[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.657 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 23:30
MAX3400 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:54:
@Djuroen zet "gewoon" eens IPv6 uit op je netwerkverbinding?
Dat stond het al, helaas. Aan of uit: geen verschil voor dit issue (in mijn geval tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Djuroen schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:54:
[...]

Dat stond het al, helaas. Aan of uit: geen verschil voor dit issue (in mijn geval tenminste).
Firewall settings gecontroleerd?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Ík heb dat ook een tijd gehad en bij mij had het te maken met virtualisatie software die zijn eigen netwerk adapter had geinstalleerd. Toen ik die adapter had verwijdered, werkte alles opeens weer zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:48:
Ik wil toch weer eens een balletje opgooien qua een endurance rijden in Forza Motorsport 7 dus deze post verschijnt tegelijk in het league-topic als het "verzamel-topic".

Basis-regels:
  • Er wordt gereden met de "Forza GT" klasse en als subklasse homologated.
  • Er zijn 2 auto's uitgesloten van deelname; Aston Martin DBR9 (startnummer 007) en KTM X-Bow GT4.
  • Banden & benzine verbruik je gewoon dus je moet zelf je pitstops in de gaten houden.
  • Friction Assist gaat verplicht uit
  • Collision-mode is standaard (dus je kan elkaar raken zonder verdere schade).
Belangrijk: is er voor elke auto een tune online gezet; deze is gemaakt op 12 mei 2018 en heeft de naam "GoT" en is gemaakt door gamertag OctagonQontrol. Deze tune is 100% gelijk aan de settings die elke auto krijgt vanuit de game maar om controle uit te oefenen in de lobbies, is het verplicht deze tune op jouw auto te zetten voordat je online komt rijden met ons. Heb je dus geen tune op je auto, heeft de lobby-host de mogelijkheid om jou niet te laten deelnemen aan de race!

De race zelf:
  • We hebben als eens endurance gereden en kwalificatie is niet nodig.
  • Een rollende start wel dus we rijden in ieder geval 1 opwarmronde (bandjes opwarmen).
  • We mikken op een pure race-tijd van 144 minuten (2.4 uur dus) dus ga uit van bijna 3 uur totale tijd (verzamelen, chat, lobby, uitloop van finishtijd voor het veld).
  • Bij 16 rijders of minder: Xbox Live party chat (zo goed als verplicht tenzij je echt geen mic hebt).
Er is geen noodzaak om te rammen, beuken, schelden of ander onhandig baan-gedrag. Sterker nog, het verleden heeft uitgewezen dat ondanks dat de start lastig kan zijn, dat de races alsnog erg close kunnen zijn door skills, slijtage, moe worden, etc. Maak er dus iets leuks van!

Welk circuit en wanneer:
  • Het weekend van 4 / 5 / 6 september 2020 met grote waarschijnlijkheid van 5 september.
  • Verzamelen & invites versturen waarschijnlijk zo rond 20:00, race-start rond 20:20, finish & afsluiten 23:00.
  • Circuit nog onbekend maar zal geen Mickey Mouse baantje zijn van 2km per rondje.
Inschrijven?:
  • 100% zeker meedoen? Stuur een DM naar MAX3400 met je aanmelding en zeker je gamertag.
  • Sorry, klinkt wat bot maar de vaste rijders van de League krijgen "voorrang" in de aanmeldingen.
  • Stabiliteit van Forza zelf (helaas) wijst uit dat 20 rijders echt de max is om geen disconnects etc te zien.
  • Regelmatig wordt deze post aangevuld / terugverwezen met lijstje van aangemelde rijders.
Onder voorbehoudje.. zit dan midden in verbouwing/verhuizing. Avondje chillen (racen) zou wel goed zijn, maar ff kijken hoe alles loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-05 10:51
Ik hoop er ook weer snel bij te zijn .Heb eindelijk mijn fanatec csl pedaalset binnen en gemonteerd , werkt alleen niet met de xbox omdat ik nog steeds een thrustmaster stuur heb . :'( , dus ik moet of een ander stuur , of Forza voor windows aanschaffen , of zo,n drivehub zien te vinden waarmee de pedalen wel op het stuur werken met de xbox.Moest wel even wennen aan de set , merkte eigenlijk geen verschil met de t3pa met loadcell mod , maar kwam erachter dat van mijn playseat bij het remmen de hele bevestigingsplaat doorboog dus het probleem met doseren en niet constant kunnen remmen is ook boven water. 8)7 daar staat nu een stuk ijzer onder.Alleen het probleem met ineens blokkerende remmen en feedback die wegvalt schijnt in het losse usb break out kabeltje te zitten ? kan ik alleen nergens vinden en gek genoeg met iracing geen problemen mee, greetings FartingDad

[ Voor 1% gewijzigd door Imac2011 op 27-06-2020 23:14 . Reden: correctie ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Imac2011 het zegt me niets dat FFB wegvalt; heb er mijn mijn voormalige TX geen enkele ervaring mee gehad. Weet dus ook niet of het mogelijk aan de USB-poort kan liggen? Maar, Forza Motorsport is toch een "play anywhere" titel? Als je die digitaal hebt voor de Xbox, mag ie ook op Windows toch?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:34
Imac2011 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 23:13:
Ik hoop er ook weer snel bij te zijn .Heb eindelijk mijn fanatec csl pedaalset binnen en gemonteerd , werkt alleen niet met de xbox omdat ik nog steeds een thrustmaster stuur heb . :'( , dus ik moet of een ander stuur , of Forza voor windows aanschaffen , of zo,n drivehub zien te vinden waarmee de pedalen wel op het stuur werken met de xbox.Moest wel even wennen aan de set , merkte eigenlijk geen verschil met de t3pa met loadcell mod , maar kwam erachter dat van mijn playseat bij het remmen de hele bevestigingsplaat doorboog dus het probleem met doseren en niet constant kunnen remmen is ook boven water. 8)7 daar staat nu een stuk ijzer onder.Alleen het probleem met ineens blokkerende remmen en feedback die wegvalt schijnt in het losse usb break out kabeltje te zitten ? kan ik alleen nergens vinden en gek genoeg met iracing geen problemen mee, greetings FartingDad
Ik heb nog wel een DriveHub liggen waar ik niets mee doe. Als je hem over wil nemen, stuur maar een PB 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Djuroen schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:37:
Zijn er nog meer mensen met het issue dat hun PC niet online kan in MultiPlayer (kwam ik achter omdat ik niet online kwam voor de Multiplayer in Forza 7?
Ik heb op diverse manieren het "Teredo" issue geprobeerd op te lossen in Windows onder Gaming instellingen / Netwerk, maar op de 1 of andere manier blijft het probleem maar dat hij weigert er doorheen te komen.
Soms lukt het om het probleem op te lossen met de "fix it" knop, maar na opnieuw opstarten
Er is een help-onderdeel op de Windows site, en ik heb ze allemaal geprobeerd, maar geen succes.
Zelfs m'n VPN verbinding gewist etc., maar het mocht niet baten. Wellicht dat iemand de gouden tip heeft?
Bloed irritant dat ik niet online kom in Forza (Heb geen issues in bijvoorbeeld ACC).
Toevallig een pihole ? Heb dit ook gehad en pihole blokte een adres wat nodig was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoi @bifi_G60 ; toevallig kwam @rhwerkman je nog tegen vandaag in mijn XBL-vriendenlijst. Kom je binnenkort weer eens rijden of eventueel de endurance meedoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bifi_G60
Ben weinig online geweest met het thuiswerken, leraar spelen etc. net een weekje op vakantie geweest en zag het Forza icoon nu weer staan op de Xbox zat te denken om het stuurtje weer eens af te stoffen en weer eens te gaan kijken of ik nog een auto op de baan kan houden :)

Alleen begint het nieuwe Diablo season ook bijna :p

[ Voor 9% gewijzigd door bifi_G60 op 28-06-2020 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 00:18:

Alleen begint het nieuwe Diablo season ook bijna :p
Vervelend zeg dat je dat dan moet uitstellen / aanpassen om weer lekker met de groep gek te komen doen op Forza... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
@max3400 Forza is idd een play anywhere titel , alleen geldt die voor een digitale/gedownloade versie .Ik heb de dvd versie en dan geld dat niet.Wat betreft die ffb , die valt niet weg maar veranderd ineens en wordt veel zwakker .Ik heb tijdens het racen in de league aantal keer last van gehad , als het gebeurd is het altijd bij de 2e race en/of pitten .Tijdens het online Forza nauwelijks last van .Anders moet ik Forza voor windows aanschaffen , al hou ik mijn Game pc liever voor Iracing , staat verder niks op en wilde ik eigenlijk zo houden en staat me het 2 keer betalen voor dezelfde game een beetje tegen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Imac2011 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 08:50:
@max3400 Forza is idd een play anywhere titel , alleen geldt die voor een digitale/gedownloade versie .Ik heb de dvd versie en dan geld dat niet.Wat betreft die ffb , die valt niet weg maar veranderd ineens en wordt veel zwakker .Ik heb tijdens het racen in de league aantal keer last van gehad , als het gebeurd is het altijd bij de 2e race en/of pitten .Tijdens het online Forza nauwelijks last van .Anders moet ik Forza voor windows aanschaffen , al hou ik mijn Game pc liever voor Iracing , staat verder niks op en wilde ik eigenlijk zo houden en staat me het 2 keer betalen voor dezelfde game een beetje tegen.
Als je via een gamekey site zoekt kan je voor €20 fm7 nog wel krijgen, en op MP gaan ze ook voor €20 - €25

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op zondag 28 juni 2020 @ 11:15:
[...]

Als je via een gamekey site zoekt kan je voor €20 fm7 nog wel krijgen, en op MP gaan ze ook voor €20 - €25
Moet jij niet een review ergens achter laten? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
MAX3400 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 00:26:
[...]

Vervelend zeg dat je dat dan moet uitstellen / aanpassen om weer lekker met de groep gek te komen doen op Forza... O-)
hmz, als ik het goed begrijp hebben jullie een nieuwe (oude) hekkensluiter nodig, Vinden jullie de races te kort dus moe tik weer meedoen zodat jullie langer na kunnen kletsen tot ik gefinished ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:21:
[...]

hmz, als ik het goed begrijp hebben jullie een nieuwe (oude) hekkensluiter nodig, Vinden jullie de races te kort dus moe tik weer meedoen zodat jullie langer na kunnen kletsen tot ik gefinished ben :+
Nou, ik denk dat anderen tegenwoordig "minstens zo goed" rijden. En nee, ik vind het gewoon leuk om een groep mensen te laten gamen met elkaar. En volgens mij is de chat ook altijd wel gezellig, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
jawel hoor :-) zie dat er ook nog wat van mij nexcel basis gebruikt wordt volgens mij :P

ik heb mijn stuurtje aangesloten (g920) op de pc maar die was helemaal van het padje met de nieuwe logitech ghub software eerst deed hij het helamaal niet en toen hij het wel deed moest ik mijn stuur helemaal rond draaien om maar een klein eetje ingame stuur uitslag te krijgen dus lijkt dat de rotation settings helemaal weg zijn.

Hoop dat dat op de xbox beter is , alleen wordt ik wel eens verbannen naar de pc als de televisie in de owonkamer ook gebruikt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Nou de hekkensluiter tijd staat bij de oefentijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
bifi_G60 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:00:
Nou de hekkensluiter tijd staat bij de oefentijden :D
Nu nog bij de goeie race O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
Is er al iets bekend op welke baan de endurance is? Misschien dat ik ook interesse heb.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:22:
Is er al iets bekend op welke baan de endurance is? Misschien dat ik ook interesse heb.
Nog niet maar ik kan je wel vertellen dat "gewoon" LeMans op de shortlist staat.

Dank voor de reaktie trouwens; ik ga zo even de betreffende post updaten want tot op heden slechts 2 coureurs ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:22:
Durf je dat nog :+ ?

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
Ik dacht dat het misschien een keer leuk was om de veld vanaf de andere kant te bekijken.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
rhwerkman schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:28:
[...]

Nu nog bij de goeie race O-)
Monday, July 6, 2020 Road Atlanta Club #4 Chevy Cruze (750) Main TBD / Sprint TBD

heb hem toch onder de goede road atlanta gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
bifi_G60 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:09:
[...]

Monday, July 6, 2020 Road Atlanta Club #4 Chevy Cruze (750) Main TBD / Sprint TBD

heb hem toch onder de goede road atlanta gezet ?
Oh, laatste keer dat ik keek had je een tijd bij de vorige race neergezet. Nvm |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Race 8 Seizoen 9 - Road Atlanta Club - #4 Chevy Cruze

So far 10 aanwezigen en 2 misschien!

Mochten mensen toch nog verhinderd zijn of aan willen schuiven dan nog wel even het excelletje invullen (niet invullen is geen invite): Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Chevy geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

De enige tune toegestaan is van @rhwerkman genaamd "Tweakers S08"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:30
Afgelopen 2x niet mee kunnen doen, maar ga zo eens ff kijken hoe snel ik m over dit rondje kan karren :Y)

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@NLRev0lution de volgende race (gepland op Sebring) lijkt niet te kunnen want er is geen pit-straat?

Aangezien het met de Honda Civic wordt verreden, is het een idee om "Long Beach East" ervoor in de plaats te zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:18:
@NLRev0lution de volgende race (gepland op Sebring) lijkt niet te kunnen want er is geen pit-straat?

Aangezien het met de Honda Civic wordt verreden, is het een idee om "Long Beach East" ervoor in de plaats te zetten?
YOLO, kijk maar hoe zuinig je bent met je banden ;)

We kijken vanavond wel ff hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Ik ben het vanavond helemaal vergeten ,kinderbed was binnengekomen vandaag dus last minute nog wat verhuis werk gedaan zodat ze normaal konden slapen (alhoewel het nu nog een groot feest is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Davidson replay al af??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Ja morgen, of iets later :+

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidson schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:54:
[...]

Ja morgen, of iets later :+
Februari 2023?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Uiterlijk :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZtaaB
Was niet echt een succes voor mij gisteravond. Iemand voor mij spinde en klapte er vol op. Net na de pits, dus kon t hele circuit rond hobbelen in m’n gehavende koets.

Mijn microfoon werkte ook niet helemaal lekker en de tweede race verliep ook niet helemaal soepel.

Ah well op naar de volgende. Heb iig een interessant recept voor een patatje Stalingrad meegepikt 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
ZtaaB schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 07:39:
Was niet echt een succes voor mij gisteravond. Iemand voor mij spinde en klapte er vol op. Net na de pits, dus kon t hele circuit rond hobbelen in m’n gehavende koets.

Mijn microfoon werkte ook niet helemaal lekker en de tweede race verliep ook niet helemaal soepel.

Ah well op naar de volgende. Heb iig een interessant recept voor een patatje Stalingrad meegepikt 😁
Viel inderdaad al op, dat je meerdere keren de pits in moest. Heb je wel schade uit staan in je assists?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Korte update op: MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8"

Het circuit
Afbeeldingslocatie: https://www.racingcircuits.info/assets/components/phpthumbof/cache/Road-America03.e7f4cf25bf03242666d69722d5257fa5.png
Road America Full (zonder chicane bij bocht 11); lengte 6500 meter en hierdoor waarschijnlijk tegen 70 laps in de race.

Bevestigde rijders; @MAX3400 / @Mr Nielsson / @rhwerkman / @Stoksbrood / @theAlchemist
Mogelijke rijders; @job115 / @NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
JPM85 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:12:
[...]

Viel inderdaad al op, dat je meerdere keren de pits in moest. Heb je wel schade uit staan in je assists?
Nee, reed met schade aan. Ging ook een keer mis met schakelen en had toen meteen 20% engine damage 8)7

lag toen toch al een lap achter, dus ging nog maar een keer de pits in en heb toen maar geprobeert een PR te rijden, volgens mij is dat wel gelukt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Uitslagen Ronde 9

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/68QGg1M/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/cLVqjHG/image.png

Ronde 10 Seizoen 8

LET OP, NIEUW CIRCUIT

Datum: Maandag 20 Juli 20:30
Circuit: Long Beach East
Auto: #2 Honda Civic (750)
Laps: Main 31 laps / Sprint 16 laps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
Djuroen schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:37:
Zijn er nog meer mensen met het issue dat hun PC niet online kan in MultiPlayer (kwam ik achter omdat ik niet online kwam voor de Multiplayer in Forza 7?
Ik heb op diverse manieren het "Teredo" issue geprobeerd op te lossen in Windows onder Gaming instellingen / Netwerk, maar op de 1 of andere manier blijft het probleem maar dat hij weigert er doorheen te komen.
Soms lukt het om het probleem op te lossen met de "fix it" knop, maar na opnieuw opstarten
Er is een help-onderdeel op de Windows site, en ik heb ze allemaal geprobeerd, maar geen succes.
Zelfs m'n VPN verbinding gewist etc., maar het mocht niet baten. Wellicht dat iemand de gouden tip heeft?
Bloed irritant dat ik niet online kom in Forza (Heb geen issues in bijvoorbeeld ACC).
Ik heb vanaf gisteren dus ook dit probleem |:(

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 23:30
Mr Nielsson schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:29:
[...]

Ik heb vanaf gisteren dus ook dit probleem |:(
Het is bij mij ook nog steeds niet (helemaal) opgelost. Ben het zat om te zoeken naar een oorzaak/oplossing.
Het is ook alleen in FM7 dat ik het probleem heb, dus als ik die ga doen, ga ik eerst even naar de Xbox instellingen en klik ik op probleem oplossen en dan werkt het wel. Moet dat dus alleen wel elke keer doen voordat ik online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Djuroen schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:31:
[...]

Het is bij mij ook nog steeds niet (helemaal) opgelost. Ben het zat om te zoeken naar een oorzaak/oplossing.
Het is ook alleen in FM7 dat ik het probleem heb, dus als ik die ga doen, ga ik eerst even naar de Xbox instellingen en klik ik op probleem oplossen en dan werkt het wel. Moet dat dus alleen wel elke keer doen voordat ik online kan.
Vanavond eens proberen. Ik heb t ook met alleen FM7 indd. Dit lost het bij mij ook op inderdaad. Steeds na restarten gaat ie weer weg

[ Voor 7% gewijzigd door Mr Nielsson op 07-07-2020 20:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

U vraagt, wij draaien :+ Hierbij!

En natuurlijk wat actieshots voor de kers op de taart :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/87fb4ee4-23c2-4739-adc9-ac0158be6fb0
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/c160d276-d517-4e34-864d-68b4485d3e89
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/a97c26db-610b-44a8-863d-a8e21a35eb6a

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theAlchemist
Dat waren twee drukke races. In race 1 opnieuw druk bezig met mijn Trulli treintje voor @Stoksbrood :P . Op het einde was dat echter niet meer te doen en toen was het met 4 man stuivertje wisselen voor plek 2.

In race 2 zo ongeveer de hele tijd achter/naast @NLRev0lution en @SinergyX gereden. Excuses Sinergy als mijn mislukte poging om naast Revolution te komen de reden was dat je achter hem terecht kwam. Ik remde nog later dan Revolution en blokkeerde waardoor ik op weg was je buiten de baan te torpederen. Ik probeerde nog voor jullie langs de grindbak in te rijden, maar je was net een fractie te vlot die bocht uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand nog/al getraind op Long Beach? Ik hik tegen 55.9 aan en echt veel rapper krijg ik die wagen niet.

Dus, hint / tip over welke versnellingen of schakelmomenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Vanavond eens kijken of mn spel weer fatsoenlijk werkt in multiplayer, anders ga ik ACC doen vnv :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:37:
Vanavond eens kijken of mn spel weer fatsoenlijk werkt in multiplayer, anders ga ik ACC doen vnv :P
Ga eens gewoon je FM werkend krijgen; anders heb ik aanstaande maandag weeeeer geen tegenstand :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
MAX3400 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:24:
Heeft iemand nog/al getraind op Long Beach? Ik hik tegen 55.9 aan en echt veel rapper krijg ik die wagen niet.

Dus, hint / tip over welke versnellingen of schakelmomenten?
Ik weet niet hoe het met de controller zit, maar ik kreeg gratis een paar tienden toen ik mijn stuuruitslag instelling volledig focusde op die debiele laatste bocht. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Race 10 Seizoen 8 - Long Beach East - #2 Honda Civic (750)

So far 9 aanwezigen en 1 misschien!

Mochten mensen toch nog verhinderd zijn of aan willen schuiven dan nog wel even het excelletje invullen (niet invullen is geen invite): Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Chevy geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

De enige tune toegestaan is van @rhwerkman genaamd "Tweakers S08"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er weer zin in!!!

Koffie loopt door dus slinger zo de console aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jajaja, lekker @ZtaaB @timmie271 in de laatste race :)

Lastig baantje maar wel lekker geracet!

@Davidson replays? _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 20-07-2020 21:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Uitslagen Ronde 10

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QJ2T1Kz/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/MphK5GP/image.png

Ronde 11 Seizoen 8

Datum: Maandag 3 Augustus 20:30
Circuit: Silverstone National
Auto: #33 M-B A-Class (749)
Laps: Main 30 laps / Sprint 15 laps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Interessante voortgang inmiddels bij het algemeen klassement :)

@MAX3400 Ja hoor, wees maar niet bang :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
MAX3400 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 21:45:
Jajaja, lekker @ZtaaB @timmie271 in de laatste race :)

Lastig baantje maar wel lekker geracet!

@Davidson replays? _/-\o_
haha ja, battle for last :9
Ging een paar keer de bandenmuur in, en moet nog een beetje werken aan mijn inhaal skills.
@iedereen Sorry voor het uitdelen van een klein zetje hier en daar :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theAlchemist
Races waren erg close. Jammer dat ik na de pitstops in race 1 een iets te hard tikje van de muur kreeg waardoor ik wegviel uit het gevecht. En die laatste bocht... wat een verschrikking als er iemand twee ms achter je zit. Gelukkig kon Stoksbrood zich ervan weerhouden om me er maar doorheen te duwen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

U vraagt, wij draaien! :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/ef772d34-e8cb-470a-ab74-4ac71471b0db
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/4290f6e5-28c6-4958-a635-392a0336643c
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/6ac093bf-acdb-4e2c-8d1c-f16b8a05581f

De laatste foto zegt wel wat over de beruchte bandenstapel :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanaf de 3:12 is je filmpje behoorlijk stuk :9

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:11:
[...]

Vanaf de 3:12 is je filmpje behoorlijk stuk :9
6:22 doorspoelen :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Oh dan is het samenvoegen niet goed gegaan haha. Want wat blijft hangen zegmaar had de overgang moeten zijn bij wat begint bij 6:22 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
In race 2 stopt hij er ook op een gegeven moment mee ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
Davidson schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:34:
U vraagt, wij draaien! :)

[Afbeelding]

De laatste foto zegt wel wat over de beruchte bandenstapel :+
Haha, die verrekte bandenstapel. Heb er nog nachtmerries van _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

theAlchemist schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:24:
In race 2 stopt hij er ook op een gegeven moment mee ;(
Da's eigenlijk ook het einde van de opname, maar wederom heeft de editor er een bijzonder einde aan (beide opnames blijkbaar) geplakt 8)7

Wordt toch even een reupload denk ik.

Update: nieuwe video staat online, zonder errors O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Davidson op 23-07-2020 16:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Semi offtopic, maar toch knal ik 'm hier neer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

5 september kan ik misschien meedoen :)

Morgen helaas niet btw...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Race 11 Seizoen 8 - Silverstone National - #33 M-B A-Class (749)

So far 8 aanwezigen..

Reminder voor: @theAlchemist, @JPM85, @rhwerkman en @ZtaaB

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan. De tune van @rhwerkman is wel toegestaan, dit is een gehomologeerde tune en is te vinden onder "Tweakers S08". We rijden gehomologeerd en voor de M-B geld een gehomologeerde PI waarde van 749.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
NLRev0lution schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 11:30:

Race 11 Seizoen 8 - Silverstone National - #33 M-B A-Class (749)

So far 8 aanwezigen..

Reminder voor: @theAlchemist, @JPM85, @rhwerkman en @ZtaaB

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan. De tune van @rhwerkman is wel toegestaan, dit is een gehomologeerde tune en is te vinden onder "Tweakers S08". We rijden gehomologeerd en voor de M-B geld een gehomologeerde PI waarde van 749.
Ik ben er niet bij, krijg mijn Simucube2 niet werkend i.c.m. Forza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JPM85 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 12:58:
[...]
Ik ben er niet bij, krijg mijn Simucube2 niet werkend i.c.m. Forza.
Lijkt inderdaad geen support voor te zijn, echter is er wel een tooltje om het werkend te krijgen :)
https://forzatools.weebly.com/forza-emuwheel.html

En instellingen van iemand (wel van Forza Horizon 4):
Afbeeldingslocatie: https://community.granitedevices.com/uploads/default/original/2X/9/9d903cafa4733b64757d7dbb8495b293e24004f1.png

[ Voor 21% gewijzigd door Stoksbrood op 03-08-2020 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Stoksbrood schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:02:
[...]

Lijkt inderdaad geen support voor te zijn, echter is er wel een tooltje om het werkend te krijgen :)
https://forzatools.weebly.com/forza-emuwheel.html

En instellingen van iemand (wel van Forza Horizon 4):
[Afbeelding]
Klopt ook al geprobeerd, maar die gaat vreemd doen met een andere emulator die ik heb draaien voor geluid. Nog niet zo lang bezig met een PC, dus even uitzoeken hoe ik dit allemaal fatsoenlijk draaiend krijg zonder de hele PC om zeep te helpen.

Duurde al lang genoeg voordat ik mijn buttonbox werkend had met Voicemeeter 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Davidson schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:32:
[...]

5 september kan ik misschien meedoen :)

Morgen helaas niet btw...
Zal ik je taak van replay/screenshots deze keer maar overnemen dan? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Mr Nielsson schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:38:
[...]

Zal ik je taak van replay/screenshots deze keer maar overnemen dan? :9
Totdat ik vergat om de replays op te slaan :9~ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het was wel een fijn baantje om te racen; paar mooie gevechten weer gehad. Maar wederom, zoveel laps is best killing voor je concentratie (en je banden).

Zag dat er nog maar 2 races over zijn dit seizoen; en meteen ook twee interessante *kuch* tracks dus dat gaat helemaaaal goedkomen!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Uitslagen Ronde 11

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tLjH534/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HT8tZWw/image.png

Ronde 12 Seizoen 8

Datum: Maandag 17 Augustus 20:30
Circuit: Virginia South
Auto: #1 Volvo S60 (749)
Laps: Main 26 laps / Sprint 13 laps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beast1512
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18-09-2020
Goeiemorgen guys,

Is het mogelijk vanaf aankomende race, 17 aug, mee te kunnen rijden?
En, als jullie willen, zouden jullie tracktijden van Virginia S. kunnen posten zodat ik wat heb om mee te werken?
Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beast1512 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:40:
Goeiemorgen guys,

En, als jullie willen, zouden jullie tracktijden van Virginia S. kunnen posten zodat ik wat heb om mee te werken?
Thnx alvast
Hi!
Er is vast wel plek, even @NLRev0lution getagd om te laten bevestigen.

Graag wel even een startnummer en je gamertag doorgeven.
Hier zie je welke al in gebruik zijn: NLRev0lution in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8"

Tevens is een custom tune niet toegestaan. Wanneer je in Forza naar tunes zoekt, de tune van rhwerkman kiezen. Dat is de standaard homologated tune vanuit Forza zelf.

Ook is een eigen livery (al zijn het alleen wat stickers met je eigen nummer) verplicht.
Sommigen rijden met minimale of zonder hud dus aan de hand van een startnummer kan men elkaar identificeren :) .

Tijden staan in de volgende sheet (3e tabblad): https://1drv.ms/x/s!AoV4uwu1JcXOkEZy8x4w69A4zC9P?e=JPXCWZ

Bovenstaande staat ook in de startpost :) .

[ Voor 9% gewijzigd door Stoksbrood op 11-08-2020 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beast1512 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:40:
Goeiemorgen guys,

Thnx alvast
Je bent de laatste 2 races ( er zijn er nog maar 2 te gaan namelijk) welkom, lees wel ff de startposts door want daar staat alle info.

Geef daarnaast even je gamertag en je startnummer door zodat ik je kan toevoegen aan de excellijsten.

[ Voor 10% gewijzigd door NLRev0lution op 11-08-2020 11:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:16:
[...]
...aan de hand van een startnummer kan men elkaar identificeren de berm in snijden :) .
Fixed that for you :)

@Beast1512 leuk, meer coureurs. Yup, ondanks de hitte heb je tot komende maandag om nog even te trainen op Vir; sowieso wel een idee want het is een draak van een auto op een ramp van een baan. Oftewel, 3 bier & YOLO!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beast1512
Stoksbrood schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:16:
[...]

Hi!
Er is vast wel plek, even @NLRev0lution getagd om te laten bevestigen.

Graag wel even een startnummer en je gamertag doorgeven.
Hier zie je welke al in gebruik zijn: NLRev0lution in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8"

Tevens is een custom tune niet toegestaan. Wanneer je in Forza naar tunes zoekt, de tune van rhwerkman kiezen. Dat is de standaard homologated tune vanuit Forza zelf.

Ook is een eigen livery (al zijn het alleen wat stickers met je eigen nummer) verplicht.
Sommigen rijden met minimale of zonder hud dus aan de hand van een startnummer kan men elkaar identificeren :) .

Tijden staan in de volgende sheet (3e tabblad): https://1drv.ms/x/s!AoV4uwu1JcXOkEZy8x4w69A4zC9P?e=JPXCWZ

Bovenstaande staat ook in de startpost :) .
Tof om te horen dat er nog plek is!!!
Gamertag is: SBeast1512
Startnummer: 15

De tune die wel toegelaten is is dus of die van rhwerkman of de standaard homologated tune die je, oa bij aanschaf auto, kan selecteren.
Maar zoals ik het begrijp mag je verder dus niks aanpassen aan de auto... ?

Eigen livery is geen probleem :)
Ben soms langer bezig aan een livery dan dat ik aan het racen ben hahahaha.

@MAX3400 heb er gister even wat tijd aan besteed... en ik vind het eigenlijk best meevallen. De auto dan...
Ben het wel met je eens dat het niet de meest ideale baan is, maar goed is ook wel weer een uitdaging..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Beast1512 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:42:
[...]

Jup, wellicht volgend seizoen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beast1512 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:42:
[...]
Tof om te horen dat er nog plek is!!!
Gamertag is: SBeast1512
Startnummer: 15

De tune die wel toegelaten is is dus of die van rhwerkman of de standaard homologated tune die je, oa bij aanschaf auto, kan selecteren.
Top!
Maar wat @Mr Nielsson inderdaad aangeeft.
Reden hiervan is dat niet iedereen kan/wil tunen. Gezien dit seizoen nog 2 races is zal er snel (waarschijnlijk na de laatste race) meer info volgen over seizoen 9 (en dus eventuele tuning) :) .

Ik heb je naam toegevoegd in de tijden/aanwezigheidssheet. Komende race heb ik alvast een V voor je neergezet d:)b .

Tijdnotatie word gescheiden met eerst een dubbele punt en dan een punt: 01:12.100 (als voorbeeld).
Bij gebruik van een komma pakt de sheet de tijd niet namelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Stoksbrood op 11-08-2020 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beast1512
Stoksbrood schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:19:
[...]

Top!
Maar wat @Mr Nielsson inderdaad aangeeft.
Reden hiervan is dat niet iedereen kan/wil tunen. Gezien dit seizoen nog 2 races is zal er snel (waarschijnlijk na de laatste race) meer info volgen over seizoen 9 (en dus eventuele tuning) :) .

Ik heb je naam toegevoegd in de tijden/aanwezigheidssheet. Komende race heb ik alvast een V voor je neergezet d:)b .

Tijdnotatie word gescheiden met eerst een dubbele punt en dan een punt: 01:12.100 (als voorbeeld).
Bij gebruik van een komma pakt de sheet de tijd niet namelijk.
Yes thanx,

Ok duidelijk wbt het tune/setup gedeelte.

Ik had de tijdnotities gezien...

Ik heb me hierbij gefocussed op de laagste tijd, 1:10:xxx
Kom er voorlopig redelijk bij in de buurt, 1:11:xxx maar waar ik benieuwd naar ben... wie rijden met een stuur en wie met controller?
Ik weet dat daar echt wel een dik verschil in kan zitten.
Aan de hand van de gereden tijden kan ik dan een reële vergelijking doen.
Ik rijd zelf met een controller namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beast1512 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:01:
[...]

.... wie rijden met een stuur en wie met controller?
@Stoksbrood @Mr Nielsson sowieso met stuur. @rhwerkman soms met stuur. @NLRev0lution had een stuur maar geen idee of die nog gebruikt wordt. En voor de rest vrij veel controllers, zo uit mijn hoofd.
Aan de hand van de gereden tijden kan ik dan een reële vergelijking doen.
Ik rijd zelf met een controller namelijk...
Mwhoa, het is wisselend; als je in de tijdsheet terugbladert (of in dit topic); er zijn zeker wat verrassende uitslagen geweest qua snelste ronde en race-winnaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:24:
[...]

@Stoksbrood @Mr Nielsson sowieso met stuur. @rhwerkman soms met stuur. @NLRev0lution had een stuur maar geen idee of die nog gebruikt wordt. En voor de rest vrij veel controllers, zo uit mijn hoofd.

[...]

Mwhoa, het is wisselend; als je in de tijdsheet terugbladert (of in dit topic); er zijn zeker wat verrassende uitslagen geweest qua snelste ronde en race-winnaar :)
Vergeet @SinergyX en @JPM85 ook niet, @Imac2011 rijd er ook mee maar dat is geen gelukkig huwelijk in combinatie met Forza.
Ik zelf rij met controller, stuur is onbegonnen werk voor mij in Forza, Assetto daarentegen rijd heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beast1512
MAX3400 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:24:
[...]

[...]

Ja ik had het idd gelezen, bedoelde eigenlijk waarmee ik vergelijkingen kan doen mbt kwali.
Tijden die er in de race zelf gereden verschillen zowieso ten opzichte van de kwali of practice.
Reed gisteravond bijv. tijdens de race continue 1:12:xxx en eenmaal na mijn pitstop (nagenoeg geen verkeer) 1:11:xxx en zelfs een lage 1:10:xxx
Het is ook maar net of je je "flow" goed kan oppakken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beast1512
@NLRev0lution
Hoe heb jij je controller ingesteld?
En dan bedoel ik eigenlijk de advanced settings waar je o.a. de deadzones e.d. kan aanpassen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Imac2011
Ik ben een tijdje afwezig geweest ivm vaker iracing met tweakers meerijden , en vooral door het hele vervelende gedrag van forza met stuurwiel en pedalen .Vooral het remmen was een ramp , geen rondje hetzelfde en zeer vaak volledig blokkerend :( .En niet te vergeten de te snelle tweakers hier ! Heb inmiddels langzaam aan pedalenset en stuur vervangen door fanatec voor in iracing , en wil binnenkort maar eens proberen of ik met de controller een beetje kan rondkomen in Forza .Als dat een beetje lukt wil ik zeker weer meedoen , ik mis de gezelligheid en het slappe gelul wel . 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Beast1512 ik heb deadzones op 1 tot 99 staan. Echter, ik heb Elite controllers; daar voel ik echt nauwkeuriger wanneer ze gaan trillen.

@Imac2011 kom maandag gewoon meedoen. Oké, het is niet de meest handige baan maar dan kom je toch slap ouwehoeren een beetje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Imac2011 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 20:17:
Ik ben een tijdje afwezig geweest ivm vaker iracing met tweakers meerijden , en vooral door het hele vervelende gedrag van forza met stuurwiel en pedalen .Vooral het remmen was een ramp , geen rondje hetzelfde en zeer vaak volledig blokkerend :( .En niet te vergeten de te snelle tweakers hier ! Heb inmiddels langzaam aan pedalenset en stuur vervangen door fanatec voor in iracing , en wil binnenkort maar eens proberen of ik met de controller een beetje kan rondkomen in Forza .Als dat een beetje lukt wil ik zeker weer meedoen , ik mis de gezelligheid en het slappe gelul wel . 8)
Ik zal morgen eens wat screenshots van mn fanalab/stuur settings maken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 23:36:
[...]

Ik zal morgen eens wat screenshots van mn fanalab/stuur settings maken ;)
Moet je wel de goede driver meesturen want anders komt het met frame-drops aan _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
@Imac2011

Instellingen voor op t stuur zelf: (ik gebruik de CSL Clubsport Formula V2, maar gebruikte dezelfde settings voor CSL Elite P1)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IphqDbIHhvaCn0ad9s8TcxITo5Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lSZoAUUFJbQykh2WVLX1K5w1.jpg?f=user_large

In-game Settings:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pVDedqMvDl6TYgbE65H8GCa8rHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wzqkx2qhbWLIH5TsyekqjxZs.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BgbdE5EIf3WBwbTMFyS3jpzXMmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dv5kLllPapFq0g3HQIzxDHju.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Reminder om nog even in te schrijven voor de Endurance als je dit nog niet gedaan had. Kan via PM naar @MAX3400 _/-\o_ Meer info: MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4prSbB_Dc-wyWVqI924wnnTsf4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtHNjcr3GoRDKYil12XuHs1I.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jj-7r6QdHAOYb69kocqL8fTOjIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/elDj0qtDoAIV7wQH4vp25bOm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Nielsson op 17-08-2020 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Moet toch helaas afzeggen voor vanavond.. Ben er overigens de 31e ook niet bij :-(
Dus wachten op een volgend seizoen! Wordt dat nog met Forza 7 of gaan we wachten totdat deeltje 8 uit is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Davidson schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 19:39:
Moet toch helaas afzeggen voor vanavond.. Ben er overigens de 31e ook niet bij :-(
Dus wachten op een volgend seizoen! Wordt dat nog met Forza 7 of gaan we wachten totdat deeltje 8 uit is?
Jammer man.

Wss nog een seizoen Forza 7 en dan richting FM8 hopelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Mr Nielsson schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 19:41:
[...]

Jammer man.

Wss nog een seizoen Forza 7 en dan richting FM8 hopelijk :P
Ah, leuk!
Ga sowieso Forza 8 wel met de launch halen (wordt alleen even flink dokken denk ik zo :X ) want ben er dan met het eerste seizoen met deeltje 8 er ook weer graag bij!

Heb mij wel aangemeld voor de aanstaande endurance btw :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
@Beast1512
Wat gebeurde er?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beast1512
@rhwerkman

Xbox nokte er ineens mee 😠
Weer aangezet maar nog voor dat hij opgestart was weer....
Denk dat het de voeding is, deze was gruwelijk heet ook
Morgen even op t gemak kijken....
En hij is nog geeneens zo oud dus baal wel enorm.

Al met al vond ik het wel vet dus op naar de volgende race 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beast1512 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 23:17:
@rhwerkman

Xbox nokte er ineens mee 😠
Weer aangezet maar nog voor dat hij opgestart was weer....
Denk dat het de voeding is, deze was gruwelijk heet ook
En hij is nog geeneens zo oud dus baal wel enorm.

Al met al vond ik het wel vet dus op naar de volgende race 😁
Zonde! Misschien dat je Xbox ons gezever niet aankon :9 . Op naar de volgende inderdaad, hopen dat ie het dan wel uit kan houden (met ons) 8) .

Uitslagen Ronde 12

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/x17Tynr/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/L5Kd4RF/image.png

Ronde 13 (de laatste!!) Seizoen 8

Datum: Maandag 31 Augustus 20:30
Circuit: Yas Marina North Corkscrew
Auto: #1 Audi RS3 LMS (750)
Laps: Main 30 laps / Sprint 15 laps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Race 13 Seizoen 8 - Yas Marina North Corkscrew - #1 Audi RS3 LMS (750)

So far 8 aanwezigen en 1 misschien..

Ivm laatste race nog even iedereen taggen: @bifi_G60, @JPM85, @Justin2000, @martini1, @Mu.siQ, @rhwerkman, @Beast1512, @Yamy_Daffy, @ZtaaB, @SinergyX @Davidson.

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan. De tune van @rhwerkman is wel toegestaan, dit is een gehomologeerde tune en is te vinden onder "Tweakers S08". We rijden gehomologeerd en voor de Audi geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.