Wil je iets met een behuizing of ga je zelf een behuizing inelkaar zetten?tc982 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 10:08:
Optioneel de optie om een camera te hangen om in Lightburn te gebruiken, positionering vindt ik toch het moeilijkste dat er is.
...
Wat zou jullie keuze zijn voor dit budget?
Ik heb even snel op de website van X-Tool gekeken maar daar zijn de beste deals nog niet zo begonnen, lijkt het.
Dan zou je eigenlijk al vrij snel bij Creality uit komen voor de Creality Falcon A1 / A1 pro of Creality Falcon2 Pro.
Ik moet wel zeggen, ik heb geen idee hoe de rotary tool werkt met de Creality Falcon A1, bij de Falcon2 kun je de onderkant d'r uit halen en 'm wat hoger zetten, omdat een glas bovenop de rotary tool er vaak voor zorgt dat het hoger uit komt.
M.B.T positioneren:
Ik vindt het leuk om met kurk onderzetters te maken, positioneren gaat dan het beste door gewoon een groot vel kurk te pakken en dan in een keer het graveren en snijden te doen, dan hoef je niets echt te positioneren.Losse rondjes kurk exact op de goede plek neer leggen is behoorlijk lastig, met de camera is dat m.i. niet precies genoeg. Het beste is dan om een houten plaat te nemen en daar eerst de outline op te graveren.
Dan kun je vervolgens de items die je wil graveren exact in de outline plaatsen en zelfs dat is nog best lastig.
:strip_exif()/f/image/TwM9kMoVnWQtlOmdLLjwrDhd.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/AMO7V5rhXm8WSguLJYcpv9Nr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YYN9gYs2DHcwFYjURrV3EI7O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hp3Hi1gQSk0YAvSd2lsgK81m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6nHGfhV0wa9OGhntFfPbiQRV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n6ZLg3PrjKI9PDkURHFNdRat.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YaRibTSzqteqCCYzdGEqWPCA.jpg?f=fotoalbum_large)