XBL: Plank268
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Helaas meld ik mij toch weer af
Heb storingsdienst en je raad het al, er zijn wat problemen

Zal de stream wel volgen
hoor nu niemand en kan niemand is gedempt..job115 schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:14:
@kleefei misschien moet je dalijk weer iedereen unmuten in de lobby
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Volgende race ben ik er wel
Gamertag: timmie271
Ik had complete freezes. Ik denk dat wij daardoor opeens tegen elkaar aan botsten. Heb het nog een tijdje vol gehouden, maar uiteindelijk weer daardoor er naast en toen had ik het wel gehad. Ga nog wel even de sprint proberen...Davidson schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:57:
Chat werkte bij mij idd ook niet. En de race begon op een gegeven moment zo te stotteren (denk iemand met een hoge ping?) dat ik niet normaal meer bochten kon aanremmen en nemen. Einde race
Zonde.. Sprint race wel weer aanwezig?Davidson schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:57:
Chat werkte bij mij idd ook niet. En de race begon op een gegeven moment zo te stotteren (denk iemand met een hoge ping?) dat ik niet normaal meer bochten kon aanremmen en nemen. Einde race
je kan de sprint nog doentimmie271 schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:47:
Deze slaapkop is ook weer wakker hoor
Volgende race ben ik er wel
Ik had jou inderdaad opeens voor me in eerste rondetheAlchemist schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:36:
Nou helaas niet te doen... Geen idee wat er aan de hand is. Nog nooit gehad dit. Hopelijk volgende keer beter.
https://xboxclips.com/Sin...cc-48dc-9cb6-666a2d65e6d4
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[Video: GoT FM7 - Kleefei the Grey]
[ Voor 35% gewijzigd door Mr Nielsson op 02-09-2019 21:53 ]
Ah dat was bij jou. Ik had totaal niet meer door tussen wie ik opeens reed haha.SinergyX schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:48:
[...]
Ik had jou inderdaad opeens voor me in eerste ronde
It's good to be back!Mr Nielsson schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:49:
De clip waar iedereen op wachtte: Kleefei the Grey![]()
[Twitch: GoT FM7 - Kleefei the Grey]
Was weer ouderwets top!
Ik hoop wel dat alchemist de volgende keer beter mee kan doen.
De uitslagen:

Het klassement:

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 03-09-2019 07:57 ]
"Verdedigende" actie van het jaarMr Nielsson schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:49:
De clip waar iedereen op wachtte: Kleefei the Grey![]()
[Twitch: GoT FM7 - Kleefei the Grey]
Ik hield de auto bijna niet meer op de baan daarna.
Ah, ik dacht eerst dat ik Alchemist er af beukte. Hij vloog zo hard naar rechts opeensSinergyX schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:48:
[...]
Ik had jou inderdaad opeens voor me in eerste ronde
[ Voor 32% gewijzigd door Jordy8 op 02-09-2019 22:20 ]
No worries. Als ik volgende keer wat minder technische problemen heb stem ik mijn pitstop strategie weer op jou afkleefei schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:07:
[...]
It's good to be back!
Was weer ouderwets top!
Ik hoop wel dat alchemist de volgende keer beter mee kan doen.
Jaa, fantastisch. Dat maakt de avond compleet!theAlchemist schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:20:
[...]
No worries. Als ik volgende keer wat minder technische problemen heb stem ik mijn pitstop strategie weer op jou af
Jut en jul hebben elkaar weer gevondenkleefei schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:26:
[...]
Jaa, fantastisch. Dat maakt de avond compleet!
Vergeet overigens niet voorkeuren door te geven voor een Endurance race!
https://forms.gle/HhZCkkKXaYGGVXX6A
[ Voor 20% gewijzigd door NLRev0lution op 03-09-2019 08:04 ]
In de main race rhwerkman er makkelijk langs gelaten, wil mij in het begin even focussen op meerdere rondes clean rijden i.p.v. bumper aan bumper te gaan vechten. Sprint race de groep goed kunnen volgen, en eindigden we binnen een seconde met 3 man.
Circuit:

Tijdstip:

Dag:

Lengte:

Het ziet er dus voorlopig naar uit dat we op een zaterdag van 19:00 tot 21:00 gaan rijden op Spa.
Welke auto klasse? Forza GT weer net als voorgaande Endurances? Iedereen dezelfde auto (cup race dus)?
Zaterdag in Oktober? Kom maar op met de suggesties.
[ Voor 7% gewijzigd door NLRev0lution op 04-09-2019 15:33 ]
Ik mis Rio Mini in je overzicht. Of telt de stem van @Mu.siQ nietNLRev0lution schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:30:
Tussenstand so far voor de Endurance:
Circuit:
[Afbeelding]
Tijdstip:
[Afbeelding]
Dag:
[Afbeelding]
Het ziet er dus voorlopig naar uit dat we op een zaterdag van 19:00 tot 21:00 gaan rijden op Spa.
Welke auto klasse? Forza GT weer net als voorgaande Endurances? Iedereen dezelfde auto (cup race dus)?
Ik heb misschien het eea verwijderd ivm vervalsingjob115 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 17:02:
[...]
Ik mis Rio Mini in je overzicht. Of telt de stem van @Mu.siQ niet
Indycar lijkt me ook wel grappig
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Nielsson op 03-09-2019 19:46 ]
Keertje turnin' left endurance doen

Forza GT heeft mijn voorkeur. Maar ben altijd in voor andere wagens. Als ze maar genoeg snelheid hebben. Spa in een stock Isetta sla ik persoonlijk bijvoorbeeld even over
Vallen onder de categorie "Supercars Championship".
Holden, Ford, Mercedes-Benz & Nissan;

Is heel wat anders dan we normaal in rijden. Lekker glijden, luisteren naar een vloekende @MAX3400
[ Voor 22% gewijzigd door Stoksbrood op 04-09-2019 09:02 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Indycar
Forza GT
V8 Supercar
Mijn brainfart:
NASCAR? (met goede tune prima te doen)
Forza Touring?
Iets anders uit de S/R Klasse?
GT3 klasse met Porsche GT3, Mercedes AMG GT3, Audi R8 LMS tot aan Opel Manta, Opel Calibra, VW Golf 3 etc.
Results per klasse:
https://24hrennenassets.a...asses-provisional-NEW.pdf
Opzich geinig. Probleem hiervan is is dat het verschil tussen de auto's super groot is en je dan waarschijnlijk allemaal alsnog met dezelfde auto gaat rijden. We willen wel winnen namelijkmannetje19 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:06:
Misschien voor wat ideeën de entry list van de 24h van nurburgring afgelopen juni?
GT3 klasse met Porsche GT3, Mercedes AMG GT3, Audi R8 LMS tot aan Opel Manta, Opel Calibra, VW Golf 3 etc.
Results per klasse:
De laatste endurance heeft wel bewezen dat multi class niet een succes ismannetje19 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:06:
Misschien voor wat ideeën de entry list van de 24h van nurburgring afgelopen juni?
Results per klasse:
Denk dat dat wel leuk kan zijn, maar niet met 3 man per classrhwerkman schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:20:
[...]
De laatste endurance heeft wel bewezen dat multi class niet een succes is
Vanaf een man of 12 lijkt 't me wel gaaf.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Het hoeft ook geen multiclass te zijn. Je moet het per class zien, waarvan we er dan 1 kiezen.rhwerkman schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:20:
[...]
De laatste endurance heeft wel bewezen dat multi class niet een succes is
Bijvoorbeeld zoals in de pdf, Class SP3 3T: WRX STI, RS3, Golf GTI etc. Of Class TCR: Civic, N Veloster, I30 N, Cupra TCR etc.
Kom je weer bij hetgeen ik zeimannetje19 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:47:
[...]
Het hoeft ook geen multiclass te zijn. Je moet het per class zien, waarvan we er dan 1 kiezen.
Bijvoorbeeld zoals in de pdf, Class SP3 3T: WRX STI, RS3, Golf GTI etc. Of Class TCR: Civic, N Veloster, I30 N, Cupra TCR etc.
Ik denk dat je aardig opvaltJPM85 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:56:
Vandaag maar eens bezig geweest met een iets uniekere livery dan de gebruikte Gulf livery.
Moet nog wat kleine dingen fine-tunen, maar vanaf aankomende race ben ik zo te herkennen op het circuit![]()
[Afbeelding]
Ik probeer elke keer iets met de livery te doen, maar ik snap er echt niks van.
Wilde eerst de BMW M3 GT2 Jeff Koons art car na gaan maken, maar de verschillende elementen die Forza gebruikt op een auto (front bumper, right/left side, hood) maakt het echt een drama om lijnen door te laten lopen in elkaar.
Kan ik vast gaan oefenen voor de regen race!
Voorstel:NLRev0lution schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:30:
Tussenstand so far voor de Endurance:
Circuit:
[Afbeelding]
Tijdstip:
[Afbeelding]
Dag:
[Afbeelding]
Lengte:
[Afbeelding]
Zaterdag 2 november 19:00 starten. (voor de f1 liefhebbers, dan zijn we om 21:00 klaar en kan je 22:00 de kwali kijken). De maandag ervoor rijden we zelfs op Spa dus dan heb je je oefening ook al gehad.
We rijden met de Porsche zoals we ook in de competitie rijden.
Ok?
Ik heb 'm in m'n agenda gezetNLRev0lution schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:55:
[...]
Voorstel:
Zaterdag 2 november 19:00 starten. (voor de f1 liefhebbers, dan zijn we om 21:00 klaar en kan je 22:00 de kwali kijken). De maandag ervoor rijden we zelfs op Spa dus dan heb je je oefening ook al gehad.
We rijden met de Porsche zoals we ook in de competitie rijden.
Ok?
Jeuj! Thx
Gefeliciteerd!!
Weet iemand een leuk cadeautje voor Stoks?
Ik denk een wc borstel.kleefei schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:42:
[...]
Gefeliciteerd!!
Weet iemand een leuk cadeautje voor Stoks?
Als je vanavond tijd hebt om wat rondjes te rijden, wil ik best laten zien wat voor lijnen ik rijJordy8 schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:06:
Moet nog 2 seconden vinden op Monza... Iemand een rondje opgenomen?
Voor mij vanavond niet meer, begin alleen maar slechter te rijden nu.job115 schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:50:
[...]
Als je vanavond tijd hebt om wat rondjes te rijden, wil ik best laten zien wat voor lijnen ik rij
Heb wel wat tijd weten te vinden. Tijdens een race tegen ai 50,7 gereden.
In rivals tegen de ghost van Revo verlies ik gewoon veel tijd in ascari en parabolica. Ik loop dan voor, maar eindig 3 tot 4 tienden achter de ghost. Vooral Ascari krijg ik niet goed voor elkaar.
Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS
Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (Of eerder als iedereen er is).
Endurance:
Je kan je nu ook inschrijven voor de eerste endurance race op Spa. Deze is op 2 november en start om 19:00 en zal rond 21:00 afgelopen zijn. We rijden met dezelfde Porsche als waarin we de races rijden. Zoals eerder benoemd rijden we de maandag ervoor (28 oktober) ook al op Spa dus kan je mooi even oefenen
(Aan alle pc/nvidia gebruikers: Update je kaart drivers, er zitten diverse fixes in voor Forza!)
Voor de thuisblijvers/liefhebbers zal ik streamen, daarnaast gok ik dat @Mr Nielsson dat ook doet:
https://www.twitch.tv/nlrev0lution
https://www.twitch.tv/nielles26
Beide streams gelijktijdig: http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26
[ Voor 12% gewijzigd door NLRev0lution op 16-09-2019 10:05 ]
Ben benieuwd of ik hem dan zonder stotters kan spelen op m'n andere computer. Op m'n oude gtx 1060 speelt ie zonder problemen, maar met de 2070 is het gewoon k*tNLRev0lution schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:02:
(Aan alle pc/nvidia gebruikers: Update je kaart drivers, er zitten diverse fixes in voor Forza!)
Ik moet zeggen dat ik sinds de laatste update zonder problemen heb kunnen spelen op mn GTX1070. Spel draait een stuk soepeler ten opzichte van de voorgaande 2 updates. Geen rare framedrops of bizar geheugengebruik meer.Jordy8 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:10:
[...]
Ben benieuwd of ik hem dan zonder stotters kan spelen op m'n andere computer. Op m'n oude gtx 1060 speelt ie zonder problemen, maar met de 2070 is het gewoon k*t
Ik had exact hetzelfde met de 2080. Lees even terug, want er kwamen nuttige tips voorbij. (Tevens kwam gelijk een update van Nvidia, waardoor ik dus helemaal geen last meer heb)Jordy8 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:10:
[...]
Ben benieuwd of ik hem dan zonder stotters kan spelen op m'n andere computer. Op m'n oude gtx 1060 speelt ie zonder problemen, maar met de 2070 is het gewoon k*t
Veel plezier vanavond!
2070 problemen zijn ook opgelost voor mij nu. Had voorheen crashes en lage fpsJordy8 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:10:
[...]
Hopelijk geen gestotter meer, da’s het belangrijkste!
Where u atDavidson schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:26:
Mijn mic heeft nog geen zin met de nieuwe setupVolgende keer maar eens even uitzoeken hoe ik dat kan fiksen.
Hopelijk geen gestotter meer, da’s het belangrijkste!
Wel remmen zodra je een bocht instuurt, anders ga je enigszins rechtdoor
Iedereen was erg close met de rondetijden en dat was ook de merken tijdens de race, heerlijk close racing.
Laatste race ging erg lekker, met nog een mooie uitremactie. Helaas ging dat bij @Annoying-Orange iets minder soepel
En nog het allerfijnst: geen stotteringen meer
Nu alleen de mic nog.. Kon jullie overigens wel verstaan hoor
En last but not least: @timmie271 heeft de laatste race glorieus gewonnen!
Dat mag wel even gezegd worden
[ Voor 10% gewijzigd door Davidson op 16-09-2019 21:59 ]
De uitslag:

De tussenstand:

@Davidson krijgt een punt extra in de puntentelling van de main race omdat hij een 3e tijd heeft gereden in de kwali maar niet vanaf de 3e plek gestart is. (mijn fout)
Mochten er nog klachten zijn vanuit de sprint race (iets met crashes) dan hoor ik die graag.
[ Voor 7% gewijzigd door NLRev0lution op 16-09-2019 22:05 ]

Had tussen quali en main een disconnect, volgens mij startte ik ergens toen achteraan.
Kreeg in sprint een kleine tik van balou toen ik hem voorbij ging (ja, dat moment is voor mij legendarisch, ondanks hij net een crash had, boeit niet
Wel nog leuke beuk van @lappiehero, wel lief dat hij wachtte
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb je net als @Davidson een extra punt gegeven. Niet opgelet bij het starten van de mainrace.SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 22:16:
Ik had zo'n ruzie met m'n stuur
Had tussen quali en main een disconnect, volgens mij startte ik ergens toen achteraan.
Kreeg in sprint een kleine tik van balou toen ik hem voorbij ging (ja, dat moment is voor mij legendarisch, ondanks hij net een crash had, boeit niet), vervolgens gaat mijn FFB helemaal door het dolle, dus even snel reconnect en toen was ~20sec iets teveel om in te halen.
Vroeg me al af wat er gebeurde. Was (volgens mij) niet zo'n harde tik, en leek aanvankelijk ook goed te gaan. En vervolgens ging je rechtdoor het zand in. Dacht eigenlijk dat het lag was, aangezien ik daarvoor ook al een 'low bandwidth' melding gehad had.SinergyX schreef op maandag 16 september 2019 @ 22:16:
Ik had zo'n ruzie met m'n stuur
Kreeg in sprint een kleine tik van balou toen ik hem voorbij ging (ja, dat moment is voor mij legendarisch, ondanks hij net een crash had, boeit niet), vervolgens gaat mijn FFB helemaal door het dolle, dus even snel reconnect en toen was ~20sec iets teveel om in te halen.
Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS
@Chabio valt mij ook op dat het niveau lekker omhoog is gegaan. nu heb ik zelf een aantal seizoenen niet mee gedaan, en ook geen forza gespeeld, dus zal ook wel meespelen. Maar ook in de achterhoede is het leuk racen
www.mariovisser.com
Sprint race was echt chaos uitkomen 1e chicane. Heb de replay in Forza openbaar gezet (keyword GOT Monza sprint), zal hem vanavond ook eens terugkijken wie daar allemaal zijwaarts gingen

Excuus trouwens aan @theAlchemist, in de ronde 8 kwam je ineens in de chicane voorbij, en bij het terugkruisen kon ik je echt niet meer ontwijken waardoor je rond ging.
In de sprintrace was mijn concentratie een beetje weg, daardoor wat domme foutjes op t eind.
[Video: Niels is dronken]
Geen probleem. Duidelijk race-incidentje nadat ik mijn rempunt miste en mijn sprintrace was toch al verschrikkelijk haha.JPM85 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:48:
Excuus trouwens aan @theAlchemist, in de ronde 8 kwam je ineens in de chicane voorbij, en bij het terugkruisen kon ik je echt niet meer ontwijken waardoor je rond ging.
Hoewel het eerst echt helemaal top ging. Ik kwam bijna perfect door alle chaos in de eerste ronde, was iedereen voor me aan het binnen hengelen en kwam in ronde 3 ofzo perfect uit Ascari om plek 3 of 4 (geen idee eigenlijk wie dat was, een blauwe auto

Main race ging gelukkig wel redelijk goed. Alleen toen @Mr Nielsson achter me reed had ik wel even wat momentjes
Race 1:
Race 2:
In de tweede race had ik o.a. een mooie inhaalactie en zo'n tweede poging bij @Annoying-Orange, waar dat dus mis ging
Volvo V70 uit 2010. En nee, heb vandaag vrij. Mijn auto heeft nog geen meter gereden vandaagStoksbrood schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:00:
@job115, wat voor auto rijd jij ook alweer? Was je net bij Eindhoven in de buurt?
Aha! Er kwam namelijk een Volvo 850 voorbij geblazen welk volgeplakt zat met jouw Xbox profielplaatjejob115 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:56:
[...]
Volvo V70 uit 2010. En nee, heb vandaag vrij. Mijn auto heeft nog geen meter gereden vandaag

Oefentijden zeggen waarschijnlijk niet zoveel met al die regen instellingen
Light rain, heavy rain, light rain of iets wat er op lijktJordy8 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:48:
Wat worden de regen instellingen eigenlijk gedurende de kwali en race?
Oefentijden zeggen waarschijnlijk niet zoveel met al die regen instellingen
Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (Of eerder als iedereen er is).
Voor de thuisblijvers/liefhebbers zal ik de stream aanslingeren, ik gok dat @Mr Nielsson dat ook doet:
https://www.twitch.tv/nlrev0lution
https://www.twitch.tv/nielles26
Beide streams gelijktijdig: http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26
[ Voor 33% gewijzigd door NLRev0lution op 14-10-2019 09:34 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dus we kunnen een pole position in de laatste seconden van jouw verwachten?Jordy8 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:58:
Auto rijd trouwens beter in de regen dan op een droge baan (vind ik).
Als de rest een dirty lap rijd wel jajob115 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:00:
[...]
Dus we kunnen een pole position in de laatste seconden van jouw verwachten?

Vanuit cockpit view is het inschatten van de kerb toch best lastig. Camera achter de auto, daar kan ik echt niet mee rijden.
En met de hoodcam? Die gebruikte ik met stuur, maar is met controller ook goed te doen volgens mij.JPM85 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:50:
Ben benieuwd hoe vaak ik het gras ga zien vanavond, en of ik er een clean lap qualy uit krijg. Westfield en Sheene rij ik zo'n beetje 95% van de tijd dirty
Vanuit cockpit view is het inschatten van de kerb toch best lastig. Camera achter de auto, daar kan ik echt niet mee rijden.
Maar het blijft een krappe bedoeling natuurlijk op Brands.
Zal ik straks eens gaan proberen.Jordy8 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:59:
[...]
En met de hoodcam? Die gebruikte ik met stuur, maar is met controller ook goed te doen volgens mij.
Maar het blijft een krappe bedoeling natuurlijk op Brands.
Normaal heb ik met cockpit view niet zoveel dirty laps, maar op Brands ga ik toch te vaak te kort door de bocht
In de regen moet je toch wel 1:30 of 1:31 kunnen rijden. Beloofd in ieder geval een leuke avond te worden. Lekker nat en smal!Mu.siQ schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:58:
Nou op Rivals (niet de (R) versie) 1:32:4 gereden dacht ik. Die oefentijden zeggen sowieso weinig tot echte regen gelijk is vanavond. We'll see. Beplakt in ieder geval, let's go!
Was sneller dan @MAX3400NLRev0lution schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:04:
[...]
In de regen moet je toch wel 1:30 of 1:31 kunnen rijden. Beloofd in ieder geval een leuke avond te worden. Lekker nat en smal!
Huh, wat is er gebeurd dat je in de sprint geen 2de bent geworden? Had een Apeldoorn 1-2tje kunnen zijnNLRev0lution schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:55:
Waren weer een paar glibberige races, gelukkig zoeken we over 2 weken de Spaanse zon weer op.
Uitslag van de race:
[Afbeelding]
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ik verremde me een beetje en belande in het grindJordy8 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:06:
[...]
Huh, wat is er gebeurd dat je in de sprint geen 2de bent geworden? Had een Apeldoorn 1-2tje kunnen zijn
En @Stoksbrood ging wijd bij opkomen start/finish in de allerlaatste rondeJordy8 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:06:
[...]
Huh, wat is er gebeurd dat je in de sprint geen 2de bent geworden? Had een Apeldoorn 1-2tje kunnen zijn
www.mariovisser.com
Dit topic is gesloten.