[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.661 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Mede-auteur:
  • MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

Forza Motorsport 7 - GoT Racing League seizoen 8

Het nieuwe racespel van Turn 10 Studios, genaamd Forza Motorsport 7, is op vrijdag 29 september uitgekomen en kan sinds 3 oktober 2017 door iedereen worden gespeeld. [Multi] Forza Motorsport 7 bevat veel waardevolle informatie en discussie over de voor- en nadelen van dit spel, een aantal hints voor beginners maar ook inzicht over wat je allemaal met het spel kan.

Wat is de bedoeling van dit topic?

Ten eerste willen we graag met elkaar samen rijden in competitief verband dus het vriendelijke verzoek om dit topic alleen te vervuilen met je posts als je ook daadwerkelijk bent ingeschreven voor de League of hier serieus over nadenkt om mee te gaan doen. Voor casual talk, anders dan racen, graag het topic uit de vorige paragraaf gebruiken.

Verder is dit topic bedoeld seizoen 8 invulling te geven. Het gros van de regels, elkaar leren kennen en leren omgaan met de nukken van het spel, hebben we allang gedaan in de vorige delen/seizoenen en dat is altijd zeer vriendelijk gegaan. De skills van een aantal mensen zijn goed omhoog gegaan maar dat kan natuurlijk per race / auto verschillen waardoor je regelmatig op de baan nieuwe gevechten aan gaat.

Wat kan ik ermee winnen?

Eer... Met dank aan Google natuurlijk ook want dit topic wordt automatisch geindexeerd door de grote zoekmachine(s). Er is ooit geprobeerd om in-game geld te regelen maar alles hieromtrent is erg lastig.

Top 3 van seizoen 1 t/m 7
EersteTweedeDerde
Seizoen 1OctagonQontrolStoksbroodSkreppiedoe
Seizoen 2Baloutje07StoksbroodOctagonQontrol
Seizoen 3Baloutje07rhwerkmanStoksbrood
Seizoen 4Baloutje07Stoksbroodrhwerkman
Seizoen 5StoksbroodrhwerkmanNLRev0lution
Seizoen 6Baloutje07Plank268Stoksbrood
Seizoen 7StoksbroodBaloutje07NLRev0lution

Communicatie-kanalen

Normaliter gebruiken we de in-game chat ondanks dat deze toch soms nog wat issues lijkt te hebben waardoor 1 persoon niet gehoord wordt. Bij lobbies kleiner dan 16 rijders, is een Xbox Live Party handiger. In sommige gevallen (maar niet altijd) helpt het in ieder geval op de PC om IPv6 uit te zetten op je netwerk-verbinding.

Algemeen baangedrag

• positiewinst door iemand eraf te beuken: plek z.s.m teruggeven aan die persoon
  • inhalen over gras mag (op rechte stukken) mits je veilig en zonder brokken weer de baan op komt
  • (voor beginners): proximity arrows aanzetten om overige deelnemers/snelheden in te schatten
  • racelijn verdedigen met 1 beweging (net als in de F1); geen "swerving" om je plek te houden
  • indien 2 auto's zij aan zij een bocht in; niet volledig insturen; hou ruimte voor jezelf en je tegenstander
Voor de rest: hou het gezellig! Het is maar een spelletje dus als iemand een keer sneller is dan jij, geef die persoon dan ook de mogelijkheid om je in te halen.

Arbitrage

Van elke race kan er een replay worden opgeslagen en deze komt terecht op de PC/Xbox van de aangewezen personen. Deze replay wordt, in geval van klachten, ook online geplaatst. Hou er dus rekening mee dat jouw gedrag zichtbaar is voor de hele wereld.

Om een klacht in te dienen over een andere racer, is het aan te bevelen om te onthouden in welke ronde het gebeurde en in welke bocht. Hiertoe gaan we trachten van elke race tijdig een extra post te realiseren zodat je bochten/namen leert.
  • In principe stuur je alleen een DM hierover naar NLRev0lution
  • klachten hebben een klager en 1 of meerdere aangeklaagden
  • In principe proberen we klachten via DM te regelen om topic-vervuiling te voorkomen en onnodige discussie van anderen uit te sluiten
  • Bij twijfel of zeer lastige klachten over weggedrag, kunnen alle racers van die avond worden geraadpleegd
  • Opgelegde oplossing/sanctie is definitief en wordt in het topic verwerkt

Difficulty / lobbies / overig

• ABS is vrijwillig te kiezen en gaat niet verplicht uit
  • Brake Line is vrijwillig te kiezen en gaat niet verplicht uit
  • Friction Assist is "OFF" voor alle lobbies
  • 1 verplichte pitstop in de Main Race; daarnaast mag je altijd zelf de pits in rijden voor banden en benzine
  • Schade-model is "Fuel and Tires" voor banden en benzine; je zal dus zelf je slijtage in de gaten moeten houden
  • Grid opstelling Main Race zal bepaald worden aan de hand van de kwalificatie; grid opstelling voor de Sprint Race is de reverse uitslag van de Main Race
  • We racen met een "Homologated/Gehomologeerde" setup; hoe dit opgelost gaat worden zal later bekend gemaakt worden (waarschijnlijk net als in de Forza GT klasse destijds zal er een gehomologeerde tune komen die iedereen verplicht zal moeten gebruiken)
  • Tenminste 72 uur voordat een race begint, komt er een reminder-post in het topic met relevante info.
  • Mogelijkheid tot puntenaftrek bij continu vervelend weggedrag (wordt later besproken)
De regels zijn bepaald op basis van eerdere ervaringen, discussies over welke setups wel/niet mogen, de suggesties omtrent rij-tijden etc. etc. etc.

Auto's voor seizoen 8

We rijden dit seizoen allemaal met een vooraf gedefinieerde auto per race uit de Forza Touring klasse (net als seizoen 2). Per race zal de autokeuze verschillen.
Het rijden met tunes is hierbij niet de bedoeling. We hebben er voor gekozen om met een gehomologeerde/homologated setup te rijden. De PI waarde zal per auto vernoemd worden

Overige

• Disconnects/DNF's in de eerste 2 ronden van een race: 0 punten. Daarna standaard 50% van de laatste plek die dag.
  • We doen een kwalificatie voor de Main Race; dit bestaat uit een staande (ghosted) start en dan 1 flying lap.
  • De kwalficatie wordt gebruikt als grid-opstelling voor de Sprint Race. De uitslag van de Main Race wordt de reverse grid voor de Sprint Race
  • Lobbies worden later verder besproken maar gezien de constante stabiliteit: maximaal 16 man per lobby!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FM7 GoT Racing League - Kalender

Datum Track Car Laps Main / Sprint
Monday, March 16, 2020 Brands Hatch #1 Audi RS3 LMS (750) Main TBD / Sprint TBD
Monday, March 30, 2020 Catalunya National #5 BMW 125i M (750) Main TBD / Sprint TBD
Monday, April 13, 2020 COTA West #4 Chevy Cruze (750) Main TBD / Sprint TBD
Monday, April 20, 2020 Dubai City Reverse #2 Honda Civic (750) Main TBD / Sprint TBD
Monday, May 11, 2020 Hockenhem National #33 M-B A-Class (749) Main TBD / Sprint TBD
Monday, May 25, 2020 LeMans Bugatti #1 Volvo S60 (749) Main TBD / Sprint TBD
Monday, June 8, 2020 Lime Rock #1 Audi RS3 LMS (750) Main TBD / Sprint TBD
Monday, June 22, 2020 Mugello Club #5 BMW 125i M (750) Main TBD / Sprint TBD
Monday, July 6, 2020 Road Atlanta Club #4 Chevy Cruze (750) Main TBD / Sprint TBD
Monday, July 20, 2020 Sebring Club #2 Honda Civic (750) Main TBD / Sprint TBD
Monday, August 3, 2020 Silverstone National #33 M-B A-Class (749) Main TBD / Sprint TBD
Monday, August 17, 2020 Virginia South #1 Volvo S60 (749) Main TBD / Sprint TBD
Monday, August 31, 2020 Yas Marina North Corkscrew #1 Audi RS3 LMS (750) Main TBD / Sprint TBD

Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Lobby / begintijd / joinen

• Alle kwalificaties beginnen om 20:30, lobby open vanaf 20:15
  • Zorg dat je in het hoofdmenu van Forza al de auto hebt gekozen waar je mee moet gaan rijden
  • Probeer binnen 15 minuten voor de vastgestelde race-tijd online te zijn en zorg dat je ook al "online" vindbaar bent
  • Organisator zal in de multiplayer-omgeving zijn en invites sturen; vanzelfsprekend kan je jouw organisator ook zelf joinen
  • 3 minuten voor de race-tijd, laatste controle van aanwezigen en mogelijk laatste invites; hierna zal de private match opgestart worden (en alle instellingen gedaan etc).

[ Voor 99% gewijzigd door NLRev0lution op 09-03-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FM7 GoT Racing League - Deelnemers

Gamertag GoT Nickname Startnummer
Alchemist V theAlchemist 33
Baloutje07 job115 585
Chabio Chabio 44
Davidson NL Davidson 25
Disarmed070 Disarmed070 70
FartingDad0791 Imac2011 197
Generationq87 mannetje19 81
Intrepid NL Intr3pid 34
joeriRSD JPM85 11
Kleefei NL Kleefei 55
Lappiehero Lappiehero 3
mavi1986 Mavi86 86
MusiQ2 Mu.siQ 90
Nielless Nielless 26
NLRev0lution NLRev0lution 43
OctagonQontrol MAX3400 76
Plank268 Jordy8 88
rhwerkman rhwerkman 77
SinergyXL SinergyX 61
Stoksbrood Stoksbrood 13
superlucky luke Annoying-Orange 98
timmie271 timmie271 271

Mocht je naam er niet tussen staan en je wilt wel mee doen? Reageer dan in dit topic met je Gamertag en je startnummer (moet een unieke waarde zijn, zie de lijst hierboven).

[ Voor 98% gewijzigd door NLRev0lution op 08-03-2020 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even de formele resultaten van de inventarisatie:

Opzet van de kwalificatie en races
Grootste wijziging van de avond is de lengte van de 1e/main race. Deze is verkort van 40 minuten naar 30 minuten.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0mqtQXD/Opzet-Kwalificatie.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Nt8WrpF/Opzet-Race-1.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/MDrbKth/Opzet-Race-2.png

Autoklasse + keuze
Hierin hebben we eigenlijk zelf iets bepaald, namelijk dat we allemaal dezelfde auto per race rijden. De Forza Touring Cars keuze is wel hetzelfde gebleven.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/T0s607T/Autoklasse-Autokeuze.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/frXtBqH/Autoklasse-TCC.png

Racefrequentie
Weinig verbazingwekkends. Echter zitten we wel met wat feestdagen dus bekijk de kalender goed!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Gt60kJh/Dag-Tijdstip-Dag.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/LZJbrh4/Dag-Tijdstip-Frequentie.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/d7fSW40/Dag-Tijdstip-Tijdstip.png

[ Voor 98% gewijzigd door NLRev0lution op 07-03-2020 21:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goed nieuws! Ik ben er weer bij.

En vanzelfsprekend ook weer een jaartje ouder dit jaar dus meer kans dat mijn reflexen wat minder worden op de baan!

/edit: zou dit dan het laatste seizoen FM7 worden aangezien we bijna 3 maanden naar de E3 eindigen en dus meer (hopen te) weten over FM8 misschien?

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 07-03-2020 21:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook dit seizoen is er natuurlijk een excelletje: Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Schrijf je in voor elke race (alleen dan krijg je een invite), noteer je oefentijden en check de klassementen na elke race :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-05 10:51
FartingDad0791 wil graag meedoen met nummer 197

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
Ik ben ook weer van de partij :)

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Heb er weer zin aan! Hopelijk kan ik dit (laatste FM7) seizoen wat vaker deelnemen :)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik heb even een paar flying laps neergezet in de sheets. Wel weer wennen met die wagentjes; ongetwijfeld zullen de tijden echt wel scherper kunnen.

Mocht iemand toevallig mijn wagentje als ghoat hebben, laat even weten of/waar ik rare dingen doe of kan verbeteren.

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 08-03-2020 17:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Voordeel; de liveries hoeven we niet meer te maken :9 :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gUQpDH5.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
MAX3400 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:54:
Zo, ik heb even een paar flying laps neergezet in de sheets. Wel weer wennen met die wagentjes; ongetwijfeld zullen de tijden echt wel scherper kunnen.

Mocht iemand toevallig mijn wagentje als ghoat hebben, laat even weten of/waar ik rare dingen doe of kan verbeteren.
Probeer eens iets eerder te remmen en auto meer door de bocht te laten rollen bij de sheene curve, graham hill bend en clearways, auto meer naar buiten laten rollen bij hawthorns en westfield, kerbstones aanraken aan de binnenkant bij stirlings en voorkom onderstuur bij surtees.

Wel even wennen met die auto inderdaad, ik vlieg alle kanten op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Ik vind vooral de Civic een draak om mee te rijden. Die glijdt meer door de bocht dat dat het snijdt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 21:44:
Voordeel; de liveries hoeven we niet meer te maken :9 :9

[Afbeelding]
Oude livery = 2 punten aftrek :+
Davidson schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:30:
Ik vind vooral de Civic een draak om mee te rijden. Die glijdt meer door de bocht dat dat het snijdt :+
Kwestie van later remmen en dan insturen :p

[ Voor 33% gewijzigd door NLRev0lution op 11-03-2020 08:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
NLRev0lution schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:04:
[...]

Oude livery = 2 punten aftrek :+
Ben ik even blij dat ik voor dat seizoen nooit liveries heb gemaakt

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:34
Ik ga dit seizoen maar eens voor een klassieker.
Eens kijken of ik de andere auto's ook in de racestijl van dit team kan krijgen.

Nu de vraag of iedereen weet over welk team dit gaat :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1NQKiAKLJ-orJTN1mFF7U1RHdQ=/f/image/jnH64i5KbHI3t1cYfn0MEsgo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Gisteren ook al even wat gereden op dat Brands Hatch. Zal vanavond de andere banen gaan rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JPM85 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:00:
Ik ga dit seizoen maar eens voor een klassieker.
Eens kijken of ik de andere auto's ook in de racestijl van dit team kan krijgen.

Nu de vraag of iedereen weet over welk team dit gaat :+

[Afbeelding]
Sowieso Mc Donalds :+

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Mag hopen met al die annuleringen zoals de F1 dit wel kan doorgaan? Dit lijkt mij virusproof racen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidson schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:14:
Mag hopen met al die annuleringen zoals de F1 dit wel kan doorgaan? Dit lijkt mij virusproof racen :+
Ik heb geen virusscanner op mijn Xbox dus geeeen idee :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zolang je niet niest in de voicechat vind ik het best :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JPM85
Iedereen handschoenen aan zoals @Stoksbrood

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• job115
En een rubbertje over de mic en er kan niks misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog wel even het excelletje invullen: Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Even je antivirusprogramma updaten en malwarebytes een keer laten scannen indd :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Die turkenbak ook weer bestickerd :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lyUUoPB.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CdNAurQ.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BpPKnY8.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Race 1 Seizoen 8 - Brands Hatch - #1 Audi RS3 LMS

Ondanks alle Corona perikelen gaan we virtueel nog steeds Brands Hatch onveilig maken vanavond in de Audi RS3 LMS. Hopelijk is iedereen hier nog gezond en virus vrij, anders even je virusscanner updaten :+.

So far 9 aanwezigen en 1 misschien!

Mochten mensen toch nog verhinderd zijn of aan willen schuiven dan nog wel even het excelletje invullen (niet invullen is geen invite): Inschrijven / Klassement / Oefentijden

(Reminder voor inschrijven aan: @job115, @Disarmed070, @Imac2011, @kleefei, @lappiehero, @Mavi86, @SinergyX, @Annoying-Orange, @timmie271)

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Audi geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

[ Voor 10% gewijzigd door NLRev0lution op 16-03-2020 11:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imac2011
Als het goed is heb ik me aangemeld nu , nog nooit met excel of onedrive gewerkt , is invullen genoeg of moet ik nog iets verzenden ofzo ?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Imac2011 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:54:
Als het goed is heb ik me aangemeld nu , nog nooit met excel of onedrive gewerkt , is invullen genoeg of moet ik nog iets verzenden ofzo ?
Volgens mij zijn die groene V-tjes achter je naam een goed teken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
:) mooi zo , ik doe niet zo erg veel met de laptop behalve internetten en youtbe /mail checken.Dus valt me weer mee dat het gelukt is . :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog geen bevestiging van @Disarmed070 @Mavi86 en @lappiehero ??

Heb er wel zin in; hopelijk gedraagt XBL zich vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bleek dat mijn Forza op interne schijf van mijn andere xbox stond, dus hopelijk haal ik nog 100GB op tijd binnen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SinergyX oké... Dat denk ik dus niet. Tenzij je een Gbit pijp hebt liggen en ook volledig mag benutten van Microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:56:
@SinergyX oké... Dat denk ik dus niet. Tenzij je een Gbit pijp hebt liggen en ook volledig mag benutten van Microsoft...
Dat is het probleem niet eens, maar lijkt erop dat Xbox niet helemaal jofel weer werkt (net als gisteren), savegames willen niet laden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:01:
[...]

Dat is het probleem niet eens, maar lijkt erop dat Xbox niet helemaal jofel weer werkt (net als gisteren), savegames willen niet laden.
Wazig. Ben ingelogd enzo. 0 issues.

Herstart game / sign-in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 20:07:
[...]

Wazig. Ben ingelogd enzo. 0 issues.

Herstart game / sign-in?
Al mee bezig, maar had gisteren al een poging gewaagt alles te kopieren lokaal/extern, was de periode dat XBL er ook uit vloog, dus daar ergens misgegaan denk ik. Zit op 72GB, dus is haalbaar hoop ik (daarna 64 losse DLC downloads :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
That's what she said... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Was weer leuk racen vanavond! Soms was de baan wel iets te smal voor ons :+
In de tweede race nog nek aan nek gereden met @JPM85, alleen excuus voor het sturen naar de grindbak O-)

Zal morgen ook wel de replay met wat screenshots posten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb me weer vermaakt!

Tweede race wat tikjes hier en daar waardoor het veld lekker door elkaar geeindigd is. Op zich eens met @Davidson dat de baan wat smal is; gelukkig zal het op aantal andere banen niet anders zijn. Oftewel; skills kweken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
2e race kwam ik prima naar voren in de eerste bochten :') daarna even blijven steken achter @SinergyX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Davidson schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:50:
Was weer leuk racen vanavond! Soms was de baan wel iets te smal voor ons :+
In de tweede race nog nek aan nek gereden met @JPM85, alleen excuus voor het sturen naar de grindbak O-)

Zal morgen ook wel de replay met wat screenshots posten :)
No problemo, was een leuk gevecht. Volgens mij vanaf bocht 3 1e ronde tot aan de finish achter elkaar aan gezeten!

Race1 was voor mij drama, met een freeze van 10 seconden ingame. Zo lag ik voor @MAX3400 en 3x knipperen later en ik lag achter @SinergyX. Was er toen wel even klaar mee en kon ook geen ritme meer vinden, dus 3x grind staan harken. Nog wel een leuk gevecht gehad met @SinergyX 2 rondes voor het einde 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Uitslagen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QvZzk2J/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7YB4mM7/image.png

Race 2 Seizoen 8

Datum: Maandag 30 Maart 20:30
Circuit: Catalunya National
Auto: #5 BMW 125i M
Laps: Main 23 laps / Sprint 12 laps

[ Voor 14% gewijzigd door NLRev0lution op 17-03-2020 16:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij was weer leuk, heb m'n quotum van Nederlandse scheldwoordenboek weer gehaald, op naar de volgende race :D
@JPM85 jup dat was even leuk racen :D (tot m'n auto besloot rechtdoor te gaan).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij de beloofde replay plus wat screenshots :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/64018646-7855-409f-8b83-20fca517cb48
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/b041a29b-40da-4980-867a-8c80263d1484
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/43e9c782-50a4-426b-baa4-ceead79a0be1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb voor elke auto een Homologated tune geupload.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
Goedemorgen allemaal. Graag zou ik eens meerijden zolang het op de maandagen nu uitkomt.
Is dit mogelijk? Zo ja, zal dit weekend alvast oefenen met de: #5 BMW 125i M op catalunya.

Jullie gebruiken gewoon de standaard wagen zonder gebruik van afstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@martini1 ja geen probleem. De BMW homologated instellen (S750 klasse) en klaar.

Post / stuur je even je gamertag naar @NLRev0lution ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
martini1 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 09:57:
Goedemorgen allemaal. Graag zou ik eens meerijden zolang het op de maandagen nu uitkomt.
Is dit mogelijk? Zo ja, zal dit weekend alvast oefenen met de: #5 BMW 125i M op catalunya.

Jullie gebruiken gewoon de standaard wagen zonder gebruik van afstelling?
Of, als je geen homologated auto wil maken, heb ik een tune geupload die standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
rhwerkman schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 12:29:
[...]

Of, als je geen homologated auto wil maken, heb ik een tune geupload die standaard is.
Waar kun je die vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
In de game kun je tunes zoeken op creator, zoek op rhwerkman en dan zal je een vinden die Tweakers S08 heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
Beetje geoefend, maar verder dan 1.19.383 kom ik niet met de assists uit.
Twijfel om in de race om tractie en of stabilteitscontrole op minimaal te zetten omdat een foutje anders wel heel cruciaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martini1 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 15:45:
Beetje geoefend, maar verder dan 1.19.383 kom ik niet met de assists uit.
Twijfel om in de race om tractie en of stabilteitscontrole op minimaal te zetten omdat een foutje anders wel heel cruciaal is.
Speel je controller? Zo ja, even advanced config instellen in je opties en je deadzones voor gas & remmen op 1 & 99 zetten.

De voorhoede rijdt, volgens de trainingsheet, 1:16 en een beetje maar op zich is 1.19 helemaal niet slecht; ik denk dat er anderen zijn maandag die ook rond die tijden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
Ik speel met een stuurwiel dat maakt het net even wat realistischer ;).
Vanavond nog even oefenen. Maar voor de duidelijkheid. Aan de afstelling wordt dus niet gesleuteld?

Gelijkwaardig materiaal voor iedereen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martini1 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 16:29:
Aan de afstelling wordt dus niet gesleuteld?

Gelijkwaardig materiaal voor iedereen dus.
Klopt.

Het enige verschil is dus hoe goed je met het materiaal om kan gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
MAX3400 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 17:46:
[...]
Het enige verschil is dus hoe goed je met het materiaal om kan gaan
Daar klaagt de vrouw niet over :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op zondag 29 maart 2020 @ 15:24:
[...]

Daar klaagt de vrouw niet over :+
Zei ze van de week ook tegen me :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Race 2 Seizoen 8 - Catalunya National - #5 BMW 125i M

Hopelijk is iedereen nog steeds corona vrij. Gelukkig is er geen digitaal samenscholingsverbod (let wel op een up to date virus scanner :+ )

So far 13 aanwezigen!

Mochten mensen toch nog verhinderd zijn of aan willen schuiven dan nog wel even het excelletje invullen (niet invullen is geen invite): Inschrijven / Klassement / Oefentijden

(Reminder voor inschrijven aan: @job115, @kleefei, @mannetje19, @lappiehero, @Mavi86, @SinergyX, @Annoying-Orange)

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de BMW geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
NLRev0lution schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:36:

Hopelijk is iedereen nog steeds corona vrij. Gelukkig is er geen digitaal samenscholingsverbod (let wel op een up to date virus scanner :+ )

So far 13 aanwezigen!

(Reminder voor inschrijven aan: @job115, @kleefei, @mannetje19, @lappiehero, @Mavi86, @SinergyX, @Annoying-Orange)

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de BMW geld een gehomologeerde PI waarde van 750.
Ik ga het niet redden vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Hoop wel dat de voice chat servers het houden qua internet :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:53:
Hoop wel dat de voice chat servers het houden qua internet :9~
Hoeveel man past er in een Whatsapp voice? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:55
NLRev0lution schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:36:

So far 13 aanwezigen!

Hoelaat?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20:15 verzamelen, 20:30 rijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van plan (regelmatig) mee te doen? Alle info staat hier:
We doen vanavond geen party chat maar gebruiken de ingame chat. Gezien de opkomst kan het zijn dat voice wegvalt.. in dat geval NO PANIC, komt vanzelf terug.. Misschien :+

[ Voor 16% gewijzigd door NLRev0lution op 30-03-2020 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
Ik ben er helaas niet bij. 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution

Ging even wat fout na de 2e race :+ ... hieronder de uitslagen, tussenstand etc. Los van de voice chat was het weer leuk racen :)

[ Voor 49% gewijzigd door NLRev0lution op 30-03-2020 21:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Uitslagen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5c7WH0v/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/54jPk00/image.png

Race 3 Seizoen 8

Datum: Maandag 13 April 20:30
Circuit: Cota West
Auto: #4 Chevy Cruze
Laps: Main 17 laps / Sprint 9 laps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

3 maal 6e plaats, puur toeval of niet? :+
Ook in beide gevallen gefinisht in niemandsland. BMW rijdt an sich wel fijn maar je moest wel gedoseerd kunnen omgaan met het gaspedaal zeg, concentratie daarop was wel nodig :P

Morgen volgt er weer een verslag in de vorm van een replay en wat shots :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martini1
Twee keer in de achterhoede, maar vond het niet slecht gaan op de 2 spins na.
Maar zoals ik hoorde “meedoen Is belangrijker” 😛.

Ik heb toch niets iets fout gedaan dat ik uit het klassement ben gediskwalificeerd?😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martini1 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:56:

Ik heb toch niets iets fout gedaan dat ik uit het klassement ben gediskwalificeerd?😳
oeps.. Zal het even herstellen.

fixed

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 30-03-2020 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Denk dat hij bedoelt dat volgende keer de 3e race plaatsvindt. Dit was de 2e :P

Oh, nvm. Al gebeurd zie ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Davidson op 31-03-2020 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidson schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 08:31:
[...]

Denk dat hij bedoelt dat volgende keer de 3e race plaatsvindt. Dit was de 2e :P

Oh, nvm. Al gebeurd zie ik.
vandaar ook de " :p " ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Davidson schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:51:
3 maal 6e plaats, puur toeval of niet? :+
Ook in beide gevallen gefinisht in niemandsland. BMW rijdt an sich wel fijn maar je moest wel gedoseerd kunnen omgaan met het gaspedaal zeg, concentratie daarop was wel nodig :P

Morgen volgt er weer een verslag in de vorm van een replay en wat shots :)
Was een leuk gevecht in de sprintrace om de 2e plaats. Kon hem er alleen bij opkomen rechte stuk naast krijgen.
Had zelf de traction control maar aangezet bij de race. Die .1 van een seconde die ik dan laat liggen per ronde vind ik wel best, kon een stuk rustiger racen.

Over de kwali; Als ik jou twitch stream terug kijk @NLRev0lution dan zie ik dat mijn auto bij Campsa net over de kerb gaat en dus een dirty krijg. Kijk ik mijn eigen herhaling terug van die ronde, dan is dat niet, en krijg ik ook geen dirty tot ik over de finish ben. Heel vaag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JPM85 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:34:
[...]

Was een leuk gevecht in de sprintrace om de 2e plaats. Kon hem er alleen bij opkomen rechte stuk naast krijgen.
Had zelf de traction control maar aangezet bij de race. Die .1 van een seconde die ik dan laat liggen per ronde vind ik wel best, kon een stuk rustiger racen.

Over de kwali; Als ik jou twitch stream terug kijk @NLRev0lution dan zie ik dat mijn auto bij Campsa net over de kerb gaat en dus een dirty krijg. Kijk ik mijn eigen herhaling terug van die ronde, dan is dat niet, en krijg ik ook geen dirty tot ik over de finish ben. Heel vaag |:(
Heel vaag spel ook. Hopelijk in FM8 beter opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

JPM85 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 09:34:
[...]
Ja was zeker leuk, was zowel in de eerste als tweede race in het begin bumper aan bumper met een aantal. Creërende bij jou af en toe ruimte omdat ik de indruk kreeg dat je sneller was, maar op een of andere manier bleef je toch een tijdje achter mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Was een mooie race :Y
Jammer van een appje in de 2e race die belangrijk was voor school :+

Enne @NLRev0lution @martini1 staat nu 2x in het overzicht op de puntentabel die je plaatste :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij de beloofde replay en wat shots! De replay van beide races heb ik samengeplakt, alleen zijn de overgangen niet perfect. Fiks ik wel weer met de volgende :+

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/3ebbb5d5-2eec-42e9-bcdb-226d049fae5c
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/8f76332b-72e8-46ff-9d4f-2d28cfa5935d
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/d8d93322-3af9-4ad5-81d6-673d57e94063
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/677836d6-8119-44ea-b51b-c692595af3ef

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:20:
Was een mooie race :Y
Jammer van een appje in de 2e race die belangrijk was voor school :+

Enne @NLRev0lution @martini1 staat nu 2x in het overzicht op de puntentabel die je plaatste :P
Beter kunnen is zelf doen :+

(Zal t vanavond wel weer fixxen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
NLRev0lution schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 18:52:
[...]

Beter kunnen is zelf doen :+

(Zal t vanavond wel weer fixxen)
Kan geen snip van jou verbeteren :>

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:31
@NLRev0lution sorry dat ik niet eerder reageerde op de uitnodigingen en reminders. Prive zat eea even een beetje tegen waardoor ik hier niet meer ben geweest.
Misschien dat ik binnenkort nog wel aanhaak :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mavi86 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 00:22:
@NLRev0lution sorry dat ik niet eerder reageerde op de uitnodigingen en reminders. Prive zat eea even een beetje tegen waardoor ik hier niet meer ben geweest.
Misschien dat ik binnenkort nog wel aanhaak :)
Hopelijk gaat het weer beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:31
Jazeker :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Davidson schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 18:51:
Hierbij de beloofde replay en wat shots! De replay van beide races heb ik samengeplakt, alleen zijn de overgangen niet perfect. Fiks ik wel weer met de volgende :+

[YouTube: Forza Motorsport 7 - BMW 125i M Sport @ Catalunya - online]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Leuk gevecht aan de start met die roze BMW. Jammer dat je overstuur kreeg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Race 3 Seizoen 8 - COTA West - #4 Chevy Cruze

Hopelijk is iedereen nog steeds corona vrij en zijn alle verstopte eitjes gevonden :)
So far 11 aanwezigen!

(Reminder voor vanavond: @job115, @kleefei, @mannetje19, @lappiehero, @Mavi86, @Mu.siQ, @SinergyX, @Annoying-Orange)

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Chevy geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

De enige tune toegestaan is van @rhwerkman genaamd "Tweakers S08"

[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 13-04-2020 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:58
Beste Heren, zou ik voor vanavond mogen aanschuiven?
Heb met de setup gereden en kwam op een tijd van 1:42.531

Ik heb mezelf in de lijst gezet en hoop dat alles correct is ingevoerd?

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Yamy_Daffy schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:41:
Beste Heren, zou ik voor vanavond mogen aanschuiven?
Heb met de setup gereden en kwam op een tijd van 1:42.531

Ik heb mezelf in de lijst gezet en hoop dat alles correct is ingevoerd?
Prima hoor! Qua tijd kom je goed mee met ons/de rest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
Lol why heb ik -5 punten in t klassement? xD

Ik kan volgens mij vanavond wel ff aanschuiven, gezellig! :) Auto zo maar eens ff bekijken, geen idee welke ik moet verwachten ghehe

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
NLRev0lution schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:29:

Race 3 Seizoen 8 - COTA West - #4 Chevy Cruze

Hopelijk is iedereen nog steeds corona vrij en zijn alle verstopte eitjes gevonden :)
So far 11 aanwezigen!

(Reminder voor vanavond: @job115, @kleefei, @mannetje19, @lappiehero, @Mavi86, @Mu.siQ, @SinergyX, @Annoying-Orange)

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Chevy geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

De enige tune toegestaan is van @rhwerkman genaamd "Tweakers S08"
Misschien dat ik tegen de tijd van forza 8 weer is mee doe. Maar heb nu totaal geen motivatie meer om forza 7 te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Mijn stream zal vanavond ook weer aanstaan (vooral voor de replays): https://www.twitch.tv/Nielles26
Ik denk dat die van @NLRev0lution ook wel weer aangeknald wordt: https://www.twitch.tv/nlrev0lution

Beide tegelijk kijken? U vraagt, wij draaien: http://kadgar.net/live/nielles26/nlrev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
We gebruiken de xbox party chat vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga het waarschijnlijk niet redden, zit met een Xbox met een E105.. Dat is Xbox nummer 3 die waarschijnlijk kapot is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Party chat en lobby staan open.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:58
Heren volg de aanwijzingen op mijn wagen aub....

Dan gebeuren er de minste ongelukken!!!!

>:)

Laatste sprintrace vond ik erg leuk.
Leuke inhaal actie's gehad met een paar _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Yamy_Daffy op 13-04-2020 22:02 ]

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Uitslagen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZHRVRt8/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YNfC6tv/image.png

Race 4 Seizoen 8

!! LET OP !!

Datum: Maandag 20 April 20:30 (volgende week!)
Circuit: Dubai City Reverse
Auto: #2 Honda Civic (750)
Laps: Main 22 laps / Sprint 11 laps

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Imac2011
Vanavond was de 1e race vreselijk waardeloos , ik heb veel met iracing gereden afgelopen tijd en geen Forza gedaan .Ik had /heb zowieso al weinig gevoel met de game an sich , maar de eerste race was dus verschrikkelijk , ondanks de lange race geen verbetering van rondetijd wat erg frustrerend is natuurlijk .Na een opmerking van @Stoksbrood dat er veel rook onder mijn auto vandaan kwam wat voorzichtiger gaan sturen en dat gaf een stuk meer stuur /grip .En in de sprintrace eindelijk eens plezier gehad omdat ik achter in het veld leuke strijd had , Yami Daffy moest ik uiteindelijk laten gaan omdat ik de laatste ronden ineens 3 seconden langzamer was en elke bocht uitvloog , banden opgegumd waarschijnlijk .En in de sprintrace ineens mijn tijd met 2,5 seconde verbeterd , nog steeds veel te langzaam tov jullie , maar ik hou hoop dat ik nog wat meer 'gevoel' bij het racen in Forza krijg .Tot de volgende keer maar weer 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Imac2011 schreef op maandag 13 april 2020 @ 22:29:
Na een opmerking van @Stoksbrood dat er veel rook onder mijn auto vandaan kwam wat voorzichtiger gaan sturen en dat gaf een stuk meer stuur /grip.
Bij Forza is het gevoel/ffb sowieso een stuk minder dan andere racegames. Bij het insturen van een bocht zal je op een gegeven moment merken dat je auto niet scherper stuurt terwijl je het stuur nog wel doordraait.
Op dat punt stuur je dus eigenlijk maximaal zonder over je voorbanden te glijden, verschilt wel per auto natuurlijk. Tip is dus om rond dit punt te sturen (een beetje erover maakt niet heel veel uit). Meestal na een paar ronden weet ik wat dat punt is waardoor het minder/nauwelijks voorkomt :) .

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
Wordt nog spannend dit seizoen in de top5, m.u.v. de 1e plaats!

@Stoksbrood voortaan maar 5% penalty om het racen leuker te maken :+

[ Voor 9% gewijzigd door JPM85 op 14-04-2020 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JPM85 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:50:
[...]

Wordt nog spannend dit seizoen in de top5, m.u.v. de 1e plaats!

@Stoksbrood voortaan maar 5% penalty om het racen leuker te maken :+
Ik wil komende race best met penalty rijden om te kijken wat voor verschil dit maakt als de uberopperbaas @NLRev0lution het goed vind :+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.