Welke concurrentieSlasher schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 19:48:
[...]
Maar waarom de handdoek in de ring gooien. Zo maak je het je concurentie wel erg makkelijk.
arsenal het goed verpest, maar jah city het geld de selectie tja zeg er maar u tegen :-) maar ze moeten nu onderhand wel een keer de CL winnen. Denk dat pep er dan mee stopt en lekker een land gaat trainen
Bij nationale selecties heb je geen chequebook. Ik weet niet of Pep zonder ook maar iets voorstelt.milotic schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 19:54:
lekker een land gaat trainen
Mijn schoonmoeder wordt nog wel kampioen met dit city. En die houdt niet eens van voetbal 
Het grote verschil is dat city een World Cup winner als substitute kan inbrengen en Arsenal niet.
Maar na de 4-0 mauling van real vind ik de tweede plaats al helemaal geen schande meer.
Maar we gaan zien wat dat premier league onderzoek gaat opleveren. Zal wel weer niets. Zoals gebruikelijk. Bookmarked for future reference.

Het grote verschil is dat city een World Cup winner als substitute kan inbrengen en Arsenal niet.
Maar na de 4-0 mauling van real vind ik de tweede plaats al helemaal geen schande meer.
Maar we gaan zien wat dat premier league onderzoek gaat opleveren. Zal wel weer niets. Zoals gebruikelijk. Bookmarked for future reference.
[ Voor 66% gewijzigd door Gunner op 20-05-2023 20:02 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Uiteindelijk had ik er maar 1 goed voorspeldJeroenNietDoen schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:47:
1. City
2. Liverpool
3. Arsenal
5. Chelsea
6. ManU
Al komt er wel een uitslag en worden de titels ontnomen, zo'n tainted titel zit ik niet op te wachtenGunner schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 19:57:
Maar we gaan zien wat dat premier league onderzoek gaat opleveren. Zal wel weer niets. Zoals gebruikelijk
Nee ik ook niet. Wordt er alleen maar nog triester van.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:02:
[...]
Al komt er wel een uitslag en worden de titels ontnomen, zo'n tainted titel zit ik niet op te wachten
Ja, snap er ook niet veel van. Voor hetzelfde geld, waar ik niet van uit ga maar toch, City nog een domme beslissing.Slasher schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 19:48:
[...]
Maar waarom de handdoek in de ring gooien. Zo maak je het je concurentie wel erg makkelijk.
Had gewoon hier met een logische opstelling gespeeld.
Je kon wel eens gelijk krijgen. Ze stonden bij rust notabene met 1-0 voor..Sjah schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 15:31:
Over 2 uur Bayern, die gaan hun titel verspelen..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je had aardig gelijk trouwens in je analyse.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:01:
[...]
Uiteindelijk had ik er maar 1 goed voorspeld
Als city nu de cl ook wint gaan Feyenoord naar pot 1 !
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat wordt een quiz, wie hoort niet in het rijtje thuis?Agent47 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 21:12:
Als city nu de cl ook wint gaan Feyenoord naar pot 1 !
Pot twee wordt waarschijnlijk ook wel een pot met veel goede teams, maar je kunt geluk hebben
En WHUrik86 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:54:
[...]
En in de vervolganalyse over Leicester had Jeroen ook niet verkeerd ingeschat.
Tsja moeilijk wordt het toch wel. Je ontloopt in ieder geval een club als city etc.Exocet schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 21:14:
[...]
Dat wordt een quiz, wie hoort niet in het rijtje thuis?
Pot twee wordt waarschijnlijk ook wel een pot met veel goede teams, maar je kunt geluk hebben
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik als BVB supporter word een tikketje nerveus voor morgen... Zou het dan toch?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik duim mee, zou een mooie kampioen zijnMaarten_E schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:43:
Ik als BVB supporter word een tikketje nerveus voor morgen... Zou het dan toch?
Ja, anders krijgen we weer clubs als PSG, City, RM/Barça, BAY, etc. als diegene die altijd kampioen worden.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:50:
[...]
Ik duim mee, zou een mooie kampioen zijn
Nu is het sowieso al een gek jaar geweest qua (bijna) kampioenen;
Napoli voor het eerst in meer dan 30 jaar kampioen van Italië.
Lens dat PSG toch flink op de huid heeft gezeten in Frankrijk
Arsenal dat het net niet flikt in de PL
Feyenoord dat voor het eerst in 6 jaar weer de titel pakt.
Bayern dat niet domineert in Duitsland en wellicht de titel aan Dortmund moet laten.
Dit gaan we niet snel weer zien denk ik.
Bayern dat niet domineert in Duitsland en wellicht de titel aan Dortmund moet laten.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
@Maarten_E Je vergeet er een paar:Maarten_E schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 23:33:
Nu is het sowieso al een gek jaar geweest qua (bijna) kampioenen;
in Schotland staat Celtic ruim voor;
in Portugal zal het wel weer Benfica worden(of anders Porto)
in Turkije staat Galatasary 1e;
dus in deze landen geen verrassing;
alleen in Belgie is het ongekend spannend, Antwerp zou wel eens kampioen kunnen worden > is v Bommel daar niet trainer
@HollowGamer Hoe bedoel je
ze staan op dit moment 9e, nog 1 wedstrijd, thuis tegen City
dus stel dat ze winnen, moet Spurs en Villa verliezen, staan ze 7e;
is de 7e plaats Europees ?
3 landen waar het business as usual is, 6 (incl. België) waar het spannender is (geweest) dan men had verwacht. Mijn punt staat nog steeds.JAN-B schreef op zondag 21 mei 2023 @ 12:22:
[...]
@Maarten_E Je vergeet er een paar:
in Schotland staat Celtic ruim voor;
in Portugal zal het wel weer Benfica worden(of anders Porto)
in Turkije staat Galatasary 1e;
dus in deze landen geen verrassing;
alleen in Belgie is het ongekend spannend, Antwerp zou wel eens kampioen kunnen worden > is v Bommel daar niet trainer
Zie https://www.flashscore.nl/, 7de plek is kwalificatie CFL.JAN-B schreef op zondag 21 mei 2023 @ 12:29:
[...]
@HollowGamer Hoe bedoel je![]()
ze staan op dit moment 9e, nog 1 wedstrijd, thuis tegen City![]()
dus stel dat ze winnen, moet Spurs en Villa verliezen, staan ze 7e;
is de 7e plaats Europees ?
En geen Tuchel, dus een mooie extra bonus.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:50:
[...]
Ik duim mee, zou een mooie kampioen zijn
@Chelseamarre123Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 18:44:
Als Chelsea fan kan ik je alvast meedelen dat Chelsea morgen niets zal rapen, op een paar ballen uit het doel van Kepa na.
Het valt nog mee, 1 - 0 bij rust
Half B team, scheelt voor ChelseaJAN-B schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:06:
[...]
@Chelseamarre123
Het valt nog mee, 1 - 0 bij rust
Dortmund tegen 10 man, nog 0-0. Nogal langzaam voetbal.
Haller!!! Straft een foutje af, eindelijk de 0-1.
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 21-05-2023 18:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Leuk dat juist hij scoortgambieter schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:46:
Dortmund tegen 10 man, nog 0-0. Nogal langzaam voetbal.
:strip_exif()/f/image/E6NkNSVSGf07cJpxM5bbSjw8.png?f=user_large)
0-2 Dortmund!
Loepzuiver doelpunt afgekeurd bij Napoli - Inter net

@Chelseamarre123Chelseamarre123 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:40:
Loepzuiver doelpunt afgekeurd bij Napoli - Inter net
Je bedoelt die botsing in de 78e minuut
Terechte beslissing hoor, die Napoli speler valt en haalt die Inter speler onderuit;
dus hoezo loepzuiver doelpunt?
Trouwens, als Inter die CL finale wil winnen, zullen ze toch wel iets beter moeten spelen, bijv, Stefan de Vrij, speelt toch niet meer zo sterk als vroeger.
Wat een smerige overtreding van Bruno, had er van mij wel met rood af gemogen.
Zielinski begint te struikelen, valt hierdoor maar speelt toch gewoon de bal toen hij dat paasje geeft.JAN-B schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:10:
[...]
@Chelseamarre123
Je bedoelt die botsing in de 78e minuut
Terechte beslissing hoor, die Napoli speler valt en haalt die Inter speler onderuit;
dus hoezo loepzuiver doelpunt?
Trouwens, als Inter die CL finale wil winnen, zullen ze toch wel iets beter moeten spelen, bijv, Stefan de Vrij, speelt toch niet meer zo sterk als vroeger.
Het zag er heel stuntelig uit maar vond hier helemaal geen fout aan
@Chelseamarre123 idd heel stuntelig;Chelseamarre123 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:08:
Zielinski begint te struikelen, valt hierdoor maar speelt toch gewoon de bal toen hij dat paasje geeft.
Het zag er heel stuntelig uit maar vond hier helemaal geen fout aan
Nu heb ik weinig verstand van tactiek, maar City - Chelsea staat 1 - 0; dan wacht je tot de 69e minuut met wisselen, en in de 81e minuut wissel je een middenvelder voor 1 verdediger
--verkeerde-topic--
[ Voor 95% gewijzigd door HollowGamer op 23-05-2023 18:31 ]
Nog mensen hier die naat BHA - ManC zitten te kijken? Wat een pot zeg, en dat voor 2 teams die beiden niet meer hoeven en dat na zo'n zwaar seizoen. Dat tempo is waanzinnig, en vliegt over en weer. Genieten en gaan en zo hoort het, kijk effe mee Barcelona?
Yep. Brighton heeft nog een punt nodig om zeker te zijn van de 6e plek en Europa League.Grindtegel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:18:
Nog mensen hier die naat BHA - ManC zitten te kijken? Wat een pot zeg, en dat voor 2 teams die beiden niet meer hoeven en dat na zo'n zwaar seizoen. Dat tempo is waanzinnig, en vliegt over en weer. Genieten en gaan en zo hoort het, kijk effe mee Barcelona?
Mooie wedstrijd, Brighton verdient meer dan de 1-1. De gelijkmaker van Enciso was prachtig, wat een schot.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
oh ik dacht dat brighton er al was, vandaar dat ze zo hard ervoor gaan. Die hebben echt een mooi team dit jaar, hoop alleen dat Veltman nog een kansje gaat krijgen, die heeft echt pech gehad met zijn blessure want was vaste krachtgambieter schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:21:
[...]
Yep. Brighton heeft nog een punt nodig om zeker te zijn van de 6e plek en Europa League.
Mooie wedstrijd, Brighton verdient meer dan de 1-1. De gelijkmaker van Enciso was prachtig, wat een schot.
Bij Antony weet ik het nooit of hij zich nu aanstelt of echt iets heeft. Dit lijkt wel serieus, maar toch even afwachten.
Gun het TH wel als hij deze wedstrijd wint.
Gun het TH wel als hij deze wedstrijd wint.
Mudryk kreeg een buitenkans aan het begin, en goh, wat slecht. Dure miskoop op zo'n manier.
Tja, de spits aan de overkant doet het niet veel beter.gambieter schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:46:
Mudryk kreeg een buitenkans aan het begin, en goh, wat slecht. Dure miskoop op zo'n manier.
Die mag dan ook wegHollowGamer schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:47:
Tja, de spits aan de overkant doet het niet veel beter.
Niveau is niet hoog. Chelsea is bagger.
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 25-05-2023 21:53 ]
Ja, hij heeft eerst 5 kansen gemist en tikt hem nu erin.gambieter schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:49:
[...]
Die mag dan ook weg. Edit: en dan krijgt hij een intikkertje
Niveau is niet hoog.
Doet mij denken aan Welbeck, goede spits, maar vaak erg wisselvallig.
Dit Chelsea.. had gewoon Potter gehouden.
Net thuis komen van werk, tv opzetten. 2-0 achterstand. Fernandez die een schwalbe maakt en penalty, 3-0.
Wat een jankseizoen en durf te betwijfelen of het volgend seizoen veel beter zal gaan.
Wat een jankseizoen en durf te betwijfelen of het volgend seizoen veel beter zal gaan.
Volgend seizoen is Lampard weg. Dat die nog binnen mag komen...
Er moet zoveel weg. Vooral Kepa, die had na die bekerfinale stunt gelijk bij het vuil moeten worden gezet.
Er moet zoveel weg. Vooral Kepa, die had na die bekerfinale stunt gelijk bij het vuil moeten worden gezet.
Kan nog altijd niet bij dat we per se Fofana voor 80 miljoen moesten hebben. Wat een prutser is dat ook.
Leicester heeft veel geld gevangen voor slecht presterende verdedigers als Maguire en Fofana
Het blijft toch raar, dat ze in Zuid Amerika in complete bouwvallen mogen voetballen op het niveau als de CL of EL. Geen dak, geen hekjes en een afgrond over de tweede ring naar beneden bij een misstap. Dat de manier van scheidsrechteren helemaal niet lijkt op de Europese manier van fluiten en de militaire politie daar standaard in het voetbalpakket zit.
En niemand zeikt erover.
En niemand zeikt erover.
Helaas kun je niet alles met geld oplossen. Begrijpt die Amerikaan dat?Chelseamarre123 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 22:40:
Net thuis komen van werk, tv opzetten. 2-0 achterstand. Fernandez die een schwalbe maakt en penalty, 3-0.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 27-05-2023 12:23 ]
Nur die BVB!
Vingers kruisen de komende 90 minuten.
Vingers kruisen de komende 90 minuten.
Ben benieuwd. Mooie ontknoping in de Bundesliga zo.
⏩ PVOutput☀️
Bayern vroeg 0-1 voor, Dortmund moet winnen. Doelsaldo Bayern is beter.
Ouch, Mainz 0-1.
Ouch, Mainz 0-1.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 27-05-2023 15:46 ]
Mainz komt voor, nu moet Dortmund er 2 maken.
⏩ PVOutput☀️
Auw. De pingel was terecht, de scheids wilde hem echt niet geven maar kon niet om de beelden heen, en dan mist Haller...
En gelijk weer iets dat een VAR pingel zou moeten zijn, maar dan durven de lafaards niet.
En gelijk weer iets dat een VAR pingel zou moeten zijn, maar dan durven de lafaards niet.
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 27-05-2023 15:52 ]
Zelf fouten maken, Mainz heel goed, en een zwakke scheids.
Nu drieQuad schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 15:46:
Mainz komt voor, nu moet Dortmund er 2 maken.
Elect a clown, expect a circus.
Of Spurs.
Dit is wel heel erg bezwijken onder de druk. Legt Bayern de loper uit, laat je het alsnog weer liggen.
Dit is wel heel erg bezwijken onder de druk. Legt Bayern de loper uit, laat je het alsnog weer liggen.
Nee, maar dat houd niet in dat je Dortmund maar de overwinning moet geven.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:04:
Kan Mainz nog Europees halen ofzo?
Hmm. Shit.
Gaat Bayern toch de titel pakken, wat een lucky bastards zeg. Had het Dortmund echt gegund.
Dat hebben ze geheel aan zichzelf te danken. Classic Arsenal doen ze.Vlassie1980 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:16:
Gaat Bayern toch de titel pakken, wat een lucky bastards zeg. Had het Dortmund echt gegund.
Is ook zo, maar het begint een beetje saai te worden in die Bundesliga als ze weer kampioen worden 🤣saert schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:29:
[...]
Dat hebben ze geheel aan zichzelf te danken. Classic Arsenal doen ze.
ChokersHollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:02:
Is Dortmund - Arsenal 2.0?
Elect a clown, expect a circus.
Dit word eerder 0-3 dan 2-1 vrees ik. Linkerkant van Dortmund licht continu open.
Alles staat nu klaar voor het Man City 2012 Agueeeeeeeroooooo scenario
Wow 1-1, wat gebeurt er!
⏩ PVOutput☀️
Wow. Complimenten aan Koeln en Mainz, die doen beiden hun sportieve plicht!
Beide willen geen kampioen worden.Quad schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:13:
Wow 1-1, wat gebeurt er!
Haha wat een redding, en toch nog op 1-2 voor Bayern.
⏩ PVOutput☀️
Bayern op 2 -1 ! 89 minuut, op zn Duits natuurlijk!
[ Voor 32% gewijzigd door Pos2007 op 27-05-2023 17:20 ]
Over en uit...
Scheiß Bayern

[ Voor 12% gewijzigd door 964C2 op 27-05-2023 17:22 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dat zeg ik elke ronde964C2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:21:
Scheiß Bayern
Maar uiteindelijk mag Dortmund naar zichzelf kijken. Ze hadden het zelf in de hand
Jammer voor Dortmund maar nog veel erger, Tuchel wint
2-2, maar te laat.
Ik kijk geen Duits voetbal, en toch voel ik een teleurstelling.
***.
En dan zat ik er nog serieus over te denken om naar Dortmund te gaan, blij dat ik dat niet heb gedaan.
En dan zat ik er nog serieus over te denken om naar Dortmund te gaan, blij dat ik dat niet heb gedaan.
Even tussendoor: zo meteen op ViaPlay de playoffs voor de PL, ook met studio commentaar.
Het wordt gespeeld op Wembley.
Mickey Mouse competitie, net zoals Frankrijk.Sjah schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:32:
Bayern 11 x achter elkaar Meister, langweilig en waar eindigt dat...
Tja, het is gewoon niet meer leuk. Hier in NL heb je nog 2/3 ploegen en soms een verrassing, maar in Duitsland is het altijd BAY. In Spanje gaat het meestal ook maar om twee, en over Frankrijk hoef je tegenwoordig helemaal niet meer na te denken. De Serie A kijk ik niet, dat is enorm saai.Sjah schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:32:
Bayern 11 x achter elkaar Meister, langweilig en waar eindigt dat...
Het zou mooi zijn als ze voetbal wat eerlijker maken. Geef iedereen gelijk geld, en kap met die rare constructies voor omwegen van transfers.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 27-05-2023 17:35 ]
Mochten de huidige heren aan de leiding blijven dan zakt Bayern misschien wat af.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:34:
[...]
Tja, het is gewoon niet meer leuk. Hier in NL heb je nog 2/3 ploegen en soms een verrassing, maar in Duitsland is het altijd BAY. In Spanje gaat het meestal ook maar om twee, en over Frankrijk hoef je tegenwoordig helemaal niet meer na te denken. De Serie A kijk ik niet, dat is enorm saai.
Het zou mooi zijn als ze voetbal wat eerlijker maken. Geef iedereen gelijk geld, en kap met die rare constructies voor omwegen van transfers.
Dat zou misschien kunnen als voetbal een sport was, maar het is simpelweg entertainment.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:34:
[...]
Tja, het is gewoon niet meer leuk. Hier in NL heb je nog 2/3 ploegen en soms een verrassing, maar in Duitsland is het altijd BAY. In Spanje gaat het meestal ook maar om twee, en over Frankrijk hoef je tegenwoordig helemaal niet meer na te denken. De Serie A kijk ik niet, dat is enorm saai.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In jou ogen is F1 ook entertainment en tennis ook?Bossie schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:37:
[...]
Dat zou misschien kunnen als voetbal een sport was, maar het is simpelweg entertainment.
Ik ben het daar niet mee eens.
Sportgerelateerde entertainment.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:42:
[...]
In jou ogen is F1 ook entertainment en tennis ook?
Ik ben het daar niet mee eens.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Maar dan die zaaddodende commentator die, en dat is een hele prestatie, nog 100x erger is dan Leo Driesen...HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:33:
Even tussendoor: zo meteen op ViaPlay de playoffs voor de PL, ook met studio commentaar.
Die verpest nu al de hele wedstrijd voor me en ik had best zin om te kijken.
Dit ziet er niet goed uit, wat akelig. Hopelijk alleen een blessure, maar denk AED.
Edit: goede nieuws is dat hij zijn armen beweegt. Maar erg goed zag het er niet uit.
Edit: goede nieuws is dat hij zijn armen beweegt. Maar erg goed zag het er niet uit.
[ Voor 34% gewijzigd door HollowGamer op 27-05-2023 17:58 ]
Geld maakt het voetbal kapot. het zorgt ervoor dat de top er nog comfortabeler bij zit, zie hiero Ajax, zie PSG, zie City en alle rijke clubs.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:34:
[...]
Het is Driessen.toolkist schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:53:
[...]
Maar dan die zaaddodende commentator die, en dat is een hele prestatie, nog 100x erger is dan Leo Driesen...
Die verpest nu al de hele wedstrijd voor me en ik had best zin om te kijken.
[ Voor 21% gewijzigd door Sjah op 27-05-2023 18:20 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken