Mijn stoeltje en stuur staat nog pontificaal in de woonkamer bij de xbox , ik ga proberen vanavond aan te schuiven
Sorry, ik ben er niet bij.NLRev0lution schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:24:Race 13 Seizoen 8 - Yas Marina North Corkscrew - #1 Audi RS3 LMS (750)
So far 8 aanwezigen en 1 misschien..
Mochten mensen toch nog verhinderd zijn of aan willen schuiven dan nog wel even het excelletje invullen (niet invullen is geen invite): Inschrijven / Klassement / Oefentijden
Ivm laatste race nog even iedereen taggen: @bifi_G60, @JPM85, @Justin2000, @martini1, @Mu.siQ, @rhwerkman, @Beast1512, @Yamy_Daffy, @ZtaaB, @SinergyX @Davidson.
Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan. De tune van @rhwerkman is wel toegestaan, dit is een gehomologeerde tune en is te vinden onder "Tweakers S08". We rijden gehomologeerd en voor de Audi geld een gehomologeerde PI waarde van 750.
Deze week trainen voor nieuw kampioenschap waar ik aan mee ga doen met wat teamgenoten (IVRA League).
Helaas kan ik ook aan deze race niet deelnemen. Volgend seizoen weer een kans! Ben er waarschijnlijk wel bij met de endurance, als die nog doorgaat
Voordat de race van vanavond gaat starten; toch nog even een verwijzing naar
MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8"
5 september 2020 dus, verzamelen vanaf 19:45, race-start om 20:00, einde race tegen 22:30.
5 september 2020 dus, verzamelen vanaf 19:45, race-start om 20:00, einde race tegen 22:30.
@Davidson je staat erbij, @timmie271 je staat er (voorlopig) bij, @NLRev0lution deed je wel/niet mee?
Heeft iemand recent @job115 nog gezien qua racen?
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 31-08-2020 18:58 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En helaas gaat het denk toch niet lukkenbifi_G60 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:55:
Mijn stoeltje en stuur staat nog pontificaal in de woonkamer bij de xbox , ik ga proberen vanavond aan te schuiven
Nope, ga uit etenMAX3400 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 18:54:
@Davidson je staat erbij, @timmie271 je staat er (voorlopig) bij, @NLRev0lution deed je wel/niet mee?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Wat een race!!!! @rhwerkman @Mr Nielsson @Stoksbrood @SinergyX @theAlchemist @NLRev0lution
Vermaakt, leuke afsluiter van het seizoen!!!
Op naar zaterdag
Vermaakt, leuke afsluiter van het seizoen!!!
Op naar zaterdag
Info over volgend seizoen volgt ook spoedig.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Uitslagen Ronde 13
Einduitslag Seizoen 8
Nog 1 keer een seizoen winnen en je staat op gelijke hoogte met @job115
Iedereen bedankt voor de deelname en tot volgend seizoen
Heb op het moment geen Xbox live. Weet niet of je via de pc kan mee doen zonder Xbox live te hoeven hebben?MAX3400 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 18:54:
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Jazeker. Voor PC is geen gold nodigjob115 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:15:
[...]
Heb op het moment geen Xbox live. Weet niet of je via de pc kan mee doen zonder Xbox live te hoeven hebben?
Yay! Voor iedereen een stukje frikandellenvlaaiNLRev0lution schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:46:
Nog 1 keer een seizoen winnen en je staat op gelijke hoogte met @job115
Iedereen bedankt voor de deelname en tot volgend seizoen

[ Voor 48% gewijzigd door Stoksbrood op 01-09-2020 11:14 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Gefeliciteerd met de overwinning in de sprintrace @theAlchemist !
Super gestreden tot de laatste meters om zo @rhwerkman nog in te halen op het rechte stuk
Super gestreden tot de laatste meters om zo @rhwerkman nog in te halen op het rechte stuk
Oeps, sorry, helemaal gemist gisteren.
En 2 weken terug was ik op vakantie.
Anyway, congrats voor de winnaar!
Ik ga even kijken of ik a.s. zaterdag mee kan racen als t nog mag
En 2 weken terug was ik op vakantie.
Anyway, congrats voor de winnaar!

Ik ga even kijken of ik a.s. zaterdag mee kan racen als t nog mag

Haal NOOIT een spookrijder in !
Haha, nog steeds geen idee wat er nou gebeurd is. Ik denk dat het fout is gegaan toen ik een freeze van 5 seconden bij de finishlijn had in ronde 5 ofzo en dat het spel daardoor compleet in de war wasMr Nielsson schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:23:
Gefeliciteerd met de overwinning in de sprintrace @theAlchemist !
Super gestreden tot de laatste meters om zo @rhwerkman nog in te halen op het rechte stuk![]()
![]()
Sjtukske Vloai!!Stoksbrood schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:11:
Yay! Voor iedereen een stukje frikandellenvlaai!
[Afbeelding]
Dan ga ik vandaag of morgen maar is wat rondjes oefenen, kijken of ik het nog kan. Waar rijden we eigenlijk?
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8"job115 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:17:
[...]
Dan ga ik vandaag of morgen maar is wat rondjes oefenen, kijken of ik het nog kan. Waar rijden we eigenlijk?
Ik kies trouwens een auto (vooralsnog de Z4) zodat ik wat te knokken heb op de baan
[ Voor 5% gewijzigd door Stoksbrood op 02-09-2020 11:02 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
@job115 @ZtaaB ik heb jullie even in de endurance-post opgenomen. Aangezien @NLRev0lution er zaterdag niet bij is, zal ik wel lobby-host spelen om 19:45.
Iemand een filmpje hoe je in hemelsnaam onder de 2 minuut 7,5 rijdt met zo'n Forza GT auto op Road America? Ik kan net aan @MAX3400 rivals tijd aan als ik geen overduidelijke fouten maak
Ik zal straks eens een Rivals tijd neergooientheAlchemist schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:53:
Iemand een filmpje hoe je in hemelsnaam onder de 2 minuut 7,5 rijdt met zo'n Forza GT auto op Road America? Ik kan net aan @MAX3400 rivals tijd aan als ik geen overduidelijke fouten maak
Welke auto rijd je?
Heb er een paar geprobeerd, maar rij nu vooral de Audi #45. Dat ding gaat zo snel op de rechte stukken dat ik er in principe 2 minuut 7 hoog mee kan rijden, maar het is een drama in de bochtenStoksbrood schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:25:
[...]
Ik zal straks eens een Rivals tijd neergooien
Welke auto rijd je?

En zelfs dat is ruk want ik heb ergens al een 2.06.laag gereden echter niet op de manier dat ik dat ronde na ronde kan volhouden.theAlchemist schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:53:
Hou er wel rekening mee dat sommigen hier misschien al meer dan 500 laps met die auto erop hebben zitten de afgelopen race-seizoenen. Gewoon, omdat het kan / moet / lollig is maar daardoor elke beweging van de auto ondertussen kennen.
Vanavond ga ik niet meer rijden, misschien morgen einde van de middag eventjes. Ben even aan weekend / rust toe

Heb er een 2:07.147 in gezet met de Audi. Is inderdaad een raket op de rechte stukken maar door de bochten is hij niet te krijgen. Audi heeft tevens ook 1 van de hoogste slijtage en brandstofverbruik.theAlchemist schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:32:
[...]
Heb er een paar geprobeerd, maar rij nu vooral de Audi #45. Dat ding gaat zo snel op de rechte stukken dat ik er in principe 2 minuut 7 hoog mee kan rijden, maar het is een drama in de bochten
Vind zelf de Nissan véél fijner rijden, zuiniger en minder slijtage. Enige nadeel is wanneer die turbo erin klapt
Thanks, ga ik eens kijken waar ik al die tijd verliesStoksbrood schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:23:
[...]
Heb er een 2:07.147 in gezet met de Audi. Is inderdaad een raket op de rechte stukken maar door de bochten is hij niet te krijgen. Audi heeft tevens ook 1 van de hoogste slijtage en bandenverbruik.
Vind zelf de Nissan véél fijner rijden, zuiniger en minder slijtage. Enige nadeel is wanneer die turbo erin klapt
Misschien ook nog maar even kijken of ik wat meer snelheid kan vinden in een auto die beter bij me past
Mijn meningen & tijden die ik ongeveer heb gereden.theAlchemist schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:29:
[...]
Thanks, ga ik eens kijken waar ik al die tijd verlies![]()
Misschien ook nog maar even kijken of ik wat meer snelheid kan vinden in een auto die beter bij me past
Zijn tijden die ik tussen de 2 en 5 ronden heb gereden.
Aston Martin #7: 2:06,750> Hoge top, @hoge RPM tailhappy, stuurt beter dan R8
Corvette #4: 2:06,644 > Meer top, wel beetje gevoelig op het gas
Corvette #3: 2:06,420 > Als #4, meer downforce, minder top, minder gevoelig op het gas
Audi #17 > Niet mee gereden no-go, voorwiel aangedreven
Bentley #17 > Niet mee gereden, want hok.
BMW #1: 2:07.000 > Rijd prima alleen lastig om echt snel mee te rijden
BMW #24: 2:06.650 > Rijd ok, accelereren wel goed managen ivm mogelijke spin
BMW #55/56: 2:06.500 > Lage top, wel een bochtenmonster (deze pak ik mogelijk)
BMW #92: Als #1 alleen makkelijker om snellere tijden mee te rijden
Alle Ferrari's: Missen in het algemeen teveel
Ford #66: (Dacht ~2:06,800) Laatst mee geoefend, HEEL veel grip, lagere top.
Jaguar #14: 2:06,500 > Hoge top, lastig uitkomen bochten door vermogen.
Lamborghini #63: 2:06,250, Super auto, wel lastig met remmen doordat je altijd gas moet blijven geven om niet weg te glijden.
Maserati #35: Ongeleid projectiel
Beide McLarens: Missen teveel in het algemeen
Beide Mercs: Missen teveel in het algemeen
Nissan #23: 2:05,hoog > Heerlijke bak, lagere top. Gevaarlijke turbo met wegrijden uit bochten
Porsche #92: 02:05,898 > Als Lambo #63, echter met aanremmen wil die wat zwabberen
SRT #91: 2:06.700 > Rijd heerlijk, hoog koppel. Wel iets zwaarder met aanremmen.
Lang verhaal kort: @Stoksbrood rijdt dus 2.06.4xx gemiddeld morgen
Thanks voor het ovezicht @Stoksbrood. Kan ik er sowieso meteen een hoop afschieten. Goed om te zien dat er auto's zijn die jij ook als ongeleid projectiel ziet. 
Met dit soort tijden mag ik toch wel hopen dat je minimaal 3 keer stopt?
Denk dat iedereen wel 3x (of 6x @timmie271) moet stoppentheAlchemist schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:07:
Thanks voor het ovezicht @Stoksbrood. Kan ik er sowieso meteen een hoop afschieten. Goed om te zien dat er auto's zijn die jij ook als ongeleid projectiel ziet.
Ik heb werkelijk geen idee hoeveel stops ik ga maken. Kunnen er 3 zijn maar ook 5theAlchemist schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:07:

Had van @Mr Nielsson begrepen dat de Ferrari #59 ook best prima moet zijn. Heb daar zelf niet mee gereden maar had dat ingevuld op eerdere ervaringen.
6x mooi tijd om drinken te pakken en iets te eten ookMr Nielsson schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:12:
[...]
Denk dat iedereen wel 3x (of 6x @timmie271) moet stoppen
Denk dat ik de Ford pak als die daadwerkelijk zoveel grip heeft. Het snelst ben ik toch niet
Gamertag: timmie271
Vanavond gaat mijn Porsche van stal (what else..?
)
Niet echt geoefend, maar het gaat mij ook meer om de gezelligheid en het racen zelf
Btw, in plaats van een video achteraf een livestream!
Niet echt geoefend, maar het gaat mij ook meer om de gezelligheid en het racen zelf
Btw, in plaats van een video achteraf een livestream!
[ Voor 25% gewijzigd door Davidson op 05-09-2020 19:43 ]
Voor de "niet thuisblijvers": https://www.twitch.tv/nielles26
Dat was 2.5u lang vechten om posities 
:strip_exif()/f/image/BFVmT7opLh0mFp5cWmWaizrd.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot volgend seizoen!
:strip_exif()/f/image/BFVmT7opLh0mFp5cWmWaizrd.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot volgend seizoen!
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Nielsson op 05-09-2020 22:43 ]
And on that bombshell: [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 9
Dit topic is gesloten.