CaptainPanda schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 13:50:
[...]
Dus je kan geen voorbeelden noemen, maar gaat er wel cynisch vanuit dat het wel het geval gaat zijn omdat het onderbuikgevoel dat zegt en je 'denkt dat het voorkomt'. Dat is pas gevaarlijk, iets denken en niet kritisch op jezelf zijn en jezelf de vraag stellen of die angst die je jezelf aanpraat wel strookt met de werkelijkheid.
Totdat er voorbeelden zijn gegeven, lijkt het me niet nuttig om maar zo pessimistisch te zijn. Indien die wel komen en het blijkt dat de impact ervan wel degelijk bestaan, dan uiteraard wel.
[...]
Dit is een drogreden waarin je mij woorden in de mond legt én net stelt alsof ik helemaal aan het anderste uiterste zit qua mening waarbij er geen enkele performanceverbeteringen meer nodig zijn of komen. Ten eerste heb ik daar niets expliciet over gezegd en als je goed had gelezen, had je deze zin van mij gezien:
[...]
Volgens zijn er hier (en in ieder geval op de frontpage) al een aantal voorbeelden (games) genoemd door @
computerjunky waarbij hij uit eigen ervaring spreekt.
AMD reageert wel verdomd snel op mijn ticket.
Voor de goede info: ik heb eigenlijk alleen maar aangegeven dat ik sinds de ATI Radeon 9800 Pro kaarten van ze koop. En dat ik nu een 3 jaar oude 6800XT heb waar ik bijna €700 betaald had. En dat ze mij m.b.t. het recente nieuws nu als klant kwijt zijn.
En ik heb ze succes gewenst met de Radeon division.
"Dear Hugo,
Your service request: 00744360 has been reviewed and updated.
Response and Service Request History:
I understand that you wish to know about driver support for RDNA2 GPUs, such as the RX 6000 series, as you suspect that these GPUs may no longer receive support for the latest games.
Please note that, as of now, there has been no official information from AMD indicating that the RX 6000 series or other RDNA2 GPUs will no longer receive support for the latest games.
I appreciate your valuable feedback and will share it with our internal team for further review.
In order to update this service request, please respond without deleting or modifying the service request reference number in the email subject or in the email correspondence below.
Please Note: This service request will automatically close if we do not receive a response within 10 days and cannot be reopened.
If it is not feasible to respond within 10 days, feel free to open a new service request and reference this ticket for continued support.
Best regards,
(Naam verwijderd)
AMD Global Customer Care"
[
Voor 38% gewijzigd door
HugoBoss1985 op 31-10-2025 14:10
]