TweakerVincent schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:21:
Is het mogelijk de ‘voorbak’ of hoe dat ding heet? Snel open te doen zonder een app of de touchschreen te moeten gebruiken? Bv auto open maken handmatig en dan de voorklep handmatig open te krijgen?
Merk nu dat ik het teveel gedoe vind via app/shortcut en hem daarom niet gebruik?
Ik maak gebruik van "Tasker Plugin for Tesla" welke ook werkt met "Automagic". Hierin heb ik een flow gemaakt waarmee ik mijn trunk kan openmaken met een "quick setting" icon (zie screenshots hieronder).
De flow heb ik zo gemaakt dat wanneer ik verbonden ben met de bluetooth van de auto (dus erg dichtbij ben) de frunk open gaat zonder confirmatie. Wanneer ik geen bluetooth connectie heb wordt er gekeken met GPS of ik in een straal van 25 meter van de auto ben, zo ja, dan gaat de trunk ook open zonder bevestiging. Wanneer ik niet in de buurt ben, dan wordt er met een dialoog gevraagd of ik de trunk open wil maken. Dit voor het geval dat ik niet in de buurt ben en perrongelijk op de knop druk.
De flow:
Knopjes:
Dialoog:
De xml van de flow:
https://pastebin.com/QGBC1wAj
In de XML heb ik een aantal zaken veranderd naar "REDACTED" van welke ik dacht dat deze gevoelig zouden kunnen zijn. Geen idee of hierdoor de flow niet meer geïmporteerd kan worden
Als iemand vragen of problemen heeft met Tesla i.c.m. Automagic, laat maar weten.
(met dank aan @
J-P door wie ik Automagic ben gaan gebruiken)
[
Voor 5% gewijzigd door
Hatsjoe op 11-10-2019 11:08
]