Vandaag een aantal keren achteruit gereden en dit fenomeen gezien:
Herkent iemand dit als tijdelijk probleem? Of is er echt iets kapot?
Edit: Ah, ben niet de enige:
https://teslamotorsclub.c...-rear-view-camera.158701/.
Ik had een lange rit + SuC laden achter de rug, blijkbaar wordt er dan iets te warm dat dit veroorzaakt. Na een deep sleep zou het weg moeten zijn. We zien het morgenochtend wel even.
Smobbo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:54:
[...]
Nee, volgens mij niet. Maar bij de SuC heb ik tot nu toe iets van 70-90 gezien. Hier was het strak 100 de halve minuut dat ik keek (daarna geloofde ik wel dat het zo zou blijven en ben ik koffie gaan halen

).
Ik merk dat ik wel echt ‘om’ ben qua denken, een volle accu/tank is niet relevant. Het gaat erom of ik thuis kan komen bij m’n thuislader

.
Ach, vanmiddag bij de SuC in Zwolle kwam ik met een Performance ook niet boven de 78 kW en enkele laders waren er kapot. Die 100 kW is inderdaad "minder" als je naar de specs en theorie kijkt, maar maakt volgens mij in de praktijk weinig uit.
Ik denk er hetzelfde over als jou, behalve een OCD dingetje: Vorig jaar had ik 1.500 kWh over ivm zonnepanelen, nu heb ik al >200 kWh in minder dan een maand thuis geladen, dus ga ik dit jaar waarschijnlijk meer verbruiken dan ik opwek, dat is niet wat ik ooit voor ogen had toen ik de zonnepanelen liet plaatsen
[
Voor 10% gewijzigd door
Taro op 10-10-2019 20:15
]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen