Dat heb je in lightburn toch zo getekend? Verticale lijn tekenen, array van maken, horizontale lijn tekenen, array van maken, en je bent eigenlijk al klaar. Als je het fancy wil maken zet je er nog de maten in cm onder en naast....Ultraco schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:09:
Mocht iemand al een 410*400mm rasterpatroon hebben liggen hou ik me aanbevolen voor tips.
Bij mijn eerste lasersnijder (chinesium 4.5W) had ik ook een raster gelaserd maar om eerlijk te zijn gebruikte ik het nooit. Bij mij huidige laser heb ik een metalen rooster zodat de rook weg kan, en ik mis een gelaserd raster niet. Maar ik graveer dan ook bijna nooit series, in mijn geval graveer ik meestal iets waarna ik het ook uitsnijd. Dan maakt de positionering niet zoveel uit.
Een paar weken geleden heb ik 30 customized sleuterhangertjes zitten maken, toen heb ik een stuk hout met kleine lijmklemmen vastgezet aan het metalen rooster, daar één sleutelhanger uitgesneden, en vervolgens de al eerdere gemaakte blank elke keer in die uitsparing gelegd. Dat werkte prima.
Atomstack X7 Pro 10w laser cutter, Sessy 5kWh thuisbatterij in bestelling