[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.659 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:57:
[...]

Ik wil komende race best met penalty rijden om te kijken wat voor verschil dit maakt als de uberopperbaas @NLRev0lution het goed vind :+
Al rij je het hele seizoen met 5% penalty :+

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Poll: Stoksboord moet S8 met penalty rijden
Jup, Stoksbrood stinkt! Vetzak!
Neuh, normale setup. <3 Stoksbrood!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402617&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

@JPM85 :+

[ Voor 10% gewijzigd door Stoksbrood op 15-04-2020 10:15 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:34

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Hierbij weer het foto- en videoverslag van de twee races op COTA!

Excuus voor degene btw die ik in de tweede race bij de eerste bocht doodleuk naar de muur reed :X
Dacht dat ik tussen twee auto's zat en daardoor niet naar links kon sturen, maar denk zo achteraf gezien dat ik de thumbstick gewoon niet goed genoeg naar links duwde :+

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/c82be498-a358-4d8e-ab93-9d16959ce608
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/aa76299d-2625-4e81-87c4-ea81553cc9c0
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/ff58ddc0-4616-4979-a3cc-59221ca4804d

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
Leuk om weer even terug te kijken. Ondanks dat ik zelf niet lang zichtbaar ben ;)

Toch nog wel een vraag overgehouden aan de race. Tijdens de quali en de oefentijden gelden de tracklimits.
Tijdens de race zijn deze niet meer heilig? en wordt dus niet op bestraft? Bocht 1, de bocht na de S’es en de laatste bocht leende zich wel erg voor afsnijden. Aan rondetijd kan hier dan wel een seconde worden gewonnen lijkt me. Dit mag dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martini1 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 20:40:
Leuk om weer even terug te kijken. Ondanks dat ik zelf niet lang zichtbaar ben ;)

Toch nog wel een vraag overgehouden aan de race. Tijdens de quali en de oefentijden gelden de tracklimits.
Tijdens de race zijn deze niet meer heilig? en wordt dus niet op bestraft? Bocht 1, de bocht na de S’es en de laatste bocht leende zich wel erg voor afsnijden. Aan rondetijd kan hier dan wel een seconde worden gewonnen lijkt me. Dit mag dus?
Nee, afsnijden mag niet. Constateer je dus dat iemand dit vrij consistent/bewust doet dan kan je dat aangeven bij de organisatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:58
Davidson schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:29:
Hierbij weer het foto- en videoverslag van de twee races op COTA!

Excuus voor degene btw die ik in de tweede race bij de eerste bocht doodleuk naar de muur reed :X
Dacht dat ik tussen twee auto's zat en daardoor niet naar links kon sturen, maar denk zo achteraf gezien dat ik de thumbstick gewoon niet goed genoeg naar links duwde :+
Excuses aanvaard!

Ik wist zeker wel dat ik niet de snelste was, dus dacht laat ik een beetje buitenom gaan om de snellere wat ruimte te geven. Maar zover naar buiten was nou ook weer niet mijn bedoeling ;)

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 13 april 2020 @ 22:15:

Uitslagen

Tussenstand Klassement

Race 4 Seizoen 8

!! LET OP !!

Datum: Maandag 20 April 20:30 (volgende week!)
Circuit: Dubai City Reverse
Auto: #2 Honda Civic (750)
Laps: Main 22 laps / Sprint 11 laps

!! LET OP !!

Datum: Maandag 20 April 20:30 (morgen!)
Circuit: Dubai City Reverse
Auto: #2 Honda Civic (750)
Laps: Main 22 laps / Sprint 11 laps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
SinergyX schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:15:
Ik ga het waarschijnlijk niet redden, zit met een Xbox met een E105.. Dat is Xbox nummer 3 die waarschijnlijk kapot is :/
Hoe had jij deze opgelost? Ik heb m nu ook. E105 en E102. Factory reset lost t bij mij nog niet op

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mr Nielsson schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:13:
[...]

Hoe had jij deze opgelost? Ik heb m nu ook. E105 en E102. Factory reset lost t bij mij nog niet op
Err niet? :P Ga gokken dat m'n scorpio wil draaien en niet zal crashen, heb momenteel geen 500GB SSD bij de hand om een swap te gaan proberen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
SinergyX schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:27:
[...]

Err niet? :P Ga gokken dat m'n scorpio wil draaien en niet zal crashen, heb momenteel geen 500GB SSD bij de hand om een swap te gaan proberen.
:9~ :9~ Ik vermoed ook al de HDD. Heb gelukkig nog garantie tot oktober

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Uitslagen Ronde 4

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/b24Y38t/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GC1QCdv/image.png

Ronde 5 Seizoen 8

Datum: Maandag 11 Mei 20:30
Circuit: Hockenhem National
Auto: #33 M-B A-Class (749)
Laps: Main 19 laps / Sprint 9 laps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Kutbanden :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JPM85
NLRev0lution schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:21:

Ronde 5 Seizoen 8

Datum: Maandag 11 Mei 20:30 (volgende week!)
Circuit: Hockenhem National
Auto: #33 M-B A-Class (749)
Laps: Main 19 laps / Sprint 9 laps

Die weken gaan best hard. Volgende week al 11 mei 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JPM85 schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:07:
[...]

Die weken gaan best hard. Volgende week al 11 mei 😅
Zoveel zin in 😜

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij weer een video en wat screenshots, inclusief aangevraagd momentje in ronde 16 :+
En zowaar tweede geëindigd in de sprint, had ik niet verwacht :D (gunde de eerste plek wel aan Nielles :P)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/aa6f76f8-fac3-48e3-aa15-d4b7579c2886
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/45a1ac49-5a03-40f4-b93f-c5eeaca4bf63
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/e63bb16f-353f-4989-b578-7ed4081a04ca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo jammer dat m'n livery niet werkte, nu is het gokken welke generic versie ik was :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Davidson schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:23:
Hierbij weer een video en wat screenshots, inclusief aangevraagd momentje in ronde 16 :+
En zowaar tweede geëindigd in de sprint, had ik niet verwacht :D (gunde de eerste plek wel aan Nielles :P)

[YouTube: Forza Motorsport 7 - Honda Civic WTCC @ Dubai - online]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Was een leuk gevechtje nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
Davidson schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:23:

[YouTube: Forza Motorsport 7 - Honda Civic WTCC @ Dubai - online]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Cool man! Waar neem je alles mee op als ik mag vragen?

Helaas kon ik er niet bij zijn afgelopen maandag, swamped at work. Ga mijn best doen voor de 11e weer :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:44
Ik wil me ook graag inschrijven, got: justin2000 gamertag: justin2k5
Tot snel!

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justin2000 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:23:
Tot snel!
Zal het voor je verwerken. Check de excel voor alle overige gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot snel!
Welkom bijna naamgenoot!
Zo lang je geen Stoks met de achternaam heet hoop ik niet op teveel verwarring :P

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 21:04:
Zo jammer dat m'n livery niet werkte, nu is het gokken welke generic versie ik was :(
Oh wel jammer inderdaad dat de replay niet alle liveries goed gedownload heeft. Hopelijk de volgende keer wel weer!
Haha ja was het zeker. Volgens mij was je sowieso wat sneller maar was het in elke bocht lastig om een inhaalmanoeuvre uit te voeren :P
Mu.siQ schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:25:
[...]

Cool man! Waar neem je alles mee op als ik mag vragen?

...
Dat doe ik met OBS. De beide races heb ik vervolgens gemonteerd tot een filmpje met OpenShot Video Editor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:30
Hoi allemaal, ik wil ook graag meedoen.

Got: ZtaaB
Gamer tag: zt44b
Start nr: 187

Tot snel! :)

[ Voor 8% gewijzigd door ZtaaB op 03-05-2020 16:59 ]

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gezien er van 3 weken niet racen blijkbaar wat ontwenningsverschijnselen ontstaan lijkt het @MAX3400 en mij een idee om morgen een fun race te doen. Reguliere tijden; lobby om 20:15 open en om 20:30 racen. Waarschijnlijk een andere auto dan de huidige klasse, verder nog geen concrete plannen.

Graag een reactie of een (y) als je mee wilt rijden.

Voor @ZtaaB ook een kans om (een deel van) de bende van ellende te leren kennen. Verwacht vooral geen serieuze gesprekken en vooral veel ongein ;) .

@theAlchemist @Chabio @Davidson @Imac2011 @mannetje19 @JPM85 @martini1 @Mu.siQ @rhwerkman @SinergyX @Annoying-Orange @timmie271 @Yamy_Daffy

Tot zover 3 man; @MAX3400 @Mr Nielsson en ikzelf .
Tot morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Stoksbrood schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:28:
Gezien er van 3 weken niet racen blijkbaar wat ontwenningsverschijnselen ontstaan lijkt het @MAX3400 en mij een idee om morgen een fun race te doen. Reguliere tijden; lobby om 20:15 open en om 20:30 racen. Waarschijnlijk een andere auto dan de huidige klasse, verder nog geen concrete plannen.

Voor @ZtaaB ook een kans om (een deel van) de bende van ellende te leren kennen. Verwacht vooral geen serieuze gesprekken en vooral veel ongein ;) .

@theAlchemist @Chabio @Davidson @Imac2011 @mannetje19 @JPM85 @martini1 @Mu.siQ @rhwerkman @SinergyX @Annoying-Orange @timmie271 @Yamy_Daffy

Tot morgen!
Ik ben van de partij! Vriendin moet toch de nacht in, dus even een avondje iRacing aan de kant leggen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Tot morgen!
Sure, Exotic GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Helaas. Late dienst @ work. Veel plezier heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
Leuk!
Count me in.

We gaan dus niet over de zin des levens filoseferen tijdens t racen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JPM85 & @rhwerkman top!
@ZtaaB, als jij daar behoefde aan hebt mag dat gerust hoor :+ . Tof dat je meedoet!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tot snel!
Heb je nog voorkeur voor een startnummer?
ZtaaB schreef op zondag 3 mei 2020 @ 16:59:
Hoi allemaal, ik wil ook graag meedoen.

Got: ZtaaB
Gamer tag: zt44b
Start nr: 187

Tot snel! :)
Gezellig, je staat erbij. Check de startpost voor alle info en check de excel even om je in te schrijven en de oefentijden te checken.

Tot morgen!
Denk dat ik wel mee doe. Wel is net ons bod geaccepteerd op een huis dus mn wederhelft zal wel weer andere plannen hebben (iets met keuken/badkamer uitzoeken etc)... Laat het nog wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
NLRev0lution schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:02:
Denk dat ik wel mee doe. Wel is net ons bod geaccepteerd op een huis dus mn wederhelft zal wel weer andere plannen hebben (iets met keuken/badkamer uitzoeken etc)... Laat het nog wel even weten.
Gefeliciteerd! *O*
Heb je daar wel (weer) een eigen hoekje geclaimt voor het racen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JPM85 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:57:
[...]

Gefeliciteerd! *O*
Heb je daar wel (weer) een eigen hoekje geclaimt voor het racen 8)
Thanks! Haha ja dat weet ze wel 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justin2000
NLRev0lution schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:02:
[...]

Heb je nog voorkeur voor een startnummer?

[...]

Gezellig, je staat erbij. Check de startpost voor alle info en check de excel even om je in te schrijven en de oefentijden te checken.

[...]

Startnummer 69 is prima :)F *O*

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
NLRev0lution schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:27:
[...]

Thanks! Haha ja dat weet ze wel 😉
Nice man gefeliciteerd!

Volgens mij is er vanavond ook een race, echter is de wederhelft hier jarig, dus andere plannen ;) Tot een volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
Net even de Excel sheet gecheckt.
Mijn rondetijden zijn nog zwaar ondermaats, ga zometeen nog even kijken wat ik er van kan maken.

Maar meedoen is belangrijker dan winnen toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
ZtaaB schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:41:
Net even de Excel sheet gecheckt.
Mijn rondetijden zijn nog zwaar ondermaats, ga zometeen nog even kijken wat ik er van kan maken.

Maar meedoen is belangrijker dan winnen toch? :+
Degene die tijden in de sheet invullen zijn vaak de snelste van het veld. Ik verwacht dat je prima mee gaat komen (gezien de race van vorige week). :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Race 5 Seizoen 8 - Hockenheim National - #33 M-B A-Class

So far 9 aanwezigen!

Mochten mensen toch nog verhinderd zijn of aan willen schuiven dan nog wel even het excelletje invullen (niet invullen is geen invite): Inschrijven / Klassement / Oefentijden

(Reminder voor vanavond:@theAlchemist, @Chabio, @mannetje19, @Justin2000, @rhwerkman, @SinergyX, @Annoying-Orange, @Yamy_Daffy

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Merc geld een gehomologeerde PI waarde van 749.

De enige tune toegestaan is van @rhwerkman genaamd "Tweakers S08"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hopelijk komt mijn nieuwe switch vandaag nog binnen, anders wordt het via de wifi.. lekker stuiteren over de baan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
NLRev0lution schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:44:

Race 5 Seizoen 8 - Hockenheim National - #33 M-B A-Class

So far 9 aanwezigen!

Mochten mensen toch nog verhinderd zijn of aan willen schuiven dan nog wel even het excelletje invullen (niet invullen is geen invite): Inschrijven / Klassement / Oefentijden

(Reminder voor vanavond:@theAlchemist, @Chabio, @mannetje19, @Justin2000, @rhwerkman, @SinergyX, @Annoying-Orange, @Yamy_Daffy

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Merc geld een gehomologeerde PI waarde van 749.

Ik heb nog wat problemen met mijn logitech stuur, ik hoop dit nog op te kunnen lossen, ik vul het excel blad dan nog wel even in

Een dikke week terug nog trainingstijd eruit weten te persen:1:35'490... voor de rest alleen maar offtracks....damn lastig ;)

PV opbrengst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Lobby staat open! Join @MAX3400 of mij Grapje, we hebben leidingsangst. Rev zet de lobby wel open

[ Voor 45% gewijzigd door Mr Nielsson op 11-05-2020 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Mn PC bevroor ineens. Hoorde wel nog geluid en party, maar kon niks.

Leuk gevechtje met @SinergyX zolang t duurde :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
De eerste race was leuk!
Ondanks mijn persoonlijke record op de Hockenheim toch nog de rode lantaarn gedragen :+

Sinds een paar dagen rij ik zonder ABS en schakel ik handmatig, moet soms nog even wennen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Punten komen in de loop van de dag.. Waren in ieder geval weer een paar vermakelijke races :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Uitslagen Ronde 5

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/MsFZy2n/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HG7V8Jh/image.png

Ronde 6 Seizoen 8

Datum: Maandag 25 Mei 20:30
Circuit: LeMans Bugatti
Auto: #1 Volvo S60 (749)
Laps: Main 17 laps / Sprint 9 laps

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

En het verslag van de race in beeld en geluid! :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/516571b3-5698-4013-baaf-795e970ca37d
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/a806e1c3-c5d9-49b6-8f09-25589c3d5d6d
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/99dea3b0-4565-42d6-94a6-39b919ecf012

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi materiaal weer!!!

Hulde voor de dubbele overtake van @theAlchemist op @Davidson en @NLRev0lution in de 2e race.
Perfect gebruik gemaakt van een gevecht om de leiding te pakken d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 22:50:
[...]

Mooi materiaal weer!!!

Hulde voor de dubbele overtake van @theAlchemist op @Davidson en @NLRev0lution in de 2e race.
Was lekker close allemaal. Je merkt dat ook de mensen die niet heel lang mee doen ook al stappen gemaakt hebben. Ben benieuwd naar de rest van de races. Denk dat qua opzet van de races dit wel het beste is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Stoksbrood schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 22:50:
[...]

Mooi materiaal weer!!!

Haha ja die was wel fijn. Ik zat al een tijdje op veilige afstand dat gevecht aan te kijken en dat @NLRev0lution zijn inhaalactie op @Davidson begon vlak voor die snelle bocht kwam voor mij perfect uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Race 6 Seizoen 8 - LeMans Bugatti - #1 Volvo S60

So far 8 aanwezigen!

(Reminder voor vanavond:@mannetje19, @Justin2000, @rhwerkman, @SinergyX, @Annoying-Orange, @Yamy_Daffy en @ZtaaB

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Volvo geld een gehomologeerde PI waarde van 749.

De enige tune toegestaan is van @rhwerkman genaamd "Tweakers S08", dit is een tune om de auto gehomologeerd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Ga mij helaas afmelden voor vanavond.. Ben na een lange autorit vandaag vanavond niet scherp genoeg om lekker een potje te knallen over het Bugatti circuit :O

Have fun!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Uitslagen Ronde 6

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Y0scprC/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/6wZ3D07/image.png

Ronde 7 Seizoen 8

Datum: Maandag 8 Juni 20:30
Circuit: Lime Rock
Auto: #1 Audi RS3 LMS (750)
Laps: Main 33 laps / Sprint 18 laps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
@NLRev0lution Was close op t einde van de 2e race :P

Leuke races gereden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Het waren sowieso leuke races, @Stoksbrood zit ook gewoon in het gevecht, en tot aan de pitstops reden we met zijn 4-en binnen 2 seconden ofzoiets.

Alleen jammer dat ik mijn pitstop verneukte, verloor daardoor 5-6 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JPM85 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:30:
Het waren sowieso leuke races, @Stoksbrood zit ook gewoon in het gevecht, en tot aan de pitstops reden we met zijn 4-en binnen 2 seconden ofzoiets.

Alleen jammer dat ik mijn pitstop verneukte, verloor daardoor 5-6 seconden.
Pitstops lijken af en toe behoorlijk bugged te zijn.. Ik had het in 1 van de eerdere races ook. Lag ik op iets minder dan een seconde achterstand van iemand, en vervolgens rij ik de pit in, besluite de AI vol in de ankers te gaan en bij het uitrijden van de pit lig ik 3 a 4 seconden achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
NLRev0lution schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:18:

Uitslagen Ronde 6

Tussenstand Klassement

Ronde 7 Seizoen 8

Datum: Maandag 8 Juni 20:30
Circuit: Lime Rock
Auto: #1 Audi RS3 LMS (750)
Laps: Main 33 laps / Sprint 18 laps

Waarom kreeg in ronde 5 de winnaar van race 2, 20 punten en nu maar 10?

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
NLRev0lution schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:06:
[...]

Pitstops lijken af en toe behoorlijk bugged te zijn.. Ik had het in 1 van de eerdere races ook. Lag ik op iets minder dan een seconde achterstand van iemand, en vervolgens rij ik de pit in, besluite de AI vol in de ankers te gaan en bij het uitrijden van de pit lig ik 3 a 4 seconden achter...
In dit geval was ik meer de verantwoordelijke voor het falen :+

[Video: https://clips.twitch.tv/TangibleSlipperyPuddingSmoocherZ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:14:
[...]

Waarom kreeg in ronde 5 de winnaar van race 2, 20 punten en nu maar 10?
Oeps. Zal het even aanpassen... Scherp :)

Uitslagen en tussenstand is aangepast, zo heel spannend is het niet, in de 2e race krijgt iedereen er 10 punten bij.

[ Voor 21% gewijzigd door NLRev0lution op 26-05-2020 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
JPM85 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:15:
[...]

In dit geval was ik meer de verantwoordelijke voor het falen :+

[Video]
Balen man, was lekker close die eerste rondes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ik ga rond 15:00 even oefenen met @MAX3400. Verveel je je? Feel free to join

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Race 7 Seizoen 8 - Lime Rock - #1 Audi RS3 LMS

So far 8 aanwezigen!

(Reminder voor vanavond:@theAlchemist, @mannetje19, @Justin2000, @martini1, @rhwerkman, @SinergyX, @Annoying-Orange, @Yamy_Daffy en @ZtaaB

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de Audi geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Welke lay-out van Lime Rock rijden we vanavond?
Ben wat eerder online om te oefenen, niet veel Forza aangeraakt de laatste 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JPM85 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:01:
Welke lay-out van Lime Rock rijden we vanavond?
Ben wat eerder online om te oefenen, niet veel Forza aangeraakt de laatste 2 weken.
De eerste die je tegenkomt. Heet gewoon Lime Rock, geen chicanes of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
Ik ga t niet redden vanavond, succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Heb de clip met @SinergyX nog geupload op mijn timeline in de Xbox app.
Was een gevalletje 'don't check my surroundings' waardoor ik dus doodleuk mijn lijn aanhield en hem naar het gras leidde :X Excuus!

Morgen of daarna komen nog wel weer de pics en video :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Davidson schreef op maandag 8 juni 2020 @ 22:07:
Heb de clip met @SinergyX nog geupload op mijn timeline in de Xbox app.
Was een gevalletje 'don't check my surroundings' waardoor ik dus doodleuk mijn lijn aanhield en hem naar het gras leidde :X Excuus!

Morgen of daarna komen nog wel weer de pics en video :)
Geen probleem, was de schuld van baan, auto, lag, xbox, etc :P
(en sturen op simulation staan helpt ook niet echt :P)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2020 00:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Uitslagen Ronde 7

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/syjC45M/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TYFf2wd/image.png

Ronde 8 Seizoen 8

Datum: Maandag 22 Juni 20:30
Circuit: Mugello Club
Auto: #5 BMW 125i M (750)
Laps: Main 30 laps / Sprint 15 laps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

NLRev0lution schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:12:

Uitslagen Ronde 7

Tussenstand Klassement

Ronde 8 Seizoen 8

Datum: Maandag 22 Juni 20:30
Circuit: Mugello Club
Auto: #5 BMW 125i M (750)

Volgens mij ben ik in de sprint als laatste geëindigd (boven FartingDad) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidson schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:05:
[...]

Volgens mij ben ik in de sprint als laatste geëindigd (boven FartingDad) :P
Jij en @MAX3400 zijn van plek gewisseld. Iets met schuldgevoel van hem denk ik :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij zoals beloofd! :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/d5373958-96e7-4369-95a2-30db14e02a4a
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/553ed6d9-10f0-4823-a103-58a42e64fe0a
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/38af1df2-0686-46d3-aa12-ae6988c59e0a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op 5:00 was mijn tweede, waar ik nog steeds niet snap hoe ik compleet 90graden de andere kant op vloog :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Race 8 Seizoen 8 - Mugello Club - #5 BMW 125i M

So far 9 aanwezigen!

(Reminder voor vanavond: @mannetje19, @JPM85, @Justin2000, @martini1, @rhwerkman, @Yamy_Daffy en @ZtaaB

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de BMW geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
NLRev0lution schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:01:

Race 8 Seizoen 8 - Mugello Club - #5 BMW 125i M

So far 9 aanwezigen!

(Reminder voor vanavond: @mannetje19, @JPM85, @Justin2000, @martini1, @rhwerkman, @Yamy_Daffy en @ZtaaB

Let er nog even op: Tunes zijn niet toegestaan, we rijden gehomologeerd en voor de BMW geld een gehomologeerde PI waarde van 750.

Ik haak helaas af voor vanavond. Vanavond ook de league race van Tweakers iRacing, die ik normaal op zondag rij. Vanwege LeMans gisteren niet aan toegekomen.

Over 2 weken ben ik er weer bij (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Niet op TWITS deze keer. Youtube:

[YouTube: FM7 - S08R08 GoT Racing League - Mugello (NL)]

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Nielsson op 22-06-2020 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga het niet redden, mijn Xbox staat nog in recovery mode, SSD bleek dus niet de oplossing :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
Ik zal mij hierbij helaas uitschrijven uit dit seizoen. Geen race meegedaan, dus zal niet veel uitmaken ;)
Xbox voor een mooie prijs kunnen verkopen afgelopen weekend. Nu kijken voor een One X of toch wachten op de Series X....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Kan niet wachten op de replaybeelden van de 2e race @Davidson :P.

Eerste race kon ik @Stoksbrood net niet bijblijven. 2e race met penalty was de top 6 gelijk qua snelheid :P leuke races gehad!

Op naar Atlanta met dat kuthok van Coronel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Uitslagen Ronde 8

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rZp4vr6/image.png

Tussenstand Klassement

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/D1tS40D/image.png

Ronde 9 Seizoen 8

Datum: Maandag 6 Juli 20:30
Circuit: Road Atlanta Club
Auto: #4 Chevy Cruze (750)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op maandag 22 juni 2020 @ 23:54:
Kan niet wachten op de replaybeelden van de 2e race @Davidson :P.

Eerste race kon ik @Stoksbrood net niet bijblijven. 2e race met penalty was de top 6 gelijk qua snelheid :P leuke races gehad!

Op naar Atlanta met dat kuthok van Coronel
Waren zeker 2 mooie races! 1e race was het steeds een gat van tussen de 0,5 en 2 seconden. Had op een gegeven moment wel het idee dat je nog bij zou komen.

2e race was mega close tussen iedereen, gevechten waren clean, net genoeg ruimte laten, I love it!
Wel jammer dat @theAlchemist aka blockingmachine rechtsomgekeerd de muur in vloog :( .

Op de naar de volgende! Beloofd weer wat te worden a.d.h.v. de trainingstijden 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Davidson waar is de replay van Mugello? ;)

Gisteren erg vermaakt en gezien de trainingstijden in de sheets, lijkt ook de volgende race een gevalletje "wie het best de bocht uitkomt" te worden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Is inmiddels al online, maar zal het morgen posten met een aantal screenshots :)

Was inderdaad wel leuk potje racen gisteravond, was lekker close allemaal. Mugello is overigens nog best wel een uitdagend circuit met bochten die je best goed moet aansnijden. Daarnaast bracht de BMW uiteraard ook extra uitdaging met zich mee :P

[ Voor 10% gewijzigd door Davidson op 23-06-2020 22:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Stoksbrood schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 12:32:
[...]

Waren zeker 2 mooie races! 1e race was het steeds een gat van tussen de 0,5 en 2 seconden. Had op een gegeven moment wel het idee dat je nog bij zou komen.

2e race was mega close tussen iedereen, gevechten waren clean, net genoeg ruimte laten, I love it!
Wel jammer dat @theAlchemist aka blockingmachine rechtsomgekeerd de muur in vloog :( .

Op de naar de volgende! Beloofd weer wat te worden a.d.h.v. de trainingstijden 8)
Haha het breed rijden ging me iets makkelijker af dan Davidson en Revolution proberen in te halen. Jij redde je iets beter uit een te enthousiast gaspedaal twee bochten verder ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij de video en screenshots (finally) :P

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/0847fbfe-9c47-44a9-817a-3206fabf7eaa
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/a719e0c0-4964-424a-99b1-d616c49c3fa3
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/d9d55461-7775-43ce-8a85-64b257d233db

De laatste laat de bittere strijd tussen @Mr Nielsson en mij zien in de tweede sprint >:)
Soms een foutje van mijn kant, soms een wat te breede bocht van zijn kant. We waren goed aan elkaar gewaagd. Al was ook in de eerste sprint met @Annoying-Orange nek aan nek d:)b

Overigens een lastig circuit om in te halen, creëerde soms een leuke 'racefile' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Davidson, ik zie dat je resolutie 3440x1440 is.
Speel jij ook andere racegames en is deze resolutie breed genoeg om vanuit de cockpit de linker en rechter spiegel te zien?

Ooit moet er nog een monitor hard-mounted worden aan mijn rig, vandaar de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Stoksbrood schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 12:19:
Speel jij ook andere racegames en is deze resolutie breed genoeg om vanuit de cockpit de linker en rechter spiegel te zien?

Ooit moet er nog een monitor hard-mounted worden aan mijn rig, vandaar de vraag ;)
Qua racegames momenteel vooral Forza. Rechterspiegel zie je met deze resolutie iig niet, linkerspiegel meestal wel. Maar soms is de positie zo ruk geplaatst door de ontwikkelaar dat de linkerspiegel soms half geblokt wordt :P

Denk met de ultieme view dat je beter 32:9 kunt pakken ipv 21:9, zoals ik zelf heb :)
Deze schermen zijn echter wel prijzig zoals ik even snel zag in de pricewatch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85

Ik rij met een 49” (32:9), maar ook dan heb je niet altijd beide zij-spiegels in beeld.
Zal volgende race een foto maken van cockpit view op het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidson schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 12:31:
[...]
Qua racegames momenteel vooral Forza. Rechterspiegel zie je met deze resolutie iig niet, linkerspiegel meestal wel. Maar soms is de positie zo ruk geplaatst door de ontwikkelaar dat de linkerspiegel soms half geblokt wordt :P

Denk met de ultieme view dat je beter 32:9 kunt pakken ipv 21:9, zoals ik zelf heb :)
Deze schermen zijn echter wel prijzig zoals ik even snel zag in de pricewatch.
Ben me er inderdaad bewust van dat ze een smak geld kosten, mjah het is een (dure) hobby :P .
Heb momenteel mijn eigen 27" en 2x een 22" van het werk dus heb triple screens wel een beetje kunnen testen alleen de bezels en iedere keer surround instellen vind ik ruk, vandaar mijn vraag :) .
JPM85 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:04:
[...]
Ik rij met een 49” (32:9), maar ook dan heb je niet altijd beide zij-spiegels in beeld.
Zal volgende race een foto maken van cockpit view op het scherm.
Yes, thx! Word gewaardeerd :) !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 23:30

Ik zal eens een scherm foto maken met mijn 34" 3440x1440 scherm in FM7.

In Forza schaalt de resolutie (na instellen naar native resolution in het opties menu) pas op naar de 3440x1440 zodra de race start. Dus alle menu's en laadschermen zijn in een gecropte 1920x1080 volgens mij, maar zodra de race start zit je in de juist resolutie en heb je geen zwarte balken meer aan de zijkant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Djuroen
Djuroen schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:16:
[...]

Ik zal eens een scherm foto maken met mijn 34" 3440x1440 scherm in FM7.

In Forza schaalt de resolutie (na instellen naar native resolution in het opties menu) pas op naar de 3440x1440 zodra de race start. Dus alle menu's en laadschermen zijn in een gecropte 1920x1080 volgens mij, maar zodra de race start zit je in de juist resolutie en heb je geen zwarte balken meer aan de zijkant.
De Ferrari 488 GTE

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ut9RXDEqR4YUv0jM5qmTLXJ82wM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VNI2MKZjhikZCtYvVhbN8L1n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PFhKS6QvREwAd270GMN1Y100P8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yuW1z1ziPUuTwSctsR6sUhkG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thx d:)b ! Altijd goed om wat voorbeelden te hebben en qua zicht nog dik in orde :) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JPM85
Stoksbrood schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 22:39:
[...]

Thx d:)b ! Altijd goed om wat voorbeelden te hebben en qua zicht nog dik in orde :) .
In het kader van vergelijkend waren onderzoek, beeld met 32:9 in de Ferrari 488.
Sorry kan er niet recht achter, sta te dicht op de muur om het hele scherm er op te krijgen. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-Q2U7Vbxsto2CfapfzMwj4TUDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sD6maduHXBu9DWqCkTPqAC97.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JPM85 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 22:44:
[...]

In het kader van vergelijkend waren onderzoek, beeld met 32:9 in de Ferrari 488.
Sorry kan er niet recht achter, sta te dicht op de muur om het hele scherm er op te krijgen. :+

[Afbeelding]
Holy sh!t, wat een unit :+ . Ben tevens bang dat die niet eens hier past op de "stalling".
Gaat nog ff puzzelen worden :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Stoksbrood schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 23:11:
[...]

Holy sh!t, wat een unit :+ . Ben tevens bang dat die niet eens hier past op de "stalling".
Gaat nog ff puzzelen worden :) !
Hij steekt maar 20cm uit aan beide kanten van de rig O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Voor de PC Users met nVidia: er is weer een nieuwe driver uit: GeForce Game Ready Driver 451.48 WHQL.
Deze geeft voor mij echter weer problemen met FPS drops, dus ik zou even wachten met updaten :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik wil toch weer eens een balletje opgooien qua een endurance rijden in Forza Motorsport 7 dus deze post verschijnt tegelijk in het league-topic als het "verzamel-topic".

Basis-regels:
  • Er wordt gereden met de "Forza GT" klasse en als subklasse homologated.
  • Er zijn 2 auto's uitgesloten van deelname; Aston Martin DBR9 (startnummer 007) en KTM X-Bow GT4.
  • Banden & benzine verbruik je gewoon dus je moet zelf je pitstops in de gaten houden.
  • Friction Assist gaat verplicht uit
  • Collision-mode is standaard (dus je kan elkaar raken zonder verdere schade).
Belangrijk: is er voor elke auto een tune online gezet; deze is gemaakt op 12 mei 2018 en heeft de naam "GoT" en is gemaakt door gamertag OctagonQontrol. Deze tune is 100% gelijk aan de settings die elke auto krijgt vanuit de game maar om controle uit te oefenen in de lobbies, is het verplicht deze tune op jouw auto te zetten voordat je online komt rijden met ons. Heb je dus geen tune op je auto, heeft de lobby-host de mogelijkheid om jou niet te laten deelnemen aan de race!

De race zelf:
  • We hebben als eens endurance gereden en kwalificatie is niet nodig.
  • Een rollende start wel dus we rijden in ieder geval 1 opwarmronde (bandjes opwarmen).
  • We mikken op een pure race-tijd van 144 minuten (2.4 uur dus) dus ga uit van bijna 3 uur totale tijd (verzamelen, chat, lobby, uitloop van finishtijd voor het veld).
  • Bij 16 rijders of minder: Xbox Live party chat (zo goed als verplicht tenzij je echt geen mic hebt).
Er is geen noodzaak om te rammen, beuken, schelden of ander onhandig baan-gedrag. Sterker nog, het verleden heeft uitgewezen dat ondanks dat de start lastig kan zijn, dat de races alsnog erg close kunnen zijn door skills, slijtage, moe worden, etc. Maak er dus iets leuks van!

Welk circuit en wanneer:
  • 5 september 2020
  • Verzamelen & invites versturen waarschijnlijk zo rond 19:45, race-start rond 20:00, finish & afsluiten 22:30.
  • Afbeeldingslocatie: https://www.racingcircuits.info/assets/components/phpthumbof/cache/Road-America03.e7f4cf25bf03242666d69722d5257fa5.png
    Road America Full (zonder chicane bij bocht 11); lengte 6500 meter en hierdoor waarschijnlijk tegen 70 laps in de race.
Inschrijven?:
  • 100% zeker meedoen? Stuur een DM naar MAX3400 met je aanmelding en zeker je gamertag.
  • Sorry, klinkt wat bot maar de vaste rijders van de League krijgen "voorrang" in de aanmeldingen.
  • Stabiliteit van Forza zelf (helaas) wijst uit dat 20 rijders echt de max is om geen disconnects etc te zien.
  • Regelmatig wordt deze post aangevuld / terugverwezen met lijstje van aangemelde rijders.

Bevestigde rijders; @Davidson / @MAX3400 / @Mr Nielsson / @rhwerkman / @Stoksbrood / @theAlchemist / @timmie271
Mogelijke rijders; @job115 / @ZtaaB

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 02-09-2020 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:48:
Ik wil toch weer eens een balletje opgooien qua een endurance rijden in Forza Motorsport 7 dus deze post verschijnt tegelijk in het league-topic als het "verzamel-topic".

Basis-regels:
[list]
• Er wordt gereden met de "Forza GT" klasse en als subklasse homologated.
Volgens mij nog steeds de autoklasse waar de onderlinge competitie het grootste was!
Ik haak zeker aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Tof dat het balletje weer wordt opgegooid! Wellicht een mooie afsluiter voor het Forza 7 tijdperk? :P
Ik twijfel nog of ik kan meedoen, maar laat het binnenkort weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
Zijn er nog meer mensen met het issue dat hun PC niet online kan in MultiPlayer (kwam ik achter omdat ik niet online kwam voor de Multiplayer in Forza 7?
Ik heb op diverse manieren het "Teredo" issue geprobeerd op te lossen in Windows onder Gaming instellingen / Netwerk, maar op de 1 of andere manier blijft het probleem maar dat hij weigert er doorheen te komen.
Soms lukt het om het probleem op te lossen met de "fix it" knop, maar na opnieuw opstarten
Er is een help-onderdeel op de Windows site, en ik heb ze allemaal geprobeerd, maar geen succes.
Zelfs m'n VPN verbinding gewist etc., maar het mocht niet baten. Wellicht dat iemand de gouden tip heeft?
Bloed irritant dat ik niet online kom in Forza (Heb geen issues in bijvoorbeeld ACC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Djuroen zet "gewoon" eens IPv6 uit op je netwerkverbinding?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.