Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En bij Arsenal - Newcastle gaf Arteta wel degelijk het verkeerde voorbeeld en dat wordt meegenomen.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 13-01-2023 20:52 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Twente komt eraan!
Mooi dan zijn we het eens. Al is die regel er natuurlijk al lang.gambieter schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 20:51:
Wat mij betreft krijgen de scheidsrechters de opdracht om gelijk kaarten te trekken,
[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 14-01-2023 12:37 ]
Normaal gesproken ben ik altijd benieuwd en heb ik een beetje hoop dat een Nederlander het dan redelijk goed gaat doen daar, maar Weghorst... Ik ga er niet vanuit.
Wel lachen als hij er een paar inprikt.
Twee doelpunten tegen Argentinië op het WK in de kwartfinale... Ongelooflijk hoeveel impact zoiets heeft
Ik ga voor een gelijkspel.
Hij heeft overal laten zien te kunnen scoren. Ik had het ook niet verwacht, maar ik denk oprecht dat hij er daar nog redelijk wat in kan trappen. Krijgt daar 10 keer betere aanvoer dan voorheen.Harribo schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:33:
Weghorst bij manchester united, het lijkt wel een 1 april grap.
Normaal gesproken ben ik altijd benieuwd en heb ik een beetje hoop dat een Nederlander het dan redelijk goed gaat doen daar, maar Weghorst... Ik ga er niet vanuit.
Twee doelpunten tegen Argentinië op het WK in de kwartfinale... Ongelooflijk hoeveel impact zoiets heeft
Twente komt eraan!
Vergeet niet dat hij derde keus was (Gakpo -> Felix -> Weghorst) en United geen geld wil uitgeven. Het is in principe ook maar voor een half jaar., in de zomer is het de bedoeling voor een spits uit het hogere segment te gaan (als het geld er is).Harribo schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:33:
Weghorst bij manchester united, het lijkt wel een 1 april grap.
Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En je bent natuurlijk er ook voor dat Arsenal bovenaan blijft staan.Quad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:47:
Ik hoop op een positief resultaat voor United, beetje oranje sentiment.

Ik denk dat dat eigenlijk wel meevalt, Weghorst lijkt me vooral voor de pinchhitter rol (zoals Koeman bijvoorbeeld De Jong naar Barca haalde) terwijl Gakpo/Felix juist versterking zouden geweest voor de basis.autje schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:03:
[...]
Vergeet niet dat hij derde keus was (Gakpo -> Felix -> Weghorst) en United geen geld wil uitgeven. Het is in principe ook maar voor een half jaar., in de zomer is het de bedoeling voor een spits uit het hogere segment te gaan (als het geld er is).
Oftewel, ook als Felix/Gakpo gehaald zouden zijn dan hadden ze Weghorst alsnog voor deze rol gehaald naar mijn inziens.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ow nee, boeit mij niet zoveel. Ik gun ze wel een mooi kampioenschap hoor, maar mag ook United of Liverpool zijn, bwv.HollowGamer schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:51:
[...]
En je bent natuurlijk er ook voor dat Arsenal bovenaan blijft staan.
⏩ PVOutput☀️
Ik zie het bij beide niet zo snel gebeuren, al doet MUN het ontzettend goed met het materiaal dat ze hebben.Quad schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:55:
[...]
Ow nee, boeit mij niet zoveel. Ik gun ze wel een mooi kampioenschap hoor, maar mag ook United of Liverpool zijn, bwv.
⏩ PVOutput☀️
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
⏩ PVOutput☀️
"Fans" .Everton’s board of directors will not attend Saturday’s Premier League game against Southampton at Goodison Park due to what the club have described as “a real and credible threat to their safety and security”.
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 14-01-2023 14:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
@Gunner lob is Engels. Stiftje noemen jullie dat.
[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 14-01-2023 14:27 ]
New direct contacts will take place in the next hours for Mudryk deal. Arsenal will discuss with Shakhtar about add-ons structure after €70m bid plus €25m ⚪️🔴🇺🇦 #AFC
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 14 januari 2023
Arsenal want to get it done as soon as possible, player insisting too - personal terms already agreed. pic.twitter.com/7ksxDVNobX
Bijna 100 mil. - vind het erg veel geld.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 14-01-2023 14:33 ]
In principe heb je idd gelijk. Maar lob is ook veel gebruikt in Nederland. Verbeterd iigExactor it schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:27:
@Gunner lob is Engels. Stiftje noemen jullie dat.
@HollowGamer ik las dat bedrag ook net idd. Dat is idd Antony achtige bedragen al zou 25 miljoen in add ons zijn. Wel erg veel. Dan moeten ze wel erg overtuigd zijn.
Ps je kan de embed tag gebruiken voor tweets
Twente komt eraan!
Goal wmb
Twente komt eraan!
Wat mij betreft terug naar de buitenspel regel van vroegah.
[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 14-01-2023 15:09 ]
Dit is volgens mij volledig conform de regels en maakt weer duidelijk hoe belachelijk de buitenspel regel tegenwoordig is... Zoals ook de hands regels, gemeen spel wat niet hard is een dus geen rood meer, etc. Ze zijn totaal doorgeslagen met bizarre onduidelijke regelsJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:08:
Nou, hebben ze geluk. Rashford loopt nog lang achter die bal aan waardoor City denkt; laat maar lopen die stond 3 meter buitenspel. En op het laatste moment stapt hij opzij voor Fernandes. Tsja zeg het maar.
Theatre Of DreamsJoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:11:
Wat gebeurd hier joh!
Mooie pot op een k-weer dag btw
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nu Martinez er zometeen bij in brengen om het de laatste minuten wat zekerheid te geven achterin!
Twente komt eraan!
Aargh, Maguire????
#durftedromen
Doe eens niet zo CalimeroGunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:22:
De FA gaat het druk krijgen met aanklachten tegen zowel united als city. Failing to control their players.
#durftedromen
Arsenal is de enige winnaar vandaag, morgen weer een leuke pot tenzij Spurs weer eens vanouds erg flets is.
⏩ PVOutput☀️
Wat is dat nou alweer met Calimero. Onnodig hoor.
We zijn niet klein en bovendien bovenaan de lijst. Ik denk alleen dat FA gewoon niet consequent gaat zijn. Maar oordeel zelf. Daar zou als enige De Bruyne mogen staan. De rest moet gewoon opzouten.
Als Arsenal daarvoor gestraft prima. maar dan moeten andere clubs dat ook.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mEnUs9vhF2CiCvAyds1EwAzB.jpg?f=user_large)
Voor de wedstrijd zei ik dat ik liever een gelijkspel had gezien. natuurlijk is verlies van city fijn maar het houdt ook in dat het rode deel van manchester me iets teveel vertrouwen krijgt.Arsenal is de enige winnaar vandaag, morgen weer een leuke pot tenzij Spurs weer eens vanouds erg flets is
Een overwinning morgen zou het allemaal wel een stuk zoeter maker. Zeker.
[ Voor 67% gewijzigd door Gunner op 14-01-2023 15:41 ]
Zowel arsenal als united vind ik mooiere clubs.
Eth kan voorlopig niet stuk.
(Beter dan Schreuder (ff wat zou in de Ajax wonden)
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 14-01-2023 15:32 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haaland brengt erg weinig zo.
Eens, hoewel ik het bizar vind dat de "twijfel" buitenspel goal werd goedgekeurd.autje schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:36:
City had dit over de streep moeten trekken, maar wisten weinig raad met de hechte organisatie van United.
Ga jij Veltman anders ff knuffelen?Harribo schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:31:
(Beter dan Schreuder (ff wat zou in de Ajax wonden))
Regels zijn regelsBossie schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:39:
[...]
Eens, hoewel ik het bizar vind dat de "twijfel" buitenspel goal werd goedgekeurd.
(en kennelijk is dit de regel)
Waarom? Hij raakte de bal niet en liep alleen in de buurt van de bal. Goed dat de grens door liet spelen en pas op het eind vlagde. De VAR kon daarna de goal gewoon laten staan, want er was niks wat verkeerd was.Bossie schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:39:
[...]
Eens, hoewel ik het bizar vind dat de "twijfel" buitenspel goal werd goedgekeurd.
Tomorrow is not today!
VAR heeft niet gekeken omdat er geen overduidelijke fout zou zijnSydney08 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:42:
[...]
Waarom? Hij raakte de bal niet en liep alleen in de buurt van de bal. Goed dat de grens door liet spelen en pas op het eind vlagde. De VAR kon daarna de goal gewoon laten staan, want er was niks wat verkeerd was.
Klopt, maar je ziet ook dat Akenji denkt van laat maar lopen want hij is buitenspel.Sydney08 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:42:
[...]
Waarom? Hij raakte de bal niet en liep alleen in de buurt van de bal. Goed dat de grens door liet spelen en pas op het eind vlagde. De VAR kon daarna de goal gewoon laten staan, want er was niks wat verkeerd was.
Het is de regel, en daardoor is het volgens de regels, het probleem is dat de regel zelf zeer slecht is.
De VAR heeft niet eens gekeken, dus dit is puur op basis van de scheids zijn mening goed gekeurd!Sydney08 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:42:
[...]
Twente komt eraan!
Dan was er overduidelijk niets verkeerd dus. Als de VAR al niet eens hoeft te kijken.JoteW schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:44:
[...]
De VAR heeft niet eens gekeken, dus dit is puur op basis van de scheids zijn mening goed gekeurd!
Uitstekende eerste helft gespeeld. 2e helft was minder, maar dat was heel United. Op de laatste 15 minuten na danautje schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 15:50:
Prima wedstrijd van Malacia trouwens.
[ Voor 30% gewijzigd door Sydney08 op 14-01-2023 16:01 ]
Tomorrow is not today!
Wat is nu het verschil dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 14-01-2023 16:06 ]
Omdat ze bij Ajax altijd wat de zeuren willen hebben.Gunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:05:
Wat ik niet zo begrijp he. Als je het nationale voetbaltopic las ten tijde van de teneur van Ten Hag dan was het allemaal kommer en kwel bij de Ajax-supporters. Er was echt helemaal niets goed aan die man zijn beleid en inzicht. En dat was dan met de beste selectie van Nederland.
Wat is nu het verschil dan?
Die nieuwe trainer, Schreuder, zou ook veel beter zijn volgens sommige.
Daarnaast zeuren ze ontzettend op hun spelers, i.p.v. ze de steunen.
De redenatie hier is dat Rashford de bal niet aanraakt, en de verdediger achter hem nooit meer bij de bal kan komen voordat hij Fernandes bereikt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:04:
Ongelooflijk dat eerste doelpunt van United. Is gewoon buitenspel, neemt toch gewoon deel aan het spel.
[Afbeelding]
Maar hier zal nog lang over nagepraat worden.
Liverpool gaat ook weer lekker...
Het is volgens de regels geen buitenspel. Maar de regels zijn stom.autje schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:16:
[...]
De redenatie hier is dat Rashford de bal niet aanraakt, en de verdediger achter hem nooit meer bij de bal kan komen voordat hij Fernandes bereikt.
Maar hier zal nog lang over nagepraat worden.
Liverpool gaat ook weer lekker...
Volgende week Arsenal weer oprollen en United doet gewoon mee om de titel. Dat was niet te verwachten na twee speelrondes.
Nou hij doet wel degelijk mee aan het spel hoor en volgens de regels moet je de bal niet aanraken voor offside te staan.Exactor it schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:19:
[...]
Het is volgens de regels geen buitenspel. Maar de regels zijn stom.
Volgende week Arsenal weer oprollen en United doet gewoon mee om de titel. Dat was niet te verwachten na twee speelrondes.
Hij beïnvloed gewoon al die verdedigers die weten dat hij Offside speelt, hij loopt ook nog eens naar de bal en doet alsof die schiet.
:strip_exif()/f/image/z6I0Um7IzkIyFVzYZXDrXJrV.jpg?f=fotoalbum_large)
Liverpool zijn press is stuk als zelf Brighton er moeiteloos onderuit kan spelen.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:28:
Liverpool wordt momenteel trouwens ook helemaal kapot gespeeld zeg.
De laatste paar minuten zijn gewoon leedvermaak.
Spelen zo soepel, alles in 1 tijd, goeie looplijnen ook. Mooi om te zien.
Edit: 3-0, weer zo'n lekker doelpunt.
[ Voor 7% gewijzigd door Chelseamarre123 op 14-01-2023 17:40 ]
Het zal de euforie zijn.Exactor it schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:19:
united wordt verschrikkelijk opgehemeld door iedereen met een oranje bril op en Ten Hag is ineens de beste trainer die de wereld heeft gekend. Zo geweldig waren ze vanmiddag ook niet. Het is dat City zo verschrikkelijk zwak was. buitenspeldoelpuntje erbij en tsjah dan win je met wat mazzel.
zelfde met het idee dat Gakpo Liverpool wel even zal redden.
[ Voor 40% gewijzigd door Gunner op 14-01-2023 18:10 ]
Als Bournemouth niet wint vanmiddag, dan is het zo druk onderaan!
Ik vind het ook onzin maar het is wel binnen de regels. Dit zegt ifab:Chelseamarre123 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:27:
[...]
Nou hij doet wel degelijk mee aan het spel hoor en volgens de regels moet je de bal niet aanraken voor offside te staan.
Hij beïnvloed gewoon al die verdedigers die weten dat hij Offside speelt, hij loopt ook nog eens naar de bal en doet alsof die schiet.
[Afbeelding]
A player in an offside position at the moment the ball is played or touched* by a team-mate is only penalised on becoming involved in active play by:
interfering with play by playing or touching a ball passed or touched by a team-mate or
interfering with an opponent by:
preventing an opponent from playing or being able to play the ball by clearly obstructing the opponent’s line of vision or
challenging an opponent for the ball or
clearly attempting to play a ball which is close when this action **impacts on an opponent or
making an obvious action which clearly impacts on the ability of an opponent to play the ball
Beetje tegenwicht aan de euforisch Arsenal supporters kan nog net was mijn inschatting.Gunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:03:
[...]
Het zal de euforie zijn.![]()
united wordt verschrikkelijk opgehemeld door iedereen met een oranje bril op en Ten Hag is ineens de beste trainer die de wereld heeft gekend. Zo geweldig waren ze vanmiddag ook niet. Het is dat City zo verschrikkelijk zwak was. buitenspeldoelpuntje erbij en tsjah dan win je met wat mazzel.
zelfde met het idee dat Gakpo Liverpool wel even zal redden.
Ben ook wel benieuwd naar het budget van Liverpool want die moeten een compleet nieuw middenveld kopen.Deadsy schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 17:17:
Wat zal het transferbudget van City zijn komende zomer.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Brighton is ook smullen geblazen, met name Mitoma. Als die nog iets verfijnder wordt en wat meer rust in z'n spel krijgt dan heeft 'ie de clubs voor het uitzoeken.
Zo ziet wanbeleid er nou uitExactor it schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:40:
Het budget van Chelsea lijkt onbeperkt...
[Embed]
Mooie is dat Mudryk nog net niet in een Arsenal pyjama slaapt (hoewel zelfs dat mij niet zou verbazen) als je hem op de socials volgt. Haal je lekker een speler binnen voor 100 miljoen die je a: niet nodig hebt en b: die eigenlijk liever voor de concurrent speelt.
[ Voor 55% gewijzigd door London op 14-01-2023 18:44 ]
Tesla M3LR '21
Exclusive: Chelsea have reached an agreement with Shakhtar Donetsk for Mudryk. €100m fee agreed between parties today after mission. 🚨🔵 #CFC
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 14 januari 2023
Chelsea now pushing on player side — as Mudryk priority has always been Arsenal.#AFC bid remains €95m add ons included. pic.twitter.com/PoIddYaARC
Valt wel mee toch?Exactor it schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:32:
Beetje tegenwicht aan de euforisch Arsenal supporters kan nog net was mijn inschatting.
Dat mag natuurllijkExactor it schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:32:Ik Ik zal er ook een post aan wagen als Weghorst een keer een winnende goal intikt.
Ik heb een goede vriend en die is United supporter. Ik sprak hem laatst over de titelstrijd. Hij zei " Als Arsenal kampioen wordt ben ik de eerste die je feliciteert."
Ik vond dat erg mooi.
[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 14-01-2023 18:55 ]
Zou best wel bizar zijn als dit waar is. Het is algemeen bekend dat Mudryk naar Arsenal wil en persoonlijke wensen zijn al besproken. Maar goed Shakhtar kan wel akkoord gaan maar de speler moet alsnog willen natuurlijk.Exactor it schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:40:
Het budget van Chelsea lijkt onbeperkt...
[Embed]
En waarom zou je naar Chelsea willen op dit moment.
meer dan 70 miljoen is al twijfelachtig voor een 21- jarige speler zonder echte ervaring op topniveau. Arsenal moet dit spelletje niet meespelen.
Chelsea is gewoon wanhopig.
[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 14-01-2023 18:49 ]
Mudryk voetbalt ook gewoon voor de euro's, daarnaast is muv dit seizoen Chelsea een van de meest succesvolle clubs in de Premier League de afgelopen 10 jaar.Gunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:46:
[...]
Zou best wel bizar zijn als dit waar is. Het is algemeen bekend dat Mudryk naar Arsenal wil en persoonlijke wensen zijn al besproken. Maar goed Shakhtar kan wel akkoord gaan maar de speler moet alsnog willen natuurlijk.
meer dan 70 miljoen is al twijfelachtig voor een 21- jarige speler zonder echte ervaring op topniveau. Arsenal moet dit spelletje niet meespelen.
Vind dit een beetje vergelijkbaar met de bizarre transfer van Anthony, de speler moet eigenlijk nog international doorbreken maar door de genoemde bedragen zal je haast denken dat de speler al een paar jaar stabiel in de Europese top speelt.
Chelsea had met Abramovich wel een goed beleid (behalve met spitsen
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 14-01-2023 19:08 ]
Shakthar speelt een spelletje, en dat is hun goed recht. Ze baseren de waarde van Mudryk idd ook op de transfer van Anthony waarvan iedereen toch wel vind dat er zwaar is over betaald.Bossie schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:06:
[...]
Mudryk voetbalt ook gewoon voor de euro's, daarnaast is muv dit seizoen Chelsea een van de meest succesvolle clubs in de Premier League de afgelopen 10 jaar.
Vind dit een beetje vergelijkbaar met de bizarre transfer van Anthony, de speler moet eigenlijk nog international doorbreken maar door de genoemde bedragen zal je haast denken dat de speler al een paar jaar stabiel in de Europese top speelt.
Als het idd om die paar euro's gaat zou ik er geen moeite mee hebben als Arsenal zich niet laat piepelen.
Dit is gewoon bijzonder beleid zoals @London aangaf. Graag of niet hoor.
Welk goede voorbeeld doel je op? Zij zijn immers ook recent in het bezit gekomen van een hoop oliedollars.Bossie schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:06:
Chelsea had met Abramovich wel een goed beleid (behalve met spitsen), maar momenteel is het vooral Newcastle wat het goede voorbeeld lijkt te geven.
[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 14-01-2023 19:11 ]
Het beleid dat ze ondanks die vele miljoen niet dit soort aankopen doen misschien? Ja ze hebben 70 miljoen voor Isak betaald, maar het is niet zo dat ze daarnaast nog eens 40 voor de ene en weer 60 voor de ander betalen. Nou moet ik ook zeggen dat ze een trainer hebben waar ik wel fan van ben, die kan écht een team maken om het zo maar te zeggen.Gunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:10:
[...]
Shakthar speelt een spelletje, en dat is hun goed recht. Ze baseren de waarde van Mudryk idd ook op de transfer van Anthony waarvan iedereen toch wel vind dat er zwaar is over betaald.
Als het idd om die paar euro's gaat zou ik er geen moeite mee hebben als Arsenal zich niet laat piepelen.
Dit is gewoon bijzonder beleid zoals @London aangaf. Graag of niet hoor.
[...]
Welk goede voorbeeld doel je op? Zij zijn immers ook recent in het bezit gekomen van een hoop oliedollars.
[ Voor 7% gewijzigd door JoteW op 14-01-2023 19:17 ]
Twente komt eraan!
Bij Chelsea leek er ondanks hun budget er wel altijd een beleid achter te zitten mbt tot aankopen. Abrahamovic heeft daar toch wel een zeer succesvolle club heengezet. Momenteel lijkt het idd simpelweg paniekvoetbal van de nieuwe eigenaar.Gunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:10:
[...]
Welk goede voorbeeld doel je op? Zij zijn immers ook recent in het bezit gekomen van een hoop oliedollars.
Met Newcastle doel ik voornamelijk op het feit dat ze daar simpelweg bezig zijn een team heen te zetten met gerichte aankopen (er is dus duidelijk een visie/strategie) terwijl je dat nu bij Chelsea lijkt te missen.
Sorry maar dat is gewoon onzinHollowGamer schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:19:
[...]
Omdat ze bij Ajax altijd wat de zeuren willen hebben.
Die nieuwe trainer, Schreuder, zou ook veel beter zijn volgens sommige.
Daarnaast zeuren ze ontzettend op hun spelers, i.p.v. ze de steunen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 14-01-2023 19:40 ]
Ik baseer mijn mening vooral op ex-leden van de club. Continue was er onenigheid in de media en ik merk dit ook onder de fans (zoals tegen Blind and Tadic). Niet alle, maar er is een gedeelte die ultra kritisch blijven. Misschien terecht, hebben wij ook, maar dat krijg je ook als je de status van Ajax meeneemt. Elk jaar kampioen moeten worden, Champions League halen, etc. het maakt het niet makkelijker.Vos schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:36:
[...]
Sorry maar dat is gewoon onzinJe generaliseert er lekker op los.
Maar wellicht heb je ook gelijk, het was niet bedoeld als een sneer naar Ajax supporters, maar meer zoals wij die ook hebben.
Ik ben bijvoorbeeld van mening dat we nooit meer 70+ miljoen moeten uitgeven aan een speler. En vond het belachelijk dat onze club geld aanneemt van Rwanda.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 14-01-2023 20:32 ]
Is al vrij officieel ondertussen, Chelsea post al op de socials over hem.Gunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:46:
[...]
Zou best wel bizar zijn als dit waar is. Het is algemeen bekend dat Mudryk naar Arsenal wil en persoonlijke wensen zijn al besproken. Maar goed Shakhtar kan wel akkoord gaan maar de speler moet alsnog willen natuurlijk.
Echt belachelijk beleid van mijn club, 100+miljoen voor een speler uit de f*cking Oekraïense competitie slaat echt nergens op. Ook totaal geen fantastische stats ofzo, snap er niks van.
Als je zo'n onbeperkt budget hebt kan je toch veel betere dingen doen.
Waar ik mezelf meer aan erger is dat dit geintje 2 weken van de transferwindow heeft opgeslokt. Probeer nu nog maar eens iets te vinden. Asensio is komende zomer transfervrij, misschien is dat een optie?
Overigens @Chelseamarre123 je noemt nu wel die transfer als belachelijk, maar wat vindt jij eigenlijk van die huur van Felix
Anyway, wedstrijd van vanmiddag gemist, was dagje schieten, maar voor ons een gunstige uitslag. Morgen proberen 3 punten uit te pakken. Volgend weekend ManU op bezoek, die moeten we gewoon winnen. Daarna komt dan toch echt de wedstrijd tegen City in zicht. Het zou heel goed kunnen dat we medio Februari al een aardig beeld hebben van hoe de top 4 zich gaat vormen. Ons doel was CL behalen, alles daarboven is fantastisch.
Zaha, alsjeblieft manGunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:43:
Trossard en Zaha contracten lopen ook af.
Asensio is komende zomer ook transfervrij trouwens. Met 26 op een aardige leeftijd, maar ik weet niet goed hoe die het de laatste jaren gedaan heeft.
Volgens mij is er genoeg geflirt door Arsenal en united in al die jaren. Maar met zoveel PL ervaring doe je bijna geen miskoop.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:46:
[...]
Zaha, alsjeblieft manIs al 30 hé! Heb je jezelf nooit es afgevraagd waarom hij nog steeds bij Palace speelt en in al die jaren er nooit een topclub een concreet bod gedaan heeft?
Ja, maar nu toch wel te oud.Gunner schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:49:
[...]
Volgens mij is er genoeg geflirt door Arsenal en united in al die jaren. Maar met zoveel PL ervaring doe je bijna geen miskoop.
Zijn eerste wedstrijd(nouja 50minuten) waren wel heel goed, dus hadden ze beter hier een koopoptie van 100 miljoen genomen dan deze Oekraïense vent.
Nou, wat mij ook een risico lijkt is wat als Chelsea geen Europees voetbal pakt? Die kans is momenteel best reëel. 460M uitgaven dit seizoen en 60M inkomsten, en dan geen inkomsten uit Europees voetbal.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:57:
@JeroenNietDoen Felix is zeker zonde want dit seizoen is toch al verloren en je hebt geen aankoopoptie.
Zijn eerste wedstrijd(nouja 50minuten) waren wel heel goed, dus hadden ze beter hier een koopoptie van 100 miljoen genomen dan deze Oekraïense vent.
Overigens, ik lees zojuist dat het ook in het geval van Mudryk om een contract van 7 jaar gaat en naar het schijnt 200K / week. Als zo'n speler het niet waarmaakt, dan is het verlies gigantisch.
Dat is voor een club als Chelsea momenteel peanuts en hebben ze totaal niet nodig financieel.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:04:
[...]
Nou, wat mij ook een risico lijkt is wat als Chelsea geen Europees voetbal pakt? Die kans is momenteel best reëel. 460M uitgaven dit seizoen en 60M inkomsten, en dan geen inkomsten uit Europees voetbal.
Overigens, ik lees zojuist dat het ook in het geval van Mudryk om een contract van 7 jaar gaat. Als zo'n speler het niet waarmaakt, dan is het verlies gigantisch.
Real Madrid heeft ongveer iets van een 90 miljoen pond gekregen als ik het zo even opzocht vorig jaar.
Dit seizoen heeft Chelsea iets van een 20 a 30 miljoen gekregen aan prijzengeld in de Champions League.
FFP lijkt niet meer te bestaan en onze Amerikaanse eigenaar pompt er geld in.
7 jarige contracten zijn al enkele jaren bij Chelsea eerder normaal. Zo kunnen ze het geld over meerdere jaren afschrijven, 1 of ander boekhoudkundig trucje.
Is ook de reden dat de transfer van Enzo Fernandez is afgeketst omdat Benfica de clausule van 120miljoen in 1keer wil krijgen en niet elk jaar een 20tal miljoen.

De lengte van het contract bepaalt de maximale termijn waarover je mag afschrijven van het transferbedrag niet de betaling ervan.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:14:
[...]
Dat is voor een club als Chelsea momenteel peanuts en hebben ze totaal niet nodig financieel.
Real Madrid heeft ongveer iets van een 90 miljoen pond gekregen als ik het zo even opzocht vorig jaar.
Dit seizoen heeft Chelsea iets van een 20 a 30 miljoen gekregen aan prijzengeld in de Champions League.
FFP lijkt niet meer te bestaan en onze Amerikaanse eigenaar pompt er geld in.
7 jarige contracten zijn al enkele jaren bij Chelsea eerder normaal. Zo kunnen ze het geld over meerdere jaren afschrijven, 1 of ander boekhoudkundig trucje.
Is ook de reden dat de transfer van Enzo Fernandez is afgeketst omdat Benfica de clausule van 120miljoen in 1keer wil krijgen en niet elk jaar een 20tal miljoen.
Klopt, maar veel van dit soort transferbedragen worden over meerdere jaren gespreid betaald.Exactor it schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 22:27:
[...]
De lengte van het contract bepaalt de maximale termijn waarover je mag afschrijven van het transferbedrag niet de betaling ervan.

En och, anders zijn we nog steeds 5 punten los
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken