XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Je kan veel sneller van richting veranderen, wat in de chicanes een hoop helpt op Yas Marina. Merkte wel dat de auto zich ook anders gedraagt op de kerbstones, leek meer te stuiteren. Op andere banen zal het denk ik minder helpen.Stoksbrood schreef op maandag 11 november 2019 @ 07:56:
[...]
Nice! Had eigenlijk ook niet anders van je verwacht
[...]
Ik rijd het hele seizoen al met sim steering dus kan dit niet bevestigen of ontkrachten
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (ongeacht of je er bent of niet).
Voor de thuisblijvers/liefhebbers zal ik de stream aanslingeren: https://www.twitch.tv/nlrev0lution.
Overige streams:
https://www.twitch.tv/nielles26
https://www.twitch.tv/stoksbrood
Alle streams gelijktijdig:
http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26/stoksbrood
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Eerste paar rondes heb ik ook nergens last van. Daarna weer hetzelfde gezeik als op Spa...Mr Nielsson schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:10:
[...]
Ik had gisteren nergens last van met de nieuwste drivers
XBL: Plank268
Rollback doen van je gpu drivers..?Jordy8 schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:34:
[...]
Eerste paar rondes heb ik ook nergens last van. Daarna weer hetzelfde gezeik als op Spa...
Ik ga het proberen. Al is het misschien sneller en makkelijker om de 2070 voor mijn oude 1060 te wisselen
Ah damn,Jordy8 schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:34:
[...]
Eerste paar rondes heb ik ook nergens last van. Daarna weer hetzelfde gezeik als op Spa...
Ik ga voor de zekerheid een rollback doen
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Weet jij nog welke versie goed werkte?Mr Nielsson schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:58:
[...]
Ah damn,
Ik ga voor de zekerheid een rollback doen
4 versies terug denk ik
Ik heb versie 436.30 geïnstalleerd. Lijkt vooralsnog beter te werken. Is van begin september.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zal de sheet zodadelijk even bijwerken.
[Video: https://www.twitch.tv/videos/507042688]
race 1 was minder erg, waardoor ik nog kon finishen.
Welke driver versie had je geïnstalleerd? Met die ik eerder noemde heb ik totaal geen last gehad.Mr Nielsson schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:32:
Kleine samenvatting van hoe mijn races eruit zagen.
[Twitch]
race 1 was minder erg, waardoor ik nog kon finishen.
Had ook 436.30 geinstalleerdJordy8 schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:46:
[...]
Welke driver versie had je geïnstalleerd? Met die ik eerder noemde heb ik totaal geen last gehad.
Vreemd dan. Ik heb in veilige modus ddu gebruikt en daarna opgestart zonder internetverbinding, driver geïnstalleerd.
Zo erg als jij had in race 2 heb ik nog nooit gehad.
Jammer van de disconnect @Mr Nielsson
De uitslag:

Nieuwe tussenstand:

Volgende race is Laguna Seca, ik ben er dan zelf niet bij. Host zal later bekend worden gemaakt.
Aan iedereen de oproep om je aanwezigheid te checken, wederom 3 man afwezig terwijl ze wel op aanwezig stonden.. (@theAlchemist, @kleefei en @Intr3pid..) Ben je verhinderd of je hebt geen zin, laat het gewoon even weten.
[ Voor 22% gewijzigd door NLRev0lution op 11-11-2019 22:18 ]
Ik heb in de Excelsheet mijn falen verwerkt en 5 punten bij mezelf afgetrokken en er bij @JPM85 opgeteld.NLRev0lution schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:16:
Waren weer een paar heerlijke races mannen
Beide heb ik met een geel kleurtje gemarkeerd
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Excuses, het stond me totaal niet meer bij dat er een race was. Net verhuisd dus het is hier een beetje chaotisch. Volgende keer ben ik er weer bij.NLRev0lution schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:16:
Aan iedereen de oproep om je aanwezigheid te checken, wederom 3 man afwezig terwijl ze wel op aanwezig stonden.. (@theAlchemist, @kleefei en @Intr3pid..) Ben je verhinderd of je hebt geen zin, laat het gewoon even weten.
Zeer sportief!, maar zoals eerder, foutje moet kunnenStoksbrood schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:47:
[...]
Ik heb in de Excelsheet mijn falen verwerkt en 5 punten bij mezelf afgetrokken en er bij @JPM85 opgeteld.
Beide heb ik met een geel kleurtje gemarkeerd.
Zelf een zeer enerverende race gehad met @MAX3400. Zal eens kijken of de replay is opgeslagen.
Stoks was de bowlingbal en jij de kegel. Zo zag het er uitJPM85 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:18:
[...]
Zeer sportief!, maar zoals eerder, foutje moet kunnen
De sprintrace was flink zweten. Gelukkig in de laatste ronde nog Revo in kunnen halen met een alles of niets divebomb om 2de te worden
Een foutje moet inderdaad kunnen alleen ik was iets te enthousiastJPM85 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:18:
[...]
Zeer sportief!, maar zoals eerder, foutje moet kunnen![]()
Zelf een zeer enerverende race gehad met @MAX3400. Zal eens kijken of de replay is opgeslagen.
Ik dacht @Jordy8 eruit te remmen alleen toen ik om hem heen probeerde te sturen moest ik al in de remmen. Hierdoor begon mijn auto te glijden en was ik een ongeleid projectiel

Wanneer mij het zou overkomen zou ik er ontzettend van balen, vooral als ik op een mooie plek had kunnen eindigen. Dat is dan ook de reden dat ik je mijn punten heb gegeven die jij hebt verloren zodat je geen verlies hebt wat dat betreft.
Op de naar de volgende
Moet er toch even wat over zeggenStoksbrood schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:47:
[...]
Ik heb in de Excelsheet mijn falen verwerkt en 5 punten bij mezelf afgetrokken en er bij @JPM85 opgeteld.
Beide heb ik met een geel kleurtje gemarkeerd.
Ik snap je gedachte gang en dat je het heft in eigen handen neemt prima (sort of).. maar volgende keer lekker laten zitten aangezien we dan voor elke race wel aan de gang kunnen blijven. Ik heb Joeri er niet over gehoord en alleen jij bent zo eerlijk geweest om het te melden.. Volgens de regels hoef ik er dus niets mee te doen.
Heb ze even niet meer scherp op het geheugen maar er zijn volgens mij zat incidenten geweest afgelopen races/seizoenen waarbij er niets met de punten achteraf gedaan is.
@JPM85 en @Stoksbrood (mening van andere hoor ik ook graag) zeg maar wat jullie willen al is het wel enigszins duidelijk.. Regel technisch gezien hoeft er nu dus niets te gebeuren en draaien we de punten terug zoals ik ze gepost heb onder "uitslag".
Ben zelf in de sprintrace ook rechtdoor geschoten bij het aanremmen, en had het geluk @MAX3400 & @rhwerkman te missen. Dat is inherent aan (close) racen, soms mis je je rempunt. Zolang het bij uitzonderingen blijft heeft denk ik iedereen hier vrede mee.
edit: Kunnen we in het vervolg trouwens niet beter Xbox Party chat gebruiken? (bij <16man), laatste races hebben we redelijk wat momenten gehad zonder audio. Zeker in deze momenten is het belangrijk met elkaar te kunnen communiceren.
[ Voor 20% gewijzigd door JPM85 op 12-11-2019 14:07 ]
Party loopt ook met problemen, daarom is besloten game chat te gebruiken.JPM85 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:55:
Voor mij hoeft het niet, en ben van mening dat het ook bij het spelletje hoort. Een foutje kan iedereen maken en deze was k*t omdat ik aan de leiding lag, maar ik verwacht hier echt geen opzet.
Ben zelf in de sprintrace ook rechtdoor geschoten bij het aanremmen, en had het geluk @MAX3400 & @rhwerkman te missen. Dat is inherent aan (close) racen, soms mis je je rempunt. Zolang het bij uitzonderingen blijft heeft denk ik iedereen hier vrede mee.
edit: Kunnen we in het vervolg trouwens niet beter Xbox Party chat gebruiken? (bij <16man), laatste races hebben we redelijk wat momenten gehad zonder audio. Zeker in deze momenten is het belangrijk met elkaar te kunnen communiceren.
Voorgaande keren waren er een aantal wel op aanwezig ingevuld maar geen reactie op de invite, ik zit er aan te denken om deze personen binnenkort maar even op te schonen uit de deelnemerslijst en klassement.
Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30 (ongeacht of je er bent of niet).
LET OP: de spelshow host voor vanavond is @rhwerkman
Ik heb de plicht om mezelf vol te gaan vreten aangezien mn vriendin jarig is. Tot over 2 weken dus
Gefeliciteerd!NLRev0lution schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:42:
Ik heb de plicht om mezelf vol te gaan vreten aangezien mn vriendin jarig is. Tot over 2 weken dus
https://twitch.tv/nielles26
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Excuses hiervoorNLRev0lution schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:42:
Vanavond is het weer zover! So far 14 man bevestigd. Controleer nog even of alles goed staat: Inschrijven / Klassement / Oefentijden qua aan/afwezigheid.
Voorgaande keren waren er een aantal wel op aanwezig ingevuld maar geen reactie op de invite, ik zit er aan te denken om deze personen binnenkort maar even op te schonen uit de deelnemerslijst en klassement.
LET OP: de spelshow host voor vanavond is @rhwerkman
Ben er vanavond wel bij! Net thuis, niet geoefend maar dat mag de pret niet drukken!!!
Heb een heel stabiele race gehad moet ik zeggen. Heb in de eerste race de gehele tijd voor @JPM85 kunnen rijden en in de tweede race op een gegeven moment voor @MAX3400
Daarnaast een heel mooie eindstand in de tweede race tussen plaats 5 en 6, nog nooit eerder meegemaakt

[YouTube: Clip: FM7 ~ GoT Porsche Cup S07R07 - Laguna Seca [NL] - LAST LAP]
[ Voor 62% gewijzigd door Mr Nielsson op 25-11-2019 22:01 ]
Mijn concentratie kakte hard in vanaf rondje 13 (toen ging ik de bandenstapel in). Was je sowieso niet voorbij gekomen, want scheelde niets onze rondetijden.Davidson schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:51:
Was weer een mooie race heren![]()
Heb een heel stabiele race gehad moet ik zeggen. Heb in de eerste race de gehele tijd voor @JPM85 kunnen rijden en in de tweede race op een gegeven moment voor @MAX3400
Daarnaast een heel mooie eindstand in de tweede race tussen plaats 5 en 6, nog nooit eerder meegemaakt
[Afbeelding]
Heb je nog iets met je drivers kunnen spelen i.v.m. performance issues?kleefei schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:23:
[...]
Excuses hiervoor
Ben er vanavond wel bij! Net thuis, niet geoefend maar dat mag de pret niet drukken!!!
Ik heb gekeken, maar als ik een oudere download, dan heb ik weer issue's met star wars en call of duty...Stoksbrood schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:41:
[...]
Heb je nog iets met je drivers kunnen spelen i.v.m. performance issues?
Dus ik join de volgende wel gewoon via de xbox.
Lijkt me dan inderdaad verstandig... Jammer van nVidia dat ze het niet onder controle krijgen om "alles" normaal te laten werkenkleefei schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:53:
[...]
Ik heb gekeken, maar als ik een oudere download, dan heb ik weer issue's met star wars en call of duty...
Dus ik join de volgende wel gewoon via de xbox.
Haha dat commentaar erbij, heerlijk!Mr Nielsson schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:55:
Heerlijke 2e race, met een onverwachte einde!![]()
![]()
What are the odds.
[YouTube: Clip: FM7 ~ GoT Porsche Cup S07R07 - Laguna Seca [NL] - LAST LAP]
Huh? Wie wat waar

Ik kan de 23e niet mee doen, dus alvast gefeliciteerd met de titel
Ja kak! Anders vechten we het de laatste race wel gewoon uit. Winner takes alljob115 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 15:26:
[...]
Ik kan de 23e niet mee doen, dus alvast gefeliciteerd met de titel
Ps. er staat een 01:59,402 te wachten voor je
[ Voor 8% gewijzigd door Stoksbrood op 07-12-2019 16:06 ]
Stream zal ik aanslingeren voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution
Gok dat @Mr Nielsson ook gaat streamen: https://www.twitch.tv/nielles26
Beide streams gelijktijdig: http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26
Is het al een poosje helaasJPM85 schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:56:
Verdacht stil hier. We gaan wel racen vanavond toch? 😇
Aangezien we met zo weinig zijn kunnen we ook in een party met zn allen ivm brakke voice denk ik zo?
[ Voor 21% gewijzigd door NLRev0lution op 09-12-2019 19:52 ]
xbl: superlucky luke
Meh..Annoying-Orange schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:25:
Gaat niet lukken om mee te racen vandaag. Probeer net Forza op te starten op mijn Xbox maar geeft dat ik moet wachten tot die ready is, terwijl er geen update voor is. Reboot hielp niet, dus maar even opnieuw installeren.
Verder missen we @Chabio, @kleefei en @SinergyX. Wederom verzoek om aanwezigheid te checken en daar waar nodig ff een x of een v zetten.. zo moeilijk is het niet
downloads: GeForce Game Ready Driver 441.66 WHQL
[Forza Motorsport 7]: Game starts to stutter after racing a few laps [2750611]
FinallyNLRev0lution schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:00:
Wederom een patch voor de pc users:
downloads: GeForce Game Ready Driver 441.66 WHQL
[Forza Motorsport 7]: Game starts to stutter after racing a few laps [2750611]
Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30, of eerder als iedereen er is.
Ik ben erbij, kan alleen geen V zetten in het document via de telefoon 👍NLRev0lution schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:09:
Vanavond is het weer zover en gaan we met welgeteld 8 man los(@Davidson laat je weten of je er bij bent of niet?). Controleer nog even of alles goed staat: Inschrijven / Klassement / Oefentijden qua aan/afwezigheid.
Lobby gaat open om 20:15 en we starten uiterlijk om 20:30, of eerder als iedereen er is.
late edit; aangepast

Misschien hebben we droge momenten, zal meer lichte regenval zijn dan zware.. Qua totale neerslag zal het wel meevallen.SinergyX schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:12:
Zie nu pas dat het regen is, ik doe straks nog even rondje, maar als het bagger is, doe ik niet mee.
Ai, door omstandigheden helemaal vergeten door te geven dat ik er vanavond niet bij kon zijnNLRev0lution schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:09:
(@Davidson laat je weten of je er bij bent of niet?). Controleer nog even of alles goed staat: Inschrijven / Klassement / Oefentijden qua aan/afwezigheid.

Iedereen een goede jaarwisseling!
Tot maandag

Hopelijk heeft iedereen zijn vingers nog
Zolang je de buitenbocht neemt is er niks aan de handJPM85 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:18:
Ik maak hierbij alvast mijn excuses als ik de bocht uit glij. Wat een klote circuit is dit zeg 🤬, dan valt Abu Dhabi nog wel mee.
Ga er vanuit dat @NLRev0lution ook weer zal streamen. Onze streams tegelijkertijd: http://kadgar.net/live/nlrev0lution/nielles26
Ik weet eigenlijk niet echt of ik in het goeie topic zit. Maar heb sinds kort ook FM7, maar omdat forza totaal nieuw voor mij is.. Heeft er iemand enkele tips? Ik heb wel alle gratis dlc's al gedownload. En wat races gespeeld. Gistermiddag & avond ook helemaal zot gespeeld
Kortom, toch wel een leuk spelletje als je je verveeld
Zelf ervaring met Assetto Corsa en Project Cars en Forza is zeker een andere game (heb zelf eerder deeltje 4 en nu 7 gespeeld). Uit mijn ervaring is Forza juist wat meer arcade dan de eerder genoemde titels. Maar ben het inderdaad wel met je eens dat sommige wagens lastig op de weg zijn te houden
[ Voor 14% gewijzigd door Davidson op 11-01-2020 20:59 ]
Voel je vrij om eens mee te doen met een League race. Wie weet vind je t wat en wil je vaker mee doenMilan1NL schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:51:
Mooie foto's!
Ik weet eigenlijk niet echt of ik in het goeie topic zit. Maar heb sinds kort ook FM7,....
Beste oefening is gewoon races meedoenMilan1NL schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:17:
Oh ben bang dat ik jullie er af knal 😅, nog ff wat meer oefenen 🙈
Is er nog animo voor een volgend seizoen en zo ja zijn er dan specifieke wensen? Vooral gezien de teruglopende aanwezigheid van het huidige seizoen. Moet het anders qua opzet/tijden/etc..?
Ik vond het qua opzet/tijden prima, maar kan begrijpen dat er mensen zijn die iedere race een andere wagen willen rijden. Zoals vorig seizoen vond ik ook leuk met 2 verschillende klasses in sprint/featureNLRev0lution schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:56:
Even vooruitlopend op de zaken.. We hebben nog een week of 6 en 3 races te gaan tot het einde van het seizoen, aanstaande maandag is de volgende race op Suzuka en vervolgens dus nog 2 te gaan.
Is er nog animo voor een volgend seizoen en zo ja zijn er dan specifieke wensen? Vooral gezien de teruglopende aanwezigheid van het huidige seizoen. Moet het anders qua opzet/tijden/etc..?
Voor mij mijn 1e seizoen en gelukkig heb ik voldoende gevechten gehad (voornamelijk met @MAX3400)NLRev0lution schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:56:
Even vooruitlopend op de zaken.. We hebben nog een week of 6 en 3 races te gaan tot het einde van het seizoen, aanstaande maandag is de volgende race op Suzuka en vervolgens dus nog 2 te gaan.
Misschien een idee om 3 races te doen die iets korter zijn (zoals de sprint race), het veld was hier vaak kort bij elkaar en je hebt toch wat meer lol als het veld meer in gevecht is.
Qua auto en circuits is het mij om het even. Ik hou persoonlijk wel meer van de race klasse auto's, maar ook hier kan je redelijk mixen.
Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS
Hopelijk veel vernieuwing en verbetering in het nieuwe deel. En hopelijk is er dan ook weer een GoT league met vernieuwde interesse van ons afhakers
Wat betreft de opzet heb ik zelf niks te klagen, vond het altijd top geregeld en in elkaar gezet.
Maar zegt niets over het plezier wat ik in de afgelopen twee seizoenen heb beleefd. De samenstelling van de races, de sfeer en de competitie zijn zeker goed!
Maar mijn suggestie voor volgend seizoen zal zijn dat we op kleinere circuits rijden (of varianten daarvan) met niet zo snelle maar wel makkelijk te rijden auto's; te denken aan een Lotus 2-Eleven of een Mazda MX5 Cup. Desnoods in multiclass zodat je de snelle en minder snelle deelnemers apart kan indelen zodat het competitief blijft
Langzamere klasse (Forza Touring bijvoorbeeld)
- Kwalificatie 2 a 3 rondes
- Race 1 (aantal rondes gelijk aan 15 a 20 minuten)
- Race 2 reverse grid van uitslag Race 1 (aantal rondes gelijk aan 10 a 15 minuten)
Uiteindelijk dus een iets kortere avond.
Vanavond eerst maar eens langs Suzuka..
So far 11 man bevestigd. Controleer nog even of alles goed staat: Inschrijven / Klassement / Oefentijden qua aan/afwezigheid.
Mvg , FartingDad
Laat maar weten of je vanavond mee wilt rijden en wat je gamertag is. Je doet dan wel voor spek en bonen mee maar hebt dan wel een indicatie van hoe het er aan toe kan gaan.Imac2011 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 17:33:
Hallo , ik kreeg in het iracing deel van het forum een reactie van Stoksbrood , lijkt me leuk om mee te rijden ,alleen hoe kan ik me nu nog aanmelden , en op xbox heb ik andere gamingtag !?Is dat een probleem ?
Mvg , FartingDad
Mvg , Robin
De volgorde is nog niet helemaal juist bij de uitslagenNLRev0lution schreef op maandag 20 januari 2020 @ 22:06:
Uitslag:
[Afbeelding]
Tussenstand:
[Afbeelding]
Vind Suzuka overigens wel een fijn circuit! In de eerste race ook wel lekker bumper aan bumper zo af en toe gereden, vooral met Joeri. Helaas bij de start van de sprint een beetje pech met o.a. in de zandbak met MAX3400. Daarna in de laatste ronde haalde ik met een latere remactie bijna SinergyX in, maar kwam bijna in de bandenstapel

[ Voor 36% gewijzigd door Davidson op 20-01-2020 22:26 ]
Bedankt voor het joinen en als het goed is tot de volgende !
Tof dat je meteen mee hebt gedaan! Over het instellen van je stuur, kijk hier eens. Staan 3 "setups", mogelijk dat hier iets tussen zit voor jeImac2011 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 22:29:
Zo , voor de eerste keer meegekeken ,mee gereden kan je het niet noemen , 10 seconden langzamer als de toppers .Maar ik heb wel overal langs het circuit de graskantjes gemaaid , kost natuurlijk wel tijd.Ik zal de instelling van mijn stuur nog eens checken omdat ik veel moeite had om niet elke bocht door te glijden .Voor de rest zal het ongetwijfeld driverskills zijn , was een gezellige boel in ieder geval .
Bedankt voor het joinen en als het goed is tot de volgende !
Was een leuk gevecht! Gelukkig kon ik je voorbij komen nadat je een klein foutje maakte bij de chicane.Davidson schreef op maandag 20 januari 2020 @ 22:22:
[...]
Vind Suzuka overigens wel een fijn circuit! In de eerste race ook wel lekker bumper aan bumper zo af en toe gereden, vooral met Joeri. Helaas bij de start van de sprint een beetje pech met o.a. in de zandbak met MAX3400. Daarna in de laatste ronde haalde ik met een latere remactie bijna SinergyX in, maar kwam bijna in de bandenstapel
Circuit was net iets te krap om hem er echt veilig naast te zetten op sommige stukken. Gelukkig was ook dat mijn voordeel in de sprintrace, kon ik @rhwerkman nog achter mij houden
Zou je mij jou CSW settings nog willen delen. Heb via FMN al wel wat settings gehad, maar die Porsche is daarmee nog steeds niet echt controleerbaar. Ga ik eens kijken of ik volgende race ook mee doe met stuurStoksbrood schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 07:54:
[...]
Tof dat je meteen mee hebt gedaan! Over het instellen van je stuur, kijk hier eens. Staan 3 "setups", mogelijk dat hier iets tussen zit voor je.
Vind het best zoDavidson schreef op maandag 20 januari 2020 @ 22:22:
[...]
De volgorde is nog niet helemaal juist bij de uitslagen
Yes! Ga ik straks thuis voor je regelenJPM85 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:08:
[...]
Zou je mij jou CSW settings nog willen delen. Heb via FMN al wel wat settings gehad, maar die Porsche is daarmee nog steeds niet echt controleerbaar. Ga ik eens kijken of ik volgende race ook mee doe met stuur
Stoksbrood schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:13:
[...]
Yes! Ga ik straks thuis voor je regelen
ik wil proberen maandag weer mee te rijden en ben erg benieuwd naar de te verwachten rondetijden , zodat ik kan kijken of het een klein beetje zin heeft dat ik meedoe
Groeten Robin.
Volgens de excel sheet zitten de rondetijden voor Mugello ergens tussen de 1:53-54.Imac2011 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 23:57:
Goedenavond mensen ,
ik wil proberen maandag weer mee te rijden en ben erg benieuwd naar de te verwachten rondetijden , zodat ik kan kijken of het een klein beetje zin heeft dat ik meedoe![]()
Groeten Robin.
Zou mij richten op een stabiele 1:56-1:57, dan ga je leuk mee kunnen rijden.
JPM85 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 07:54:
Dat zijn wel gelijk de snelste tijden.
Zou mij richten op een stabiele 1:56-1:57, dan ga je leuk mee kunnen rijden.
Helaas, volgende keer beter.Davidson schreef op maandag 3 februari 2020 @ 07:31:
Wil mij hierbij afmelden voor vanavond, helaas even andere prioriteiten.
Dus vanavond ben ik er weer bij als achterhoede !
Dit topic is gesloten.