bijvoorbeeld de eerste batch. Volgende maand kan ik verlengen en ik zit er sterk aan te denken om een iPhone 11 Pro Max te nemen, maar ik maak me toch zorgen om het scherm...
Het is onduidelijk of dit een feature is of een defect bij bijvoorbeeld de eerste batch. Volgende maand kan ik verlengen en ik zit er sterk aan te denken om een iPhone 11 Pro Max te nemen, maar ik maak me toch zorgen om het scherm...
Nee, ik heb ook niet altijd zin om me mee te nemen maar als ik speciaal voor foto’s ergens naartoe ga heb ik altijd spijt als ik m’n DSLR niet bij heb.Alexknl schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:28:
[...]
Jep, ik normaal ook. Maar ik vind het tof om de kwaliteit uit een telefoontje te testen. En vergeet niet, er zijn genoeg mensen zonder DSLRKlein tripodje voor je telefoon heb je al bij de action voor een paar euro. Heb zelf ook niet altijd zin om een dikke DSLR mee te nemen. Dan is het toch wel tof om te zien wat er uit zo een klein lensje getoverd kan worden.
Een smartphone kan op veel gebieden niet tippen aan een DSLR of een systeemcamera. Dat lijkt me ook niet echt een discussie.winwiz schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:42:
[ Voor 8% gewijzigd door gday op 27-09-2019 01:13 ]
Vanmiddag bij een vestiging van Coolblue de iPhone 11 pro MG halen icm de bosgroene Apple lederen case.
Ik zat eerst te twijfelen over een "goedkope" case, maar die van Apple zijn altijd wel subliem en nu met deze kleursamenstelling, perfect op elkaar afgestemd. Van het weekend even naar de Amac of MM om een protector te laten plaatsen.
Nog even ivm reservekopie terugzetten. Doe ik altijd iets fout ivm wachtwoorden etc? Ik moet voor mijn mail/websites/social media, altijd weer alles ingeven. Kan ik nog iets instellen/aanpassen op mijn huidige Xs, zodat dit niet hoeft? Of is dit helaas een utoptie.
Ik zat eerst te twijfelen over een "goedkope" case, maar die van Apple zijn altijd wel subliem en nu met deze kleursamenstelling, perfect op elkaar afgestemd. Van het weekend even naar de Amac of MM om een protector te laten plaatsen.
Nog even ivm reservekopie terugzetten. Doe ik altijd iets fout ivm wachtwoorden etc? Ik moet voor mijn mail/websites/social media, altijd weer alles ingeven. Kan ik nog iets instellen/aanpassen op mijn huidige Xs, zodat dit niet hoeft? Of is dit helaas een utoptie.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Gewoon verlengen met een iPhone 11 pro. Als het scherm geel is, ruil je hem toch gewoon om? Er zijn er meer zonder gele gloed dan met.TheDuJa schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 00:13:
Op internet lees ik veel over het scherm dat bij de iPhone 11 Pro en Pro Max een gele gloed heeft. Iemand hier ervaring mee?
Hoe maak je de backup? Wanneer je een Encrypted Backup maakt via iTunes, dan worden al je wachtwoorden opgeslagen. Een normale backup doet dit niet en ook via iCloud niet. Wel wanneer je Direct Transfer doet van je oude iPhone naar de nieuwe, dan worden ook wachtwoorden meegenomen.pdavie2311 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 05:55:
Vanmiddag bij een vestiging van Coolblue de iPhone 11 pro MG halen icm de bosgroene Apple lederen case.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Normaal altijd gewoon op de iPhone zelf..eigenlijk nooit meer met iTunes..Dat maar eens weer proberen dan? Direct transfer heb ik nog nooit gedaan? Als ik dan de Pro aanzet, kiezen voor direct transfer ofzo? Ik heb de Xs nog op eventueel dingen over te zetten..Rivanov schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 06:28:
[...]
Hoe maak je de backup? Wanneer je een Encrypted Backup maakt via iTunes, dan worden al je wachtwoorden opgeslagen. Een normale backup doet dit niet en ook via iCloud niet. Wel wanneer je Direct Transfer doet van je oude iPhone naar de nieuwe, dan worden ook wachtwoorden meegenomen.
Ja, zodra je je nieuwe iPhone in de buurt houdt van je huidige XS, dan kun je één op één de data overzetten vanaf de XS. Je moet dan de XS 'scannen' met je nieuwe iPhone 11 Pro.
Top! We gaan het proberen! Thanx!Rivanov schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 06:38:
Ja, zodra je je nieuwe iPhone in de buurt houdt van je huidige XS, dan kun je één op één de data overzetten vanaf de XS. Je moet dan de XS 'scannen' met je nieuwe iPhone 11 Pro.
Zo doe ik het elk jaar alleen hij nam niet mijn accounts over (mail) en miste toch wel een wachtwoord of 40, waren er 93 meegenomen.Rivanov schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 06:28:
[...]
Hoe maak je de backup? Wanneer je een Encrypted Backup maakt via iTunes, dan worden al je wachtwoorden opgeslagen. Een normale backup doet dit niet en ook via iCloud niet. Wel wanneer je Direct Transfer doet van je oude iPhone naar de nieuwe, dan worden ook wachtwoorden meegenomen.
Achja, verder werkt die transfer wel echt goed!
Merk dat Whatsapp nog geen update heeft gekregen en de 2x lens gebruikt voor zijn foto’s. Erg irritant!
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik gebruik nooit de camera vanuit Whatsapp. Ze weten al genoeg van mijDannydekr schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:33:
Merk dat Whatsapp nog geen update heeft gekregen en de 2x lens gebruikt voor zijn foto’s. Erg irritant!
Mijn boefje is liev!
Heb nu sinds een week de iphone 11 en heb nog niet het Wow gevoel. Nou zag ik dat je de phone binnen 14 dagen retour kan sturen. Is dit inderdaad onder een ‘no questions asked’ policy ook al heb je hem een week gebruikt? Ze nemen hem gewoon retour en storten het geld terug? Vraag me dan af wat ze met de toestellen gaan doen. Iemand hier ervaring mee.?
Voor wie het wil weten: de Tweakers-review van de iPhone 11's verschijnt - eindelijk - morgen. We kregen ze niet voor release en konden dus pas vorige week ermee aan de slag
Verwijderd
Vanmorgen mijn iPhone 11 pro binnen, vanavond de data van xs overzetten.
Ben benieuwd of het ook gelijk goed gaat met de esim die ik naast de simkaart op de XS heb staan😀
Ben benieuwd of het ook gelijk goed gaat met de esim die ik naast de simkaart op de XS heb staan😀
Klopt inderdaad. Op grond van de Wet Koop op afstand.straydog_50 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:45:
Heb nu sinds een week de iphone 11 en heb nog niet het Wow gevoel. Nou zag ik dat je de phone binnen 14 dagen retour kan sturen. Is dit inderdaad onder een ‘no questions asked’ policy ook al heb je hem een week gebruikt? Ze nemen hem gewoon retour en storten het geld terug? Vraag me dan af wat ze met de toestellen gaan doen. Iemand hier ervaring mee.?
Ik denk dat ze het refurbished verkopen.
Op zich is het volgens de wet niet de bedoeling dat je hem een week gebruikt. Je mag hem testen maar imho niet echt in gebruik nemen.mr.JamesBond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:34:
[...]
Klopt inderdaad. Op grond van de Wet Koop op afstand.
Ik denk dat ze het refurbished verkopen.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Ja, dat kan.straydog_50 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:45:
Retour aanvragen en je krijgt je geld terug. Ook als je hem gebruikt hebt. Goeie service van Apple.
[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 27-09-2019 13:38 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ik ben benieuwd! Heb je al een kleine scoop?arnoudwokke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:03:
Voor wie het wil weten: de Tweakers-review van de iPhone 11's verschijnt - eindelijk - morgen. We kregen ze niet voor release en konden dus pas vorige week ermee aan de slag
De wet geeft een ieder de mogelijkheid om binnen 14 dagen het goed dat gekocht is te retourneren.Greetoz schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:37:
[...]
Op zich is het volgens de wet niet de bedoeling dat je hem een week gebruikt. Je mag hem testen maar imho niet echt in gebruik nemen.
Niet helemaal:mr.JamesBond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:47:
[...]
De wet geeft een ieder de mogelijkheid om binnen 14 dagen het goed dat gekocht is te retourneren.
Dus je telefoon uit de verpakking halen en kijken hoe hij eruit ziet, en desnoods een uur mee spelen lijkt mij geen probleem. Maar 14 dagen als je standaard mobiel gebruiken en dan terugsturen is niet de bedoeling.Wat mag je met het product doen tijdens de bedenktijd?
product-blijkt-al-gebruiktJe moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wil houden en je mag het proberen net zoals je dat in een winkel zou doen. Je moet bijvoorbeeld kleding en schoenen kunnen passen. Je mag ook de verpakking openmaken om het product te bekijken, als je dit maar netjes doet. Maar je mag het product niet daadwerkelijk gaan gebruiken (bijvoorbeeld kleding gaan dragen) als je nog niet weet of je het houdt.
De verkoper mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan dat niet nodig was om het te kunnen beoordelen.
Ik heb ooit bij de Apple Store in Amsterdam een iPhone 6 Plus gekocht. Na twee weken echt gebruikt te hebben bleek ik te weinig opslagruimte te hebben.
Zonder problemen om kunnen ruilen bij de Apple Store voor een exemplaar met toen de enorme opslag van 128GB.
Zonder problemen om kunnen ruilen bij de Apple Store voor een exemplaar met toen de enorme opslag van 128GB.
De wet geeft ook de mogelijkheid dat de verkoper kosten in rekening brengt als het product gebruikt is ipv van louter getest. de vraag blijft natuurlijk na hoe lang eindigt het testen en begint het verbruik.mr.JamesBond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:47:
[...]
De wet geeft een ieder de mogelijkheid om binnen 14 dagen het goed dat gekocht is te retourneren.
MinpuntRetrail schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:41:
[...]
Ik ben benieuwd! Heb je al een kleine scoop?
"Bijzonder prijzig"
Eindcijfer: 8.0
Er is een topic voor foto's gemaakt met iPhones, zullen we deze weer ff on air gooien?
[iOS] Apple iPhone film en fotografie topic
Aangezien mijn topic alweer is gesloten voor de 11... dank aan de mods
[iOS] Apple iPhone film en fotografie topic
Aangezien mijn topic alweer is gesloten voor de 11... dank aan de mods
[ Voor 55% gewijzigd door ronaldm3 op 27-09-2019 15:14 ]
Power to the beat.
Een winkel is natuurlijk vrij om een ruimere regeling te bieden dan de wet minimaal voorschrijft. Apple doet dat blijkbaar.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
En dan hebben we het nog niet over coolblue, die vinden het prima als jij je tel 29 dagen gebruikt en op de 30ste dag dat ding terugbrengt!Canaria schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:19:
[...]
Een winkel is natuurlijk vrij om een ruimere regeling te bieden dan de wet minimaal voorschrijft. Apple doet dat blijkbaar.
Helden daar!
Jammer dat niet iedereen zo makkelijk is!
Power to the beat.
Om eerlijk te zijn heel begrijpelijk dat niet iedereen zo makkelijk is. Ik vind dat mensen tegenwoordig veels te makkelijk alles maar bestellen en dan maar weer terug brengen en kennelijk dus zelfs een maand gebruiken en het dan weer terug brengen. Coolblue kan trouwens wel degelijk kosten in rekening brengen als de telefoon te gebruikt is etc.ronaldm3 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:22:
[...]
En dan hebben we het nog niet over coolblue, die vinden het prima als jij je tel 29 dagen gebruikt en op de 30ste dag dat ding terugbrengt!
Helden daar!
Jammer dat niet iedereen zo makkelijk is!
Al die retouren kosten bakken met geld en zijn ook nog eens slecht voor het milieu... Maar goed weer ontopic.
Ieder jaar komt dit als onderwerp helaas weer terug. Zo zit het businessmodel in elkaar en is allemaal op elkaar afgestemd, niemand wordt hier arm van. Sterker nog, online winkels hebben hier juist meer profijt van doordat ze de drempel voor de klant verlagen om iets aan te schaffen. Je hebt altijd klanten die daar misbruik van maken maar ook klanten die daar gewoon gebruik van maken. Uiteindelijk ontkom je hier niet aan en moet je dit echt zien als een goede service richting de klant en een winst voor jezelf als leverancier.Greetoz schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:33:
[...]
Om eerlijk te zijn heel begrijpelijk dat niet iedereen zo makkelijk is. Ik vind dat mensen tegenwoordig veels te makkelijk alles maar bestellen en dan maar weer terug brengen en kennelijk dus zelfs een maand gebruiken en het dan weer terug brengen. Coolblue kan trouwens wel degelijk kosten in rekening brengen als de telefoon te gebruikt is etc.
Al die retouren kosten bakken met geld en zijn ook nog eens slecht voor het milieu... Maar goed weer ontopic.
Maar je hebt gelijk, weer on-topic maar...
Het is weer September 2025 :)
Niemand wordt hier arm van? Beginnende webshops gaan er failliet aan.Jaymone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:43:
[...]
Ieder jaar komt dit als onderwerp helaas weer terug. Zo zit het businessmodel in elkaar en is allemaal op elkaar afgestemd, niemand wordt hier arm van. Sterker nog, online winkels hebben hier juist meer profijt van doordat ze de drempel voor de klant verlagen om iets aan te schaffen. Je hebt altijd klanten die daar misbruik van maken maar ook klanten die daar gewoon gebruik van maken. Uiteindelijk ontkom je hier niet aan en moet je dit echt zien als een goede service richting de klant en een winst voor jezelf als leverancier.
Maar je hebt gelijk, weer on-topic maar...
Dan doe je iets niet goed en daar wil ik het ook bij latenWouterL schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:47:
[...]
Niemand wordt hier arm van? Beginnende webshops gaan er failliet aan.
Het is weer September 2025 :)
Mijn wachtwoorden worden via iCloud (Keychain) allemaal netjes meegenomen als ik een reservekopie terugzet, nog nooit problemen mee gehad.Rivanov schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 06:28:
[...]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Volgens mij bedoeld hij ingelogde apps?bibi2205 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:52:
[...]
Mijn wachtwoorden worden via iCloud (Keychain) allemaal netjes meegenomen als ik een reservekopie terugzet, nog nooit problemen mee gehad.
Zoals elk jaar wilde ik geen nieuwe iPhone, mijn X was nog prima. Vorig jaar was de 7 ook nog goed maar ik kreeg een X doorgeschoven toen m’n man een XS kocht.
Toch heb ik maandag in een opwelling een 11 Pro besteld en diezelfde middag lag hij klaar. De Apple Care van de X liep bijna af, dus dat vond ik wel een goede reden voor een nieuwe iPhone met verse Apple Care. En ik heb eindelijk weer een witte iPhone
Wel heb ik nu minder opslag dan de laatste jaren. Die 256 GB van de X was weliswaar teveel, nu heb ik 64 GB en dat is nog net genoeg. 128 GB zoals ik op m’n iPhone 7 had was perfect.
Op m’n nieuwe 11 Pro is faceid opmerkelijk sneller, ook gaat de batterij veel langer mee dan die van de X. Het scherm lijkt in een directe vergelijking iets grauwer of geler maar dat zie ik zonder de X ernaast niet meer. Over de camera kan ik nog weinig zeggen, ik maak niet zo vaak foto’s.
Ik ben wel van plan om met deze telefoon langer dan een jaar te doen, maar dat zeg ik elk jaar en daar komt nooit iets van terecht
Toch heb ik maandag in een opwelling een 11 Pro besteld en diezelfde middag lag hij klaar. De Apple Care van de X liep bijna af, dus dat vond ik wel een goede reden voor een nieuwe iPhone met verse Apple Care. En ik heb eindelijk weer een witte iPhone
Wel heb ik nu minder opslag dan de laatste jaren. Die 256 GB van de X was weliswaar teveel, nu heb ik 64 GB en dat is nog net genoeg. 128 GB zoals ik op m’n iPhone 7 had was perfect.
Op m’n nieuwe 11 Pro is faceid opmerkelijk sneller, ook gaat de batterij veel langer mee dan die van de X. Het scherm lijkt in een directe vergelijking iets grauwer of geler maar dat zie ik zonder de X ernaast niet meer. Over de camera kan ik nog weinig zeggen, ik maak niet zo vaak foto’s.
Ik ben wel van plan om met deze telefoon langer dan een jaar te doen, maar dat zeg ik elk jaar en daar komt nooit iets van terecht
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zojuist alles overgezet middels de iPhone Xs...Werkt inderdaad super! Ook alle wachtwoorden! Alleen Outlook deed even vreemd, maar ook al weer klaar! Gelijk morgen een screenprotector scoren! Denk Amac of MM....
Cijfer is geen 8Pino112 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:30:
[...]
Minpunt
"Bijzonder prijzig"
Eindcijfer: 8.0
Ik heb altijd 64GB en gewoon een 200GB ICloud Account... meer dan genoeg voor mij...
Ondanks dat ik op mijn iPhone7 ruimschoots genoeg heb en zonder optimalisatie van mn foto’s op de 45gb gebruikt zit ben ik toch voor de 11 Pro 256 gegaan. Puur omdat ik graag op wil gaan nemen in 4k en dat vreet opslag, en om nou dagelijks tig gb via crappy 4g te syncen of via onbetrouwbare wifi zie ik niet zitten...arnoudwokke schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:11:
[...]
Cijfer is geen 8. Volgens mij viel Chris bij de prijs vooral over de stap van 64 naar 256GB bij de Pro's: er is geen 128GB en meerprijs is gelijk iets van 170 euro. Dat is fors en de gedachte is dat de mensen die behoefte hebben aan een Pro 64GB sneller als beperking zullen ervaren dan minder veeleisende gebruikers (die bij de iPhone 11 voor 50 euro kunnen upgraden van 64 naar 128GB, wat relatief schappelijk is)
Voor mensen die True Tone wat te geel vinden: https://www.phonearena.co...ellow-how-to-fix_id112619 geen idee of het echt klopt maar het lijkt iets beter te zijn.
Klein mazzeltje voor me...kom morgen aan uit de VS en zat vandaag al een beetje te kijken op Coolblue.
Bij 3e keer kijken kwam er een in nieuwstaat TweedeKansje met €69 korting.
Morgen na aankomst thuis kan ik eindelijk fatsoenlijk meedoen hier
Hey kerel! Welkome Back! Welke kleur? Vandaag de MG gehaald..Het is weer wat....Geert1976 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:22:
Klein mazzeltje voor me...kom morgen aan uit de VS en zat vandaag al een beetje te kijken op Coolblue.
Apple TV+, vanaf 1-11-2019..Neem aan dat dit geactiveerd wordt middels je AppleID? Heb nog een hele oude Apple TV, 9 jaar oud of zo? .Kan dat hier ook op? Of moet ik streamen van mijn iPhone naar mijn Chromekast? (Als Apple dat toelaat...)
damn, what took you so long ....Geert1976 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:22:
ik had trouwens wel een microkrasje direct uit de verpakking.... das me nog nooit overkomen. Las er meer over.. hier ook?
[ Voor 13% gewijzigd door Martinus op 28-09-2019 11:06 ]
no comment
@Geert1976 heeft een jetlag mannen..Wees aardig voor hem! Met zijn nieuw roeiboot! ;-)
@Geert1976 Welkom terug vriend. Welke kleur heb je genomen?
dank allen! hahamr.JamesBond schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:15:
@Geert1976 Welkom terug vriend. Welke kleur heb je genomen?
Midnight Green, maar ben nu nog te brak om 'm te installeren (tis nu ergens midden in de nacht voor mij).
Ga eerst ff een paar uur aan het zuurstof hangen, daarna de iPhone rustig de tijd geven.
@Martinus hier ziet er echt uit als nieuw, geen enkel (haarfijn) krasje. edit: ik heb het dan wel over het TweedeKansje van Coolblue, jij volgens mij gewoon echt nieuw, dus nog in plastic
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2019 11:28 ]
ik id nieuw in the box.... btw zo snel als mogelijk ritme pakken... dus slapen is uit den boze... gewoon actief zijn en veel frisse lucht.... mss fotos met je nieuwe foon makenGeert1976 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:27:
[...]
@Martinus hier ziet er echt uit als nieuw, geen enkel (haarfijn) krasje. edit: ik heb het dan wel over het TweedeKansje van Coolblue, jij volgens mij gewoon echt nieuw, dus nog in plastic
no comment
I know... 2 uurtjes tukken zo (wekker zetten) en dan weer het mannetje.Martinus schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:30:
[...]
btw zo snel als mogelijk ritme pakken... dus slapen is uit den boze...
Maarre, laten we dit topic maar niet omtoveren tot ''hoe kom ik mijn jetlag door!?''
ik zou uiteraard geen enkel krasje accepteren op een sealed iPhone. Terug ermee!
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2019 11:34 ]
er zit al een gesealed membraam op, zal eens met apple chatten. Toon maar eens aan dat het niet je eigen dommigheid is.Geert1976 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:33:
[...]
ik zou uiteraard geen enkel krasje accepteren op een sealed iPhone. Terug ermee!
no comment
Na een halve week met de Pro Max gespeeld te hebben, moet ik zeggen dat iOS13 toch wel heel erg buggy is hoor.
Zo heb ik al tig keer mee mogen maken dat FaceID gewoon weigert dienst te doen. Mijn Xs Max FaceID heeft altijd smooth gewerkt, maar ook mijn vrouw (die hem nu heeft) beaamde dat ze vaak de code in moet voeren.
Ook het typgeluid lijkt buggy. Als ik typ hoor je de tikjes per letter, maar als ik even stop en dan weer verder ga is het geluid een stuk zachter en na een paar woorden gaat hij geleidelijk aan weer harder. Ook nooit last van gehad.
Mijn vrouw klaagt ook over rare woorden die het toetsenbord haar ineens voorschotelt.
Als ik een mailnotificatie binnen krijg en ik klik daarop dan opent hij mijn mailbox, maar gaat niet naar het betreffende mailtje. Hij komt dan uit op het mailtje welke ik als laatst gelezen heb.
En zo zijn er nog wel wat kleine dingen die er bij mij voor zorgen dat ik iets wat teleurgesteld ben op iOS13
Zo heb ik al tig keer mee mogen maken dat FaceID gewoon weigert dienst te doen. Mijn Xs Max FaceID heeft altijd smooth gewerkt, maar ook mijn vrouw (die hem nu heeft) beaamde dat ze vaak de code in moet voeren.
Ook het typgeluid lijkt buggy. Als ik typ hoor je de tikjes per letter, maar als ik even stop en dan weer verder ga is het geluid een stuk zachter en na een paar woorden gaat hij geleidelijk aan weer harder. Ook nooit last van gehad.
Mijn vrouw klaagt ook over rare woorden die het toetsenbord haar ineens voorschotelt.
Als ik een mailnotificatie binnen krijg en ik klik daarop dan opent hij mijn mailbox, maar gaat niet naar het betreffende mailtje. Hij komt dan uit op het mailtje welke ik als laatst gelezen heb.
En zo zijn er nog wel wat kleine dingen die er bij mij voor zorgen dat ik iets wat teleurgesteld ben op iOS13
Ik kan helaas geen enkele kwaal bevestigen. Aangaande het toetsenbord; zijn dat niet de suggesties die je via instellingen kunt uitschakelen?Yzord schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:24:
Na een halve week met de Pro Max gespeeld te hebben, moet ik zeggen dat iOS13 toch wel heel erg buggy is hoor.
Hier ook wel hoor. Inderdaad de mail app. Maar ook diverse schermen/apps waar rechtsboven vaan oets staat van “gereed” wat dan door de icoontjes van de batterij/wifi heen staat.Yzord schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:24:
Foto’s die ik net gemaakt hebt komen soms minuten later pas zichtbaar in Foto’s.
Overall toch wel redelijk wat kleine ergernissen met 13
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Net even de video gekeken van Tweakers over de iPhone 11. Altijd leuk, die automatische ondertiteling!

Oei tweedehandsje voor Geert zie ik, opnieuw terug geplakte screen protector eraf trekken en doen alsof hij nog helemaal nieuw is en dat allemaal voor zes tientjes.
De nieuwe crisis komt nu wel erg dichtbij zo
iPhone 11 heeft een enorme rits nadelen maar krijgt een zelfde cijfer als de 11 pro en 11 pro max
Hahah nice, verder een vreemde conclusie aan de review.gday schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:12:
Net even de video gekeken van Tweakers over de iPhone 11. Altijd leuk, die automatische ondertiteling!
[Afbeelding]
iPhone 11 heeft een enorme rits nadelen maar krijgt een zelfde cijfer als de 11 pro en 11 pro max

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 28-09-2019 13:21 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is toch op zich niet super verwonderlijk gezien het prijsverschil.Donstil schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:20:
Oei tweedehandsje voor Geert zie ik, opnieuw terug geplakte screen protector eraf trekken en doen alsof hij nog helemaal nieuw is en dat allemaal voor zes tientjes.
[...]
Hahah nice, verder een vreemde conclusie aan de review.
Ik heb mijn pro max zilver omgeruild voor een gouden. Ik had spijt dat ik goud niet had genomen en mocht hem omruilen. Goede service van de Apple store. Heb nog heel even getwijfeld voor gewone pro te nemen, maar toch bij de max gebleven. Alle donkere kleuren waren bij Apple store uitverkocht zei de verkoper.
Je mag bij Apple altijd binnen 14 dagen retourneren / omwisselen. No questions asked.elaho schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:04:
Ik heb mijn pro max zilver omgeruild voor een gouden. Ik had spijt dat ik goud niet had genomen en mocht hem omruilen. Goede service van de Apple store. Heb nog heel even getwijfeld voor gewone pro te nemen, maar toch bij de max gebleven. Alle donkere kleuren waren bij Apple store uitverkocht zei de verkoper.
Is @Geert1976 nog steeds zijn Jetlag aan het uitslapen? Of heeft hij inmiddels zijn eerste bevindingen van de Pro? ;-)
allereerste bevindingen:pdavie2311 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:07:
Is @Geert1976 nog steeds zijn Jetlag aan het uitslapen? Of heeft hij inmiddels zijn eerste bevindingen van de Pro? ;-)
alles weer net ff een tikkie vlotter dan m'n Xs. Ben net een uurtje klaar met de set up. Dus sowieso is ie nu nog druk bezig met indexeren.
Ook nog de nieuwe (mooie!) camera functies aan het uitvogelen.
Maar wat heerlijk; voor het eerst een iPhone waar je zeer goed foto's mee kan maken in low light situaties.
Tot dusver zeer tevreden.
Ik lees erg veel berichten over de fantastische batterij duur, zeer benieuwd komende dagen/weken!
Verwijderd
Om te voorkomen dat mijn 10.000 foto’s van mijn oude 6S op mijn 11 pro zouden komen na herstellen van backup, had ik alle foto’s op mijn MacBook gezet met de optie “verwijder na overzetten”.
Helaas staan er nu tóch 6000 foto’s op mijn 11 pro (die ik niet wil).
Ik heb me rot gegoogled maar Heb het niet kunnen uitvinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze 6000 foto’s snel van mijn iPhone kan verwijderen? 🙂
Helaas staan er nu tóch 6000 foto’s op mijn 11 pro (die ik niet wil).
Ik heb me rot gegoogled maar Heb het niet kunnen uitvinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze 6000 foto’s snel van mijn iPhone kan verwijderen? 🙂
Terug met of zonder backup?Geert1976 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:42:
[...]
allereerste bevindingen:
alles weer net ff een tikkie vlotter dan m'n Xs. Ben net een uurtje klaar met de set up. Dus sowieso is ie nu nog druk bezig met indexeren.
Ook nog de nieuwe (mooie!) camera functies aan het uitvogelen.
Maar wat heerlijk; voor het eerst een iPhone waar je zeer goed foto's mee kan maken in low light situaties.
Tot dusver zeer tevreden.
Ik lees erg veel berichten over de fantastische batterij duur, zeer benieuwd komende dagen/weken!
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Zoals afgelopen jaren met een nieuwe iPhone, met een backup.
Tot dusver nooit problemen mee gehad.
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6