Inmiddels wat pagina’s doorgenomen op dit topic en ben even benieuwd naar jullie mening:
Ik wil als ‘semi-professionele’ hobby wat gecoate metalen producten gaan customizen. Namen en logo’s graveren voor wie dat leuk vind. Het graveren gebeurt dus eigenlijk in de powdercoating en niet zozeer het metaal zelf.
Ik heb een budget zo rond de 500 euro, zou leuk zijn om voor dat geld ook een rotary te hebben. Ik weet dat ik voor dat geld geen professionele machine kan verwachten, maar wat raden jullie me aan? Ik kom online wat diode lasers tegen in deze prijsklasse, waaronder de Sculpfun s9/s10, twotrees ts2/ts3, ortur laser master 3 en xtool d1.
Zit daar iets bij wat jullie me aan zouden raden? Belangrijk zijn natuurlijk (bouw)kwaliteit en handelbaarheid (ik ben echt een beginner). Ik heb momenteel nog een lichte voorkeur voor de ts3, puur op basis van de gesloten box, maar wellicht zijn er hier mensen met andere ervaringen of zijn er andere/betere opties dan een diodelaser voor mijn doeleinden?
[Voor 8% gewijzigd door Kwibus_90 op 24-12-2022 21:49]