Als Casemiro met zijn benen ging scharen met de tackle dan was het wel rood. Dit was minstens geel.
Vond dit ook geen rood, kijk juist graag PL zodat dit soort tackles niet met rood worden bestraft zoals in België/Nederland.
Ik vond het zelf ook niet rood. Maar ik zag dat moment nog eens terug op twitter, op het moment dat hij de overtreding maakt zit zijn been boven Zaha zijn knie zo hoog komt ie erin. Wat ik denk dat het verschil vooral maakt is dat Zaha eigenlijk zonder mauwen snel weer opstaat. Had dat een willekeurige andere speler geweest die dat moment dan uitbuit had dat wel eens rood kunnen zijn.
Maar goed, ik probeer momenteel eerst nog De Gea logica uit te pluizen:
Maar goed, ik probeer momenteel eerst nog De Gea logica uit te pluizen:
"I don’t get it why Arsenal don’t play as we have to play in the same week and they don’t. I don’t understand. Now we miss him for a big game and it is a big loss for us."
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-01-2023 06:49 ]
Oh excuses dan. Ik dacht echt dat je een grap maakte.
Hetzelfde soort sentiment (de FA heeft iets tegen de club) leeft onder Man United supporters. Het is maar net welke club je support. Ik weet verder ook niet wanneer de FA besluit om actie te ondernemen maar dit zal waarschijnlijk ook afhankelijk zijn van hoe de scheidsrechter het ervaart en er verslag van maakt. Zoals ik al zei, veel clubs hebben dit seizoen al 1 of meerdere boetes van de FA ontvangen. Dat Arsenal er 1 krijgt betekent niet dat de FA iets tegen de club heeft opeens.Gunner schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:15:
[...]
Ze doen meer dan ik dacht, toegegeven Maar toch, van uit een objectievere bron dan;
[...]
Tegen de Newcastle-spelers is niets gedaan
Over het belagen van de lijn/scheidsrechter bij de Mancehester derby ook nog niets gezien op dit twitter.
Nogmaals; als een charge terecht is; prima. Maar wees dan consequent.
Overigens zijn er nu al 4 of 5 clubs die een dergelijke boete hebben ontvangen na hun wedstrijd tegen Newcastle.
Sommige voetbalsupporters schat ik niet zo hoog in, maar je zou gelijk kunnen hebben. Ik weet ook niet hoe die relatie is tussen de fans in al die jaren.Exactor it schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:43:
[...]
Provocerend is dit niet. Palace fans gaan niet boos worden over een trap naar een racistische mafkees 28 jaar geleden.
Voorbeeldje; Als Aaron Ramsey na zijn blessure in stoke speelde werd ie toch jarenlang nog uitgefloten door de stoke 'fans'. Echt onbegrijpelijk.
Alles beter dan die lompe houthakker van die McTominay.Goed nieuws voor Arsenal die gele kaart voor Casemiro. Nu wordt het McFred. Dat is zowel aanvallend als verdedigend een flinke downgrade. Anderzijds zou het kunnen dat een aanvaller geslachtofferd wordt en United vol op counter gaat inzetten. Dat kunnen ze wel.
Dat was wel even prettig ontwaken en die 1-1 te zien. Zo temperen de verwachtingen voor zondag tenminste een beetje.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Was het maar eentje; maar drie in korte tijd. Dan is het gewoon raar dat andere clubs met (imho) ergere dingen wegkomen. Gelukkig zijn het maar geldboetes.Noiz schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:04:
Dat Arsenal er 1 krijgt betekent niet dat de FA iets tegen de club heeft opeens.
Maar je neemt het complotstukje te serieus denk ik.
Wat het meer is wat @Gunner bedoelt, en dat kan je doortrekken door de gehele FA, is dat de consistentie niet goed is. Niet alleen bij die boetes achter maar ook bij de scheidsrechterlijke beslissingen op het veld en de VAR. Al moet ik zeggen dat de VAR dit seizoen al stukken beter is dan voorgaande seizoenen.Noiz schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:04:
[...]
Hetzelfde soort sentiment (de FA heeft iets tegen de club) leeft onder Man United supporters. Het is maar net welke club je support. Ik weet verder ook niet wanneer de FA besluit om actie te ondernemen maar dit zal waarschijnlijk ook afhankelijk zijn van hoe de scheidsrechter het ervaart en er verslag van maakt. Zoals ik al zei, veel clubs hebben dit seizoen al 1 of meerdere boetes van de FA ontvangen. Dat Arsenal er 1 krijgt betekent niet dat de FA iets tegen de club heeft opeens.
Overigens zijn er nu al 4 of 5 clubs die een dergelijke boete hebben ontvangen na hun wedstrijd tegen Newcastle.
EXCLUSIVE: Arsenal have opened talks to sign Leandro Trossard from Brighton, negotiations are advanced with official bid ready for permanent move. 🚨⚪️🔴 #AFC
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 19 januari 2023
Personal terms already agreed — talks will continue to get deal done soon. pic.twitter.com/WgiCtz1jG1
Nou we gaan voor Trossard dus.
Volgens mij liep z'n contract af dus Brighton wil nog wel wat vangen waarschijnlijk.
edit: oh nee, in 2024 pas maar hij had zelf aangegeven weg te willen.
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 19-01-2023 11:38 ]
Trossard heeft ook onenigheid met De Zerbi, de opvolger van Potter bij Brighton. Het schijnt dat de inzet van Trossard wat minder is geworden, en er wat sterallures na het WK bij zijn gekomen.Gunner schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:33:
[Twitter]
Nou we gaan voor Trossard dus.
Volgens mij liep z'n contract af dus Brighton wil nog wel wat vangen waarschijnlijk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ster-allures? Ik dacht dat Messi het WK had gewonnengambieter schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:39:
[...]
Trossard heeft ook onenigheid met De Zerbi, de opvolger van Potter bij Brighton. Het schijnt dat de inzet van Trossard wat minder is geworden, en er wat sterallures na het WK bij zijn gekomen.
Nee joh, Emi Martinez.Gunner schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:40:
Ster-allures? Ik dacht dat Messi het WK had gewonnen

(ik vergeef Emi Martinez een paar van zijn andere wandaden vanwege dit plaatje, welke het Qatar WK het juiste perspectief geeft)
Ik vermoed dat er hier weer een zaakwaarnemer kansen op een vette commissie ziet.
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 19-01-2023 12:06 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Goh ik snap Trossard wel. Is nu 28 en al 2 jaar heel goed aan het spelen, dat die dan nu een stap hogerop wil zetten.gambieter schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:39:
[...]
Trossard heeft ook onenigheid met De Zerbi, de opvolger van Potter bij Brighton. Het schijnt dat de inzet van Trossard wat minder is geworden, en er wat sterallures na het WK bij zijn gekomen.
Snap niet dat dit altijd in ruzie moet eindigen, ga gewoon in goede verstandhouding uit elkaar.
Tja, Brighton heeft in hem geinvesteerd, en die goede verstandhouding is er wel als dat met een goede transfersom komt. Het moet van beide kanten komen, en managers zien vaak gouden bergen als ze zonder transfersom overkomen, want dan is er meer ruimte voor de persoonlijke beloning en blijft er meer aan de strijkstok hangen.Chelseamarre123 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:07:
Goh ik snap Trossard wel. Is nu 28 en al 2 jaar heel goed aan het spelen, dat die dan nu een stap hogerop wil zetten.
Snap niet dat dit altijd in ruzie moet eindigen, ga gewoon in goede verstandhouding uit elkaar.
Voor Bosman waren de clubs onredelijk en was het vleeshandel, na Bosman is het nogal eens de spelers en hun managers die de klootzakken zijn. En de rijke clubs die proberen de kleinere clubs te naaien. Ben je rijk? Dokken.
Begrijp wat je wil zeggen maar het blijft ook maar Brighton. Nu doen ze het super goed maar voorheen was het net boven de degradatie eindigen.gambieter schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:11:
[...]
Tja, Brighton heeft in hem geinvesteerd, en die goede verstandhouding is er wel als dat met een goede transfersom komt. Het moet van beide kanten komen, en managers zien vaak gouden bergen als ze zonder transfersom overkomen, want dan is er meer ruimte voor de persoonlijke beloning en blijft er meer aan de strijkstok hangen.
Voor Bosman waren de clubs onredelijk en was het vleeshandel, na Bosman is het nogal eens de spelers en hun managers die de klootzakken zijn. En de rijke clubs die proberen de kleinere clubs te naaien. Ben je rijk? Dokken.
Speler is 28, zijn contract loopt af maar zou automatisch verlengd worden dus dan is verkopen toch vrij logisch.
Tuurlijk moet het juiste bedrag komen, maar denk dat ze toch easy 30 a 40 nog kunnen krijgen.
30M GPB wordt genoemd.
Zal dus wel naar Chelsea gaan voor 60
Brighton vraagt 26M pond, Arsenal heeft 20M geboden. Daar komen ze dus wel uit. Arsenal is persoonlijk met Trossard al rondt.Gunner schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:49:
30M GPB wordt genoemd.
Uiteraard, maar dat is om simpelweg om een copietje van de overeenkomst met Arsenal naar Chelsea te kunnen sturen met "dit +25%".JeroenNietDoen schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:41:
[...]
Brighton vraagt 26M pond, Arsenal heeft 20M geboden. Daar komen ze dus wel uit. Arsenal is persoonlijk met Trossard al rondt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bossie schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:45:
[...]
Uiteraard, maar dat is om simpelweg om een copietje van de overeenkomst met Arsenal naar Chelsea te kunnen sturen met "dit +25%".

Na de goal tegen City heb ik dat absoluut niet hoor.Noiz schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:04:
[...]
Hetzelfde soort sentiment (de FA heeft iets tegen de club) leeft onder Man United supporters. Het is maar net welke club je support. Ik weet verder ook niet wanneer de FA besluit om actie te ondernemen maar dit zal waarschijnlijk ook afhankelijk zijn van hoe de scheidsrechter het ervaart en er verslag van maakt. Zoals ik al zei, veel clubs hebben dit seizoen al 1 of meerdere boetes van de FA ontvangen. Dat Arsenal er 1 krijgt betekent niet dat de FA iets tegen de club heeft opeens.
Meer serieus, de scheidsrechters in Engeland zijn totaal inconsistent. McTominay had een penalty moeten krijgen gisteren. Onbegrijpelijk dat er niet eens naar gekeken is op de monitor. Dat soort dingen effenen elkaar wel uit in een seizoen (soms zelfs in 4 dagen tijd) maar je onthoudt toch altijd de totaal onzinnige beslissingen die in jouw clubs nadeel uitpakken. Je hoorde mij er gisteren niet over omdat je een overwinning tegen Palace niet van één beslissing moet laten afhangen. United had in dezelfde tempo als in de eerste helft door moeten gaan tot de 2-0. Was volledig eigen schuld dit puntverlies ondanks de slechte beslissing.
[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 19-01-2023 15:52 ]
Schuif Martinez naar de plaats van Casemiro, Shaw weer centraal, Malacia op de flank. Lijkt me veiliger dat McT opstellen. Fred kun je er wel bij hebben, dat zag je zaterdag.Exactor it schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:43:
[...]
Provocerend is dit niet. Palace fans gaan niet boos worden over een trap naar een racistische mafkees 28 jaar geleden.
Goed nieuws voor Arsenal die gele kaart voor Casemiro. Nu wordt het McFred. Dat is zowel aanvallend als verdedigend een flinke downgrade. Anderzijds zou het kunnen dat een aanvaller geslachtofferd wordt en United vol op counter gaat inzetten. Dat kunnen ze wel.
Fast deal as expected, Arsenal have moved very quickly during last night to get deal done among many contenders — it’s now done and here we go ⚪️🔴 #AFC
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 19 januari 2023
Exclusive story from today morning ⤵️ https://t.co/KBUO2GqFPU
De deal zou al rond zijn.
De algemene opinie;
Trossard.
— arseblog (@arseblog) 19 januari 2023
PL experience ✅
Adds depth to front positions ✅
Can help in second half of the season ✅
AVAILABLE ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
Will be interesting to see price given he only has 5 months left on his Brighton deal.
(behalve van dat contract, dat zou opengebroken zijn eerder dit jaar)
[ Voor 44% gewijzigd door Gunner op 19-01-2023 17:42 ]
Slaapkoppen bij Chelsea
nog een interessante wedstrijd vanavond;
City - Spurs
City - Spurs
Go Spurs!Gunner schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:44:
City - Spurs
Even een teiltje pakken...

Tesla M3LR '21
Die gaan nu voor Madueke, goede aanwinst voor de al zo volle ziekenboeg
* Gunner reikt London een stuk zeep aan om z'n mond mee te spoelen
Al zou dat wel de meest ideale uitslag zijn zie ik het niet 1-2-3 gebeuren.
Blij met Trossard ook moet ik zeggen
Prima voor in de breedte, veel ervaring, technisch vaardig. En redelijk bedrag voor PL begrippen.
Tesla M3LR '21
niet echt toch, spurs is meer afhankelijk van de grillen van Guardiola dan van hun eigen kwaliteiten om resultaat te boeken tegen city.Gunner schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:44:
City - Spurs
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vanuit de koppositie bekeken wel. Spurs is geen concurrent voor de titel. City wel. Als die nog een keer drie punten verliezen......Bossie schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:52:
[...]
niet echt toch, spurs is meer afhankelijk van de grillen van Guardiola dan van hun eigen kwaliteiten om resultaat te boeken tegen city.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 19-01-2023 17:53 ]
Zie ik ook wel zitten. Dan kun je Eriksen en Bruno op het middenveld houden. Lijkt me beter dan wat ik verwacht. McFred erin en Eriksen er uit.autje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:24:
[...]
Schuif Martinez naar de plaats van Casemiro, Shaw weer centraal, Malacia op de flank. Lijkt me veiliger dat McT opstellen. Fred kun je er wel bij hebben, dat zag je zaterdag.
Spurs is wel een lastige geweest voor City de afgelopen jaren. Op papier moet City met 4-0 winnen maar ze zijn niet in goede doen en Kane blijft Kane.Bossie schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:52:
[...]
niet echt toch, spurs is meer afhankelijk van de grillen van Guardiola dan van hun eigen kwaliteiten om resultaat te boeken tegen city.
City en Spurs, 2 clubs waar ik totaaaaaal niks mee heb en wat me ook niet echt uitnodigt om er even lekker voor te gaan zitten. Tuurlijk kan een City wanneer het loopt fan-tas-tisch voetballen, maar die hele club ansich vind ik gewoon niks
Twente komt eraan!
Toch bizar dat trainers zoals Mourinho, Conte het ook niet leuker weten te maken.JoteW schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:32:
City en Spurs, 2 clubs waar ik totaaaaaal niks mee heb en wat me ook niet echt uitnodigt om er even lekker voor te gaan zitten. Tuurlijk kan een City wanneer het loopt fan-tas-tisch voetballen, maar die hele club ansich vind ik gewoon niks
Tot een jaar of twee geleden keek ik voor mooi voetbal nog wel naar City (ook om ze te zien falen in CL, eerlijk is eerlijk). Maar ze spelen nu zulk saai behoudend voetbal dat ik het niet om aan te gluren vind. Het verschil tussen Sane en Sterling versus Mahrez en Foden/Grealish hebben ze bewust gedaan. Tikkie terug Jaap is het nu vaker dan de achterlijn halen met een mooie actie of killer pass.JoteW schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:32:
Nou zijn die allebei natuurlijk niet echt van het leuke voetbal...Bossie schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:48:
[...]
Toch bizar dat trainers zoals Mourinho, Conte het ook niet leuker weten te maken.
Well well.
Haha dat ging rap, 0-2
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 19-01-2023 21:46 ]
Twee keer in de week blij met Spurs.
Poah, zondag United verslaan en Arsenal staat gewoon 11 punten los bij deze stand! Heeeeuuuurlijk
Twente komt eraan!
That_escalated_quickly.gif
Blunder van Ederson en vlijmscherpe counter. Tijd om Haaland te wisselen, brengt 0,0.
Blunder van Ederson en vlijmscherpe counter. Tijd om Haaland te wisselen, brengt 0,0.
Idd, 40minuten in slaap gesust en opeens is het 0-2Exactor it schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:50:
[...]
Tot een jaar of twee geleden keek ik voor mooi voetbal nog wel naar City (ook om ze te zien falen in CL, eerlijk is eerlijk). Maar ze spelen nu zulk saai behoudend voetbal dat ik het niet om aan te gluren vind. Het verschil tussen Sane en Sterling versus Mahrez en Foden/Grealish hebben ze bewust gedaan. Tikkie terug Jaap is het nu vaker dan de achterlijn halen met een mooie actie of killer pass.

Ja, dit City is geen schim van wat het was en Haaland weet niet het verschil te maken. Ik denk ook wel dat we komende zomer best wat spelers gaan zien komen en vertrekken.
Bossie schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:01:
[...]
Idd, 40minuten in slaap gesust en opeens is het 0-2
Deze nog gezien?Exactor it schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:21:
[...]
Spurs is wel een lastige geweest voor City de afgelopen jaren. Op papier moet City met 4-0 winnen maar ze zijn niet in goede doen en Kane blijft Kane.
Edit: kak
Spurs, je hebt er ook niets aan he….
Elect a clown, expect a circus.
Battered everywhere they go...even when they stay homeSlasher schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:12:
Spurs, je hebt er ook niets aan he….
Leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer 
Dat had de 2-3 moeten zijn. Die Kulisevski is een leuke aanvaller.
Dat had de 2-3 moeten zijn. Die Kulisevski is een leuke aanvaller.
Dit is wel pijnlijk.
Jullie kunnen toch niet verliezen vanavond? Of de gevaarlijkste titelconcurrent verliest, of St Totteringham's Day is dichterbij gekomen
Het zo verspelen is wel heel erg jammer. Twitter zat vol juichende goonersgambieter schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:25:
Jullie kunnen toch niet verliezen vanavond? Of de gevaarlijkste titelconcurrent verliest, of St Totterings Day is dichterbij gekomen
[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 19-01-2023 22:30 ]
Dat laatste gaat denk ik sowieso wel gebeuren. Maar in de eerste plaats moet je aan jezejf denken dus is een verlies van City beter. Bijkomend: hoe denk je dat die spurs fans zich gaan voelen als zij ons aan de titel geholpen hebben? Dat zout wordt de komende jaren dan nog wel even ingewreven.gambieter schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:25:
Jullie kunnen toch niet verliezen vanavond? Of de gevaarlijkste titelconcurrent verliest, of St Totteringham's Day is dichterbij gekomen
Maar goed, noem me pessimistisch, maar ik wil niet naast mijn schoenen gaan lopen. We zitten op de helft van het seizoen, tot nu toe een knappe prestatie maar wij moeten nog tegen ManU, 2 keer tegen City en uit naar Liverpool en Newcastle. Alle 5 vallen goed te winnen maar met een beetje pech loop je 15 punten mis. Kan alle kanten op.
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-01-2023 22:38 ]
Spurs is afgezien van enkele leuke aanvallers toch ook wel pure middelmaat.
Hopelijk lukt het Simeone om van sierpaard Memphis een werkpaard te maken 
Dat zou in ieder geval zeer positief zijn voor Oranje.
Dat zou in ieder geval zeer positief zijn voor Oranje.
Wat een cadeautje, maar 15 strafpunten voor Juve voor wederom allerlei grove overtredingen van de regels. Degradatie zou de minimale straf moeten zijn. Als dit nou de 1e keer was geweest......
Is misschien meer voor randzaken maar dit lijkt juist op prima aanpak door overheid/justitie op eerlijkheid in voetbal. Het gaat om transfer gekkigheid. Dat zouden ze in de Premier Laugue ook mogen doen.toolkist schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 00:22:
Wat een cadeautje, maar 15 strafpunten voor Juve voor wederom allerlei grove overtredingen van de regels. Degradatie zou de minimale straf moeten zijn. Als dit nou de 1e keer was geweest......
Verder is de directeur voetbalzaken van Spurs ook gesanctioneerd. Nu enkel in Italië maar het schijnt dat ze gaan proberen de sancties via UEFA en FIFA te laten uitvoeren.
Zo daar had Robertson al binnen de minuut een gele kaart moeten krijgen...
en 0-1 Chelsea na 2 minuten
[edit]pff wat een mazzel voor Liverpool, op deze manier buitenspel staan voor Chelsea (bal kwam terug via de paal)
[edit]pff wat een mazzel voor Liverpool, op deze manier buitenspel staan voor Chelsea (bal kwam terug via de paal)
[ Voor 36% gewijzigd door toolkist op 21-01-2023 13:35 ]
Buitenspeltoolkist schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 13:34:
Zo daar had Robertson al binnen de minuut een gele kaart moeten krijgen...

Liet wel weer zien dat er heel veel fout zit bij de verdediging van Liverpool. Hoe kunnen er 3 spelers van Chelsea zo enorm vrij staan vlakbij het 5meter gebied.
Slechte wedstrijd tot nu van beide teams. Zowel Chelsea als Liverpool lukt het niet om de bal goed rond te spelen. Veel verkeerde passes en onnodig balverlies.
Sarcastisch bedoelt?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 15:02:
Lekkere start van Mudryk.
Elect a clown, expect a circus.
Nee hoor, was een van de betere.
Snap beide ploegen niet, je hebt toch drie punten nodig? LIV was vooral slecht.
Ze kunnen beiden niet beter op dit moment. Hun positie op de ranglijst is niet onterecht.HollowGamer schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 16:11:
Snap beide ploegen niet, je hebt toch drie punten nodig? LIV was vooral slecht.
Bij Liverpool draait Salah niet goed zonder Mane en speelt teveel als een rechtsbuiten, Nunez is te weinig aanwezig, en het middenveld is matig en traag. En ze missen Diogo Jota en Luis Diaz, maar Klopp is ook vergeten het middenveld te versterken, en de verdediging is zwak zonder VVD.
En tja, Chelsea, daar hebben we het al genoeg over gehad
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 21-01-2023 17:06 ]
Ik denk dat Todd nog een paar spelers moet kopen komende week. Gewoon blijven kopen tot het wel draait.gambieter schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 16:56:
[...]
Ze kunnen beiden niet beter op dit moment. Hun positie op de ranglijst is niet onterecht.
Bij Liverpool draait Salah niet goed zonder Mane en speelt teveel als een rechtsbuiten, Nunez is te weinig aanwezig, en het middenveld is matig en traag. En ze missen Diogo Jota en Luis Diaz, maar Klopp is ook vergeten het middenveld te versterken, en de verdediging is zwak zonder VVD.
En tja, Chelsea, daar hebben we het al genoeg over gehad
Ik zit nu naar Everton te kijken, maar dat wordt nog leuk. Voorzitter zoekt nog een paar honderd miljoen om het nieuwe stadion af te maken, Lampert zal wel ontslagen worden morgen en degraderen naar de Championship is eigenlijk het beste.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Maar hoe moet Chelsea nou gericht kopen als Arsenal nergens voor in de markt is?loekf2 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 17:45:
[...]
Ik denk dat Todd nog een paar spelers moet kopen komende week. Gewoon blijven kopen tot het wel draait.
Ik zit nu naar Everton te kijken, maar dat wordt nog leuk. Voorzitter zoekt nog een paar honderd miljoen om het nieuwe stadion af te maken, Lampert zal wel ontslagen worden morgen en degraderen naar de Championship is eigenlijk het beste.
Zou een historisch en eigelijk ook verdrietig moment zijn als Everton degradeert. Volledig aan zichzelf te danken, ofja aan de eigenaren. De club is geen schim van de fijne familieclub dat het tot begin 21e eeuw was. Ik heb er regelmatig gezeten als kind en het was een erg fijn sfeertje daar altijd. Ik zit nu wat te mijmeren daarover en tegelijk aan Baines te denken. Die heeft bijna zijn hele carrière daar gezeten als jongen uit de buurt en heeft alles slechter zien worden.loekf2 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 17:45:
[...]
Ik denk dat Todd nog een paar spelers moet kopen komende week. Gewoon blijven kopen tot het wel draait.
Toch goed om de nieuwe strategie van Todd in actie te zien, normaal knalden ze bij het kleinste dipje altijd de trainer eruitloekf2 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 17:45:
[...]
Edit: wacht eens, dat hebben ze al gedaan
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 21-01-2023 18:31 ]
Wedstrijd wel gekeken? Mudryk viel fantastisch in, deed eigenlijk niks fout. Talent spatte er vanaf: snelheid, dribbels,diepgang, overzicht. Iets wat we al jaren niet meer gezien hebben bij Chelsea.
Was eerst heel pessimistisch over zijn komst gezien zijn transfersom maar het lijkt wel een uitzonderlijk talent te zijn.
Niet gekeken, maar hebben ze in potentie een nieuwe hazard gehaald?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 18:34:
[...]
Wedstrijd wel gekeken? Mudryk viel fantastisch in, deed eigenlijk niks fout. Talent spatte er vanaf: snelheid, dribbels,diepgang, overzicht. Iets wat we al jaren niet meer gezien hebben bij Chelsea.
Was eerst heel pessimistisch over zijn komst gezien zijn transfersom maar het lijkt wel een uitzonderlijk talent te zijn.
Tja, Frank Lampard heeft nog nooit echt gepresteerd als manager. Die mag nu hopelijk ergens onderaan beginnen zonder transferbudget en eerst maar eens wat laten zien, en kan Everton een echte coach aanstellen.
Zou zomaar kunnen al is dat moeilijk in te schatten na 30 minuten invallen. Hazard is wel een ander type die de bal lieft in zijn voet krijgt en vaak het spel vertraagde om dan 2 man te passeren.Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 18:36:
[...]
Niet gekeken, maar hebben ze in potentie een nieuwe hazard gehaald?
Murdyk lijkt veel meer diepgang en snelheid te hebben. Speelde heel volwassen en deed geen onnodige dribbels zoals Anthony bijvoorbeeld.
Ik heb Mudryk nog niet echt blij zien kijken.
Vond z’n invalbeurt ook niet zo overdreven goed maar in vergelijking met de rest kan ik me voorstellen dat een fan het wel zo ziet.
Vond z’n invalbeurt ook niet zo overdreven goed maar in vergelijking met de rest kan ik me voorstellen dat een fan het wel zo ziet.
Die gaat wel lachen zodra zijn eerste salaris is gestortGunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:24:
Ik heb Mudryk nog niet echt blij zien kijken.
Verdient hij niet meer dan 4x het salaris dan wat hij bij Arsenal kon gaan verdienen?Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:27:
[...]
Die gaat wel lachen zodra zijn eerste salaris is gestort
Dribbelt Antony wel eens ja? Dat moet dan op de training zijn. Ik zie hem alleen maar de bal mooi aannemen, een dom trukje doen zonder zijn man te passeren en de bal naar de back passen.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:15:
[...]
Zou zomaar kunnen al is dat moeilijk in te schatten na 30 minuten invallen. Hazard is wel een ander type die de bal lieft in zijn voet krijgt en vaak het spel vertraagde om dan 2 man te passeren.
Murdyk lijkt veel meer diepgang en snelheid te hebben. Speelde heel volwassen en deed geen onnodige dribbels zoals Anthony bijvoorbeeld.
Oh vast. Maar Als dat belangrijker is dan prestaties op het veld dan ben ik blij dat ‘wij’ hem niet hebben gekocht. Ik hoef geen huurlingen die hun paycheque belangrijker vinden. Nog even afgezien van het feit dat een Oekraïner graag gaat naar een club waarbij een gedeelte van de fans nog Abramovitsj sentimenten hebben.Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:27:
[...]
Die gaat wel lachen zodra zijn eerste salaris is gestort
Ben blijer met een Trossard eerlijk gezegd.
Beetje raar, maar opzicht snap ik je vergelijking wel. Denk dat een gedeelte van Chelsea het niet veel uitmaakt waar het geld vandaan komt, zelfde als bij NEW/CITY. Als ze maar goede spelers kunnen kopen en prijzen kunnen winnen.Gunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:33:
[...]
Oh vast. Maar Als dat belangrijker is dan prestaties op het veld dan ben ik blij dat ‘wij’ hem niet hebben gekocht. Ik hoef geen huurlingen die hun paycheque belangrijker vinden. Nog even afgezien van het feit dat een Oekraïner graag gaat naar een club waarbij een gedeelte van de fans nog Abramovitsj sentimenten hebben.
De diehard fan daargelaten, maar ik spreek over de plastic fans.
Nee totaal niet, hij verdiend opmerkelijk weinig. Zou 10K meer krijgen bij Chelsea. Net geen 100K Pond per week. Wel voor 7jaar bij Chelsea, hoe het met premies zit is me niet bekend.HollowGamer schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:31:
[...]
Verdient hij niet meer dan 4x het salaris dan wat hij bij Arsenal kon gaan verdienen?
Hudson-Odoi en Loftus-Cheeck verdienen allebei meer dan hem.
Oh wow, dat is vreemd. Zeker als het een contract is voor 7 jaar, is er ook niets afgesproken over verhogingen?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:38:
[...]
Nee totaal niet, hij verdiend opmerkelijk weinig. Zou 10K meer krijgen bij Chelsea. Net geen 100K Pond per week. Wel voor 7jaar bij Chelsea, hoe het met premies zit is me niet bekend.
100k is best weinig, voor Chelsea begrippen. Dacht dat iedereen wel dik daarboven zat?
Verschillen waren echt wel groter dan 10k
Maar uiteindelijk is een bod van Arsenal nooit geaccepteerd dus dan maakt een salaris uiteindelijk niet uit.
Maar uiteindelijk is een bod van Arsenal nooit geaccepteerd dus dan maakt een salaris uiteindelijk niet uit.
Nou ja, we waren rond met hem als ik het goed begreep.Gunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:40:
Alleen wilde zijn club meer geld/betere constructie.
Wel jammer, hij ziet er een beetje uit als Hazard inderdaad. Waren we ooit ook niet rond met hem en ging toen toch naar Chelsea?
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 21-01-2023 19:41 ]
Met een speler rond zijn is nutteloos natuurlijk als je er met z’n club niet uitkomt.HollowGamer schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:41:
[...]
Nou ja, we waren rond met hem als ik het goed begreep.
Alleen wilde zijn club meer geld/betere constructie.
Wel jammer, hij ziet er een beetje uit als Hazard inderdaad. Waren we ooit ook niet rond met hem en ging toen toch naar Chelsea?
Maar ik ben achteraf gezien blij dat het niet doorgegaan is. Een onbewezen speler voor 100m is het nimmer waard.
Lees nu iets dat Arsenal maar 50K per week wou geven, tja dan word het moeilijk.Gunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:40:
Edit: @Gunner 70miljoen euro, 30 miljoen mogelijke bonussen. Zelfde als Nunez, die heeft ook geen 100 gekost momenteel.
[ Voor 15% gewijzigd door Chelseamarre123 op 21-01-2023 19:47 ]
Dacht zelf dat het 70k was, maar het is altijd moeilijk om te weten welke bedragen het worden.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:45:
[...]
Lees nu iets dat Arsenal maar 50K per week wou geven, tja dan word het moeilijk.
Edit: @Gunner 70miljoen euro, 30 miljoen mogelijke bonussen. Zelfde als Nunez, die heeft ook geen 100 gekost momenteel.
*8,5 jaar.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:38:
[...]
Nee totaal niet, hij verdiend opmerkelijk weinig. Zou 10K meer krijgen bij Chelsea. Net geen 100K Pond per week. Wel voor 7jaar bij Chelsea, hoe het met premies zit is me niet bekend.
Ik heb genoeg vertrouwen in het Arsenal management als ze ook dat bedrag het niet waard vonden dan vertrouw ik daarop.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:45:
[...]
Lees nu iets dat Arsenal maar 50K per week wou geven, tja dan word het moeilijk.
De Arsenal frontlinie wat Spurs versloeg kostte 6 miljoen. Om het even in perspectief te zetten.
Tja, het middenveld dat 5CL bij Real Madrid heeft gewonnen was ook goedkoper …Gunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:02:
[...]
Ik heb genoeg vertrouwen in het Arsenal management als ze ook dat bedrag het niet waard vonden dan vertrouw ik daarop.
De Arsenal frontlinie wat Spurs versloeg kostte 6 miljoen. Om het even in perspectief te zetten.
Dat doet niets af aan m'n punt, maar maakt het juist sterker. Tegenwoordig zegt de transferprijs niets over de feitelijke kwaliteit van een speler. Shaktar had de Anthony-deal als benchmark. Nou ja we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Verguisd en op de bank.Bossie schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:06:
[...]
Tja, het middenveld dat 5CL bij Real Madrid heeft gewonnen was ook goedkoper …
Ik ben blij dat Arsenal dat spel niet wil meespelen.
Er zijn 19 competitiewedstrijden gespeeld waarbij hij er tien, waarbij ook de laatste pot, in de basis stond. Verguisd en op de bank. Goed verhaal.Gunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:12:
[...]
Dat doet niets af aan m'n punt, maar maakt het juist sterker. Tegenwoordig zegt de transferprijs niets over de feitelijke kwaliteit van een speler. Shaktar had de Anthony-deal als benchmark. Nou ja we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Verguisd en op de bank.
Je sarcastische toon snap ik niet helemaal en je probeert me een beetje af te zeiken ofzo? .Exactor it schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:33:
[...]
Er zijn 19 competitiewedstrijden gespeeld waarbij hij er tien, waarbij ook de laatste pot, in de basis stond. Verguisd en op de bank. Goed verhaal.
Maar even serieus; Je zegt feitelijk dat hij de helft van de wedstrijden dus niet eens in de basis stond. Dat zijn nogal matige statistieken voor iemand waar je zoveel hebt neergelegd. Ik hoop dat je dat, subjectief gezien, toch op z'n minst kan en wil toegeven.
Je moet nu ook niet doen alsof Arsenal de laatste jaren niets uitgaf. Ze hebben de laatste 5 jaar ook gewoon een half miljard netto uitgegeven.Gunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:12:
[...]
Dat doet niets af aan m'n punt, maar maakt het juist sterker. Tegenwoordig zegt de transferprijs niets over de feitelijke kwaliteit van een speler. Shaktar had de Anthony-deal als benchmark. Nou ja we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Verguisd en op de bank.
Of je zo blij met hem moet zijn weet ik ook. Meteen gezeik nadat meneer en paar keer op de bank zat en hij wilde meteen weg.Gunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:33:
[...]
Oh vast. Maar Als dat belangrijker is dan prestaties op het veld dan ben ik blij dat ‘wij’ hem niet hebben gekocht. Ik hoef geen huurlingen die hun paycheque belangrijker vinden. Nog even afgezien van het feit dat een Oekraïner graag gaat naar een club waarbij een gedeelte van de fans nog Abramovitsj sentimenten hebben.
Want 80m voor Pepe was natuurlijk heel iets andersGunner schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:12:
[...]

wat flauw zeg.toolkist schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:51:
[...]
Want 80m voor Pepe was natuurlijk heel iets anders
Maar ja in zoverre anders dat ie zich in ieder geval in een betere competitie al bewezen had.
Verder heb ik nooit begrepen wat ie in de ogen van Arteta nou verkeerd had gedaan. Ik vond het geen slechte speler en had w.m.b een betere kans gehad.
Waar doe ik dat precies? (en doet OOK niets af aan m'n stelling)Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:45:
[...]
Je moet nu ook niet doen alsof Arsenal de laatste jaren niets uitgaf. Ze hebben de laatste 5 jaar ook gewoon een half miljard netto uitgegeven.
Discussieren prima, maar op deze manier heb ik er geen zin in als er allemaal onzinnige whataboutismes bij gehaald worden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken