Gezellig @Imac2011! Ondanks dat je vorige race niet mee kon komen, leuk dat je gewoon mee blijft doen. Rondetijden komen vanzelf naar je toe!
Dus als alles hier meewerkt tot vanavond !
Ja! Zoals bekend deed m'n pc niet lekker mee met Forza. Nu staat er sinds afgelopen weekend een Xbox one X en meld ik mij nog even snel aan voor vanavond! Zal zo de sheet aanpassen .
Ik ben er vanavond helaas niet bij. Momenteel even geen tijd om de excel lijst bij te werken, dus even een afmelding via dit bericht.
Hoop er de laatste race nog bij te zijn!
Heb t aangepast voor je. Hopelijk ben je erbij @ finalemannetje19 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 19:27:
Ik ben er vanavond helaas niet bij. Momenteel even geen tijd om de excel lijst bij te werken, dus even een afmelding via dit bericht.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Probeerde weer eens mee te doen na lange tijd, maar jammer genoeg is er iets mis met de pc waardoor Forza constant crasht.
Als er een seizoen 8 komt zal ik eens kijken wat er allemaal aan de hand is. Misschien dan maar eens een complete clean install doen van Windows want Forza is niet de enige applicatie met problemen op deze pc.
Weer 2 leuke races gereden met een paar goede gevechten!
Even wat anders aan de FM-rijders hier:
Vorig jaar zijn we met een 5-tal mensen in deze groep naar de WEC 6h van Spa-Francorchamps geweest (met een hoop sneeuw/hagel/regen/zon/warmte).
Dit jaar zijn we dat weer van plan op 25 april, maar ik vroeg me af of er nog meer liefhebbers zijn die mee willen? Tickets zitten op ongeveer €40-45 als we er nergens met korting kunnen vinden.
Qua vervoer is er vast wel iets te regelen met ergens oppikken/afzetten (vorig jaar zijn we met 2 auto's gegaan en hebben we bij de grens afgesproken).
Wil je mee? Stuur me even vòòr 13 februari een berichtje over hoe en wat (vorig jaar hadden we op Valentijnsdag kaarten met korting).
Het dagje uit is uiteraard inclusief een hoop vieze praat en Adolf Tweetler blijft thuis.
Even wat anders aan de FM-rijders hier:
Vorig jaar zijn we met een 5-tal mensen in deze groep naar de WEC 6h van Spa-Francorchamps geweest (met een hoop sneeuw/hagel/regen/zon/warmte).
Dit jaar zijn we dat weer van plan op 25 april, maar ik vroeg me af of er nog meer liefhebbers zijn die mee willen? Tickets zitten op ongeveer €40-45 als we er nergens met korting kunnen vinden.
Qua vervoer is er vast wel iets te regelen met ergens oppikken/afzetten (vorig jaar zijn we met 2 auto's gegaan en hebben we bij de grens afgesproken).
Wil je mee? Stuur me even vòòr 13 februari een berichtje over hoe en wat (vorig jaar hadden we op Valentijnsdag kaarten met korting).
Het dagje uit is uiteraard inclusief een hoop vieze praat en Adolf Tweetler blijft thuis.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
De uitslag:

Tussenstand:

Over 2 weken laatste race. Zal daarna even een animo check doen voor een eventuele volgende seizoen..
Wat mij betreft hetgeen wat ik laatst al zei.
Forza Touring klasse (allemaal zelfde auto).
Kwali 2 a 3 rondes
1e race gelijk aan 20 - 25 minuten, zelfde opzet als dit seizoen. Snelste start vooraan.
2e race gelijk aan 15 - 20 minuten, start met reverse grid van uitslag race 1.
Zal er nog wel even een fancy google formpje voor maken

Tussenstand:

Over 2 weken laatste race. Zal daarna even een animo check doen voor een eventuele volgende seizoen..
Wat mij betreft hetgeen wat ik laatst al zei.
Forza Touring klasse (allemaal zelfde auto).
Kwali 2 a 3 rondes
1e race gelijk aan 20 - 25 minuten, zelfde opzet als dit seizoen. Snelste start vooraan.
2e race gelijk aan 15 - 20 minuten, start met reverse grid van uitslag race 1.
Zal er nog wel even een fancy google formpje voor maken
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Alweer een avondje om snel te vergeten , had 15 min voor de race nog instelling veranderd , bleek niet echt heel slim te zijn.Vanmiddag zoveel mogelijk rondjes gedaan , kon uiteindelijk redelijk constant rondjes 1.59 rijden .Heb ik vanavond helaas maar 2 rondjes gehaald.Sorry voor het niet wegrijden bij de start
en het in de weg rijden.Ik ga nog maar wat filmpjes kijken om te zien wat ik allemaal fout doe , en afstellingen van het stuur proberen , gevoel in de rem is ook niet top , kijken of ik daar nog wat kan veranderen.Was in ieder geval een gezellige boel .Dacht heel even om de strijd met Timmie aan te gaan , maar ging weer eens achterstevoren .Ben er vanavond op de meest vreemde plekken afgegaan , dat is me vanmiddag niet gelukt.
Werk aan de winkel dus ! Moest mijn mic dichtzetten omdat de vrouw ging slapen ,dus bij deze , tot de volgende keer.

Werk aan de winkel dus ! Moest mijn mic dichtzetten omdat de vrouw ging slapen ,dus bij deze , tot de volgende keer.
Ach, komt vanzelfImac2011 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:42:
Alweer een avondje om snel te vergeten , had 15 min....
Snelheid zal er vast steeds beter inkomen , maar er staat toch nog iets niet goed volgens mij.Het gevoel dat ik krijg met de Porsche lijkt heel erg op het rijden met mijn schakelkart op nieuwe banden , daar ga je de eerste ronde de eerste paar bochten door alsof je op ijs rijdt(glijd)en dan voel je de grip er goed inkomen.De porsche voelt ook zo aan , alleen de grip komt totaal niet ?Zie waarschijnlijk toch iets over het hoofd , erg frustrerend dit.Jullie tijden zal ik voorlopig niet halen , maar moet toch mogelijk zijn om binnen 2-3 seconden te komen lijkt mij .Maar goed , ik blijf voorlopig zoeken. 
Mr Nielsson schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:09:
[...]
Ach, komt vanzelfVerschil van ons seizoen 1 en 7 is ook gigantisch.
Je hebt een stuurtje toch? Heb je rotatie tussen de 540-560 graden staan?Imac2011 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 07:32:
Snelheid zal er vast steeds beter inkomen , maar er staat toch nog iets niet goed volgens mij.Het gevoel dat ik krijg met de Porsche lijkt heel erg op het rijden met mijn schakelkart op nieuwe banden , daar ga je de eerste ronde de eerste paar bochten door alsof je op ijs rijdt(glijd)en dan voel je de grip er goed inkomen.De porsche voelt ook zo aan , alleen de grip komt totaal niet ?Zie waarschijnlijk toch iets over het hoofd , erg frustrerend dit.Jullie tijden zal ik voorlopig niet halen , maar moet toch mogelijk zijn om binnen 2-3 seconden te komen lijkt mij .Maar goed , ik blijf voorlopig zoeken.![]()
[...]
Inventarisatie GoT FM7 Season 8
Graag onderstaand formulier invullen zodat ik een inventarisatie kan maken voor een Seizoen 8: Inventarisatie GoT FM7 Season 8Geef vooral ook je eigen wensen door, let wel op: we kunnen niet iedereen tevreden stellen!
Ken je nog mensen die niet in dit topic ronddwalen, geef dan even de url door van het google formulier!
[ Voor 31% gewijzigd door NLRev0lution op 04-02-2020 12:14 ]
An sich vind ik de klasse niet zo'n probleem (Supercars, GT, touring, etc), maar die stock tune van Forza is op behoorlijk wat auto's simpelweg .... ruk. De verschillen in snelheid/tijden zullen toch wel blijven, maar met mogelijk een iets betere 'grip' tune het wat fijner rijden wordt?
Misschien 1 van de shorts als 'fun race' gebruiken, bv die trucks, formula e, ralley etc?
Of als we genoeg mensen hebben, een duo-group maken? (LMP en GT3 ofzo?).
Misschien 1 van de shorts als 'fun race' gebruiken, bv die trucks, formula e, ralley etc?
Of als we genoeg mensen hebben, een duo-group maken? (LMP en GT3 ofzo?).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben het eens met @SinergyX. Sommige stock tunes zijn echt waardeloos. Ik stel voor dat we gewoon een goede tune zoeken/maken en die blijven gebruiken.
@Mr Nielsson ik heb inderdaad een stuurtje , die staat op 900 graden , zal het vanavond eens proberen of dat dan voor mij een beter gevoel geeft .Met welke view rijden jullie trouwens ? gewoon cockpit view neem ik aan ?En qua sturen , wat is de beste volgens jou , simulatie of gewoon ? Ben ik ook niet helemaal uit , lees veel verschillende dingen hier en daar , zal uiteindelijk wel persoonlijke voorkeur zijn.Thanks voor de tip weer !
Gewoon, meestal motorkap tot ik in niemandsland rij dan ga ik naar 2e cockpit (zoomed) view.
Maar mijn stuur staat dacht minimale stand, 270 graden ofzo? Veel makkelijker om een drift op te vangen, wat bij die Porsche vrij regelmatig voorkwam
Maar mijn stuur staat dacht minimale stand, 270 graden ofzo? Veel makkelijker om een drift op te vangen, wat bij die Porsche vrij regelmatig voorkwam
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik rij zelf met hoodview, dus motorkap. Sturen heb ik op Normal staan. Met simulation heb ik van die zwiepers de berm inImac2011 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:03:
@Mr Nielsson ik heb inderdaad een stuurtje , die staat op 900 graden , zal het vanavond eens proberen of dat dan voor mij een beter gevoel geeft .Met welke view rijden jullie trouwens ? gewoon cockpit view neem ik aan ?En qua sturen , wat is de beste volgens jou , simulatie of gewoon ? Ben ik ook niet helemaal uit , lees veel verschillende dingen hier en daar , zal uiteindelijk wel persoonlijke voorkeur zijn.Thanks voor de tip weer !
900 is veel te veel. Forza ondersteund tot 270-360 uit mijn hoofd. Bij meer sta jij flink te sturen en bijna geen mogelijkheid tot correctieImac2011 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:03:

Maar als je normaal dus iets beter rijd dan je nu deed kunnen we dus prima bumperkleven bij elkaar wat ik met @SinergyX deed in de laatste race
Gamertag: timmie271
Ik heb mijn stuur op 540 staan, ik meen dat de echte auto's (GT etc.) ook zoiets hebben. 900 is in ieder geval een No-Go. Dan draai je je suf
Ik ga na het eten zo gelijk de boel opstarten en checken ,Of het echt 900 graden is , of dat ik onzin heb gekletst .
Vergeet dan ook niet het formulier in te vullenImac2011 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:38:
Ik ga na het eten zo gelijk de boel opstarten en checken ,Of het echt 900 graden is , of dat ik onzin heb gekletst .
NLRev0lution schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:11:Inventarisatie GoT FM7 Season 8
Graag onderstaand formulier invullen zodat ik een inventarisatie kan maken voor een Seizoen 8: Inventarisatie GoT FM7 Season 8
Geef vooral ook je eigen wensen door, let wel op: we kunnen niet iedereen tevreden stellen!
Ken je nog mensen die niet in dit topic ronddwalen, geef dan even de url door van het google formulier!
@NLRev0lution Ik zal eens kijken of ik dat voor elkaar krijg
DoneNLRev0lution schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:11:Inventarisatie GoT FM7 Season 8
Graag onderstaand formulier invullen zodat ik een inventarisatie kan maken voor een Seizoen 8: Inventarisatie GoT FM7 Season 8
Geef vooral ook je eigen wensen door, let wel op: we kunnen niet iedereen tevreden stellen!
@Imac2011 , Ik heb mijn stuur hardwarematig ingesteld op 420 graden kan het stuur nog met beide hand volledig vasthouden zodat mijn polsen elkaar kruisen. Als je hem op 900 had staan en je nu met 450 gaat rijden zal dat ook al een verademing zijn
[ Voor 18% gewijzigd door Stoksbrood op 05-02-2020 08:29 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Trouwens nog een aanvulling op je vragenlijst qua autokeuze, had het er vorige race met @Stoksbrood over.
Als we Forza Touring rijden, is het dan een idee om ook WTCC regels met betrekking tot strafgewicht aan te houden? Hierdoor komen de hele snelle heren wat dichter bij de minder snelle goden en krijgen we meer close racing.
Als we Forza Touring rijden, is het dan een idee om ook WTCC regels met betrekking tot strafgewicht aan te houden? Hierdoor komen de hele snelle heren wat dichter bij de minder snelle goden en krijgen we meer close racing.
Zeker een interessante optie. Even uitvogelen hoe we dat gaan toepassen danJPM85 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 08:39:
Trouwens nog een aanvulling op je vragenlijst qua autokeuze, had het er vorige race met @Stoksbrood over.
Kunnen we @timmie271 ook minder kilo's geven @NLRev0lution ?
Zie vorige postStoksbrood schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:11:
Volgens mij kan je dit als host toekennen via mods.NLRev0lution schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:09:
[...]
Zeker een interessante optie. Even uitvogelen hoe we dat gaan toepassen dan
Paar weken geleden meegereden in de UK Mini Trophy, waarbij de top3 een 5% less power mod mee kreeg.
Misschien eens testen met een aantal hoeveel tijd je op een ronde verliest per mod?
Zal van de week eens even kijken.
Moet ik af gaan vallen?Stoksbrood schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:11:
Volgens mij is de enige optie qua gewicht voor de touring cars velgen aanpassen. En dan kan je hooguit een paar kilo toevoegen of weghalen.NLRev0lution schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:09:
[...]
Zeker een interessante optie. Even uitvogelen hoe we dat gaan toepassen dan
Je kan daarentegen wel via een andere manier power handicaps geven. Door meerdere 'buckets' aan te maken, en dan:
-Bucket A -> geen penalty
-Bucket B -> 3e plek vorige race -> 5% power
-Bucket C -> 2e plek vorige race -> 5% power + 5% grip voor of achter
-Bucket D -> 1e plek vorige race -> 5% power + 5% grip voor en achter
Enige nadeel is dat je alleen in stappen van 5% handicaps kan geven, en de impact best groot is.
ik weet niet of het ondertussen gefixed is, maar bij release van Forza 7 (of 6) werden de penalties aan willekeurige spelers toegewezen ipv de juiste spelers die in een bepaalde bucket zaten
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Klinkt als een hoop administratief werk en ellende voordat we gaan racen...job115 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:01:
[...]
Volgens mij is de enige optie qua gewicht voor de touring cars velgen aanpassen. En dan kan je hooguit een paar kilo toevoegen of weghalen.
Je kan daarentegen wel via een andere manier power handicaps geven. Door meerdere 'buckets' aan te maken, en dan:
-Bucket A -> geen penalty
-Bucket B -> 3e plek vorige race -> 5% power
-Bucket C -> 2e plek vorige race -> 5% power + 5% grip voor of achter
-Bucket D -> 1e plek vorige race -> 5% power + 5% grip voor en achter
Enige nadeel is dat je alleen in stappen van 5% handicaps kan geven, en de impact best groot is.
ik weet niet of het ondertussen gefixed is, maar bij release van Forza 7 (of 6) werden de penalties aan willekeurige spelers toegewezen ipv de juiste spelers die in een bepaalde bucket zaten
Je kan bij de race setup opties opslaan. Dus eenmalig aanmaken met buckets, opslaan. En dan iedere race opties laden, baan aanpassen en mensen in de juiste bucket dumpen.NLRev0lution schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:05:
[...]
Klinkt als een hoop administratief werk en ellende voordat we gaan racen...
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Ook maar eens testen dan.job115 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:15:
[...]
Je kan bij de race setup opties opslaan. Dus eenmalig aanmaken met buckets, opslaan. En dan iedere race opties laden, baan aanpassen en mensen in de juiste bucket dumpen.
@Stoksbrood Ik ga zo weer even verder experimenteren , stond idd op 900 graden , was de laatste afstelling in het rijtje onder advanced settings.Had hem op 540 graden gezet en paar rondjes met de Porsche gedaan.Was totaal andere ervaring , voelde de curbstones nu echt , alleen nog steeds geen grip (gevoel) zal dus alle afstellingen opnieuw moeten aanpassen omdat die stuuruitslag wijziging op alles effect heeft !Bedankt voor de tip in ieder geval , had de instelling niet gezien omdat ik schijnbaar niet helemaal naar beneden had gescrolled

Heb ook het formulier ingevuld . 
NLRev0lution schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:40:
[...]
Vergeet dan ook niet het formulier in te vullen
[...]
@Stoksbrood Ben in de weer geweest met het stuur , eerst helemaal uit elkaar gehad omdat de home button bleef hangen , dus als ik mijn stuur beetpakte ging de game naar hoofdmenu
.Rotation stond op 900 , dus die heb ik teruggezet , verder met alle andere settings gespeeld , continu aanpassen en rondjes rijden , begint ergens op te lijken ,zit nu gevoel in , maar nog steeds niet naar het zin .Heb net nog wat settings gevonden op youtube , zijn de meesten positief over , dus ga ik vanavond nog maar eens toepassen.Zag dat ik ook de settings voor de rem niet goed heb , ik heb de originele mod van thrustmaster er op zitten , maar gebruik het niet goed.Dus als ik daar het 'gevoel' goed krijg , moet het toch een keer goedkomen denk ik .
@Imac2011, Gaat lekker voor je
. Gelukkig dat het spel langzaam naar je toe komt! Over het rempedaal, ik weet dat bij een Logitech G920 het rempedaal heel erg zwaar is en dat een easy fix hiervoor is om het einde van de deadzone terug te zetten. Hiermee verkort je de remslag en hoef je dus minder kracht te zetten.
Voor voor pedalen heb je precies?
Voor voor pedalen heb je precies?
Get a room!
Heeft iemand van de snelle mannen mischien een richttyd op Sebring voor deze slome rookie , heb wat rondjes gemaakt maar wat een lastige baan zeg , zeker met een Porsche die nog steeds als op ijs rijdt
Moet mij weer afmelden voor vanavond.. 🙈
Hoop met het volgende seizoen vaker mee te kunnen doen!
Jammer maar helaas. Hopelijk zien we je vaker volgend seizoenDavidson schreef op maandag 17 februari 2020 @ 07:39:
Moet mij weer afmelden voor vanavond.. 🙈
Laatste race seizoen 7
Vanavond is het de laatste race van dit seizoen! Hopelijk heeft iedereen een beetje genoten. So far 10 man bevestigd en 1 misschien (@Jordy8 ) (+ @Imac2011 als gastrijder?). Controleer nog even of alles goed staat: Inschrijven / Klassement / Oefentijden qua aan/afwezigheid.Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (ongeacht of je er bent of niet).
Seizoen 8 stuff
Na de race zal ik ook even de resultaten posten voor seizoen 8 (So far 14 reacties, waarvoor dank[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 17-02-2020 09:33 ]
Aangepast. Sebring leek mij nog wel leuk, maar ben met een verhuizing bezig.NLRev0lution schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:31:Laatste race seizoen 7
Vanavond is het de laatste race van dit seizoen! Hopelijk heeft iedereen een beetje genoten. So far 10 man bevestigd en 1 misschien (@Jordy8 ) (+ @Imac2011 als gastrijder?). Controleer nog even of alles goed staat: Inschrijven / Klassement / Oefentijden qua aan/afwezigheid.
XBL: Plank268
Oh ja fuck sebring. Gaat leuk worden vanavond
Ik doe graag mee aan Sebring , zowiezo gezellige boel bij jullie .Moet nog veel dingen uitzoeken hoe alles werkt qua aanmelden enzo , en waar dat kan , heb nog wel eens moeite om iets te vinden

Normaal gesproken in deze Excelsheet.Imac2011 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:27:
Ik doe graag mee aan Sebring , zowiezo gezellige boel bij jullie .Moet nog veel dingen uitzoeken hoe alles werkt qua aanmelden enzo , en waar dat kan , heb nog wel eens moeite om iets te vinden
Volgend seizoen zal er een nieuwe ronde zijn voor het inschrijven en zal jouw naam ook worden toegevoegd
Voor nu nog 1 race als gastrijden dus
In principe staat alle info in de excelsheet. Omdat je nu als gastrijder mee doet sta je daar nog niet in. Vanaf seizoen 8 kan je daar je aan/afwezigheid doorgeven en als je daar behoefte aan hebt je tijden per circuit invullen.Imac2011 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:27:
Als ik die link aanklink zegt onedrive dat dit item niet meer bestaat ?Is maar beperkt geldig !?
Stoksbrood schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:45:
[...]
Normaal gesproken in deze Excelsheet.
Volgend seizoen zal er een nieuwe ronde zijn voor het inschrijven en zal jouw naam ook worden toegevoegd.
Voor nu nog 1 race als gastrijden dus
Ik zal mijn tijd maar niet vermelden hier , zit er nog verder af dan vorige keer , krijg ook geen goed gevoel bij de Porsche , best veel instellingen geprobeerd , nog steeds niet naar het zin
Ik zie het vanavond bij de Qualify wel , kijken of er dan meer grip iss
Met iracing begin ik na paar keer meerijden(tobben) het gevoel erbij te krijgen en door het kijken naar de snellere mannen zit ik nu tegen de achterhoede aan ,hoop dat het vanavond ook wat beter gaat weer. 
JPM85 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:52:
Kijk of je een 2:06-2:07 kan rijden. Echt snelle zullen wel een 2:04-2:05 doen.
Kan/mag ik vanavond nog meerijden?
Druk druk druk enzo, jullie kennen het vast, geen echte excuses ofzo waarom er radiostilte overheerste
Druk druk druk enzo, jullie kennen het vast, geen echte excuses ofzo waarom er radiostilte overheerste
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Race-uitslag

Eindresultaat seizoen 7

Iets met seizoen 8
Mocht je dat nog niet gedaan hebben en je wilt wel mee doen met seizoen 8 en daar een mening in hebben...
Nieuw topic komt zodra we er over uit zijn met welke auto's we exact gaan rijden en wat de data per race gaat worden. Gok dat dit in de loop van deze week of eventueel volgende week gaat worden. Wordt vervolgd!
[ Voor 15% gewijzigd door NLRev0lution op 17-02-2020 22:04 ]
Yay

Wel jammer dat @job115 niet mee heeft gedaan/kunnen doen.
Was in ieder geval een seizoen waar het veld een stukje dichter op elkaar zat, hopelijk komend seizoen nog meer close racing
Toch nog P15 met welgeteld 3 races volgens mij
Effe zien wat seizoen 8 gaat brengen. Begin met nieuwe opleiding e.d. dus kijken of het qua tijd in te plannen valt
Was in ieder geval altijd weer leuk om te racen!
Effe zien wat seizoen 8 gaat brengen. Begin met nieuwe opleiding e.d. dus kijken of het qua tijd in te plannen valt
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Waarschijnlijk wordt er komend weekend ietsjes meer gepraat / gedacht over een komend seizoen. In ieder geval ikke ben wat druk met werk en gezondheid geweest en @NLRev0lution met werk en prive.NLRev0lution schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:02:
Nieuw topic komt zodra we er over uit zijn met welke auto's we exact gaan rijden en wat de data per race gaat worden. Gok dat dit in de loop van deze week of eventueel volgende week gaat worden. Wordt vervolgd!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
@Imac2011, Met welk nummer ga je rijden? (verplichte sticker op je wagen ingame
) In de startpost zie je de beschikbare nummers.
Startpost wordt aan gewerkt. Verwacht m vanavond online te hebben.
Verder nog een reminder aan @Disarmed070, @Intr3pid, @kleefei, @lappiehero, @Mavi86: Doen jullie weer mee? Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Verder nog een reminder aan @Disarmed070, @Intr3pid, @kleefei, @lappiehero, @Mavi86: Doen jullie weer mee? Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Dank voor je tag!NLRev0lution schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:27:
@Imac2011, Met welk nummer ga je rijden? (verplichte sticker op je wagen ingame) In de startpost zie je de beschikbare nummers.
Ik vind het altijd heel gezellig en wil mij er toch weer voor inzetten.
Daarom zal ik mij ook bij deze inschrijven (55) om de druk bij mijzelf er op te houden.
Dank voor de reminder. Krankzinnige periode achter de rug qua werk en ondertussen ook behoorlijk actief in een ACC league die wat tijd opslokt. Toch wil ik me hier weer voor gaan inzetten. Dus bij deze.NLRev0lution schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:27:
@NLRev0lution
Onnozele vraag misschien ,maar hoe kort of hoelang mag het nummer zijn , en kan ik makkelijk zien welke er nog vrij zijn ?Qua verplichte sticker op de auto zal ik opzoeken hoe ik dat moet doen , zelf een livery maken geloof ik ?
Onnozele vraag misschien ,maar hoe kort of hoelang mag het nummer zijn , en kan ik makkelijk zien welke er nog vrij zijn ?Qua verplichte sticker op de auto zal ik opzoeken hoe ik dat moet doen , zelf een livery maken geloof ik ?
@Imac2011 liefst maximaal 3 cijfers. En de lijst met "bezette" nummers staat in de eerste posts van dit topic.
En ja, dat wordr zelf een livery maken
En ja, dat wordr zelf een livery maken
@MAX3400 Ok , bedankt , ga ik ook eens uitzoeken hoe dat alemaal werkt
Kwam helaas weer wat tussen... Deze week komt ie..NLRev0lution schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:27:
Waar kwam je tussen?NLRev0lution schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:19:
[...]
Kwam helaas weer wat tussen... Deze week komt ie..
Ik ben er ook weermannetje19 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:22:
@NLRev0lution ,
Alvast een teaser voor het komende seizoen?

Bij dezemannetje19 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:22:
@NLRev0lution ,
Alvast een teaser voor het komende seizoen?

Notepad++
Deeltje 8 staat live. [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8
Dit topic is gesloten.