Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Start believing brother
11 minuten lijkt het WK welJeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 18:27:
11 minuten extra tijd ook
Kijken of we 2 punten kunnen uitlopen
Elect a clown, expect a circus.
Toen die scheidsrechter na de beruchte wedstrijd van Nederland, direct weg weggestuurd van het WK, had ik de hoop dat hij wat aan zelfreflectie had gedaan. Helaas blijkt dat ijdele hoop te zijn en mafg die dwaas vrolijk wedstrijden blijven fluiten.
0-3 Eddie
Volgende week Chelsea city. Kan leuk worden
Na de wissels gaat het niveau hard omlaag

Gelukkig offside
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 31-12-2022 20:20 ]
Tsjah als je Holding in gaat brengen, niet echt cream of the cropVos schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 20:07:
Saliba maakt toch wel te veel foutjes nog. Naja is nog jong.
Gelukkig offside
7 punten los dat had ik niet gedacht aan het begin van het seizoen.
[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 31-12-2022 20:27 ]
Dat is inderdaad even schrikken. Jammer dat Viera niet even mocht invallen.Vos schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 20:07:
Saliba maakt toch wel te veel foutjes nog. Naja is nog jong.
Gelukkig offside
We hebben er nog echt minstens een nodig, willen we kans maken op het kampioenschap.
Het is zijn eerste seizoen, in Engeland schrijven ze al snel spelers af.donleone83 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 08:38:
Overigens wordt Antony inmiddels helemaal afgemaakt op social media en zijn ze er in Engeland ook achter dat die jongen nooit maar dan ook nooit 100 miljoen waard was. Het duurde even maar ze hebben eindelijk door dat ze opgelicht zijn.
Ze hebben overbetaald, dat is zeker waar.
Dat hebben ze bij Ajax gewoon fantastisch onderhandeld, 100 miljoen!donleone83 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 08:38:
Overigens wordt Antony inmiddels helemaal afgemaakt op social media en zijn ze er in Engeland ook achter dat die jongen nooit maar dan ook nooit 100 miljoen waard was. Het duurde even maar ze hebben eindelijk door dat ze opgelicht zijn.
Helaas miljoenen verdampt door zelf ook onnodig duur te hebben ingekocht met sommige spelers.donleone83 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:15:
@HollowGamer en @Exocet: we gaan zien hoe hij het de komende jaren doet. We zijn het inderdaad allemaal wel eens dat er grof overbetaald is voor hem. Fantastisch gespeeld door Ajax.
Btw dat Arsenal is om te smullen hoor! Wat een voetbal spelen die dit seizoen.
Het is met name gaaf om te zien dat ze (Arsenal) echt beleid aan het voeren zijn en zich daar ook aan houden ipv alleen maar spelers bijkopen en trainers wegsturen. De semi-docu op Prime gaf wel een goed inkijkje achter de schermen wat ze aan het doen zijn.bennieeee schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:46:
[...]
Helaas miljoenen verdampt door zelf ook onnodig duur te hebben ingekocht met sommige spelers.
Btw dat Arsenal is om te smullen hoor! Wat een voetbal spelen die dit seizoen.
Ik gun ze het dan ook van harte als ze het dit seizoen weten te flikken door het kampioenschap binnen te halen.
Het zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren. We zitten ook pas op de helft.Miki schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:54:
[...]
Het is met name gaaf om te zien dat ze (Arsenal) echt beleid aan het voeren zijn en zich daar ook aan houden ipv alleen maar spelers bijkopen en trainers wegsturen. De semi-docu op Prime gaf wel een goed inkijkje achter de schermen wat ze aan het doen zijn.
Ik gun ze het dan ook van harte als ze het dit seizoen weten te flikken door het kampioenschap binnen te halen.
Als nu iemand van onze basis-spelers uitvalt, dan hebben we gewoon een probleem.
De bank is niet zo super, dat zagen we gisteren wel.
Villa trouwens 1 - 0 voor bij Tottenham met nog 20 minuten op de klok.
0-2chim0 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 16:30:
Die Leon Bailey bij Villa. Ik dacht eerst Boadu van AZ. Lijken veel op mekaar.
Villa trouwens 1 - 0 voor bij Tottenham met nog 20 minuten op de klok.

Mijn stream loopt beetje achter.
Geweldige goal! Leep balletje en aanname en afronding waren subliem (Mahrez achtig in één keer stilleggen en pats gelijk afmaken). Villa vorige week ook al geweldig tegen Liverpool, helaas niet bekroond met een zege. Ik haat Liverpool zo erg of had ik dat al gezegd?
Sorry ik hou er rekening mee
Is @Gunner nu ineens Chelsea fan
Wat denk je van Arsenal - Newcastle
Trouwens, ten Hag is ook lekker bezig
Juist goed wat mij betreft. Regels opstellen en de spelers er aan houden. Ten Hag doet 't goed.JAN-B schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:38:
[...]
Is @Gunner nu ineens Chelsea fan
Wat denk je van Arsenal - Newcastle
Trouwens, ten Hag is ook lekker bezigde beste speler op de bank zetten, omdat die 1 keer had verslapen > dit kan toch iedereen overkomen en vervolgens scoort die de winnende goal als invaller.

@JAN-B Zeker een mooie pot! Maar heb je het programma van Tottenham gezien? Die krijgen nog een zware kluif met o.a. City (2x), Chelsea en Arsenal voor de boeg.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 02-01-2023 19:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
3-1 uiteindelijk poahgambieter schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:18:
Liverpool wordt weggeblazen door Brentford, de 2-0 is nog magertjes gezien de kansen. Liverpool is slecht vandaag, Brentford erg goed.
Nou ja, Brentford won ook met 4-0 van United die met 2-1 van Liverpool hebben gewonnen. 3(1 valt nog wel mee voor ze.gambieter schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:18:
Liverpool wordt weggeblazen door Brentford, de 2-0 is nog magertjes gezien de kansen. Liverpool is slecht vandaag, Brentford erg goed.
Darwin Nunez moet echt snel gaan leren, want nu loopt hij meer in de weg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooi die ene uitspraak "one trick pony"donleone83 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 08:38:
Overigens wordt Antony inmiddels helemaal afgemaakt op social media en zijn ze er in Engeland ook achter dat die jongen nooit maar dan ook nooit 100 miljoen waard was. .
Straks komt Gakpo de Verlossergambieter schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:39:.
Darwin Nunez moet echt snel gaan leren, want nu loopt hij meer in de weg.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 02-01-2023 23:01 ]
In september werd er nog een beetje lacherig gedaan over de 0-3 winst van Arsenal maar sindsdien hebben ze toch aardig wat scalps verzameld.
Brentford have lost just one of their nine Premier League games at home this season, to league leaders Arsenal.
[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 02-01-2023 23:16 ]
Ook wel heel apart als dit waar is.De Portugees (37) zou een clausule in zijn contract hebben laten opnemen die het hem toestaat verhuurd te worden aan Newcastle United, mocht die ploeg zich komend seizoen plaatsen voor Champions League-voetbal.
De reden daarvoor ligt voor de hand: zowel Al-Nassr als Newcastle is namelijk eigendom van het Saoedische Public Investment Fund. Mohammed Bin Salman, kroonprins van Saudi-Arabië, is eigenaar van dat investeringsfonds.
[ Voor 46% gewijzigd door Gunner op 02-01-2023 23:15 ]
Als je de truc goed kan is het prima, zie Robben
Ondertussen ergens anders in Londen:Vos schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:09:
[...]
https://www.dailymail.co....ee-three-instalments.html
Ik ben inmiddels ook "lost" qua beleid bij Chelsea. Ze halen ook nog een Franse CB van Monaco:
https://www.dailymail.co....DAY-33-6million-deal.html
Ik zie geen beleid daar, en de zakken lijken heel diep te zijn. Geloof dat ze nu op 500 miljoen voor spelers zitten sinds de overname door die Amerikaan ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ziet er uit als totale paniek. Zullen ze het binnenkort wel weer op de coach gooien.loekf2 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:18:
[...]
Ondertussen ergens anders in Londen:
Ik ben inmiddels ook "lost" qua beleid bij Chelsea. Ze halen ook nog een Franse CB van Monaco:
Ik zie geen beleid daar, en de zakken lijken heel diep te zijn. Geloof dat ze nu op 500 miljoen voor spelers zitten sinds de overname door die Amerikaan ?
Een nieuwe verdediger lijkt me niet zo heel gek voor ze. Koulibaly kan het niet aan lijkt het. Hij is helaas over zijn top. Ik vond hem een enorme baas bij Napoli altijd.loekf2 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:18:
[...]
Ondertussen ergens anders in Londen:
Dat middenveld van ze is ook niet je van het.
De nieuwe eigenaar moest verplicht een x bedrag aan spelers uitgeven als onderdeel van de aankoop van de club. Dat is denk ik de reden dat ze zo losgaan. Waarom ze allerlei spelers kopen die niet met elkaar kunnen spelen snap ik dan weer niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 03-01-2023 10:22 ]
Das ook weer waar.Vos schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:09:
[...]
Nu is Robben wel de grote uitzondering
𝐖𝐀𝐓.𝐄𝐄𝐍.𝐆𝐎𝐀𝐋! 😍😍
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 3 januari 2023
Maar helaas voor Fernando, Antalyaspor en iedere voetballiefhebber wordt 'ie afgekeurd.. ❌#ZiggoSport #SuperLig #ANTvFB pic.twitter.com/PD6bFvxpmw
Het gaat om dit moment, de bal gaat naar degene met de rode cirkel, degene die buitenspel staat neemt dus 0.0 deel aan het spel... Was wel een schitterende goal overigens.
:strip_exif()/f/image/MxZZPi1YDGHAmFUyQIKbRRoE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 65% gewijzigd door Gynnad op 03-01-2023 20:13 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Benfica doet dat de laatste jaren goed, maar voor Chelsea is dit toch "normaal" ?Gunner schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:09:
Over (wan)beleid gesproken; Chelsea wil Enzo Fernandes van Benfica overnemen. Release clause; 106 miljoen GBP. (120 miljoen euro)
Da's een hoop geld.
Dadelijk maar eens kijken hoe de gunners het doen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze schijnen Alvarez ook nog steeds te willen halen...
Het is toch competitie geen league cup ?Exactor it schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:57:
Donny zowaar eens in de basis bij, United - Bournemouth.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ParteyHollowGamer schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:08:
Het is toch Partie? Niet Partei toch?
Op basis van de foto snap ik het wel. Die man doet mee alsof hij niet buitenspel staat en is afleiding voor de verdediger. Als die man er niet was zou de verdediger 100% de scorende aanvaller oppakken. Zuur als het je club is - of erger, je doelpunt - maar de regels laten wel ruimte om hem af te keuren.Gynnad schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:06:
Het gaat om dit moment, de bal gaat naar degene met de rode cirkel, degene die buitenspel staat neemt dus 0.0 deel aan het spel... Was wel een schitterende goal overigens.
Regeren is vooruitschuiven
Burn ontloopt duidelijke gele kaart in begin. Nu schwalbe en janken tegen de scheids. Nog geen kaart...
[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 03-01-2023 21:29 ]
Ik ga darts kijken
Valt wel mee toch. Ik hou wel van die passie.gambieter schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:38:
en de batterij van de zijlijngifkikker is nog niet leeg.
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-01-2023 21:47 ]
Yep. Ik was ook verbaasd. Zuur voor hem dat hij geblesseerd uitviel. Aan de andere kant speelde United een minuut of drie met tien man. Daar merkte je weinig van. Hij was verder niet eens slecht. Maar iets toevoegen betrap je Donny helaas weinig op.
[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 03-01-2023 21:58 ]
Enfin, 0-0. We hebben een nieuw Stoke City in de Premier League. Hoewel, Stoke City speelde wel voetbal.
[ Voor 52% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-01-2023 22:40 ]
Van mijj had hij bij die belachelijke penaltyclaim gelijk rood horen te krijgen. Zelfs Howe (die zich wel kan gedragen) had er genoeg van, zeker toen Arteta nog eens even op Howe's terrein wilde gaan brullen. Zelfs de Arsenal reservecoach trok hem snel weg.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:46:
Valt wel mee toch. Ik hou wel van die passie.
Ook rond de 60e minuut zuivere penalty bij die vrije trap en shirt getrokken van gabriel.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:39:
Zuivere pingel door de VAR overruled, hoe dan
Subtiele kramp
Geen tweede geel joelinton bij elleboog
Slechte arbitrage
Jij ging toch darten kijken?gambieter schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:41:
[...]
Van mijj had hij bij die belachelijke penaltyclaim gelijk rood horen te krijgen. Zelfs Howe (die zich wel kan gedragen) had er genoeg van, zeker toen Arteta nog eens even op Howe's terrein wilde gaan brullen. Zelfs de Arsenal reservecoach trok hem snel weg.
Valt allemaal wel mee. Zoveel managers die zo zijn. Pep, Klopp, Simeone, Tuchel etc etc. Arteta is niet uitzonderlijker dan de rest. Maar goed, hij zit bij Arsenal, misschien is dat waarom het opvalt.gambieter schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:41:
[...]
Van mijj had hij bij die belachelijke penaltyclaim gelijk rood horen te krijgen. Zelfs Howe (die zich wel kan gedragen) had er genoeg van, zeker toen Arteta nog eens even op Howe's terrein wilde gaan brullen. Zelfs de Arsenal reservecoach trok hem snel weg.
Wist ook niet dat Stoke weer in de PL speelt trouwens
Tesla M3LR '21
Je geeft Stoke hier te weinig credit...London schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:46:
Wist ook niet dat Stoke weer in de PL speelt trouwens
Kon altijd wel genieten van Rory Delap z'n throw-insJeroenNietDoen schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:47:
[...]
Je geeft Stoke hier te weinig credit...
behalve tegen Arsenal..
Tesla M3LR '21
En die zijn allemaal rete irritant. Dat een ander het ook doet maakt het niet minder vervelend.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:44:
[...]
Valt allemaal wel mee. Zoveel managers die zo zijn. Pep, Klopp, Simeone, Tuchel etc etc. Arteta is niet uitzonderlijker dan de rest. Maar goed, hij zit bij Arsenal, misschien is dat waarom het opvalt.
Ik denk meer dat het jou opvalt dat er bij Arteta over geklaagd wordt omdat het over Arsenal gaat, en dat je de rest gewoon mist...
Jammer dat ik de wedstrijd niet kon zien, wie bedenkt er in hemelsnaam om Leo Driesen deze wedstrijd te laten doen

Nee, het heeft mij nog nooit echt kunnen bekoren wat er aan de zijlijn gebeurt. Ze staan daar soms overdreven druk te maken, dat triggered mij persoonlijk niet.toolkist schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:04:
[...]
En die zijn allemaal rete irritant. Dat een ander het ook doet maakt het niet minder vervelend.
Ik denk meer dat het jou opvalt dat er bij Arteta over geklaagd wordt omdat het over Arsenal gaat, en dat je de rest gewoon mist...
Wat is het dan dat jullie zo triggered bij al die managers? Hun reacties op arbitrage of overtredingen? Of het aansturen van hun team?
Joh, tis maar goed dat ik al kids heb, zaaddodend commentaartoolkist schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:04:
[...]
Jammer dat ik de wedstrijd niet kon zien, wie bedenkt er in hemelsnaam om Leo Driesen deze wedstrijd te laten doen![]()
![]()
Vooral het zo overdreven verontwaardigd doen als er een (in mijn ogen niet een dubieuze) beslissing wordt genomen door een scheids.JeroenNietDoen schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:28:
[...]
Nee, het heeft mij nog nooit echt kunnen bekoren wat er aan de zijlijn gebeurt. Ze staan daar soms overdreven druk te maken, dat triggered mij persoonlijk niet.
Wat is het dan dat jullie zo triggered bij al die managers? Hun reacties op arbitrage of overtredingen? Of het aansturen van hun team?
[...]
Joh, tis maar goed dat ik al kids heb, zaaddodend commentaar
Conte, Guardiola, Tuchel, etc, die kunnen daar gewoon echt *niet* mee omgaan. En dat heeft ook niks meer met winnaarsmentaliteit te maken ofzo, maar gewoon met hele slechte en onsportieve verliezer zijn.
Elke manager klaagt en vloekt als er een beslissing in hun nadeel valt. Echt elke manager.toolkist schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:49:
[...]
Vooral het zo overdreven verontwaardigd doen als er een (in mijn ogen niet een dubieuze) beslissing wordt genomen door een scheids.
Conte, Guardiola, Tuchel, etc, die kunnen daar gewoon echt *niet* mee omgaan. En dat heeft ook niks meer met winnaarsmentaliteit te maken ofzo, maar gewoon met hele slechte en onsportieve verliezer zijn.
En maar veroordelen, maar een keer ingrijpen en die club gewoon een jaar of langer uitsluiten van elke vorm van competitie? Tuurlijk niet.
En dus ook geen City-Chelsea vandaag.. Echt hoe verzinnen ze het.toolkist schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:04:
[...]
Jammer dat ik de wedstrijd niet kon zien, wie bedenkt er in hemelsnaam om Leo Driesen deze wedstrijd te laten doen![]()
![]()
Wat lul je nou? Je kan het toch gewoon op Viaplay kijken? Wedstrijd is gewoon bezig.toolkist schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 21:06:
[...]
En dus ook geen City-Chelsea vandaag.. Echt hoe verzinnen ze het.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 05-01-2023 21:07 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het staat er wat vaag maar hij kijkt niet vanwege de commentator voor ofzo?Quad schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 21:07:
[...]
Wat lul je nou? Je kan het toch gewoon op Viaplay kijken? Wedstrijd is gewoon bezig.
Anyway hup Chelsea
Ah, dan zet @toolkist maar Celine Dion erbij op.Gunner schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 21:10:
[...]
Het staat er wat vaag maar hij kijkt niet vanwege de commentator voor ofzo?![]()
Anyway hup Chelsea
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Voordat ik Britse zenders had, zette ik vaak een Brits radio station aan tijdens de wedstrijd. Nederlandse commentatoren vind ik zonder uitzondering zeurpieten. Viaplay commentatoren ken ik niet (de haperende streams en lage resolutie waren na twee potjes voldoende om over te stappen) , maar zullen het ongetwijfeld over McTominie hebben en alleen maar klagen over het slechte spel van de 'betere' club.toolkist schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 21:14:
Ik snap nog steeds niet dat er geen partij is die alleen stadiongeluiden aanbied, zonder zeveraar/ouwe zeur/10x alles herhalende prutser/blinde vink die de wedstrijd zo alleen maar verzieken... Ik betaal er met liefde en plezier 5 euro meer per maand voor en dat is dubbele winst voor ze want dan hoeven ze zo'n figuur ook niet te betalen.
Je mist een prima pot overigens.
Als Chelsea een keeper had, was het geen goal.
Het zijn de standaard ESPN commentatoren dus Leo Driesen en consorten. Een enkele keer een uitzondering.Exactor it schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:07:
[...]
Voordat ik Britse zenders had, zette ik vaak een Brits radio station aan tijdens de wedstrijd. Nederlandse commentatoren vind ik zonder uitzondering zeurpieten. Viaplay commentatoren ken ik niet (de haperende streams en lage resolutie waren na twee potjes voldoende om over te stappen) , maar zullen het ongetwijfeld over McTominie hebben en alleen maar klagen over het slechte spel van de 'betere' club.
Je mist een prima pot overigens.
Gelukkig heeft die geen 80 miljoen gekostExactor it schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:38:
[...]

Ik denk dat ie inschatte dat de bal eerste paal ging. De pass van Grealish was ook wel mooi strak hoor voor alles en iedereen langs. Maar kijk eens daarvoor naar De Bruyne en Grealish hoe vrij die staan. Daar begint het.Exactor it schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:38:
[...]
[ Voor 48% gewijzigd door SterqVerhael op 06-01-2023 11:31 ]
Is die wel eens niet geblesseerd ? Goeie speler, maar ook bij Ajax nooit een constante reeks zonder blessures.SterqVerhael schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:28:
Kans op speeltijd van Blind neemt toe. Mazraoui is voorlopig niet beschikbaar: https://www.vi.nl/nieuws/...l-tijdens-het-wk-positief
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heeft veel pech, alhoewel dit wel in de categorie botte pech valt denk ik.loekf2 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:42:
[...]
Is die wel eens niet geblesseerd ? Goeie speler, maar ook bij Ajax nooit een constante reeks zonder blessures.
Bron: https://www.nu.nl/voetbal...n-alvleesklierkanker.html
[ Voor 26% gewijzigd door Slasher op 06-01-2023 16:41 ]
Haha ja, Partey noemen ze Partij. Zo droevig Nederlandse commentators.Exactor it schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:07:
[...]
maar zullen het ongetwijfeld over McTominie hebben
[ Voor 87% gewijzigd door Sjah op 07-01-2023 17:49 ]
Dat kan 1 van de oorzaken zijn maar om dit nu zonder bewijs te gaan vertellen vind ik beetje ongepast een dag na zijn dood.Sjah schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 13:42:
[...]
Alvleeskanker, heeft, dacht ik, nog wel ns te maken met alcoholgebruik...
*Rest geknipt voor de goede vrede*
[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 07-01-2023 17:52 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Sjah op 07-01-2023 17:48 ]
[ Voor 105% gewijzigd door gambieter op 07-01-2023 17:51 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken