Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
izzet3838 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:54:
dus eventjes voor de duidelijkheid je kunt de game niet met steelbook krijgen, tenzij je de eshop versie koopt maar dan heb je niet de fysieke versien van de game?
Als het zo is vind ik het jammer had graag de steelbook met fysieke kaartje gehad(gewoon voor de nostalgie)?
Jawel hoor genoeg plekken in de UK bv waar je kan/kon pre orderen met fysieke versie en steelbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 15:27
Katmi schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 14:57:
[...]

Jawel hoor genoeg plekken in de UK bv waar je kan/kon pre orderen met fysieke versie en steelbook.
Bedankt heb hem via de link in het forum gepreorderd uit de UK inderdaad, dan maar een paar dagen extra wachten.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Wat is er over het weekend heen toch ontzettend veel gelekt zeg! Ik ga hier natuurlijk niets over zeggen of plaatsen want ik snap ook dat velen dit gewoon zelf willen ervaren als de game over 2 weken uit komt. Maar het blijkt dat ondanks het ontbreken van de National Dex blijft er in ieder geval meer dan genoeg Pokemon nog over zijn om te verzamelen.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd en kan niet wachten tot ie uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 17:16
Remmetje schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:13:
Wat is er over het weekend heen toch ontzettend veel gelekt zeg! Ik ga hier natuurlijk niets over zeggen of plaatsen want ik snap ook dat velen dit gewoon zelf willen ervaren als de game over 2 weken uit komt. Maar het blijkt dat ondanks het ontbreken van de National Dex blijft er in ieder geval meer dan genoeg Pokemon nog over zijn om te verzamelen.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd en kan niet wachten tot ie uit komt.
Van het spul wat ik heb gezien werd ik over het algemeen redelijk vrolijk, meer wil ik er ook niet over kwijt inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
JackAvery schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:58:
Langere Japanse "introductietrailer" van vijf minuten. Bevat een beetje nieuwe gameplay in de tweede helft denk ik, en minor spoilers over de legendaries.

[YouTube: 【公式】『ポケットモンスター ソード・シールド』 紹介映像]
mooie trailer!
Heb ook ontzettend veel zin in de game, blijf het alleen erg jammer vinden dat ze de mega evolutions niet terug hebben gebracht :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik heb ook al verschillende leaks voorbij zien komen. Ik vind het niet erg als er nieuwe Pokémon gespoild worden, maar ik probeer me er wel voor te verhoeden om geen verhaal spoilers te zien te krijgen. Dus denk dat ik voorlopig maar wegblijf bij bepaalde sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Linkje3 schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:56:
Ik heb ook al verschillende leaks voorbij zien komen. Ik vind het niet erg als er nieuwe Pokémon gespoild worden, maar ik probeer me er wel voor te verhoeden om geen verhaal spoilers te zien te krijgen. Dus denk dat ik voorlopig maar wegblijf bij bepaalde sites.
Precies dit.
Ik vind het niet erg om leaks te zien van nieuwe pokemon, maar gameplay laat ik mij toch liever verrassen.

Enige leak die ik wel wil weten zijn de exclusives per versie. :X

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Kreeg net een bericht van GameMania dat ze een nachtopening doen voor Sword & Shield. Ik had liever gehad dat ze hem rond 9 uur in de verkoop deden (zoals GameStop US). Maar als ik nog wakker ben haal ik hem dan wel op, anders vrijdag middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 15:49
Had gezien dat blijkbaar al heel veel gelekt is,

Zaten wel interessante mons in zo te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Als je Let’s go nog niet hebt gespeeld, is het dan slim meteen aan deze te beginnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
delorean7 schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:08:
Als je Let’s go nog niet hebt gespeeld, is het dan slim meteen aan deze te beginnen?
Ik zou niet weten waarom niet. Iedere pokemon game kon je altijd prima instappen, en let's go =(~) pokemon yellow, uit 1998 (!!!!!), eigenlijk nogal oud dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
@delorean7 , het is juist een goed moment om in te stappen, omdat je dan, competitief gezien, je geen last hebt van voorkennis, want er zal ongetwijfeld veel veranderd zijn aan de balans.
Daar ben ik nog het meeste benieuwd naar.

Nu er de komende anderhalve week geen officieel nieuws meer zal komen, de recaps zijn tenslotte al geweest, word ik helemaal gehyped hier. Ik ben blij dat Tweakers niet berichtte over de leaks. Gamer.nl deed dat wel, terwijl Serebii en Pokémon United dat niet doen.

Ik ga Shield nuzlocken. Wie gaat de game hier ook blind nuzlocke?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wie heeft pokemon shield besteld? Mijn vriendin wil die exclusive ponyta heeel graag :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Ik heb Shield besteld, maar ik kan voorlopig niet ruilen in verband met die nuzlocke. Kans is dus ook dat ik de Ponyta niet mag vangen...

Hopelijk doet NedGame ook een nachtopening, net zo als Gamemania. Dan kan ik eerder beginnen met spelen. :D

[ Voor 28% gewijzigd door whahas op 04-11-2019 21:30 ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
whahas schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:29:
Ik heb Shield besteld, maar ik kan voorlopig niet ruilen in verband met die nuzlocke. Kans is dus ook dat ik de Ponyta niet mag vangen...
Huh wat bedoelt u?
Ik snap het even niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:25:
Wie heeft pokemon shield besteld? Mijn vriendin wil die exclusive ponyta heeel graag :o
Op mijn afdeling hebben er 3 andere besloten om ook pokemon te halen.
Dus hebben met ze alle afgesproken 2x shield en 2x sword. Denk dat ik wel goed zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Desutoroiya schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:34:
[...]

Op mijn afdeling hebben er 3 andere besloten om ook pokemon te halen.
Dus hebben met ze alle afgesproken 2x shield en 2x sword. Denk dat ik wel goed zit O-)
Is er een kans dat iemand wil ruilen :p?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:35:
[...]

Denk dat het wel mogelijk is. Anders via mij altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Nuzlocke regels:
Rules

The most basic Nuzlocke rules, as they were first introduced, are as follows:

Any Pokémon that faints is considered dead, and must be released or put in the Pokémon Storage System permanently.
The player may only catch the first Pokémon encountered in each area, and none else. If the first Pokémon encountered faints or flees, there are no second chances. If the first encounter in the area is a Double Battle in dark grass, the player may choose which of the two Pokémon they would like to catch. If there's a static encounter in the area, the player is allowed to capture them despite already capturing a Pokémon in that area. Shiny Pokémon also do not apply to this rule.

Other near-universally used rules include:

The general consensus is that players must also nickname all of their Pokémon, for the sake of forming stronger emotional bonds.
The general consensus is that a black out/white out is considered to be "game over", even if there are Pokémon left in the PC, however it may be adjusted that other Pokémon in the PC can be used to continue, should this happen.
Strongly implied, though not explicitly mentioned in the comic, is the stipulation that the player can use only Pokémon they have captured themselves, meaning traded Pokémon, mystery gifts, etc., are prohibited. Trading and retrading the same Pokémon (for the purpose of evolving a Graveler, for example) is something of a gray area, and may fall under optional rules. As of White: Hard-Mode Episode 3, it is implied that the player can accept Pokémon that are received freely from NPCs.
Also strongly implied is a prohibition against voluntarily resetting and reloading the game when things go wrong. Being able to do so would render all of the other rules pointless.
Van: Bulbapedia

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marascon
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:35:
[...]

Vergeet ook niet dat er wonder trades zijn waarschijnlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Desutoroiya schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:38:
[...]

Denk dat het wel mogelijk is. Anders via mij altijd :)
Ik stuur je wel pb met me friendcode deze dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:39:
[...]

Ik stuur je wel pb met me friendcode deze dagen
Ik zie hem wel verschijnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marascon
Hebben we niet ergens een lijst met friendcodes, of een discord?

Lijkt me leuk om op den duur te traden / vechten tegen mensen van tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Eens met de nieuwe start. Ook de reden dat ik na jaaaren weer eens de game oppak - vond het een te grote klus worden om alle wijzigingen bij te houden en elke keer oude pokemon opnieuw te vangen/breeden/trainen bij grote veranderingen, naast al het nieuwe.

Met de helft van de pokemon weg, waaronder veelgebruikte in de laatste PvP meta, zal heel veel veranderen voor de oude garde. Zwakkere of uberhaupt ongebruikte pokemon kunnen, door verdwijnen van hun 'counter' herontdekt gaan worden, en iedereen moet uit hun comfort zone komen.
Daarnaast begint iedereen op een vrijwel gelijk niveau, geen voorraaden perfect-IV pokemon of held items overzetten uit voorgaande games. Gewoon vanaf 0 richting een endgame die niemand echt kan voorspellen.

Persoonlijk, ik ga voor shield met een sandstorm team na het zien van de leaks. Hoop interessante steel/rock/ground gebasseerde pokemon waar ik heel benieuwd naar ben. Gaat me wel alleen al 2 playtrough's kosten om ze allemaal 1x te proberen. Keuzes, keuzes...
spoiler: nieuwe pokemon
corviknight, drednaw, coalossal, copperajah, duraludon, stonjourner, zamazenta, zacian, runerigus, purrserker, en die 'berenval' pokemon
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pas op hieronder de gelekte starters met evoluties
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/drXBYRP/starters.jpg
Het valt mij op dat alle 3 de starters een type zijn en eentje niet twee types is zoals ground/water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Ik heb alle nieuwe Pokémon al gezien, maar nu verschijnen er verhaal spoilers op Twitter. Dus nu is het tijd voor mij om ook die sites te vermijden. Wel las ik nog net op Twitter dat Nintendo hard bezig is content offline te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
Nog 10 dagen dus ik verwacht nu juist meer spoilers/leaks. Denk niet dat het makkelijk wordt voor Nintendo om het nog offline te halen.
Eenmaal online, is het altijd wel terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:31
G_Dragon schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:25:
Nog niet gekozen hier, wss wordt het een coinflip omdat vrienden en familie toch ook gaan spelen. Wel alle spoilers aan het vermijden nu, Pokémon is imo veel leuker als je blind gaat spelen en ik ben toch al overtuigd dat het een leuke game gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JackAvery schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:36:
[...]

Nog niet gekozen hier, wss wordt het een coinflip omdat vrienden en familie toch ook gaan spelen. Wel alle spoilers aan het vermijden nu, Pokémon is imo veel leuker als je blind gaat spelen en ik ben toch al overtuigd dat het een leuke game gaat worden.
Je zou eventueel dan voor de steelcase kunnen gaan als je er voor open staat om de game niet precies op 15 november in huis te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
@G_Dragon ik ga de 15de of 16de gewoon naar de winkel :P Steelcase neem enkel extra plek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JackAvery schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:41:
@G_Dragon ik ga de 15de of 16de gewoon naar de winkel :P Steelcase neem enkel extra plek in.
Ah oke :) heb je misschien een switch spel waar je niks mee doet? dan kan je hem voor 25 euro ophalen bij de gamemania.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
G_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:02:
[...]

Ah oke :) heb je misschien een switch spel waar je niks mee doet? dan kan je hem voor 25 euro ophalen bij de gamemania.
Snap niet dat iemand ooit die acties goed vind, elk Switch spel krijg je wel verkocht voor minstens 40 euro 2dehands dus betaal je bij GM nog steeds 65 euro voor je nieuwe spel als je ze iets geeft + 25 euro.

Als ik door die lijst browse van de games die in aanmerking komen hiervoor vind ik geen enkel game wat minder waard is dan 40 euro 2dehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:44

Dazzler2120

FP ProMod
Katmi schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:51:
[...]

Snap niet dat iemand ooit die acties goed vind, elk Switch spel krijg je wel verkocht voor minstens 40 euro 2dehands dus betaal je bij GM nog steeds 65 euro voor je nieuwe spel als je ze iets geeft + 25 euro.

Als ik door die lijst browse van de games die in aanmerking komen hiervoor vind ik geen enkel game wat minder waard is dan 40 euro 2dehands.
Ik ga nu pokken tournament inleveren, om pokemon Shield voor 20 euro te krijgen, krijg ik 40 voor dit spel terug, waar ik ooit €45,- voor betaald heb. Lijkt mij prima deal toch? Sommige mensen kiezen ook voor het gemak he, zelfde als dat jij je auto gaat verkopen en dit bij de dealer doet. Krijg je niet de hoofdprijs voor, maar mensen doen het omdat het gemakkelijk is.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marascon
Dazzler2120 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:05:
[...]

Ik ga nu pokken tournament inleveren, om pokemon Shield voor 20 euro te krijgen, krijg ik 40 voor dit spel terug, waar ik ooit €45,- voor betaald heb. Lijkt mij prima deal toch? Sommige mensen kiezen ook voor het gemak he, zelfde als dat jij je auto gaat verkopen en dit bij de dealer doet. Krijg je niet de hoofdprijs voor, maar mensen doen het omdat het gemakkelijk is.
Opzich een mooie deal, maar vind pokken tournament zelf te leuk om hem weg te doen ook aangezien ik hem bij release heb gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:22
Katmi schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:51:
[...]

Snap niet dat mensen niet begrijpen dat niet iedereen op de wereld wakker ligt van 1 of 2 tientjes, niet lullig bedoelt, maar gemak dient een mens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ik vind het de discussie niet waard voor deze topic.

Zag weer wat leaks. Daaruit kan je wel herleiden waat ze de ideeen vandaan hebben gekregen.

spoiler:
Gaat om de UK, zo zag je dat 1 pokemon de vorm van de shard heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Ambition88 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:48:
[...]

Snap niet dat mensen niet begrijpen dat niet iedereen op de wereld wakker ligt van 1 of 2 tientjes, niet lullig bedoelt, maar gemak dient een mens. :)
Ieder zijn ding :) neemt niet weg dat het een actie is zonder enig voordeel buiten lui gemak.
Als jij GM wilt sponseren aan 60 euro per game doe je dat lekker , ik koop er gemiddeld 20 fysieke per jaar dus liever aan 48 euro , spaart toch lekker 240 euro per jaar beetje meer dan 1 of 2 tientjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Nieuwe trailer over items, stats, features:

De Japanse overzichtstrailer van vorige week is nu trouwens ook door Nintendo vertaald - vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:22
Katmi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:40:
[...]

Ieder zijn ding :) neemt niet weg dat het een actie is zonder enig voordeel buiten lui gemak.
Als jij GM wilt sponseren aan 60 euro per game doe je dat lekker , ik koop er gemiddeld 20 fysieke per jaar dus liever aan 48 euro , spaart toch lekker 240 euro per jaar beetje meer dan 1 of 2 tientjes.
Tja is maar net hoe je het bekijkt. Ik koop gemiddeld 3 a 4 games per jaar dus dan zou je kunnen zeggen dat ik onderaan de streep meer bespaar dan jij, beetje kip ei verhaal.

Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met het verkopen van games op bijvoorbeeld een marktplaats, vind het teveel gedoe voor te weinig geld, maar idd ieder zn ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
JackAvery schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:28:
Nieuwe trailer over items, stats, features:

[YouTube: 🆕 Items and Features in Pokémon Sword and Pokémon Shield! ⚔️🛡️]

De Japanse overzichtstrailer van vorige week is nu trouwens ook door Nintendo vertaald - vind je hier.
Hier wordt ik dus echt blij van! dit betekend dat competetive iets makkelijke benaderbaar wordt, (anders was je echt uren/weken bezig om goede IV's/EV's en Nature te breeden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Ja, als ze nu ook het 'derde scherm probleem' oplossen dan ben ik helemaal blij.
Dat je fijn mee kunt kijken met hoe anderen tegen elkaar spelen was geweldig op de Gamecube.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marascon
Voor mensen die intresse hebben Competetive play te doen.

https://swordshield.pokem...eplay/online-competition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ben benieuwd hoe de meta er uit zal gaan zien.

Sowieso zijn de mints e.d een ontzettende goede stap in de richting.
Nu nog een soort van practice mode waarin je zelf een team kunt bouwen en alleen kunt gebruiken als oefening tegen andere spelers. (een soort van Pokemon Showdown, zeg maar)
Breeden zul je dan zelf nog moeten doen als je je team ok vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
Akaendra schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:52:
ben benieuwd hoe de meta er uit zal gaan zien.

Sowieso zijn de mints e.d een ontzettende goede stap in de richting.
Nu nog een soort van practice mode waarin je zelf een team kunt bouwen en alleen kunt gebruiken als oefening tegen andere spelers. (een soort van Pokemon Showdown, zeg maar)
Breeden zul je dan zelf nog moeten doen als je je team ok vindt.
Meta zal er denk ik zeer interessant uit zien, ben er zelf ook zeer benieuwd naar, en je zal me ook zeker veel in de competitieve sectie van het spel bevinden

Breeden/ IV/EV (ook al wordt dat nu leuker)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 08:45
Hopelijk ff eerder in de brievenbus deze week 😂

psn: taker-mart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marascon
taker1987 schreef op zondag 10 november 2019 @ 01:22:
Hopelijk ff eerder in de brievenbus deze week 😂
Daar hopen we allemaal stiekem wel op! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik ga het spel ophalen in de winkel. Dan zou ik het eerder moeten hebben.

Ik ben niet zo technisch, maar ik wil graag de schermafbeeldingen en video's die ik met mijn Switch maak op een microSDXC kaartje ergens üploaden zodat ik mijn blind nuzlocke kan delen.
Daarnet heb ik wat geëxperimenteerd met Youtube, maar ik ben eigenlijk niet zo'n fan van Google.

Weet iemand hier hoe ik het beste mijn Nuzlocke ervaringen kan delen?
Wat zijn goede alternatieven voor Youtube?

Ik ga de video's niet aanpassen, het is vooral bedoeld om aan vrienden te laten zien hoe het gaat met mijn nuzlocke. Pluspunten als ik er later een playlist van kan maken en je globaal ziet hoe mijn gevechten gaan. Ik ben van plan om iig alle belangrijke gevechten op te slaan door de laatste 30 seconden vast te leggen op dat SD-kaartje.
Dat kaartje is overigens 128 GB en juist bedoeld voor het opslaan van die data. Ik koop mijn games voornamelijk fysiek, ook Pokémon Shield.

[ Voor 33% gewijzigd door whahas op 10-11-2019 21:38 . Reden: extra uitleg ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Laatst online: 21:47
Wat heb ik er zin in zeg! Zit nog steeds in dubio maar ik neig toch naar de Shield versie :)
Katmi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:40:
[...]

Offtopic
Lui gemak is dus het voordeel. En zelfs voor die 240 euro per JAAR zou ik niet aan het drama van marktplaats willen beginnen of m'n tijd kwijt willen zijn aan tweedehands verkoop op V&A.

Maar zoals je zegt; ieder zijn ding.

[ Voor 7% gewijzigd door Randleman op 11-11-2019 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Ik heb zelf voor shield gekozen, de verschillen zijn er niet echt en de Pokemons uit sword kan ik zo krijgen via een familie lid , de ghost gym spreekt me ook meer aan dan de fire in sword. Wat is jullie keus geweest om voor sword of shield te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:55
taker1987 schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:47:
Ik heb zelf voor shield gekozen, de verschillen zijn er niet echt en de Pokemons uit sword kan ik zo krijgen via een familie lid , de ghost gym spreekt me ook meer aan dan de fire in sword. Wat is jullie keus geweest om voor sword of shield te gaan ?
Voor mij ook shield, want 2 mensen in mijn directe omgeving gaan voor sword.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:33
Ik ga voor Sword. Directe collega gaat voor Shield. Dus kunnen we mooi uitwisselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
whahas schreef op zondag 10 november 2019 @ 21:31:
Ik ga de video's niet aanpassen, het is vooral bedoeld om aan vrienden te laten zien hoe het gaat met mijn nuzlocke. Pluspunten als ik er later een playlist van kan maken en je globaal ziet hoe mijn gevechten gaan. Ik ben van plan om iig alle belangrijke gevechten op te slaan door de laatste 30 seconden vast te leggen op dat SD-kaartje.
Dat kaartje is overigens 128 GB en juist bedoeld voor het opslaan van die data. Ik koop mijn games voornamelijk fysiek, ook Pokémon Shield.
Hmm je zou Twitch kunnen gebruiken. Maar als het puur video's zijn voor je vrienden zou je de bestanden ook evt. beschikbaar kunnen maken via onedrive oid.
Ik twijfel of ik een blind nuzlocke ga proberen, of een completionist run om te beginnen. Ultrasun ben ik completionist gaan doen (iedere route alle pokémon vangen, voordat je naar de volgende route mag) - dat beviel best wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:43
Nou hij is al gelekt, althans Sword; krijg allemaal filmpjes door via Telegram van vrienden... *delete* *delete* *delete*

Nog een paar dagen wachten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Laatst online: 25-03 12:32
Man, wat zit ik op de hype train voor deze game zeg! Weet iemand of die steelbooks alleen via nintendo zelf te krijgen zijn? Ik zag wel iemand reageren op deze vraag in dit topic. Maar welke engelse site zou je nog kunnen pre-orderen die dat doen dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marascon
Ze droppen nog even een trailertje hoor!

YouTube: Galar Research Recap | #PokemonSwordShield ⚔️🛡️

[ Voor 26% gewijzigd door Marascon op 11-11-2019 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinkerNL
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 11:27
De laatste Pokemon game die ik voor het laatst heb gespeeld (buiten Pokemon Let's Go Pikachu om) is Pokemon Diamond & Pearl. Ik was ook best wel jong, dus het enige wat ik eigenlijk deed was Pokemon vangen die ik leuk vond en zo snel mogelijk naar de Pokemon League rennen en klaar. Mijn interesses zijn door de tijd wat meer veranderd (meer geduld en behoefte aan wat tactiek).

Nu is mijn vraag eigenlijk, ik zie dat er veel tactische aspecten zitten in Pokemon en er ook verschillende manieren zijn om het spel eigenlijk uit te spelen. Ik heb een beetje op serebii.net (enige website die ik nog zo kende) gescrold, maar wordt er niet heel veel wijzer van. Is er ergens een goede bron waar details van Pokemon wat meer worden uitgelegd (Pokemon's Nature, Stats, combinatie van goede teams etc.). Meer om even me in te lezen voordat ik echt begin met Pokemon Sword/Shield en dat ik toch wel iets beter het spel kan beginnen door het spel mechanisme wat meer te begrijpen?

Een laatste vraag: zijn er trouwens over de jaren heen wel eens Pokemon toernooien geweest vanuit Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Het is maar net waar je naar wil kijken.

Officiele toernooien van Pokemon zijn altijd 2v2 (6 pokemon meenemen, 4 uitkiezen om mee de battle in te gaan)
Pokemon zelf heeft daar wel wat leesmateriaal over op hun website en youtube.
Daarnaast zijn dingen zoals Smogon en youtube ook ontzettend goed. Zullen binnenkort ook wel teambuilding dingetjes komen vanuit competitive players specifiek voor SwSh.

Als laatste, niet dat ik zo weet dat er ooit iets van Tweakers uit is gedaan Pokemon wise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Blijkbaar komen rond 15:00 uur vandaag de eerste reviews online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Linkje3 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:37:
Blijkbaar komen rond 15:00 uur vandaag de eerste reviews online.
Morgen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
Lijkt alsof de game door de community met de grond gelijk wordt gemaakt. Heb bijv. r/Pokemon nooit zo verdeeld gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Silversin schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:10:
Lijkt alsof de game door de community met de grond gelijk wordt gemaakt. Heb bijv. r/Pokemon nooit zo verdeeld gezien.
Vergeet niet waar je aan het lezen bent :) er is een specifiek deel van de community dat al sinds deze zomer op voorhand beslist heeft dat SwSh een ramp is door Dexit. Deze mensen zijn actief op zoek naar redenen om het spel verder af te kraken, en elk ding dat hun niet aanstaat wordt uitvergroot. Dit veroorzaakt een enorm negatief narratief binnen een bepaalde circel die me niet echt representatief lijkt voor een ander deel van de mensen die Pokemon spelen.

Versta me niet verkeerd btw, niks mis met constructieve kritiek hebben. Ik zie gewoon een irrationele, heel onplezante sfeer van negativiteit in die kringen voorkomen die weinig meer met kritiek geven te maken heeft.

Ondertussen lijkt het casual publiek wel gehyped voor deze game. Gewoon zelf je mening opbouwen op basis van wat jij persoonlijk leuk en belangrijk vindt in de reeks lijkt me de boodschap. Persoonlijk lijkt het me veel interessanter dan Sun/Moon, en ik ken ook veel meer mensen die SwSh gaan oppikken dan Sun/Moon destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Nouja, hoewel een reddit group natuurlijk snel fans trekt moet je het ook niet te makkelijk afdoen als ongebaseerde kritieken, een aantal zaken hebben mij er wel toe gezet dit spel voorlopig niet te kopen:

- Graphics op 3DS niveau
- Game gelocked op 30 FPS
- Verwijderen van ruim helft van pokemon
- Animaties ed van laag niveau of directe copy paste uit eerdere titels
- Gebrek aan world building/verkenning

Ik sla deze game even over en ga Zelda nog maar een keer uitspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Ik dacht dat de graphics beter waren dan die van Let’s Go in plaats van 20 stappen terug? En Let’s Go ziet er prima uit op een 65” scherm en lijkt in de verste verte niet op 3DS kwaliteit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Zingo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:35:
Nouja, hoewel een reddit group natuurlijk snel fans trekt moet je het ook niet te makkelijk afdoen als ongebaseerde kritieken, een aantal zaken hebben mij er wel toe gezet dit spel voorlopig niet te kopen:

- Graphics op 3DS niveau

Als dat de rede moet zijn om een game niet te halen ... welk spel kopieert geen animaties uit vorige delen , fifa doet dit al jaaaren , en zo zijn er veel meer bedrijven.

Gebrek aan world building ??? Wat verwacht je , Pokémon in een gta wereld ofzo 😱

Graphics op 3ds nivo is ook zwaar overdreven , als de game er net zo uit ziet als Lets go Pikachu is het prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:32
Gebrek aan world building/verkenning: Dit is toch wel een punt dat ik beter had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Wat er met graphics op 3DS niveau bedoeld word is dat de skeletons van de 3ds versie komen.

Maja, reddit is wel een shit show momenteel.

Wel apart dat ze Mega evoluties compleet weg hebben gehaald. Z moves mogen weg blijven, die voegde niets toe imho. Dynamax en Gigantamax is niet helemaal voor mij bedoeld, maar meer voor de My Hero Academia generatie(leuke serie, maar ik ga niet meer op straat lopen en KAMEHAMEHA of RASENGAN schreeuwen).

Misschien is het verhaal wel goed en gameplay ook. Maar ik moet sceptisch blijven. Ik wacht de reviews wel ff af, al denk ik dat die voornamelijk positief zijn gezien nintendo en pokemon en diezelfde reviewers vonden death stranding ook leuk. We gaan het wel zien :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ach, mensen schreeuwen wel vaker wat onzinnige dingen.
Ik weet wel dat ik vrijdag de game ga spelen voor een hoop uurtjes.

Ik ben van heel het r/pokemon gebeuren weggebleven en maar goed ook.
Competitive scene is van wat ik weet ook erg te spreken over veranderingen tot nu toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als een fan van het eerste uur moet ik toch bekennen dat Sword&Shield de eerste Pokémon games zullen zijn die ik niet op de release dag zal kopen en misschien zelfs helemaal oversla. (Deel van mijn verzameling als bewijs)

De Dexit was voor mij een reden om de release af te wachten maar nu ik alle problemen zie die in de gelekte versies zitten heb ik een aanschaf voorlopig helemaal uitgesteld. Gamefreak used Cut, it's super effective :+

Naast alle Pokémon die geschrapt zijn (+/- 50%) zijn er ook nog eens +/- 140 moves geschrapt. Wil jij een Pokémon overzetten die één van die 140 moves kent, ookal zit die Pokémon in de dex, wordt die alsnog geweigerd.

TMs zijn opgeknipt in TMs en TRs en een groot deel is weer terug gezet naar single-use inplaats van de veel geprezen infinite-use. Het verkrijgen hiervan is ook nog eens RNG based.

GTS is geschrapt dus geen marktplaats achtig systeem meer in de games.

De animaties zijn tergend slecht. Zie bijvoorbeeld deze scene waar er letterlijk "loop animatie + 180 graden draaien op de X as" is gebruikt: https://i.4cdn.org/vp/1573513469160.webm. Animaties die vrijwel 1:1 hetzelfde zijn gebleven sinds ze voor het eerst geintroduceerd zijn in X&Y 6 jaar geleden: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share. Dat ze animaties hergebruiken heb ik geen bezwaren mee, wat mij wel irriteert is dat dit samen met de 3D modellen als reden is gebruikt door Gamefreak om Dexit goed te praten. Waarbij de 3D modellen ook nog eens verdacht veel lijken op de varianten gebruikt in de 3DS games. Je zou zelfs argumenten kunnen maken dat de Gamecube games betere modellen hadden: Switch, Gamecube.

Render distance is bizar laag. Bijvoorbeeld: 1 2. Maar ook trainers die ineens verdwijnen en weer verschijnen in gevechten: https://i.imgur.com/sztL8L2.mp4. In de vorige 3D games gebeurde dit ook maar daar werd de camera in ieder geval nog zo gedraaid dat je het niet zag.

Graphics LGPE vs Sword en Shield: https://i.imgur.com/A1nFkM2.jpg https://i.redd.it/kjen951c7x431.jpg

Geluid settings kan je alleen aanpassen nadat je met een optionele, makkelijk, te missen NPC hebt gesproken en een key item van hem hebt gekregen 8)7

De lijst gaat door. Van wat ik er van zie krijg ik eerder het gevoel dat het een fan project is dan een echt project in één van de grootste franchise van de afgelopen 20 jaar |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 13-11-2019 09:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Caayn schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:42:
Als een fan van het eerste uur moet ik toch bekennen dat Sword&Shield de eerste Pokémon games zullen zijn die ik niet op de release dag zal kopen en misschien zelfs helemaal oversla. (Deel van mijn verzameling als bewijs)

De Dexit was voor mij een reden om de release af te wachten maar nu ik alle problemen zie die in de gelekte versies zitten heb ik een aanschaf voorlopig helemaal uitgesteld. Gamefreak used Cut, it's super effective :+

Naast alle Pokémon die geschrapt zijn er ook nog +/- 140 moves die geschrapt zijn. Wil jij een Pokémon overzetten die één van die 140 moves kent, ookal zit die Pokémon in de dex, wordt die alsnog geweigerd.

TMs zijn opgeknipt in TMs en RTs. en een groot deel is weer terug gezet naar single-use inplaats van de veel geprezen infinite-use. Het verkrijgen hiervan is ook nog eens RNG based.

De animaties zijn tergend slecht. Zie bijvoorbeeld deze scene waar er letterlijk "loop animatie + 180 graden draaien op de X as" is gebruikt: . Animaties die vrijwel 1:1 hetzelfde zijn gebleven sinds ze voor het eerst geintroduceerd zijn in X&Y 6 jaar geleden: . Dat ze animaties hergebruiken heb ik geen bezwaren mee, wat mij wel irriteert is dat dit samen met de 3D modellen als reden gebruikt door Gamefreak is om Dexit goed te praten. Waarbij de 3D modellen ook nog eens verdacht veel lijken op de varianten gebruikt in de 3DS games. Je zou zelfs argumenten kunnen maken dat de Gamecube games betere modellen hadden: Switch, Gamecube.

Render distance is bizar laag. Bijvoorbeeld: . Maar ook trainers die ineens verdwijnen en weer verschijnen in gevechten: In de vorige 3D games gebeurde dit ook maar daar werd de camera in ieder geval nog zo gedraaid dat je het niet zag.

De lijst gaat door. Van wat ik er van zie krijg ik eerder het gevoel dat het een fan project is dan een echt project in één van de grootste franchise van de afgelopen 20 jaar |:(
Voor de mensen die een complete lijst willen van alles issues die nu bekend zijn:
https://reddit.com/r/poke...problems_known_so_far_in/

Ik denk ook dat ik voor het eerst een Pokémon game niet ga halen, want dit is gewoon te belachelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
JoeyPrr schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:49:
[...]

Voor de mensen die een complete lijst willen van alles issues die nu bekend zijn:
https://reddit.com/r/poke...problems_known_so_far_in/

Ik denk ook dat ik voor het eerst een Pokémon game niet ga halen, want dit is gewoon te belachelijk voor woorden.
Ff snel doorheen gelezen, want ik krijg het spel vrijdag als cadeautje, maar ik had nog weinig over de games gezien/gehoord.

De incompatibiliteit met oudere pokemon is gewoon bizar....als ik zie hoe mijn zwager bijvoorbeeld al eeuwig bezig om een full pokedex te krijgen (allemaal original owner), wordt dat hier ff half om zeep geholpen.

Verder de matige graphics vind ik vaak niet zo erg, maar maak het dan wel zo dat je nog een fatsoenlijke rendering distance hebt en niet van die afschuwelijk lelijke pop-ins. Het kopieren van animaties vind ik btw totaal geen ramp, als er ook maar genoeg nieuwe bij zitten om het niet oud te laten aanvoelen, maar ik zag ergens een animatie van een pokemon die 180 graden draait en dat was gewoon om te huilen :')

weinig post game, korte story line, rare catch lvl limit, 30fps die ze niet eens stabiel kunnen houden (een diashow is er niks bij).

Wel een beetje om te huilen inderdaad. Het is dat ik er niks voor betaal :X

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Zingo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:35:
Zoals ik zei, mijn probleem is niet de kritiek, mijn probleem is de retoriek eromheen. Dat gaat van "Developer X is lui" argumentatie naar harassment van mensen die niet akkoord gaan met sommige kritiek tot zelfs doodsbedreigingen voor GameFreak. Absoluut niet ok. Het is deze lynchmobmentaliteit waar ik het over heb, die op Reddit en dergelijke aanwezig is.
- Graphics op 3DS niveau

Of het grafisch "goed genoeg" is voor je is subjectief, en kan men enkel voor zichzelf beslissen. Maar dat het op 3DS niveau zou zijn, vind ik persoonlijk hyperbool. Er zijn stukken die er redelijk basic uitzien, maar je hebt ook omgevingen als deze.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RdoRVaD.gif

[...]

Ik ga je punten niet een voor een afgaan en het beknopt houden Een aantal van de dingen hier kan ik moeilijk beoordelen of ik ze zal missen of niet als casual speler (en ik doe eigenlijk mijn best om spoilers etc te vermijden). Voor mij staan er op eerste zicht eigenlijk weinig redenen in om het spel te skippen, zelfs al lijken sommige beslissingen (e.g. je opmerking over geluid) dom :)

De grafische discussie: wat modellen en animaties betreft, vind ik nog steeds dat een deel van de community die hierover klaagt, geen enkele rekening houdt met hoe game development werkt. Ik heb het dan over de technische uitdagingen die zitten in het overzettten, updaten/herwerken van modellen tussen verschillende engines, en de hoeveelheid werk die hier in werkelijkheid achter zit. Je kan de resultaten natuurlijk bekritiseren, maar sommige mensen lijken te denken dat het over een simpele "import" knop gaat en GF is klaar.

Dat GameFreak hun zaken technisch op orde zou moeten stellen, ga ik wel akkoord mee. Daar loopt duidelijk iets verkeerd in hun development pipeline. Ze zouden zeker mogen investeren in een technical director en in een paar senior developers met ervaring in HD development. Maar om eerlijk te zijn, dit was me al duidelijk tijdens de DS generaties, en ik neem het meestal er maar bij zolang het voor een vermakelijke game zorgt. Voor mij wegen voorlopig de wild area, raid battles, en de leuke uitstraling van de nieuwe regio wel op tegen dergelijke flaws... maar misschien verander ik van gedachten eenmaal ik het spel speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik vind de kritiek tot nu toe ook redelijk overtrokken, zwaar gewogen. Ik ben toch wel meer een casual speler, ja de tools die missen gebruikte ik in het verleden ook. De pop-ins vind ik niet heel erg in de overworld.
De cut in pokémon vind ik ook niet mega erg, geeft me een kans om bij te komen met dex verzamelingen...

We gaan het zien iig, vrijdag toevallig roostervrij, dus dan gaan we het uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:17
JackAvery schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:29:
Zoals ik zei, mijn probleem is niet de kritiek, mijn probleem is de retoriek eromheen. Dat gaat van "Developer X is lui" argumentatie naar harassment van mensen die niet akkoord gaan met sommige kritiek tot zelfs doodsbedreigingen voor GameFreak. Absoluut niet ok. Het is deze lynchmobmentaliteit waar ik het over heb, die op Reddit en dergelijke aanwezig is.
Dat is hier niet echt ter sprake, dus weet niet waarom dat relevant is aan de kritiekpunten die men hier noemen.
De grafische discussie: wat modellen en animaties betreft, vind ik nog steeds dat een deel van de community die hierover klaagt, geen enkele rekening houdt met hoe game development werkt. Ik heb het dan over de technische uitdagingen die zitten in het overzettten, updaten/herwerken van modellen tussen verschillende engines, en de hoeveelheid werk die hier in werkelijkheid achter zit. Je kan de resultaten natuurlijk bekritiseren, maar sommige mensen lijken te denken dat het over een simpele "import" knop gaat en GF is klaar.
De laatste mensen die het in dit topic over 3d models en animaties hebben heb het niet meer over hoe een heleboel models herbruikt worden.
Het gaat nu over hoe deze worden gebruikt in de cutscenes ingame.
Doordat het spel is gelekt is er veel aandacht voor de volgende clip van een cutscenene rond het vangen van de main legendary.
Hierin zie je animaties die eigenlijk niet geanimeerd zijn, het is zo slecht dat ik het nog zou geloven als het blijkt een placeholder te zijn.

Pas op. Spoiler alert
https://m.twitch.tv/clip/BoringYummyUdonStinkyCheese

Als je dit vergelijkt met deze cutscene rond een vergelijkbaar moment in het verhaal van Sun/Moon, zie je echt hoe tergend weinig moeite er in is gestopt, en dat het duidelijk zelfs een stap omlaag is in vergelijking met een 3DS game.

YouTube: Legendary Cutscenes - Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Nu online
[...]

Dat GameFreak hun zaken technisch op orde zou moeten stellen, ga ik wel akkoord mee. Daar loopt duidelijk iets verkeerd in hun development pipeline. Ze zouden zeker mogen investeren in een technical director en in een paar senior developers met ervaring in HD development. Maar om eerlijk te zijn, dit was me al duidelijk tijdens de DS generaties, en ik neem het meestal er maar bij zolang het voor een vermakelijke game zorgt. Voor mij wegen voorlopig de wild area, raid battles, en de leuke uitstraling van de nieuwe regio wel op tegen dergelijke flaws... maar misschien verander ik van gedachten eenmaal ik het spel speel :)
Ik weet niet hoeveel jij weet van game development? (ik doe wat unity in mijn vrije tijd) , maar superveel ingewikkelder dan wat je schetst is het nou ook weer niet voor veel zaken, daar ze wss allebei gewoon in unreal dezelfde zijn gemaakt.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
s0ulmaster schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:58:
[...]

Ik weet niet hoeveel jij weet van game development? (ik doe wat unity in mijn vrije tijd) , maar superveel ingewikkelder dan wat je schetst is het nou ook weer niet voor veel zaken, daar ze wss allebei gewoon in unreal zijn gemaakt.
Claimen dat pokemon gemaakt is in unreal maakt je post niet bepaald betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:07:
Ik dacht dat de graphics beter waren dan die van Let’s Go in plaats van 20 stappen terug? En Let’s Go ziet er prima uit op een 65” scherm en lijkt in de verste verte niet op 3DS kwaliteit.
Meningen verschillen, ik heb een paar dagen gelden nog Let's Go verkocht aan een medetweaker omdat ik simpelweg niet kon wennen aan het zeer slechte beeldkwaliteit (om 1 of andere reden irriteerde het mij, wellicht omdat de video's op internet wel mooi uitzien) in combinatie met de controls.

Nu speelde ik het wel op maar een 55inch oled tv, dus misschien dat het spontaan wel mooi wordt op een 65 inch (grapje :P )? :D

Het idee van het spel vond ik wel leuk, vroeger in mijn jeugd veel Pokemon Red en Yellow gedaan, en daar is let's go volgens mij (leek er verdacht veel op) op nagemaakt.

Momenteel sowieso weer Switchloos aangezien het apparaat ondeugdelijk in elkaar geplakt was, ik wacht nog even Sword en Shield af en wellicht dat ik wel weer een Switch ga halen eind deze maand :D

Maar, mocht het grafisch niet een beetje anno 2017 worden dan twijfel ik of ik het ga doen. Niet dat ik een spel puur en alleen vanwege het grafische aspect speel, maar misschien gewoon te gewend aan de xbox one x (helaas). Het moet vind ik grafisch gewoon anno 2019 zijn, stabiel en ''snel''. En dat gaf Lets Go op de Switch mij helaas niet. Deze heb ik dan ook max een uurtje weten vol te houden en toen de knoop doorgehakt; switch terug naar de winkel en Let's go op V&A.

Ps. deze game had mij dus wel besloten om een Switch te halen en mijzelf in die tussentijd zoet te houden met Let's Go.. Ik heb wel nog altijd positieve verwachtingen van deze game dus ik ben wel benieuwd naar jullie
(eerlijke) meningen (en dus niet: wow dit ziet er echt super gaaf uit, want dat kan de switch niet) zodra jullie het spel in huis hebben :D

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 13-11-2019 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Nu online
Flamesz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:05:
[...]

Claimen dat pokemon gemaakt is in unreal maakt je post niet bepaald betrouwbaar.
my bad dacht dat ze sinds die 3d pokemon overgestapt waren op unreal (voorbarige conclusie), maar blijkbaar gebruiken ze nog wel zelfde engine als vroeger, blijf ik bij mij punt dat modelleren voor een nieuwe versie met zelfde engine dus niet betekend dat je alles opnieuw hoeft te doen O-)

het kan wel trouwens :+

[ Voor 11% gewijzigd door s0ulmaster op 13-11-2019 10:12 ]

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Flamesz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:49:
[...]

Dat is hier niet echt ter sprake, dus weet niet waarom dat relevant is aan de kritiekpunten die men hier noemen.
De post waar ik op reageer, was een reactie op mijn vorige post. Het onderwerp was de verdeeldheid op Reddit. Ik verduidelijkte dus waar ik het over had toen ik sprak over het narratief :) Die verdeeldheid is trouwens ook relevant omdat het bij sommigen de toon bepaalt waarin het 'acceptabel' is om over het spel te spreken. Overigens blij om te zien dat dat hier nooit het geval is geweest!

@cutscenes, ik zal het wel zien hoe erg het is wanneer ik de game zelf speel.
----

@s0ulmaster, Pokémon wordt niet in Unreal gebouwd nee. Ik develop niet, maar ik baseer me op bronnen die wel die expertise hebben.Dit bvb: veel leesplezier.

Het lijkt me overigens sterk dat dit exact dezelfde rendering engine is als op 3DS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Nu online
JackAvery schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:13:
[...]

@s0ulmaster, Pokémon wordt niet in Unreal gebouwd nee. Ik develop niet, maar ik baseer me op bronnen die wel die expertise hebben.Dit bvb: veel leesplezier.

Het lijkt me overigens sterk dat dit exact dezelfde rendering engine is als op 3DS ;)
Hoeveel werk het is om te animeren kan ik wel beamen, daarom doe ik het in mijn frutseltjes zo min mogelijk, maar het is niet zo dat wanneer je een nieuwe pokemon maakt, dat je niet al een groot deel al klaar hebt als je de animaties hergebruikt. Het porten naar nieuwe hardware instructies is inderdaad lastig en kost veel tijd, daarom maken ze zo'n spelletje ook niet mijn zn drieen. Je post legt wel redelijk goed uit wat er gedaan moet worden trouwens d:)b

Ik charcheerde in mijn reactie wellicht wat, maar van een franchice als pokemon had ik toch wel wat meer verwacht.

[ Voor 3% gewijzigd door s0ulmaster op 13-11-2019 10:20 ]

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
[...]

Ik verwacht ook niet dat er een simpele "Import" knop is. Ik verwacht wel dat ze tijd en moeite hebben gestoken in het creëren van een conversie mechanisme indien nodig en dat ze waar nodig handmatig touch-ups doen. Gezien de modellen en animaties akelig veel op lijken op de 3DS tegenhangers verwacht ik ook dat ze geconverteerd/overgenomen zijn. Harstikke logische en is niet persé iets negatiefs in mijn ogen.

Echter. Met de overgang van DS naar de 3DS zijn er vanaf scratch meer dan 700 3D Pokémon modellen plus de nodige varianten gemaakt. Compleet met bijhorende gevecht en aime animaties. Met de overgang van de 3DS naar Switch hebben ze dit keer wel een basis voor de bestaande gen 1 t/m 7 Pokémon vanuit de 3DS games om mee te starten plus de ervaring van LGPE en eventueel ook Pokemon Go. En toch eindigen we met modellen en animaties die akelig op de 3DS tegenhangers lijken, animaties wat meer op placeholders lijken, een reductie van ruim 50% in beschikbare Pokémon en andere eigenaardigheden.

Het strookt allemaal niet met de argumenten die Gamefreak tot nu toe gebruikt heeft dat ze een hogere standaard willen nastreven voor de modellen en animaties met de staat van de uiteindelijke game.

Edit:

Vergeet niet dat dit geen indie game is maar een game met een core team van +/-200 mensen, +/-100 mensen die de 3D modellen maken, 100+ testers, etc. Bron

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 13-11-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Nu online
Caayn schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:22:
[...]
Ik verwacht ook niet dat er een simpele "Import" knop is. Ik verwacht wel dat ze tijd en moeite hebben gestoken in het creëren van een conversie mechanisme indien nodig en dat ze waar nodig handmatig touch-ups doen. Gezien de modellen en animaties akelig veel op lijken op de 3DS tegenhangers verwacht ik ook dat ze geconverteerd/overgenomen zijn. Harstikke logische en is niet persé iets negatiefs in mijn ogen.

Echter. Met de overgang van DS naar de 3DS zijn er vanaf scratch meer dan 700 3D Pokémon modellen plus de nodige varianten gemaakt. Compleet met bijhorende gevecht en aime animaties. Met de overgang van de 3DS naar Switch hebben ze dit keer wel een basis voor de bestaande gen 1 t/m 7 Pokémon vanuit de 3DS games om mee te starten plus de ervaring van LGPE en eventueel ook Pokemon Go. En toch eindigen we met modellen en animaties die akelig op de 3DS tegenhangers lijken, animaties wat meer op placeholders lijken, een reductie van ruim 50% in beschikbare Pokémon en andere eigenaardigheden.

Het strookt allemaal niet met de argumenten die Gamefreak tot nu toe gebruikt heeft dat ze een hogere standaard willen nastreven voor de modellen en animaties met de staat van de uiteindelijke game.
Precies dat :Y

Er zijn een heleboel openwereld games op de switch die het een heleboel beter doen.
Met het voorgaande succes van pokemon zullen de budgetten ook niet gering zijn, dus had er best een beetje meer aandacht en liefde aan besteed mogen worden.

Dan zijn wat mijn betreft de keuzes die ze hier zeggen te hebben gemaakt moeilijk verdedigbaar

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
s0ulmaster schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:26:
[...]

Precies dat :Y

Er zijn een heleboel openwereld games op de switch die het een heleboel beter doen.
Met het voorgaande succes van pokemon zullen de budgetten ook niet gering zijn, dus had er best een beetje meer aandacht en liefde aan besteed mogen worden.

Dan zijn wat mijn betreft de keuzes die ze hier zeggen te hebben gemaakt moeilijk verdedigbaar
Wie weet komen die 50% aan missende pokemon en moves straks mooi gewoon te koop in de vorm van microtransacties die wij allemaal zo handig en fijn vinden ;)

en wie weet komen er meerdere uitbreidingspakketten die de spelwereld moeten vergroten of mogelijkheden om te reizen naar oudere regio's zoals in de pokemon DS games mogelijk was.

op dit moment is het allemaal gissen en alles is nog mogelijk ik koop de game(s) dus lekker en zie het wel ik vermoed dat ik ondanks alle kritiek vast een leuke spel ervaring zal hebben en zo niet gaat hij even in de kast tot ze de meeste bugs er wel uit hebben gehaald.

[ Voor 14% gewijzigd door copywizard op 13-11-2019 10:37 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
Het maakt mij weinig uit, dat er competetive inzit verkoopt dit spel al aan mij,

Sommige mensen gaan ook gewoon te ver om doodsbedreigingen te doen.

Laten we nu gewoon onze zorgen uiten en dan kunnen ze er naar luisteren voor een volgende game.

Het is de eerste game van ze op de switch (LGP/LGE daargelaten), op de gameboy/3ds was hun eerste game ook niet echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Nu online
copywizard schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:35:
[...]

Wie weet komen die 50% aan missende pokemon en moves straks mooi gewoon te koop in de vorm van microtransacties die wij allemaal zo handig en fijn vinden ;)

en wie weet komen er meerdere uitbreidingspakketten die de spelwereld moeten vergroten of mogelijkheden om te reizen naar oudere regio's zoals in de pokemon DS games mogelijk was.
_O- _O-

* s0ulmaster is er bang voor dat nintendo inderdaad ook langzaam deze kant op gaat }:|

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
copywizard schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:35:
[...]

Welke DS game was het mogelijk om te reizen naar een oude regio?
@s0ulmaster Pokémon is een game van Gamefreak trouwens.
Op de Switch en in het verleden op de ds/3DS had je al games met MTX/expansions (Fire Emblem o.a. dat ik als voorbeeld ken).

[ Voor 14% gewijzigd door Dazzler2120 op 13-11-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:37:
[...]

kan me herinneren dat in de games pokemon diamond/pearl etc.. als je de game had uitgespeeld en je had de eindbaas/legendary gevangen dat je dan naar oudere regios kon om daar pokemon te vangen kan het mis hebben?

het ging dus om SS en HG (soul silver en heart gold) waarbij je tussen kanto en johto kon reizen

[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 13-11-2019 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:37:
[...]

Heart Gold en Soul Silver zijn de enige, net zoals je dat bij de originele Silver, Gold en Crystal games op de gameboy kon.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 13-11-2019 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
copywizard schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:39:
[...]

kan me herinneren dat in de games pokemon diamond/pearl etc.. als je de game had uitgespeeld en je had de eindbaas/legendary gevangen dat je dan naar oudere regios kon om daar pokemon te vangen kan het mis hebben?
Dat kon op de DS alleen in Soulsilver/Heartgold - wat dan weer remakes waren van Silver en Gold. Voor veel Fans de beste pokémon games van de franchise. Waarschijnlijk de enige reden dat ze dit gedaan hebben, is vanwege dat ze een remake maken van een oude game en dus niet zo'n drastisch iets eruit konden snijden. Voor de rest is er naar mijn weten geen game die meerdere regio's beschikbaar stelt.

[ Voor 12% gewijzigd door Dazzler2120 op 13-11-2019 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
s0ulmaster schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:37:
[...]

_O- _O-

* s0ulmaster is er bang voor dat nintendo inderdaad ook langzaam deze kant op gaat }:|
kijk maar naar pokemon bank

Nintendo/gamefreak is ook niet geheel gek dus het zou me niet geheel verbazen als ik met deze "domme" uitspraak misschien nog wel in de buurt kom in de toekomst ;)

wil je de gen1 starters dan betaal je gewoon eenmalig 4.99 en dan transsferen ze ze zo naar je pokemon bank ;)

[ Voor 9% gewijzigd door copywizard op 13-11-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Dazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:41:
[...]

Dat kon op de DS alleen in Soulsilver/Heartgold - wat dan weer remakes waren van Silver en Gold. Voor veel Fans de beste pokémon games van de franchise. Waarschijnlijk de enige reden dat ze dit gedaan hebben, is vanwege dat ze een remake maken van een oude game en dus niet zo'n drastisch iets eruit konden snijden. Voor de rest is er naar mijn weten geen game die meerdere regio's beschikbaar stelt.
Dat klopt maar volgens mij is het ook een hels karwei om 2 regio's goed te laten werken. Makkelijker is om er dan 1 groter regio van te maken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Nu online
copywizard schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:45:
[...]

kijk maar naar pokemon bank

Nintendo/gamefreak is ook niet geheel gek dus het zou me niet geheel verbazen als ik met deze "domme" uitspraak misschien nog wel in de buurt kom in de toekomst ;)

wil je de gen1 starters dan betaal je gewoon eenmalig 4.99 en dan transsferen ze ze zo naar je pokemon bank ;)
eerlijk is eerlijk, ik vind het nog niet eens zo erg als dergelijke opties bestaan, maar je moet het in de context zien.
Dat zijn bevoorbeeld zaken al een tijd in de core van de game zit. (pokebank daargelaten).
Als het de lifespan van een game van verlengen, dan graag, maar helaas lijken veel dev studios het aan te grijpen om een game serie juist uit te kleden en de kleding dan als betaalde opties toe te voegen.
Dat voelt voor veel spelers gewoon als een steek onder water.

Maar genoeg oftopic.

Ik heb er stiekem wel een beetje zin in vrijdag O+

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman

Naast alle Pokémon die geschrapt zijn (+/- 50%) zijn er ook nog eens +/- 140 moves geschrapt. Wil jij een Pokémon overzetten die één van die 140 moves kent, ookal zit die Pokémon in de dex, wordt die alsnog geweigerd.

TMs zijn opgeknipt in TMs en TRs en een groot deel is weer terug gezet naar single-use inplaats van de veel geprezen infinite-use. Het verkrijgen hiervan is ook nog eens RNG based.

De animaties zijn tergend slecht. Zie bijvoorbeeld deze scene waar er letterlijk "loop animatie + 180 graden draaien op de X as" is gebruikt: https://i.4cdn.org/vp/1573513469160.webm. Animaties die vrijwel 1:1 hetzelfde zijn gebleven sinds ze voor het eerst geintroduceerd zijn in X&Y 6 jaar geleden: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share. Dat ze animaties hergebruiken heb ik geen bezwaren mee, wat mij wel irriteert is dat dit samen met de 3D modellen als reden is gebruikt door Gamefreak om Dexit goed te praten. Waarbij de 3D modellen ook nog eens verdacht veel lijken op de varianten gebruikt in de 3DS games. Je zou zelfs argumenten kunnen maken dat de Gamecube games betere modellen hadden: Switch, Gamecube.

Render distance is bizar laag. Bijvoorbeeld: 1 2. Maar ook trainers die ineens verdwijnen en weer verschijnen in gevechten: https://i.imgur.com/sztL8L2.mp4. In de vorige 3D games gebeurde dit ook maar daar werd de camera in ieder geval nog zo gedraaid dat je het niet zag.

Graphics LGPE vs Sword en Shield: https://i.imgur.com/A1nFkM2.jpg https://i.redd.it/kjen951c7x431.jpg

Geluid settings kan je alleen aanpassen nadat je met een optionele, makkelijk, te missen NPC hebt gesproken en een key item van hem hebt gekregen 8)7

Of gewoon een linkje naar de reddit post... i.p.v. een vertaling hier plaatsen incl. alle bronnen :9

Anyway, ik ga het vrijdag spelen en dan mijn eigen mening vormen :). Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Mijn punt was dan ook niet dat Gamefreak dat vaker moet doen, maar was even gericht op de opmerking van @copywizard dat je in de DS games naar oude regio's terug kon gaan.
Is trouwens ook al vaker besproken dat als je regio's gaat toevoegen een totaal ander level scaling systeem aan toevoegen, dat had je bij SS/HG al dat Kanto een redelijke cakewalk was en dat de pokemon league in die games drastisch makkelijker was (je was daar rond de lvl 50, ipv 60 in andere games).

ik ben ook heel erg benieuwd naar vrijdag iig. Ik snap de kritiek, maar ik ben wel meer een casual speler, die wordt voor mijn gevoel minder getroffen door de mindere features.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:52:
[...]

Dat klopt maar volgens mij is het ook een hels karwei om 2 regio's goed te laten werken. Makkelijker is om er dan 1 groter regio van te maken.
Gamefreak heeft inderdaad aan gegeven dat ze niet snel terug zullen gaan naar meerdere regio's vanwege de problemen en uitdagingen die dit oplevert. Persoonlijk vind ik het geen ramp dat we buiten de Jotho games geen meerdere regio's hebben gehad.
Randleman schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:56:
[...]

Of gewoon een linkje naar de reddit post... i.p.v. een vertaling hier plaatsen incl. alle bronnen :9
Fair enough }:O Al ben ik het niet helemaal eens met de reddit post omdat er naar mijn inzien nog wel de nodige aannames worden gemaakt waarom bepaalde zaken zo zijn.

Volgens mij heb ik sommige linkjes gebruikt die niet in de reddit post staan :P

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 13-11-2019 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Caayn schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:02:
[...]
Gamefreak heeft inderdaad aan gegeven dat ze niet snel terug zullen gaan naar meerdere regio's vanwege de problemen die dit oplevert. Persoonlijk vind ik het geen ramp dat we buiten de Jotho games geen meerdere regio's hebben gehad.

[...]
Fair enough }:O Al ben ik het niet helemaal eens met de reddit post omdat er naar mijn inzien nog wel de nodige aannames worden gemaakt waarom bepaalde zaken zo zijn.
Nog 2 dagen en dan weten we het. Waarom bepaalde zaken zijn zoals ze zijn kan ik weinig over zeggen. De grafische "problemen" die ik voorbij heb zien komen zijn af en toe wel cringy... Deze game zou toch net zo soepel en mooi moeten/kunnen draaien als PLGPE..

True, die animaties bron is idd origineel 8)

Ik ben benieuwd hoe vrijdag de final versie gaat spelen incl. day-one patch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Caayn schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:22:
[...]

Edit:

Vergeet niet dat dit geen indie game is maar een game met een core team van +/-200 mensen, +/-100 mensen die de 3D modellen maken, 100+ testers, etc. Bron
Die "import-knop" was eerder gericht op internet-retoriek op Reddit etc, niet op jou specifiek :) Je arguenten zijn allemaal legitiem en onderbouwd en ik appreciëer dat ten zeerste. Ik stoor me gewoon aan hoe snel men in die cirkels kritiek geeft zonder dat men poogt te begrijpen waarom sommige dingen zijn, en dat men elk klein detail meteen zonder context framet in een heel negatief kader.

Ik heb al gezegd dat ook ik vind dat GF zich technisch moet herpakken. Natuurlijk is dit geen indie-titel, maar het is toch al lang duidelijk dat GF technisch een zekere achterstand lijkt te hebben omdat ze zo lang enkel op handheld gedeveloped hebben. Daar voelen ze nu de gevolgen van, en we mogen zeker in vraag stellen of ze hun development resources wel op de juiste manier benut hebben.

We gaan mogelijk nooit weten wat daar precies gaande - één persoon op reddit beweert bvb dat er serieuze problemen met hun import tools waren en dat ze al die animaties van nul hergerigged hebben. Ik vind hier nu even geen bron van terug, dus ik beschouw dit als onbetrouwbaar.

Maar de vraag voor de speler wordt dan in hoeverre het je beleving stoort :) In mijn geval vermoed ik dat het gewoon een erg vermakelijke game wordt, die wat meer polish nodig had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Laatst online: 25-03 12:32
Gister zag ik op youtube een guy die in de laatste datamine leak zag dat alle pokemon skins en models er wel in zaten. Hij gokte dat deze later via raids of events beschikbaar zouden kunnen komen. Als dat zo is, dan is dat een geniale move van Nintendo/Gamefreak want dat houdt de game veel langer levendig. Ikzelf ben wel echt hyped voor de game. Ik bekijk het allemaal een stukje positiever en casual.

De eerste 3 gens heb ik grijs gespeeld en de game ervaringen zijn m'n beste game ervaringen ooit. Ik denk dat Shield (ja die haal ik) dat op z'n eigen manier ook weer voor me gaan doen. Ik zag gister een stukje van een stream op twitch en ik was best wel impressed van wat ik zag qua artstyle en graphics. Het is gewoon alsof je de anime zelf speelt. Ik heb de stream vrij gauw uit gezet want ik werd zo hyped dat ik niks voor mezelf wil spoilen.

Ik snap de negativiteit niet zo, denk dat de game best wel gaat leven. Kan niet wachten om een x z'n toernooi te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Moodshifter schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:56:Ik zag gister een stukje van een stream op twitch en ik was best wel impressed van wat ik zag qua artstyle en graphics. Het is gewoon alsof je de anime zelf speelt.
http://pm1.narvii.com/723...a9bb3r1-718-395v2_uhq.jpg

Vergeleken met Let's Go; https://i.redd.it/kjen951c7x431.jpg

Absoluut (ik kan meer voorbeelden gaan posten, maar spoilers).

[ Voor 18% gewijzigd door JoeyPrr op 13-11-2019 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Moodshifter schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:56:
Gister zag ik op youtube een guy die in de laatste datamine leak zag dat alle pokemon skins en models er wel in zaten. Hij gokte dat deze later via raids of events beschikbaar zouden kunnen komen.
Heb je daar een linkje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Moodshifter schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:56:
Gister zag ik op youtube een guy die in de laatste datamine leak zag dat alle pokemon skins en models er wel in zaten. Hij gokte dat deze later via raids of events beschikbaar zouden kunnen komen. Als dat zo is, dan is dat een geniale move van Nintendo/Gamefreak want dat houdt de game veel langer levendig. Ikzelf ben wel echt hyped voor de game. Ik bekijk het allemaal een stukje positiever en casual.
Ha als dat zo is :X Dat was juist heel kut bij alle vorige games. Je dex compleet maken door evenementen te bezoeken of specifieke momenten eraan deel te nemen. Het werkt bij sommige games maar als dat het gedeelte is van Pokemon Go is wat ze hebben overgenomen dan krijg ik er echt steeds minder zin in.
Ik snap de negativiteit niet zo, denk dat de game best wel gaat leven. Kan niet wachten om een x z'n toernooi te doen.
Nou ja ik wel omdat het niet volledig is wat voorgespiegeld is. Daarnaast meer geforceerde multiplay is altijd iets wat vaak vrij sceptisch wordt opgepakt. Combineer dat met de rest van de informatie en ik was hyped maar word juist steeds minder. Wacht wel de updates af en kijk of daarna de game wat completer is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.