Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:52

Marascon

[Nintendo Switch] Pokemon Sword And Shield Topic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-nGxnqmNRNRaeZ3GKO-SAUyNxw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d6ytqCNreYYXaC7hSIi16jUd.jpg?f=user_large
Ontwikkelaar: Game Freak
Platforms: Nintendo Switch
Release-datum: 15 November 2019
Join onze Discord (WIP)

Beleef de spannendste avonturen in Galar, een uitgestrekt gebied met verschillende omgevingen, van het idyllische platteland en moderne steden tot een bosrijk landschap en besneeuwde bergen. De mensen en Pokémon die daar wonen, hebben samengewerkt om de industrie in de regio op te bouwen.

World Map

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QteUGkmVRtmbKxRNVFsbfioBXu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QxLR3pIPSA5qyTJqhltG9N9Y.jpg?f=fotoalbum_large

Starters

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/3b13286e63fb802258e1717b499003ede177c324/?url=https%3A%2F%2Fi.ibb.co%2F7RfpMtS%2FCI-NSwitch-Pokemon-Sword-Shield-Grookey-image500w.png Grookey Een gras-type. Deze ondeugende chimpansee-Pokémon is erg nieuwsgierig
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/8ed7bed75a405cfe9f5c411fbe01d30efac75dc4/?url=https%3A%2F%2Fi.ibb.co%2FThLWX01%2FCI-NSwitch-Pokemon-Sword-Shield-Scorbunny-image500w.png Scorbunny Een vuur-type. Deze konijn-Pokémon bulkt van de energie en rent de hele tijd rond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/ea799bfcd680a16b83624f60667b18772d8381f2/?url=https%3A%2F%2Fi.ibb.co%2FNymC34K%2FCI-NSwitch-Pokemon-Sword-Shield-Sobble-image500w.png Sobble Een water-type. Deze schuchtere waterhagedis-Pokémon valt aan vanuit het water.

Het Dynamax-fenomeen

Dynamax is een bijzonder fenomeen dat zich op specifieke locaties in Galar voordoet. Op die locaties kunnen Pokémon tijdens gevechten gigantisch groot worden, wat de Pokémon-gevechten in deze regio uniek maakt. Pokémon uit Galar kunnen Dynamaxen, waardoor ze buitengewoon sterk worden. Gevechten tussen Dynamax Pokémon gaan er dus altijd ruig aan toe.

Ruilen

In Pokémon Sword & Shield kan je altijd en overal je pokémon op de markt aanbieden. Het enige wat je hoeft te doen is een pokémon te selecteren die je wil ruilen in het Y-comm-menu. Vervolgens kan je lekker verder spelen, totdat iemand online een pokémon aanbiedt om met je te ruilen. Dit kan op ieder moment gebeuren, dus zelfs als je in een battle met een andere pokémon zit. Daarnaast kan je gebruikmaken van Surprise Trade, waar je niet weet welke pokémon je krijgt. Wie weet verdien je zo wel eens een zeldzame pokémon, als iemand op de wereld in een gulle bui is! In dit menu kan je ook Link Battles aangaan, met je vrienden of tegen onbekenden.

Autosave komt eraan

De geruchten zijn waar - Pokemon Sword en Shield zullen een functie voor automatisch opslaan implementeren. De game wordt constant op de achtergrond opgeslagen, tenzij je besluit dat je dat liever niet doet. Ja, automatisch opslaan kan worden uitgeschakeld wanneer je de traditionele pauze-en-handmatig opslaan-aanpak wil, zoals voor het vangen van legendarische Pokemons. Maar de ontwikkelaars denken dat zelfs dat proces anders aanvoelt op de Switch, omdat het opnieuw opstarten van het apparaat heel anders is dan eerdere consoles.

HM's zijn verleden tijd

De speciale technieken (HM's) die aan meerdere Pokemon kunnen worden geleerd en die zowel in de strijd als daarbuiten kunnen worden gebruikt, zijn er niet meer in Pokemon Sword en Shield. Ontwikkelaars wilden meer leunen in het hogere element van vrijheid dat centraal staat in de nieuwe titels, en besloten dat HM's niet overeenkwamen met het concept, omdat ze rigide zijn in hun functionaliteit.

Exp. Share vervangen door nieuwe functie

In de vorige Pokemon spellen, was Exp. Share een item waarmee verdiende XP in battles verdeeld werd over je hele Pokemon party. Ontwikkelaars hebben dat in Sword and Shield afgeschaft en in plaats daarvan gekozen voor een automatische optie. Je Pokemon's krijgen automatisch gelijke ervaring als je het spel speelt, geen items nodig.

Het regent pijpestelen

Gamefreak laat zien dat ze uitpakken in Pokémon Sword en Shield. Er zijn heel wat systemen aan de game toegevoegd die de ervaring zoals we die kennen in Pokémon games grof uitbreiden. Één van die nieuwe systemen is het dynamisch weersysteem. Met dit dynamisch weersysteem maken we natuurlijk kennis met de standaard weersomstandigheden, namelijk: Regen, wind, sneew en zonneschijn. Echter zijn er in de game nog meer weersomstandigheden die de game aankleden.

Uitbreidingspas

Trailer

Twee uitbreidingen inbegrepen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VuUTmt6HBVkFPLU9gjZTyD0pYzI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/WMpm4G3tY4g5bn0jTorhK0sQ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-5V4TiufR5hWFupqWrlDzMTioo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/QeyUBEiobUyVKygVOLuxY0l2.png?f=fotoalbum_tile
Informatie
Het avontuur gaat verder met de uitbreidingspas van Pokemon Sword / Shield, waarmee je nieuwe verhalen kunt beleven, nieuwe Pokémon kunt tegenkomen en nieuwe Wild Area's kunt verkennen! Er staan je bovendien gloednieuwe en oude bekende Legendary Pokémon te wachten! De uitbreidingspas bestaat uit twee uitbreidingen, die in de zomer en de herfst van 2020 uitkomen.

The Isle of Armor: is 17 Juni gereleased
The Crown Tundra: de geplande release is uiterlijk 30 november 2020

Trailer:

Official Reveal Trailer

21 Minuten aan gameplay

Screens
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VYZ9MFZ/1559783197-99-Lanzamiento-de-la-espada-y-el-escudo-de-Pokemon.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KmWvYn8/announcement-169-en.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/WfrsBtP/CI-NSwitch-Pokemon-Sword-Shield-Grookey-image500w.png Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nszCgTz/CI-NSwitch-Pokemon-Sword-Shield-Wild-Areas-02-image500w.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8mLPdtf/CI-NSwitch-Pokemon-Sword-Shield-Wild-Areas-03-image500w.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RB0tgTK/CI-NSwitch-Pokemon-Sword-Shield-Wild-Areas-04-image500w.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/DCkrrrV/pokemon-spada-scudo-leak-dell-e3-svelano-nuovi-dettagli-personaggi-v3-382565-1280x720.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xff5yMm/Sword-and-Shield-7-8-screenshot-5.jpg

Mede-auteurs gezocht, bij intresse stuur een pb :).

Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 21-04-2021 08:14 . Reden: Jumptag toegevoegd ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:19

Dazzler2120

FP ProMod
Off-topic: Gok dat je bedoelt Mede Auteurs gezocht ;)

Ik ga shield iig halen, vind het 'wapenschild' beter geïntegreerd dan het zwaard op de ander.

Overigens lijkt Gamemania wel een goeie deal te hebben, €20,- bij inlevering van 1 game, waaronder pokken tournament. Ideaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Dazzler2120 op 21-08-2019 11:51 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:43:
Off-topic: Gok dat je bedoelt Mede Auteurs gezocht ;)

Ik ga shield iig halen, vind het 'wapenschild' beter geïntegreerd dan het zwaard op de ander.

Overigens lijkt Gamemania wel een goeie deal te hebben, €20,- bij inlevering van 1 game, waaronder pokken tournament. Ideaal.
Oh oeps typfoutje, heb hem aangepast! Bedankt voor de tip :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:58
Waarom kan dit niet in het bestaande Pokémon topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik ben erg benieuwd hoe leuk de content is NA de elite four. Ik was met lets go pikachu vrij snel klaar en heb ik na 1 shiny weedle ook niet meer aan geraakt. Terwijl ik bij andere pokemon games op de handhelds altijd nog lang bezig was met mn dex, de side missies en breeding.

Kopen ga ik hem zeker wel, welke dat moet ik nog even uit vechten met m'n broer. Uitgaande dat er ook weer version exclusive pokemons zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Aschtra schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:12:
Waarom kan dit niet in het bestaande Pokémon topic?
Ik denk dat je beter kan vragen waarom andere games jaarlijks nieuwe topics krijgen (fifa, cod etc.) en voor Pokémon alles in 1 topic gegooig moet worden?
Aangezien dit voor een apart platform is, lijkt mij dat prima voor een nieuw topic.

Ben heel erg benieuwd naar deze game, Moet zeggen dat ik sommige regional pokemons niet heel goed uitgewerkt vind (weezing). Mja, dat heb je in ieder deel en moet je uiteraard een beetje doorheen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Nieuwe trailer, nu ben ik nog meer hyped _/-\o_
en hoofdtopic geupdate met informatie over ruilen

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 06-09-2019 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik zet hier even een discussie voort uit het Switch topic omdat we daar nogal offtopic raakten.
JackAvery schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 13:43:
[...]

Ik denk niet dat je het budget van die games kan vergelijken met Pokémon. Elke game heeft zijn eigen budget en sales/ROI targets waarop de publisher dat budget baseert. Je vindt dat het budget hoger mag, maar misschien moeten we beginnen met te erkennen dat het ook effectief hoger ligt, net zoals de kosten om een game te ontwikkelen enorm gestegen zijn :)

Ik besprak de omzetscijfers van je wikipedia link trouwens vooral om te nuanceren wat die cijfers wel en niet betekenen, en naar wie de geldstromen gaan. Dit is een nuance die er wel degelijk toe doet bij een franchise van deze complexiteit.

[...]

Die 17 miljard is gespreid over tientallen games,meer dan 20 jaar tijd, en GameFreak is lang niet de enige developer die daaraan heeft bijgedragen. Ik gaf je het voorbeeld van Sun en Moon (3.8% van die 17 miljard) net omdat de recentere performance er meer toe doet dan de globale omzet van deze langdurig lopende franchise.

[...]

Ik geef duidelijk aan waarom het zo is dat die games op een "timer" staan. Na een bepaald moment in de development cycle is het gewoon erg moeilijk een Pokémon game uit te stellen, net omdat het een multimedia franchise is met honderden stakeholders verspreid over een hoop verschillende producten met elk hun eigen planning en synergetische marketingcampagnes die al deze producten samen pushen. Dit kan je niet 1 op 1 vergelijken met een game die los staat op zichzelf. Context maakt toch uit, zou ik denken?

[...]

Heb je de link die ik gepost heb, eigenlijk wel gelezen? Deze legt haarfijn uit waarom het hergebruik van 3D modellen niet voldoende zijn om te argumenteren dat het gemakkelijk is om dit even over te zetten. Deze blog is ook geschreven als reactie op het discours ondersteund door o.a. de YT video die je linkt en ik destijds ook bekeken heb.
We kunnen van alles zeggen over de financiën van Nintendo, Gamefreak, the pokémon company, etc. maar het feit blijft dat Pokémon behoort tot de best verdienende franchises onder nintendo, maar dat het uit deze groep gameseries, (pokemon, zelda, mario, smash bros, etc.) het goedkoopst er uit ziet.

Ik begrijp dat de games op een timer staan en dat dat moeilijk aan te passen is, maar het is makkelijk te voorspellen dat je als productiegroep icm al je partners besluit dat je elk jaar een nieuw spel wilt hebben, dat dit ten kosten zal gaan van tijd die in de producten gestoken kan worden en dus kwaliteit. De afweging is dus gemaakt dat ze liever elk jaar een spel er uit stampen met dit risico.
Voorheen is het wel eens gebeurd dat pokémon games zijn vertraagd (Diamond & Pearl), maar nu kan dat niet meer, en andere franchises hebben zichzelf hier ook al mee in de voeten geschoten en zijn van de jaarlijkse release afgestapt (Assassins Creed).

Ik had je link kort bekeken en zag vooral wat staan over hoe moeilijk 3d modelleren is. Dit geloof ik, maar het feit is dat al dat modelleren dus al gedaan is.
Ik zie nu dat er ook iets staat dat het wellicht niet mogelijk is deze oude models te porten naar de Switch, maar hergebruik in Pokémon lets go pikachu/eevee toont aan dat dat niet aan de orde is.

Verder, iemand die de tijd heeft om deze argumenten (en meer) beter uit te zoeken en verwoorden heeft hier al een goede genuanceerde video van gemaakt. Ik zet de link hieronder als je geïnteresseerd bent.

YouTube: Pokemon Has a Pokemon Problem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Flamesz schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:00:
Ik zet hier even een discussie voort uit het Switch topic omdat we daar nogal offtopic raakten.

[...]

We kunnen van alles zeggen over de financiën van Nintendo, Gamefreak, the pokémon company, etc. maar het feit blijft dat Pokémon behoort tot de best verdienende franchises onder nintendo, maar dat het uit deze groep gameseries, (pokemon, zelda, mario, smash bros, etc.) het goedkoopst er uit ziet.

Ik begrijp dat de games op een timer staan en dat dat moeilijk aan te passen is, maar het is makkelijk te voorspellen dat je als productiegroep icm al je partners besluit dat je elk jaar een nieuw spel wilt hebben, dat dit ten kosten zal gaan van tijd die in de producten gestoken kan worden en dus kwaliteit. De afweging is dus gemaakt dat ze liever elk jaar een spel er uit stampen met dit risico.
Voorheen is het wel eens gebeurd dat pokémon games zijn vertraagd (Diamond & Pearl), maar nu kan dat niet meer, en andere franchises hebben zichzelf hier ook al mee in de voeten geschoten en zijn van de jaarlijkse release afgestapt (Assassins Creed).

Ik had je link kort bekeken en zag vooral wat staan over hoe moeilijk 3d modelleren is. Dit geloof ik, maar het feit is dat al dat modelleren dus al gedaan is.
Ik zie nu dat er ook iets staat dat het wellicht niet mogelijk is deze oude models te porten naar de Switch, maar hergebruik in Pokémon lets go pikachu/eevee toont aan dat dat niet aan de orde is.

Verder, iemand die de tijd heeft om deze argumenten (en meer) beter uit te zoeken en verwoorden heeft hier al een goede genuanceerde video van gemaakt. Ik zet de link hieronder als je geïnteresseerd bent.

Eerlijk gezegd vind ik ook niet dat de games er veel mooier uit moeten te zien, Pokemon is zo'n game waarbij het juist goed is zoals ze zijn. Heb nog nog nooit een Pokemon game er slecht vinden uitzien, natuurlijk wel eens gehoopt op een open world rpg op de Xbox & Playstation in een hele mooie wereld.

Ik snap nog steeds niet waarom mensen het zo'n probleem vinden dat ze een nieuwe start maken en niet de volledige pokedex terugbrengen, vind het juist vernieuwend en fris om uit die cirkel te stappen. Ze zouden inderdaad de modellen van Let's go kunnen gebruiken, dat is geen slecht iets wat je daar zegt.

Trouwens wel super dat je hier de discussie gestart bent, dit topic kon wel wat meer reacties gebruiken 8).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:19:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik ook niet dat de games er veel mooier uit moeten te zien, Pokemon is zo'n game waarbij het juist goed is zoals ze zijn. Heb nog nog nooit een Pokemon game er slecht vinden uitzien, natuurlijk wel eens gehoopt op een open world rpg op de Xbox & Playstation in een hele mooie wereld.

Ik snap nog steeds niet waarom mensen het zo'n probleem vinden dat ze een nieuwe start maken en niet de volledige pokedex terugbrengen, vind het juist vernieuwend en fris om uit die cirkel te stappen. Ze zouden inderdaad de modellen van Let's go kunnen gebruiken, dat is geen slecht iets wat je daar zegt.

Trouwens wel super dat je hier de discussie gestart bent, dit topic kon wel wat meer reacties gebruiken 8).
Pokémon heeft het inderdaad altijd goed gedaan met een leuke style op een low power device, maar nu we het niet meer te zien krijgen op een 240p scherm maar een 1080p scherm gaan die oude graphics er wel een beetje goedkoop uit zien.

Overigens stelde ik niet dat ze de models uit Pokémon Lets go moeten hergebruiken, al zou dat wel mooi zijn als ze zo meer pokémon beschikbaar kunnen maken.
Wat ik bedoel is dat in Pokémon lets go al de zelfde models worden gebruikt als op de 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Flamesz schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:30:
[...]

Pokémon heeft het inderdaad altijd goed gedaan met een leuke style op een low power device, maar nu we het niet meer te zien krijgen op een 240p scherm maar een 1080p scherm gaan die oude graphics er wel een beetje goedkoop uit zien.

Overigens stelde ik niet dat ze de models uit Pokémon Lets go moeten hergebruiken, al zou dat wel mooi zijn als ze zo meer pokémon beschikbaar kunnen maken.
Wat ik bedoel is dat in Pokémon lets go al de zelfde models worden gebruikt als op de 3DS.
Ik ben inderdaad wel erg benieuwd hoe de game er op 1080P gaat uitzien of op mijn 4K tv, denk dat ze het best goed hebben gedaan. Maar daar kan ik pas over oordelen nadat ik de game ( steelbook ) in huis heb,

Oh sorry dan had ik het stukje over de models verkeerd begrepen, lets go was in mijn ogen ook een soort beta op Switch en nu pas maken ze wat mogelijk is op de Switch. Heb al 110 uur in Let's go zitten maar vind de game way to easy voor een pokemon game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:09
Goed idee om te verhuizen :-)
Flamesz schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:00:

[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik ben persoonlijk van mening dat TPC/GameFreak er goed aan zou doen om een jaar pauze te nemen en wat meer in hun standaarden te investeren. GF heeft daar echter weinig in te zeggen vermoed ik, zowel wat devtijd als budget betreft

Assassin's Creed lijkt trouwens mooi terug op een jaarlijkse release pad na één pauze maar dat terzijde.

De link die ik postte doet net het omgekeerde :D Het is inderdaad zo dat 3D modellen uit Sun/Moon/Let's Go worden hergebruikt met lichte updates aan het model zelf. Het echte werk zit m echter in al die andere stappen :-) In de blog benadrukt de developer namelijk dat er veel meer werk aan is dan even een bestaand 3D model aanpassen. Meer nog, de blog stelt dathet niet het 3D model is dat het meeste werk oplevert voor gen9, maar de nieuwe textures, shadow masks, light maps enzovoort. Deze moeten allemaal individueel gemaakt worden moeten allemaal getest en weer herwerkt worden. Hetzelfde geldt voor animaties: ja men herbruikt duidelijk sommige animaties, maar deze moeten ook opnieuw gerigged worden, getweaked worden, getest worden, approved worden.... en dit x 1000 als je elk beestje wilt toevoegen.

Verder bespreekt die developer's blog het belang van backwards compatibility tussen de verschillende gens, en de enorme impact die dit kan hebben op de hoeveelheid werk die verzet moet worden.

@de video van Arlo: Arlo is een interessante YouTuber maar hij kent eigenlijk bijna niks van het technische aspect. Hij heeft mogelijk een punt met dat GF slecht op de toekomst voorbereid was, maar daar kunnen we op dit moment niks aan veranderen.

Mijn hele argument is, als ik het heel simplistisch stel, dat de technische aspecten momenteel het toevoegen/updaten van individuele Pokémon veel moeiljker maken dan "gooi er meer tijd/geld bij" dat vaak vermeld wordt in het discours van mensen die heel fanatiek over de National Dex argumenteren. Sommige mensen vinden GF gewoon lui of cheap. Ik stel enkel dat zij niet begrijpen hoe moeilijk, tijdsrovend en duur games development is, noch dat het niet vanzelfsprekend is om een studio uit te breiden. Ik vind zo een argumenten dus gewoon oneerlijk :-)

De rest komt neer op beslissingen van waar ze hun huidig budget voor moeten gebruiken, I guess, en dit is het antwoord waar ze voor hebben moeten kiezen. Ik betwijfel persoonlijk dat het veel impact gaat hebben op sales van de volgende game, maar wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Moet je een abo hebben voor de switch online om te kunnen ruilen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Dazzler2120 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:21:
Moet je een abo hebben voor de switch online om te kunnen ruilen trouwens?
Bij Let's Go was dat wel nodig voor online trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:04:
[...]

Maar heb je wel de mogelijkheid om zonder online te ruilen of echt alleen de online of is al het ruilen automatisch online.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Je kan gewoon local traden in Let's Go ja :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzz134
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-04-2022
Ik ga shield kopen vind het logo wel mooi, daarnaast met online trade is alles mogelijk. hoop dat er veel content is na elite four zoals in emerald battle frontier vond dat wel cool uren lang bezig geweest voor een paar stomme virtuele muntjes :)

of net als in ultra sun/moon quest opdrachten doen zoals met de ultra beasts of team rocket dat ene ding overnam (geen idee meer hoe dat trade platform hete :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
JackAvery schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:04:
[...]

Ah ok, guess dat ik dan een abo'tje moet aanschaffen :') Wat kost de online service van Switch? 18 euro kom ik online tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Dazzler2120 schreef op zondag 8 september 2019 @ 12:34:
[...]

Ah ok, guess dat ik dan een abo'tje moet aanschaffen :') Wat kost de online service van Switch? 18 euro kom ik online tegen?
18 euro voor een jaar is al een kortingsprijs, een individueel abo is 19.99. Blij dat ik een familie-abo heb hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Volgens mij komt er voor het eerst een autosave functie in Pokemon:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1Kr8yfT/Pokemon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:44
zal er ook een speciale editie van pokeon sword/shield switch uitkomen?
ik moet ook nog de console hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Aggressor schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:59:
Ik heb er nog niks over gehoord, heb zelf wel een steelbook van Pokemon Sword & Shield besteld.

Edit: Kwam dit wel tegen https://ygz.nl/nintendo-s...an-zamazenta-edition.html

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2019 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz134
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-04-2022
Ben wel benieuwd hoe de autosave functie precies gaat werken. in de screenshot die gepost was zie je de autosave wanneer de speler de kleding winkel in liep. hopelijk zal de autosave ook werken na het verslaan van gym maar handmatig is voor mij altijd het beste.

nog aanvullen op wat ik hoop te zien: in black en white 1 en 2 had je challenge mode keys. ik hoop dat deze terug kunnen komen in sword en shield. ik weet dat het officieel voor kinderen wordt gemaakt maar als kind vond ik een uitdaging ook altijd al leuk en met challenge mode waren vooral de levels en move sets wat omhoog gegooid was een leuke aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 13:07
Aggressor schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:59:
Er komt inderdaad een special edition Switch. Ik heb heb besteld samen met het steelbook waar beide games in zitten. Had nog geen switch en was eigenlijk ook niet van plan er ooit één te halen, maar ik wil wel graag de nieuwe Pokemon spelen dus het moet maar.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/tb0GNzEura0Se1Lkbf-_mHZ7xCk=/0x0:4093x3200/1200x800/filters:focal(1725x447:2379x1101)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/64699100/Pokemon_Hardware.0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hoofdtopic geupdated met nieuwe informatie over Autosave en meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:21
Ziet er spannend uit... ik lees de samenvatting morgen wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik hoop dat die irritante rotom dex niet terugkomt in sword and shield :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:54
Galarian Ponyta dus en de officiele reveal van Impidimp.
Had wel wat meer reveals verwacht in die 24 uur, maar goed, dat heb je met echte wildlife cams ook niet.
Leuke opzet though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Akaendra schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:37:
Had wel wat meer reveals verwacht in die 24 uur, maar goed, dat heb je met echte wildlife cams ook niet.
Leuke opzet though.
Dit was inderdaad een hele creatieve manier van hun, alleen had ik gamepay verwacht van de livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Akaendra schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:37:
Leuke opzet though.
Ik had op zijn minst een (deel van een) gevecht voor de camera verwacht tussen of de legendaries of tussen twee van de starter evo's waardoor je aan de moves wat van de types kon gissen. Zodat zo een stream eigenlijk meer vragen oproept dat beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Wie heeft dit op Firstlook gespeeld?

Heb Lets Go nog niet uitgespeeld, eerst die maar eens spelen en dan door naar deze

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Fragadder schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:32:
[...]

Ik had op zijn minst een (deel van een) gevecht voor de camera verwacht tussen of de legendaries of tussen twee van de starter evo's waardoor je aan de moves wat van de types kon gissen. Zodat zo een stream eigenlijk meer vragen oproept dat beantwoord.
Impidimp is een dark/fairy kan ik je zeggen, die zit namelijk in de demopods van SwSh
Ponyta verwacht ik fairy/fire te zijn, trailer zal ook nog wel een dezer dagen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik zat zijdelings op mijn mobiel naar de livestream te kijken, zo van, gaat dit wel goed, loopt die video wel? 🤣
Ponyta enzo dus gemist...
Wie heeft er nou tijd om die hele stream te gaan zitten kijken 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
dragon2 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:18:
Ik zat zijdelings op mijn mobiel naar de livestream te kijken, zo van, gaat dit wel goed, loopt die video wel? 🤣
Ponyta enzo dus gemist...
Wie heeft er nou tijd om die hele stream te gaan zitten kijken 🙃
Mijn vriendin heeft van af een uur of 6 tot 12 gekeken. Stream op de TV, reddit open op de laptop de discussie en memes te volgen. Ik heb m'n kop telefoon maar op gezet want dat achtergrond deuntje werkte nog al op mn zenuwen.

Volgende ochtend ging ze gewoon weer verder met kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Mars18 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:34:
Wie heeft dit op Firstlook gespeeld?

Heb Lets Go nog niet uitgespeeld, eerst die maar eens spelen en dan door naar deze
Hoever ben je met lets go?
Vond die game best wel simpel, ben gestopt met spelen toen ik de 120 uur aantikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
De officiële trailer voor Galarian Ponyta:

Exclusief in Shield, psychic type. Ability is Pastel Veil: "Prevents self and allies from being poisoned. Heals allies of poison" (via Serebii.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05 13:55
Benieuwd wat Pokemon sword dan krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Katmi schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:38:
Benieuwd wat Pokemon sword dan krijgt :P
Sirfetchd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@G_Dragon Ik zag die screen van die winkel. Lijkt op een kledingwinkel. Dat wil dus zeggen dat kinderen straks kleding kunnen kopen via microtransacties? Als dat zo is dan is dat wel een kwalijke zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05 13:55
Klopt ja, had daar van gehoord maar de trailer niet bekeken en staat dus idd sword exclusive 8)7
Nu nog kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Ivysaur schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:25:
@G_Dragon Ik zag die screen van die winkel. Lijkt op een kledingwinkel. Dat wil dus zeggen dat kinderen straks kleding kunnen kopen via microtransacties? Als dat zo is dan is dat wel een kwalijke zaak.
In het gewone spel zit dit met geld wat je kan verdienen in het spel. Ik hoop dat dat in iever geval mogelijk blijft voor alles maar ik ga er inderdaad vanuit dat microtransacties hun intrede gaan doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Japans magazine CoroCoro heeft zijn Sword en Shield "Fastest Strategy Guide" gepubliceerd, op de voorpagina kunnen we een kaart van de Wild Area bevestigd zien:

Afbeeldingslocatie: https://serebii.net/swshfastestguide2.jpg

Overigens: op de Firstlook Festival vorige week stond een demo van Sword en Shield. Zij die m gemist hebben, kunnen deze volgend weekend op FACTS in Gent spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door JackAvery op 15-10-2019 11:19 . Reden: Image vervangen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Pokémon Sword en Shield zijn 10.3 GB groot
Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamersnet.nl/wp-content/uploads/2019/10/pokemon-shield-sword-grootte.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Ik hoop wel dat hij te spelen is met de pro controller en niet zoals pokemon Go alleen met de joycons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Vandaag om 3 uur weer een tidbit aan info, wellicht nieuwe Pokemon
Denk overigens wel dat deze gewoon met controller te spelen is hoor, geen Let's Go Gyro dingetjes lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
Ik zie ook overal de duo pack staan, houdt dit dan in dat je 1 installatie hebt met beide exclusive Pokemon ? Iemand enig idee, ik kan dit niet echt vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
piertje1984 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:41:
Ik zie ook overal de duo pack staan, houdt dit dan in dat je 1 installatie hebt met beide exclusive Pokemon ? Iemand enig idee, ik kan dit niet echt vinden namelijk.
Zijn gewoon beide spellen. Dus je hebt 2 switches nodig als je alles bij elkaar wil ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
dragon2 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:02:
[...]

Zijn gewoon beide spellen. Dus je hebt 2 switches nodig als je alles bij elkaar wil ruilen.
Kak nou dan ga ik die dus mooi niet halen. Vind het onzin om 120 euro te betalen om vervolgens 2 installaties te moeten doen, dan maar ruilen met een vriend van me.

[ Voor 6% gewijzigd door piertje1984 op 16-10-2019 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
piertje1984 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:08:
[...]

Kak nou dan ga ik die dus mooi niet halen. Vind het onzin om 120 euro te betalen om vervolgens 2 installaties te moeten doen, dan maar ruilen met een vriend van me.
Ik kan me vergissen maar ik denk dat het gewoon om twee cartridges gaat hoor. Ik zie enkel info over codes die je exclusief vroeger tegen bepaalde dynamax pokémon laten vechten.

Trailer van de nieuwe Gigantamax forms die getoond zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De Gigantamax forms vind ik als enige jammer aan deze nieuwe titels, had liever gezien dat ze bij de mega evolutions waren gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
G_Dragon schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:46:
De Gigantamax forms vind ik als enige jammer aan deze nieuwe titels, had liever gezien dat ze bij de mega evolutions waren gebleven.
Gaan de Mega evolutions helemaal weg?
Ik loop een beetje achter met het nieuws, heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mega Evolutions gaan voorlopig niet meer terugkomen nee. De rede dat ze in Ultra Sun/Moon zaten was vanwege fan requests maar eigenlijk hadden ze het niet willen terugbrengen. Dynamax/Gigantamax is eigenlijk een combinatie van Z Moves/Mega Evolution wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Jammer, maar we doen er weinig aan. Ik vond de megaevolutions altijd wel tof. Leuke gimmic. We zullen maar moeten afwachten hoe de Dynamax en Gigantamax uitpakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Akaendra schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:26:
Mega Evolutions gaan voorlopig niet meer terugkomen nee. De rede dat ze in Ultra Sun/Moon zaten was vanwege fan requests maar eigenlijk hadden ze het niet willen terugbrengen. Dynamax/Gigantamax is eigenlijk een combinatie van Z Moves/Mega Evolution wat mij betreft.
Dat is echt heel jammer, vind de dynamax net iets te ver gaan en er niet in passen.
Hoop dat ik het zoveel mogelijk kan vermijden in de game, voor de rest heb ik tot nu toe geen minpunten over de game gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
spoiler:
Dingetjes nu dat de NDA lifted is

1) Elke Pokecenter heeft een Name rater/move deleter
2) saven letterlijk voor de neus van je starters te kiezen
3) skippen van Pokemon catch tutorial

Om maar een paar dingetjes te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Nu online
Akaendra schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:05:
spoiler:
Dingetjes nu dat de NDA lifted is

1) Elke Pokecenter heeft een Name rater/move deleter
2) saven letterlijk voor de neus van je starters te kiezen
3) skippen van Pokemon catch tutorial

Om maar een paar dingetjes te noemen
Wat bedoel je met #2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 13:07
spoiler:
Dat je het spel kunt opslaan net voordat je je starter Pokemon kiest. Dit maakt het sneller/makkelijker om te save/reloaden om zo een goeie nature te krijgen of een shiny. Bij sommige voorgaande games moest je eerst een animatie van een minuut of vijf doorlopen om op dat punt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:30
Fragadder schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:13:
Ik hoop wel dat hij te spelen is met de pro controller en niet zoals pokemon Go alleen met de joycons.
Verschillende vloggers en magazines hebben de eerste 90/120 minuten mogen spelen en bevestigen dat het met de Pro Controller te spelen is. Die controller werd ook op de E3 Treehouse gebruikt.
De Pro Controller is voor mij wel een voorwaarde want ik wordt gestoord van die afwijkende ballen in Let’s Go. Sowieso vind ik de Joycon helemaal niets.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Notlupus schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

spoiler:
Dat je het spel kunt opslaan net voordat je je starter Pokemon kiest. Dit maakt het sneller/makkelijker om te save/reloaden om zo een goeie nature te krijgen of een shiny. Bij sommige voorgaande games moest je eerst een animatie van een minuut of vijf doorlopen om op dat punt te komen.
spoiler:
moet dit nu echt in spoiler tags? het gaat hier niet om een verhaal of plottechnisch iets, maar om een game mechanic dat verhaal/spoiler technisch niets toevoegt.

Zelfde vraag trouwens aan @Akaendra :+

[ Voor 3% gewijzigd door Dazzler2120 op 21-10-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:37
iemand enig idee of pre orderen nut heeft, ik kan nergens een soort pre order bonus vinden, dus dan maar wachten tot de release?

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Nu online
izzet3838 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:53:
iemand enig idee of pre orderen nut heeft, ik kan nergens een soort pre order bonus vinden, dus dan maar wachten tot de release?
Nintendo lijkt net als met Smash Ultimate niet aan pre-order bonussen te doen maar juist aan een early purchase bonus.
Vind ik een mooi idee, worden mensen niet beïnvloed om games te kopen voor er reviews zijn, alleen maar voor een paar halfbakken items.

Bij sw/sh lijkt de early purchase bonus een gigantamax meowth te zijn, beschikbaar voor iedereen die voor 15 januari het spel bezit.

https://nintendosoup.com/...for-pokemon-sword-shield/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Schijnbaar krijg je bij de digitale versie ook nog 12 quick balls. Als je het doubla pack download krijg je er 24.
Is geldig tot 15 januari 2020.

[ Voor 12% gewijzigd door Lekker Ventje op 21-10-2019 21:55 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
ik ga de game wel iets van te voren kopen in de eshop kan ik het ook al vast pre loaden. (ander zie ik ook geen voordelen met pre order)
fysiek heeft voor mij alleen maar nadelen, alleen desnoods doorverkopen maar dat ben ik niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:07
Dit wordt voor mij ook voor het eerst een pre-order. Kan niet wachten.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Voor mij ook een pre-order, maar wel een fysieke kopie. Gewoon de collectie thuis aanvullen ;-)
Voor die quick-balls hoef ik het niet te doen, je hebt toch heel gauw genoeg geld om zelf meer dan genoeg quick balls te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:14
Bij de 3DS games had GameMania vaker de steekbooks als vroege pre-order bonus, en kreeg je ook vaak een downloadkaart voor gratis quickballs. maar dit keer lijkt Nederland (op de doublepack steekbook na) buiten de boot te vallen. In Japan krijg je wel quickballs bij de fysieke versie, en in de UK hebben ze ook steelbooks voor de losse versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Zie je tijdens het spelen ook andere players? Zoals een MMO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Flaxourne schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:33:
Denk dat dat in de Wild Area wel een soort van MMO is, de normale setting geloof ik niet dat je daar andere mensen kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Flaxourne schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:33:
Volgens mij zie je alleen de spelers die uitgenodigd hebt en is het niet als in een MMO. In je kamp kun je andere spelers uitnodigen, of die ook de wild area in kunnen weet ik niet. Hopelijk is deze wild area wel een opmaat naar een open wereld Pokémon game, al zal dat dan met de opvolger van de Switch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-03 23:13
Weet iemand of je bij het duo pack de 2 spellen in origineel hoesje krijgt + steelcase of krijg je beide spellen in de steelcase?

Als het eerste het geval is koop ik 'm samen met 'n maat van mij, hebben we beide extra code 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Het regent pijpestelen

Gamefreak laat zien dat ze uitpakken in Pokémon Sword en Shield. Er zijn heel wat systemen aan de game toegevoegd die de ervaring zoals we die kennen in Pokémon games grof uitbreiden. Één van die nieuwe systemen is het dynamisch weersysteem. Met dit dynamisch weersysteem maken we natuurlijk kennis met de standaard weersomstandigheden, namelijk: Regen, wind, sneew en zonneschijn. Echter zijn er in de game nog meer weersomstandigheden die de game aankleden.

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 28-10-2019 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
joppe99999 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:23:
Weet iemand of je bij het duo pack de 2 spellen in origineel hoesje krijgt + steelcase of krijg je beide spellen in de steelcase?

Als het eerste het geval is koop ik 'm samen met 'n maat van mij, hebben we beide extra code 🤔
Mij lijkt het dat het scenario 1 zou zijn (originele hoesjes + 1 steelcase), maar voor zekerheid contacteer je misschien best gewoon de winkel.

Iemand heeft de moeite genomen om bij te houden hoeveel Pokémon er pre-release aangekondigd zijn in de main games sinds Black & White. Conclusie: er zijn nog nooit zo weinig Pokémon getoond als tijdens de Sword & Shield pre-release PR. Hoogst waarschijnlijk is dit een reactie op de Sun en Moon campagne waarbij bijna alles al getoond was, GF heeft namelijk gezegd dat ze deze keer meer de fans willen verrassen.

Mij hoor je alvast niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-04 17:06
Ik wacht nog even tot alle exclusives van beide versies bekent zijn.
Zelf daar mis ik nog aardig wat informatie.

Of dit zijn echt de exclusives, maar dat lijkt mij sterk.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-04 16:55
Is er nog een plek waar je de collectors editie kunt kopen met steelcase? Ik zoek al 2 dagen, maar in Nederland schijnt hij overal weg te zijn. Nu dacht ik dat de switch regio vrij is, maar het geeft toch meer gemoedsrust als ik een versie zou kunnen kopen die bedoeld is voor de Nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-03 23:13
CycloneCleaver schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:20:
Is er nog een plek waar je de collectors editie kunt kopen met steelcase? Ik zoek al 2 dagen, maar in Nederland schijnt hij overal weg te zijn. Nu dacht ik dat de switch regio vrij is, maar het geeft toch meer gemoedsrust als ik een versie zou kunnen kopen die bedoeld is voor de Nederlandse markt.
Same here! overal uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Preloaden is begonnen, maar geen datamines nog want dat spul is bijzonder goed geencrypt. Zal denk ik zelf ook niet echt gaan zoeken ernaar maar als ik ze zie, no biggy voor mij.
Ben wel benieuwd naar de game, nog een kleine 2 weken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
joppe99999 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

Same here! overal uitverkocht :(
https://www.thegamecollec...rd-free-steelbook-switch/
Nee hier niet d:)b
Alleen geen nederlandse store, heb mijn pre-order hier ook besteld

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 30-10-2019 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Een aantal bevestigingen op de eShop:
  • Download van 10244,59 MB
  • Pro Controller supported
  • Geen cloud backups, net zoals Let's Go
  • Geen touch screen support :'(
  • Surround sound confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:00
Iemand een idee of je met het trade systeem een pokemon online kunt zetten voor te traden en dan gwn offline gaan? Of verdwijnt die dan van het trade systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Bieren89 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:09:
Iemand een idee of je met het trade systeem een pokemon online kunt zetten voor te traden en dan gwn offline gaan? Of verdwijnt die dan van het trade systeem?
Als het gaat zoals in de 3ds delen kun je je pokemon op de GTS gooien, offline gaan en na een tijdje gewoon checken of je trade gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Akaendra schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:29:
[...]

Als het gaat zoals in de 3ds delen kun je je pokemon op de GTS gooien, offline gaan en na een tijdje gewoon checken of je trade gedaan is.
Dus eigelijk zou je perfect met je zelf kunnen traden als je beide games hebt op 1 switch dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Bieren89 , ik vermoed dat je daar wel twee verschillende accounts (met online toegagn) voor nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
JackAvery schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:39:
@Bieren89 , ik vermoed dat je daar wel twee verschillende accounts (met online toegagn) voor nodig hebt?
Nah, juist omdat het 2 verschillende games zijn niet.
Maar sowieso is traden met jezelf via de GTS een pain in the ass lijkt me. Nooit zelf gedaan maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
JackAvery schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:39:
Vindt er nie veel over wachte tot de 15de dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Akaendra schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

Nah, juist omdat het 2 verschillende games zijn niet.
Maar sowieso is traden met jezelf via de GTS een pain in the ass lijkt me. Nooit zelf gedaan maar toch.
Hoe werkt dat dan met één Switch? Je moet toch een trade online zetten omdat local traden niet kan? (Heb geen GTS meer gebruikt sinds X/Y)

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 30-10-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Kan je uberhaubt traden, of moet je Nintendo Online hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Net zoals op de 3ds. Je deposite een Pokemon op de GTS met een specifieke vraag naar een Pokie
andere game inloggen, de pokemon opzoeken die je andere game gepost hebt en voila. Enige nadeel is wel dat andere mensen je kunnen snipen lijkt me, dat wel. Aangezien GTS openbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Akaendra schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:05:
Net zoals op de 3ds. Je deposite een Pokemon op de GTS met een specifieke vraag naar een Pokie
andere game inloggen, de pokemon opzoeken die je andere game gepost hebt en voila. Enige nadeel is wel dat andere mensen je kunnen snipen lijkt me, dat wel. Aangezien GTS openbaar is.
Dus je zou perfect kunnen op het zelfde account met de 2 games als ik het zo goed lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:23
Lekker Ventje schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:29:
[...]

Volgens mij zie je alleen de spelers die uitgenodigd hebt en is het niet als in een MMO. In je kamp kun je andere spelers uitnodigen, of die ook de wild area in kunnen weet ik niet. Hopelijk is deze wild area wel een opmaat naar een open wereld Pokémon game, al zal dat dan met de opvolger van de Switch zijn.
Voor zover ik het begrijp/weet kan je inderdaad alleen op een bepaalde plek mensen uitnodigen om mee te traden/vechten. Het spel ''zelf'' is vrijwel alleen maar single player (de campaign dus) en niet co-op.

Ergens misschien een kleine misser, maar stel je kon de verhaallijn in co-op doen dan zou ik niet weten hoe ze dat moesten doen? Jij komt pokemon X tegen en je kennis moet dan.. wat doen? ... :D Mij lijkt dat sword en shield dus niet echt leuker in co-op kan zijn dan wanneer je zelf je ding doet. Er zullen vast wel mogelijkheden zijn waar ik op deze ''vroege'' ochtend niet aan denk, maar zou de Switch überhaupt een MMO in deze vorm aankunnen? Volgens mij wordt het dan huilen met de pet op wegens het ontbreken van de hardware krachten. Bijv pokemon let's go vind ik al niet lekker lopen wanneer ik net de xbox one x gebruikt heb, en dit is ''puur'' single player het verschil is merkbaar groot (hierbij bedoel ik niet grafisch, wel qua ''fps'').

De huidige vorm van het spel lijkt mij dus de beste keus; verhaallijn doe je alleen, bepaalde gevechten/traden in een kleinere gesloten omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Akaendra , als het hetzelfde werkt, zou één online account voldoende zijn dus om met twee verschillende games te traden :) Niet dat ik ooit beide games zelf koop, genoeg mensen in de omgeving die ook gaan spelen.
*Edit: om met één en dezelfde game te traden, heb je dan weer twee online accounts nodig vermoedelijk :P

@Desutoroiya - je hebt Nintendo Switch Online nodig voor de online functies. Local traden kan dus (afaik), online traden heb je een abo voor nodig.

[ Voor 55% gewijzigd door JackAvery op 30-10-2019 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-05 16:45
Ik vermoed dat je 2 Nintendo accounts nodig gaat hebben om met jezelf te ruilen - en dus ook 2 abonnementen, maar dat is ook maar een gok.
Hoe werkte online ruilen met jezelf bij Let's Go?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
https://twitter.com/NintendoNL/status/1189512332084416512 Als je in de eshop pre-orderd krijg je er een gratis steelcase bij (dit werkt niet met vouchers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Linkje3 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:50:
https://twitter.com/NintendoNL/status/1189512332084416512 Als je in de eshop pre-orderd krijg je er een gratis steelcase bij (dit werkt niet met vouchers).
Uuuh? Wat heb ik aan de steelcase als ik hem digitaal heb? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Desutoroiya schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Uuuh? Wat heb ik aan de steelcase als ik hem digitaal heb? 8)7
Steelcases zijn meer bedoeld voor de sier/ als verzameling, meestal krijg je in de winkel ook een steelcase naast de ''gewone'' case waar dan het spel in zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Langere Japanse "introductietrailer" van vijf minuten. Bevat een beetje nieuwe gameplay in de tweede helft denk ik, en minor spoilers over de legendaries.

[ Voor 28% gewijzigd door JackAvery op 06-11-2019 15:29 . Reden: Japanse trailer vervangen door vertaalde ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:09
Volgens mij gaat dit gewoon een fijne Pokemon game worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Leuk detail trouwens: de developer van Undertale heeft een track in Sword en Shield mogen componeren. GameFreak is duidelijk fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Krijg net een mail van Nintendo dat mijn Steelbook al verzonden is. Verwachting 6 november dat ie geleverd wordt. Jammer dat de game dan ook niet meteen gespeeld kan worden 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:37
dus eventjes voor de duidelijkheid je kunt de game niet met steelbook krijgen, tenzij je de eshop versie koopt maar dan heb je niet de fysieke versien van de game?
Als het zo is vind ik het jammer had graag de steelbook met fysieke kaartje gehad(gewoon voor de nostalgie)?

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.