Gewoon de SR+ nemen en je eigen portemonnee spekken! Voor de range hoef je het niet te doen, op vakantie is de range ook meer dan voldoende dankzij fast charging, het partial-premium interieur is bijna identiek en echt super, en de extra PK's zijn niet nodig: de SR+ is snel genoegmartdj schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 00:18:
Ik mag morgen de keuze gaan maken tussen een M3 SR+ (18" velgen metallic grey) en een M3 LR/AWD (19" velgen, Wit). Beide met trekhaak. Ik heb even zitten rekenen en de LR is voor mij netto 114 euro duurder per maand (ruim het dubbele van de SR+). Vraag is natuurlijk of die SR+ genoeg is. Ik moet gemiddeld 1 á 2x per week naar kantoor en dat zit zo'n 70km ver weg. Waarschijnlijk geen laadpaal thuis (geen eigen oprit en kabel zou voetpad over moeten), maar wel laadpaal in wijk op 100m waar tot nu toe nooit een elektrische auto aan geparkeerd staat. Voorlopig ook nog geen oplaadmogelijkheid op werk. Ik moet soms naar een klant op 170km afstand, maar da's niet meer dan eens per maand.
Wat zouden jullie doen? Gewoon SR+ nemen en die 114 euro lekker op zak houden of toch maar zekere voor het onzekere nemen en voor die LR gaan?
En nog een vraag: Heeft die M3 SR+ nou wel of geen verwarmde voorstoelen? Ik zie tegenstrijdige verhalen namelijk.
De grote vraag is of je 2019 nog haalt ivm bijtelling...