Ik heb hier herhaaldelijk berichten voorbij zien komen over laadkleppen die niet meer open willen. Nu heb ik het omgekeerde. De laadklep wil niet meer dicht. Dat is in ieder geval minder problematisch dan een klep die niet meer open gaat...
Afgelopen zaterdag en zondag had ik ook een akkefietje met het infotainmentsysteem. Ik kreeg tientallen meldingen van een spookrijder op verschillende wegen, direct achter elkaar. Met bijbehorende spraakmelding. Die moesten allemaal via het scherm bevestigd worden. Niet heel handig, of veilig lijkt me
Verder doet deze ID.4 Pro uit 2022 het eigenlijk best goed.
Afgelopen zaterdag en zondag had ik ook een akkefietje met het infotainmentsysteem. Ik kreeg tientallen meldingen van een spookrijder op verschillende wegen, direct achter elkaar. Met bijbehorende spraakmelding. Die moesten allemaal via het scherm bevestigd worden. Niet heel handig, of veilig lijkt me
Verder doet deze ID.4 Pro uit 2022 het eigenlijk best goed.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Vw700fjr8vuqWUupOO52gGSR.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1WOqtH9cx9Wa7fXzpP1v9PIN.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/M8omqnnKx7zt5s9hrswd4xwS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/p95817jBeSdNvZcpC5a7F3YI.png?f=fotoalbum_large)