Die oude Pepe is onmisbaar bij Porto
En de goal voor Juve!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tis net alsof er een totaal andere Kuipers op het veld staat. Nu geeft ie wel gewoon gele kaarten en zelfs rode als het moet. Doet ie in de Eredivisie zo vaak niet...
Hart van Nederland popup dat het begint op sbs9... Je zou het eens missen... Gelijk mensen van de kaart natuurlijk
Chiesa echt een topper
Chiesa echt een topper
Bij Dortmund - Sevilla werd het even spannend maar uiteindelijk 2-2 gebleven.
Bij Juve zo een half uur extra, ik denk niet dat het op penalties uit gaat komen.
Bij Juve zo een half uur extra, ik denk niet dat het op penalties uit gaat komen.
⏩ PVOutput☀️
Komt wel steeds dichter bij de pingels.Quad schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:57:
Doelpunt Porto!!
⏩ PVOutput☀️
PORTO!!!
En door de benen van Cristiano Ronaldo, die bang was in de muur
En door de benen van Cristiano Ronaldo, die bang was in de muur
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 09-03-2021 23:33 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
2 goals hebben ze nodig, gaat niet gebeuren.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De redding van de Porto keeper was goud waard, die was wel heel knap!
⏩ PVOutput☀️
Ben blij dat ik Juventus - Porto gekeken heb. Had er na de eerste helft niet veel van verwacht. Knap gedaan van Porto!
...
Nou Matthijs, wil je verder komen in de Champions League dan moet je toch maar eens gaan verkassen in de zomer. Juve lijkt wel vervloekt.
Prima spelersmateriaal op enkele plekken (backs) na, maarja... Pirlo was een fantastische speler maar of ie ook meteen klaar is om Juve te coachen?PolarBear schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:45:
Nou Matthijs, wil je verder komen in de Champions League dan moet je toch maar eens gaan verkassen in de zomer. Juve lijkt wel vervloekt.
Wedstrijd gezien. Ik vond Juve qua organisatie en positiespel echt bedroevend. Ze speelden 4-4-2 maar zonder middenvelders met drang naar voren. Echt een kansloze bedoeling. Zelfs tegen 10 man konden ze geen echte vuist maken. Zet een Hakim en Donny in dat elftal en het wordt opeens een stuk beter (mits de trainer ze vertrouwen geeft). Zo'n Rabiot en Ramsay is allemaal 13-in-een-dozijn materiaal. Over Demiral nog maar niet te spreken.toolkist schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:55:
[...]
Prima spelersmateriaal op enkele plekken (backs) na, maarja... Pirlo was een fantastische speler maar of ie ook meteen klaar is om Juve te coachen?
Juve zal aankomende zomer de selectie eens flink onder de loep moeten nemen. Er zijn zat interessante spelers beschikbaar volgens mij, die ook los te weken zijn. Niet alleen Hakim of Donny, maar ook spelers als Acuna, Diego Carlos, Ndombele, Gravenbergh (alhoewel, liever niet
Maar zelfs met deze selectie en zonder de geblesseerde Dybala en niet volledig wedstrijd fitte De Ligt hadden ze door gemoeten. Klassieke 4-3-3 durft Pirlo schijnbaar niet aan:
Szczesny
Cuadrado - Demiral - Bonucci - A. Sandro
Mckennie - Rabiot - Ramsey
Kulusevski - Morata - Ronaldo
Je moet 2-0 winnen en begint met een 4-4-2 in de controle aan de wedstrijd. Ik had gewoon voor bovenstaande opstelling gekozen.
[ Voor 17% gewijzigd door SterqVerhael op 10-03-2021 07:45 ]
Dat muurtje bij die vrije trap
Dat is dan prof niveau 
Dat middenveld van Juventus is toch ook al een paar jaar middelmaat. Rabiot en Ramsey zijn beide geen hoogvliegers. Die laatste kan nog redelijk voetballen, Rabiot speelt er alleen maar omdat z'n moeder de contributie betaald heb ik 't idee. Ach, Juve eruit, vind ik prima, Porto door is in ieder geval een verrassing in dit gedrocht van een competitie.

Dat middenveld van Juventus is toch ook al een paar jaar middelmaat. Rabiot en Ramsey zijn beide geen hoogvliegers. Die laatste kan nog redelijk voetballen, Rabiot speelt er alleen maar omdat z'n moeder de contributie betaald heb ik 't idee. Ach, Juve eruit, vind ik prima, Porto door is in ieder geval een verrassing in dit gedrocht van een competitie.
Heb de wedstrijd niet gezien maar het is geen vloek.PolarBear schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:45:
Ze hebben veel leuke spelers maar te weinig toppers.
En met dit team gaan ze nooit de cl winnen.
Ronaldo is nog goed maar niet meer van die extra klasse.
Vind vooral het middenveld te matig.
Je tikt precies wat ik ook dacht.Deadsy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:52:
[...]
Heb de wedstrijd niet gezien maar het is geen vloek.
Middenveld zeer matig, van links naar rechts duurt veel te lang.
Chiesa brengt wat extra's, de rest is voorspelbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-03-2021 11:27 ]
Andere kant is Porto is ook niet een super team en ze hebben ruim een uur tegen 10 man gespeeld. Zo slecht zijn ze toch ook niet. Dat moet toch te winnen zijn.Deadsy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:52:
[...]
Heb de wedstrijd niet gezien maar het is geen vloek.
Juve staat voor het eerst in jaren ook in de eigen competitie niet ver boven alles en iedereen bovenaan in de competitie maar op plek 3, dat draait totaal niet.
Met Ronaldo kopen ben je er niet zolang de rest van het elftal ondermaats is.
Pirlo als speler is iconisch, maar die zonder enige trainerservaring voor de groep zetten is vooralsnog ook een ongelukkige beslissing gebleken.
Met Ronaldo kopen ben je er niet zolang de rest van het elftal ondermaats is.
Pirlo als speler is iconisch, maar die zonder enige trainerservaring voor de groep zetten is vooralsnog ook een ongelukkige beslissing gebleken.
3 van de 5 keer zal dit Juventus deze pot winnen.PolarBear schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:28:
[...]
Andere kant is Porto is ook niet een super team en ze hebben ruim een uur tegen 10 man gespeeld. Zo slecht zijn ze toch ook niet. Dat moet toch te winnen zijn.
Te veel ''net niet'' spelers. Die alleen gehaald zijn omdat ze gratis waren of omdat het mogelijk was.
Dat bv een Rabiot en Ramsey niet goed genoeg zouden zijn voor een team dat de CL wil winnen had ik ze ook kunnen vertellen.
Het zijn leuke spelers om erbij te hebben voor op de bank of ter aanvulling van een middenveld dat al top is maar het zijn zelf geen toppers.
Er word ook al vrij lang gezegd dat beide mogen vertrekken, maar aangezien ze gratis waren ga ik er stiekem van uit dat ze beide een bizar salaris krijgen. Een salaris dat niemand gaat betalen voor 2 matige spelers. Dus ze zullen vrij lang aan beide vast zitten.
Met de Ligt hebben ze iemand waar ze lang plezier van zullen hebben en die goed genoeg is om ooit de CL mee te winnen.
Maar dan heb je Ronaldo, topper maar je hebt A teveel voor hem betaald en B hij zal een bizar salaris krijgen welke je mogelijkheden beperkt.
Denk zelf dat ze dachten hiermee mee te kunnen doen voor de CL omdat het goed genoeg was om de Serie A jaren lang te domineren. Maar dat had meer te maken met hoe zwak de andere clubs waren.
jbdeiman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:46:
[...]
Mwah, kan je over discussiëren misschien, maar onbegrijpelijk was het niet hoor. Ik zou vooral zeggen dat de speler van Porto het heel slim deed, want die zorgde ervoor dat zijn been/ lichaam tussen de verdediger en de bal stond, waardoor de verdediger OF niets kon doen, of 'doorheen' de speler kon proberen bij de bal te komen.
Was ook niet erg handig van de verdediger in deze, de aanvaller stond ook echt de verkeerde kant opgedraaid en kon nooit uithalen.
Had 'm nog niet gezien, maar dit is geen penalty inderdaad. Weinig, misschien wel niks aan de hand daar.Ramzzz schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:06:
[...]
Ik vond het naïef gefloten en een ‘typisch Portugese®™ naaiactie’.
‘Slim’ is een kwestie van perspectief, en als neutrale kijker vond ik het een schwalbe.
[YouTube: DEZE WEDSTRIJD IS WAANZINNIG! 🤯🥵 | Juventus vs Porto | Champions League 2020/21 | Samenvatting]
Juventus knocked out of the Champions League in successive seasons by Ajax, Lyon and Porto. Three clubs not deemed "glamorous" enough for the European Super League by Juve chairman Andrea Agnelli. You absolutely love to see it.
— Colin Millar (@Millar_Colin) 9 maart 2021
Dit maakt het verlies van Juventus extra mooi
[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 10-03-2021 14:52 ]
Ik vond overigens dat Ronaldo wel een penalty had moet krijgenJanW schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:16:
[...]
[...]
Had 'm nog niet gezien, maar dit is geen penalty inderdaad. Weinig, misschien wel niks aan de hand daar.
[YouTube: DEZE WEDSTRIJD IS WAANZINNIG! 🤯🥵 | Juventus vs Porto | Champions League 2020/21 | Samenvatting]
[Twitter]
Dit maakt het verlies van Juventus extra mooi
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Na 26 wedstrijdendutchgio schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:35:
Juve staat voor het eerst in jaren ook in de eigen competitie niet ver boven alles en iedereen bovenaan in de
2015/16
1. Juve 58
2. Napoli 57
2017/18
1. Napoli 69
2. Juve 68
2019/20
1. Juve 63
2. Lazio 62
De voornaamste reden dat Juve nu 7 verliespunten meer dan Inter heeft, is omdat Inter de eerste wedstrijd gewonnen heeft. Voorgaande seizoenen besliste Juve het kampioenschap altijd in de onderlinge duels.
We kunnen weer vanavond.
Liverpool - Leipzig, staat 2-0 bij aanvang, zal Liverpool eindelijk weer thuis winnen?
PSG - Barcelona, 4-1 voorsprong voor PSG, ik verwacht niet dat Barcelona überhaupt een kans heeft om door te gaan.
Liverpool - Leipzig, staat 2-0 bij aanvang, zal Liverpool eindelijk weer thuis winnen?
PSG - Barcelona, 4-1 voorsprong voor PSG, ik verwacht niet dat Barcelona überhaupt een kans heeft om door te gaan.
⏩ PVOutput☀️
Het is aan de gang sinds ze dit nieuwe (in mijn ogen lelijke) logo hebben. Met hoe gelovig ze in sommige delen van Italie zijn, zou het mij niks verbazen als iemand een vloek heeft uitgesproken omdat ze het logo veranderd haddenPolarBear schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:45:
Griezmann mag weleens gaan opstaan, gezien zijn ervaring.
...
Barcelona valt aan, hebben alleen het geluk niet mee.
⏩ PVOutput☀️
Zou hilarisch zijn als PSG dit seizoen de CL wint en dat die sjeik dan de geldkraan dicht draait,
In de PL word er directer gespeeld ipv het eindeloze tikke opzij/terug/doorschuiven van barcaPompi schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:20:
Wat staat die Anthony Taylor al een paar keer ontzettend in de weg met zijn positionering. dit is dan een van de beste scheidsen uit de PL en als nog weet hij niet waar hij wel en niet kan staan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tis nog vroeg maar het kon hem wel eens niet worden voor barca
Bizar dat dit een penalty is. Ook al kan hij er vrij weinig aan doen, maar Lenglet heeft Barcelona veel pech bezorgd.
...
Dat is toch geen penalty?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die voegt echt nog minder toe dan Promes bij Ajax dit seizoen deed.Luxicon schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:22:
Griezmann mag weleens gaan opstaan, gezien zijn ervaring.
Wel gaaf dat Dest zo kan aanvallen.
Penalty PSG..
⏩ PVOutput☀️
Doei Barcelona.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat voor bullshit, ik vind dit echt onzin...
InderdaadMaarten_E schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:30:
Doei Barcelona.
Tja Lenglet raakt de hak. Ik vind het een penalty. Helaas
Tsja, Barcelona kreeg 3 weken geleden voor exact hetzelfde een penalty mee, de bullshit raakt beide partijen dus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Er veranderd toch niets, Barca moet er nog steeds 4 maken, alleen is het nu dan voor verlenging..Maarten_E schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:30:
Doei Barcelona.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Sjonge jonge word ook tijd dat ze de regels wat gaan aanpassen. Ja natuurlijk, hij raakt hem op de hak. Maar die bal gaat rechtstreeks op de keeper af en die man had 0,0 % kans uberhaupt ook maar bij die bal te kunnen..
Twente komt eraan!
't Is wel terecht, hoe lullig het ook is.
⏩ PVOutput☀️
Terecht, mwah, het is wel volgens de regels.Quad schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:31:
't Is wel terecht, hoe lullig het ook is.
Is Dembéle de 600% Donny van Barcelona?
Vond die wel iets anders, want toen had de Jong nog bij de bal kunnen komen. En bij deze overtreding, want het is wel een overtreding hoeveel pech ook, was de bal al zo goed als in de handen van Ter Stegen en had Icardi nooit van zijn leven nog bij die bal gekund.Maarten_E schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:31:
Tsja, Barcelona kreeg 3 weken geleden voor exact hetzelfde een penalty mee, de bullshit raakt beide partijen dus.
Dus is het terecht.Maarten_E schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:34:
[...]
Terecht, mwah, het is wel volgens de regels.
Is Dembéle de 600% Donny van Barcelona?
⏩ PVOutput☀️
Als Dumfries deze penaltystip ook bewerkt heeft had de bal nog alle kanten in kunnen stuitenPompi schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:34:
[...]
Vond die wel iets anders, want toen had de Jong nog bij de bal kunnen komen. En bij deze overtreding, want het is wel een overtreding hoeveel pech ook, was de bal al zo goed als in de handen van Ter Stegen en had Icardi nooit van zijn leven nog bij die bal gekund.
Had het anders moeten zeggen.
Het is terecht, echter vind ik wel dat er een verschil zit tussen doelbewust iemand op de hak trappen of alleen oog hebben op de bal en daardoor iemand raken.
Sodeknetter wat een goal van Messi.
Wat een knal zeg.
⏩ PVOutput☀️
De Jong moet leren ophouden met mekkeren. Kost hem weer een gele kaart.
Ondanks dat barca er wrs uit ligt, toch wel vermakelijk.
Scheelt ook wel dat we eindelijk een normale commentator hebben
Ondanks dat barca er wrs uit ligt, toch wel vermakelijk.
Scheelt ook wel dat we eindelijk een normale commentator hebben
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 10-03-2021 21:39 ]
Inderdaad, Dest ziet sterretjes.Quad schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:38:
Wat een knal zeg.
Grappig, even 2 minuten niet kijken en de 1-1 missen.
...
Dat ook.
Ik loop zelf een paar seconden achter via de Ziggo stream.
⏩ PVOutput☀️
Toch mooi, sprint duel de Jong Mbappe
Pakken we toch ff mee
Pakken we toch ff mee
Leuk een penalty! Hoop dat ie er in gaat, leuk voor de wedstrijd
jinxHarribo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:
Leuk een penalty! Hoop dat ie er in gaat, leuk voor de wedstrijd
Doei Barcelona.
Moet vast nog over.
⏩ PVOutput☀️
Tja Messi... Dat is een gemiste kans
Die móet erin als je wat wilt
Die móet erin als je wat wilt
[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 10-03-2021 21:49 ]
Man man man, wat heeft Barcelona ongekend veel mogelijkheden gehad zeg. Als ze alle kansen en niet geziene ruimtes terug zien zakken ze de broeken vast af..

⏩ PVOutput☀️
Die penalty missen is wel cruciaal. Anders hadden ze er nog maar 2 gemoeten en maak je een reële kans. Nu wordt het wel erg lastig.
Waarin kreeg Lenglet wel een gele kaart + penalty en Kurzawa geen 2e gele kaart en penalty?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Wat is die Guardiola een eng en vervelend mannetje aan het worden zeg..
Inderdaad, helemaal niks mee.. Oh wacht, werden jullie niet onterecht vrijgesproken voor misbruik financial fair play "omdat het te lang geleden was" enzo? Brrrrrr Als er hier 1 club nou echt absoluut geen recht van spreken heeft...Echt ongelooflijk. Ik kan het niet begrijpen.' Hij trok zijn kritiek op de arbitrage vervolgens breder. 'Alles wat wij in de afgelopen vierenhalf jaar hebben gewonnen, hebben we helemaal zélf gedaan. Want we krijgen werkelijk níéts mee, van niemand.'
Niet om eigenwijs te zijn maar heb hem altijd een eng mannetje gevonden.toolkist schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:56:
Wat is die Guardiola een eng en vervelend mannetje aan het worden zeg..
Hij is zo fanatiek dat hij dan heel raar gaat lopen doen
Hopelijk krijgt Griezmann de bal, zoals Dembele ze steeds krijgt. Ik ben benieuwd of hij de kansen vandaag af weet te maken.
...
Wat issie goed hè, Dembélé!Quad schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:50:
Man man man, wat heeft Barcelona ongekend veel mogelijkheden gehad zeg. Als ze alle kansen en niet geziene ruimtes terug zien zakken ze de broeken vast af..
Ik vind Dembele wel goed maar het rendement is te laag.
Wat kan dat barca goed voetballen he... Jammer dat ze dat alleen de eerste wedstrijd niet deden
Wat kan dat barca goed voetballen he... Jammer dat ze dat alleen de eerste wedstrijd niet deden
Ja Barca speelt goed, maar het is ook weer niet zo dat PSG moeilijk stand houdt. Eigenlijk raar dat ze nog onder Lille staan, dan was 3x niks namelijk tegen Ajax.
Dat zat ik ook te denken. Dat Lille boven dit Psg staat.Erapaz schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:21:
Ja Barca speelt goed, maar het is ook weer niet zo dat PSG moeilijk stand houdt. Eigenlijk raar dat ze nog onder Lille staan, dan was 3x niks namelijk tegen Ajax.
Maar denk dat dat anderzijds toch ook wel iets over Ajax zegt. Hoop ik.
Denk dat Leo alleen zwetend wakker wordt van eventuele foutjes in Argentijns elftal. Met Barca heeft hij al zoveel bereiktHarribo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:25:
Messi zal nachts nog wel zwetend wakker schrikken van die gemiste penalty.
En dan meteen jankend zijn moeder bellen..
Hebben een spits nodig.. Zeg maar, type Suarez...groggy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:30:
Dit barca is gewoon niet goed genoeg
Ik denk dat ze naast die mooiweervoetballers voorin gewoon een afmaker als Suarez missen. Maar die was overbodig en heeft vandaag Atletico aan een extra voorsprong in de competitie geholpen.
Vind ze prima spelen, maar de kansen worden niet verzilverd.groggy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:30:
Dit barca is gewoon niet goed genoeg
...
Dembele heeft ook 100 kansen nodig. Meer dan 100 miljoen gekost. Wat een trieste speler zeg.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja inderdaad een echte centrum spits die dodelijk kan zijn. Missen ze nu echt.toolkist schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:32:
[...]
Hebben een spits nodig.. Zeg maar, type Suarez...
Dembele goede speler maar helaas geen killer
Misschien moeten ze Suarez maar kopen...
Vind barca trouwens goed spelen maar te laat.
Koeman heeft het aardig op de rit.
Zou mooi zijn als ze Atletico nog kunnen inhalen
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 10-03-2021 22:37 ]
Zou een mooie stunt zijnSempy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:37:
[...]
Met de huidige financiële situatie is Brobbey transfervrij halen denk ik het maximaal mogelijke.
Barca speelt goed verder. Dembele en griezmann moeten ze gewoon verkopen. Die Deense aanvaller kan mooi op de plek van Dembele. Dan maar een seizoen 3e worden. Laat barca eerst maar schulden aflossen met dat geld.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dan ben je dus niet goed genoeg. Je weet dat het gaat om doelpunten?Luxicon schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:35:
[...]
Vind ze prima spelen, maar de kansen worden niet verzilverd.
Ja dat klopt maar de rest klopt wel dus niet iets om dan alleen maar negatief over te zijn denk ikgroggy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:38:
[...]
Dan ben je dus niet goed genoeg. Je weet dat het gaat om doelpunten?
Ik zei toch dat ze niet goed genoeg zijn? Ze spelen misschien leuk voetbal, maar ze scoren niet. Dus het is niet goed genoeg. En daardoor, in mijn ogen, terecht uitgeschakeld.Harribo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Ja dat klopt maar de rest klopt wel dus niet iets om dan alleen maar negatief over te zijn denk ik
Het is natuurlijk ook zo dat je het in de context van de eerste wedstrijd moet bekijken. PSG heeft extreem de bus geparkeerd, counteren niet eens meer. Ze hebben het de eerste wedstrijd weggeven, niet vanavond.groggy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:38:
[...]
Dan ben je dus niet goed genoeg. Je weet dat het gaat om doelpunten?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken