Even een update over Hatsjoe in "Het grote Tesla topic - deel 2" en onderstaande.
Ik moet nu een afspraak gaan maken bij de "body shop" van Tesla. Daar gaat dan bovenstaande als het goed is kosteloos opgelost worden. Ik gok dat de panelen welke problemen met de lak hebben in zijn geheel opnieuw gespoten worden, maar dat weet ik niet zeker. Wat ze met de ramen gaan doen weet ik niet, poetsen of vervangen, ze lossen het maar op
Zijn er mensen met ervaringen met de Tesla "body shop" al dan niet met garantiegevallen? Van de meneer bij het SeC begrepen dat ik zelf via de app een afspraak moet inplannen. Zou verwacht hebben dat ik door de doorverwijzing ik daar niet zelf achteraan had gehoeven, maarja.
Ben bij het service center geweest en helaas konden ze daar het probleem met de vlekjes op de dakramen niet oplossen/eruit poetsen. Daarnaast konden ze ook de problemen met de lak niet ter plekke herstellen.Hatsjoe schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:02:
[...]
Heb voor aanstaande maandag een afspraak staan bij het SeC voor dit probleem. Ik heb de auto pas een paar weken. Heb begrepen dat 2k kilometer een beetje het limiet is waarbij je met aflevering problemen kan aankloppen zonder al te veel moeite, dus meteen maar een afspraak gemaakt nu ik daar nog onder zit. Heb namelijk ook paar plekjes op de lak gevonden welke niet goed zijn (stof deeltjes en wat andere rare plekjes op de lak, zie: https://i.imgur.com/eQ3YYPa.jpg )
Ik zal wel laten weten hoe het gegaan is maandag.
Ik moet nu een afspraak gaan maken bij de "body shop" van Tesla. Daar gaat dan bovenstaande als het goed is kosteloos opgelost worden. Ik gok dat de panelen welke problemen met de lak hebben in zijn geheel opnieuw gespoten worden, maar dat weet ik niet zeker. Wat ze met de ramen gaan doen weet ik niet, poetsen of vervangen, ze lossen het maar op
Zijn er mensen met ervaringen met de Tesla "body shop" al dan niet met garantiegevallen? Van de meneer bij het SeC begrepen dat ik zelf via de app een afspraak moet inplannen. Zou verwacht hebben dat ik door de doorverwijzing ik daar niet zelf achteraan had gehoeven, maarja.