Models vergeleken met de gameboy versie van pokemon. Ze zijn EXACT hetzelfde.

[ Voor 11% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 13-11-2019 12:31 ]
Maar waar is het filmpje waaruit blijkt dat alle pokémon models al in Sw/Sh zitten?Rule schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:28:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik denk dat dit bedoeld wordt: https://nintendoeverything.com/pokemon-sword-and-shield-datamine-finds-additional-pokemon-beyond-the-known-count-in-the-galar-pokedex/Flamesz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:32:
[...]
Maar waar is het filmpje waaruit blijkt dat alle pokémon models al in Sw/Sh zitten?
ZIjn vaak mensen die van onrust houden, beetje reuring in de tent, snap je. Daar geilen ze op. Ga af op je eigen gevoelens, en wat een ander er van vind moet niet je koop beïnvloeden. Iedereen heeft weer zo zijn eigen smaak. Vind je het niks, kan je hem zo weer verkopen op Marktplaats. Voordeel van Nintendo games, die zakken nauwelijks of heeeeel langzaam in waarde.Ambling_Alp schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:42:
Ben ik de enige die zich gewoon hartstikke verheugt op deze games en ongelofelijk moe wordt van die shitstorm van de afgelopen tijd? De haat is echt...something else. Casual fans als ik rouwen echt geen seconde om die National Dex, heb sinds eerste 151 nooit als doel gehaald ze allemaal te hebben. Ik denk: wow, 400+ Pokes in één game, daar ook te krijgen: that is fíne. Had ik vooraf meer verwacht van de graphics? Tuurlijk, het is een consolegame en er zijn games als Odyssey in 60 fricking fps en dit draait op 720 p en 30? Yeek. Maar ik keek een stukje stream gisteren en dacht: wow, dit is toch verder gewoon een best prima uitziende game?
Ik heb er echt ontzettend zin in. En kritiek: prima. Maar de bakken haat en dreigementen die ik nu soms lees, zijn echt van een andere planeet.
Hmm interessant, ben benieuwd achter wat voor een events ze gelocked worden dan. Hoop niet dat het "ga naar deze locatie" events zijn.
PS4 PSN: Dazzler2120
Dát. Jongens, het is een game, zoals alle andere games, voor een prijs zoals alle andere games. Ik kocht Gear Club Unlimited voor 50 euro. DAT is pas een miskoop. Dit is nog steeds een Pokémon-game met bizarveel content voor je geld. Ze doen alsof de game kapot is, en óók nog eens zonder het een seconde te hebben gespeeld.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:44:
[...]
ZIjn vaak mensen die van onrust houden, beetje reuring in de tent, snap je. Daar geilen ze op. Ga af op je eigen gevoelens, en wat een ander er van vind moet niet je koop beïnvloeden. Iedereen heeft weer zo zijn eigen smaak. Vind je het niks, kan je hem zo weer verkopen op Marktplaats. Voordeel van Nintendo games, die zakken nauwelijks of heeeeel langzaam in waarde.
Dat was in het verleden wel zo dat je op die manier kon halen of bepaalde evenementen die je fysiek kon bezoeken.Dazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:45:
[...]
Hmm interessant, ben benieuwd achter wat voor een events ze gelocked worden dan. Hoop niet dat het "ga naar deze locatie" events zijn.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Helemaal mee eens. Het is maar een game en de meeste mensen zullen zich er goed mee vermaken. Maar ze hebben expliciet gezegd dat er minder pokemon in de game zitten omdat ze zich focussen op nieuwe animaties en models voor de Pokemon die er wél in zitten.Ambling_Alp schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:42:
Ben ik de enige die zich gewoon hartstikke verheugt op deze games en ongelofelijk moe wordt van die shitstorm van de afgelopen tijd? De haat is echt...something else. Casual fans als ik rouwen echt geen seconde om die National Dex, heb sinds eerste 151 nooit als doel gehaald ze allemaal te hebben. Ik denk: wow, 400+ Pokes in één game, daar ook te krijgen: that is fíne. Had ik vooraf meer verwacht van de graphics? Tuurlijk, het is een consolegame en er zijn games als Odyssey in 60 fricking fps en dit draait op 720 p en 30? Yeek. Maar ik keek een stukje stream gisteren en dacht: wow, dit is toch verder gewoon een best prima uitziende game?
Ik heb er echt ontzettend zin in. En kritiek: prima. Maar de bakken haat en dreigementen die ik nu soms lees, zijn echt van een andere planeet.
DIT!Ambling_Alp schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:42:
Mensen die niet kritisch willen zijn omdat alles wat ze wordt voorgeschoteld goed zou zijn maar okay is. Vind ik ook niet echt een fan.Marascon schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:19:
[...]
DIT!
Geniet er gewoon van wat we krijgen,
Maar mensen die gaan dreigen of echt gigantische stampij maken zijn naar mijn mening geen echte fans, maar willen alleen maar rellen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik vraag me dan af, wat heeft gamefeark voorgehouden dat anders zou zijn?Touchdomex schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:49:
[...]
Zeker voor een game die je tot nu toe bij elke uitgave hebt gehaald en vervolgens nu minder lijkt te worden dan de vorige 2 games. Ja daar mag je best een beetje kritisch op zijn zeker als GameFreak het anders voorspiegelt
Models en animaties zijn zoals het nu lijkt voor een deel gewoon overgenomen vanuit Sun en Moon. Ook dezelfde stijl en animaties. Het verhaal klopt niet met wat er in de winkel ligt.Dazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:04:
[...]
Ik vraag me dan af, wat heeft gamefeark voorgehouden dat anders zou zijn?
Ze hebben gezegd minder pokemons in deze game te doen, zodat ze meer tijd hebben voor het remodelen en meer de focus konden leggen op animaties. Hebben ze dat dan niet gedaan?
Kan je concreet maken wat GF anders voorgespiegeld heeft?
[ Voor 42% gewijzigd door Touchdomex op 13-11-2019 14:14 ]
Ik ben het er niet mee eens en heb ook zeker al mijn mening gegeven via officiële kanalen.Dazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:04:
[...]
Ik vraag me dan af, wat heeft gamefeark voorgehouden dat anders zou zijn?
Ze hebben gezegd minder pokemons in deze game te doen, zodat ze meer tijd hebben voor het remodelen en meer de focus konden leggen op animaties. Hebben ze dat dan niet gedaan?
Kan je concreet maken wat GF anders voorgespiegeld heeft?
Ik kan mij daarentegen wel vinden in de kritiek, vooral omdat ik mij hier ook erg op had verheugd. Eindelijk een Pokemon game met een open world idee! Maar ik vind het wel kwalijk dat er voor mij bepaald wordt welke Pokémons ik kan gebruiken in mijn game. Dat ze niet alle 1000+ vangbaar zullen zijn in 1 game kan ik mijn wel in vinden, maar dat ik mijn Darkrai van Walibi 2008 o.a. niet meer kan gebruiken.. Ook zijn er natuurlijk andere zaken die wel beloofd zijn, maar niet zijn verwerkt (denk alleen maar aan de animations/models).Ambling_Alp schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:42:
[ Voor 5% gewijzigd door Satom op 13-11-2019 14:26 ]
Mijn vraag is dan ook niet wat waren de verwachtingen vanuit de community, maar mijn vraag is wat Gamefreak vooraf anders heeft voorgedaan. Het bekt natuurlijk lekker dat animaties overgenomen zijn uit sun & moon, moet ik eerlijk bekennen dat ik 0 idee heb hoe de transfer van die textures en models in zijn werk gaat. Wat ik online lees varieert dat het makkelijk gaat (copy/paste) door mensen gezegd die in de gameindustry werken, t/m mensen die zeggen dat het opnieuwe opbouwen is van textures, dat er veel tijd in gaat zitten en echt wel veel werk - ook mensen vanuit de game industry. Welk verhaal wil je dan geloven? Meestal kiezen we ervoor het veraal te geloven dat onze eigen narrative volgt.Touchdomex schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:06:
[...]
Models en animaties zijn zoals het nu lijkt voor een deel gewoon overgenomen vanuit Sun en Moon. Ook dezelfde stijl en animaties. Het verhaal klopt niet met wat er in de winkel ligt.
Geen battle-arena's meer die aangepast zijn op de omgeving. Gewoon algemene achtergronden.
Het zijn allemaal kleine dingen maar het totaalpakket is nu waardoor het minder aantrekkelijk lijkt. Zeker omdat Gamefreak het anders voorspiegelt als de analyses nu lijken.
De game zou prima zijn maar denk uiteindelijk voor mij rond een 6.5 tot 7. Een voldoende maar bijvoorbeeld Omega Ruby ook al is dat zelfs een rerelease zit rond de 8.5 tot 9.
Ik ga hem uiteindelijk halen want heb toch een soort stockholm syndroom maar ga deze niet pre-orderen en zeker niet direct halen als die uit komt. Op een of andere manier is de omgeving trekt mij wel maar de gameplay elementen die ze gewijzigd hebben zijn niet mijn stijl.
15:00SparksNL schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:33:
Even snel tussendoor. Wanneer kunnen we de reviews verwachten (Nederlandse tijd)?
Zou dit komen omdat er toch een hoop mensen hun pre-order geannuleerd hebben?larsF schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:17:
Duopakket van Sword + Shield (limited edition) is weer beschikbaar bij bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000113857891/
Mag ik vragen welke webshop haha?Mortalboy[NL] schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:31:
Zoals verwacht, ik krijg Pokemon Sword morgen binnen (zoals stiekem al verwacht bij deze shop) HYPED!
[Afbeelding]
Ik heb Let's Go op een 65" OLED gespeeld en vond het er zeker niet slecht uitzien. Het is geen 4K natuurlijk maar ik vraag me weleens af hoe mensen naar de beeldkwaliteit van een game kijken. Bij Forza 7 werd er geouwehoerd over kartelrandjes op bepaalde plaatsen van auto's maar tijdens het spelen vielen die mij niet op. Pas toen ik er op ging letten zag ik ze maar schoot daardoor wel van de baan af omdat ik het spel zelf niet meer volgde.LopendeVogel schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:06:
[...]
Meningen verschillen, ik heb een paar dagen gelden nog Let's Go verkocht aan een medetweaker omdat ik simpelweg niet kon wennen aan het zeer slechte beeldkwaliteit (om 1 of andere reden irriteerde het mij, wellicht omdat de video's op internet wel mooi uitzien) in combinatie met de controls.
Nu speelde ik het wel op maar een 55inch oled tv, dus misschien dat het spontaan wel mooi wordt op een 65 inch (grapje)?
Het idee van het spel vond ik wel leuk, vroeger in mijn jeugd veel Pokemon Red en Yellow gedaan, en daar is let's go volgens mij (leek er verdacht veel op) op nagemaakt.
Momenteel sowieso weer Switchloos aangezien het apparaat ondeugdelijk in elkaar geplakt was, ik wacht nog even Sword en Shield af en wellicht dat ik wel weer een Switch ga halen eind deze maand
Maar, mocht het grafisch niet een beetje anno 2017 worden dan twijfel ik of ik het ga doen. Niet dat ik een spel puur en alleen vanwege het grafische aspect speel, maar misschien gewoon te gewend aan de xbox one x (helaas). Het moet vind ik grafisch gewoon anno 2019 zijn, stabiel en ''snel''. En dat gaf Lets Go op de Switch mij helaas niet. Deze heb ik dan ook max een uurtje weten vol te houden en toen de knoop doorgehakt; switch terug naar de winkel en Let's go op V&A.
Ps. deze game had mij dus wel besloten om een Switch te halen en mijzelf in die tussentijd zoet te houden met Let's Go.. Ik heb wel nog altijd positieve verwachtingen van deze game dus ik ben wel benieuwd naar jullie
(eerlijke) meningen (en dus niet: wow dit ziet er echt super gaaf uit, want dat kan de switch niet) zodra jullie het spel in huis hebben
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verkeerde persoon gequote excusesDazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:32:
[...]
Mijn vraag is dan ook niet wat waren de verwachtingen vanuit de community, maar mijn vraag is wat Gamefreak vooraf anders heeft voorgedaan. Het bekt natuurlijk lekker dat animaties overgenomen zijn uit sun & moon, moet ik eerlijk bekennen dat ik 0 idee heb hoe de transfer van die textures en models in zijn werk gaat. Wat ik online lees varieert dat het makkelijk gaat (copy/paste) door mensen gezegd die in de gameindustry werken, t/m mensen die zeggen dat het opnieuwe opbouwen is van textures, dat er veel tijd in gaat zitten en echt wel veel werk - ook mensen vanuit de game industry. Welk verhaal wil je dan geloven? Meestal kiezen we ervoor het veraal te geloven dat onze eigen narrative volgt.
Voor de andere dingen die mensen missen zijn het vooral features die de community had verwacht te zien, maar die niet eerder toegezegd zijn (als voorbeeld GTS).
@Marascon waar ben je het niet mee eens? Ik volg je reactie even niet op mijn post...
Hmm ze geven de aan dat hij de 15de pas word gereleased.
Yes, bestel daar bijna altijd, verzenden vaker zodat je hem 1 dag voor de release hebt. Goede ervaring mee.pascal073 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:54:
[...]
Hmm ze geven de aan dat hij de 15de pas word gereleased.
Maar hij komt dus morgen bij jou aan?
Dan ga ik hem nu ook bestellen. Thanx!Mortalboy[NL] schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:56:
[...]
Yes, bestel daar bijna altijd, verzenden vaker zodat je hem 1 dag voor de release hebt. Goede ervaring mee.
Goeie vraag en ik denk dat het een beetje van beide is. Denk dat ze ergens wel dingen hebben afgeraffeld of niet geheel netjes gedaan uit tijdsnood.Dazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:32:
[...]
Mijn vraag is dan ook niet wat waren de verwachtingen vanuit de community, maar mijn vraag is wat Gamefreak vooraf anders heeft voorgedaan. Het bekt natuurlijk lekker dat animaties overgenomen zijn uit sun & moon, moet ik eerlijk bekennen dat ik 0 idee heb hoe de transfer van die textures en models in zijn werk gaat. Wat ik online lees varieert dat het makkelijk gaat (copy/paste) door mensen gezegd die in de gameindustry werken, t/m mensen die zeggen dat het opnieuwe opbouwen is van textures, dat er veel tijd in gaat zitten en echt wel veel werk - ook mensen vanuit de game industry. Welk verhaal wil je dan geloven? Meestal kiezen we ervoor het veraal te geloven dat onze eigen narrative volgt.
Zou er verder niet teveel van verwachten. Het is niet de eerste keer dat GF ongebruikte content en content van de voorgaande games in de data files laat zitten. Gen 3 items in de gen 5 games anyoneDazzler2120 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:45:
[...]
Ik vorm een mening aan de hand van wat ik zie op youtube en als er mensen zijn die het er slecht uit vinden zien dan mag dat. Probleem van deze tijd is de sociale media waarop mensen nogal eens hun mening als waarheid verkondigen en anderen die zelf slecht een eigen mening kunnen vormen nemen dat dan over.Dubrillion schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:49:
Ja de reviews zijn goed. Misschien laten we ons allemaal veel te veel meeslepen met alle negatieve verhalen.
Nu zijn reviewers niet altijd de meest betrouwbare mensen om van uit te gaan. Maar ik begon bijna te twijfelen om niet eerst Fallen Order te spelen en dan Pokemon
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Keuzes maken de Mens
Het weglaten van de national dex zou gerechtvaardigd worden door nieuwe Pokemon models/animaties. Nu blijkt uit de data mining dat de models van Sun/Moon zijn gebruikt #GameFreakLiedTouchdomex schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:59:
[...]
Goeie vraag en ik denk dat het een beetje van beide is. Denk dat ze ergens wel dingen hebben afgeraffeld of niet geheel netjes gedaan uit tijdsnood.
Het gaat mij niet daarom het gaat mij vooral om de rest van het gehele pakket.
Als er minder te doen is, minder pokemon zijn en ook nog moet betalen om een pokemon te ruilen, kan ik dat niet een betere versie vinden.FrankoNL schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:25:
Het is a better version van de 3ds games. Prima hoor.
Je kan gewoon lokaal traden? Is het überhaupt de fout van GameFreak dat Nintendo veranderingen maakt aan hun online ecosysteem in een andere hardwaregeneratie?Joeri.Bijlsma schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:52:
[...]
Als er minder te doen is, minder pokemon zijn en ook nog moet betalen om een pokemon te ruilen, kan ik dat niet een betere versie vinden.
Ik denk dat @G_Dragon of @Marascon daar het beste een overzicht kan toevoegen in de TS ervoor. Of in ieder geval welke friendcodes.Xanaroth schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:47:
Is er hier ergens een lijst van alle switch ID's, misschien een Pokemon Discord?
Gezien de raids/wild area maakt een grotere vriendenlijst de game enkel beter.
Zo niet, mijn code is in elk geval 2288-9141-6035 en in principe vrijdag vrijwel hele dag, zaterdag middag+avond en zondag middag in elk geval online.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Ik ben gister net begonnen aan een discord en zal deze vanavond in de TS toevoegen!Touchdomex schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:56:
[...]
Ik denk dat @G_Dragon of @Marascon daar het beste een overzicht kan toevoegen in de TS ervoor. Of in ieder geval welke friendcodes.
Je bedoelt denk ik de Nintendo online service? Die 19.99 per jaar kost? Ik geef toe, die service is nog niet wat het had moeten zijn.... Maar die 1.80 ongeveer per maand overleven we ook wel weer toch?Joeri.Bijlsma schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:52:
[...]
Als er minder te doen is, minder pokemon zijn en ook nog moet betalen om een pokemon te ruilen, kan ik dat niet een betere versie vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door FrankoNL op 14-11-2019 08:47 ]
En dan ook nog eens de situatie dat dat niet aan Gamefreak ligt, maar aan Nintendo dat je daarvoor moet betalen.FrankoNL schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:46:
[...]
Je bedoelt denk ik de Nintendo online service? Die 19.99 per jaar kost? Ik geef toe, die service is nog niet wat het had moeten zijn.... Maar die 1.80 ongeveer per maand overleven we ook wel weer toch?
Wat bedoel je met minder te doen? Ik lees ook genoeg reviews waarbij er staat dat er juist veel content in zit.
Dat Nintendo nu geld vraagt voor online interactie met andere is jammer maar het is inderdaad iets waar Gamefreak weinig aankan doen. (Hopelijk is Pokémon Home straks wel te gebruiken zonder een Nintendo Online abonnement zoals wij nu ook Pokémon Bank op 3DS gebruiken.)Joeri.Bijlsma schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:52:
[...]
Ze zeiden tegen mij dat ze de game 2 dagen voor release zouden verzenden en gisteren was het doe dag. Mijn status staat ook nog op niet verzonden , dit word spannend ...izzet3838 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:09:
Weet iemand hoe thegamecollection juist te werk gaat, als ik het goed heb zouden ze vandaag moeten verzenden, maar er is nog steeds geen afboeking gebeurd.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als die nu nog niet verzonden/onderweg is vanuit de UK ga je hem morgen echt niet meer krijgen denk ik...G_Dragon schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:38:
[...]
Ze zeiden tegen mij dat ze de game 2 dagen voor release zouden verzenden en gisteren was het doe dag. Mijn status staat ook nog op niet verzonden , dit word spannend ...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb hem vorige week maandag gepreorderd bij de GM, maar mijn bestelling staat al die tijd al op 'in behandeling' en ik zag ook op de website van GM staan dat ze niet kunnen garanderen dat ze genoeg games hebben voor mensen zonder pre-order. Heb dus maar een mailtje gestuurd hoe het zit, hopen dat ik hem vanavond gewoon mee kan nemen, heb er namelijk wel heel veel zin inZeror schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:07:
Gisteren pas m'n preorder bij Gamemania geplaatst voor Sword. Hopelijk kan ik hem morgen ophalen. Anders maak ik een ritje Mediamarkt ofzo en cancel ik m'n preorder.
Vanavond? Of bedoel je tijdens de nachtopening? Anders haal ik hem liever ook vanavond al op i.p.v. 's nachts of morgen.maxim380 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:12:
[...]
Ik heb hem vorige week maandag gepreorderd bij de GM, maar mijn bestelling staat al die tijd al op 'in behandeling' en ik zag ook op de website van GM staan dat ze niet kunnen garanderen dat ze genoeg games hebben voor mensen zonder pre-order. Heb dus maar een mailtje gestuurd hoe het zit, hopen dat ik hem vanavond gewoon mee kan nemen, heb er namelijk wel heel veel zin in
[ Voor 6% gewijzigd door Randleman op 14-11-2019 11:14 ]
Ik bedoel de nachtopening inderdaad.Randleman schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:14:
[...]
Vanavond? Of bedoel je tijdens de nachtopening? Anders haal ik hem liever ook vanavond al op i.p.v. 's nachts of morgen.
Jammer haha. Ik ben nog in dubio of ik naar de nachtopening moet gaan of hem gewoon 's ochtends ophaal..maxim380 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:22:
[...]
Ik bedoel de nachtopening inderdaad.
Heb net antwoord van de GM gekregen dat het normaal is dat er 'in behandeling' staat en dat er gewoon een voor me klaar ligt. Laatste keer dat ik een nieuwe Pokemon game op release heb gespeeld was Black/White, dus de hype zit er goed in
Net mail gehad dat de game is verzondenG_Dragon schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:38:
[...]
Ze zeiden tegen mij dat ze de game 2 dagen voor release zouden verzenden en gisteren was het doe dag. Mijn status staat ook nog op niet verzonden , dit word spannend ...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als de game vandaag verzonden is sta je morgen met lege handen..G_Dragon schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:26:
[...]
Edit: net mail gehad dat de game is verzonden
Ja klopt maar dat wist ik van te voren, was namelijk vermeld op hun website. Maa heb wel de speciale steelcase, daar wil wel wat langer op wachtenRandleman schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:29:
[...]
Als de game vandaag verzonden is sta je morgen met lege handen..
Ahh okey, dan is het goedG_Dragon schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:31:
[...]
Ja klopt maar dat wist ik van te voren, was namelijk vermeld op hun website. Maa heb wel de speciale steelcase, daar wil wel wat langer op wachten
Bij mij is die nog niet verzonden er staat processing, maar de knop om te annuleren is weg dus ze zijn er mee bezig denk ik, wil zelf ook idd wat extra wachten als ik dan de steelbook+cartridge kan krijgen gewoon voor het nostalgische gevoel, wel jammer dat ze niet gisteren zijn verzonden.G_Dragon schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:31:
[...]
Ja klopt maar dat wist ik van te voren, was namelijk vermeld op hun website. Maa heb wel de speciale steelcase, daar wil wel wat langer op wachten
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
psn: taker-mart
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Om een voorbeeld te noemen:FrankoNL schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:46:
[...]
Je bedoelt denk ik de Nintendo online service? Die 19.99 per jaar kost? Ik geef toe, die service is nog niet wat het had moeten zijn.... Maar die 1.80 ongeveer per maand overleven we ook wel weer toch?
Wat bedoel je met minder te doen? Ik lees ook genoeg reviews waarbij er staat dat er juist veel content in zit.
Damn, klinkt allemaal niet goed. Hoe heb jij de game gespeeld trouwens voor release?Joeri.Bijlsma schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:28:
[...]
Om een voorbeeld te noemen:
S/S heeft alleen een kleine tower en een 2 uur episode, daarna ben je klaar en leg je de game weg of je gaat online en elke keer dezelfde teams zien want het roster is zo klein, dus mensen gaan allemaal naar dezelfde viable pokemon trekken. De meta zal verschrikkelijke saai wezen iig.
Black/white had world tournament, battle frontier, looker missions, nieuwe pokemon om te vangen, nieuwe gebieden gaan open (en dan heb ik het niet over 1 of 2 area's, maar letterlijk een halve pokemon game), black city/white forest, dus een heel stuk meer dan wat s/s te bieden heeft, ook meer pokemon om te vangen.
Zie je het verschil? Gamefreak/nintendo is lui geworden en willen zoveel mogelijk geld trekken van hun pokemon fans.
S/S is niet af het is een halve game, net als alle andere rotzooi die uitkomt tegenwoordig.
60 euro voor de base experience, volgend jaar moet je ultra sword en ultra shield gaan halen voor wat meer pokemon, om maar te zwijgen dat de national dex nooit meer terug komt, dat is echt een schande.
Ik kan er echt niet bij dat mensen dit supporten.
Je kan er niet bij dat mensen een andere mening dan jou hebben. Dat is uiteraard prima, maar ga de discussie dan ook niet aan / probeer dan niet anderen te overtuigen.Joeri.Bijlsma schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:28:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Dazzler2120 op 14-11-2019 13:02 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat werkt dus niet als je het signaal af wil geven dat je erg twijfelt over een gameMarascon schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:12:
Speel het spel eerst voordat je klakkeloos alles van het internet overneemt ik heb oprecht geen mening tot ik het zelf speel
Hoe kan je na 2 uur klaar zijn met de game ?? Alle badges hebben etcDazzler2120 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:01:
[...]
Je kan er niet bij dat mensen een andere mening dan jou hebben. Dat is uiteraard prima, maar ga de discussie dan ook niet aan / probeer dan niet anderen te overtuigen.
Je hebt het over een postgame, dat je met S/S nu na 2 uur klaar ben. Dat was ik met de postgame van de andere games ook vaak, behalve de dex completion.
Post-game. Dus eerst het spel uitspelen (wat zoals ik begrijp ook korter is dan anders), daarna nog 2 uur aan content.taker1987 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:35:
[...]
Hoe kan je na 2 uur klaar zijn met de game ?? Alle badges hebben etc
Daar zit wel een kern van waarheid in. Je gaat immers van ~800 Pokémon terug naar ~400 Pokémon waarbij ook nog eens 140+ moves geschrapt zijn. Het mogelijke aantal (realistische) combinaties is simpelweg flink minder.Dazzler2120 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:27:
Daarbij wordt gesteld dat bij minder beschikbare pokemon, je dezelfde meta iedere keer gaat zien terugkomen. Dat is een hele voorbarige aanname totdat we de nieuwe moves en strategiën kennen.
Inderdaad
Fair point. Mijn hoop is voor nu gevestigd op Great Sword en Great Shield, of whatever de naam gaat zijn.volgend jaar zal een nieuwe pokémon game uitkomen. Dat is al jaren het beleid van Pokémon en is gewoon een bedrijfsmatige keuze waar je als consument in mee kan gaan of niet.
De combinaties worden minder, maar dat kan ook weer mogelijkheden openen voor pokemon die nu in de rarely used tier zitten etc. Maar je hebt gelijk, mogelijk is dit voor de competitive omgeving minder.Caayn schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:43:
[...]
Daar zit wel een kern van waarheid in. Je gaat immers van ~800 Pokémon terug naar ~400 Pokémon waarbij ook nog eens 140+ moves geschrapt zijn. Het aantal mogelijke combinaties is simpelweg flink minder.
Dat gezegd hebbende, het competitieve stukje van Pokémon heeft mij nooit getrokken. Ik zit meer aan de verzamel kant![]()
[...]
Fair point. Mijn hoop is voor nu gevestigd op Great Sword en Great Shield, of whatever de naam gaat zijn.
Allemaal legitieme informatiebronnen, maar uiteindelijk is er altijd een verschil tussen over een spel lezen/een stream bekijken en een spel spelenCaayn schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:21:
Wat is er op tegen dat men een mening vormt op basis van bekende data (uren aan videocontent en datamining van de release versie, interviews, voorgaande games in de serie, etc) voordat hij/zij overgaat tot aanschaf? Tuurlijk kan het altijd anders uitvallen maar dat betekend niet dat de al bekende informatie ineens incorrect is.
Veel producten koop ik, of juist niet, op basis van dergelijke informatie zonder dat ik het product zelf gebruikt hebt.
Ik vind persoonlijk een dex met 400~500 beesten veel beter dan 1000. Tijdens X en Y had ik als casual al het probleem dat ik teveel 'oude' Pokémon tegenkwam terwijl ik net speel voor de nieuwe content. Een pure reductie van het aantal Pokémon in het spel zorgt er voor mij voor dat ik meer interesse in de individuele soorten heb. Op een bepaald moment zijn er gewoon teveel voor mijJoeri.Bijlsma schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:28:
[...]
en elke keer dezelfde teams zien want het roster is zo klein, dus mensen gaan allemaal naar dezelfde viable pokemon trekken. De meta zal verschrikkelijke saai wezen iig.
Behalve dat ik vind dat het "luie developer"-argument weinig respect toont tegenover de honderden mensen die aan die games werken, wil ik dit punt maken:Black/white had [...] een heel stuk meer dan wat s/s te bieden heeft, ook meer pokemon om te vangen.
Zie je het verschil? Gamefreak/nintendo is lui geworden en willen zoveel mogelijk geld trekken van hun pokemon fans.
Is dit niet gewoon een relevante opmerking voor elke "third edition" van elke generatie en eigen aan het verdienmodel van GameFreak?S/S is niet af het is een halve game, [...] , volgend jaar moet je ultra sword en ultra shield gaan halen voor wat meer pokemon,
Ik hoop dat ik je getoond heb dat mensen heel verschillende interpretaties kunnen hebben van wat jij een schande noemt. Het is spijtig dat Sw/Sh niks voor jou lijkt te zijn. Vote with your wallet ofzoom maar te zwijgen dat de national dex nooit meer terug komt, dat is echt een schande.
Black and white is hoeveel generaties terug ondertussen? Dat is dus ook al in de vorige games een probleem geweest, maar nu het op de switch komt valt iedereen er dus over.Joeri.Bijlsma schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:28:
[...]
Om een voorbeeld te noemen:
S/S heeft alleen een kleine tower en een 2 uur episode, daarna ben je klaar en leg je de game weg of je gaat online en elke keer dezelfde teams zien want het roster is zo klein, dus mensen gaan allemaal naar dezelfde viable pokemon trekken. De meta zal verschrikkelijke saai wezen iig.
Black/white had world tournament, battle frontier, looker missions, nieuwe pokemon om te vangen, nieuwe gebieden gaan open (en dan heb ik het niet over 1 of 2 area's, maar letterlijk een halve pokemon game), black city/white forest, dus een heel stuk meer dan wat s/s te bieden heeft, ook meer pokemon om te vangen.
S/S is niet af het is een halve game, net als alle andere rotzooi die uitkomt tegenwoordig.
60 euro voor de base experience, volgend jaar moet je ultra sword en ultra shield gaan halen voor wat meer pokemon, om maar te zwijgen dat de national dex nooit meer terug komt, dat is echt een schande.
JaloersMortalboy[NL] schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:54:
Spel is binnen 😎
Bij mij ookMortalboy[NL] schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:54:
Spel is binnen 😎
[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 14-11-2019 14:24 ]
Zie jullie er morgen, hype!Marascon schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:45:
Discord: https://discord.gg/heMGx4z
zal hem vanavond even verder uit bereiden (of als iemand tijd heeft stuur mij even een berichtje op discord, aangezien ik aan het werk ben)
[ Voor 3% gewijzigd door ye-roon op 14-11-2019 14:43 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Als goed is komt het spel zo binnen.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:54:
Spel is binnen 😎
Ik heb hem onder de middag gekocht. Moet hem alleen nog even pre-loaden en dan gaan we morgen maar eens kijken.Lekker Ventje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:45:
Bij mij was het spel vorige week al binnenHeb er alleen weinig aan omdat het digitaal is.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq