Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Tesla topic - deel 2 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 77 ... 138 Laatste
Acties:
  • 567.915 views

Onderwerpen

• Inspired
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22:51
@RichardC79 Een 32a kabel kan prima op 16a aansluiting.

• Inspired
SeatRider schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:15:
[...]

Ik weet serieus niet hoe ik dit moet doen als ik straks een paar weken op vakantie ga. Moet ik dan één van de buren vragen om naast de plantjes ook 1x per week de Tesla aan de lader te hangen??
In sleep mode zit het gebruik op ~ 25 Watt. Over 15 dagen zit je dan op 9kWh. Als je hem met 90% weg zet kun je prima twee maand op vakantie. Gewoon niet in de app kijken. Lekker laten slapen de auto.

• Nexz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 25-01 15:48
Seacara schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:21:
[...]

Gewoon even bellen met Tesla. Uitgelegd dat ik ook graag versie 10 zou willen hebben en binnen 5 minuten melding in de app dat er een update klaar staat.

Wel even downloaden via wifi, let er wel op dat je niet kan je rijden bij installatie van de update. Duurde bij mij ongeveer 40 minuten.
Nou, heb ze maar eens gebeld. Kreeg een hele aardige dame aan de lijn die me verzekerde dat ik toch *echt* de laatste firmware had (2019.27.103, lol!). Na aandringen dat collega’s en kennissen met dezelfde configuratie al de update naar v10 hebben gehad nog steeds nul op rekest. Advies: zorg dat u op sterke WiFi zit... |:(

• Zerotorescue
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 25-01 16:46
[...]

Ik weet serieus niet hoe ik dit moet doen als ik straks een paar weken op vakantie ga. Moet ik dan één van de buren vragen om naast de plantjes ook 1x per week de Tesla aan de lader te hangen??
Je kan ook op vakantie gaan zonder Sentry. Parkeren voor een week is net zo veilig bij een Tesla zonder Sentry als bij elke andere auto.

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:43
Misschien een stomme vraag, maar het is mij onduidelijk. Ik koop de model3 vanuit mijn eenmanszaak, moet ik dan zakelijk op prive verzekeren? De reden dat ik twijfel is dat je nogal aparte opties krijgt als je zakelijk kiest, dingen als voor bezorgdiensten, taxi etc. Enige optie die van toepassing zou zijn is ‘overig’. Daarnaast natuurlijk de onduidelijke scheiding dus prive en zakelijk bij een eenmanszaak, zeker met een auto die je ook prive rijdt. Misschien is het simpel maar voor mij nu even onduidelijk.

Iemand nog een goede suggestie voor een goede verzekeraar? De excel op de frontpage is niet echt bijgewerkt namelijk.

• DigiDaan
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:51
[...]

Op vakantie gaan MET je Tesla natuurlijk!

• arsimo
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-01 18:29
Nexz schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:17:
[...]

Nou, heb ze maar eens gebeld. Kreeg een hele aardige dame aan de lijn die me verzekerde dat ik toch *echt* de laatste firmware had (2019.27.103, lol!). Na aandringen dat collega’s en kennissen met dezelfde configuratie al de update naar v10 hebben gehad nog steeds nul op rekest. Advies: zorg dat u op sterke WiFi zit... |:(
Blijven aandringen, en gebruik zonodig stevige woorden (wel netjes blijven). Ik had hetzelfde 3 maanden terug en ik liep maar niet mee met upgrades en heb ze wel drie keer "aangemaand" ondanks de opmerking dat mijn auto up to date was - wat dus absoluut niet het geval was. Mogelijk om van mijn gezeur af te zijn - de reden boeit me eigenlijk weinig - hebben ze plots wel iets gedaan. had de volgende dag een upgrade en sindsdien loop ik vlotjes mee met upgrades. Overigens, ik had al die tijd prima wifi verbinding.

• Mkeespiet
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 23-01 16:51
Malt007 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:32:
Misschien een stomme vraag, maar het is mij onduidelijk. Ik koop de model3 vanuit mijn eenmanszaak, moet ik dan zakelijk op prive verzekeren? De reden dat ik twijfel is dat je nogal aparte opties krijgt als je zakelijk kiest, dingen als voor bezorgdiensten, taxi etc. Enige optie die van toepassing zou zijn is ‘overig’. Daarnaast natuurlijk de onduidelijke scheiding dus prive en zakelijk bij een eenmanszaak, zeker met een auto die je ook prive rijdt. Misschien is het simpel maar voor mij nu even onduidelijk.

Iemand nog een goede suggestie voor een goede verzekeraar? De excel op de frontpage is niet echt bijgewerkt namelijk.
Wij hebben de Model 3SR+ op de zaak gekocht (ZZP) en bij Promovendum verzekerd (na een week de Model 3 in het bezit nog geen gebruik gemaakt van de verzekering gelukkig :P ..). Bij ZZP is "de zaak" gelijk aan jou als persoon, dus dan maakt prive of zakelijk verzeker niet uit anders dan wanneer je er inderdaad taxidiensten mee gaat verrichten. Promovendum moet je even bellen voor een verzekering, dan krijg je goed advies en een gunstigere premie dan de website geeft. Tevens vermelden dat je je mobiele telefoon gebruikt voor de Model 3 (wie niet..), dan is de premie lager (omdat je dan dus altijd kan zien waar de auto is..)

• DM_
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 25-01 17:13
Hebben anderen hier ook last van "lane departure avoidence limited" meldingen en dat daarna AP en TACC niet meer beschikbaar zijn?

Heb het nu een paar gehad, meestal wanneer een lage zon recht op de auto schijnt, dat AP eruit wordt geknald tijdens het rijden. De net ook weer tijdens een lange snelweg rit.

Aangekomen zag ik dat er vocht achter het glas zit bij de camera's.

• Eddos
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 00:15
DM_ schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:40:
Hebben anderen hier ook last van "lane departure avoidence limited" meldingen en dat daarna AP en TACC niet meer beschikbaar zijn?

Heb het nu een paar gehad, meestal wanneer een lage zon recht op de auto schijnt, dat AP eruit wordt geknald tijdens het rijden. De net ook weer tijdens een lange snelweg rit.

Vrijwel altijd, vocht/waas op de camera's gok ik. Te lui om ze voor vertrek ook schoon/droog te poetsen.

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• Vinslo
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:47
DM_ schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:40:

Ook twee keer gehad. Combinatie van koude temperaturen 's nachts en lage zon in de ochtend. Tweede keer was ik zo slim dat ik de dashcam video opsloeg. Was uit de voorste camera bijna niets te zien, dus blij dat de autopilot uit ging.

Ik zag wel de verwarmingslijntjes lopen voor de camera's langs. Toen op reddit gelezen dat het wordt ingeschakeld samen met de achterruit verwarming. Sindsdien laat ik de achterruit verwarming dus wat langer aan en sindsdien geen last meer (8>

Kan natuurlijk ook toeval zijn maar wellicht is dit het ei van columbus :P

• RichardC79
  • Laatst online: 23-01 11:17
DigiDaan schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:44:
[...]

Op vakantie gaan MET je Tesla natuurlijk!
Haha juist ja. Echter word dat wel lastig als hij een vliegvakantie gaat doen he. naar bv. de VS. ;)
Neem aan dat hij daar op doelt namelijk.

• arsimo
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-01 18:29
Eddos schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:47:
[...]

Vrijwel altijd, vocht/waas op de camera's gok ik. Te lui om ze voor vertrek ook schoon/droog te poetsen.
's morgens in deze tijd vh jaar haal ik sowieso snel een wissertje over de zijramen en buitenspiegels, dus neem ik nu met mijn Model 3 de camera's ook maar mee, geen moeite. Op bij heldere lucht laaghangende zon na - zoals vanmorgen - heb ik geen problemen dan.

• Vinslo
Malt007 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:32:

Je wilt de auto en evt reparaties ex btw verzekeren (ervan uitgaande dat je btw plichtig bent). Dan kom je bij een zakelijke verzekering uit.

Ik zit bij carmeleon met mijn lr awd, net als velen. Kwam het gunstigst uit voor mijn situatie. Bovendien geen rare eisen voor inbraak en diefstalbeveiliging.

• Seacara
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23-01 13:55
[...]

bel je wel met hetzelfde nummer als wat in je Tesla account staat? bij mij wist ze gelijk wie ze aan de lijn had.
duurde met al maar een minuut en toen was het geregeld.

• DM_
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 25-01 17:13
Eddos schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:47:
[...]

Dacht ik ook, maar het zat aan de binnenkant. Auto was ook voorverwarmd en na een uur rijden in de zon zat het er nog.

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:27
Lijkt alsof de uitrol van 36 weer gestart is met 2019.36.2.1.

• DigiDaan
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:51
DM_ schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:34:
[...]

Dacht ik ook, maar het zat aan de binnenkant. Auto was ook voorverwarmd en na een uur rijden in de zon zat het er nog.
Heb ik ook rechts, vocht achter het glas. Dinsdag heb ik een afspraak bij Tesla voor een aantal zaken, ben benieuwd wat ze er aan doen.

• RomeoJ
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

DaCoTa schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:50:
Zou mooi zijn, op dit moment echter bezig met installatie van 2019.32.12.7.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Inspired
Hopen dat deze wat sneller gaat. Er zat een bug in de originele release aangaande one pedal driving. Zal nu opgelost zijn.

• Mday
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 24-01 21:51
RomeoJ schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:54:
[...]

Zou mooi zijn, op dit moment echter bezig met installatie van 2019.32.12.7.
zijn we al 5 mini-minors verder? zit nog op 12.2...

M3 AWD | Pearl White | Sept '19

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:25
Heeft iemand al ervaringen of iets gehoord over de GoodYear SoundComfort banden? Ik las net deze blog en het klinkt mooi en aannemelijk, maar weet niet of het ook daadwerkelijk zo is en of er toevallig geen hele andere nadelen komen.

TDLR: Ze beweren een ultra stille band geproduceerd te hebben door soort van extra voering.
https://www.autoblog.nl/n...tille-band-is-hier-131464

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD Pearl White, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• thewizard2006
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18:12
Ik ga alles maar eens bijhouden zeg. Het wakker maken via de app lukt weer niet zucht... Zo de koude auto in :'(

thewizard2006 wijzigde deze reactie 08-11-2019 12:34 (3%)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• harrytech
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 24-01 11:05
still no notification for me... You drive SR+? or LR?

2019 Pearl White Model 3 SR+

• Mday
thewizard2006 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:34:
Ik ga alles maar eens bijhouden zeg. Het wakker maken via de app lukt weer niet zucht... Zo de koude auto in :'(
Blijft de app laden en krijg je geen contact...?

• DaCoTa
Ik ook nog niet, ik was de vorige keer met v10 ook pas na een week of 2-3 aan de beurt, met LR en FSD. Ik gok dat iemand een vlaggetje is vergeten te zetten, want ik zit niet in het early access programma.

• hanshee
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 25-01 12:00
[...]

Wanneer heb jij je auto gekregen? Ik heb die van mij gisteren gekregen in idd dezelfde firmware als jij. Via de chat ook het zelfde antwoord, zorg voor goede WIFI daarna komt alles goed.

LR AWD Blauw/Zwart/Aero

• Eddos
Inspired schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:09:
[...]

In sleep mode zit het gebruik op ~ 25 Watt. Over 15 dagen zit je dan op 9kWh. Als je hem met 90% weg zet kun je prima twee maand op vakantie. Gewoon niet in de app kijken. Lekker laten slapen de auto.
Precies. Je neemt óf het verlies in range op de koop toe (Sentry gaat automatisch uit bij 10 of 20% toch?) of je hangt hem aan de openbare paal en zet Sentry aan zodat je weet welke buurtbewoner een (aantal) deuk(en) in je deur trapt omdat hij 2 weken aan de laadpaal staat of je probeert je minder druk te maken en bedenkt dat je voor deze auto ook geen Sentry had. :P

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• RichardC79
hanshee schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:56:
[...]

Wanneer heb jij je auto gekregen? Ik heb die van mij gisteren gekregen in idd dezelfde firmware als jij. Via de chat ook het zelfde antwoord, zorg voor goede WIFI daarna komt alles goed.

LR AWD Blauw/Zwart/Aero
Heb hier hetzelfde hoor. Bij Tesla zeggen gewoonweg dat ze in groepen die firmware updaten en dat je dus gewoon maar moet afwachten....
Nouja mocht iemand de ultieme oplossing hebben heirvoor dan verneem ik het graag uiteraard. ;)

• thewizard2006
Mday schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:37:
[...]

Blijft de app laden en krijg je geen contact...?
Hij blijft op "wakker maken" draaien ja.
Toen ik net bij de auto kwam was er 0 verbinding. Hele LTE had geen contact. Kreeg ook die SoS foutmelding weer en het geluid deed het niet. Na een minuut of 3 was er ineens weer LTE verbinding en startte hij ook spotify op (nadat ik op het Fout bij laden icoontje had gedrukt). Maarja geen geluid.
Toen ik een half uur later weer in de auto stapte werkte alles weer naar behoren....

• RichardC79
thewizard2006 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:32:
[...]

Hij blijft op "wakker maken" draaien ja.
Toen ik net bij de auto kwam was er 0 verbinding. Hele LTE had geen contact. Kreeg ook die SoS foutmelding weer en het geluid deed het niet. Na een minuut of 3 was er ineens weer LTE verbinding en startte hij ook spotify op (nadat ik op het Fout bij laden icoontje had gedrukt). Maarja geen geluid.
Toen ik een half uur later weer in de auto stapte werkte alles weer naar behoren....
Had ik ook vandaag.
Vraag me meer af of dit niet een wat algemener probleem is dus.
Ik kon niet verbinden met mijn telefoon en toen de auto eindelijk wel open ging moest ik mijn pasje gebruiken.. (welke uiteraard nog binnen in huis lag) :/
Vervolgens had ik ook geen LTE verbinding in de auto.

Toen ik even later echt weg moest werkte alles wel weer gewoon naar behoren...

• Mday
Heb dat ook eens gehad; Moest mijn hele app opnieuw installeren, de auto resetten en mijn sleutel koppelen. Sindsdien nietm eer gehad...

Mday wijzigde deze reactie 08-11-2019 13:42 (7%)

• BlakHawk
  • Laatst online: 04:44
Kan iemand mij helpen aan de exacte maatvoering en codes van de 19"op de Model 3?
Ik wil een afspraak maken voor de winterbanden wissel.

Afspraken lopen ver door in december, maar we willen naar Duitsland in December, dus hoe sneller de afspraak hoe beter.

Kenteken heb ik al, levering maandag...

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:21
BlakHawk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:42:
Kan iemand mij helpen aan de exacte maatvoering en codes van de 19"op de Model 3?
Ik wil een afspraak maken voor de winterbanden wissel.

Afspraken lopen ver door in december, maar we willen naar Duitsland in December, dus hoe sneller de afspraak hoe beter.

Kenteken heb ik al, levering maandag...
235/40 R19 96 W

• BlakHawk
  • Laatst online: 04:44

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

• Nexz
hanshee schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:56:
[...]

LR AWD Blauw/Zwart/Aero
Gisteren :+. Had eigenlijk wel verwacht dat de laatste softwareupdate erop zou staan.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 01:53
RichardC79 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:37:
[...]

Had ik ook vandaag.
Vraag me meer af of dit niet een wat algemener probleem is dus.
Ik kon niet verbinden met mijn telefoon en toen de auto eindelijk wel open ging moest ik mijn pasje gebruiken.. (welke uiteraard nog binnen in huis lag) :/
Vervolgens had ik ook geen LTE verbinding in de auto.

Toen ik even later echt weg moest werkte alles wel weer gewoon naar behoren...
Neem je nooit een vd pasjes mee??? Ik heb 2 keer gehad ergens ver weg dat app niet werkte. Zonder pas had ik wel problemen gehad dan.

Gewoon meenemen

• RichardC79
TweakerVincent schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:07:
[...]

Neem je nooit een vd pasjes mee??? Ik heb 2 keer gehad ergens ver weg dat app niet werkte. Zonder pas had ik wel problemen gehad dan.

Gewoon meenemen
Auto stond voor de deur, dus vandaar. ;)
Maar idd altijd dus een pasje meenmen ja.

• styno
  • Laatst online: 22-01 08:40

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Meesterlijke actie van Musk op notoire Tesla shorter Einhorn. Trollen, klemzetten en constructief tegelijkertijd.
Dear Mr. Unicorn (fabulous name btw).

We read your Greenlight Capital Q3’19 Investor Letter, in which you make numerous false allegations against Tesla. It is understandable that you wish to save face with your investors given the losses you suffered from Tesla’s successful third quarter, especially since you’ve had several down years in performance and a sharp drop in assets under management from $15 billion to $5 billion. You have our sympathies.

We also recognize your desire to feel somehow relevant with your Tesla short position at a time when your friends in the Tesla short community have been noticeably recoiling from the public discourse, as the world is increasingly recognizing Tesla’s contributions to science, safety, and a sustainable environment.

To the extent that you have any desire to learn about the amazing progress the people of Tesla are making, I would like to extend an open invitation to meet with me to discuss Tesla and tour our facilities. For their sake, I’m certain your investors would appreciate you getting smart on Tesla.

Finally, please allow us to send you a small gift of short shorts to help you through this difficult time.

Regards, Treelon Musk

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp @ SMA SB2100TL

• wootahH
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:41
klopt het dat er geen safety hammer in de tesla model 3 zit? en welke is aan te raden?

• Eddos
Nexz schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:06:
[...]

Gisteren :+. Had eigenlijk wel verwacht dat de laatste softwareupdate erop zou staan.
Je mag mij blij zijn als er een beetje stroom in de accu's zit, verder doen ze er weinig aan bij aflevering :P

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:21

Vandaag mijn Model 3 weer opgehaald van een chrome delete. Maakt hem wel veel mooier dan dat chrome.

• r0bb
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 25-01 15:17
Khayma schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Vandaag mijn Model 3 weer opgehaald van een chrome delete. Maakt hem wel veel mooier dan dat chrome.
Mooi hoor zeker bij een witte lak. Waar heb je dit laten doen? En mag ik vragen wat zoiets kost?

• Hunkaroglu
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:12
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ziet er strak uit. Nou nog die aero caps eraf halen, dan is die nog strakker. Ik ben ook wel benieuwd waar je dit heb laten maken en hoeveel dit heeft gekost

Model 3 LR AWD | Pearl White | 18’’ No Aero caps | Black and White Interior | No FSD

• bblikman
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 25-01 12:23
bottom line schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:03:
@bblikman
Ik ga ervan uit dat het je is gelukt? :P
nog niet geprobeerd. maar dank voor de tip!

SR+ midnight grey, black / 18"

• Hunkaroglu

Model 3 LR AWD | Pearl White | 18’’ No Aero caps | Black and White Interior | No FSD

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-01 14:39

SeatRider

Wait, wut?

[Afbeelding]
Ik geloof dat ik dan de handvaten wit had laten maken. Verder wel netjes, hoewel het chrome mij nog nooit gestoord heeft :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• DaCoTa

• RichardC79
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wow! Dat ziet er echt heel strak uit! d:)b 8)

• Deveon
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Gaaf, ik kan chrome delete op elke kleur wel waarderen, zeker met de 18" (eigenlijk zonder caps).

3.9 KW ZO/ZW / Atlantic Explorer V4

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 24-01 16:03

Bever!

Ondertitel

Iemand al aftermarket velgen gekocht? Denk dat ik de winter rijdt op de aero's zonder caps en in eht voorjaar wat anders wil..

Signature

• Hunkaroglu
Inspired schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:01:
[...]

Hopen dat deze wat sneller gaat. Er zat een bug in de originele release aangaande one pedal driving. Zal nu opgelost zijn.
Voordeel is dat FSD bezitters de update eerder krijgen, maar daarentegen ook de eerste zijn die de bugs ontdekken.

Zo zie je maar weer. Elk voordeel heeft ook zijn nadeel.. :)

• Inspired
Bever! schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:26:
Iemand al aftermarket velgen gekocht? Denk dat ik de winter rijdt op de aero's zonder caps en in eht voorjaar wat anders wil..
Staan wel wat in het topic. Tesla Wheels heeft ook veel op de site staan die passen. Zou zelf persoonlijk de originele 19" velgen pakken als ik wat zou doen.

• MrAcid
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Deveon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:19:
[...]

Gaaf, ik kan chrome delete op elke kleur wel waarderen, zeker met de 18" (eigenlijk zonder caps).
Op blauw echt niet mooi wat mij betreft, en de aero caps vind ik nog steeds juist echt een positieve blikvanger. Ik vind de normale 18" die eronder zitten er vrij cheap uitzien.

Twitter | Strava

• MrAcid
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Voor de SR+ geen hogere oplaadsnelheid meer, wat ik lees. Verder ongewijzigde release notes t.o.v. de vorige 2019.36 release.

Twitter | Strava

• Hunkaroglu
MrAcid schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:46:
[...]

Op blauw echt niet mooi wat mij betreft, en de aero caps vind ik nog steeds juist echt een positieve blikvanger. Ik vind de normale 18" die eronder zitten er vrij cheap uitzien.
Onder een witte auto staan de 18inch velgen juist heel mooi. Voor mij hoeft aero caps niet meer. Die zien er juist heel cheap uit. En qua range merk ik er niet zo veel van. Maar ja.. ieder heeft zo zijn eigen mening. En gelukkig maar. Anders was het leven saai. :)

• Recci
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 23-01 19:11
Seacara schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:21:
[...]

Gewoon even bellen met Tesla. Uitgelegd dat ik ook graag versie 10 zou willen hebben en binnen 5 minuten melding in de app dat er een update klaar staat.

Wel even downloaden via wifi, let er wel op dat je niet kan je rijden bij installatie van de update. Duurde bij mij ongeveer 40 minuten.
Ik heb gisteren gebeld, ze zouden het engineeringteam vragen de update te pushen omdat ik ‘nog’ op een hele oude versie zat.

Maar nog geen melding gehad.

• Vinslo
Raar moment net in een parkeergarage. Liep naar mijn auto en wil wat in de kofferbak leggen.

Schrikmoment 1: het was niet de mijne, dus zo speciaal is het niet meer. Ben gewend dat die blauwe model 3 van mij is. Was wel een iets andere uitvoering (velgen, bekleding) maar dat viel niet op tussen de andere auto's.

Schrikmoment 2: heel de kofferbak lag vol met spullen die ik niet kende.... Hij ging dus open! En dat terwijl er geen eigenaar in de buurt te zien was. Spiegels netjes ingeklapt. Scherm uit. Wtf? Wellicht iemand telefoon in de auto laten liggen, of is dit iets serieuzers?

Mocht de eigenaar op GoT zitten.. Excuses als je een ongetwijfeld komische sentry video hebt met iemand die je kofferbak opent en verbaasd weer dichtgooit. Mijne stond 2 plaatsen ernaast...

• anboni
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 02:19
Vinslo schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:21:
Schrikmoment 2: heel de kofferbak lag vol met spullen die ik niet kende.... Hij ging dus open! En dat terwijl er geen eigenaar in de buurt te zien was. Spiegels netjes ingeklapt. Scherm uit. Wtf? Wellicht iemand telefoon in de auto laten liggen, of is dit iets serieuzers?
Oh, dat is best nasty. Ik heb me er ook wel 'ns over verbaasd dat de kofferbak eigenlijk altijd opengaat en als ik daar klaar ben en naar de deur loop, die niks doet totdat ik m'n telefoon heb ontgrendeld. Dat is nog wel even iets om verder te onderzoeken dan.

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:44
thewizard2006 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:34:
Ik had dat een tijd geleden ook, auto wisselde constant tussen LTE/Wifi, maar beide hadden een suboptimaal bereik op de oprit en daarom bleef de auto wisselen. Wifi een upgrade gegeven en is nu nagenoeg instant. Als ik Wifi uitschakel werkt het overigens prima, de LTE dekking is voldoende, maar blijkbaar twijfelt de auto dan teveel, waardoor deze geen goede verbinding kan opbouwen en niet definitief kan kiezen voor 1 van de 2.

Handige Tesla tips & tricks | Tesla Model 3 Performance | Bitcoin prijsvergelijk | 6140 WP Zonnepanelen

• thewizard2006
Vinslo schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:21:
Raar moment net in een parkeergarage. Liep naar mijn auto en wil wat in de kofferbak leggen.

Schrikmoment 1: het was niet de mijne, dus zo speciaal is het niet meer. Ben gewend dat die blauwe model 3 van mij is. Was wel een iets andere uitvoering (velgen, bekleding) maar dat viel niet op tussen de andere auto's.

Mocht de eigenaar op GoT zitten.. Excuses als je een ongetwijfeld komische sentry video hebt met iemand die je kofferbak opent en verbaasd weer dichtgooit. Mijne stond 2 plaatsen ernaast...
:X
Morgen maar gelijk eens uit proberen.
Wat is nu de range van BT. Lees dat 5.0 een bereik van 400 meter kan hebben maar dat lijkt me sterk?
Dan zou elke boef snachts langs alle Tesla's lopen en deze gewoon open kunnen doen omdat de telefoon op nachtkastje vaak ruim binnen deze afstand ligt.
Naja het is makkelijk uit te proberen natuurlijk. Zullen ze toch wel over nagedacht hebben?
Taro schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:37:
[...]

Ik had dat een tijd geleden ook, auto wisselde constant tussen LTE/Wifi, maar beide hadden een suboptimaal bereik op de oprit en daarom bleef de auto wisselen. Wifi een upgrade gegeven en is nu nagenoeg instant. Als ik Wifi uitschakel werkt het overigens prima, de LTE dekking is voldoende, maar blijkbaar twijfelt de auto dan teveel, waardoor deze geen goede verbinding kan opbouwen en niet definitief kan kiezen voor 1 van de 2.
Ik heb geen wifi geconnect. Alleen LTE. Bereik in de buurt is ook meer dan goed genoeg en sta niet tussen grote flats oid in.

• Taro
thewizard2006 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:42:
Wat is nu de range van BT. Lees dat 5.0 een bereik van 400 meter kan hebben maar dat lijkt me sterk?
Dan zou elke boef snachts langs alle Tesla's lopen en deze gewoon open kunnen doen omdat de telefoon op nachtkastje vaak ruim binnen deze afstand ligt.
Naja het is makkelijk uit te proberen natuurlijk. Zullen ze toch wel over nagedacht hebben?
Ik zag laatst een YouTube video waarbij iemand met een rugzak en antenne/bluetooth versterker/repeater voor het huis ging staan en iemand anders de Tesla op de oprit opende en mee weg kon rijden. Sinds die tijd zorg ik ervoor dat de verbinding met de auto onmogelijk is 's nachts. Als de telefoon aan is en aan de lader ligt, dan staat hij op vliegtuig modus, anders staat hij uit.

Wat ik ook constateer is dat er op de slaapkamer en overloop (liggen naast de oprit) nog verbinding is, maar in de badkamer (achterkant van huis) niet meer. Maar met een versterker/repeater zou dat dus alsnog mogelijk zijn.

Kortom, ik zorg er nu altijd voor dat mijn telefoon geen Bluetooth aan heeft staan 's nachts. Mocht er spoed zijn, dan bellen ze maar lekker op het vaste nummer, dat ik daarvoor nog steeds heb.

Handige Tesla tips & tricks | Tesla Model 3 Performance | Bitcoin prijsvergelijk | 6140 WP Zonnepanelen

• iMick
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02:28
@Taro, om deze reden heb ik Pin To Drive altijd aanstaan op mijn Model 3. Just to be sure.

• Hunkaroglu
iMick schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:57:
@Taro, om deze reden heb ik Pin To Drive altijd aanstaan op mijn Model 3. Just to be sure.
Precies PinToDrive is altijd handig om aan te zetten.

• GAEvakYD
Hmmm ik wilde vandaag de Aero Caps eraf halen en mijn Aero Wheel cap kit erop zetten. Helaas kreeg ik het middelste rondje er met geen mogelijkheid goed op.

Net de filmpjes online gekeken en daar drukken ze het middelste rondje er makkelijk in. Het midden is ook helemaal leeg lijkt het. Bij mij lijken in het midden een grote bout te zitten waardoor die rondjes niet passen. Ben ik nou gewoon een enorme noob en doe ik fout of heeft Tesla de productie aangepast waardoor de kit niet meer past.

Bij mij ziet het middelste deel er zo uit

Zo ziet eruit op de YouTube filmpjes. Een leeg gat.

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD Pearl White, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Inspired
@GAEvakYD komt het kapje ook echt tegen die bout aan dan? De Aero kap heeft in het midden toch ook wel een gedeelte wat erin moet vallen? Kan straks wel even bij mij kijken. Heb de klepjes er toevallig af ivm winterbanden wissel vandaag. Bij alle vier de wielen zit die bout er?

Heb ff gekeken. Zit er bij mij ook wel achter. Even goed recht die kapjes ervoor houden en dan kwestie van voorzichtig drukken. Je moet wel iets kracht zetten.

Inspired wijzigde deze reactie 08-11-2019 21:12 (22%)

• GAEvakYD
Inspired schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:03:
@GAEvakYD komt het kapje ook echt tegen die bout aan dan? De Aero kap heeft in het midden toch ook wel een gedeelte wat erin moet vallen? Kan straks wel even bij mij kijken. Heb de klepjes er toevallig af ivm winterbanden wissel vandaag. Bij alle vier de wielen zit die bout er?

Heb ff gekeken. Zit er bij mij ook wel achter. Even goed recht die kapjes ervoor houden en dan kwestie van voorzichtig drukken. Je moet wel iets kracht zetten.
Hmmm, ik ga het zo nog een keer proberen. Alle vier de wielen hebben die bouten maar als het bij jou wel lukt dan doe ik vast iets fout. Thanks voor het kijken.

• Inspired
GAEvakYD schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:16:
[...]

Hmmm, ik ga het zo nog een keer proberen. Alle vier de wielen hebben die bouten maar als het bij jou wel lukt dan doe ik vast iets fout. Thanks voor het kijken.
Ik heb ook bij alle vier zo’n bout erachter zitten.

• GAEvakYD
Inspired schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:21:
[...]

Ik heb ook bij alle vier zo’n bout erachter zitten.
Het is gelukt. Ik was gewoon te voorzichtig. Harder drukken met die kantoorhandjes van me. Thanks voor het checken.

• bblikman
bottom line schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:28:
[...]

Alle gsm's eruit gooien en terug verbinden ipv. slechts 1 gsm instellen zou ik proberen.
En daarna de profielen goed verbinden. Want daar lijkt me iets misgelopen.
gedaan. ook een reset (beide knoppen plus rem indrukken). Maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Iedere bestuurder moet handmatig zijn rijdersprofiel aanklikken terwijl dit voorheen gekoppeld was aan telefoon met app...

Iemand nog een idee?

• Eddos
Welke software versie heb je nu? Ik heb het idee dat ik laatst een downgrade via OTA heb gekregen omdat hij v10 niet ophaalde, en dat ik nu op een versie zit zonder de profielen op sleutel. Staat al wel weer een update klaar, alleen nog geen wifi gehad. (auto staat achter, router voor).

• pirke
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 25-01 09:33
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Het lijkt wel een model Y ... die hebben standaard geen chroom. Ik ben blij met mijn chroom :)

• Rto1964
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 19-01 11:00
Leuke vergelijking. Ik merk nu dat ik de 3 toch mooier vind....

Tesla model 3 RWD sinds 27 mei 2019

• digi1968
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 12-01 08:48
Taro schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:47:
[...]

Ik zag laatst een YouTube video waarbij iemand met een rugzak en antenne/bluetooth versterker/repeater voor het huis ging staan en iemand anders de Tesla op de oprit opende en mee weg kon rijden. Sinds die tijd zorg ik ervoor dat de verbinding met de auto onmogelijk is 's nachts. Als de telefoon aan is en aan de lader ligt, dan staat hij op vliegtuig modus, anders staat hij uit.

Wat ik ook constateer is dat er op de slaapkamer en overloop (liggen naast de oprit) nog verbinding is, maar in de badkamer (achterkant van huis) niet meer. Maar met een versterker/repeater zou dat dus alsnog mogelijk zijn.

Kortom, ik zorg er nu altijd voor dat mijn telefoon geen Bluetooth aan heeft staan 's nachts. Mocht er spoed zijn, dan bellen ze maar lekker op het vaste nummer, dat ik daarvoor nog steeds heb.
Zijn er geen apps die de BT automatisch uitzetten op de GSM? Als je bv op een bepaalde locatie komt of verbinding maakt met een bekende wifi. Scheelt weer aan en uit zetten? Interesse in zowel AND als IOS

08/2019 M3 LR AWD/ 3M Matte Charcoal Metallic/ Zwart interieur / 18" Aero /FSD/ Trekhaak / HW3 202019.40.2.1 Teslafi ref.code: Ducatinus2019

• DuikKees
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 24-01 10:33
:X
Morgen maar gelijk eens uit proberen.
Ik heb het uitgeprobeerd met de deurgrepen, niet met de kofferbak. De telefoon moet binnen een straal van 3-4 meter in de buurt van de auto zijn om deze te kunnen ontgrendelen.

• wtu
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:10
Inspired schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:03:

Hoe krijg je die kapjes er weer makkelijk af als je toch een keer de AEROs terug wil zetten?

• Inspired
wtu schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 07:27:
[...]

Hoe krijg je die kapjes er weer makkelijk af als je toch een keer de AEROs terug wil zetten?
Zuignap.

• Deveon
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
wtu schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 07:27:
[...]

Voorzichtig met een (kleine) schroevendraaier kan ook prima schadeloos. Echter voor regelmatig beter een zuignap gebruiken.

3.9 KW ZO/ZW / Atlantic Explorer V4

• bblikman
Eddos schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:25:
Welke software versie heb je nu? Ik heb het idee dat ik laatst een downgrade via OTA heb gekregen omdat hij v10 niet ophaalde, en dat ik nu op een versie zit zonder de profielen op sleutel. Staat al wel weer een update klaar, alleen nog geen wifi gehad. (auto staat achter, router voor).
2019.32.12.2 is de versie.
‘T is natuurlijk geen mega probleem, maar wel f*cking annoying... 8)7

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01:00
Taro schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:47:
[...]

Dat zal wel een Model S zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat dit met een 3 al is gebeurt, want een bluetooth signaal kopiëren is echt niet mogelijk.
Bij de S gaat het gewoon om de alom bekende Relay hack van de autosleutel.

• Flash3d
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:19

• Hunkaroglu

• Nexz
digi1968 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 02:45:
[...]

Zijn er geen apps die de BT automatisch uitzetten op de GSM? Als je bv op een bepaalde locatie komt of verbinding maakt met een bekende wifi. Scheelt weer aan en uit zetten? Interesse in zowel AND als IOS
Denk dat dat op Android wel kan. Wellicht met Tasker? Wel betaald, maar kun je ook uitbreiden met een Tesla plug-in om bijvoorbeeld met NFC-stickers je frunk te openen.

• Hunkaroglu
Nexz schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:50:
[...]

Denk dat dat op Android wel kan. Wellicht met Tasker? Wel betaald, maar kun je ook uitbreiden met een Tesla plug-in om bijvoorbeeld met NFC-stickers je frunk te openen.
Via shortcuts op de iPhone moet het nu toch ook lukken? Zelf nog niet geprobeerd

• Taro
De LR krijgt er gaandeweg procentueel meer HP's bij dan de Performance, hopelijk stopt die trend ;)

• kdeboois
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21:03
bottom line schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:00:
[...]

Dat zal wel een Model S zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat dit met een 3 al is gebeurt, want een bluetooth signaal kopiëren is echt niet mogelijk.
Bij de S gaat het gewoon om de alom bekende Relay hack van de autosleutel.
Bij de Bluetooth organisatie zijn ze daar nog niet zo zeker van.

Alles kan op het gebied van draadloze signalen en security, de vraag is alleen of de moeite opweegt tegen de baten.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01:00
Hunkaroglu schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:48:
[...]

Iemand al gecheckt hier in NL?
Ik ben voorzien! :P BE
EAP/FSD bezitter.

• r0bb
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 25-01 15:17
MrBasta schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:36:
[...]

Ah, sorry mijn aanname was dat het uitgebreider besproken was. Hieronder wat ik tot zover "weet"

I have both 19 & 20MY and here are the differences/changes:
1. I feel it's quieter while driving. Less wind noise from roof and window seals.
2. Window seals are stiffer rubber. Possible revised design or new vendor?
3. Fenders not touching the body at the A-pillar (the rust issue)
4. Slightly stiffer trunk carpet lining. (sides and where trunk lights mount)
5. No frunk carpet mat from factory anymore.

bron: https://teslamotorsclub.c...-if-any-from-2019.172617/
In het Leveringstopic wordt genoemd dat de nieuwe 2020 M3s betere geluidsisolatie hebben, wss door stuggere rubbers. Zou er een manier zijn om deze nieuwe isolatie aan te schaffen? Zou ik wel de moeite waard vinden..

• Recci
Vraagje. Ik hang hem nu voor de tweede keer aan de laadpaal in de wijk. Er staan verder geen andere auto’s.

Hij begint met laden op 14A en naar een aantal minuten kan ik hem op 16A zetten. Hier moet ik dus op wachten, in de app kan dit niet.

Daarnaast laadt hij momenteel met 3km/hr, 16A, 230v.

Het opladen duurt bijna 6 uur. De accu is op 30%.

Dit ging eerder deze week een stuk sneller!

• Hunkaroglu
Recci schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:34:
Vraagje. Ik hang hem nu voor de tweede keer aan de laadpaal in de wijk. Er staan verder geen andere auto’s.

Hij begint met laden op 14A en naar een aantal minuten kan ik hem op 16A zetten. Hier moet ik dus op wachten, in de app kan dit niet.

Daarnaast laadt hij momenteel met 3km/hr, 16A, 230v.

Het opladen duurt bijna 6 uur. De accu is op 30%.

Dit ging eerder deze week een stuk sneller!
3km/hr en na 6 uur volledig opgeladen kan volgens mij nooit. Dat moet veel langer duren dan als die 80% moet halen.

Heb je ook een andere paal geprobeerd?

• Recci
Ik heb 10 minuutjes zitten wachten, na enkele ‘plofs’ alsof er in de accu iets gebeurde gaan we nu weer met 55km/hr. Misschien was alles nog koud?

• Vinslo
DuikKees schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 06:54:
[...]

Ik heb het uitgeprobeerd met de deurgrepen, niet met de kofferbak. De telefoon moet binnen een straal van 3-4 meter in de buurt van de auto zijn om deze te kunnen ontgrendelen.
Enige waar ik benieuwd naar ben nu is of de eigenaar van een andere tesla de kofferbak of auto van een andere kan openen. Zal toch niet.. Maar dat is wat er gisteren gebeurde. Kan het niet zelf testen want ik heb niet iemand met een model 3 in de directe omgeving.

Anders blijft alleen de reële optie over dat de telefoon misschien nog in de auto lag.

• Hunkaroglu
Recci schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:40:
Ik heb 10 minuutjes zitten wachten, na enkele ‘plofs’ alsof er in de accu iets gebeurde gaan we nu weer met 55km/hr. Misschien was alles nog koud?
Dat zal het dan zijn idd.

• Taro
Recci schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:34:
Schaalt de auto niet op een gegeven moment zelf op naar 16A? Ik heb dat nog nooit handmatig moeten verhogen, doet de auto hier zelf als het mogelijk is.

• Rto1964
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 19-01 11:00
De auto schaalt zelf naar 16 A. Bij mij duurt van ca. 28% naar 85% dan 4 uur.

Tesla model 3 RWD sinds 27 mei 2019

• Stef87
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 01:38
Werkt de Tesla umc (met stopcontact) lader ook op andere EV’s?

Ik heb een private lease skoda citigo voor mijn vriendin over een paar maanden, daar zit waarschijnlijk geen lader bij (wel een kabel)

E-Scooter, SE3500 met 4700wp & Tesla Model 3. Daikin FTXM35M+FTXM20M www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• Recci
Rto1964 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:20:
De auto schaalt zelf naar 16 A. Bij mij duurt van ca. 28% naar 85% dan 4 uur.
Thanks! Dit is de tweede keer laden 😁

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:43
Vinslo schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:43:
[...]

Enige waar ik benieuwd naar ben nu is of de eigenaar van een andere tesla de kofferbak of auto van een andere kan openen. Zal toch niet.. Maar dat is wat er gisteren gebeurde. Kan het niet zelf testen want ik heb niet iemand met een model 3 in de directe omgeving.

Anders blijft alleen de reële optie over dat de telefoon misschien nog in de auto lag.
Ik denk dat in jouw situatie de eigenaar misschien de auto met de pas heeft geopend. Dan sluit hij alleen af als je weer de pas gebruikt, niet met weglopen. Dat vergeet je dan snel ;)

Ik kan overigens mijn achterbak niet open doen als mij telefoon binnen ligt (net ff getest), die sluit gewoon precies hetzelfde af als de deuren. Ook wel logisch hè :+

• GAEvakYD
Gisteren auto opgehaald en zit zoals verwacht op versie 9.0 van de software. De auto heeft goed wifi op de oprit maar blijft aangeven dat V9.0 de laatste versie is. Ben ik te ongeduldig?

Ik lees wel de tip om een serviceafspraak in te schieten, maar dat voelt nog wat vroeg. Kan dit gewoon enkele dagen duren of is er wel iets fout? Ik heb de toggle geprobeerd op standaard en geavanceerd, maar dat maakt nog niets uit.

Deze versie zit ik nu op (ps dit was onderweg dus ik weet dat die op de foto geen wifi connectie heeft :) )

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:43
Nadat de uitrol voor v10 op gang was heb ik nog 2 weken moeten wachten.
Er kan echt weken (maanden?) verschil zitten in de uitrol.
Service afspraak inschieten heeft bij mij niet geholpen. Geduld werkt als enige optie (wat ik ook niet had ;) ).
Pagina: 1 ... 77 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Of je wel of geen update hebt ontvangen hoeft niet meer hier in het topic. Dit verschijnsel zie je ook bij elke nieuwe iOS/Android/PS4/Xbox update.

Probleem hier is dat Tesla elke week wel een update uitbrengt, waardoor de vervuiling nog erger is. Als er een nieuwe update is, kan hij natuurlijk wel inhoudelijk besproken worden.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True