Ik zou er zelf een kaart niet voor overslaan. Hoewel die connector duidelijk niet handig is, heb ik nog steeds het gevoel dat de praktijkproblemen enorm overschat worden. Ik heb bijv. zelf nog geen praktijk geval gezien in mijn omgeving. En die connector wordt bijvoorbeeld zakelijk ook toegepast in o.a. workstations. Maar ook hier op Tweakers zou je bijvoorbeeld toch ook veel meer meldingen moeten zien als het echt wijdverspreid zou zijn in de 4000 en 5000 serie.
Ik heb dan ook wel voldoende vertrouwen in mijn eigen bouw capaciteiten om zou een kaart die ik wil zo'n connector hebben daar niet al te bang voor te zijn.
Vraag me wel af waarom Sapphire kiest voor die connector, bij Nvidia lijkt Nvidia het te verplichten. AMD zal dat zeker niet verplichten. Dus waarom je dan kiest voor een connector die in ieder geval in de publieke perceptie niet goed staat vind ik dan wel wat vreemd.
Ik heb dan ook wel voldoende vertrouwen in mijn eigen bouw capaciteiten om zou een kaart die ik wil zo'n connector hebben daar niet al te bang voor te zijn.
Vraag me wel af waarom Sapphire kiest voor die connector, bij Nvidia lijkt Nvidia het te verplichten. AMD zal dat zeker niet verplichten. Dus waarom je dan kiest voor een connector die in ieder geval in de publieke perceptie niet goed staat vind ik dan wel wat vreemd.
[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 28-02-2025 11:24 ]