WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• phantom09
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:16
de Peer schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 21:51:
[...]

Nee, maar dat maakt mij nog geen complotdenker
Filmpje niet gekeken?

De overheid verzint teveel regels waardoor mensen vertrekken:

YouTube: Emigrerende boeren: 4 gezinnen die Nederland verlieten | RTV Oost

[ Voor 34% gewijzigd door phantom09 op 06-06-2026 22:06 ]

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:58

Lordy79

Fundamentalist

phantom09 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 21:29:

Heb jij dan wel les gehad hierin?
Nou, ik had een leraar economie die een les wijdde aan het nut van een testament. Dat ben ik na ruim 25 jaar blijkbaar niet vergeten. Maar goed N = 25 leerlingen.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
@phantom09 Volgens mij werd er vroeger niet echt over geld gesproken maar meer geheimzinnig gedaan over inkomen. In een klas met leerlingen uit verschillende klassen (qua inkomen ouders) zijn bepaalde lessen fictie voor de een en realiteit voor de ander. Omgaan met geld moest je dan maar leren van je ouders. Als die daar dan niet goed in waren dan werd het moeilijk.

Natuurlijk hebben niet alle politieke partijen belang bij financieel verstandige kiezers.

[ Voor 11% gewijzigd door W1ck1e op 06-06-2026 22:40 ]

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:49
Daar gaan we weer. Weer een berg forum posts van mensen die zonder sociale voorzieningen nooit een basisschool van binnen hadden gezien maar nu zo rechts mogelijk stemmen.

Het boeit me niet wat je van politiek vindt!

Dit forum gaat heel simpel over wat er met de vermogensrendementsheffing gaat gebeuren. Laten we ons daar op richten.

• phantom09
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:16
MeTooPV schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 22:47:
Daar gaan we weer. Weer een berg forum posts van mensen die zonder sociale voorzieningen nooit een basisschool van binnen hadden gezien maar nu zo rechts mogelijk stemmen.

Het boeit me niet wat je van politiek vindt!

Dit forum gaat heel simpel over wat er met de vermogensrendementsheffing gaat gebeuren. Laten we ons daar op richten.
Wie zegt dat de posters geen onderwijs hebben gehad? Ik had een bijstanduitkering kunnen aanvragen, maar een medescholier zei dat hij dit niet goed vond. En gelijk heeft hij, hoewel ik er recht op had (totdat ik een baan had gevonden) heb ik het niet genomen.

Dit heeft samenhang met de vermogensrendements heffing. Maar goed, laten we het over het onderwerp hebben.

Als VRH BOX3 2028 er toch komt, zou je extra in je lijfrente kunnen stoppen. Dit kan je niet aftrekken, maar alles in je lijfrente hoef je ook geen box3 belasting over te betalen. Wel moet je later belasting over betalen. Dit kan mogelijk gunstig zijn. Gezien het voor ieder anders is, zal je dit zelf moeten berekenen.

[ Voor 35% gewijzigd door phantom09 op 06-06-2026 23:15 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

phantom09 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 23:11:
[...]

Wie zegt dat de posters geen onderwijs hebben gehad?
Lees het nog eens...
Pagina: 1 ... 138 139 Laatste