XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Had je hem niet genoeg ruimte gegeven om je in te laten halen dan?Stoksbrood schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:31:
[...]
Door jouw kleine tikje kwam @Mu.siQ me ook nog bijna voorbij
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Hij stond voor 3/4e in het gras, dus nee. Mag toch tenminste verwachten dat die volledig het gras inrijdt.NLRev0lution schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:01:
[...]
Had je hem niet genoeg ruimte gegeven om je in te laten halen dan?
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Ghehehe ik snap waar je op doelt.NLRev0lution schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:01:
[...]
Had je hem niet genoeg ruimte gegeven om je in te laten halen dan?
IK ga de herhaling er nog eens op na slaan, mijn inziens werd ik volledig het gras in gedrukt, en geen auto breedte overgelaten. Maar, heat of the moment. Leuke race gehad!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Doet ie vakerMu.siQ schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:32:
[...]
Ghehehe ik snap waar je op doelt.
IK ga de herhaling er nog eens op na slaan, mijn inziens werd ik volledig het gras in gedrukt, en geen auto breedte overgelaten. Maar, heat of the moment. Leuke race gehad!
XBL: Plank268
Over welke inhaal actie heb jij het? Die op mij of die op stoks? Als je die op mij bedoeld dan zet jij je auto moedwillig naast die van mij terwijl ik een verdedigende actie uitvoer terwijl je nog steeds achter me rijd, aan jou de keuze om dan het gras op te sturen of je gas los te laten. Ik ga je niet er zomaar langs laten, of in jouw woorden “ruimte laten”..Mu.siQ schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:32:
[...]
Ghehehe ik snap waar je op doelt.
[Video: Achter me blijven!]
You shall not pass!NLRev0lution schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:41:
[...]
Over welke inhaal actie heb jij het? Die op mij of die op stoks? Als je die op mij bedoeld dan zet jij je auto moedwillig naast die van mij terwijl ik een verdedigende actie uitvoer terwijl je nog steeds achter me rijd, aan jou de keuze om dan het gras op te sturen of je gas los te laten. Ik ga je niet er zomaar langs laten, of in jouw woorden “ruimte laten”..
Die ja. Misschien dat ik verkeerd zit hoor maar is het niet zo dat je uit 'raceregels' een auto breedte minimaal moet over laten? Kan dit ook verkeerd hebben hoor. En ja, andere kant had gekund, maar had zo'n betere exit dat ik er vrij hard aan kwam zetten en koos die kant. Ik had gezien snelheidsverschil, wat je ook wel kunt zien, weinig tijd ook meer om uit te wijken de andere kant opNLRev0lution schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:41:
[...]
Over welke inhaal actie heb jij het? Die op mij of die op stoks? Als je die op mij bedoeld dan zet jij je auto moedwillig naast die van mij terwijl ik een verdedigende actie uitvoer terwijl je nog steeds achter me rijd, aan jou de keuze om dan het gras op te sturen of je gas los te laten. Ik ga je niet er zomaar langs laten, of in jouw woorden “ruimte laten”..
[Twitch: Achter me blijven!]
In bochten als je naast elkaar zit wel, en dan nog is de minimaal 1 auto breedte discutabel. Verder niet, ik wijk 1 keer van mn lijn af om jou te blokkeren en dan aan jou de keuze (gras op of gas los) wat je doet.Mu.siQ schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:24:
[...]
Die ja. Misschien dat ik verkeerd zit hoor maar is het niet zo dat je uit 'raceregels' een auto breedte minimaal moet over laten?
Maar dan wordt inhalen erg lastig voor de inhaler. Want die moet ook een auto breedte minimaal overlaten, want stel je voor dat iemand hem wil inhalen (die ook nog is een auto breedte moet overlaten). Aangezien we met 10+ man rijden, eindigt degene aan de buitenkant dan volgens mij in het grasMu.siQ schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:24:
[...]
Misschien dat ik verkeerd zit hoor maar is het niet zo dat je uit 'raceregels' een auto breedte minimaal moet over laten?

Desalniettemin leverde het wel beschikbare beeldmateriaal mooie plaatjes op!
Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (Of eerder als iedereen er is).
Voor de thuisblijvers/liefhebbers zal ik de stream aanslingeren, ik gok dat @Mr Nielsson dat ook doet:
https://www.twitch.tv/nlrev0lution
https://www.twitch.tv/nielles26
Beide streams gelijktijdig: http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26
Lekker avondje ondersturenNLRev0lution schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:35:
Vanavond is het weer zover en zoeken we het zonnige Circuit de Barcelona-Catalunya op! So far 16 man bevestigd, 2 nog niet ingevuld ( @mannetje19 en @Pancake007). Vul nog even Inschrijven / Klassement / Oefentijden in met je aan/afwezigheid.
Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (Of eerder als iedereen er is).
Voor de thuisblijvers/liefhebbers zal ik de stream aanslingeren, ik gok dat @Mr Nielsson dat ook doet:
Als jij nu de buitenbocht pakt en ik de binnenbocht, onderstuur ik wel even je sidepod in
@NLRev0lution, even kijken of ik m'n stream ook weer eens een keer aanzet.
[ Voor 14% gewijzigd door Stoksbrood op 14-10-2019 10:16 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Is goed, ga ik daarna wel uithuilen en klagen dat je een penalty moet krijgenStoksbrood schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:16:
[...]
Als jij nu de buitenbocht pakt en ik de binnenbocht, onderstuur ik wel even je sidepod in
Niet vergeten om je spiegel nog richting een auto te gooien.Stoksbrood schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:16:
[...]
Ik wil ook weer eens gaan spieken of ik youtube en/of twitch kan aanslingeren. Wordt vervolgd.NLRev0lution schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:21:
Ik wil ook wel preventief penalties uitdelen hoor
En zo nog maar eens wat oefenrondes maken. Nog mensen online vandaag?
@Stoksbrood Okay fair enough
[ Voor 5% gewijzigd door Mu.siQ op 14-10-2019 13:14 ]
Tussen 19:00 en 19:30 waarschijnlijk
Ik ben er helaas niet bij.NLRev0lution schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:35:
Vanavond is het weer zover en zoeken we het zonnige Circuit de Barcelona-Catalunya op! So far 16 man bevestigd, 2 nog niet ingevuld ( @mannetje19 en @Pancake007). Vul nog even Inschrijven / Klassement / Oefentijden in met je aan/afwezigheid.
De kleine lijkt nog niet echt te gaan slapen..
Hoop er met Spa bij te zijn. Regel wel oppas ofzo 😅👌
Laatste race ging wel lekker aan toe in de eerste ronde zeg, maar volgens mij bleven wij allemaal redelijk binnen de lijntjes?
In race 2 ronde 1 verscheen er opeens een wilde Chabio (?)uit het niets dwars door m'n scherm heen. Gelukkig miste hij me netDavidson schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:51:
Was weer lekker racen vanavond! Replays en screens volgen morgen
Laatste race ging wel lekker aan toe in de eerste ronde zeg, maar volgens mij bleven wij allemaal redelijk binnen de lijntjes?
@Stoksbrood ik was alleen maar aan het snotteren en niezen dus ik had mezelf gemute

Mooi gevecht gehad met @Mu.siQ de laatste 8 a 9 rondes.
Uitslag:

*De disconnect van @job115 in de sprint race was in de 3e ronde dus krijgt hij de helft (afgerond naar boven) van de punten van Timmie271
Klassement:

28 oktober rijden we op Spa tijd met de aansluitend die zaterdag (2 november) de endurance!
[ Voor 14% gewijzigd door NLRev0lution op 14-10-2019 22:27 ]
Kan ook rustgevend zijnJordy8 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:03:
[...]
@Stoksbrood ik was alleen maar aan het snotteren en niezen dus ik had mezelf gemute
2 erg spannende races gehad!
1e race lekker gevochten met @rhwerkman, @Mu.siQ & @Jordy8.
Het kostte wat tijd maar uiteindelijk ben ik hier weg kunnen rijden.
2e race een mooi gevecht gehad met @NLRev0lution, met je dikke reet. Je auto leek soms net zo breed als de baan
So far de tofste race van dit seizoen aangezien het veld redelijk bij elkaar kon blijven (uitzondering @job115 natuurlijk. Jammer dat je game crashte trouwens! Al maakt het de tussenstand wel spannender

Ik moet wel zeggen dat ik me meer vermaakt heb in die 3.5 ronden in race 2 dan in de hele 1e raceStoksbrood schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:17:
[...]
Kan ook rustgevend zijn.
2 erg spannende races gehad!
1e race lekker gevochten met @rhwerkman, @Mu.siQ & @Jordy8.
Het kostte wat tijd maar uiteindelijk ben ik hier weg kunnen rijden.
2e race een mooi gevecht gehad met @NLRev0lution, met je dikke reet. Je auto leek soms net zo breed als de baan
So far de tofste race van dit seizoen aangezien het veld redelijk bij elkaar kon blijven (uitzondering @job115 natuurlijk. Jammer dat je game crashte trouwens! Al maakt het de tussenstand wel spannender)
Je mag elke race achteraan starten. Niemand die je tegen houdjob115 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:23:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik me meer vermaakt heb in die 3.5 ronden in race 2 dan in de hele 1e race
De volgende keer jezelf gewoon terug laten zakken en om weer een gevecht aan te gaan, mocht je puntenvoorsprong dat toelatenjob115 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:23:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik me meer vermaakt heb in die 3.5 ronden in race 2 dan in de hele 1e race
De punten die je krijgt voor quali houden me een beetje tegen.Jordy8 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:28:
[...]
Je mag elke race achteraan starten. Niemand die je tegen houd
Haha ja man, excuus. Miste mijn rempunt volledig. Gelukkig niet al te veel schade bij de rest en mocht zelf weer achteraan aansluiten. Leuke races weerJordy8 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:03:
[...]
In race 2 ronde 1 verscheen er opeens een wilde Chabio (?)uit het niets dwars door m'n scherm heen. Gelukkig miste hij me net
Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS
Overigens een ronde daarvoor hetzelfde, toen wou ik de pit in maar zat @NLRev0lution volgens mij naast mij. Toen kon ik nog optijd terugsturen gelukkig
[ Voor 8% gewijzigd door Mavi86 op 15-10-2019 10:43 ]
www.mariovisser.com

Mooie races gehad gisteren! Eerlijk gezegd de leukste/spannendste sinds ?? Heb er een aantal zelf gemist door werk ed maar zou zo bijna zeggen een aantal jaar
Eerste race in het begin al wat stuivertjes gewisseld met @Stoksbrood @rhwerkman & @Jordy8 . Helaas door wat eigen foutjes toch weer terug gezakt naar P4 / P5 uiteindelijk. Kwam uiteindelijk wel weer dichterbij en voorbij @rhwerkman. Uiteindelijk maar besloten om de pits te pakken en tot mijn stomme verbazing kwam ik weer NET achter @rhwerkman en @NLRev0lution uit.
@rhwerkman nog wel enigszins snel voorbij kunnen komen. Maar ik geloof dat jij daarna voor een ronde of 8-9 front row seats had of niet @rhwerkman ? Heerlijke mooie close gevechten met @NLRev0lution

Twee race ook erg naar mijn zin gehad. Magistraal genoeg kon ik tussen de gehele chaos door slalom-en. Met als gevolg dat ik aan het einde van ronde één P3 lag ofzo. Daarna met redelijke pace naar P1 gereden en kunnen houden. Was aan het wachten tot baloutje verscheen in de 'relative' box, maar door disconnect niet gekomen. Waar bleef de rest?
Anyhoe, de volgende ben ik er niet bij. Zit ik in zuid-Spanje
Iets met een PostNL autoStoksbrood schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:17:
Vervelend wagentje is dat inderdaad. Zat mij ook aardig dwars tijdens race 2
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Open dumpert app, keertje schudden met je telefoon, dan opent die dumpert soundboard. Dan staat die redelijk naar onder in het lijstje.SinergyX schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:16:
Maar wie heeft nu een goeie sample van 'oooh toch niet'?
Zal lekker glijden worden danJPM85 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:05:
Wordt nog wat dan als we op Silverstone moeten racen, 2 dagen voor de Kerst.
Race 1
Race 2
En wat screens
Race 2 schuif ik mooi naar voren in de eerste ronde, net overal langs haha. Grappig om zo terug te zien.
[ Voor 32% gewijzigd door Mu.siQ op 16-10-2019 19:52 ]
ThanksMu.siQ schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:52:
@Davidson nice work. Neem je het 'gewoon' op terwijl je afspeelt via Forza zelf of exporteer je het ergens?
Race 2 schuif ik mooi naar voren in de eerste ronde, net overal langs haha. Grappig om zo terug te zien.
Ik sla de replays uiteraard ingame op, maar neem deze replays op via OBS en upload het videobestand op YouTube.
Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS
Balen...
[ Voor 4% gewijzigd door kleefei op 17-10-2019 12:07 ]
In je agenda zetten met om de week herhaling godverdomme!kleefei schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:06:
boohhhhh ik had mij een week vergist... Zag gisteravond het berichtje van @NLRev0lution ..
Balen...
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Notificaties aan zettenkleefei schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:06:
boohhhhh ik had mij een week vergist... Zag gisteravond het berichtje van @NLRev0lution ..
Balen...
Ik ga ook streamen! Met geluid dit keep hoop ikNLRev0lution schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:45:
Vanavond is het weer zover! So far 17 man bevestigd. Vul nog even Inschrijven / Klassement / Oefentijden in met je aan/afwezigheid.

Dus dan de volgende link om alle 3 tegelijk te volgen:Stoksbrood schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:17:
[...]
Ik ga ook streamen! Met geluid dit keep hoop ik
http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26/stoksbrood

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zet tv op grond?SinergyX schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:52:
Ik ga het niet redden, nieuw TV kastje duurt toch iets langer om in elkaar te zetten
Andere oplossing gevonden, PC monitor op een paar dozen
Heb je niet iedereen op mute toevallig?JPM85 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:23:
Game chat doet (weer) niets
ipv6 uit staan? zo nee, doenJPM85 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:27:
Nope, net iedereen gemute en daarna unmute. Zal wel weer goed komen na de quali
Bizar.. Niels had het ook. Juist de laatste driver was perfect voor mij..Jordy8 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:57:
Ik ben er mee gestopt. Spel hapert als een gek bij mij, mis niet af en toe een frame maar hele stukken. Niet te doen.. Binnenkort maar even 1 of 2 driver versies terug. Kijken of dat wat doet.
[ Voor 10% gewijzigd door NLRev0lution op 28-10-2019 21:28 ]
Precies dit had ik de laatste rondes ook. Jij hebt ook een RTX 2070 toch?Jordy8 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:57:
Ik ben er mee gestopt. Spel hapert als een gek bij mij, mis niet af en toe een frame maar hele stukken. Niet te doen.. Binnenkort maar even 1 of 2 driver versies terug. Kijken of dat wat doet.
[ Voor 4% gewijzigd door Mr Nielsson op 28-10-2019 21:59 ]
Klopt. Driver van 1 of 2 versies terug werkte toen uitstekend. 2 weken geleden ook nergens last van gehad en in de tussentijd heeft de driver een update gehad. Gok dat het daar aan ligt.Mr Nielsson schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:28:
[...]
Precies dit had ik de laatste rondes ook. Jij hebt ook een RTX 2070 toch?
& @Mr Nielsson, de gamebar staat sinds deze week weer ingeschakeld na een update.Jordy8 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:57:
Ik had 'm voor de race al uitgezet, misschien is dit de oorzaak?
Sterker nog; ik heb vanmiddag gewoon geoefend en nergens last van gehad. De update 2 dagen geleden al geinstalleerd. Alleen forza heeft ook problemen daarmeeJordy8 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:21:
[...]
Klopt. Driver van 1 of 2 versies terug werkte toen uitstekend. 2 weken geleden ook nergens last van gehad en in de tussentijd heeft de driver een update gehad. Gok dat het daar aan ligt.
Kan verklaren waarom ik er geen last van heb, update is nog niet geïnstalleerd hier.Jordy8 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:21:
[...]
Klopt. Driver van 1 of 2 versies terug werkte toen uitstekend. 2 weken geleden ook nergens last van gehad en in de tussentijd heeft de driver een update gehad. Gok dat het daar aan ligt.
Net even gekeken, maar staat uit. Het enige waardoor het spel beter liep was de driver van een maand terug ofzo. Daarvoor echt al alles geprobeerd, maar de rtx kaarten hebben soms van die vreemde bugs i.c.m. sommige spellen.Stoksbrood schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:22:
[...]
& @Mr Nielsson, de gamebar staat sinds deze week weer ingeschakeld na een update.
Ik had 'm voor de race al uitgezet, misschien is dit de oorzaak?
DoenNLRev0lution schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:22:
[...]
Kan verklaren waarom ik er geen last van heb, update is nog niet geïnstalleerd hier.
Ik kreeg er ook past last van na een half uurtje oefenen ofzo. Heel vaag in ieder geval.Mr Nielsson schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:22:
[...]
Sterker nog; ik heb vanmiddag gewoon geoefend en nergens last van gehad. De update 2 dagen geleden al geinstalleerd. Alleen forza heeft ook problemen daarmee
[ Voor 38% gewijzigd door Jordy8 op 28-10-2019 23:02 ]
Voor mij was het een stil avondje, naast geen communicatie in de game.
Main race heerlijk mijn eigen race kunnen rijden op zo'n 4 seconden van @MAX3400 & @Mr Nielsson, met @rhwerkman op redelijke afstand van mij. In de sprint race was het op het einde nog spannend met @rhwerkman, gelukkig kon ik hem achter mij houden.
Hopelijk zaterdag voor iedereen zonder technische problemen.
edit:
@Mr Nielsson @Jordy8 T-Mobile Thuis internet? Zijn nogal veel problemen met latency sinds deze week.
[T-Mobile Thuis] Routeert netwerkverkeer over "DTAG"
[ Voor 15% gewijzigd door JPM85 op 29-10-2019 10:32 ]
Nope, Ziggo hier. Het is echt nVidia driver / RTX2070 related. Heb er al eerder zo last van gehad.JPM85 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:19:
edit:
@Mr Nielsson @Jordy8 T-Mobile Thuis internet? Zijn nogal veel problemen met latency sinds deze week.
Godzijdank niet.... XS4ALL glasvezel hier. Ik heb de haperingen ook in single player.JPM85 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:19:
edit:
Vond het al zo raar dat de game ineens niet meer wilde opstarten.. Totdat ik zag dat de tijd nog een uur vooruit stond

Gaat de endurance nog steeds door van a.s. zaterdag? Ik hoop erbij te zijn, maar de kans is klein.
Je was niet de enige waar we niet op gewacht hebben, half 9 zijn we gestartmannetje19 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:15:
Bij het wijzigen van de inschrijving zag ik zojuist dat ik nog op aanwezig stond voor de race van afgelopen maandag. Had deze eerder wel al aangepast. Hoop niet dat jullie lang op mij hebben zitten wachten![]()
Gaat de endurance nog steeds door van a.s. zaterdag? Ik hoop erbij te zijn, maar de kans is klein.
Zo te zien gaat de Endurance niet door aangezien er maar 3 op aanwezig staan. Ik ben er sowieso niet dus mochten deze 3 besluiten het wel door te laten gaan dan moet je een van die 3 een berichtje sturen.
Ik ben wel online zaterdagavond, dus mochten er mensen zijn die willen racen of oefenen voor Yas Marina..
Yas Marina ( N ) - 02:11,662
Laguna Seca - 01:26,147
Misschien van het weekend een keer. Wilde eigenlijk zo min mogelijk rijden op yas marinaStoksbrood schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:50:
@job115, doe eens even wat tijdjes in de sheet zetten!
Yas Marina ( N ) - 02:11,662
Laguna Seca - 01:26,147
Amenjob115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 07:50:
[...]
Misschien van het weekend een keer. Wilde eigenlijk zo min mogelijk rijden op yas marina
Inmiddels heeft Nvidia weer een paar nieuwe drivers uitgebracht. Maar eens even kijken of dat verbetering brengt.
[ Voor 20% gewijzigd door Jordy8 op 07-11-2019 08:44 ]
Ik had gisteren nergens last van met de nieuwste driversJordy8 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:43:
[...]
Amen
Inmiddels heeft Nvidia weer een paar nieuwe drivers uitgebracht. Maar eens even kijken of dat verbetering brengt.

Het seizoen is nog lang. Hopelijk kan ik na 09-12 weer aansluiten.
Niet aanstellen, gewoon raggen met die bakjob115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 07:50:
[...]
Misschien van het weekend een keer. Wilde eigenlijk zo min mogelijk rijden op yas marina
@Jordy8 , jij ook
NeeStoksbrood schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:46:
[...]
Niet aanstellen, gewoon raggen met die bak.
@Jordy8 , jij ook
Je mag de race ook overslaan hoorjob115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 07:50:
[...]
Als de rest van de top 5 dat ook doet, vind ik het prima
Ik mis Laguna aljob115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:55:
[...]
Als de rest van de top 5 dat ook doet, vind ik het prima
Ik heb er niks op tegen, maar wat schieten we hier mee op?
Gevalletje had je bij moeten zijn met @NLRev0lution en @MAX3400.job115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:49:
[...]
Ik heb er niks op tegen, maar wat schieten we hier mee op?
Gisteren geoefend met beide heren en @Mr Nielsson, toen ik (uiteraard) op de pot zat, had Niels een nette ronde neergezet en toen hadden de 2 bovenste heren hem gekickt
Dat kan, maar dan blijf ik bij mijn vraag "wat schieten we er mee op?"Stoksbrood schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:52:
[...]
Gevalletje had je bij moeten zijn met @NLRev0lution en @MAX3400.
Gisteren geoefend met beide heren en @Mr Nielsson, toen ik (uiteraard) op de pot zat, had Niels een nette ronde neergezet en toen hadden de 2 bovenste heren hem gekickt
1 plek in de sprint race natuurlijkjob115 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:19:
[...]
Dat kan, maar dan blijf ik bij mijn vraag "wat schieten we er mee op?"
KlaarStoksbrood schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:50:
@job115, doe eens even wat tijdjes in de sheet zetten!
Yas Marina ( N ) - 02:11,662 2:11.304
Laguna Seca - 01:26,147 1:26.097
Dit topic is gesloten.