Zappi brengt een Breaking update uit en verwijst vervolgens naar tesla om dit te fixen?Taro schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:31:
Waarom ik laatst bij de poll niet op "Perfect" heb gestemd:
- Gisteren was ik ineens uitgelogd uit de app, inloggen lukte niet meer. Na wat rebooten, etc. gelukkig wel weer.
- Zappi V2 lader begint nu bij mij ook ineens standaard te rebooten na het aansluiten van de auto, sinds de laatste update. In de Zappi releasenotes staat dat Tesla dit via een update moet oplossen.
- Laadpercentage op 80% staan, vanochtend was de auto tot 90% geladen, dat is de 2e keer sinds de laatste update dat de auto terugvalt op het vorige ingestelde laadpercentage en niet het huidige ingestelde percentage gebruikt
- Vanochtend ging de auto pas na de 2e keer proberen open
- Wilde wegrijden, begon over het neerleggen van de keycard, zag blijkbaar mijn telefoon niet goed
- Uitgestapt, keycard gepakt uit mijn tas, weggereden. Gelukkig dat ding altijd bij me in de buurt.
- Rechter spiegel stond weer naar beneden, opnieuw mijn profiel geselecteerd om dat op te lossen.
- Perfecte rit naar het werk, blijft toch genieten
95% van de dagen werkt overigens alles perfect, maar door dit soort dingetjes geen 100% score.
Verder herken ik wel een paar van je punten. Laatst bijvoorbeeld (voor het eerst en bij die keer gebleven) dat mijn spiegel niet uitklapte (bestuurders kant). Keertje op slot en weer ontgrendelen verhielp het.
Zeker waar wat je zegt: in 95% van de keren werkt alles naar behoren, soms idd van die rare nukken