WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Zonder verdere uitleg beschouw ik de bijdrage van @Tony71 als nietszeggend.

• Carboy54
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:05

Carboy54

Duurzaamheid coach

Gramser schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 17:31:
Zonder verdere uitleg beschouw ik de bijdrage van @Tony71 als nietszeggend.
Ik ben na 3 maanden met de verkoop van die rommel gestopt. Toen geleerd wat DOA betekende: Dead On Arrival. Dat zegt genoeg lijkt mij.

Weheat Sparrow + WH-MDC09J3E5 + ITHO AMBER 9.5. 26x245 WP Panelen. WP boiler 200L Adviseur Warmtepomponline&Fancoilonline

• Gramser
  • Nu online
Ja joh, dat weten we nou wel. Maar zomaar een ongefundeerde bewering het forum opslingeren zonder enige tekst en uitleg past hier niet. En dat weet jij ook wel, los van je eigen ervaringen.

• Carboy54
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:05

Carboy54

Duurzaamheid coach

Gramser schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 17:27:
Ja joh, dat weten we nou wel. Maar zomaar een ongefundeerde bewering het forum opslingeren zonder enige tekst en uitleg past hier niet. En dat weet jij ook wel, los van je eigen ervaringen.
Compressor problemen, lekkage R290 gassen, brakke schermpjes, defecte ventilator en niet fatsoenlijk navulbaar en dus te servicen. Genoeg ervaringen en uitleg nu dus. ACR de voormalige importeur is er niet voor niets mee gestopt.

[ Voor 9% gewijzigd door Carboy54 op 03-06-2026 17:45 ]

Weheat Sparrow + WH-MDC09J3E5 + ITHO AMBER 9.5. 26x245 WP Panelen. WP boiler 200L Adviseur Warmtepomponline&Fancoilonline

• Gramser
  • Nu online
Ik vraag niet om JOUW ervaringen, die zijn gevoeglijk bekend.

Het gaat me hier om de uitspraak van @Tony71 , die die uitspraak niet toelicht. We hebben er allemaal een beeld bij, maar dat zouden we niet zelf erbij moeten verzinnen. Het is niet aan jou -of mij- om dat voor hem in te vullen.

• RickvdT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:45
ACR meldde overigens dat ze bezig zijn met de ontwikkeling van een water-water warmtepompboiler, maar dat er nog geen zicht is op wanneer deze aan het assortiment wordt toegevoegd.

Als je geen haast hebt mogelijk interessant om te wachten waar ze mee komen.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste