[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 13.305 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Mede-auteur:
  • MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

Forza Motorsport 7 - GoT Racing League seizoen 7

Het nieuwe racespel van Turn 10 Studios, genaamd Forza Motorsport 7, is op vrijdag 29 september uitgekomen en kan sinds 3 oktober 2017 door iedereen worden gespeeld. [Multi] Forza Motorsport 7 bevat veel waardevolle informatie en discussie over de voor- en nadelen van dit spel, een aantal hints voor beginners maar ook inzicht over wat je allemaal met het spel kan.

Wat is de bedoeling van dit topic?

Ten eerste willen we graag met elkaar samen rijden in competitief verband dus het vriendelijke verzoek om dit topic alleen te vervuilen met je posts als je ook daadwerkelijk bent ingeschreven voor de League of hier serieus over nadenkt om mee te gaan doen. Voor casual talk, anders dan racen, graag het topic uit de vorige paragraaf gebruiken.

Verder is dit topic bedoeld seizoen 6 invulling te geven. Het gros van de regels, elkaar leren kennen en leren omgaan met de nukken van het spel, hebben we allang gedaan in de vorige delen/seizoenen en dat is altijd zeer vriendelijk gegaan. De skills van een aantal mensen zijn goed omhoog gegaan maar dat kan natuurlijk per race / auto verschillen waardoor je regelmatig op de baan nieuwe gevechten aan gaat.

Wat kan ik ermee winnen?

Eer... Met dank aan Google natuurlijk ook want dit topic wordt automatisch geindexeerd door de grote zoekmachine(s). Er is ooit geprobeerd om in-game geld te regelen maar alles hieromtrent is erg lastig.

Top 3 van seizoen 1 t/m 6
EersteTweedeDerde
Seizoen 1OctagonQontrolStoksbroodSkreppiedoe
Seizoen 2Baloutje07StoksbroodOctagonQontrol
Seizoen 3Baloutje07rhwerkmanStoksbrood
Seizoen 4Baloutje07Stoksbroodrhwerkman
Seizoen 5StoksbroodrhwerkmanNLRev0lution
Seizoen 6Baloutje07Plank268Stoksbrood

Communicatie-kanalen

Normaliter gebruiken we de in-game chat ondanks dat deze toch soms nog wat issues lijkt te hebben waardoor 1 persoon niet gehoord wordt. Bij lobbies kleiner dan 16 rijders, is een Xbox Live Party handiger. In sommige gevallen (maar niet altijd) helpt het in ieder geval op de PC om IPv6 uit te zetten op je netwerk-verbinding.

Algemeen baangedrag

• positiewinst door iemand eraf te beuken: plek z.s.m teruggeven aan die persoon
  • inhalen over gras mag (op rechte stukken) mits je veilig en zonder brokken weer de baan op komt
  • (voor beginners): proximity arrows aanzetten om overige deelnemers/snelheden in te schatten
  • racelijn verdedigen met 1 beweging (net als in de F1); geen "swerving" om je plek te houden
  • indien 2 auto's zij aan zij een bocht in; niet volledig insturen; hou ruimte voor jezelf en je tegenstander
Voor de rest: hou het gezellig! Het is maar een spelletje dus als iemand een keer sneller is dan jij, geef die persoon dan ook de mogelijkheid om je in te halen.

Arbitrage

Van elke race kan er een replay worden opgeslagen en deze komt terecht op de PC/Xbox van de aangewezen personen. Deze replay wordt, in geval van klachten, ook online geplaatst. Hou er dus rekening mee dat jouw gedrag zichtbaar is voor de hele wereld.

Om een klacht in te dienen over een andere racer, is het aan te bevelen om te onthouden in welke ronde het gebeurde en in welke bocht. Hiertoe gaan we trachten van elke race tijdig een extra post te realiseren zodat je bochten/namen leert.
  • In principe stuur je alleen een DM hierover naar NLRev0lution
  • klachten hebben een klager en 1 of meerdere aangeklaagden
  • In principe proberen we klachten via DM te regelen om topic-vervuiling te voorkomen en onnodige discussie van anderen uit te sluiten
  • Bij twijfel of zeer lastige klachten over weggedrag, kunnen alle racers van die avond worden geraadpleegd
  • Opgelegde oplossing/sanctie is definitief en wordt in het topic verwerkt

Difficulty / lobbies / overig

• ABS is vrijwillig te kiezen en gaat niet verplicht uit
  • Brake Line is vrijwillig te kiezen en gaat niet verplicht uit
  • Friction Assist is "OFF" voor alle lobbies
  • 1 verplichte pitstop in de Main Race; daarnaast mag je altijd zelf de pits in rijden voor banden en benzine
  • Schade-model is "Fuel and Tires" voor banden en benzine; je zal dus zelf je slijtage in de gaten moeten houden
  • Grid opstelling Main Race zal bepaald worden aan de hand van de kwalificatie; grid opstelling voor de Sprint Race is de reverse uitslag van de Main Race
  • We racen met een "Homologated/Gehomologeerde" setup; hoe dit opgelost gaat worden zal later bekend gemaakt worden (waarschijnlijk net als in de Forza GT klasse destijds zal er een gehomologeerde tune komen die iedereen verplicht zal moeten gebruiken)
  • Dit seizoen bevat 13 races en die worden verder benoemd later in het topic
  • Tenminste 72 uur voordat een race begint, komt er een reminder-post in het topic met relevante info.
  • Mogelijkheid tot puntenaftrek bij continu vervelend weggedrag (wordt later besproken)
De regels zijn bepaald op basis van eerdere ervaringen, discussies over welke setups wel/niet mogen, de suggesties omtrent rij-tijden etc. etc. etc.

Auto voor seizoen 7

We rijden dit seizoen alles met de #45 Flying Lizard 911 GT3 RSR
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wdr7jQc/45-Flying-Lizard-911-GT3-RSR.jpg

Overige

• Disconnects/DNF's in de eerste 2 ronden van een race: 0 punten. Daarna standaard 50% van de laatste plek die dag.
  • We doen een kwalificatie voor de hoofdrace; dit bestaat uit een staande (ghosted) start en dan 1 flying lap.
  • De kwalficatie wordt gebruikt als grid-opstelling voor de Sprint Race. De uitslag van de Sprint Race wordt de reverse grid voor de Feature Race
  • Lobbies worden later verder besproken maar gezien de constante stabiliteit: maximaal 16 man per lobby!
Nog wat replays / race-starts van de vorige seizoenen; helaas is voor seizoen 3 niet alles vastgelegd dus hier mist e.e.a. aan video's.
OctagonQontrol @ YouTube

Verder zijn er meerdere mensen die tijdens een race broadcasten op Twitch of Mixer; de streams worden dan automatisch ook opgeslagen:
https://www.twitch.tv/nlrev0lution
https://www.twitch.tv/nieiies

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +2 Henk 'm!

FM7 GoT Racing League - Kalender

Datum Track Laps
Monday, September 2, 2019 Hockenheimring Main 23 laps / Sprint 9 laps
Monday, September 16, 2019 Monza Main 21 laps / Sprint 8 laps
Monday, September 30, 2019 Brands Hatch ( R ) Main 26 laps / Sprint 10 laps
Monday, October 14, 2019 Catalunya Main 22 laps / Sprint 8 laps
Monday, October 28, 2019 Spa Main 17 laps / Sprint 6 laps
Monday, November 11, 2019 Yas Marina ( N ) Main 18 laps / Sprint 7 laps
Monday, November 25, 2019 Laguna Seca Main 27 laps / Sprint 10 laps
Monday, December 9, 2019 Nurburgring GP Main 20 laps / Sprint 7 laps
Monday, December 23, 2019 Silverstone ( R ) Main 18 laps / Sprint 7 laps
Monday, January 6, 2020 Cota Main 18 laps / Sprint 7 laps
Monday, January 20, 2020 Suzuka Main 19 laps / Sprint 7 laps
Monday, February 3, 2020 Mugello Main 21 laps / Sprint 8 laps
Monday, February 17, 2020 Sebring Main 19 laps / Sprint 7 laps

Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Lobby / begintijd / joinen

• Alle kwalificaties beginnen om 20:30, lobby open vanaf 20:15
  • Zorg dat je in het hoofdmenu van Forza al de auto hebt gekozen waar je mee moet gaan rijden
  • Probeer binnen 15 minuten voor de vastgestelde race-tijd online te zijn en zorg dat je ook al "online" vindbaar bent
  • Organisator zal in de multiplayer-omgeving zijn en invites sturen; vanzelfsprekend kan je jouw organisator ook zelf joinen
  • 3 minuten voor de race-tijd, laatste controle van aanwezigen en mogelijk laatste invites; hierna zal de private match opgestart worden (en alle instellingen gedaan etc).

[ Voor 11% gewijzigd door NLRev0lution op 19-08-2019 15:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

FM7 GoT Racing League - Deelnemers

Gamertag GoT Nickname Startnummer
Alchemist V theAlchemist 33
Baloutje07 job115 585
Chabio Chabio 44
Davidson NL Davidson 25
Disarmed070 Disarmed070 70
Generationq87 mannetje19 81
Intrepid NL Intr3pid 34
joeriRSD JPM85 11
Kleefei NL Kleefei 55
Lappiehero Lappiehero 3
mavi1986 Mavi86 86
MusiQ2 Mu.siQ 90
Nielless Nielless 26
NLRev0lution NLRev0lution 43
OctagonQontrol MAX3400 76
Pannenkoek001 Pancake007 007
Plank268 Jordy8 88
rhwerkman rhwerkman 77
SinergyXL SinergyX 61
Stoksbrood Stoksbrood 13
superlucky luke Annoying-Orange 98
timmie271 timmie271 271

Mocht je naam er niet tussen staan en je wilt wel mee doen? Reageer dan in dit topic met je Gamertag en je startnummer (moet een unieke waarde zijn, zie de lijst hierboven).

[ Voor 7% gewijzigd door NLRev0lution op 28-08-2019 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog even de formele resultaten van de inventarisatie:

Autokeuze
Zoals in het eerdere topic vermeld was er al gekozen voor het automerk Porsche, samen met een aantal coureurs getest welke Porsche het meest gangbare zou zijn voor iedereen. Hieruit is de #45 911 GT3 RSR gekomen. Mocht er door meer dan 50% van de stemmers gekozen zijn voor nee dan hadden we moeten kijken naar een alternatief.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9pfHgxr/image.png

Circuits
Om eerlijk te zijn stond de keuze al redelijk vast, ook voor de regen en nacht races, we hebben gezien in vorig seizoen dat regenraces voor behoorlijk wat "chaos" (positief) kunnen zorgen ten opzichte van de standaard races qua uitslag. Besloten is dus om de regen en nacht races sowieso te laten gebeuren. Mocht uit de stemmingen gebleken zijn dat er een circuit totaal niet gekozen zou worden dan zou deze waarschijnlijk af zijn gevallen. (10 stemmen op 18 stemmers is nog altijd meer dan 50% :p ). Leuk om te zien is dat iedereen op Spa wilt rijden.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KsbGxZ4/image.png

Racefrequentie
Als het aan mij had gelegen hadden we elke week een race gedaan maar ik snap dat sommige niet altijd kunnen en dit beter te plannen is, daarnaast is het vrijwel onmogelijk om met iedereen zijn/haar wensen rekening te houden. Meeste stemmen gelden dus.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZxYH62k/image.png

Starttijden
Net als de racefrequentie kan tijdstip x ongelukkig zijn voor de een maar prima voor de ander en vice versa, ook in dit geval: meeste stemmen gelden.. Mochten mensen later willen aansluiten.. wees welkom, je loopt wel iets aan punten mis.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/V9kg74d/image.png

[ Voor 98% gewijzigd door NLRev0lution op 19-08-2019 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
Maandag maar beginnen? :+

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu al afkick verschijnselen? :p

Hoop na het weekend een definitieve agenda klaar te hebben, verwacht begin of halverwege september te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
@NLRev0lution ,
Is het mogelijk dit seizoen met nummer 81 te rijden?
Nummer 36 wil ik daarnaast ook houden 😅👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
Mooi, kunnen we deze weer volspammen. :*

On Topic: Zin in! :)

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mannetje19 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:57:
@NLRev0lution ,
Is het mogelijk dit seizoen met nummer 81 te rijden?
Nummer 36 wil ik daarnaast ook houden 😅👌
Of je rijd met 8136? :+

Kies er 1.. je schrijft je in met 1 nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-11-2024
NLRev0lution schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:58:
[...]
Hoop na het weekend een definitieve agenda klaar te hebben, verwacht begin of halverwege september te beginnen :)
Ai. Ik ben van 31-8 tot 20-9 op vakantie. Dus hoe later we beginnen, hoe beter want dan mis ik zo min mogelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16:21
Hallo Allemaal

Laatste seizoen overgeslagen omdat ik na de laatste FFB update totaal geen gevoel meer had in het sturen in Forza 7. Maar na veel video’s bekeken te hebben, heb ik de draad toch weer op gepakt en een leuke afstelling gevonden. Dus wil graag weer mee doen (als dat mag) met het nieuwe seizoen. Daarnaast het ik de Porsche #45 geprobeerd en die gaat prima. Maar als “leek” waarom niet de 2019 Porsche 911 GT3 RS? Deze gaat het zelfde qua rijstijl alleen het geluid is een heel stuk beter. (en een nieuwe Porsche) En als het goed is komt de 2019 Porsche #4 718 Cayman GT4 Clubsport er nog aan.

PS ik rij met een G920 en heb nu deze instellingen: https://www.youtube.com/watch?v=WjavObmR4Uc

[ Voor 5% gewijzigd door Disarmed070 op 16-08-2019 21:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:54
Thx voor het delen van die instelling, pak de draad na 4 seizoenen afwezigheid ook weer op. Eindelijk wat meer ruimte thuis om mijn Playseat Challenge te laten staan, steeds opbouwen werkte toch niet echt.
Zin in! :)

Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Disarmed070 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:50:
Daarnaast het ik de Porsche #45 geprobeerd en die gaat prima. Maar als “leek” waarom niet de 2019 Porsche 911 GT3 RS? Deze gaat het zelfde qua rijstijl alleen het geluid is een heel stuk beter. (en een nieuwe Porsche) En als het goed is komt de 2019 Porsche #4 718 Cayman GT4 Clubsport er nog aan.
Na wat test sessies bleek de #45 het meest geschikt voor iedereen qua handling. Geloof dat we in een aantal sessies binnen 1 honderdste van elkaar zaten met een man of 8.

En leuk dat je weer mee doet, net als andere die al eerder eens mee gedaan hebben en nu ook weer komen buurten!

[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 16-08-2019 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16:21
NLRev0lution schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:02:
[...]

Na wat test sessies bleek de #45 het meest geschikt voor iedereen qua handling. Geloof dat we in een aantal sessies binnen 1 honderdste van elkaar zaten met een man of 8.

En leuk dat je weer mee doet :)
Ok. Duidelijk, en leuk om weer terug te zijn daarnaast leuke opzet voor het nieuwe seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Thanks! Hiermee rijd het een stuk beter.

Als ik er een beetje tempo in krijg misschien ook maar met stuur rijden :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
Leuk! Nieuwe rondes nieuwe kansen. Ik zit inmiddels in mijn nieuwe huis en internet is ook eindelijk aangesloten! Op naar dit seizoen dus!

Enig idee wanneer we ongeveer beginnen? Binnen nu en 3 weken krijg ik mijn RIG binnen dus met een beeeetje geluk O-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gents, de kalender staat live. Net als voorgaande seizoen hebben we ook weer een excel gemaakt waarin je je kan inschrijven, de oefentijden kan zien en waarin het klassement zal worden bijgehouden.

Schrijf je dus vooral even in :)

Zie hierbij ook de resultaten van het inschrijfformulier.

[ Voor 80% gewijzigd door NLRev0lution op 19-08-2019 13:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:31
Als het nog kan wil ik dit seizoen ook maar weer eens mee rijden. Ik heb forza al een paar maanden niet aangeraakt dus moet wel weer even gaan oefenen. :)

Mavi86 : #86

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavi86 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:44:
Als het nog kan wil ik dit seizoen ook maar weer eens mee rijden. Ik heb forza al een paar maanden niet aangeraakt dus moet wel weer even gaan oefenen. :)

Mavi86 : #86
Leuk! Gelukkig heb je nog een paar weken om te oefenen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
NLRev0lution schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:48:
[...]

Leuk! Gelukkig heb je nog een paar weken om te oefenen :)
En jij een paar weken om mijn tijd te verbeteren })

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chabio
Sneak Peak seizoen 7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7MS4GiCk4kqGVJzyRp6Sj1Q1/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ziet er gaaf uit. Hou er wel rekening mee dat we met een gehomologeerde setup rijden en je met de velgen rijd die er al op zaten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chabio
NLRev0lution schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:31:
[...]

Ziet er gaaf uit. Hou er wel rekening mee dat we met een gehomologeerde setup rijden en je met de velgen rijd die er al op zaten ;)
Thnx en scherp, hang ik die er weer onder :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het gaat ongetwijfeld nog een keer veranderen maar hierbij mijn eigen twist aan een Porsche livery:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Sw5fcf2/image.png

Vergeet je ook niet in te schrijven: Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Vanuit daar controleer ik wie er mee doen en krijg je een invite.

[ Voor 36% gewijzigd door NLRev0lution op 21-08-2019 20:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LUJlf0H.jpg

Ik ben deze livery met #585 aan het regelen

Edit: was van plan om zaterdag avond wat rondjes te gaan rijden voor de Excel sheet. Als er mensen mee willen doen laat het even weten

[ Voor 41% gewijzigd door job115 op 21-08-2019 21:19 ]

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• Chabio
job115 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 21:01:

Edit: was van plan om zaterdag avond wat rondjes te gaan rijden voor de Excel sheet. Als er mensen mee willen doen laat het even weten
Zaterdag komt niet uit helaas, maar mocht je wat footage online willen gooien zou chill zijn 8)

Mis nog wel wat snelheid als ik de huidige tijden bekijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chabio schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:17:
[...]

Zaterdag komt niet uit helaas, maar mocht je wat footage online willen gooien zou chill zijn 8)

Niet om het een of het ander, maar dan wil je jezelf niet met Job vergelijken 8)7 .
Waar er best wat een redelijk tempo hebben rijd Job daar vaak nog een halve of een hele seconde van af :+

Haalt natuurlijk niet weg dat we wel wat kunnen leren van hoe Job zijn rondjes rijd!

[ Voor 8% gewijzigd door Stoksbrood op 22-08-2019 14:07 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

• job115
Stoksbrood schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:06:
[...]

Niet om het een of het ander, maar dan wil je jezelf niet met Job vergelijken 8)7 .
Waar er best wat een redelijk tempo hebben rijd Job daar vaak nog een halve of een hele seconde van af :+

Haalt natuurlijk niet weg dat we wel wat kunnen leren van hoe Job zijn rondjes rijd!
Volgens mij zijn 41ers op hockenheim serieus snelle tijden. Dus heb m'n twijfels of er nog 0.5-1 seconden van werkmans 42.5 af kunnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Je kan even de laatste 2 video’s op mn twitch kanaal bekijken. Tijdens het oefenen mn stream aangehad :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• job115
[...]

https://gamerdvr.com/gamer/baloutje07/video/78450746

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
Stoksbrood schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:06:
[...]

Haha klopt, heb eerder met hem gereden en Dat is echt een kaliber te hoog. Maar idd beetje afkijken helpt altijd. Bochtje wat later in remmen (of juist niet).

Zit nu rond de 1.44nogiets, daar kan nog wel een seconde vanaf hoop ik.

Thnx @NLRev0lution, jouw Twitch opname helpt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:34
Wees gerust, ik haal die tijden ook nog absoluut niet.
Was nogal slaperig en reed nog met stock setup i.p.v. homologated, dus kwam niet onder de 1.45 uit :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Chabio schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:04:
[...]

Haha klopt, heb eerder met hem gereden en Dat is echt een kaliber te hoog. Maar idd beetje afkijken helpt altijd. Bochtje wat later in remmen (of juist niet).

Zit nu rond de 1.44nogiets, daar kan nog wel een seconde vanaf hoop ik.

Thnx @NLRev0lution, jouw Twitch opname helpt ook :)
Je kan ook in Rivals zijn ghost kiezen om tegen te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
rhwerkman schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:15:
[...]

Je kan ook in Rivals zijn ghost kiezen om tegen te rijden.
tenzij iemand in rivals een tijd heeft neergezet gaat dat helaas niet. Ik heb mijn tijd via freeplay > test drive neergezet, dus die tijd verschijnt alleen op de homologated leaderboards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:23
Mannen ik doe graag weer mee dit seizoen!
Door wat veranderingen op de planning inmiddels de maandagavond weer vrij.

Is er nog een plaatsje vrij? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lappiehero schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:39:
Mannen ik doe graag weer mee dit seizoen!
Door wat veranderingen op de planning inmiddels de maandagavond weer vrij.

Is er nog een plaatsje vrij? _/-\o_
Gamertag en startnummer aub :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:23
Om het overzichtelijke te houden is de Gamertag ook Lappiehero, startnummer 3.

[ Voor 50% gewijzigd door lappiehero op 23-08-2019 20:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pancake007
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-03-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FlmwMhCk1mlXIbzJAitJmH5o/thumb.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NkXJXamwVbCmpKZEiK8qr5Sj/thumb.png

Als het geen probleem is, dat ik er niet elke race er kan zijn ivm werk, zou ik mij graag aanmelden voor volgend seizoen.

Ik zit merendeel in de achterhoede, dus word nog vechten om de laatste plaats haha.

Pannenkoek001 en startnummer 007

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lappiehero schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 20:00:
[...]

Om het overzichtelijke te houden is de Gamertag ook Lappiehero, startnummer 3.
Pancake007 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:21:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Als het geen probleem is, dat ik er niet elke race er kan zijn ivm werk, zou ik mij graag aanmelden voor volgend seizoen.

Ik zit merendeel in de achterhoede, dus word nog vechten om de laatste plaats haha.

Pannenkoek001 en startnummer 007
Beide toegevoegd :)

@Pancake007 (je fotos zijn wel heel klein ;) ), verder is het geen probleem om af en toe mee te doen.. Hou het netjes op de baan en geef mensen de ruimte die wel voor de punten strijden ;)

Daarnaast aan iedereen het verzoek om Inschrijven / Klassement / Oefentijden in te vullen. Vanuit daar kijk ik wie er zijn per race en aan de hand van of het ingevuld is of niet zal ik invites versturen :)

[ Voor 12% gewijzigd door NLRev0lution op 24-08-2019 11:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pancake007
Top, zal straks even invullen. Eventjes bezig in de tuin met allerhande dingetjes.

Betreft de foto's, ik dacht dat je er op kon klikken, maar blijkbaar niet :-)

Ik ga sowieso al vrij snel uit de ideale lijn, om iemand voor te laten.
Vind het vervelend om mensen te hinderen, aangezien het uiteindelijk een spel is en het mij meer voor de gezelligheid is te doen.
Dat laatste zit wel snor, zag ik op de streams :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Hier ook weer ingevuld :Y

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 00:27
Zo, ingevuld en ik doe ook weer mee.
Tijden zijn opzich wel goed te doen denk ik.
Ben hem nu aan het downloaden voor de PC, maar zal nog wel met controller blijven racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@job115 en ik zijn even wat circuits aan het verkennen.. mocht je mee willen doen, join de lobby/party :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intr3pid
NLRev0lution schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 13:21:
@job115 en ik zijn even wat circuits aan het verkennen.. mocht je mee willen doen, join de lobby/party :)
Na de DTM wellicht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:34
Gisterenavond nog wat geoefend, maar tijd in de regen op Brands Hatch is volgens mij niet helemaal vergelijkbaar. Na een rondje of 10 werd de baan wel heel erg droog, waardoor ik bijna de tijd van job115 reed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
JPM85 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:09:
Gisterenavond nog wat geoefend, maar tijd in de regen op Brands Hatch is volgens mij niet helemaal vergelijkbaar. Na een rondje of 10 werd de baan wel heel erg droog, waardoor ik bijna de tijd van job115 reed 8)7
De regenachtige omstandigheden zijn inderdaad nogal wisselvallig. Op Silverstone hadden wij gister in een paar rondjes dat de tijden 4s sneller waren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Mijn Forza buienradar zegt dat het vooral motregen zal zijn tijdens de kwalificatie en races. Halverwege de races is er kans op een aardige wolkbreuk ;)

Wat we gisteren ook al zeiden, de oefentijden op Brands Hatch en Silverstone zullen vrijwel nutteloos zijn. Oefen vooral op waar de plassen komen te liggen en hoe de auto goed te besturen is :)

[ Voor 39% gewijzigd door NLRev0lution op 26-08-2019 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:31
@NLRev0lution ik zag dat ik mijn gamertag verkeerd had doorgegeven. Het is mavi1986 :) heb hem al aangepast in het excel bestand

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavi86 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:52:
@NLRev0lution ik zag dat ik mijn gamertag verkeerd had doorgegeven. Het is mavi1986 :) heb hem al aangepast in het excel bestand
Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
Zijn er mensen die met clutch rijden met een stuur? Beetje aan t oefenen maar is lastig zeg.

Knoppen wissel doet het em, kan alleen niet meer opzij kijken nu.

[ Voor 29% gewijzigd door Chabio op 28-08-2019 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Chabio schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:52:
Zijn er mensen die met clutch rijden met een stuur? Beetje aan t oefenen maar is lastig zeg.

@Stoksbrood @Mr Nielsson @Jordy8 rijden allemaal met stuurtje.

Overigens voegt clutch in deze auto niks toe. Dus je kan het gewoon uit laten.

• Jordy8
job115 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:09:
[...]

@Stoksbrood @Mr Nielsson @Jordy8 rijden allemaal met stuurtje.

Overigens voegt clutch in deze auto niks toe. Dus je kan het gewoon uit laten.
Oh? :P
Ik moet m'n tijden nog vergelijken voor ik een keuze maak. Dit weekend maar doen.

Jordy8 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:13:
[...]

Oh? :P
Ik moet m'n tijden nog vergelijken voor ik een keuze maak. Dit weekend maar doen.
Niet aanstellen, gewoon met je stuurtje rijden :>

Wat voor stuur heb je? Bij een Logitech G920 had ik m'n clutch op "B".
Voor mij is het in ieder geval het gemakkelijkste om een knopje te pakken waar je duim (bijna) op rust.

[ Voor 46% gewijzigd door Stoksbrood op 29-08-2019 09:19 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson

Ik heb de G920 en de clutch op B staan. Links en rechts kijken doe ik met LSB en RSB (als die zo heten? die knoppen links en rechts onderaan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:17:
[...]

Niet aanstellen, gewoon met je stuurtje rijden :>
Ik wil niet achter Timmie eindigen :+

Mijn F1 stuurtje is trouwens al kapot :P Er zitten kleine vibratie motoren in de handvaten. De rechter is stoek en gaat als een malle tekeer. Top kwaliteit :+ Nu al meer dan een week geleden aangemeld en nog geen reactie van onze Fanatec vrienden. Gelukkig heb ik het normale P1 stuurtje nog.

[ Voor 40% gewijzigd door Jordy8 op 29-08-2019 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@job115 rijd met een stuk hout en is nog steeds sneller dan jullie :+

Het is in ieder geval weer koel genoeg om te racen.. kunnen we de zomer niet afschaffen? :p

[ Voor 40% gewijzigd door NLRev0lution op 29-08-2019 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
Stoksbrood schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:17:
Wat voor stuur heb je? Bij een Logitech G920 had ik m'n clutch op "B".
Voor mij is het in ieder geval het gemakkelijkste om een knopje te pakken waar je duim (bijna) op rust.
G920 inderdaad, heb nu clutch onder a hangen, maar als t niet veel uitmaakt ga ik weer zonder rijden. T is nog geen automatisme bij me dus moet er nog teveel bij nadenken.

En idd wel fijn dat ik niet meer in mijn zwembroek hoef te racen @NLRev0lution

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik zag overigens dat er in de sheet nog wat ontbrak.. Endurance races.. Om even de animo te inventariseren en meteen ook wat de wensen zijn inzichtelijk maken hierbij een formuliertje (gaan we weer.. :p ):
https://forms.gle/HhZCkkKXaYGGVXX6A

Dit telt niet mee voor punten en mocht je zelf een race willen organiseren.. be my guest.

(meen je dat @Mu.siQ ... Rio mini :+ )

Graag wel serieuze reacties :)

[ Voor 10% gewijzigd door NLRev0lution op 29-08-2019 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Chabio schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

G920 inderdaad, heb nu clutch onder a hangen, maar als t niet veel uitmaakt ga ik weer zonder rijden.
Bij de GT auto's maakt het niks uit, maar bij verschillende klasses maakt het een aanzienlijk verschil of je met/zonder clutch rijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:16:
Ik zag overigens dat er in de sheet nog wat ontbrak.. Endurance races.. Om even de animo te inventariseren en meteen ook wat de wensen zijn inzichtelijk maken hierbij een formuliertje (gaan we weer.. :p ):
https://forms.gle/HhZCkkKXaYGGVXX6A

Dit telt niet mee voor punten en mocht je zelf een race willen organiseren.. be my guest.

Rio mini :')
Ik heb Watkins ingevuld :9~
Shit, bedenk me net dat Bathurst mij ook wel tof lijkt

[ Voor 4% gewijzigd door Jordy8 op 29-08-2019 10:26 ]

Jordy8 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Rio mini :')
Ik heb Watkins ingevuld :9~
Shit, bedenk me net dat Bathurst mij ook wel tof lijkt
Edit after submit staat aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Ja maar... ik wil beide :+
Laat hem op Watkins. Iets minder concentratie vereist.

Jordy8 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:30:
[...]

Ja maar... ik wil beide :+
Laat hem op Watkins. Iets minder concentratie vereist.
We hoeven het niet bij 1 endurance te houden he ;)

• job115
NLRev0lution schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:16:

gelukkig kan je niet een willekeurige gamertag invoeren... Oh wacht...

job115 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Form ingevuld :)

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
job115 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Oi :X

Maar ach, laat m maar lekker staan dan :+

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Na een korte zomerstop is het aanstaande maandag weer zover! We gaan los op de Hockenheimring. Na een kwalificatie van 1 opwarm ronde en 1 ronde om je tijd te zetten (ghosted) hebben we een hoofdrace van 23 rondes en een sprint race (reverse grid van uitslag hoofdrace) van 9 rondes.

Volle bak aangezien 15 man aanwezig zullen zijn, 1 misschien en van een aantal personen mis ik nog een aan/afwezigheid (@Disarmed070, @mannetje19, @Pancake007 en @SinergyX) Graag even je aan/afwezigheid invullen in de sheet (zie startpost)!

Denk eraan dat je je startnummer op je auto plakt (verplicht!) en dat je geen eigen tune hebt, we rijden immers met een gehomologeerd/homologated setup (@MAX3400 heeft een gehomologeerde tune die je kan downloaden zodat je zeker weet dat je de juiste setup hebt)

Ik gooi maandag de lobby open om 20:15, zelf joinen mag maar een invite zal ook gestuurd worden, waarna we om 20:30 zullen starten. Lets go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intr3pid
NLRev0lution schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:21:
Na een korte zomerstop is het aanstaande maandag weer zover!
Mijn zomerstop begint morgen pas, dus ik mis de eerste 2 races helaas. Veel plezier allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Intr3pid schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:01:
[...]

Mijn zomerstop begint morgen pas, dus ik mis de eerste 2 races helaas. Veel plezier allemaal!
Fijne vakantie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
Heb een probleem gevonden met de Porsche, stomme ding wil niet rollen. Wat moet ik nu aan het einde van races doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
Ik wist dat ik iets vergat, afgelopen week :-|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
job115 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:43:
Heb een probleem gevonden met de Porsche, stomme ding wil niet rollen. Wat moet ik nu aan het einde van races doen?
Lastig inderdaad. Met ons alle op je inbeuken gaat denk ik niet werken, maar we kunnen het altijd proberen natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
Jordy8 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:06:
[...]

Lastig inderdaad. Met ons alle op je inbeuken gaat denk ik niet werken, maar we kunnen het altijd proberen natuurlijk.
Ontdekte gister dat friction assist aan stond en daarom die kever niet wilde rollen. Dus bedankt voor de creatieve oplossing, maar dat zal helaas/gelukkig niet nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
@Jordy8 wil je niet gezellig bij mij meerijden? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Intr3pid schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:01:
[...]

Goeie vakantie en geniet ervan d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
timmie271 schreef op zondag 1 september 2019 @ 10:28:
@Jordy8 wil je niet gezellig bij mij meerijden? :+
Met je meerijden wel. Niet hopeloos achter gelaten worden :P

Misschien probeer ik t gewoon. Rij ongeveer tijden van 1.43 laag tot midden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
Als het goed is ie bijgewerkt, maanda avond word een lastige ivm mijn werk.
Ik heb een klus van 6 dagen, waar ik op de eerste 2 al niet voor half 10 s'avonds thuis was, dus even op niet aanwezig gezet.
Mocht ik eerder thuis zijn, laat ik het natuurlijk weten ;)

@Jordy8 ik steun je wel, gezien mijn rondetijd blijven we samen hopeloos achter :-D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was nog even twijfel of ik mijn SSD nog binnen zou krijgen, maar ingeschreven :D
Nu nog ~100GB opnieuw downloaden :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
@Stoksbrood Doe ff rustag met je 41,7 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Ik zal morgenmiddag als ik weer es wakker ben van de nachtdienst even de porsche aanschaffen en een paar rondjes rijden om te kijken waar ik sta (of slaap) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
Zal hem nog invullen. Hoop erbij te zijn maar is nog niet helemaal zeker 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:>

Was een aardig snel rondje inderdaad, al zal ik dit tempo niet constant kunnen rijden.
Volgens mij zat ik redelijk consequent rond de 42'ers.

Valt me wel op hoe meer ik met de Porsche rijd hoe fijner ik 'm rond krijg :)
Bij Monza staat ook al een leuke tijd alleen is die niet sneller dan @job115 :+

[ Voor 12% gewijzigd door Stoksbrood op 02-09-2019 07:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op maandag 2 september 2019 @ 07:37:
[...]

:Y Het is beetje een apart wagentje zeg maar. Ik moest heel wat rondjes rijden om in de 42ers te komen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nice, 17 man aanwezig vanavond. Lang niet zo'n hoge opkomst gehad. Wel hierdoor een aantal praktische zaken.. stabiliteit van de lobby's en voicechat. Ik streef ernaar dat we met zn allen in 1 lobby rijden met de voice chat (dus geen aparte party). Hierdoor kunnen er dus een aantal zaken gebeuren (de meeste zijn er mee bekend maar voor de nieuwkomers is het handige info).

- We krijgen te maken met disconnects (Ik hoop dat de stabiliteit na de laatste patches gefixt is.. sowieso met 15 a 16 man ging het volgens mij best goed de laatste keren). ik stel voor om 1 keer een restart te doen als er een aantal disconnecten in de eerste ronde, disconnect je na de 1e ronde dan vind ik het heel vervelend maar dan is het helaas.
We kunnen er voor kiezen om met 2 lobby's te rijden maar dan rijden we weer met zo weinig man dat het niet meer leuk is..

- Voice chat klapt er uit voor mensen.. Dat is jammer en minder gezellig. Mocht het je overkomen.. Let gewoon op in gevechten op de baan, geef elkaar ruimte, het is maar een spelletje.

Op en/of aanmerkingen? Mochten we uiteindelijk alsnog met 2 lobby's moeten gaan rijden (ik verwacht een vergelijkbare opkomst de komende races, en niet iedereen doet nog mee) dan zal de verdeling gebaseerd zijn op punten.

edit: nog een dingetje vergeten, ik twijfelde ook om het te vermelden maar.. het is best verleidelijk om je niet aan track limits te houden op Hockenheim (en volgende races)... een keer kan gebeuren maar let er op.. Je wilt je punten behouden na een race toch? :)

[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 02-09-2019 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
NLRev0lution schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:52:
Nice, 17 man aanwezig vanavond. Lang niet zo'n hoge opkomst gehad. Wel hierdoor een aantal praktische zaken.. stabiliteit van de lobby's en voicechat.
Dat voicechat gebruiken blijft ellende met Forza. Is Discord geen optie? Rij ook AC en ACC bij AOR en Discord werkt daar altijd zorgenvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intr3pid schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:34:
[...]

Dat voicechat gebruiken blijft ellende met Forza. Is Discord geen optie? Rij ook AC en ACC bij AOR en Discord werkt daar altijd zorgenvrij.
De meeste zitten achter een xbox..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 00:27
Niet echt kunnen oefenen, maar de auto is klaar voor vanavond.
Heb er wel weer zin in.
Speel nu op de PC, dus als het geluid weg valt zou ik ook over kunnen schakelen naar Discord.

Ow, en ik weet niet of dit nog een ding is, maar voor de zekerheid; Even @timmie271 taggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
uh oh gaat dat ook weer beginnen @kleefei? :+

Zal vanavond wel als een zombie bij de race zijn denk ik. Heerlijk zo'n nachtdienst :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
kleefei schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:45:
Niet echt kunnen oefenen, maar de auto is klaar voor vanavond.
Heb er wel weer zin in.
Speel nu op de PC, dus als het geluid weg valt zou ik ook over kunnen schakelen naar Discord.

Ow, en ik weet niet of dit nog een ding is, maar voor de zekerheid; Even @timmie271 taggen
Het was niet echt een ding meer, maar nu we toch bezig zijn.... @timmie271 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
mannetje19 schreef op maandag 2 september 2019 @ 00:39:
[...]

Zal hem nog invullen. Hoop erbij te zijn maar is nog niet helemaal zeker 🤔
Edit: Groen licht. I'm in ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
NLRev0lution schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:36:
[...]

De meeste zitten achter een xbox..
Ah ja. Da's op zich een goede reden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
Intr3pid schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:58:
[...]

Ah ja. Da's op zich een goede reden 8)7
Schaamteloze selfquote: de meesten zullen een mobiele telefoon hebben ;-) De discordapp is er ook voor Android en iOS. Enfin, kunnen we altijd nog een keer proberen als backup.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Intr3pid schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:03:
[...]

Schaamteloze selfquote: de meesten zullen een mobiele telefoon hebben ;-) De discordapp is er ook voor Android en iOS. Enfin, kunnen we altijd nog een keer proberen als backup.
Tenzij er een app is voor de xbox.. maar dat zou iemand met een xbox even moeten checken.. Dan zou het een optie kunnen zijn idd

En zoals ik al zei, livery zou nog veranderen. De bezorger was alleen nog onderweg :+

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0rcjNNb/image.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TTdpgBs/image.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/BCJhMM9/image.png

[ Voor 27% gewijzigd door NLRev0lution op 02-09-2019 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
Geen chat voor mij vanaaf tijdens de race, niet echt gezellig maar heb de concentratie hard nodig B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ik zal vanavond ook weer streamen: https://www.twitch.tv/Nielles26 [let op: nieuwe gebruikersnaam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op maandag 2 september 2019 @ 07:37:
[...]

Was een aardig snel rondje inderdaad, al zal ik dit tempo niet constant kunnen rijden.
Volgens mij zat ik redelijk consequent rond de 42'ers.

Bij Monza staat ook al een leuke tijd alleen is die niet sneller dan @job115 :+
Heb de tijden sheet weer even recht gezet met een 1:41.583 op hockenheim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:05:
Ik zal vanavond ook weer streamen: https://www.twitch.tv/Nielles26 [let op: nieuwe gebruikersnaam]
https://www.twitch.tv/nlrev0lution stream staat hier ook aan.

Lobby gaat open om 20:15. Ik zal iedereen een invite sturen. Uiterlijk 20:30 starten we!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Mijn Porsche is er ook klaar voor wat betreft de kleurstelling :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/5e5d79af-657c-4dc2-a699-e333e026e4d8

Desktop config | YouTube kanaal

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.