Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23:51
Voor het geval geïnteresseerden het gemist hebben, Pokémon Worlds is dus bezig.

Morgenmiddag (zondagmiddag 21 augustus 2022) zijn de finales van VG juniors, seniors én masters.
Ik weet dat ik ga kijken.

Edit: Ik wilde een Twitch link naar de officiële stream van morgen plaatsen.
Echter, ik weet niet meer welke de officiële is...
Kan iemand me uit de brand helpen?

Edit2: Ik heb het gevonden. De url is:

Pokémon Worlds

Over anderhalf uur zal de 'Video Game' wel beginnen.

[ Voor 45% gewijzigd door whahas op 21-08-2022 13:28 . Reden: Het viel me op dat ik geen link gaf. ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-05 19:51
Die DLC is echt verrassend goed! In anticipatie op Scarlet & Violet eerst de Dex compleet gemaakt en toen als beloning voor mezelf de DLC aangeschaft. Je kan merken dat ze daarin wat stappen hebben gemaakt richting een opener wereld en wat QoL verbeteringen. Verrassend goed verhaal in Isle of Armor en heel benieuwd hoe The Crown Tundra gaat zijn! :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Er is een actie bij de Gamemania. Je kunt daar, enkel fysiek, één flyer met code halen per persoon voor drie legendarische Pokémon.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknizion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 11:52
En nu ook een code voor shiny Eternatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik ben maar bij 2 winkels langs geweest aangezien ik zowel Sword als Shield heb. :) Nu dus in beide games de Mythicals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-05 16:25
Autofan1985 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:30:
Ik ben maar bij 2 winkels langs geweest aangezien ik zowel Sword als Shield heb. :) Nu dus in beide games de Mythicals.
Ik heb in één winkel om twee codes gevraagd :+ de medewerker zeurde wel een beetje maar gaf bij beide acties twee codes mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:49

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Jammer dat wij geen Gamemania meer in Emmen hebben zitten..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
de Foarsitter schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:07:
[...]

Ik heb in één winkel om twee codes gevraagd :+ de medewerker zeurde wel een beetje maar gaf bij beide acties twee codes mee :)
Heb ik ook geprobeerd idd, maar hier wou hij er niet aan. Dus maar even door gereden naar de volgende. Heb ik ze ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokonski
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 30-11-2023
Hoi Allemaal,

Is er iemand die mijn Machoke op en neer wil traden zodat ik een Machamp krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-05 06:34
Rokonski schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:41:
Hoi Allemaal,

Is er iemand die mijn Machoke op en neer wil traden zodat ik een Machamp krijg?
Hoi, ik ben net begonnen met Pokemon Sword, weet niet of je een bepaald leven moet zijn. Maar anders wil ik je wel helpen? Weet niet of dit spel nog actief gespeeld wordt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mocht je nog hulp zoeken, dan kan ik het spel altijd even weer installeren voor je! @Rokonski

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:24
HansAnders07 schreef op maandag 13 november 2023 @ 06:52:
[...]

Hoi, ik ben net begonnen met Pokemon Sword, weet niet of je een bepaald leven moet zijn. Maar anders wil ik je wel helpen? Weet niet of dit spel nog actief gespeeld wordt haha
Ik speel nog steeds dit spel. Is toch wel favoriete Pokémon spel. In ieder geval beter dan violet in mijn persoonlijke mening/ervaring.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Het draait beter inderdaad.

Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, alleen wat doe je nu in dat spel dan? Shiny hunten? Pokédex compleet maken? Nuzlocke?
Of ken je nog mensen die gevechten houden?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
pinokkia schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:03:
[...]

Ik speel nog steeds dit spel. Is toch wel favoriete Pokémon spel. In ieder geval beter dan violet in mijn persoonlijke mening/ervaring.
Ik had ook wat reviews gekeken enzo en toen ook besloten deze te kopen ipv de nieuwe edities.
Wat ik wel even wennen vind zijn al die nieuwe Pokemon. Heb echt alleen maar de allereerste Pokemon spellen gespeeld dus de eerste 150. Dus heb nu echt geen idee wat ik vang maar dat is ook wel weer leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:24
whahas schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:11:
Het draait beter inderdaad.

Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, alleen wat doe je nu in dat spel dan? Shiny hunten? Pokédex compleet maken? Nuzlocke?
Of ken je nog mensen die gevechten houden?
Bij mij is dat vanwege pokedex compleet maken en speelt gewoon fijn. Bij violet/Scarlett wordt ik misselijk en dat heb ik niet bij sword/shield/let’s go eevee.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Misselijk zelfs. Ik wist dat het spel verkeerde reacties bij mensen op riep, maar deze kende ik nog niet.

Hadden ze maar gedaan zoals Cities Skylines II, of nog beter, het spel uitgesteld...

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
Is er hier iemand die me wilt helpen met de Pokédex verder vullen?

Ik ben nog op zoek naar een Sobble om die vol te maken, een bulbasaur, en de legendary van shield. Wil ook m’n haunter even heen en weer ruilen voor een Gengar.

Die starters mogen simpele net uit een ei versies zijn, kan ze met een ditto wel op beter niveau broeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
HansAnders07 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:14:
Is er hier iemand die me wilt helpen met de Pokédex verder vullen?

Ik ben nog op zoek naar een Sobble om die vol te maken, een bulbasaur, en de legendary van shield. Wil ook m’n haunter even heen en weer ruilen voor een Gengar.

Die starters mogen simpele net uit een ei versies zijn, kan ze met een ditto wel op beter niveau broeden.
Ik kan deze dagen wel even een keer kijken wat ik voor je kan doen bij mijn Pokémon Sword voor je :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
G_Dragon schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:33:
[...]

Ik kan deze dagen wel even een keer kijken wat ik voor je kan doen bij mijn Pokémon Sword voor je :)
Chill! Stuur maar even een PM 😃, thanks alvast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Net even Pokémon Sword weer opgestart om te kijken of ik de gewenste Pokémon heb voor @HansAnders07 , maar heb er best veel uur inzitten dan ik dacht :p.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDuki3qaLuYoDHae8N66nnClCsk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9BPf7utEaPBifmiLsnleHH5a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Ach, ik ken iemand die over de 1000 is gegaan. Alles is relatief.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:57
Sinds een aantal dagen speel ik ‘Sword’ en ik moet zeggen: tof spel, brengt mij terug naar de ‘good ‘ol days’ van Red, Blue en Yellow! :)

Echter, nu vroeg ik mij iets af: kun je ergens zien hoe hoog de ‘level range’ is in bepaalde gebieden? Bijv. ‘Wild Area (Bridge) is 35 - 40’.

Het is namelijk leuk dat je met elke badge die je verdient sterkere Pokémon kunt vangen, maar dat schiet natuurlijk niet op als elke (very strong) Pokémon die je in de Wild Area tegenkomt steevast een veel hoger level heeft - en daarmee niet te vangen is. Best frustrerend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
In-game kun je dat niet vinden.
Je kunt het wellicht vinden op sites als https://www.serebii.net/ of op https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Main_Page

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:50

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Gisteren maar weer eens helemaal opnieuw begonnen met deze game, de vrouw ook, dus weer wat om samen te doen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-05 16:25
Is er toevallig iemand die een Zarude en Zeraora dubbel heeft? Heb ze nodig voor de living dex in Home (en Original Megearna)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Vraagje, ben hier al 2 dagen naar het zoeken maar vind het antwoord niet. Bij Pokemon Sword heb ik soms dat ik geen aanval kan selecteren en de tegenstander hierdoor meerdere aanvallen kan doen. Dit is bij 1 en de zelfde Pokemon, Cinderace. Pak ik bijvoorbeeld Licardio, dan heb dit probleem niet, alleen met Cinderace heb ik dat. Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Linksquest schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:54:
Vraagje, ben hier al 2 dagen naar het zoeken maar vind het antwoord niet. Bij Pokemon Sword heb ik soms dat ik geen aanval kan selecteren en de tegenstander hierdoor meerdere aanvallen kan doen. Dit is bij 1 en de zelfde Pokemon, Cinderace. Pak ik bijvoorbeeld Licardio, dan heb dit probleem niet, alleen met Cinderace heb ik dat. Iemand een idee hoe dit kan?
Welke aanval doe je precies?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

whahas schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:32:
[...]

Welke aanval doe je precies?
Geen, dat is juist het gekke, ik zet Cinderace en de tegenstander zet zijn Pokémon in, maar ik kan geen aanval kiezen en krijg meteen 1 tot 2 aanvallen tegen me voor ik wat kan doen. Wel zie ik elke keer de tekst "Cinderace is waiting for your move"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:43
Linksquest schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:56:
[...]

Geen, dat is juist het gekke, ik zet Cinderace en de tegenstander zet zijn Pokémon in, maar ik kan geen aanval kiezen en krijg meteen 1 tot 2 aanvallen tegen me voor ik wat kan doen. Wel zie ik elke keer de tekst "Cinderace is waiting for your move"
Friendship te hoog blijkbaar

https://www.reddit.com/r/..._when_it_says_pokemon_is/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

A duidelijk, dus om Lucardio te laten evalueren te vaak met ze gespeeld, dan maar een paar keer laten sneuvelen, bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Linksquest schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:56:
[...]

Hoeveel badges heb je?
Is die Cinderace geruild?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

whahas schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:03:
[...]

Hoeveel badges heb je?
Is die Cinderace geruild?
Alle badges, in de championship is dit gebeurd, nee is mijn begin Pokémon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bestaat zoiets? Wauw dan heb ik weer wat geleerd, want ik heb Sword helemaal uitgespeeld en mijn starter Pokémon al die tijd gebruikt in heel het hoofdverhaal + dlcs waarvan ik alle Pokédexen ook compleet hebt. Nooit zo'n situatie meegemaakt zoals @Linksquest hierboven beschrijft. Zelfs mijn vrouw nog gevraagd die ook vaak hetzelfde team wel houdt, dus ben heel benieuwd of er meer uitleg over is.

Dit is echt erg interessant en tegelijkertijd apart :o
Want een te hoge vriendschap weerhoudt je toch niet van aanvallen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

@G_Dragon Jij vroeg mij privé of ik je een video wilde maken van het weigeren aan te vallen. Ik heb het vandaag weer 3x gehad en toen op de share knop gedrukt. heb ze alle 3 even aan elkaar geplakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-05 14:04
Linksquest schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:55:
@G_Dragon Jij vroeg mij privé of ik je een video wilde maken van het weigeren aan te vallen. Ik heb het vandaag weer 3x gehad en toen op de share knop gedrukt. heb ze alle 3 even aan elkaar geplakt.

[YouTube: Pokèmon Sword: Pokemon refuse to Attack]
Dat is idd Blast Burn en die heeft een turn recharge tijd ja, niet gek dat je pokemon niet aanvalt in die tijd :)

Edit:
even de quote van bulbapedia:

Blast Burn inflicts damage and then forces the user to recharge during the next turn. Unless this attack misses, the user will always have to recharge.

https://bulbapedia.bulbag...n%20the%20previous%20turn.

[ Voor 23% gewijzigd door Akaendra op 28-10-2024 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Oke, maar raar dat hij dat soms ook met andere aanvallen doet. Toevallig inderdaad in het voorbeeld die aanval gebruikt maar had dat inderdaad niet gezien, bedankt voor de toelichting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Linksquest schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:21:
Oke, maar raar dat hij dat soms ook met andere aanvallen doet. Toevallig inderdaad in het voorbeeld die aanval gebruikt maar had dat inderdaad niet gezien, bedankt voor de toelichting.
De kans is aanwezig dat je per toeval steeds aanvallen gebruikt die een recharge nodig hebben, per aanval staat namelijk een beschrijving en daarin staat zoiets duidelijk vermeld.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.