Is dat die Roemeen die na PSG-(nog iets) geschorst was omdat zijn assistent negru had gezegd?Tk55 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:39:
Die scheids bij MCI - DOR![]()
Nou ja, hij had iig die var check goed...
Die scheidsrechter bij City - BVB speelt normaal in het circus ofzo?
Ook al zo’n lachwekkende vertoning.
Ook al zo’n lachwekkende vertoning.
Twente komt eraan!
Echt slecht ja, fluit wel heel snel (en tegen Dortmund).Tk55 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:39:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Na 15 keer dezelfde herhaling te bekijken...Tk55 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:39:
Dit was gewoon een goal voor Dortmund
Waarom was hier eigenlijk geen VAR check? Was toch gewoon een doelpunt situatie? Dacht dat er dan altijd VAR check was.Sjurm schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:40:
[...]
Na 15 keer dezelfde herhaling te bekijken...
Je gaat toch juist bij dit soort momenten controleren als VAR zijnde? Dan had hij iig in 1 keer kunnen zien dat Bellingham de trap kreeg, en niet andersom. Ipv 538 keer de beelden te bekijken als bij dat penaltymoment daarvoorSjurm schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:40:
[...]
Na 15 keer dezelfde herhaling te bekijken...
Twente komt eraan!
Bij zowel Liverpool als Dortmund had de VAR in mogen grijpen.. Jammer dit.
⏩ PVOutput☀️
Even gechecked en dat was hem inderdaad, is nu weer eerste internationale wedstrijd die deze man fluit. Onbegrijpelijk dat het meteen een -finale is, had hem lekker tot volgend seizoen overgeslagen.Pompi schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:40:
[...]
Is dat die Roemeen die na PSG-(nog iets) geschorst was omdat zijn assistent negru had gezegd?
Hele prachtige pass! Kan ik echt van genieten.Quad schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:29:
Pfft wat een goal van Real zeg, perfecte pass van Kroos op Vinicius.
Liverpool lijkt te slapen af en toe. Real gewoon beter tot nu toe.
Het power football van Liverpool is kansloos tegen de kwaliteit die Real heeft. Liverpool wordt kinderlijk twee keer afgestraft of het een stelletje amateurs zijn. Het kan nog wel op een grote afstraffing uitlopen als Liverpool en met name Klopp niet drastisch ingrijpt. Tempo is te laag en concentratie ontbreekt volledig.
Hopelijk kan iemand een filmpje posten?Harribo schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:42:
[...]
Hele prachtige pass! Kan ik echt van genieten.
Liverpool lijkt te slapen af en toe. Real gewoon beter tot nu toe.
Real Madrid is zeker beter, maar ze roepen het ook wel zelf af, je kan net zo goed zonder verdedigers spelen, manman.
⏩ PVOutput☀️
https://streamable.com/yslzf5Quad schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:44:
[...]
Hopelijk kan iemand een filmpje posten?
Real Madrid is zeker beter, maar ze roepen het ook wel zelf af, je kan net zo goed zonder verdedigers spelen, manman.
Die Alisson Becker mag dan zo'n playboy uiterlijk hebben met die snor, hij keept er niet beter van...
Gooi er een filtertje overheen en je denkt dat je in de jaren 60 bent beland.Harribo schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:32:
Die Alisson Becker mag dan zo'n playboy uiterlijk hebben met die snor, hij keept er niet beter van...
Maar ja, verdedigend is het nog triester.
Bizar dat City - Dortmund nog steeds 1-0 is. 5-1 had ik, gezien het spelbeeld, eerder geloofd.
1-1! Lekker splijtende aanval.
2-1, met een randje net wel/geen buitenspel door Gundogan..
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 06-04-2021 22:50 ]
⏩ PVOutput☀️
Real - Liverpool was in ieder geval zeer matig. Alleen Real liet soms niveau zien. Liverpool komt er niet aan te pas.
...
Dat laatste zal best ja maar ik kom geen enkel negatief commentaar tegen over hem in de commentsHollowGamer schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:54:
[...]
Sorry, niet echt een fan van deze trainer. Hij zal nog wel altijd schreeuwen en aan overacting doen ben ik bang.
Klopt, was ook mijn persoonlijke mening over hem.apis29 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:41:
[...]
Dat laatste zal best ja maar ik kom geen enkel negatief commentaar tegen over hem in de comments
Hij deed het opzicht wel goed met beperkt materiaal, alleen zou ik als speler niet zo'n fan zijn van een trainer die steeds zit te roepen en druk doet langs de lijn.
Dan ben je hopelijk geen supporter van Atletico Madrid.HollowGamer schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:58:
[...]
Klopt, was ook mijn persoonlijke mening over hem.
Hij deed het opzicht wel goed met beperkt materiaal, alleen zou ik als speler niet zo'n fan zijn van een trainer die steeds zit te roepen en druk doet langs de lijn.
⏩ PVOutput☀️
Bayern heeft wel het betere van het spel, en een shitload aan kansen.
Maar PSG countert uitermate effectief. 0-2 na een half uur.
Maar PSG countert uitermate effectief. 0-2 na een half uur.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het zwakke punt van Bayern heet Süle. God wat is die slecht. Die zou in mijn bierelftal nog wissel staan.
Heerlijke pot tot nu toe, 2-1 nice
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 07-04-2021 21:38 ]
Het veld helpt Bayern ook niet, je ziet gewoon dat bij sommige passes de ballen smoren doordat het stroever is door de sneeuw. PSG speelt veel meer op de counter dus dan is het minder belangrijk dan bij een team dat wil combineren
Wat een pot, inmiddels 2-3 voor PSG. Mbappe is belachelijk goed. Die heeft aan een kwart kans voldoende om dat om te zetten in een doelpunt, wat een beul.
Verder tof om te zien dat Bayeren gewoon weer doorgaat en het spel blijft spelen.
Verder tof om te zien dat Bayeren gewoon weer doorgaat en het spel blijft spelen.
De aannames van Coman zijn steeds net niet goed genoeg. Daar laat Bayern veel kansen door liggen.
Wel een vermakelijke wedstrijd. Veel beter dan die van gisteren.
Porto Chelsea is gespeeld, 0-2 nu.
⏩ PVOutput☀️
Heel veel van Bayern zijn slordig, denk dat alleen Muller en Kimmich echt een beetje goed spelen.Malfunctions schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:35:
De aannames van Coman zijn steeds net niet goed genoeg. Daar laat Bayern veel kansen door liggen.
Kimmich speelde echt goed ja. Sowieso is dat echt een heel goede voetballer, multifunctioneel, goed inzicht, veel loopvermogen en geweldige inzet.
Heb ook nog even gelet op Mitchel Bakker, vanuit jong Ajax naar PSG gegaan, maar die heb ik echt niks goed zien doen in de tweede helft. Veel ingeleverd, geen grip op z'n directe tegenstander, zelfs simpele ballen over vijf meter kwamen niet aan.
Heb ook nog even gelet op Mitchel Bakker, vanuit jong Ajax naar PSG gegaan, maar die heb ik echt niks goed zien doen in de tweede helft. Veel ingeleverd, geen grip op z'n directe tegenstander, zelfs simpele ballen over vijf meter kwamen niet aan.
Het kan toch niet meer mis gaan: Inter wordt kampioen
11 punten voor op Milan, zelfs 12 op Juve;
Het werd toch ook weer eens tijd na 9 kampioenschappen van Juventus;
Mooi voor Stefan de Vrij, Kampioen v/d Serie A
11 punten voor op Milan, zelfs 12 op Juve;
Het werd toch ook weer eens tijd na 9 kampioenschappen van Juventus;
Mooi voor Stefan de Vrij, Kampioen v/d Serie A
Arsenal - Slavia Praag: 1 - 1;
Jammer, toch nog 1 - 0 (Pepe) 86e minuut, krijg je een tegendoelpunt in de 93e minuut
Jammer, toch nog 1 - 0 (Pepe) 86e minuut, krijg je een tegendoelpunt in de 93e minuut
Arsenal zou Arsenal niet zijn als ze eens een wedstrijd over de streep trekken.JAN-B schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:35:
Arsenal - Slavia Praag: 1 - 1;
Wie had gedacht dat het allemaal nog zo slecht niet was onder Wenger. Die haalde op constante basis een 4e plek mét spelers als Squillaci, Djourou en Bendtner.
[ Voor 3% gewijzigd door London op 09-04-2021 07:44 ]
Tesla M3LR '21
City staat achter dus moet geholpen worden... Verdediger speelt zuiver de bal, raakt daarna de knie van Gabriel Jesus (maar daar mikte ie niet op ofzo...
Scheids geeft geel, VAR bemoeit zich ermee en laat alleen maar vertraagde beelden zien, dan weet je het wel...
Scheids geeft geel, VAR bemoeit zich ermee en laat alleen maar vertraagde beelden zien, dan weet je het wel...
Nah, dat rood kan ik wel billijken, hij raakte de bal alleen maar omdat de Man City speler de bal eerst raakte. Dit was gewoon vol op de man gericht met de noppen vooruit.toolkist schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:21:
City staat achter dus moet geholpen worden... Verdediger speelt zuiver de bal, raakt daarna de knie van Gabriel Jesus (maar daar mikte ie niet op ofzo...
Wat belachelijk is, is dat Fernandinho weer eens geen rood krijgt voor de overtreding in de 92e minuut. Gaat heel duidelijk alleen voor de man uit frustratie, zet een knietje in het dijbeen en de domme lul bij de VAR durft daar geen rood upgrade te suggereren.
Verder mooi dat Leeds met 1-2 wint. Gewoon proberen te winnen zelfs na de 1-1 en met 10 man verdedigen. Geheel verdiend en moge het maar vaker gebeuren. En moge Fernandinho maar veel rode kaarten krijgen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar het resultaat was dat ie de bal echt vol speelde, niet maar net schampen ofzo. Ik blijf erbij, voor mij geen rood.gambieter schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:40:
[...]
Nah, dat rood kan ik wel billijken, hij raakte de bal alleen maar omdat de Man City speler de bal eerst raakte. Dit was gewoon vol op de man gericht met de noppen vooruit.
Nog een reden waarom Leeds geen rood had moeten krijgen dusWat belachelijk is, is dat Fernandinho weer eens geen rood krijgt voor de overtreding in de 92e minuut. Gaat heel duidelijk alleen voor de man uit frustratie, zet een knietje in het dijbeen en de domme lul bij de VAR durft daar geen rood upgrade te suggereren.
Maarja de 2 Manchester teams worden zo vaak bevoordeeld.
Blijft een leuk team dat Leeds. Denk alleen wel dat het als een warme taart inzakt zodra Bielsa vertrekt.Verder mooi dat Leeds met 1-2 wint. Gewoon proberen te winnen zelfs na de 1-1 en met 10 man verdedigen. Geheel verdiend en moge het maar vaker gebeuren. En moge Fernandinho maar veel rode kaarten krijgen.
Niemand El Clasico aan het kijken? Staat best wel wat op het spel.
⏩ PVOutput☀️
Yes, ik ben de pot aan het kijken. Gaat voor de eerste 10min behoorlijk gelijk op.Quad schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 21:04:
Niemand El Clasico aan het kijken? Staat best wel wat op het spel.
Kansloos verdedigd door de CV. Die dekt Benzema niet eens.
Slim gelopen en knap afgerond, aanval was ook wel mooi.
Slim gelopen en knap afgerond, aanval was ook wel mooi.
⏩ PVOutput☀️
Zou toch even die spelers die zomaar in de 16 vallen naar de clubarts sturen
Waarom loopt er een vierde man zo zenuwachtig langs de lijn daar?
Bagger dat Real voor staat.
Niks geen mooie aanval gewoon bagger!
Niks geen mooie aanval gewoon bagger!
[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 10-04-2021 21:23 ]
De scheids speelt tot nu een belangrijke rol in het nemen van bijzondere beslissingen. Hij zit er vaak compleet naast.
En daar de 2-0, binnen een half uur..auw!
En daar de 2-0, binnen een half uur..auw!
[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 10-04-2021 21:28 ]
Dit wordt een lastige klus voor Barca.
⏩ PVOutput☀️
Barca mag beetje leuk mee voetballen. 0 schoten op goal. Real is heer en meester.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik vind die scheids niet verkeerd fluiten.
Barcelona moet gewoon beter en sneller combineren om dit Real te verslaan.
Het lijkt wel een Frank de Boer elftal met dat gebrei. Alleen dan ietsjes sneller.
Ze missen echt een echte fysieke centrum spits die kan scoren.
Want die Dembele moet het nu soms doen en dat is geen killer
Barcelona moet gewoon beter en sneller combineren om dit Real te verslaan.
Het lijkt wel een Frank de Boer elftal met dat gebrei. Alleen dan ietsjes sneller.
Ze missen echt een echte fysieke centrum spits die kan scoren.
Want die Dembele moet het nu soms doen en dat is geen killer
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 10-04-2021 21:41 ]
Louie vind het wel moeilijk om Real een complimentje te geven
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dest heeft het bij Louis gedaan.
En Alba had die bal beter moeten wegkoppen.
En als Louis dat zegt...
Maar wel jammer voor Barcelona deze tussenstand.
Belangrijk is of ze de 2-1 kunnen maken, dan zie ik wel kansen maar met een derde van Real is het gebeurd
En Alba had die bal beter moeten wegkoppen.
En als Louis dat zegt...
Maar wel jammer voor Barcelona deze tussenstand.
Belangrijk is of ze de 2-1 kunnen maken, dan zie ik wel kansen maar met een derde van Real is het gebeurd
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 10-04-2021 22:00 ]
Haha het is 2-1 maar eens, Real speelt heel solide.Quad schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 22:15:
Ik zie Barcelona niet meer scoren. Real staat veel te sterk achterin.
En het weer helpt ook niet mee voor goed spel op het veld.
En zo was het bijna 3-1. Barcelona heeft ook wel veel mazzel.
⏩ PVOutput☀️
Vind het niet veel extra tijd. geloof dat die scheids al meer dan 4min bezig is geweest met zijn apparaat
Jack En Louis, ik geloof dat je in de hel 24 uur per dag hun 2 op de TV hebt
Messi die het koud had... Laat wel weer zien hoeveel die weer rondgesjokt heeft.
Koeman laat dit seizoen regelmatig weer zien een slechte verliezer te zijn. https://sporza.be/nl/2021...klein-kind~1618303465934/
Om die "duw" op Braithwait als penalty te zien, dan heb je toch wel echt je bril niet op. Vervelende man.
Om die "duw" op Braithwait als penalty te zien, dan heb je toch wel echt je bril niet op. Vervelende man.
Man, kijk uit naar 21:00. Bayern speelde zo goed vorige week en toen was daar Mbappe. Vanavond hopelijk weer vuurwerk en Bayern die door gaat..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Helaas 1e 20 minuten gemist.m0nk schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:08:
Man, kijk uit naar 21:00. Bayern speelde zo goed vorige week en toen was daar Mbappe. Vanavond hopelijk weer vuurwerk en Bayern die door gaat..
Heb wel zin in deze wedstrijd want met een goal van Bayern kan het nog alle kanten op.
⏩ PVOutput☀️
Di Maria leek half dood zonet bij die overtreding.
Maar huppelt nu vrolijk verder.
Wat een naai streek, volgens mij is dat gewoon Bayern ff uit hun flow halen.
Volgende keer 10 minuten aan de kant staan bij verzorging, leren ze het wel af.
Maar huppelt nu vrolijk verder.
Wat een naai streek, volgens mij is dat gewoon Bayern ff uit hun flow halen.
Volgende keer 10 minuten aan de kant staan bij verzorging, leren ze het wel af.
Niks gemist, behalve dat PSG nog erger dan Spanjaarden/Portugezen op de grond buitelen.Quad schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:20:
[...]
Helaas 1e 20 minuten gemist.
Heb wel zin in deze wedstrijd want met een goal van Bayern kan het nog alle kanten op.
Float like a butterfly, sting like a bee.
True en Bayern speelt breit vrolijk de bal rond in de zestien maar weet het overwicht niet om te zetten in doelpunten. Totaal impotent tot nu toe..Martinusz schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:21:
[...]
Niks gemist, behalve dat PSG nog erger dan Spanjaarden/Portugezen op de grond buitelen.
Bayern mag wel even wat beter op de man dekken, man wat staan ze soms vrij bij PSG. Mazzel dat Neymar een einzelganger is..
⏩ PVOutput☀️
Dan heb je een paar honderd miljoen in je aanval zitten en ga je alleen maar op de counter spelen, best triest. Je kan zeggen dat ze hun voorsprong verdedigen maar zo speelde ze vorige week ook. Als Bayern hier verliest hoop ik dat een City ofzo dit PSG wel kan verslaan, want ook al heeft City ook zijn haken en ogen spelen die tenminste aanvallend en aantrekkelijk voetbal.
Heel benieuwd naar hoe de wedstrijd was gegaan als Lewandowski niet geblesseerd was geraakt in de interland periode en als Gnabry niet indirect ook door de interlands geblesseerd was geraakt.
Heel benieuwd naar hoe de wedstrijd was gegaan als Lewandowski niet geblesseerd was geraakt in de interland periode en als Gnabry niet indirect ook door de interlands geblesseerd was geraakt.
Kan niet zeggen dat ik fan ben van de arbitrage.
Edit: Mooi, 0-1 Bayern.
Edit: Mooi, 0-1 Bayern.
[ Voor 21% gewijzigd door Maarten_E op 13-04-2021 21:40 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lekker Bayern!
Maar man o man, wat is het lastig tegen Neymar en Mbappe als ze eenmaal op hun heupen hebben.
Maar man o man, wat is het lastig tegen Neymar en Mbappe als ze eenmaal op hun heupen hebben.
⏩ PVOutput☀️
Bayern en PSG, clubs waar ik beide niet wat mee heb.. Enige waar ik op hoopte was dat de pot open gebroken zou worden en dat is nu iig door Bayern gedaan.
Overigens mocht die van Neymar een minuut daarvoor er ook wel in ..
Overigens mocht die van Neymar een minuut daarvoor er ook wel in ..
Twente komt eraan!
PSG iets scherper en iets meer geluk en ze hadden er al 10 in liggen..
⏩ PVOutput☀️
Zou Neuer met een hamer zijn doel aan alle kanten een paar centimeter naar binnen hebben gemept?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beetje lucky goal maar wel broodnodig om het nog een wedstrijd te laten zijn.
Overigens is de mandekking van Bayern van kinderlijk niveau. Met je mannetje meelopen is duidelijk iets waar niet veel op getraind wordt. Mbappe legt al een paar keer randje zestien de bal breed en Neymar kan die balletjes zonder moeite aannemen. Dat zou op dit niveau niet meer mogen, daar moet op z’n minst een Bayern been tussen.
Overigens is de mandekking van Bayern van kinderlijk niveau. Met je mannetje meelopen is duidelijk iets waar niet veel op getraind wordt. Mbappe legt al een paar keer randje zestien de bal breed en Neymar kan die balletjes zonder moeite aannemen. Dat zou op dit niveau niet meer mogen, daar moet op z’n minst een Bayern been tussen.
Wat een geluk voor Bayern, wat een geluk voor Bayern....
Nee meneer de commentator, Neymar schiet gewoon niet goed genoeg in... 't is niet dat ie via via tegen de paal/lat komt...

Gewoon bar slecht gekeept van Navas, ook dit had niks met geluk te maken.Miki schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:43:
Whahaha, heb je opeens Neuer op de middenstip..
Eens, staat Bayern met 5 op een rij achterin, liggen er nog steeds 2 van PSG vrij om aan te spelen. Ze hebben geen enkel benul waar hun tegenstander uithangt soms.Miki schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:43:
⏩ PVOutput☀️
Ik had al iets over de arbitrage gezegd toch?
Die sane is ook echt dat bayern niet waardig.
Drama.Maarten_E schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:46:
Ik had al iets over de arbitrage gezegd toch?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Kijk de Bundesliga niet, maar ik zie totaal niet waarom Bayern zoveel moeite heeft gedaan voor die Sane. Brengt niks behalve slappe balletjes.
Het is maar net met welke bril je er naar kijkt. Die bal stuit precies goed omhoog zodat Choupo-Moting die bal erin kan koppen. Ik noem dat geluk hebben want Bayern is verder impotent, Navas heeft gewoon een trainingsavondje.toolkist schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:44:
[...]
Gewoon bar slecht gekeept van Navas, ook dit had niks met geluk te maken.
Idd, ze staan toe te kijken hoe Mbappe/Neymar elkaar in de ruimte/loop aanspelen. Het is simpelweg afwachten tot PSG vanuit de omschakeling de wedstrijd beslist.Quad schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:45:
[...]
Eens, staat Bayern met 5 op een rij achterin, liggen er nog steeds 2 van PSG vrij om aan te spelen. Ze hebben geen enkel benul waar hun tegenstander uithangt soms.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mbappe is ook gewoon een topspeler zoals er maar weinig zijn.
Snelheid, overzicht, techniek, scorend vermogen. Daar heeft elke verdediging het moeilijk mee.
Bijzonder dat het team met de minste kansen weer voor staat.
Snelheid, overzicht, techniek, scorend vermogen. Daar heeft elke verdediging het moeilijk mee.
Bijzonder dat het team met de minste kansen weer voor staat.
Ze hadden 2 even grote kansen als PSG anders, met Kimich en vlak ervoor Sané... Zo impotent zou ik ze dus niet noemen.Miki schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:48:
[...]
Het is maar net met welke bril je er naar kijkt. Die bal stuit precies goed omhoog zodat Choupo-Moting die bal erin kan koppen. Ik noem dat geluk hebben want Bayern is verder impotent, Navas heeft gewoon een trainingsavondje.
Sané, of Davies? Die laatste speelt me een partij dramatisch, lijkt totaal niet geconcentreerd te zijn.Joostje123 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:47:
Die sane is ook echt dat bayern niet waardig.
Davies speelt volgens mij op slippers
Glijdt steeds uit
Glijdt steeds uit
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 13-04-2021 22:06 ]
Pfft hoeveel heeft PSG nog nodig?
⏩ PVOutput☀️
De arbitrage fluit wel elke keer als iemand van PSG over de grond rolt. Nadat ik dit postte, nog eens 2 keer in korte tijd.
[ Voor 26% gewijzigd door Luxicon op 13-04-2021 22:34 ]
...
De scheids ziet wel teveel dingen verkeerd..
⏩ PVOutput☀️
Duidelijk een cadeaubon van Louis Vuitton in de kleedkamer gevondenLuxicon schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:32:
De arbitrage fluit wel elke keer als iemand van PSG over de grond rolt. Nadat ik dit postte, nog eens 2 keer in korte tijd.
Yup hij trapt er elke keer in als Neymar z'n voet laat hangen of Paredes schreeuwt alsof z'n been ter plekke is geamputeerd. Echt bizar die scheids, hij fluit op wat ie denkt dat er gebeurt ipv dat ie het ziet....
Overigens moet je je als Bayern toch wel eens achter de oren krabben als je Choupo Moting als backup achter Lewandowski hebt.. Wat is dat een nutteloze speler voor Bayern...
Overigens moet je je als Bayern toch wel eens achter de oren krabben als je Choupo Moting als backup achter Lewandowski hebt.. Wat is dat een nutteloze speler voor Bayern...
Dramatische scheids zeg..
En wat is die Bakker slecht...
Kan je van Moise Kean ook zeggen.Montaner schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:41:
Dramatische scheids zeg..
⏩ PVOutput☀️
Goeie wissel. Moting was echt dramatisch haha.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wel typisch dat bij zowel Dortmund-City als nu bij PSG-Bayern de scheids op hand van de sjeikclub is.
Coman ook maar?Hupske schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:43:
Goeie wissel. Moting was echt dramatisch haha.
En Muller, oioi!
⏩ PVOutput☀️
Hoop echt dat Bayern nog weet te scoren. Kan het voetbal van PSG niet waarderen.
PS. vind de counters wel indrukwekkend, met Mbappé en Neymar samen.
PS. vind de counters wel indrukwekkend, met Mbappé en Neymar samen.
[ Voor 31% gewijzigd door Luxicon op 13-04-2021 22:45 ]
...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken