[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 13.305 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:36:
[...]

En @Stoksbrood ging wijd bij opkomen start/finish in de allerlaatste ronde :+
Jup... Beetje dom van me, had de laatste bocht gemakkelijk rustig aan kunnen doen maar ik verremde me 8)7
Door jouw kleine tikje kwam @Mu.siQ me ook nog bijna voorbij :P

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:31:
[...]

Door jouw kleine tikje kwam @Mu.siQ me ook nog bijna voorbij :P
Had je hem niet genoeg ruimte gegeven om je in te laten halen dan? :+

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
NLRev0lution schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

Hij stond voor 3/4e in het gras, dus nee. Mag toch tenminste verwachten dat die volledig het gras inrijdt.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
NLRev0lution schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

Ghehehe ik snap waar je op doelt.
IK ga de herhaling er nog eens op na slaan, mijn inziens werd ik volledig het gras in gedrukt, en geen auto breedte overgelaten. Maar, heat of the moment. Leuke race gehad! _/-\o_

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
Mu.siQ schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

IK ga de herhaling er nog eens op na slaan, mijn inziens werd ik volledig het gras in gedrukt, en geen auto breedte overgelaten. Maar, heat of the moment. Leuke race gehad! _/-\o_
Doet ie vaker :+

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

Over welke inhaal actie heb jij het? Die op mij of die op stoks? Als je die op mij bedoeld dan zet jij je auto moedwillig naast die van mij terwijl ik een verdedigende actie uitvoer terwijl je nog steeds achter me rijd, aan jou de keuze om dan het gras op te sturen of je gas los te laten. Ik ga je niet er zomaar langs laten, of in jouw woorden “ruimte laten”..
[Video: Achter me blijven!]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 00:27
NLRev0lution schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:41:
[...]

Over welke inhaal actie heb jij het? Die op mij of die op stoks? Als je die op mij bedoeld dan zet jij je auto moedwillig naast die van mij terwijl ik een verdedigende actie uitvoer terwijl je nog steeds achter me rijd, aan jou de keuze om dan het gras op te sturen of je gas los te laten. Ik ga je niet er zomaar langs laten, of in jouw woorden “ruimte laten”..
You shall not pass! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
NLRev0lution schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:41:
[...]

[Twitch: Achter me blijven!]
Die ja. Misschien dat ik verkeerd zit hoor maar is het niet zo dat je uit 'raceregels' een auto breedte minimaal moet over laten? Kan dit ook verkeerd hebben hoor. En ja, andere kant had gekund, maar had zo'n betere exit dat ik er vrij hard aan kwam zetten en koos die kant. Ik had gezien snelheidsverschil, wat je ook wel kunt zien, weinig tijd ook meer om uit te wijken de andere kant op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:24:
[...]

Die ja. Misschien dat ik verkeerd zit hoor maar is het niet zo dat je uit 'raceregels' een auto breedte minimaal moet over laten?
In bochten als je naast elkaar zit wel, en dan nog is de minimaal 1 auto breedte discutabel. Verder niet, ik wijk 1 keer van mn lijn af om jou te blokkeren en dan aan jou de keuze (gras op of gas los) wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Mu.siQ schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:24:
[...]

Misschien dat ik verkeerd zit hoor maar is het niet zo dat je uit 'raceregels' een auto breedte minimaal moet over laten?
Maar dan wordt inhalen erg lastig voor de inhaler. Want die moet ook een auto breedte minimaal overlaten, want stel je voor dat iemand hem wil inhalen (die ook nog is een auto breedte moet overlaten). Aangezien we met 10+ man rijden, eindigt degene aan de buitenkant dan volgens mij in het gras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Oke, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Op naar de volgende, is wel leuk racen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Een auto breedte overhouden is ook niet zaligmakend heb ik vorige sprintrace gemerkt. Ik werd door job precies ingehaald in de bocht waar de binnenkant in heavy rain een mooi traject naar de grindbak was :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Beetje aan de late kant, maar hierbij nog een impressie van de races. Zij het met foto's want de tweede, meest interessante race, heeft de replay weer eens kort gehouden voordat het interessant begon te worden :F

Desalniettemin leverde het wel beschikbare beeldmateriaal mooie plaatjes op! :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/2033e5c3-fb39-4e9d-bce2-943ca1126bce
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/35240526-0532-49c0-82dd-aeb53b3d35c9
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/bd4196d3-8d89-4a78-81ef-97757f12046e
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/5df9cf9c-1dba-4176-8e5d-23128fda9c8e
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/12044f55-e643-4afa-b501-738c08c706f4
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/48e9d4f9-d139-4d5b-8c62-84c0d3e3a647

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Vanavond is het weer zover en zoeken we het zonnige Circuit de Barcelona-Catalunya op! So far 16 man bevestigd, 2 nog niet ingevuld ( @mannetje19 en @Pancake007). Vul nog even Inschrijven / Klassement / Oefentijden in met je aan/afwezigheid.

Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (Of eerder als iedereen er is).

Voor de thuisblijvers/liefhebbers zal ik de stream aanslingeren, ik gok dat @Mr Nielsson dat ook doet:
https://www.twitch.tv/nlrev0lution
https://www.twitch.tv/nielles26

Beide streams gelijktijdig: http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:35:
Vanavond is het weer zover en zoeken we het zonnige Circuit de Barcelona-Catalunya op! So far 16 man bevestigd, 2 nog niet ingevuld ( @mannetje19 en @Pancake007). Vul nog even Inschrijven / Klassement / Oefentijden in met je aan/afwezigheid.

Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (Of eerder als iedereen er is).

Voor de thuisblijvers/liefhebbers zal ik de stream aanslingeren, ik gok dat @Mr Nielsson dat ook doet:

Lekker avondje ondersturen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:56:
[...]
Lekker avondje ondersturen :+
Als jij nu de buitenbocht pakt en ik de binnenbocht, onderstuur ik wel even je sidepod in :+

@NLRev0lution, even kijken of ik m'n stream ook weer eens een keer aanzet.

[ Voor 14% gewijzigd door Stoksbrood op 14-10-2019 10:16 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:16:
[...]

Als jij nu de buitenbocht pakt en ik de binnenbocht, onderstuur ik wel even je sidepod in :+

Is goed, ga ik daarna wel uithuilen en klagen dat je een penalty moet krijgen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:16:
[...]

Niet vergeten om je spiegel nog richting een auto te gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik wil ook wel preventief penalties uitdelen hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
NLRev0lution schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:21:
Ik wil ook wel preventief penalties uitdelen hoor :p
Ik wil ook weer eens gaan spieken of ik youtube en/of twitch kan aanslingeren. Wordt vervolgd.

En zo nog maar eens wat oefenrondes maken. Nog mensen online vandaag?

@Stoksbrood Okay fair enough :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mu.siQ op 14-10-2019 13:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
Nog mensen online vandaag?
Tussen 19:00 en 19:30 waarschijnlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:34
Ik ben ook zo rond 19:00 - 19:30 online om wat oefenrondjes te rijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
NLRev0lution schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:35:
Ik ben er helaas niet bij.
De kleine lijkt nog niet echt te gaan slapen.. ;)
Hoop er met Spa bij te zijn. Regel wel oppas ofzo 😅👌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Was weer lekker racen vanavond! Replays en screens volgen morgen :)
Laatste race ging wel lekker aan toe in de eerste ronde zeg, maar volgens mij bleven wij allemaal redelijk binnen de lijntjes? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Davidson schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:51:
Was weer lekker racen vanavond! Replays en screens volgen morgen :)
Laatste race ging wel lekker aan toe in de eerste ronde zeg, maar volgens mij bleven wij allemaal redelijk binnen de lijntjes? :+
In race 2 ronde 1 verscheen er opeens een wilde Chabio (?)uit het niets dwars door m'n scherm heen. Gelukkig miste hij me net :P

@Stoksbrood ik was alleen maar aan het snotteren en niezen dus ik had mezelf gemute :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Over muten gesproken. Ik had de mic wel aangesloten, maar die weigerde weer eens :F Kon jullie wel horen hoor >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Was weer een mooie race avond heren :)
Mooi gevecht gehad met @Mu.siQ de laatste 8 a 9 rondes.

Uitslag:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/CBWvvLS/image.png

*De disconnect van @job115 in de sprint race was in de 3e ronde dus krijgt hij de helft (afgerond naar boven) van de punten van Timmie271

Klassement:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7nrgvYH/image.png

28 oktober rijden we op Spa tijd met de aansluitend die zaterdag (2 november) de endurance!

[ Voor 14% gewijzigd door NLRev0lution op 14-10-2019 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Was weer een gezellig avondje!
Test op Spa met race regulations maar lekker bij een test houden oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jordy8 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:03:
[...]
@Stoksbrood ik was alleen maar aan het snotteren en niezen dus ik had mezelf gemute :+
Kan ook rustgevend zijn :+ .

2 erg spannende races gehad!
1e race lekker gevochten met @rhwerkman, @Mu.siQ & @Jordy8.
Het kostte wat tijd maar uiteindelijk ben ik hier weg kunnen rijden.

2e race een mooi gevecht gehad met @NLRev0lution, met je dikke reet. Je auto leek soms net zo breed als de baan :9

So far de tofste race van dit seizoen aangezien het veld redelijk bij elkaar kon blijven (uitzondering @job115 natuurlijk. Jammer dat je game crashte trouwens! Al maakt het de tussenstand wel spannender 8)7 )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:17:
[...]

Kan ook rustgevend zijn :+ .

2 erg spannende races gehad!
1e race lekker gevochten met @rhwerkman, @Mu.siQ & @Jordy8.
Het kostte wat tijd maar uiteindelijk ben ik hier weg kunnen rijden.

2e race een mooi gevecht gehad met @NLRev0lution, met je dikke reet. Je auto leek soms net zo breed als de baan :9

So far de tofste race van dit seizoen aangezien het veld redelijk bij elkaar kon blijven (uitzondering @job115 natuurlijk. Jammer dat je game crashte trouwens! Al maakt het de tussenstand wel spannender 8)7 )
Ik moet wel zeggen dat ik me meer vermaakt heb in die 3.5 ronden in race 2 dan in de hele 1e race

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
job115 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:23:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik me meer vermaakt heb in die 3.5 ronden in race 2 dan in de hele 1e race
Je mag elke race achteraan starten. Niemand die je tegen houd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:23:
[...]
De volgende keer jezelf gewoon terug laten zakken en om weer een gevecht aan te gaan, mocht je puntenvoorsprong dat toelaten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Jordy8 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Je mag elke race achteraan starten. Niemand die je tegen houd :P
De punten die je krijgt voor quali houden me een beetje tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:54
Jordy8 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:03:
[...]

In race 2 ronde 1 verscheen er opeens een wilde Chabio (?)uit het niets dwars door m'n scherm heen. Gelukkig miste hij me net :P
Haha ja man, excuus. Miste mijn rempunt volledig. Gelukkig niet al te veel schade bij de rest en mocht zelf weer achteraan aansluiten. Leuke races weer :)

Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:31
Was een aardige race :) @MAX3400 Nog sorry voor mijn plotselinge stuuractie richting de pits, ik dacht dat ik nog wat verder voor je zat :)
Overigens een ronde daarvoor hetzelfde, toen wou ik de pit in maar zat @NLRev0lution volgens mij naast mij. Toen kon ik nog optijd terugsturen gelukkig :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mavi86 op 15-10-2019 10:43 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mu.siQ
@Mavi86 Ik heb de vorige keer begrepen dat je vooral heel hard PIT-IN moet roepen als je gaat pitten. En PIT-OUT als je de pit verlaat. Dit keer hoorde ik niemand, vreemd O-)

Mooie races gehad gisteren! Eerlijk gezegd de leukste/spannendste sinds ?? Heb er een aantal zelf gemist door werk ed maar zou zo bijna zeggen een aantal jaar :*)

Eerste race in het begin al wat stuivertjes gewisseld met @Stoksbrood @rhwerkman & @Jordy8 . Helaas door wat eigen foutjes toch weer terug gezakt naar P4 / P5 uiteindelijk. Kwam uiteindelijk wel weer dichterbij en voorbij @rhwerkman. Uiteindelijk maar besloten om de pits te pakken en tot mijn stomme verbazing kwam ik weer NET achter @rhwerkman en @NLRev0lution uit.

@rhwerkman nog wel enigszins snel voorbij kunnen komen. Maar ik geloof dat jij daarna voor een ronde of 8-9 front row seats had of niet @rhwerkman ? Heerlijke mooie close gevechten met @NLRev0lution :*) Staken elkaar meerdermaals voorbij. Je probeerde nog een aantal maal dieper te remmen waardoor ik iets eerder remde, achterlangs kon kruizen en betere exit had O-) Uiteindelijk NET voor kunnen blijven ergens in de laatste ronde 8)7 Het vergde in ieder geval opperste concentratie :o
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4y8f58zyh2521.jpg

Twee race ook erg naar mijn zin gehad. Magistraal genoeg kon ik tussen de gehele chaos door slalom-en. Met als gevolg dat ik aan het einde van ronde één P3 lag ofzo. Daarna met redelijke pace naar P1 gereden en kunnen houden. Was aan het wachten tot baloutje verscheen in de 'relative' box, maar door disconnect niet gekomen. Waar bleef de rest? })

Anyhoe, de volgende ben ik er niet bij. Zit ik in zuid-Spanje 8) Dus tot daarna maar weer!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:17:
Iets met een PostNL auto :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:04:
[...]

[...]

Iets met een PostNL auto :+
Vervelend wagentje is dat inderdaad. Zat mij ook aardig dwars tijdens race 2 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
Loopt ook de hele tijd te duwen enzo...lijkt wel of hij onderbetaald wordt per pakketje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als bezorger is het zo dat je per pakketje betaald wordt hè.. kerst staat voor de deur dus ja. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Wordt nog wat dan als we op Silverstone moeten racen, 2 dagen voor de Kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar wie heeft nu een goeie sample van 'oooh toch niet'? :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• job115
SinergyX schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:16:
Maar wie heeft nu een goeie sample van 'oooh toch niet'? :D
Open dumpert app, keertje schudden met je telefoon, dan opent die dumpert soundboard. Dan staat die redelijk naar onder in het lijstje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JPM85 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:05:
Wordt nog wat dan als we op Silverstone moeten racen, 2 dagen voor de Kerst.
Zal lekker glijden worden dan :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij de eerste paar ronden van de races!

Race 1

Race 2

En wat screens :)
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/d5e007bd-48c7-4d48-ac2b-f2442ef7ac3e
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/da9fe420-dd82-4621-8ecc-cd0fb1c89845
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/095fd647-d897-464e-b2b8-28b39193a53f
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/03bf0be8-694e-40df-8aa2-475ed2bab5b8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@Davidson nice work. Neem je het 'gewoon' op terwijl je afspeelt via Forza zelf of exporteer je het ergens?
Race 2 schuif ik mooi naar voren in de eerste ronde, net overal langs haha. Grappig om zo terug te zien.

[ Voor 32% gewijzigd door Mu.siQ op 16-10-2019 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Mu.siQ schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:52:
@Davidson nice work. Neem je het 'gewoon' op terwijl je afspeelt via Forza zelf of exporteer je het ergens?
Race 2 schuif ik mooi naar voren in de eerste ronde, net overal langs haha. Grappig om zo terug te zien.
Ik sla de replays uiteraard ingame op, maar neem deze replays op via OBS en upload het videobestand op YouTube.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:54
@Davidson leuk dat mijn inhaal er nog net op staat bij race 1. Vet om zo terug te zien!

Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 00:27
boohhhhh ik had mij een week vergist... Zag gisteravond het berichtje van @NLRev0lution ..
Balen... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door kleefei op 17-10-2019 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
kleefei schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:06:
boohhhhh ik had mij een week vergist... Zag gisteravond het berichtje van @NLRev0lution ..
In je agenda zetten met om de week herhaling godverdomme! :9

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kleefei schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:06:
Notificaties aan zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ik ga zo oefenen met iig @Stoksbrood en @MAX3400 was ook beschikbaar vandaag. Als er nog meer mensen zijn die willen joinen; feel free!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vanavond is het weer zover! So far 17 man bevestigd. Vul nog even Inschrijven / Klassement / Oefentijden in met je aan/afwezigheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:45:
Vanavond is het weer zover! So far 17 man bevestigd. Vul nog even Inschrijven / Klassement / Oefentijden in met je aan/afwezigheid.

Ik ga ook streamen! Met geluid dit keep hoop ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:17:
[...]

Ik ga ook streamen! Met geluid dit keep hoop ik 8)7
Dus dan de volgende link om alle 3 tegelijk te volgen:
http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26/stoksbrood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga het niet redden, nieuw TV kastje duurt toch iets langer om in elkaar te zetten :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:52:
Ik ga het niet redden, nieuw TV kastje duurt toch iets langer om in elkaar te zetten :/
Zet tv op grond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Andere oplossing gevonden, PC monitor op een paar dozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Game chat doet (weer) niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Heb je niet iedereen op mute toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Nope, net iedereen gemute en daarna unmute. Zal wel weer goed komen na de quali

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JPM85 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:27:
Nope, net iedereen gemute en daarna unmute. Zal wel weer goed komen na de quali
ipv6 uit staan? zo nee, doen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Jup, IPv4 in het scherm.
Zien zo wel even tussen quali en race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Ik ben er mee gestopt. Spel hapert als een gek bij mij, mis niet af en toe een frame maar hele stukken. Niet te doen.. Binnenkort maar even 1 of 2 driver versies terug. Kijken of dat wat doet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:57:
Ik ben er mee gestopt. Spel hapert als een gek bij mij, mis niet af en toe een frame maar hele stukken. Niet te doen.. Binnenkort maar even 1 of 2 driver versies terug. Kijken of dat wat doet. :(
Bizar.. Niels had het ook. Juist de laatste driver was perfect voor mij..

[ Voor 10% gewijzigd door NLRev0lution op 28-10-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Precies dit had ik de laatste rondes ook. Jij hebt ook een RTX 2070 toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Nielsson op 28-10-2019 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Ik vroeg mij al af, waar gaat hij ineens naar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
2e race zelfde probleem = RQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waren wederom weer een aantal leuke races. Jammer dat een aantal lagspikes/issues hadden in/met het spel.
Op naar het nachtelijke Yas Marina!

Uitslag:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZxrXLcX/image.png

Klassement:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/hfydLFd/image.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Mr Nielsson schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:28:
[...]

Precies dit had ik de laatste rondes ook. Jij hebt ook een RTX 2070 toch?
Klopt. Driver van 1 of 2 versies terug werkte toen uitstekend. 2 weken geleden ook nergens last van gehad en in de tussentijd heeft de driver een update gehad. Gok dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
& @Mr Nielsson, de gamebar staat sinds deze week weer ingeschakeld na een update.
Ik had 'm voor de race al uitgezet, misschien is dit de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Jordy8 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:21:
[...]

Klopt. Driver van 1 of 2 versies terug werkte toen uitstekend. 2 weken geleden ook nergens last van gehad en in de tussentijd heeft de driver een update gehad. Gok dat het daar aan ligt.
Sterker nog; ik heb vanmiddag gewoon geoefend en nergens last van gehad. De update 2 dagen geleden al geinstalleerd. Alleen forza heeft ook problemen daarmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:21:
[...]

Kan verklaren waarom ik er geen last van heb, update is nog niet geïnstalleerd hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:22:
[...]

& @Mr Nielsson, de gamebar staat sinds deze week weer ingeschakeld na een update.
Ik had 'm voor de race al uitgezet, misschien is dit de oorzaak?
Net even gekeken, maar staat uit. Het enige waardoor het spel beter liep was de driver van een maand terug ofzo. Daarvoor echt al alles geprobeerd, maar de rtx kaarten hebben soms van die vreemde bugs i.c.m. sommige spellen.
NLRev0lution schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:22:
[...]

Kan verklaren waarom ik er geen last van heb, update is nog niet geïnstalleerd hier.
Doen :+
Mr Nielsson schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:22:
[...]

Sterker nog; ik heb vanmiddag gewoon geoefend en nergens last van gehad. De update 2 dagen geleden al geinstalleerd. Alleen forza heeft ook problemen daarmee
Ik kreeg er ook past last van na een half uurtje oefenen ofzo. Heel vaag in ieder geval.

[ Voor 38% gewijzigd door Jordy8 op 28-10-2019 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Balen van de technische problemen bij jullie @Jordy8 & @Mr Nielsson. Zeker bij Nielless in de laatste ronde, zag je ineens het grind invliegen.

Voor mij was het een stil avondje, naast geen communicatie in de game.
Main race heerlijk mijn eigen race kunnen rijden op zo'n 4 seconden van @MAX3400 & @Mr Nielsson, met @rhwerkman op redelijke afstand van mij. In de sprint race was het op het einde nog spannend met @rhwerkman, gelukkig kon ik hem achter mij houden.

Hopelijk zaterdag voor iedereen zonder technische problemen.

edit:
@Mr Nielsson @Jordy8 T-Mobile Thuis internet? Zijn nogal veel problemen met latency sinds deze week.
[T-Mobile Thuis] Routeert netwerkverkeer over "DTAG"

[ Voor 15% gewijzigd door JPM85 op 29-10-2019 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
JPM85 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:19:

edit:
@Mr Nielsson @Jordy8 T-Mobile Thuis internet? Zijn nogal veel problemen met latency sinds deze week.
Nope, Ziggo hier. Het is echt nVidia driver / RTX2070 related. Heb er al eerder zo last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
JPM85 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:19:

edit:
Godzijdank niet.... XS4ALL glasvezel hier. Ik heb de haperingen ook in single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Ik kon helaas niet deelnemen vanwege een gevalletje wintertijd problemen :+
Vond het al zo raar dat de game ineens niet meer wilde opstarten.. Totdat ik zag dat de tijd nog een uur vooruit stond :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
Bij het wijzigen van de inschrijving zag ik zojuist dat ik nog op aanwezig stond voor de race van afgelopen maandag. Had deze eerder wel al aangepast. Hoop niet dat jullie lang op mij hebben zitten wachten :|

Gaat de endurance nog steeds door van a.s. zaterdag? Ik hoop erbij te zijn, maar de kans is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mannetje19 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:15:
Bij het wijzigen van de inschrijving zag ik zojuist dat ik nog op aanwezig stond voor de race van afgelopen maandag. Had deze eerder wel al aangepast. Hoop niet dat jullie lang op mij hebben zitten wachten :|

Gaat de endurance nog steeds door van a.s. zaterdag? Ik hoop erbij te zijn, maar de kans is klein.
Je was niet de enige waar we niet op gewacht hebben, half 9 zijn we gestart :).

Zo te zien gaat de Endurance niet door aangezien er maar 3 op aanwezig staan. Ik ben er sowieso niet dus mochten deze 3 besluiten het wel door te laten gaan dan moet je een van die 3 een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Jammer dat de enduro niet door gaat.
Ik ben wel online zaterdagavond, dus mochten er mensen zijn die willen racen of oefenen voor Yas Marina..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Ik heb mijn wow - classic subscription stopgezet nadat ik niet voorbij level ~ 23 kwam als ik mijn werk/raceplek weer geordend heb en mijn playseat normaal kwijt kan dan ga ik ook weer eens kijken om wat mee te racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@job115, doe eens even wat tijdjes in de sheet zetten :) !
Yas Marina ( N ) - 02:11,662
Laguna Seca - 01:26,147

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:50:
Yas Marina ( N ) - 02:11,662
Laguna Seca - 01:26,147
Misschien van het weekend een keer. Wilde eigenlijk zo min mogelijk rijden op yas marina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
job115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 07:50:
[...]

Misschien van het weekend een keer. Wilde eigenlijk zo min mogelijk rijden op yas marina
Amen

Inmiddels heeft Nvidia weer een paar nieuwe drivers uitgebracht. Maar eens even kijken of dat verbetering brengt.

[ Voor 20% gewijzigd door Jordy8 op 07-11-2019 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Jordy8 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:43:
[...]

Amen

Inmiddels heeft Nvidia weer een paar nieuwe drivers uitgebracht. Maar eens even kijken of dat verbetering brengt.
Ik had gisteren nergens last van met de nieuwste drivers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
Helaas zal ik er t/m 09-12 niet bij zijn vanwege een Azure training op de maandag :/
Het seizoen is nog lang. Hopelijk kan ik na 09-12 weer aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Niet aanstellen, gewoon raggen met die bak :+ .
@Jordy8 , jij ook :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:46:
[...]

Niet aanstellen, gewoon raggen met die bak :+ .
@Jordy8 , jij ook :>
Nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je mag de race ook overslaan hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
NLRev0lution schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:51:
[...]

Als de rest van de top 5 dat ook doet, vind ik het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:55:
[...]

Als de rest van de top 5 dat ook doet, vind ik het prima
Ik mis Laguna al :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:51:
[...]

Of we kicken @Mr Nielsson :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Ik heb er niks op tegen, maar wat schieten we hier mee op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:49:
[...]

Ik heb er niks op tegen, maar wat schieten we hier mee op?
Gevalletje had je bij moeten zijn met @NLRev0lution en @MAX3400.
Gisteren geoefend met beide heren en @Mr Nielsson, toen ik (uiteraard) op de pot zat, had Niels een nette ronde neergezet en toen hadden de 2 bovenste heren hem gekickt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:52:
[...]

Gevalletje had je bij moeten zijn met @NLRev0lution en @MAX3400.
Gisteren geoefend met beide heren en @Mr Nielsson, toen ik (uiteraard) op de pot zat, had Niels een nette ronde neergezet en toen hadden de 2 bovenste heren hem gekickt :)
Dat kan, maar dan blijf ik bij mijn vraag "wat schieten we er mee op?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:19:
[...]

Dat kan, maar dan blijf ik bij mijn vraag "wat schieten we er mee op?"
1 plek in de sprint race natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Stelletje noobs :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:50:
Yas Marina ( N ) - 02:11,662 2:11.304
Laguna Seca - 01:26,147 1:26.097
Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Het viel me trouwens op dat op yas Marina de Porsche een stuk sneller is met sim steer. Weet alleen nog niet of ik dat voor de race ook ga gebruiken. Een keertje overstuur corrigeren en je bent de lul

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.