Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
SanderL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Nou ja, het is (toch met die Calyrex) van de ene cutscene naar de andere cutscene. Ga naar plaats X, praat misschien eens met alle villagers om Y gedaan te krijgen, de mayor die wat random tussen het dorp en wat velden wandelt en waar je gewoon tegen moet praten. Je "zie maar HOE je het uitvoert" vind ik in dat opzicht niet echt een uitdaging, het wordt allemaal wederom gewoon voor je uitgelegd.
Die wel, maar de missie(s) daarna zijn wel veel vrijer.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey28
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:12
Voor het eerst sinds Pokemon Gold weer eens een pokemon spel gekocht ( Op dringend verzoek van een maatje :P). Vindt het tot nu toe weer erg leuk en ook erg verslavend al zeg ik het zelf.

Gister in een Random trade deze pokemon gekregen op lvl 100:
https://bulbapedia.bulbag.../Spectrier_(Pok%C3%A9mon)

had echt geen idee wat ik had gekregen totdat mn maatje zei dat het een legendary was |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Zarude distributie via GameMania:

https://www.gamemania.nl/...e-in-pokemon-sword-shield

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-07 17:11
Het enige formulier dat ik onderaan de pagina zie is een nieuwsbriefinschrijving. Is dat het formulier dat ze bedoelen?

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

wackmaniac schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:24:
Het enige formulier dat ik onderaan de pagina zie is een nieuwsbriefinschrijving. Is dat het formulier dat ze bedoelen?
Als het goed is zie je een groene banner onderin je beeld (ik moest ook ff zoeken )

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Schakel je adblocker uit indien je het formulier niet ziet.
Ah, mijn Firefox blokkeert het out of the box 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dus... enkel je "naam" (is dat dan je voor- en/of achternaam?) en een e-mailadres volstaan, zo te zien. Hoe willen ze dan net voorkomen dat je meerdere codes gaat claimen? :P Of is de reden dat ze je niet onmiddellijk een code sturen omdat ze handmatig gaan checken of er geen dubbels tussen zitten en of je wel van België of Nederland bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

SanderL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:22:
Dus... enkel je "naam" (is dat dan je voor- en/of achternaam?) en een e-mailadres volstaan, zo te zien. Hoe willen ze dan net voorkomen dat je meerdere codes gaat claimen? :P Of is de reden dat ze je niet onmiddellijk een code sturen omdat ze handmatig gaan checken of er geen dubbels tussen zitten en of je wel van België of Nederland bent?
Ik denk dat het is om de mail in een batch te kunnen sturen, aangezien ze het alleen op vrijdag versturen?

Zojuist iig de code ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Net even geprobeerd, je kunt niet meerdere Zarude claimen met verschillende codes. Blijkbaar doet het spel een check of je die specifieke gift al gekregen hebt -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Bas170 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:18:
Net even geprobeerd, je kunt niet meerdere Zarude claimen met verschillende codes. Blijkbaar doet het spel een check of je die specifieke gift al gekregen hebt -O-
Je kan ‘m wel claimen als je een ander profiel gebruikt op je Switch. Wat je eigenlijk bijna sowieso moet gaan doen, wil je de tweede Urshifu, het andere paard van Calyrex en de andere Regi van de twee (Regieleki of Regidrago) ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hopelijk komt die uitbreidingspas nu eindelijk een keer in de aanbieding met black friday :), vind 30 euro teveel..

EDIT: Jammer dat hij niet in de aanbieding is.. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 28-11-2020 14:09 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik zoek de volgende Pokemons voor het compleet maken van mijn pokedex, wie kan en wil eventueel ruilen? De legendary ruil ik direct weer terug, gaat er alleen even om dat er een pokeball bij zijn naam staat in de dex.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZMCDqcUQu_9BYvzyZxfmGbFxcQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FIF9Dc2hdSfH5IXk4pUpCZjN.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik wil vanavond wel even kijken welke ik allemaal voor je heb/kan breeden. De version exclusives kan je meestal redelijk eenvoudig via de online trade wel regelen door de tegenhanger aan te bieden. Moet even kijken of ik Zamazenta nog heb of dat ik die alweer heb weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
wackmaniac schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:22:
Ik wil vanavond wel even kijken welke ik allemaal voor je heb/kan breeden. De version exclusives kan je meestal redelijk eenvoudig via de online trade wel regelen door de tegenhanger aan te bieden. Moet even kijken of ik Zamazenta nog heb of dat ik die alweer heb weggedaan.
Dat zou fijn zijn! Dan hoef ik geen 2e Nintendo Switch te kopen, als u alles op het lijstje heeft doe maar een pm met je friendcode. Zal u dan wel toevoegen

Edit: Lotad en Cursola heb ik net gevangen via een Max Raid battle

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 30-12-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@wackmaniac nog gekeken? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Check je PM's

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het blijft vervelend dat je de nicknames van Pokemon die je via Wondertrade krijgt niet kan aanpassen ... Daar moeten ze echt iets mee gaan doen in de toekomstige Pokemon Games,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dankzij @wackmaniac :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GVjQuhYEE2E7V5CXS1NwPseAdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zwZaLePUBcrSXYCgBQ4lxgH3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 10:39
Netjes, heb hem na een lange tijd weer eens aangezet, alle gyms zijn nu verslagen, op naar de eindstad.
Pokedex ga ik ook proberen vol te krijgen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
Ik heb sinds 4 januari een switch en sinds gisteren pokemon shield, nu vraag ik mij verschillende dingen af;

Ik heb een lvl 100 shiny met een .com naam gekregen via surprise trade, kan ik die zonder problemen gebruiken voor raids of is dat riskant?

Is er ergens te vinden welke levels de gym Pokemon zijn? Ik ben nu bij de fire gym en heb zelf Pokemons rond de 25-30 is dat genoeg of moet ik nog even doorfarmen?

En vanaf welk moment kan ik met mijn fiets over het water

En kan iemand mij misschien uitleggen hoe de wild area werkt ? Want heb alleen bij dat stukje waar je doorheen moest voor de story raids staan en de rest (die inham zegmaar) zitten bij mij wel van die Putten maar geen raids...

Sorry voor alle moeilijke vragen :)

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, die Pokémon kan je gewoon gebruiken. Als deze door de controle van de wonder trade is gekomen, dan kan je hem gewoon gebruiken.

De levels in de gyms zijn te vinden in verschillende walkthroughs. Als je zoekt op "walkthrough pokemon shield" dan zou je genoeg opties moeten vinden.

Fietsen; weet ik niet uit mijn hoofd. Maar ook dat kan je wel vinden via een snelle zoekopdracht op internet.

Niet elke "lair" heeft een raid. Alleen die waar een rode of rood-paarse straal uit omhoog komt. Als je naar zo'n lair gaat kan je een raid doen. Als je een online pass hebt kan je online gaan en mensen uitnodigen. Er kunnen dan mensen uit de hele wereld mee doen met je raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
wackmaniac schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:09:
Ja, die Pokémon kan je gewoon gebruiken. Als deze door de controle van de wonder trade is gekomen, dan kan je hem gewoon gebruiken.

De levels in de gyms zijn te vinden in verschillende walkthroughs. Als je zoekt op "walkthrough pokemon shield" dan zou je genoeg opties moeten vinden.

Fietsen; weet ik niet uit mijn hoofd. Maar ook dat kan je wel vinden via een snelle zoekopdracht op internet.

Niet elke "lair" heeft een raid. Alleen die waar een rode of rood-paarse straal uit omhoog komt. Als je naar zo'n lair gaat kan je een raid doen. Als je een online pass hebt kan je online gaan en mensen uitnodigen. Er kunnen dan mensen uit de hele wereld mee doen met je raid.
Ga ik naar kijken top!

Maar die van de lairs begrijp ik niet zo goed, ik weet dat er dan bij sommigen een straal uit komen maar heb een gedeelte van de wild area waar allemaal van die lairs staan maar geen enkele straal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
https://www.serebii.net/swordshield/maxraidbattledens.shtml:
Throughout the Galar Region, there are 99 Pokémon Dens that are capable of having a Max Raid Battle in. These dens can be activated randomly each day or after you clear Galar of Dens, or forced to activate by using Wishing Pieces or Wishing Chips into them. When you do, this is a Max Raid Battle.

Each Pokémon Den pulls from two different possible Raid Boss possibilities. The standard will offer the red light and red menu, while very rarely you will get a thick purple light which indicates the Den has a spawn from the rare table.

The following lists do not factor in the Wild Area Events which will often temporarily appear over the main dens. Dens in The Isle of Armor can only be natively accessed by players with the DLC but all players can access the raids online regardless of if they have the Expansion Pass.
Ik weet niet precies van Galar of Dens is en elke website lijkt Serebii gewoon te hebben overgenomen :) Niet elke Den heeft altijd een max raid battle. Je kan een "wishing piece" gebruiken in een Den en dan kan je altijd een max raid battle doen.

Ik denk dat je misschien nog een stukje verder moet in de verhaallijn voordat alle Dens geactiveerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
wackmaniac schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:53:
https://www.serebii.net/swordshield/maxraidbattledens.shtml:

[...]

Ik weet niet precies van Galar of Dens is en elke website lijkt Serebii gewoon te hebben overgenomen :) Niet elke Den heeft altijd een max raid battle. Je kan een "wishing piece" gebruiken in een Den en dan kan je altijd een max raid battle doen.

Ik denk dat je misschien nog een stukje verder moet in de verhaallijn voordat alle Dens geactiveerd zijn.
Top bedankt!

Is het een must om de expansion pass te kopen of is het beter om te doen als ik de gyms etc gehaald heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ach, een must, een must. Ik speel al sinds gen 1, dus voor mij was het een beetje een must :) Maar je kan je prima vermaken zonder de expansion pass. Als je voornemens bent die pass te kopen, maakt het niet uit of je dat nu doet of als je meer gyms hebt gehad. Je kan naar de nieuwe gebieden zodra je voor het eerst bij het treinstation bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
wackmaniac schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:12:
Je kan naar de nieuwe gebieden zodra je voor het eerst bij het treinstation bent.
En dan meerdere level 65 min. 4 IV Poké ophalen bij Dynamax Adventures en daarmee door het hoofdspel walsen om zo snel mogelijk dat andere paard en Regi te verkrijgen :7

Een tweede playthrough gaat me echt niet af en ik kan niet snel genoeg opnieuw champion zijn. Het handje-vasthouden gedrag is echt irritant als je de verhaallijn al kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Hehe, ja. Maar is een probleem van alle generaties. Heb main story tweede keer doorgespeeld met de gegarandeerde Suicune uit Crown Tundra. Zelfs met een overpowered Pokémon kostte het met nog een uur of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
wackmaniac schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:24:
Hehe, ja. Maar is een probleem van alle generaties. Heb main story tweede keer doorgespeeld met de gegarandeerde Suicune uit Crown Tundra. Zelfs met een overpowered Pokémon kostte het met nog een uur of 6.
Ik speel sinds gen 1 en ik zou het "handje-vasthouden" juist beschrijven als iets wat echt veels te veel is (imo) sinds gen 7 (Ultra sun/moon waren daarin gelukkig al wat minder dan irritant Sun/Moon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 20:11

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Mijn zoon (12) heeft van zijn verjaardagsgeld Sword gekocht, en is heeft daar veel lol in.
Nu had ie ergens gelezen dat hij zijn Mew uit P-GO kon overzetten naar Sword via Home.

Nu blijkt dat dat pas kan als hij in Sword in zijn Pokedex zit, en zit zijn Mew dus vast in Home. Stel je zijn verdriet eens voor...

Het schijnt dat een goede oplossing is om Mew te Touch-Traden. Heeft iemand daar ervaring mee, of zou iemad dat willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:36
Drag0nsden schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:07:
Mijn zoon (12) heeft van zijn verjaardagsgeld Sword gekocht, en is heeft daar veel lol in.
Nu had ie ergens gelezen dat hij zijn Mew uit P-GO kon overzetten naar Sword via Home.

Nu blijkt dat dat pas kan als hij in Sword in zijn Pokedex zit, en zit zijn Mew dus vast in Home. Stel je zijn verdriet eens voor...

Het schijnt dat een goede oplossing is om Mew te Touch-Traden. Heeft iemand daar ervaring mee, of zou iemad dat willen doen?
zit hij al daadwerkelijk in home?

want hij had ook de mystery gift in sword kunnen gebruiken om mew uit de p-ball te halen.

of bedoel je dat hij een mew uit pokemon go naar sword wilt sturen? want volgens mij kan die laatste nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nsden

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Ja, hij zit al in home.
Hij heeft geen pokeball+ en die krijgt ie ook niet, want zijn schatlkist is leeg ;)

Hij wil inderdaad Mew vanuit GO via Home naar Sword sturen. Hij is tot Home gekomen. Volgens Nintendo Support kan het wel, maar zijn er een aantal pokemon die eerst in de Pokedex moeten staan (in Sword) voordat je ze vanuit Home kan overzetten.

Om Mew in de pokedex te krijgen is de enige oplossing die ik kon vinden (behalve 5 joeten uitgeven voor een Pokeball+) een (touch)trade.

Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:45
ik dacht ook alleen via de pokeball +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Drag0nsden schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:04:
Ja, hij zit al in home.
Hij heeft geen pokeball+ en die krijgt ie ook niet, want zijn schatlkist is leeg ;)

Hij wil inderdaad Mew vanuit GO via Home naar Sword sturen. Hij is tot Home gekomen. Volgens Nintendo Support kan het wel, maar zijn er een aantal pokemon die eerst in de Pokedex moeten staan (in Sword) voordat je ze vanuit Home kan overzetten.

Om Mew in de pokedex te krijgen is de enige oplossing die ik kon vinden (behalve 5 joeten uitgeven voor een Pokeball+) een (touch)trade.

Vandaar mijn vraag.
hoe werkt dat dan? touch trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Touch trade is een hippe term voor ruilen en direct weer terugruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
wackmaniac schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:29:
Touch trade is een hippe term voor ruilen en direct weer terugruilen.
lol oke, maar dan moet de persoon met wie je hem trade ook een mew hebben unlocked in z'n game. anders werkt het niet?

Mijn mew zit nog in Home (die komt wel uit de pokeball)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Dirtyrockers schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:32:
[...]

lol oke, maar dan moet de persoon met wie je hem trade ook een mew hebben unlocked in z'n game. anders werkt het niet?

Mijn mew zit nog in Home (die komt wel uit de pokeball)
Ja, je moet iemand hebben die Mew al heeft gevangen. Die ruilt Mew met jou en jij ruilt Mew dan direct wel terug. Dan heb jij de Pokedex-entry voor Mew en de ander heeft Mew weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nsden

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Nou, dus met zijn allen op zoek naar iemand die hem wel al heeft in Sword, en dan massaal Touch Traden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Drag0nsden schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:16:
Nou, dus met zijn allen op zoek naar iemand die hem wel al heeft in Sword, en dan massaal Touch Traden...
ik kan binnenkort wel even kijken of mijn mew wel in mijn sword kan (uit de pokeball) en dan in mijn pokedex komt. in theorie zou ik dan jouw pokemon naar sword kunnen transferen en via sword terug traden.

toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nsden

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Nou, dat zou wel leuk zijn, ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:01
Ben sinds deze week na lang geen Pokemon game te hebben gespeeld begonnen met Shield. Tot nu toe erg leuk en nostalgisch. Heb alleen een beetje een ‘probleem’ met alle nieuwe Pokemon die ik niet ken waardoor het samenstellen van een party beetje zoeken is. Iemand tips welke Pokemon ik in de gaten moet houden om te vangen? Ben nog voor de eerste gym.

M’n party bestaat op dit moment uit:
- Raboot
- Dottler
- Magikarp
- Corvisquire
- Zigzagoon
- Rolycoly

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Gezien de "moeilijkheid" van het spel, maakt het niet echt uit, zou ik zeggen :P Als je voor een volledige Pokedex gaat, vang ze allemaal. Anders alleen degene die er leuk uitzien :D

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:44
Even een vraagje welke tussen 2 games zweeft. Ik stel hem hier even omdat momenteel mijn voorkeur uitgaat naar Pokemon Sword.

Ik sta op het punt om Pokemon Sword aan te schaffen. Ik heb een switch en wil graag weer een Pokemon avontuur aangaan. Nu heb ik vroeger Pokemon Yellow helemaal grijs gedraaid en heel veel jaren later Alpha Sapphire op de 3DS. Daarna Sun welke met al wat minder wist vast te grijpen. Sindsdien niks meer. Nu lijkt Sword de meest voor de hand liggende keus gezien dat de meest recente versie is, nieuw verhaald e.d. en ook echt aanvoelt als volwaardige game. Er is echter ook Pokemon Let's Go welke me aanspreekt gezien het een soort remake is van het origineel. Ik heb echter het onderbuik gevoel na het lezen van div. reviews dat dit spel meer een soort techdemo / samensmelting is tussen Yellow en Go (waar ik niks mee heb). Voordeel is het (semi) originele verhaal. Nadeel dat veel leuke dingen eruit gehaald zijn zoals het vangen van Pokemon met gevechten.

Waar ben ik naar op zoek:

1. Nieuw (groot) avontuur met goed verhaal.
2. Zo veel mogelijk Old School speelwijze (uitputten om te kunnen vangen, trainen om sterker te worden)
3. Ik speel het liefst met de Pokemon uit Generatie 1 en 2.
4. Een spel dat "af" voelt.

Zoals gezegd. Ik neig momenteel naar Sword omdat dit aanvoelt als een echte volwaardige Pokemon game met de meeste "bang for buck". Of heb ik het helemaal mis en is mijn mening over Let's Go verkeerd?

Vreemde is dat de meeste vergelijkingen tussen Sword en Let's Go gewonnen worden door Let's Go door reviewers...

[ Voor 11% gewijzigd door VulcanRaven op 25-02-2021 11:22 ]

• wackmaniac
VulcanRaven schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:17:
Even een vraagje welke tussen 2 games zweeft. Ik stel hem hier even omdat momenteel mijn voorkeur uitgaat naar Pokemon Sword.

Ik sta op het punt om Pokemon Sword aan te schaffen. Ik heb een switch en wil graag weer een Pokemon avontuur aangaan. Nu heb ik vroeger Pokemon Yellow helemaal grijs gedraaid en heel veel jaren later Alpha Sapphire op de 3DS. Daarna Sun welke met al wat minder wist vast te grijpen. Sindsdien niks meer. Nu lijkt Sword de meest voor de hand liggende keus gezien dat de meest recente versie is, nieuw verhaald e.d. en ook echt aanvoelt als volwaardige game. Er is echter ook Pokemon Let's Go welke me aanspreekt gezien het een soort remake is van het origineel. Ik heb echter het onderbuik gevoel na het lezen van div. reviews dat dit spel meer een soort techdemo / samensmelting is tussen Yellow en Go (waar ik niks mee heb). Voordeel is het (semi) originele verhaal. Nadeel dat veel leuke dingen eruit gehaald zijn zoals het vangen van Pokemon met gevechten.

Waar ben ik naar op zoek:

1. Nieuw (groot) avontuur met goed verhaal.
2. Zo veel mogelijk Old School speelwijze (uitputten om te kunnen vangen, trainen om sterker te worden)
3. Ik speel het liefst met de Pokemon uit Generatie 1 en 2.
4. Een spel dat "af" voelt.

Zoals gezegd. Ik neig momenteel naar Sword omdat dit aanvoelt als een echte volwaardige Pokemon game met de meeste "bang for buck". Of heb ik het helemaal mis en is mijn mening over Let's Go verkeerd?

Vreemde is dat de meeste vergelijkingen tussen Sword en Let's Go gewonnen worden door Let's Go door reviewers...
Let's Go is inderdaad een soort liefdesbaby tussen Pokémon Red/Blue en Pokémon Go.

Als je op zoek bent naar een spel in de lijn van Yellow en Alpha Sapphire zou ik zeker Sword of Shield verkiezen boven Let's Go. Je zult alleen wel meer Pokémon zien dan alleen uit de eerste generatie.

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:44
wackmaniac schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:27:
[...]

Let's Go is inderdaad een soort liefdesbaby tussen Pokémon Red/Blue en Pokémon Go.

Als je op zoek bent naar een spel in de lijn van Yellow en Alpha Sapphire zou ik zeker Sword of Shield verkiezen boven Let's Go. Je zult alleen wel meer Pokémon zien dan alleen uit de eerste generatie.
Bedankt, dan weet ik dat ik de goede keus maak :) Meer Pokémon vindt ik niet erg, als de oude er maar ook (gedeeltelijk) in zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wackmaniac
Niemand die nog een post heeft gemaakt over de aankondigingen!?

Pokémon Brilliant Diamond & Pokémon Shining Pearl aangekondigd voor najaar 2021:

Wat me opvalt is dat er zoveel nadruk lijkt te liggen dat het een 1-op-1 remake gaat zijn. Inclusief de top-down interface.

Pokémon Arceus Legends aangekondigd voor voorjaar 2022:

[YouTube: Pokémon Legends Arceus: A familiar region. A new story.]

Naar verluid een open wereld game die veel inspiratie lijkt te hebben gehad van Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Leuk, nu al zin in, de games in 2006 nooit gespeeld, dus kom maar op

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
wackmaniac schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:14:
Niemand die nog een post heeft gemaakt over de aankondigingen!?

Pokémon Brilliant Diamond & Pokémon Shining Pearl aangekondigd voor najaar 2021:

[YouTube: Return to the Sinnoh region in Pokémon Brilliant Diamond and Pokémon Shining Pearl!]

Wat me opvalt is dat er zoveel nadruk lijkt te liggen dat het een 1-op-1 remake gaat zijn. Inclusief de top-down interface.

Pokémon Arceus Legends aangekondigd voor voorjaar 2022:

[YouTube: Pokémon Legends Arceus: A familiar region. A new story.]

Naar verluid een open wereld game die veel inspiratie lijkt te hebben gehad van Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Ja beide staan sinds zaterdag al online:
Alleen had dit gepost in het [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
G_Dragon schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:52:
[...]

Ja beide staan sinds zaterdag al online:
Alleen had dit gepost in het [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

[...]
Stuk uitgebreider dan mijn post :) Ik limiteer het aantal topics die ik volg een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:45
Ik heb via de Gamemania de code voor Gigantamax Appletun gebruikt en heb het item wat je dan kriigt gebruikt. Maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik Appletun nu kan vinden. 8)7 Volgens mij in zo'n den, maar kan ik makkelijk zien welke?

Edit: nvm, al gevonden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 25-03-2021 22:12 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E61Z2s0kcYQjelYgP_SVyyEeOOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ge5K9TarNFNyhRTX24uVf41L.jpg?f=fotoalbum_large

Omg.. hoe krijg je deze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Ruilen :P
Want om 'm te krijgen moest je in 2019 in Japan een bepaalde code bemachtigen. Het was een event om de 55.555 leden van Pokemon Daisuki Club te vieren, lees ik op Bulbapedia.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteravond voor het eerst een Shiny in het wild gevangen oOo

Talonflame
Een shiny Talonflame

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 22-04-2021 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
G_Dragon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:57:
Gisteravond voor het eerst een Shiny in het wild gevangen oOo

[Afbeelding: Talonflame]
Een shiny Talonflame
Gaaf, doe je goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Is er iemand die Glastrier wil ruilen? Ik ruil hem ook direct weer terug, is puur voor de registratie op mijn pokedex :)

Heb hem net ontvangen via Pokemon Home, nu alleen Kingdra nog.

Beide via Pokemon Home gekregen _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 25-04-2021 14:25 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Done :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jWFcnJY1JpyKiJRWsl0eLx39G4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6KeacQfM4TCOtizgMADXhVEi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:06
Meer mensen morgen zin in New Pokemon Snap ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 29-04-2021 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jori040 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:28:
Meer mensen morgen zin in New Pokemon Snap ? :)
Ik heb er nooit wat mee gehad / gespeeld :), maar was gisteren al teleurgesteld bij een live video om te zien dat je niet vrij kon rondlopen. Dat je in een soort apparaat gaat zitten die je rond begeleid, zal ik anders vandaag als ik tijd heb even een topic erover maken? Want er is volgens mij nog geen topic..

EDIT: het Topic staat online

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 30-04-2021 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het spel nu officiéel uitgespeeld met alle dlc :)
Kreeg net na het grote eind tournooi de credits en als reward 1 milljoen aan geld en 100 Pokéballs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
G_Dragon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:15:
Het spel nu officiéel uitgespeeld met alle dlc :)
Kreeg net na het grote eind tournooi de credits en als reward 1 milljoen aan geld en 100 Pokéballs :)
Gaaf man, moet ik ook nog helemaal vol krijgen, over paar maanden de echte nieuwe Pokemon, daar kijk ik wel naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mars18 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:31:
[...]

Gaaf man, moet ik ook nog helemaal vol krijgen, over paar maanden de echte nieuwe Pokemon, daar kijk ik wel naar uit
Ik zag er behoorlijk tegenop om mijn Pokédex te vullen maar het ging sneller dan ik had verwacht, je hebt wel de app Pokémon Home of iemand anders nodig voor een aantal. Verder zit ik te wachten op de release datum van die nieuwe games, want dan ga ik Brilliant Diamond bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mn zoontje wilde deze game graag hebben hij is 7 en als hij het net te moeilijk vindt mag papa helpen om bijv de gymleader te verslaan of om een andere puzzel op te lossen.

Wat ik eigenlijk niet snap als je de missie voor de gymleader moet doen dan gebruik je je pokemons uit je party dan ga je vervolgens gelijk naar het gevecht met de gymleader toe met soms een aantal pokemons fainted...waarom is dit zo gedaan. Je kan natuurlijk altijd terug /opnieuw beginnen en jij hebt 5 pokemons tegenover 3 van de gymleader. Het had mij 'handig' geleken dat ze een soort healmoment laten zien tussen de missie voor de gymleader zeg maar. Of pakken jullie dit anders aan en doen jullie de missie met andere pokemons?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:22
Wii4all schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:40:
Mn zoontje wilde deze game graag hebben hij is 7 en als hij het net te moeilijk vindt mag papa helpen om bijv de gymleader te verslaan of om een andere puzzel op te lossen.

Wat ik eigenlijk niet snap als je de missie voor de gymleader moet doen dan gebruik je je pokemons uit je party dan ga je vervolgens gelijk naar het gevecht met de gymleader toe met soms een aantal pokemons fainted...waarom is dit zo gedaan. Je kan natuurlijk altijd terug /opnieuw beginnen en jij hebt 5 pokemons tegenover 3 van de gymleader. Het had mij 'handig' geleken dat ze een soort healmoment laten zien tussen de missie voor de gymleader zeg maar. Of pakken jullie dit anders aan en doen jullie de missie met andere pokemons?
Even wat potions en res meenemen. Voordat je de arena binnenstapt alles weer op volle sterkte maken.
Waarom dit zo is, geen idee. Improvise, Adapt and Overcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
FlyingGameGuy schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:44:
[...]

Even wat potions en res meenemen. Voordat je de arena binnenstapt alles weer op volle sterkte maken.
Waarom dit zo is, geen idee. Improvise, Adapt and Overcome :)
Daar is toch geen 'officieel' moment voor?
Je gaat van de missie direct naar de gymleader toch waarna jeje eerste pokemon opgooit

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:22
Wii4all schreef op maandag 19 juli 2021 @ 15:14:
[...]

Daar is toch geen 'officieel' moment voor?
Je gaat van de missie direct naar de gymleader toch waarna jeje eerste pokemon opgooit
Het is een poosje geleden dat ik heb gespeeld, maar in mijn beleving is de volgorde:
- je loopt het gebouw binnen
- start de gym mission
- Hier moet je gym trainers verslaan
- Daarna loop je naar de laatste deur om naar de arena te gaan. Dus in dit moment kun je je team versterken.
Maar niet alle gyms zijn hetzelfde dus het kan zijn dat sommige je direct die arena in knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs.ED
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 21:16
Is dat niet altijd al zo geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
Ik speel vanaf de eerste generatie. Ik heb alle main serie spellen gespeeld.

Nadat ik de gevechten in de gym heb gedaan en ik kán terug gaan naar het Pokémon Center dan doe ik dat voordat ik het gevecht met de gym leider ga doen.
Je wilt namelijk ook gewoon allé PP als je aan een gym leider gevecht begint.

Edit:
Nu ik toch aan het typen ben, ik heb nog 2 nuzclocke Pokémon spellen die ik wil doen:

Soul Silver
Shining Pearl

Of ik daarna nog meer Pokémon ga spelen zie ik daarna wel.
Ja, ik ga ook Pokémon Legends Arceus spelen, maar die ga ik niet nuzlocken.

[ Voor 29% gewijzigd door whahas op 20-07-2021 17:14 . Reden: Extra tekst. ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kwam toevallig via de gamemania tegen dat je Duraludon kon vangen. Werkte wel snel en goed moet ik zeggen.

Geregistreerd, kreeg de code

Hey Pokémon-trainer,

Onlangs heb jij via de Game Mania website een code aangevraagd om Dynamax Crystals te ontvangen waarmee je een Gigantamax Duraludon kan ontmoeten in Pokémon Sword of Shield.

Gebruik je Dynamax Crystals en encounter een Gigantamax Duraludon in een Max Raid Battle (alleen of met maximaal drie andere spelers). Je hebt daarna de kans om de Pokémon te vangen.

Zorg zeker dat je over voldoende power en pokéballs beschikt om Duraludon te vangen na een epische battle - want vangen is niet gegarandeerd!

Mijn zoon blij dat hij hem heeft kunnen vangen.

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:02:
Kwam toevallig via de gamemania tegen dat je Duraludon kon vangen. Werkte wel snel en goed moet ik zeggen.

Geregistreerd, kreeg de code

Hey Pokémon-trainer,

Onlangs heb jij via de Game Mania website een code aangevraagd om Dynamax Crystals te ontvangen waarmee je een Gigantamax Duraludon kan ontmoeten in Pokémon Sword of Shield.

Gebruik je Dynamax Crystals en encounter een Gigantamax Duraludon in een Max Raid Battle (alleen of met maximaal drie andere spelers). Je hebt daarna de kans om de Pokémon te vangen.

Zorg zeker dat je over voldoende power en pokéballs beschikt om Duraludon te vangen na een epische battle - want vangen is niet gegarandeerd!

Mijn zoon blij dat hij hem heeft kunnen vangen.
Er zijn regelmatig wel van zo'n soort acties op de website van GameMania. Alleen gaat het helaas nooit om erg speciale Pokemon :P Een Duraludon kan je zelf wel vangen ergens, al dan niet via een den, en 'm Gigantamax maken doe je met dat speciaal soepje op het eiland van de eerste DLC.

Dat gezegd zijnde, ik heb de code ook aangevraagd. Misschien zijn de IVs wel nog wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:51
GameUK heeft een steelbook versie van BDSP bij de preorder bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Als je daar reserveert, krijg je gratis de steelbook versie?
Dat is aardig van ze.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:47

g0tanks

Moderator CSA
Pre-order bonus van de nieuwe games:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/cqizwfklo2o71.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:27

Dazzler2120

FP ProMod
Ik zag dat er een actie is i.s.m. Netflix & de nieuwe film (Secrets of the Jungle)
Je kan schijnbaar op de een of andere manier een Dada Zarude & Shiny Celebi krijgen...
Iemand enig idee hoe? :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:47

Ypho

Allround Nerd

Dazzler2120 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:06:
Ik zag dat er een actie is i.s.m. Netflix & de nieuwe film (Secrets of the Jungle)
Je kan schijnbaar op de een of andere manier een Dada Zarude & Shiny Celebi krijgen...
Iemand enig idee hoe? :+
Ik struikel toevallig over dit topic in de "Active topics" lijst. Ik heb de games zelf niet (meer), maar ik heb twee codes via de mail gekregen voor Mystery Gift. Wil je ze hebben, zo ja PB me even dan stuur ik ze op.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 08-10-2021 08:16 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ypho schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:09:
[...]

Ik struikel toevallig over dit topic in de "Active topics" lijst. Ik heb de games zelf niet (meer), maar ik heb twee codes via de mail gekregen voor Mystery Gift. Wil je ze hebben?
Hoe krijg je die mail dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Laatst online: 11-08 21:54

TNO

cake.

Via de Pokémon Trainer Club nieuwsbrief, ik heb zelf ook 2 codes gehad daardoor, maar geen Switch. Eerste in DM krijgt ze ;) en weggegeven!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CD5u4KQ.png
via: https://zarude.pokemon.com/en-us/

[ Voor 27% gewijzigd door TNO op 08-10-2021 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:12:
[...]

Hoe krijg je die mail dan?
Eerlijk gezegd geen idee, ik heb PTCGO een tijd gespeeld, en PoGo, en ooit ingeschreven voor een nieuwsbrief zodat ik van tijd tot tijd een code kreeg voor PTCGO boosters. Die nieuwsbrief krijg ik nog steeds, maar nu dus met codes voor Dada Zarude en Shiny Celebi.

/edit: is de Trainer Club Newsletter uit mijn hoofd

[ Voor 6% gewijzigd door Ypho op 08-10-2021 08:15 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:27

Dazzler2120

FP ProMod
Ypho schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:09:
[...]

Ik struikel toevallig over dit topic in de "Active topics" lijst. Ik heb de games zelf niet (meer), maar ik heb twee codes via de mail gekregen voor Mystery Gift. Wil je ze hebben?
Graag! Maar je kreeg ze via een nieuwsbrief?
Vreemd, heb niks ontvangen nog...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Dazzler2120 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:17:
[...]

Graag! Maar je kreeg ze via een nieuwsbrief?
Vreemd, heb niks ontvangen nog...
Yup, de Trainer Club nieuwsbrief uit mijn hoofd, deze hieronder. Codes zijn zwart gemaakt, want uniek, voordat iemand anders ze pikt ;-) Ik zal ze je via PB sturen zometeen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HO4KUQp0xDuQEYbEzEHYT0OmbM8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uJklIucH7wpDbZqfUtdHEBou.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Je moest voor... 25(?) september je abonneren op de nieuwsbrief. Heb je dat niet gedaan, jammer maar helaas.

Ik weet trouwens niet waarom maar ik dacht dat ze beiden shiny gingen zijn, blijkt het enkel Celebi te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-08 10:05
Afgelopen weekend de switch gehaald en direct met Pokemon Sword begonnen.

Ik was al bij de 5e gym, maar merkte dat ik er snel doorheen ging (dus alleen story volgen en niet in huisjes kijken enz).

Nu opnieuw begonnen en ook beide DLC aangeschaft. Kan ik hier direct mee starten of kan dat pas als je de gyms heb gehaald?

Ben zojuist bij de Wild Area beland, maar heb nog niks “extra’s” gezien om naar de tundra of isle of (Armor?) te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Vanaf een bepaalde punt, dacht 2de gym, zal je in het eerste stadje (Motostoke?) de trein kunnen pakken door met de conducteur naast het poortje te praten. Daar krijg je dan de optie of je naar Crown Tundra of Armor wilt gaan.

Zelf zit ik in mijn Shield te wachten op een kameraad die Swortd speelt. Ik heb enkel nog enkele exclusives nodig voor mijn dex, dus ook Zacian. Daarna ga ik in DLC2, Crown Tundra, met de Dynamax Adventures acvhter shiny legendaries liggen hunten.

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefy1997
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-04 21:19
In Wedgehurst bij het treinstation.

Ik dacht eerst dat de pass gebugged was, maar omdat ik nu op de OLED speel moest ik de dlc opnieuw downloaden in de eshop :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-08 21:21
https://www.gamemania.nl/...n-in-pokemon-sword-shield

Even je naam & email opgeven dan kan je een Zacian of Zamazenta shiny code ontvangen.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Laatst online: 29-07 16:41
Ik heb Pokémon Sword, en ik zoek nog een Shiny Zacian.

Ik heb de code voor Shiny Zacian, als iemand die kan redeemen in Shield en aan mij wilt geven zou top zijn!
Ik kan voor die persoon eventueel Shiny Zamazenta code redeemen en daarvoor ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-08 21:21
Ectra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:52:
Ik heb Pokémon Sword, en ik zoek nog een Shiny Zacian.

Ik heb de code voor Shiny Zacian, als iemand die kan redeemen in Shield en aan mij wilt geven zou top zijn!
Ik kan voor die persoon eventueel Shiny Zamazenta code redeemen en daarvoor ruilen.
heb je een DM gestuurd

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Iemand hier die nog een shiny Zamazenta met item heeft? Ik heb nog een shiny Zacian zonder item helaas en ‘n boel codes.

Te belachelijk dat Home items stript als je er Pokémon naartoe schuift :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Waarom is dat belachelijk?

Je bent je toch wel van bewust dat Pokémon Home generatieloos is?
Als je dus items over kon zetten dan kon je dus items van de ene generatie overzetten naar een andere generatie.

Ik ben juist heel blij dat het niet kan en vind het heel terecht.

Edit: Noem me trouwens 1 mainseries Pokémon Game waarbij het wél kon.

[ Voor 11% gewijzigd door whahas op 01-11-2021 18:22 . Reden: Laatste zin toegevoegd. ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Omdat... je nu items kwijtraakt als je Pokémon naar Home verplaatst en dat nogal vervelend is? 8)7
whahas schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:21:
Je bent je toch wel van bewust dat Pokémon Home generatieloos is?
Als je dus items over kon zetten dan kon je dus items van de ene generatie overzetten naar een andere generatie.
En dus...? Wat maakt dat net uit? Waar zou het dan branden?
whahas schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:21:
Ik ben juist heel blij dat het niet kan en vind het heel terecht.

Edit: Noem me trouwens 1 mainseries Pokémon Game waarbij het wél kon.
Da's een makkelijke. R/S/E naar FR/LG bijvoorbeeld. Om destijds m'n master ball over te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Laatst online: 29-07 16:41
RangedNeedles schreef op maandag 1 november 2021 @ 23:32:
[...]

Da's een makkelijke. R/S/E naar FR/LG bijvoorbeeld. Om destijds m'n master ball over te zetten.
Dat is gewoon ruilen binnen dezelfde generatie...
Bij Sword Shield kan je ook gewoon ruilen met de items.

Home is een heel ander platform, wat puur is voor het verzamelen. Daar zijn items niet nodig. Als er dan een nieuwe generatie uitkomt, kan iedereen al 999 Master balls hebben door glitches in vorige generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-08 09:10
Ik heb voor de liefhebber die Pokemon Shield bezit nog een code voor een shiny Zacian.
Wees wel even zo vriendelijk om te reageren als je hem hebt gebruikt voor je medetweakers :)

spoiler: Code 1
E110CR9TET4PNKJP

spoiler: Code 2
E110ADBAJE453GV6

• Mars18
Ik heb een grote fout gemaakt ben ik bang, heb mijn master ball verspeelt bij een normale pokemon
Nu ben ik op het einde??? en moet ik Calyrex vangen, echter heb ik geen master ball meer, en bij iedere andere bal van mij springt die er uit.

Heb al 2 dagen lucky id geprobeerd bij een pokemon center om een master ball te winnen, dit is niet gelukt.

Is er nog een andere optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-08 09:20
Mars18 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:34:
Ik heb een grote fout gemaakt ben ik bang, heb mijn master ball verspeelt bij een normale pokemon
Nu ben ik op het einde??? en moet ik Calyrex vangen, echter heb ik geen master ball meer, en bij iedere andere bal van mij springt die er uit.

Heb al 2 dagen lucky id geprobeerd bij een pokemon center om een master ball te winnen, dit is niet gelukt.

Is er nog een andere optie?
Alle pokemon die vangbaar zijn, hebben niet per se een master ball nodig ik denk echter eerder dat je op het punt zit waar die nog niet vangbaar is( https://www.polygon.com/p...-calyrex-crown-tundra-dlc ): Soon after starting your journey in the Crown Tundra, you will encounter Calyrex through the story, though you won’t be able to catch it at this time. You’ll simply have to defeat it as part of the story.

• Mars18
protoss warrior schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:52:
[...]

Alle pokemon die vangbaar zijn, hebben niet per se een master ball nodig ik denk echter eerder dat je op het punt zit waar die nog niet vangbaar is( https://www.polygon.com/p...-calyrex-crown-tundra-dlc ): Soon after starting your journey in the Crown Tundra, you will encounter Calyrex through the story, though you won’t be able to catch it at this time. You’ll simply have to defeat it as part of the story.
Het is net eindelijk gelukt, na wel 10 Ultra Ballen, ben weer een stap verder.
Dank je wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• protoss warrior
Mars18 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:28:
[...]

Het is net eindelijk gelukt, na wel 10 Ultra Ballen, ben weer een stap verder.
Dank je wel.
10 ultra ballen voor een legendary is op zich nog weinig, met de nieuwere games is het volgens mij wel een stukje makkelijker geworden om ze te vangen maar ik heb bij oudere games soms wel 80-100 ultra balls nodig gehad en dan gebruikte ik ook status moves om ze te laten slapen/paralyze en waren ze ook in het rood met hun health.

• RangedNeedles
  • Niet online
protoss warrior schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:42:
[...]

10 ultra ballen voor een legendary is op zich nog weinig, met de nieuwere games is het volgens mij wel een stukje makkelijker geworden om ze te vangen maar ik heb bij oudere games soms wel 80-100 ultra balls nodig gehad en dan gebruikte ik ook status moves om ze te laten slapen/paralyze en waren ze ook in het rood met hun health.
Hah, ik denk nostalgisch terug aan mijn Pokémon Ruby avontuur, meer dan 15 jaar geleden, toen ik voor het eerst Rayquaza probeerde te vangen. Koop je 70 Ultra Balls en dan dénk je goed te zitten omdat ie dik in het rood staat én slaapt, maar toch zat ik door m'n voorraad heen na een tijdje. Uiteindelijk zit je dan - niet gepland - je Great Balls te gooien tot die ook op zijn en smijt je uit frustratie maar wat gewone Poké Balls, want ja, wat moet je anders en bam, heb je 'm opeens :+

• protoss warrior
RangedNeedles schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:56:
[...]

Hah, ik denk nostalgisch terug aan mijn Pokémon Ruby avontuur, meer dan 15 jaar geleden, toen ik voor het eerst Rayquaza probeerde te vangen. Koop je 70 Ultra Balls en dan dénk je goed te zitten omdat ie dik in het rood staat én slaapt, maar toch zat ik door m'n voorraad heen na een tijdje. Uiteindelijk zit je dan - niet gepland - je Great Balls te gooien tot die ook op zijn en smijt je uit frustratie maar wat gewone Poké Balls, want ja, wat moet je anders en bam, heb je 'm opeens :+
Of de andere uitkomst dat de legendary zichzelf dood struggelt omdat de pp op waren :'( als ik op legendary jacht ging dan probeerde ik altijd rond de 100 ultra balls te hebben als minimum maar soms was dat wel even grinden om ze te kunnen kopen.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11-08 09:30
protoss warrior schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:42:
[...]

Met de nieuwere games is het inderdaad makkelijker. Ik speel sinds gen VI met de regel dat ik alle pokemon slechts vang met een gewone pokeball om het wat lastiger te maken. Overigens lukt dit ook met het herspelen van de oudere games, maar met bepaalde legendary pokemon duurt dat dan 150+ pokeballs.

• whahas
Wauw, da's best toegewijd!
Leuke uitdaging ergens, dan wil je wel een Pokémon met Spore hebben, anders gaan ze inderdaad strugglen.
Zelf ben ik op die manier ooit een Mewtwo kwijtgeraakt.

Vandaag is overigens de laatste dag om die shiny Pokémon via de GameMania te krijgen.

Dat kan ook gewoon online.
Je hebt nog een paar uur.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pPQLmpJeyBC9WASSyewDUieKdVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LLBfsndGhyfSQtWIUzGlDYWm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Bedankt voor het delen!

Voor instructies (voor je het geval je het voor het eerst doet of het lang geleden is) lees hier verder.

Keuzes maken de Mens

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.